Pagina 9 van 227 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 5671
    Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

De genoemde Jacky en een lelijke Caribische zijn de enigen die ik ooit als opdringerige jaagsters heb ervaren. Voor de rest vind ik de dames zeker aanwezig maar tot dusver altijd netjes.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (24 april 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    De genoemde Jacky en een lelijke Caribische zijn de enigen die ik ooit als opdringerige jaagsters heb ervaren. Voor de rest vind ik de dames zeker aanwezig maar tot dusver altijd netjes.

Jij had ook een harde leerschool
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

YY en GT waren mijn leerschool, of zie ik nou iets over t hoofd?

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    YY en GT waren mijn leerschool, of zie ik nou iets over t hoofd?

Nee....
    Maar op een gegeven moment ben je immuun geworden en dat merken de dames
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 juli 2022 @ 12:53
    Discussies
    2
    Thanks
    42

Standaard

Hoi mannen,

Wil zaterdag deze club bezoeken, dit wordt mijn eerste keer in sixsens. Ben wel al vaker in Duitsland naar vv en lr geweest, en yy vaker bezocht.

Is dit een goede tijd , zo vlak na de pasen, om sixsens te bezoeken?
    Nog tips of iets dergelijks?-behalve genieten dan.

Groetjes

Last Online
    Vandaag @ 17:53
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Zaterdag is een goede dag om ss te bezoeken. Nu is idd wel net na de pasen, maar het zal best goed te doen zijn met genoeg dames aanwezig.
    Misschien kom ik ook wel....😎

Last Online
    25 oktober 2022 @ 18:56
    Discussies
    1
    Thanks
    153

Standaard

zondag 23 april ben ik naar Sixsens geweest voor mij 2de bezoek en natuurlijk voor het vrijkaartje aangezien deze niet heel lang geldig meer is. ik arriveerde om 12:15 (als ik had geweten dat ze pas om 12 uur open gingen was ik later gekomen) eerst maar eens omkleden en een rondje door de club wat me opviel is dat er al veel dames waren. na het rondje gemaakt te hebben een hapje eten wat weer goed geregeld was. daarna lekker naar het wellness gedeelte omdat ik geen zin had om gelijk aangevallen te worden door de dames. tijdens het bubbelen kreeg ik een handkusje van een dame en wist al gelijk daar wil ik meer van weten. ik had haar immers de vorige keer ook al gespot maar toen was ik op weg naar boven om naar huis te gaan. na het wellness rondje naar de bar gegaan waar ik al snel prijs had. ik dacht dat ze Jasmin heette maar na haar draadje gelezen te hebben weet ik bijna zeker dat dit ze niet is. over de kamergang wil ik niet teveel uitweiden aangezien we de naam niet weten. en het allemaal in het niets valt wat me later zou over komen. kortom het was een eenmalige kamergang. daarna ben ik na het terras gegaan om wielrennen en psv-ajax te kijken dit bleek tegen te vallen de theke kreeg namelijk de tv niet aan de praat. gelukkig kon ik op me telefoon wel alles volgen. melissa2 had me inmiddels gevonden en bleek wel zin te hebben. ik had gelukkig de dubbele knoop in me berenvel zitten waar ze geen raad mee wist.
    en ze taaide al snel af. om vervolgens niet veel later het een 2,3,4 en 5 keer te proberen. wat mij de rest van de dag een kwade blik en de woorden pinokkio opleverde. tijdens een van deze pogingen spoorde Stacey mij aan om mee te gaan met melissa2 zodat zij van melissa2 af was. haha ik weet inmiddels beter en laat het bij 1 keer of ze moet me echt in het nauw hebben gedreven. op het terras werd ze door mede beren benoemd tot koningin maxima wat ze volgens mij als een compliment opvatten. maar wat zeker niet zo bedoeld was. het was al tegen 7uur aan gelopen dus hoogste tijd om te eten. dit bleek niet zo een succes volgende keer gelijk om 17:30 eten had nu lauwe kippenpoten.(eigen schuld dus) maar de smaak was zeker goed. daarna op zoek naar de masseur wat weer goed vertoeven was. ik neem bij mijn volgende keer zeker weer wat geld mee om naar de beste man te kunnen gaan. vervolgens weer een rondje wellness tijdens het afdouchen kwam ze weer voorbij maar nu wilde ik haar niet laten gaan.
    ik zwaaide met beiden handen zodat ze niet voorbij zou lopen. ze wachten even totdat ik klaar was met douchen om samen naar de bar te gaan. ik mocht een bankje uitzoeken en zij zal wat te drinken gaan halen voor ons. wat volgde was een 30+/- minuten durende presale zonder enige haast van het niveau gf++++ ik had inmiddels wel zin gekregen en stelde voor op kamer te gaan we moesten immers opschieten. want anders zouden we de pizza mislopen. na de kamergang terug in de bar pizza gegeten(alleen de sukkel die ik ben had ook lekker bij haar kunnen zitten). ik had me pizza op maar ze had me zo betoverd dat ik de stoute schoen aantrok en weer naast haar ging zitten. maar de bank onder de tv bleek niet zo lekker te zitten waarop ik voorstelde ergens anders te gaan zitten. waarop ze schrok en zij wil je nog een keer naar de kamer. waarop ik niets anders als ja kon knikken. nergens een rustig plekje dus stelde ik de maroc voor waar ik weer een kleine presale kreeg. deze duurde minder lang omdat het al laat werd en ik na de pizza eigenlijk naar huis wilde. en de 2de kamer binnen het uur met de zelfde dame was een feit. daarna nog wat de drinken scoren en naar huis waarbij ze nog lekker bij mij kwam staan. eenmaal thuis was het hoofd goed op hol geslagen. maar nu 2 dagen later is het allemaal gelukkig weer wat bezonken. wat een leuke meid zeg ik heb mij toppertje gevonden. dit alles is mede mogelijk gemaakt door CLAUDIA over de kamergangen kan ik kort zijn: gfe++++. blowjob skills buiten menselijk. het uit kunnen houden tot 1 standje.(is denk ik haar tactiek ook wel) mocht dit veranderen vraag ik haar ten huwelijk wauw wat een meid helemaal mijn type. rest mij alleen nog alle mensen te bedanken die ervoor hebben gezorgd dat ik het vrijkaartje kon winnen.

9. Onderstaande 11 leden hebben Elsierd bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (26 april 2017),Eddy_V (26 april 2017),firstme (26 april 2017),Keffman (26 april 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (26 april 2017),Patjax (27 april 2017),pret (26 april 2017),rob45 (26 april 2017),Ryuhayabusa (26 april 2017),Sjeufke (26 april 2017)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Elsierd, je kan ook voetbal in de bar beneden volgen. Weliswaar kleinere schermen en zonder geluid, en dat laatste lijkt me nogal wiedes.
    Maar hetnis in de bar vooral moeilijk volgen door de afleiding

11. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Elsierd (26 april 2017),Ryuhayabusa (26 april 2017)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Elsierd, je kan ook voetbal in de bar beneden volgen. Weliswaar kleinere schermen en zonder geluid, en dat laatste lijkt me nogal wiedes.
    Maar hetnis in de bar vooral moeilijk volgen door de afleiding
    In de bar is het beeld meestal bevroren helaas.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    153

Standaard

@deket over welke kleinere schermen heb je het?
    Ik heb maar 1 tv in de bar gezien dat is die bij de strippaal
    En daar stond de heledag een Duitse zender op

Op het tarras kreeg de theke eerst het kanaal niet gevonden en toen ze hem had kreeg ze geen signaal
    Dus dan denk ik dat er beneden ook geen signaal was

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Zondag was er zelfs in de bioscoop groot deel van de dag een zwart scherm, er was meer mis met de tv.

@Elsierd. U was diegene die op het overdekt terras op zijn telefoon zat te kijken, en zelfs een collega liet meekijken toen de pogingen om de tv op te starten mislukten?
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    153

Standaard

Ja klopt dat was ik.
    U was degene met de tablet die regelmatig kwam kijken dan?

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elsierd Bekijk bericht
    Ja klopt dat was ik.
    U was degene met de tablet die regelmatig kwam kijken dan?
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Eksierd, heden is er in de bar idd nog maar 1 toestel over ter hoogte van de danspaal.
    Maar zoals ik schreef, zonder geluid.
    die grotere tv op het terras tja. Heb'ooit geweten dat den baas eraan zat te prutsen om hem terug aan gang te krijgen, na een hele tijd keerde ik terug op terras en was hij nog steeds bezig. Hij gaf het op en na een 15minuten speelde het plots terug.
    Een ding is zeker, ze hebben digitale tv, hij kon immers ook Sky tv on tvangen.

18. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (30 april 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard Bezoek werd bliksembezoek

Genoeg geluld over TV schermen en hun nukken, lekker belangrijk..

Vandaag mijn bezoek aan Sixsens rond 18uur alsnog voortijdig moeten beëindigen ipv inclusief avondeten en avondvermaak rondom de danspaal.
    Was wel een relaxed dagje waarin ik de tijd vrijwel uitsluitend in de wellness omgeving en de bar heb doorgebracht.
    Kwam gelijk met een mooie blonde dame het terrein op en na binnenkomst herkende ik haar pas als Vicky. Blijft lastig om de dames te herkennen met kleren aan
    Een dreumes en superslanke Vanessa kwamen nog geen minuut later ook binnen terwijl ik nog aan de theke stond. Die twee herkende ik dan weer wel met hun dagelijkse kleding aan...
    Standaard start ik rond dit middaguur met spiegeleitjes terwijl de dames zich gingen prepareren voor de dingen die komen zouden. Dat prepareren kent geen standaard tijdspanne zoals bij mannen. Dit is van de weinige dingen waarmee vrouwen mij tot waanzin kunnen drijven en waardoor ik het zelfs bij de mooiste, leukste en/of geilste dame niet meer snel vol zou kunnen houden om succesvol een vaste relatie te hebben. De saunaclub hobby is dan ook een uitkomst, waarbij op sommige vlakken de club-relaties wat overlappingen hebben met de boze buitenwereld maar altijd tijdelijk!
    Vanwege de nagel-, haar-, en make-up verrichtingen dan eerst een duik in het zwembad, dat vandaag nog warmer leek dan anders. Een oudere Duitse bezoeker kwam er bij en met hem ontstond een gesprek dat later nog geruime tijd in de bar voortgezet zou worden.
    In de bar hadden Sonia, Vanessa en Vicky zich inmiddels ook op hun vaste stek genesteld.
    Samen met de Duitser bekeken we dat trio eens zo op een afstandje en ineens was mijn plan gemaakt: met deze drie zou ik wel eens tegelijkertijd op een groot matras willen dollen, een Quattro !
    3 behoorlijk verschillende meiden maar prachtig om te zien:
    sportief gespierd, superslank, slank;
    a-, b-, en b/c cup;
    brunette, geblondeerde haren tot op d'r kont, naturel blonde look;
    Met een trio met 2 van deze 3 zou ik de derde tekort doen (en vooral mijzelf ook!)

Nu zat er iets in het tijdschema waarop dit nog even moest wachten, S&V hadden een afspraak met een stamgast dus we zouden dit plan later op de dag of avond gaan uitvoeren. Intussen "mocht" ik wel met Vicky gaan van de kleine krachtpatser.. ook geen slecht vooruitzicht leek mij zo. Zolang ik mij maar niet met de Roemeense concurrentie zou gaan vermaken, want dan zou ik het niet overleven.
    Ik draai mij om, om kort verslag te doen aan de Duitser en om hem verder een prettige middag te wensen. Wat schetst mijn verbazing als ik 30 seconden later bij de dames terug ben? Geen Vicky meer te bekennen!
    Bleek Vicky gedacht te hebben dat ik een geintje gemaakt had en was zij door iemand die al langer naar haar gunsten verlangde benaderd en waren die gelijk naar boven vertrokken.. Okay, no problem, komt later dan wel, ik kan mij er niet over opwinden.

De andere 2 dames zouden nog geruime tijd bezet zijn, dus dan eindelijk weer eens een ouderwets rustig wellness middagje, wat de laatste tijd er vaak bij ingeschoten was.
    Kwartiertje sauna, bijkomen op terras en vervolgens de jacuzzi in en daarin behoorlijk lang gelegen en leuk gesproken met 2 andere stamgasten, die ik niet eerder gesproken of gezien had. Andere dagen en/of tijden kennelijk. Als ik het goed verstaan heb tussen de bubbelgeluiden van de jacuzzi was één van de twee stamgasten Keffman. Het was hoe dan ook aangenaam kennis te maken met beiden.
    Tegen half zes kwamen S&V dan naar beneden en het werd tijd voor een kippepootje of zoiets.
    Een korte check op mn phone gooide echter roet in het eten!
    Mijn aanwezigheid elders werd op prijs gesteld en ik nam afscheid van mijn schatjes om te beloven om vrijdag terug te komen..maar..tja..dan staat eigenlijk Babylon op het programma.. goede raad is duur!
    Wat het gaat worden vrijdag ?
    Het gereserveerde budget voor een Bulgaars onderonsje met die drie gekke supermeiden is vrijwel geheel intact gebleven, dat tussendoortje met Roemeense Isa was slechts peanuts
    En Garde

20. Onderstaande 14 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (27 april 2017),Cat (27 april 2017),Deantje (27 april 2017),Elsierd (27 april 2017),Flyerke (27 april 2017),jansenroy (27 april 2017),Keffman (27 april 2017),Lesyeux (28 april 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (27 april 2017),Patjax (27 april 2017),rob45 (27 april 2017),sofaking (27 april 2017),YYadict (27 april 2017)

Last Online
    30 december 2021 @ 11:48
    Discussies
    5
    Thanks
    87

Standaard

wedjes maken, bedjes kraken...
    Invullen van vakantiedagen... Tja, het is en blijft een ontzettend dilemma..
    Uiteindelijk maar weer de gevaarlijke 15 minuten durende expedities afgelegd naar Lemiers, alwaar ik lekker wilde ontspannen.
    Badjas aan, bubbelbadje.. alwaar ik iemand Honderduit over ene Sonia hoorde kletsen.
    Dat moest en zal Eddy_V zijn. Inderdaad een ontzettend leuk en lang gesprek gehad.
    Na een kleine 5 minuten had Dani mij geschoten en herinnerde me haarfijn aan een weddenschap, die ik met haar af afgesloten..
    Mocht Bulgarije winnen van Nederland (met voetbal) dan zou ik minimaal een uur met haar op de kamer doorbrengen.. nu dacht ik deze weddenschap wel zonder Belchinees af te kunnen, maar eens te meer blijkt dat inzetten op het Nederlands elftal geen goed idee is . Of Dani heeft er (zonder dat wij het weten) gewoon echt kijk op, maar dat waag ik te betwijfelen.

lachend sloot ze af en een plagerige tik op haar bil.
    Na een kort diner, barbezoek alwaar ik werd gepolst door de 2 Selena's kwam Veronica binnen. Direct werd er gelachen (of was het Adoratie) om mijn nieuwe coupe. Anyway.. vandaag was haar "zus" aan de beurt.
    Een bijzonder vermakelijk halfuurtje in de bar doorgebracht met Dani en Andrea. Ik werd benoemd tot Papa van Andrea..
    waarna ze een triootje voorstelde. Nu kon ik dat vrij gemakkelijk counteren met het feit dat ik niet aan mijn dochters kom, wat uiteraard hilariteit opleverde. Uiteindelijk resulteerde het in een 1,5 uur durend potje knotsbal met Dani.
    Eerst haar voorzien van een Stevige massage, waarna zij zich op mij richtte. Zij had ook duidelijk goede zin meegenomen en het werd gewoon een heel vermakelijke tijd, maar bovenalles ook kwalitatief ontzetttend goed.

wellicht kan er vaker zo'n weddenschapje vanaf
    Vrijdag ben ik in ieder geval weer van de partij.
    Tja, het is en blijft een enorme strafexpeditie ... zo'n vakantie....
    Laatst gewijzigd door Keffman; 27 april 2017 om 09:19
    Sixsens ist der geilste club der welt!

22. Onderstaande 12 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 april 2017),Bachatero (27 april 2017),Deantje (27 april 2017),Eddy_V (27 april 2017),Elsierd (27 april 2017),jansenroy (27 april 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (27 april 2017),Patjax (27 april 2017),Ryuhayabusa (27 april 2017),Sjeufke (27 april 2017),sofaking (27 april 2017)

Last Online
    Vandaag @ 15:04
    Discussies
    151
    Thanks
    9.395

Standaard

Na de zeer geslaagde hoogmis 1e Paasdag in GT stond de paasbrunch in SS op het menu voor 2e Paasdag. In de ochtend merkte ik dat ik de vermoeienissen nog in mijn lijf had. Er ontstond twijfel of ik toch niet beter de easy way kon kiezen door naar GT te gaan ipv een uurtje te rijden naar SS. Das appte me waarom ik zonder hem naar GT was geweest. Ik zei dat het een last minute beslissing was geweest. De twijfel werd nog groter, maar had al met Aloewe en Licky Luke afgesproken. Aangezien Das nog nooit in SS was geweest besloot hij ook die kant op te komen.

Iets na enen draaide ik de parkeerplaats op en liep Das al tegen het lijf. Na mijn transformatie hem een rondje gelopen en onderweg bleek Aloewe in de Sauna te zitten. De LU was nog niet denderend dus alle tijd om gebruik te maken van de paasbrunch. Aloewe voegde zich ook bij ons. De brunch was heerlijk en er werd slap geouwehoerd. We besloten ons gesprek te verplaatsen naar het overdekte terras en al spoedig kwam Andrea2 me hartelijk begroeten. Ze weet donders goed dat ze mijn "guilty pleasure" is. De Romeinse Keizer plofte zich op een bankje om te herstellen van zijn samenzijn met de Bulgaarse liefdesgodin. Kort daarop kwam ook Melissa2 kusjes stelen. Ik zei haar dat ik mijn belofte aan haar niet vergeten was maar dat ik pas rond 16.00 uur kamerfähig zou zijn. Om er zeker van te zijn dat ik niet van gedachten zou veranderen liet ze haar mond langzaam over de banaan glijden die ze aan het eten was als voorproefje op wat mij te wachten stond.

Ook Licky Luke was inmiddels in da house en gezellig keuvelden we verder. Das opperde het idee om toch maar richting GT te verkassen. Aloewe en ik twijfelden, maar ik had geen zin om weer een klein uurtje te gaan rijden op dat moment. Ik besloot een rondje te lopen om te kijken of er al verbetering in de LU was opgetreden. Op de trappen loop in natuurlijk Andrea2 tegen het lijf. Ze drukt me tegen de muur en voordat ik ook iets kan zeggen laat ze haar tong weelderig rondgaan in mijn mond. Uiteindelijk weet ik toch te ontsnappen uit haar wurggreep. Hier en daar een enkele dame gezien maar nog steeds niet om over naar huis, laat staan op een forum te schrijven.

Das heeft het wel gezien en besluit naar zijn burcht in GT te gaan. Aloewe en ik twijfelen, maar blijven toch in SS. Het dagje GT van gisteren wordt nog eens besproken en ik besluit om eens te gaan bubbelen. Rond 15.50 komt Melissa aangelopen en zegt dat ze de sleutel gaat halen. Ik douche me snel en we verkassen naar een kamer.
    Melissa2:https://www.ijsberenforum.com/forum/...529#post550529

Na de sessie even bubbelen en douchen en ik duik de bar in. Samen met de Romeinse Keizer, Aloewe en Licky Luke zijn we aan het praten als Jasmin zich bij ons voegt. Haar doel is Licky Luke en het duurt niet lang voordat hij bezwijkt aan de openbare aanranding. Even later voegt zich de Bulgaarse liefdesgodin bij ons. Ze heeft honger en vraagt ons of we haar willen vergezellen. De Romeinse keizer staat al op en Aloewe en ik besluiten even te wachten. Voorzitter zijn van de fanclub moet ook beloond worden met een privé dineetje is onze mening.

Iets later gaan wij ook wat eten en net als de brunch is ook dit weer tot in de puntjes verzorgd. Enigste puntje van kritiek is de hoeveelheid zout die over de frieten is heengestort. Na het eten besluit ik een sigaretje op het terras te gaan roken. Andrea2 ligt er op een bankje en wenkt me om bij haar te komen liggen. Ik weet dat ik dan reddeloos verloren ben en maak haar duidelijk dat ik net gegeten heb en even rustig mijn eten wil laten zakken. Na een tijdje komen ook Licky Luke en Aloewe het terras op. Ook Melissa2 laat haar gezicht zien en zorgt voor het nodige vertier met haar gekke capriolen. We besluiten dat het tijd is om maar eens een kijkje in de bar te nemen.

Er waren alsnog een aantal dames komen opdraven en een van hen was Carmen2.
    Rustig bij haar gaan zitten om even bij te kletsen. Natuurlijk kreeg ik de vraag waar mijn vrouw was. Quasi onwetend vroeg ik welke en ze zei "Stacy of course". Haar gezegd dat ik vorige week ook was geweest en toen alleen de geneugten van de Bulgaarse liefdesgodin had ondergaan. Na ruim drie kwartier haar voorgesteld om ons op een kamertje terug te trekken.
    Carmen2:https://www.ijsberenforum.com/forum/...532#post550532

Na de sessie me snel gedoucht en de bar ingelopen om afscheid te nemen. Nog even nagebabbeld met Aloewe en Licky Luke en rond 23.00 richting huis gegaan na uiteindelijk toch nog een zeer geslaagde dag in SS.

24. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 april 2017),Bachatero (27 april 2017),Bearke (27 april 2017),Eddy_V (27 april 2017),Elsierd (28 april 2017),Flyerke (27 april 2017),Giodude (14 januari 2019),Keffman (27 april 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (28 april 2017),Sjeufke (27 april 2017),sofaking (27 april 2017),YYadict (27 april 2017)

Last Online
    2 juli 2022 @ 12:53
    Discussies
    2
    Thanks
    42

Standaard

Wil morgen mijn eerste bezoek aan deze club brengen, vraag me alleen af hoelaat ze geopend zijn op zaterdag,
    Op de site staat 1100 u en op facebook staat vanaf 1300 uur.

Last Online
    30 december 2021 @ 11:48
    Discussies
    5
    Thanks
    87

Standaard

Vanaf 11.00uur kun je terecht!
    Zondag vanaf 12.00/13.00uur
    Sixsens ist der geilste club der welt!

27. Onderstaande leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

s1 (28 april 2017)

Last Online
    4 januari 2025 @ 19:57
    Discussies
    2
    Thanks
    28

Standaard

Hoeveel is inkom op zaterdag ? Is het ook 50/30 min?

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Havingfun Bekijk bericht
    Hoeveel is inkom op zaterdag ? Is het ook 50/30 min?
    Prijzen en bijdrages zijn in het weekend hetzelfde als op doordeweekse dagen.
    Op zondag al om 12.00 uur open.

30. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Havingfun (29 april 2017)

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

SixSens bezoek donderdag 27 april
    Het was inmiddels weer 2 weken geleden dat ik op een donderdag een hele middag en avond in SixSens had gebivakkeerd. Toen helaas niet zelf geheel topfit, terwijl 2 dames Dani en Domenika die avond hun beste performance ever op mij loslieten. Dus ik moest voor mijn gevoel eens snel revanche gaan nemen. Had reeds plannen gevat om donderdag 27 april op koningsdag SixSens wederom eens te bezoeken. Ik zag dat een mede beer mr. Bluenose ook in de meeting point had aangegeven er dan te zijn. We hadden al over PM wel eens contact gehad, gelijk een mooie gelegenheid om deze collega beer eens real life te ontmoeten en wat ervaringen ook uit te delen. Even enkele kenmerken van onszelf uit gewisseld zodat we elkaar hopelijk konden herkennen. Plan de campagne vandaag indien mogelijk: Dani als eerste kamer en de 2e kamer optie liet ik nog wat open, maar zou waarschijnlijk eentje worden uit het rijtje: Laura (nog niet mee geweest), Sonia (nog niet mee geweest), Stacey (alleen in trio setting 1 keer meegemaakt) of Domenika (reeds 4 keer).

Ik arriveerde rond 13.00 uur op de parking. Hele geasfalteerde deel direct voor de ingang al vol, iets verderop in de kiezel dus geparkeerd. Naar binnen, Beate liep net haar kantoor in en verwelkomde me met een glimlach. Een nieuwe Theke werd net ingewerkt en er was 1 persoon voor me aan het inchecken. Laat dat Vicky zijn in haar burgerkloffie. Sommige dames zijn niet direct herkenbaar als ze net in burgerkloffie arriveren (haren nog niet in model, nog geen make up etc.). Maar Vicky is toch werkelijk een soort natural beauty. Nog nooit de eer gehad met haar te kameren, maar wel op mijn Todo lijst (die maar blijft groeien in deze club). Wie weet zou het vandaag wel een keer lukken. De €40 afgetikt, ‘horloge’ om en op naar de lockers. Veel beren op dat moment aan omkleden daar. Mijn vaste locker nummer nog vrij dus weer mijn vaste stekkie opgezocht. Eenmaal omgekleed het gevoel dat ik wat vergeten was. Inderdaad de slippers. Even op de blote voeten dan maar een stukje in berenvel naar het slippers ‘magazijn’.

Even douche genomen, zag dat de Whirlpool vrij was, dus gelijk daar maar even in relaxen. Strategische positie weer bij de aan en uit knop. Zicht op de douches en zicht op gang bij Maroc Room. Altijd leuk als je daar dames langs ziet lopen om zo een eerste indicatie van de line up te krijgen. Er stapte nog een beer in de Jacuzzi, en toen liep Stacey langs. Ze herkende die beer en kwam hem begroeten. Ze zag ook mij vervolgens en ik kreeg ook een glimlach met ‘Wie gehts?’. Niet veel later dacht ik ook Dani te zien passeren met een beer aan haar arm. Ervan uitgaande dat die een kamertje van 1 uur zou hebben, wist ik al dat ik voor Dani minimaal een uur zou moeten wachten. Maar geen probleem, kon ik eens kijken of ik mr. Bluenose kon vinden. Dus maar eens richting bar waar stamlocatie is van de meeste beren.

Op een barkruk gaan zitten en watertje besteld. En eens rondgekeken of ik iemand kon zien qua uiterlijke beschrijving van mr.Bluenose. Kon niet direct iemand spotten dus hij zou wel op een kamer zijn. Opeens een beer naast me die het qua kenmerken zou kunnen zijn, maar dat bleek een Waal te zijn en die sprak Frans in plaats van Engels. Mocht ik mr. Bluenose niet spotten, kon ik zo meteen altijd nog Dani vragen wie hij was, want Dani kent ons alle 2 wel. Nog een spaatje gedronken en toen maar even naar de lockers om op mijn mobieltje te checken of ik wellicht een berichtje op het forum van hem gehad had. En inderdaad, hij meldde dat hij me gespot dacht te hebben met Dani rond 12.30. Ik een reply dat ik dat niet was, was immers later binnen. Maar weer terug naar de bar. Dani nog steeds niet te bekennen en ging toch al richting 14.30 uur volgens mij.

Opeens komt er een beer toevallig op de kruk naast me zitten. Ik keek en dacht: dat zou mr. Bluenose wel eens kunnen zijn, even kijken in welke taal het drankje besteld gaat worden. Het was in Engels met wat Schots accent. Bingo! Even gevraagd of hij het echt was en jawel, we hadden elkaar gevonden. Hij was net van een kamer af met Lana en dringend aan wat vocht toe. De rest van deze dag tussen onze kamers door met deze zeer sympathieke mede beer opgetrokken en me goed geamuseerd, ook nog samen het diner genuttigd. De dag vliegt dan toch heel snel om als je ook tussen de kamergangen door wat aanspraak hebt. Het bleek zelfs dat hij min of meer een tijdje mijn overbuurman is geweest in mijn woonplaats en ook te komen in cafés waar ik ook wel eens kom. Bizar, klein wereldje.

Het bleek dat mr. Bluenose heel wat meer jaartjes saunaclub en ook SixSens ervaring had dan ik heb en hij kende ook heel wat meiden. Dus dankzij hem kan ik na deze dag ook gezichten ‘plakken’ op de volgende dames van plezier: Linet (ik dacht dat ik al wist wie dit was maar ik heb dus de afgelopen maanden de verkeerde voor me gehad. Man, man, man, deze Linet zag me er goed uit). Tevens nu een gezicht bij de SixSens famous Kinga (prachtfiguur, hele mooie iets rijpere dame, was zeer populair vandaag (waarschijnlijk altijd)). Monica (ex Babylon) met de prachtige (siliconen) boobies. Maria (Bulgaarse), Selena (Zwitser/Spaans) en ook haar (tweeling??) zus en als laatste nu een gezicht op Melly (ik dacht Bulgaars) kunnen ‘plakken’.

De tijd goed keuvelend doorgekomen met mr. Bluenose die al 1 kamer achter de rug had. Ik nog niet en het begon wel langzaam aan ook tijd te worden. Dani was nog steeds niet opgedoken, dus ik vermoedde dat ze een pannenkoek sessie had. Pannenkoek bleek achteraf nog een understatement te zijn, daarover later meer. Mr. Bluenose was lyrisch over Laura. En wie zag ik op dat moment binnen komen en aan zo’n rechthoekig hoog tafeltje gaan zitten met zo’n 2 hoog zits bankje: Laura.

Laura
    Ik excuseerde me bij mr. Bluenose met de mededeling dat het al bijna 16 uur was en Laura leek nu vrij. Naar haar toegelopen, me even voorgesteld en gemeld dat de haar bekende mr. Bluenose haar had aanbevolen. Ik vroeg of ze een uurtje tijd voor me had en of ze met me een kamertje wilde maken. Dat wilde ze graag. Ik ben me even snel gaan douchen en daarna haar in de bar opgehaald richting kamer. Bleek dat we ook in Duits konden converseren in plaats van Engels. Ging haar beter af en mij ook iets beter. Kamer 4 zou het worden in het oude gedeelte. Ze ging even snel zelf nog douchen en toen kon het ‘feest’ beginnen. En een ‘feest’ werd het!

Wat kan ik zeggen? Deze dame komt vanuit de tipparade met STIP binnen op nummer 1 bij mij wat blowjobs betreft! Dit moet toch haast wel de blowjob queen zijn van SixSens. Mocht iemand nog een betere dame op dit gebied kennen in SixSens (of zelfs van andere saunaclub) dan hoor ik dat graag. Ik ben geen veelpleger en SixSens is zowat mijn enige saunaclub waar ik kom. Maar in mijn pré Sauna club tijd ook heel veel jaartjes ervaring met dames die privé ontvangen of clubs. Maar never nooit zo’n blowjob gehad. Tijdens deze blowjob bracht ze me een paar keer op het randje. De rest van haar service was ook echt top, TZ top, NMC top en alles in GFE modus zoals ik het graag heb. Ik voelde dat ik bijna ging komen en vroeg of we nog even konden neuken. Condoompje erom, ze zette zich in cowgirl op me en begon eerst rustig en langzaam opbouwend en op een gegeven moment een enorm tempo. Ik werd helemaal gek en spoot werkelijk vanuit mijn tenen. Wat een uurtje was dit zeg. Nou uurtje, ik was weer totaal de tijd uit oog verloren. Wat vliegt de tijd toch snel bij deze mooie hobby, onvoorstelbaar. Nog even rustig bijgekomen van die explosie en nog 10 minuten wat gekletst in elkaars armen. Toen richting locker, vroeg haar wat de schade was en ze wees op horloge, 15.55 uur op kamer en het was inmiddels 17.20 uur. Dat werd dus €150 euro, maar wat was dat het waard zeg. Laura gaat me zeker nog vaker zien, prettige meid in de omgang, sympathiek, en wat een service! Thank you Laura.

Op mijn agenda dus gezet: niet al te duur waterdicht (douche, sauna en jacuzzi proof) horloge kopen speciaal voor Sauna Club bezoekjes (draag normaal nooit een horloge en mijn mobieltje laat ik liever altijd in locker liggen). Zodat ik ook af en toe eens ‘stiekem’ kan kijken hoe laat het inmiddels is. Want de laatste bezoekje verlies ik dus totaal het tijdsbesef. Vervolgens weer naar de bar, kijken of mr. Bluenose er nog was maar die was op kamer waarschijnlijk. Even bijgekomen na deze topsessie aan de bar met de nodige vochtvulling. Van Dani nog steeds geen spoor. Opeens een arm om me heen: Selena (Spaans/Zwitsers) die me probeerde over te halen, maar haar duidelijk gemaakt dat ik voorlopig kapot was en daarna nog hoop had op iemand anders. Ze accepteerde het vriendelijk en wenste me nog veel plezier.

Niet veel later kwam er een dame rechts van mij zitten. Ik keek, dacht gelijk die ken ik niet. Mijn hersens sputterden tegen, ik keek haar nog eens aan, ze lachte gelijk. Verrek dat was Sonia. Die had ik eerder die dag ook gezien al 2 keer en beide keren zag ze er dan op dat moment anders uit (haren, setje make up). Op deze zelfde dag dus. Elkaar voorgesteld en heel leuk gebabbeld. Gaf haar gelijk aan dat ik net van de kamer af was en dat ik dus voorlopig even klaar was, om bij haar geen valse verwachtingen te wekken. Maar dat vond ze niet erg, nog even leuk gekletst. Deze dame ziet er toch verdomd mooi en ook naturel uit van dichtbij. Van ver uiteraard ook maar er zijn ook heel veel gevallen bekend van: ‘Mooi van ver, maar verre van mooi’! Deze ging voor Sonia in ieder geval wat mij betreft niet op.

Even later kwam mr. Bluenose weer de bar binnen. Die had eerst gekamerd met Stacey (die hem al wilde ‘aanranden’ op de zetels in de bar, maar mr. Bluenose had liever een kamertje). En na die uitstekende kamer volgens hem liep hij niet veel later Vicky tegen het lijf en hij greep ook gelijk die kans. Hij had dus al 3 kamergangen gehad. Samen weer wat gekeuveld en wat watertjes gedronken. En toen liep het al tegen 19.15 uur en kregen we beide honger. We liepen naar restaurant en onderweg daarnaartoe zagen we in de bar in een zetel Dani zitten met een beer. Ze zag ons en we zwaaiden elkaar toe. We gingen eten en dar nog wat leuke verhalen en ervaringen uitgewisseld.

Tegen 20.00 uur terug naar de bar. Bestelden 2 watertjes en opeens 1 arm om zowel mr. Bluenose als om mij: Dani! Ze begroette ons hartelijk en zei dat ze helaas (voor ons) de hele dag geboekt was. Dat verklaarde inderdaad een en ander. Dus het betrof niet direct een pannenkoek sessie, maar Dani blijkt ook een fanclub te hebben met een dienstdoende voorzitter. Dani dus helaas vandaag niet bereikbaar. Er kwamen 2 krukken vrij aan de bar en daar ben ik vervolgens gaan zitten met mr. Bluenose. Nog even wat leuk gebabbeld. Mr. Bluenose twijfelde nog aan een 4e kamergang van de dag en dan met Laura, maar hij moest de dag erna nog een flink stuk rijden dus hij besloot toch dit plan te laten varen en langzaam de dag af te sluiten en naar huis gegaan. Top dag gehad met deze mede beer, de dag was voorbij gevlogen (en voor mij nog niet ten einde).

Daarna even mijn mobieltje gecheckt en even een douche genomen en toen maar weer eens naar de bar. Ik had als 2e en laatste kamergang de volgende opties in gedachte: Monica (ex Babylon), Stacey of Kinga. Maar of ze waren niet in de bar, of in gesprek met andere beren. En allen leken ze op een gegeven moment vrij, stond ik net van mijn kruk af om eens naar betreffende dame te lopen, was me telkens net een beer net voor. Bij de laatste zag ik het gebeuren in mijn ooghoeken, maar een sprintje dan trekken om als eerste bij Kinga dan te kunnen staan ging me net ook wel te ver. Dat komt wel heel desperate over haha. Overigens had ik dat sprintje wel makkelijk gewonnen van die beer, maar dat even terzijde…..

Domenika
    Het was reeds tegen 22.15 op een gegeven moment en toen besloot ik mijn drankje leeg te gaan drinken en het toch maar bij 1 kamer te laten. Net toen ik mijn drankje leegdronk tikte iemand op mijn schouders: Domenika. Ze lachte en begroette me hartelijk. Ze vroeg of ze naast me mocht komen zitten. Ik zei: uiteraard! Even met haar bij gekletst en onderwijl begon ze met haar beentjes tegen de mijne te wrijven en dit werd subtiel verder opgebouwd. Tja, na een half uur was ik inmiddels weer verloren en om: van naar huis gaan na slechts 1 kamergang naar een 2e kamergang zo op het letterlijk en figuurlijk einde van de dag. Tegen 22.45 ben ik snel een douche gaan nemen. Tegen 22.55 uur bleken er slechts nog 2 kamers beschikbaar. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Er werd dus stevig gekamerd op dat moment. Helaas alleen nog 2 kamers zeg maar naast de toilet bij de bar. Geen andere keuze, dan moest het daar maar gebeuren op een van die kamers.

De barmuziek kwam daar wel heel hard binnen en je hoort ook constant mensen daar langs lopen en kletsen. Verstoorde toch soms op een of andere manier mijn concentratie. Wat betreft de kamergang: Domenika ging weer helemaal los en had ze me 2 weken geleden al haar best performance ever aan me gegeven. Die van vandaag lag weer iets hoger. Ze weet het ook iedere keer te variëren op de een of andere manier. Alle standaard zaken kwamen aan bod, GFE puur waarbij ook het pussysliden niet ontbrak. Als toetje dan nog even neuken dacht ik, maar 3 zaken verstoorden dat waardoor Deantje junior een inzinking leek te krijgen: 1) de luide bar muziek, 2) het horen van lopende en pratende mensen constant over die gang bij de kamerdeur en 3) (En bedankt Brad Clitt …) er kwam een rood condoom te voorschijn. Normaal doet me dat niets maar door al die andere afleidingen moest ik opeens aan al die verhalen daarover van Brad Clitt m.b.t. rode condoom denken en dat deed Deantje junior de das om.

Domenika haalde alles nog eens uit de kast om Deantje junior weer op volle oorlogsterkte te krijgen middels blowjob en massage van hem, maar ik voelde al dat het neukend niets meer zou worden. Dus ik stelde voor dat ze me met een goede handjob zou laten finishen. Dat wilde ze wel. En ik moet zeggen die was fantastisch. Zonder massage/glijmiddel, ze spuugde er eens paar keren flink op (van dat beeld groeide Deantje junior ook spontaan weer) en binnen no-time was die op oorlogssterkte en paar seconden later kwam het uit mijn tenen weer. Magistrale kamer weer en top performance van Domenika. Nog even uitgeblazen en nagebabbeld en toen bleek het uur er al weer op te zitten. Het was reeds 00.05 uur, dus met haar afgerekend afscheid genomen en gemeld dat mijn volgende bezoek pas op donderdag 25 mei zal zijn waarschijnlijk. Topkamertje, jammer dat het niet neukend meer lukte door teveel afleidingen op betreffende kamer, maar niets dan lof weer voor Domenika.. Thank you Domenika..

Vervolgens gaan douchen, omkleden en richting huis. Het uurwerk tikte reeds de 00.15 uur toen ik deze lust tempel enigszins emotioneel verliet, wetende dat ik waarschijnlijk pas weer over een maandje hier terug zal verschijnen. En een maandje zonder Dani, Laura, Domenika, Crystal of de vele andere potentiele ‘snoepjes’ op mijn groeiende Todo lijst hier doet dan toch een beetje pijn. Voor de mensen die nog interesse hebben in de dames die ik van gezicht ken en die ik in de line-up die dag gespot heb: Linet, Vicky, Veronica, Andrea, Sonia, Dani, Domenika, Laura, Lana, Yasmine, Melissa 2, Mickey, Stacey, Elena, Cathalina, Emily, Carmen, Selena, Melly, Claudia en nog velen meer waarvan ik gezicht nog niet ken.

Wel een vraag aan medeberen: Linet stond continu in een groepje met daarbij 2 of 3 andere dames die langer waren, volgens mij Roemeens. Eentje lang zwart haar en altijd fel rode lippen en een soort badpak aan (zwart met allemaal gekleurde soort vierkantjes erop of zoiets) en ook nylons erbij over de benen. En eentje met kort blond/wit kapsel. Beide dames zagen er heel appetijtelijk uit. Ook mijn partner in crime mr. Bluenose wist de namen niet. Weet iemand wie dit zijn?

U allen groetend uw verslaggever ter plaatse op donderdag 27 april:
    Deantje

32. Onderstaande 21 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 april 2017),Bachatero (29 april 2017),blauwebeer (29 april 2017),Brad Clitt (29 april 2017),cheasehead (29 april 2017),dbd67 (29 april 2017),dennisw (30 april 2017),Eddy_V (29 april 2017),Elsierd (29 april 2017),Flyerke (29 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (30 april 2017),gignnl (29 april 2017),kempie (29 april 2017),le_belge (29 april 2017),licky luke ( 1 mei 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (30 april 2017),Patjax (30 april 2017),Ryuhayabusa (29 april 2017),Sjeufke (29 april 2017),sofaking (29 april 2017)

Last Online
    Vandaag @ 17:49
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

@ Deantje

Ik vind het een beetje griezelig als je tijdens een kamergang in Sixsens aan de bad boy van YinYang denkt.
    Overigens heeft mijn laatste leenliefde-dame afgelopen woensdag in YY mij ook rood berubberd en wat denk je, ben gewoon neukend klaargekomen (en al vaker hoor, maar ik heb liever de gewone of die van mij, maar die had ik effe niet meer).

Maar voor alle zekerheid hang ik komende woensdag een bordje met de volgende tekst om: 'No red condoms, please'.
    En nog een advies voor jou, lees die onzinverhalen van mij maar beter niet.

Compliment voor je leuke verslag, daar kan ik wat mee !
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

34. Onderstaande 7 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (29 april 2017),Ethan Cunt (26 december 2021),licky luke ( 1 mei 2017),Manureva (30 april 2017),Mr Bluenose (30 april 2017),Sjeufke (29 april 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    153

Standaard

Het zijn allemaal......

de stoute schoenen aan getrokken en zaterdag mijn 2de bezoek in een week gebracht aan Sixsens. ik wilde immers Claudia gedag zeggen omdat ze haar "verjaardagfeestje" gaf.
    dit bleek slechts de eerste illusie van de dag te worden. ze zou slechts een rondje weg geven aan haar vriendinnen. ik had ook nog een opdracht van keffman meegekregen om zijn 3 vriendinnen de groeten te doen van hem. het is me gelukt om 2 dames van de 3 gedag te zeggen. nummer 3 was ongrijpbaar en kon ik niet langer op wachten omdat ik naar huis wilde.
    verder stond er vandaag natuurlijk steak op het menu. daar kan je me nou 's nachts wakker voor maken.

voordat ik thuis weg ging heb ik hem nog even uit de broek laten hangen en een presentje gekocht voor Claudia. bij mijn 3de bezoek voelt het inmiddels als thuis komen. hoe vaker je gaat hoe leuker het word. je herkent de dames en ik begin me mannetje te staan bij de jagers. rond 12 uur aangekomen en gelijk op zoek of ze er al was nee helaas dan maar eerst eten. nog een rondje nee weer niet dan maar naar de wellness. om niet veel later nog een rondje te maken nee weer niet ik begon me al zorgen te maken of ze wel komt. dan maar naar de maroc waar ik het 5 minuten heb kunnen uithouden om nog een rondje te maken om kijken of ze er echt niet was. en daar zat ze dan aan de bar ze stond op toen ze me zag en we zijn gelijk apart gaan zitten. en een kleine presale volgde.

naam:Claudia
    Nationaliteit/leeftijd:Roemeens/25 jaar
    Haar/lengte:zwart met een staartje/1.68m
    Tijdsduur/prijs1uur/100 +25 voor de jacuzzi

ik had haar verteld dat ik een presentje mee had genomen voor haar. waarop ze zei deze keer gaan we 1uur op kamer en ga ik jou goed verwennen nou dat belooft wat!
    bij de theke maar besloten om de kamer met jacuzzi te nemen. op de kamer merkte ik dat de vonk die er vorige week wel was nu was verdwenen. ze zit al met haar hoofd bij haar aankomende vakantie en haar nieuwe job als bar dame denk ik. of misschien hield ze de boot wat af omdat ik al mijn kaarten op tafel had gelegd. het eerste rondje was weer veel pzc wat wel hemels is. het is me dus duidelijk geworden dat dit haar tactiek is. daarna ff bubbelen en ouwe hoeren om daarna voor een 2de ronde te gaan dit bleef slechts bij pzc. op de kamer mocht ik nog een presentje bij haar achterlaten wat normaal 25 euro extra's kost. dus dat deed ze dan weer wel goed. eenmaal bij de lockers om aftereken vroeg ze om haar presentje waarop ik haar wenkte en schoenmaat 47 te voorschijn haalde en in haar handen stopte waarop we beiden wel om konden lachen. haar het presentje gegeven en gaan douchen. gelijk naar de bar gegaan om me aftersale op de halen. dit bleek de 2de illusie te zijn er moest gewerkt geworden en ze liet mij alleen. de roze wolk was als sneeuw voor de zon vertrokken.

in de bar een colaatje besteld en op een bankje wat uitpuffen. waarop er een blonde dame op me afkomt genaamd Veronica die moest ik net hebben! ze gaf me gelijk een kus op de mond en begon te knuffelen waarop ik maar de vraag stelde hoe ze nou eigenlijk heette Veronica zei ze. ik vertelde haar dat ze de groeten kreeg van keffman ze keek me gelijk aan met haar 4 grote kijkers waarbij er bij de onderste 2 er een paar flinke knoppen opzitten.
    die keffman zou wel een goede sponsor zijn aangezien ze blij verast was met zijn groeten. het klokkenspel werd niet onberoerd gelaten waarop ik vertelde net van de kamer te komen check dubbel check nee niks en vertelde haar dat ze het later nog is kon proberen.

even naar het terras om wat updates te doen en me telefoon te checken. en waar ik Patjax tegen kwam maar hoe herken je hem nou? nou dat is niet moeilijk 4597 woorden per minuut. hij was stevig met Aloewe in discussie over hoe ze het nou moesten aan pakken met een Bulgaarse maffia. werkelijkheid is iets anders hij riep iets wat hij op het forum had gezet naar een andere beer waarop ik hem herkende. de maroc in om een dutje te doen maar dit lukte niet omdat er 2 mannen aan het discussiëren waren in de jacuzzi overduidelijk Patjax samen met Aloewe.maria kwam het klokkenspel ook nog even controleren nee helaas zo dood als een pier. dan me eigen maar even voorstellen en bubbelen in het piswater aldus Aloewe.het was tegen etenstijd aan gelopen toen we er uit gingen en onze wegen weer scheiden.

even in de bar kijken of ze nu wel tijd voor me had nee niks nada noppes het weer was omgeslagen naar bewolking en drupjes regen. gelukkig had iemand anders wel tijd voor me Veronica die zat in een hoekje met 2 andere dames. en wenkte me om de vragen of ik er nu al wel klaar voor was nou nee ik ga nu eten en dan uitbuiken rond een uur of 8 zou ik er klaar voor zijn. gezellig even samen gezeten en wat dollen want dat kan deze dame als de beste. ze had de hik waarop ik vertelde je moet de volgende zin 3 keer snel achter elkaar moest zeggen: jehebtdehikjehebtdeslikjehebhemnujehebthemdangeefh emaaneenandermandiehemgoedgebruikenkan. tevergeefs probeerde ze het 1 keer maar was niet snel genoeg waardoor ze de hik nog steeds had toen ik wegging om te gaan eten.

eten was dit keer uitstekend komt denk ik door de 2 steaks die kon ophalen bij de kok. en het uitbuiken kon beginnen terras/wellness/maroc. in de maroc kwam Claudia voorbij
    waarop ik haar maar aansprak anders zou ze me nog voorbijlopen ook denk ik. kwam 2 tellen bij me liggen om vervolgens op zoek te gaan naar de volgende beer. het stopte met regenen en er was onweer op komst. ik had eigenlijk geen zin meer om iets te gaan doen en wilde al naar huis gaan. maar het was tegen achten en had een afspraak gemaakt met Veronica dus heb ik me ziel opgepakt en ben ik naar de bar gegaan. al snel kwam ze de bar in lopen ik was bang haar mis te lopen dus maakte een sprintje om de zorgen dat ze echt naar mij toe kwam. waarop ik en zeer leuke presale kreeg.

naam:Veronica
    Nationaliteit/leeftijd:Bulgaars/27 jaar
    Haar/lengte:blond/??veels te klein voor mij
    Tijdsduur/prijs1uur/100

tsjaa...wat kan ik over BIG SMILE Veronica nou zeggen. ze liep heel de dag met een smile op haar gezicht en als we samen waren was het dollen en nog meer lachen. tijdens de presale werd me ego goed gestreeld door de zeggen dat ik een anaconda had. en aan me ballen te voelen en te zeggen 2 liter en ik wil het allemaal. ze vertelde me 1uur met me op kamer te gaan. had ik zelf nog iets te vertellen nou weinig. wat ik overigens niet erg vond al is het voor de eerste keer misschien wat te veel van het goede. maar het is een toppertje dus er zou weinig fout kunnen gaan. op de kamergang was alles mogelijk en ze deed haar uiterste best om er een goede kamer van te maken. maar ik was er met mijn hoofd niet meer bij en tijdens de daad wilde hij niet meer meewerken. geen probleem er moest en zou iets uitkomen en dus nam ze hem ter hand. we lagen op kamer5b dacht ik wat gelijk de laatste keer is de kamer was niks en er zat een schuifdeur in waardoor je mee kan kijken met de buren wat de ondeugd dan ook zo nu en dan deed om te kijken of daar alles wel goed ging. weer hoop dollen en ze wilde er nog een keer iets uitpersen. maar ik wist al gelijk dat dit niet ging lukken. als dat al in je hoofd zit gaat het niet meer gebeuren. na kramp in haar kaaken en 2 lamme armen hield ze het dan ook voor gezien. dan maar Keffman bellen om te vertellen waar hij me mee heeft op gescheept. gelukkig had ze geen bereik. ze stelde nog een massage voor maar ze had helaas geen olie meer bij. ze was in een gekke bui en normaal zou ze heel serieus zijn. daar geloof ik helemaal niks van na deze kamer.

na het douchen de bar in om te wachten op de pizza. Veronica was al met een andere beer bezig maar dat weerhield haar er niet van om nog een dolletje te maken met mij voordat ze op kamer ging. Claudia heeft er geen moment aan gedacht om even bij mij te komen zitten of zelf een knipoogje te geven. ik kreeg al een aardig zuur gezicht en buiten was het gaan onweren.Veronica was inmiddels weer aan het presalen maar dat hield mij niet tegen om haar te roepen om mijn hart te kunnen luchten. ze brak de presale gelijk af om bij mij te komen zitten en me verhaal aan te horen. en haar belooft dat de volgende keer met haar beter zou zijn. nog even aangeschoven bij jut en jool om me pizza te eten. en daarna ben ik naar huis gegaan. de theke vroeg nog of ik iets was verloren waarop ik ja antwoorde ze pakte de doos met gevonden voorwerpen en daar bleek inderdaad mijn hart in te zitten. die had Claudia achter gelaten bij de terug komst van onze kamer.

-patjax,aloewe een stel aardige kerels die zelfs al voorstelde om naar gt te gaan met mij en hun zouden mij dan de kneepjes van het vak leren.
    -een Franstalige beer die zo moe was dat hij bijna verzoop tijdens het bubbelen.
    -te veel dames ontmoet om ze allemaal te onthouden, lin die in een stout school outfitje rondliep begin van de middag.
    -volgende keer maar lekker op een zondag deze Balkan herrie was niet om aan te horen.
    -sorry voor de spel fouten of slechte zinnen iets met dyslexie.
    -heb het kort geprobeerd te houden maar dat is haast niet mogelijk bij een bezoek van 12uur.
    -Claudia tsjaa.. ik had me er misschien iets te veel van voorgesteld en bleek ze net als alle andere dames gewoon een h..r te zijn die haar werk deed. ze wist dat ik speciaal voor haar kwam en met een presentje dacht ik gebakken te zitten. dit bleek dus allemaal een grote illusie te zijn.

groet Elsierd,
    Laatst gewijzigd door Elsierd; 30 april 2017 om 21:05

36. Onderstaande 21 leden hebben Elsierd bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 april 2017),blauwebeer ( 2 mei 2017),Brad Clitt ( 1 mei 2017),cheasehead (30 april 2017),Deantje (30 april 2017),Eddy_V ( 1 mei 2017),Flyerke (30 april 2017),Keffman ( 1 mei 2017),Lekkerjong ( 1 mei 2017),licky luke ( 1 mei 2017),Manureva ( 1 mei 2017),Megaboob ( 1 mei 2017),Mr Bluenose (30 april 2017),Patjax (30 april 2017),rmjhexe ( 1 mei 2017),rob45 ( 1 mei 2017),Ryuhayabusa ( 1 mei 2017),Sjeufke ( 1 mei 2017),snaal88 (30 april 2017),sofaking (30 april 2017),YYadict (30 april 2017)

Last Online
    28 juni 2019 @ 01:06
    Discussies
    0
    Thanks
    94

Standaard

Welkom tot de wondere wereld van de P6

38. Onderstaande leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

Elsierd ( 1 mei 2017)

Pagina 9 van 227 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie