Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 67 van 67
    Last Online
    Vandaag @ 21:40
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Aangezien de uitzending nog steeds niet online te bekijken is bij RTL5 hierbij het verzoek aan een collegabeer met RTL5 op de zender en een TV kaart in zijn PC om de boel te cappen zodat de buitenlandse ijsberen ook kunnen meegenieten

MiniMe heeft dat trachten te doen en zei dat het niet mogelijk was. Maar niet getreurd, ik weet zeker dat het een keer op het internet zal verschijnen
    Maar aan de andere kant is het in het echt toch veel leuker
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Zaterdag 20/10/07: 40 dames

Een medebeertje telde gisteren 40 dames totaal:

- 16x Duits: Nicole, Sam (D-Cub), Lucy, Julena (gisteren brilletje), Gina (ex-Kiara), Jen + vriendin, Layla (D-Tur), Celine
    (vriendin tweeling), Eliza (D-Kaz), Alifia (D-Por), Geraldine, Jenny, Mandy (ex-Yvonne), Cindy (D-Jam ?), Feliz (D-Tur, ex-GT)*

- 8x Hongaars: Dorothy, Suzy, Alena, Sheila, Celina, Tia, Anita, Kristina

- 2x Roemeens: Gina & Mercedes (tweeling, D-Roe)

- 2x Russisch: Larisa, Marina (ex-Malvina-PHG)

- 2x Pools: Jolanda, Isabella

- 2x Lithouws: Violetta, Emma

- 2x Lets: Donna, Rosa

- 1x Slowaaks: Samantha

- 1x Thais: Nipa

- 1x Nigeriaans: Stella (ex-Jessie)

- 1x Braziliaans: Debby (Bra-NL)

- 1x NL: Dunya (Caribisch)

Plus nog 2 onbekende dames.

*Feliz kwam uit GT even kijken, is 2 uur gebleven.
    Founding Member

Last Online
    31 mei 2020 @ 15:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Hoi ijsbeertje
    Na een lange tijd weer even langs YY geweest maar deze keer op een Zondag wat normaal niet mijn dag is .Mijn dag is vrijdag of zaterdag .
    Ongeveer 36 dames omdat er weinig dames te zien waren en de rest op de kamers waren . Maar Ik vindt wel dat de kwaliteit van de dames die er werken achteruit aan gaan zo zie dat er bijna iedereen mag werken .want normaal als ik er komt ga ik meestal 4 of 5 keer naar de kamers .Maar Zondag was dit geval wel niet .Ik hebt de tweelingen gezien een hoge dunk hebben ze ,ze waren nogal begaait alsof ze dronken of gerookt hadden en klanten voor hun gezicht uitlachen en schelden .ik vondt het spijtig voor deze personen die er willen komen relaxen .
    Dus voor mij was er niet veel keuze alhoewel er ongeveer 36 dames waren .Dan maar een gesprekje gehad met de kleine Donna en ook alleen maar haar op de kamer ben geweest dat bleek achteraf ook de juiste keuze .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 oktober 2007 om 14:30

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard 1/11/07

Allerheiligen: voor de vroege vogels: gewoon open als een andere weekdag = 11.00 uur.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 21:20
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Allerheiligen: voor de vroege vogels: gewoon open als een andere weekdag = 11.00 uur.
    Das logisch want in NL is Allerheiligen een dag als alle andere !
    Geldt niet voor Belgie en sommige Duitse deelstaten: Baden-Württemberg, Bayern, Nordrhein-Westfalen, Rheinland-Pfalz en Saarland.

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 14:52
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht

- 16x Duits: Nicole, Sam (D-Cub), Lucy, Julena (gisteren brilletje), Gina (ex-Kiara), Jen + vriendin, Layla (D-Tur), Celine
    (vriendin tweeling), Eliza (D-Kaz), Alifia (D-Por), Geraldine, Jenny, Mandy (ex-Yvonne), Cindy (D-Jam ?), Feliz (D-Tur, ex-GT)*

- 8x Hongaars: Dorothy, Suzy, Alena, Sheila, Celina, Tia, Anita, Kristina

- 2x Roemeens: Gina & Mercedes (tweeling, D-Roe)

- 2x Pools: Jolanda, Isabella

- 2x Lithouws: Violetta, Emma

- 1x Slowaaks: Samantha

- 1x Nigeriaans: Stella (ex-Jessie)

- 1x Braziliaans: Debby (Bra-NL)

- 1x NL: Dunya (Caribisch)

Plus nog 2 onbekende dames.

*Feliz kwam uit GT even kijken, is 2 uur gebleven.
    vraagje was het de Isabella van voorheen LR of is het een andere dier reeds vroeger besproken werd.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Das logisch want in NL is Allerheiligen een dag als alle andere !
    Geldt niet voor Belgie en sommige Duitse deelstaten: Baden-Württemberg, Bayern, Nordrhein-Westfalen, Rheinland-Pfalz en Saarland.

in Nederland zijn het allemaal zieltjes :teuflisch

Last Online
    31 mei 2020 @ 15:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale

*Feliz kwam uit GT even kijken, is 2 uur gebleven
    Hierboven staat geschreven een medebeertje telde gisteren 40 dames totaal: Daarmee bedoeld je zeker Zaterdag want gisteren was het voor mij nog altijd Zondag .

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    Hierboven staat geschreven een medebeertje telde gisteren 40 dames totaal: Daarmee bedoeld je zeker Zaterdag want gisteren was het voor mij nog altijd Zondag .
    Hollandmale plaatste het bericht zondag en zondag was gisteren zaterdag !

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Dat weten we dan ook weer!
    En morgen is gisteren Maandag (voor de zekerheid)

:D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Dat weten we dan ook weer!
    En morgen is gisteren Maandag (voor de zekerheid)

:D
    Morgen is gisteren als overmorgen vandaag is !

(Sorry geintje, moderatoren zat die het wel weghalen, vond het wel leuk gevonden :D)

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Cool ons kent ons

Ach, ijsberen onder mekaar aan de bar.... die dame is zo, die dame is zus, da's een sterpijpertje, die tongzoent niet....

1) Maar zouden de dames onder mekaar ook al eens niet wat vertellen over de ijsberen?
    2) Maar wordt er op de kamer al eens niet over een andere ijsbeer gesproken,door de dame, onder vier ogen?
    3) Maar vertelt een ijsbeer onder vier ogen in de kamer al eens niet iets over een andere dame?

M.a.w.: hoe groot of klein is het feuilletongehalte in het gezellige Yin Yang-clubje waar iedereen mekaar na verloop van tijd en menige bezoekjes toch beter en beter leert kennen, al is het maar van ziens?

Mij zijn deze zaken nog niet frapant opgevallen. Op geval 2 na dan. Hoewel het ook hier heel algemeen bleef. In de trant van: "er zijn mannen die...".
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

was gisteren (maandagavond) even in YY en vond het aanbod niet echt super... waren denk ik zo'n 20 dames maar vond het uiterlijk van de meeste dames niet echt geweldig.. toch wel beduidend minder als in GT.

Was al een maand of 2 niet geweest en was toch wel benieuwd hoe het er nu was .. al met al wel 2 kanjers (poolse dames viviene en michelle )meegenomen maar had er iets meer van verwacht. Zeker omdat ik al in de avond kwam en meestal de aantallen in de avond hoger zijn dan 's middags.

vind wel dat het eten beter is als in GT en je kan lekker vlees op de grillplaat leggen dus dat doen ze goed... vond ook de muziek in de bar veel en veel te hard... en dan ook nog eens klotemuziek van die blije nep house jammer...

Niet dat in de GT de muziek beter is want daar draait altijd het zelde bandje ze zouden gewoon een beetje lounge achtige muziek moeten draaien laat een dj wat mixjes in elkaar draaien of koop een maar lounge cd's

Op dit moment wint GT nog wat mij betreft maar als YY de kwaliteit van de dames nog omhoog kan brengen dan is dit echt een waardige concurrent... nu de A73 nog klaarmaken dat we snel door kunnen stomen via venlo dan denk ik dat ik toch wel vaker daar ga ijsberen

ga zo door YY
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 oktober 2007 om 14:43

Last Online
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    vraagje was het de Isabella van voorheen LR of is het een andere dier reeds vroeger besproken werd.
    Zoals te lezen valt bij Living Room zijn de dames weer terug in Living Room

Last Online
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard Zondag 14 Oktober

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    Hoi ijsbeertje
    Na een lange tijd weer even langs YY geweest maar deze keer op een Zondag wat normaal niet mijn dag is .Mijn dag is vrijdag of zaterdag .
    Ongeveer 36 dames omdat er weinig dames te zien waren en de rest op de kamers waren . Maar Ik vindt wel dat de kwaliteit van de dames die er werken achteruit aan gaan zo zie dat er bijna iedereen mag werken ........

Ik was de zondag daarvoor aanwezig. Het was het feestje van de Stiffmaster. Iets voor twee stapte ik YY binnen, dus nog ruimschoots op tijd voor het goedkope tarief van 35 euro . Ik had wel eerst even gebeld of the Stiffmaster daadwerkelijk aanwezig was en dat was wel het geval.
    Na binnenkomst kreeg ik de groene badjas in de handen gedrukt. Nadat ik mij dus had omgetoverd in een groene ijsbeer, ben ik de club eens gaan inspecteren. De wc's waren wel schoon, de douches gaven warm en koud water (straal mag wel wat harder). De sauna was goed net als de whirlpool en daarnaast voldoende schone handdoeken. Muziek was niet zo hard en eindelijk een saunaclub met ice-tea en verschillende dranken (ook alcoholische). Het eten in YY is gewoon super, daar kunnen heel wat saunaclubs nog wat van leren. Zo'n bakplaat geeft gezelligheid en kwaliteit inéén. Variatie in vlees, salades, brood, fruit etc. Daarnaast had the Stiffmaster deze keer voor het toetje gezorgd : Tompouce
    Ik vond het voor een zondag goed bezocht en ik schat dat er ongeveer 35-40 dames gedurende de hele dag waren. En ik ben dan wel niet zo goed in namen als Hollandmale maar ik zal er toch enkele noemen : Sam , Nicole, Geraldine, Alifia, Julena , Natasa ,Luana, Veronika, Yvon, Jolanda, Sonja, Isabella, Claudia, Suzy, Dorothy, Sheila, Celina, Jeanet, Mercedes & Gina (tweeling), Celine, Larisa, Haisa, Debby, Nipa..........
    Tel daarbij op dat het een mooie dag was en wij buiten konden zitten dan denk ik dat niemand van de mij bekende ijsberen (Stiffmaster, Dupke, Picasso 1 en DickyDik) echt te klagen heeft gehad. Een ieder is aan zijn trekken gekomen en heeft zich wel goed vermaakt.

:wink:

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Presentielijst zondag 28/10/07

Een medebeertje telde eergisteren 38 dames:

- 11x Duits: Kelly, Coco, Nicole, Sam, Celine (vriendin tweeling), Layla, Jacqueline & vriendin Aliah, Jenny, Melissa & Jen

- 10x Hongaars: Suzy, Alina, Tia, Anita, Celina, Sheila, Vivian (nieuw), Kristina, Erika, Janet

- 4x Roemeens: Carmen & Sandra (zusjes), Mercedes & Gina (tweeling)

- 3x Pools: Paulina (nieuw), Jolanda, Sonja, grote met bril (35-40, naam ???)

- 2x Lithouws: Angelika (terug !) & Wicka

- 1x NL: Dominique

Plus enkele namentlich onbekende dames.
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard allerg(h)eiligenweek (ma 29/11/07)

Maandagochtend, striemende regen. Hoe kan je zo’n vakantiedagje toch nog tot leven brengen? Tja, als je dan toch moet binnenzitten.

En zo vertrok ik op weg naar YY.

Ietsjes over elven aangekomen en weeral even vriendelijk onthaalt zoals altijd. Kledij uit, badjas en sleffers aan en een nieuw avontuur lag voor me.

Na me na de rit opgefrist te hebben onder de douche meteen naar boven gelopen om het middagmaal. Het was nog wel aan de vroege kant, maar wat moet je doen als je al honger hebt?! 2 heerlijk verse pistolets (1’tje maanzaad, 1’tje sesamzaad) belegt met kaas en hesp en ondertussen 3 schelletjes spek op de grill gelegd, die ik nadien met stukjes appel lekker verorberde. Samen met wat fruitsap en een espresso. Klaar om ten strijde te trekken!

In de bar toegekomen eerst eventjes goeiedag zeggen aan de leukste dames, waarmee ik al op kamer vertoefd heb en wat later kwam een nieuw mooi meisje van plezier naast me zitten en begon me na wat gepraat over koetjes en kalfjes meteen heet te maken. Best leuk, maar ik wou haar later wel terugzien maar toch eerst mijn eten wat laten zakken en relaxen in de HWP en de sauna. (helaas ben ik haar naam vergeten én nog erger – ik ben niet zo’n vroege vogel, maar eerder een diesel – zag ik haar die dag nog maar amper.)

Na de sauna moet je veel drinken, dus hup, weer naar de bar. Een drankje besteld en me gemakkelijk neergezet in de sofa aan de gezellige openhaard. Niet veel later komt Nipa de bar binnengewandeld. Een zwaai en knipoogje waren genoeg om haar bij me te laten komen zitten. Een beetje onnozel en stoutjes gedaan, maar ik had toch nog niet zo direct al zin om meteen naar de kamer te gaan. Dus hier scheidden even onze wegen. Ik had eigenlijk toch wel terug al een beetje honger. Iets voor drieën dus maar een stukje taart naar binnen gespeeld met een tasje van die goeie espresso.

Even langs de kino gepasseerd, maar daar was het vrij stil. In tegenstelling tot elders in YY. Het was een drukke dag vandaag. Al van zo vroeg. Rond 11.30 uur al een 20-tal dames aanwezig, waaronder vele jonge (bloed)mooie nieuwe en ook weer veel meiden die térecht topless liepen. Rond drie uur waren er al 30 dames en tegen 19.00 uur een 40-tal. ’s Avonds waren er overigens minder beren dan dames. De beren hadden dus ongelijk, zoals de afwezigen altijd hebben.

Maar goed, de kino dan maar gelaten voor wat ie was en mijn tweede saunaronde gedaan, inclusief koud dompelbad – warme douche – koud dompelbad – regenbad buiten.

Afgekoeld terug naar binnen. En nu wou ik het toch wel weer een beetje warmer krijgen. Een drankje besteld en weer voor een keer maar eens niet aan de bar gehangen maar in de sofa gaan zitten. Daar stond die dame weer, waar ik al kort contact mee had in het restaurant. Weeral lachend plezier aan het maken met twee vriendinnetjes van haar. Ze trok me bijzonder aan. Niet enkel omwille van haar stralende glimlach maar zeker ook door haar mooie borstjes (topless). Ze zag er zo lief uit, een écht engeltje. Ch(K)ristel. Na wat duidelijke wenkjes zaten we al snel in mekaar verstrengeld in de sofa. Wat blablabla, even vragen en uitzoeken wat de mogelijkheden zijn op de kamer, en hopla, naar boven toe. Elders kan je lezen dat je deze meid niet mag onderschatten.

Na deze sessie nog wat relaxen, maar vooral bekómen. Inmiddels werd het tijd om mijn avondmaal te gaan bereiden. Maar toen kwam net Diana naast me aan de bar zitten. Hoewel zij zeker vandaag niet op mijn verlanglijstje stond en ik nog niet zó heel lang van de kamer was, maakte ze me toch behoorlijk geil, met het bekende gevolg: naar de kamer.

We hadden beiden nog niet gegeten dus zijn we na het afrekenen samen een stukje gaan eten in het restaurant. Hoewel ik al 8 maanden in YY kom, nam ik er nog nooit soep. Maar deze tomatenroomsoep zag er zo lekker uit dat ik er toch maar eens van proefde. En ze was zo heerlijk, ik nam een tweede kom soep. Daarna een varkenssauté met schijfjes koude aardappeltjes in mayonaise en wat rauwkostsalade. Spijtig genoeg waren ze net bezig om de bereide gerechten te vervangen. Nadien bleken dat o.a. erwtjes en wortelen te zijn, maar ook spaghetti. Toch nog maar wat spaghetti genomen. Ook al zo lekker. Geen spaghetti bolognaise maar met wat ham, ui, witte saus en selder, paddestoelen….

Voldaan naar beneden, naar de bar, waar de sfeer er al goed inzat. Ik ben naast Suzy gaan zitten. Nog wat leute gemaakt en zij trachtte me heel zachtaardig en lief heet te maken. Maar gezien de vorige twee geweldige sessies en mijn (over)volle maag (én de planning om bijna naar huis toe te gaan) lukte dat dus niet zo best. Ik heb aan haar gevraagd of het altijd zo druk is op maandag, daar de geruchten doen dat het de kalmste dag zou zijn. Ze antwoordde dat maandag te vergelijken valt met andere dagen in de week, maar dat het nu wel erg druk was. Ze dacht dat de vakantieweek er voor iets zou tussenzitten. Ik ben nu niet zo goed op de hoogte of enkel de Belgische scholieren deze week vakantie hebben of ook de Duitse etc. Maar ondanks het feit dat er veel jonge dames waren lijkt het me niet zo voor de hand liggend dat dat nog allemaal studerende meiden waren. Maar het zou natuurlijk kunnen. Als dit al zo is zien ze mij de week van 15/11 zéker weer.

Suzy op zoek naar een prooi, ik mij neergesetteld in de sofa tegenover de wurthliter jukebox maar vooral links en rechts in de sofa jong mooi en topless gezelschap. Genieten, genieten… zonder naar de kamer te gaan. Zo heel lang zaten ze er nu ook weer niet (één voor één geplukt om te gaan kameren) dus ik nog maar even een ander sofa opgezocht. Even later zat Nipa alweer naast me. Nog een dik halfuur fun, fun, fun, kus, kus, kus… en nu toch echt récht naar huis.

Eénmaal de deuren van YY voor me geopend werden kwam je van de éne seconde in de andere van het paradijs in de real world, waarin het nog steeds regende en alles een trieste aanblik had. Maar mij kon het allemaal niet deren. Er was meer nodig om mij zomaar te ontnuchteren.

Noot: ik heb in YY meerdere dames al beter zien paaldansen dan Britney het in haar nieuwe clip doet.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten