Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt. In mijn achterhoofd nog de ervaringen van zaterdag bij Samya, was weer pas in de kleine uurtjes thuis en dan werk ik dat de volgende dag wel. 3 geslaagde kamergangen maken ook nog een aanslag op mijn vitaliteit dus ik was een beetje gaar.
Nu viel mij plots een analogie op tussen de dames en het snoeien van de tuinplanten, dus laat ik eens een botanische vergelijking maken.
Italiaanse troela; de brandnetels.
Ik was nog niet koud binnen of een ´dame` in een wit steigerachtig korset besprong me door over me heen te klauteren en haar gezicht op 5cm van dat van mij de forceren. NO WAY schreeuwde ieder zwellichaam in mijn kleine pieter. En met veel ontkenningen haar duidelijk gemaakt dat het er niet in zat. Ze bleef maar volhouden en een beer 5m verder zat al te grinniken, nou die heeft het geweten, oma zag daar een uitnodiging in en als een dolle hond liet ze me los en besprong die andere tot mijn opluchting. Ze heeft mij dezelfde avond nog twee maal belaagd, misschien tijd voor een sterke bril? Grappig detail; een seniorenpas geeft €20.- korting op de inkom, zou zij daar ook een voordeel me hebben?
Precies als de brandnetels, je ziet ze over het hoofd en plots heb je jeuk aan de vingers door die venijnige stekels, je rukt de boel eruit maar ze blijven aanwezig wat je ook doet.
Marie; de bramenstruiken.
Haar zag ik niet over het hoofd, was weer 1.5j geleden maar onmisbaar onze Mary. Nu wat versiert met inkt en rvs, maar past haar goed. Ik wist wat ik kon verwachten, dacht weer dit spektakel tot het laatst te bewaren maar uit ervaring weet ik dat ze s´avonds nauwelijks te vangen is dus daar gingen we. Staand verkent, alle vazen van het nachtmeubel verschoven en dat ding als steun gebruikt, Mary die acrobatische toeren uithaalt hierop terwijl ik links en rechts de vazen probeer te ontzien en Mary tegen de muur aan rij, over op het bed, benen in haar nek, verbale aansporingen en aldus de klus geklaard. Tenminste dat dacht ik, Mary vond het maar een opwarmertje voor de rest van de dag. Godzenklote nog aan toe, ik probeer ook maar wat met deze furie, maar heb ieder keer op de mat moeten afkloppen om niet op een brankier de kamer te moeten verlaten.
Precies de bramenstruiken, ik hang de bosmaaier om, geef full trottle, rag als een gek door de struiken, de takken vliegen mij om de oren, zweet gust van me af. En als ik me dan voldaan omdraai ziet het veld er nog precies zo uit als toen ik nog beginnen moest. Onbegonnen werk om daar een keurig strak veldje van te maken, maar je hebt wel het gevoel alsof je een half bos gekapt hebt!
Kiara; de perkplantjes
In de ontvangst stond een dekbed van 1.5m rechtop met een meisje erin gerold, een gesprek over verplicht schoenen, en de ridder te paard met een aantal giga Tupperware dozen vol lingerie e.d. Deze christelijke heer kwam blijkbaar de naakten kleden, een werkzaamheid waarbij ik toch direct een secundaire voordelen denk en vervul van jalousie, maar goed, hoeveel bloten meiden kun je zien voordat je verzadigd raakt, sorry stompzinnige vraag.
Ze kijkt me aan, lacht, strompelt met dekbed en al mijn kant op, zoent me, zegt blij te zijn mij te zien. En ik; geen flauw idee wie dit is. Vervolgens gaat ze met de lingerie grossier naar boven. Een half uur later ploft ze toevallig naast me in de zetel, nu met een fel metallic roze hotpants en twee 20cm hoge vuurrode schoenen. Van onschuldig kou kleumende tiener in dekbed tot mega geile slet met cameltoe. En jawel, bleek gorgina? Te zijn die ik twee weken eerder in SS en beetje had opgerekt nu met de naam Kiara. Een kamer moest kunnen vond ze, ik; yes please.
Naakt is ze een dauwfrisse verschijning, had goede zin blijkbaar want ze vond dat het roze hotpantje mij goed stond als hoofdeksel dus dat maar zo gelaten. Heel gefocust om aan je wensen tegemoet te komen, duwt zich enthousiast op je, en dat strakke poesje is een genot om in doggie te laten uitstulpen. Nou ja, ze grof bedoel ik het niet, maar voor mijn doen echt wel op de grens van het mogelijke bij haar. De rest van de avond draait ze af en toe om me heen, sigaretje doen, en ze maakte duidelijk nog wel een kamertje te willen doen. Nu spijt dat ik het niet gedaan heb want het beeld van dat schattige kontje in een geil broekje terwijl ze haar evenwicht probeert te houden op die nieuwe schoenen laten mij niet los. Die schoenen knelde pijnlijk, en gaven alleen steun bij de tenen zonder enkelbandje, zij vond ze niks maar het is verplicht.
Precies de perkplantjes rond de vijver. Je moet behoedzaam wieden en je kunt de plantjes voorzichtig splijten en uitplanten. Ze hebben even tijd nodig om weer bij te komen maar geven dan een gestaagde stroom van genot.
Franceska; het perenboompje.
Liep met mijzelf te discussiëren om naar huis te gaan. Voor; op tijd in bed en ………. Tegen; laat ik nog wet eten, drinken, nieuwe sauna, zo´ 10 dames op de to do list, geld over, en ik ben er toch. Komt er een meisje met een heel apart gezichtje, een beetje Natallie Dormer in Games of thrones. Doet echt haar best om een gesprekje en leuk ongedwongen sfeertje te creëren. Ergens herinnerde ik haar van het forum, maar geen flauw benul meer of het pos. of neg. was, dus maar op het gevoel vertrouwd en dat heeft ze niet beschaamd, in tegendeel. Het vermelden waart is ongetwijfeld het gebruik van haar bekenspieren, alsof ze in je lul knijpt.
Precies mijn kleine perenboompje, hoop echt dat er dit jaar wat in hangt want dan zal ik vaak terugdenken aan die mooie perenborstjes van Franceska. Als je haar voorzichtig aan pakt, niet te ver terug snoeit, dan bloeit ze helemaal open.