Met dank aan het kortingskaartje van het collegaforum deze club weer eens bezocht. Al eerder gezegd, nèt iets te ver voor mij en ik vind de normale inkom à 60,- iets te veel van het goede maar zo'n kortingskaart maakt dan de drempel net wat lager. Als vanouds ontvangen door een hele schare kirrende, naakte dames - blijft een van de leukste aspecten van deze club. Er zouden 3 donkere parels komen (en dat blijft favoriet bij mij) maar die stonden niet in de line-up. Na een eerste rondje bleek Ella onder de douche te staan. Van de aangekondigde Naomi en Iman geen spoor. Het was een heerlijke dag maar helaas was het terras nog niet klaar en het is niet zo fijn om buiten in een ligstoel te zitten als er allerlei werkmannen bezig zijn. Ik besloot me dus terug te trekken naar het Saunagedeelte en daar was een mooie parel zich aan het klaarmaken voor de dag. Het bleek Shana te zijn. Even kennismaken en haar toen uitgenodigd om naast me neer te zetelen. Dat deed ze toen ze klaarwas. Terwijl ze dit deed kwam Iman met een collegabeer voorbij en ze praatten in het frans. Dit dus ook maar gedaan met haar, kon ik dat weer ophalen. Leuke vrolijke meid, woont al jaren in Luik maar komt uit Rwanda. Na wat koetjes en kalfjes zat haar tong ineens in mijn mond, dat was erg prettig. Nog prettiger was het dat even later mijn inmiddels op volle sterkte zijnde pik in haar mond verdween. Ze was mijn eerste die dag dus om niet al ter plekke klaar te komen snel een kamer opgezocht. Dat bleek een schot in de roos: eindeloos knuffelen en zoenen, een heerlijke pijpbeurt, ik heb haar flink onder handen genomen en daar genoot ze goed van. Daarna kwam ze over mij heenzitten en heeft ze mij, iets te snel maar dat lag aan mij, klaargereden. Daarna nog even naknuffelen en zoenen. Een echte GFE dus. Toen we even later boven kwamen was er verbazing alom want de meesten hadden haar nog niet gezien en ze had toch al een kamer gemaakt!
Ik wilde daarna even op sterkte komen voor een volgende ronde en heb me weer beneden gezeteld. Boven stond de muziek erg hard en werd er bovendien flink gerookt en daar had ik geen zin in. Mijn volgende gang zou Iman of Ella zijn. Beide prachtvrouwen kan ik wel zeggen. Ware het niet dat het 'noodlot' toeslag. Mijn telefoon nakijkende was er iets op het werk gebeurd dat ik moest oplossen en ik moest onverrichterzake richting Holland. Jammer maar het was niet anders en ik hoop de volgende keer langer te kunnen blijven én in de tuin te zitten.