Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 115 van 115
  1. #101
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    13.893
    Discussies
    100
    Thanks
    5.300
    Thanked
    10.507 in 4.593 posts

    Standaard

    Ander liedje, zelfde zanger maar deze link is visueel een stuk interessanter http://www.youtube.com/watch?v=FJc50HHgW5M . Je krijgt meer zin om snel naar PHG te gaan dan met de link van Sonny.

  2. #102
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    7 mei 2024 @ 13:08
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    in the summer i had a wonderful trio in ying yang with the twins mercedes and gina !
    has anybody of you made a trio with sherin and her sister marnel ?????
    i think about trying them !!! but am not sure !!

    thanx in advance............ozzy1:wink::wink:

  3. #103
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    13.893
    Discussies
    100
    Thanks
    5.300
    Thanked
    10.507 in 4.593 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1 Bekijk bericht
    in the summer i had a wonderful trio in ying yang with the twins mercedes and gina !
    has anybody of you made a trio with sherin and her sister marnel ?????
    i think about trying them !!! but am not sure !!

    thanx in advance............ozzy1:wink::wink:
    I don´t know about Sherin but most people are disappointed after a session with Marnel. Giving head with condom, trying to make you come as soon as possible (short session), disagreements about the paying....
    I would say: .

  4. #104
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    508
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzy1
    has anybody of you made a trio with sherin and her sister marnel ?????
    Sie versuchen momentan recht offensiv, einen Dreier zu verkaufen - würde aufgrund eigener Beobachtungen auch eher abraten. :o
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #105
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 27/10

    Gisteren teruggekomen uit Thailand, en omdat ik op Dusseldorf aankwam was het bijna onmogelijk om niet even langs PHG te gaan :D.

    Niet heel druk, wel gezellig. Bekende beertjes: GT Junky, Boeddha, Bitchhunter en Rex.

    Dames: Loredana, Kyra (Kiara?), Bella, Doris, Angela (allen Roem.), Lisa, Sina (D), Elly (Bulg), Alena, Ebru, Jenna/Jana, Melanie, oranjeharige vriendin Melanie, Marciana, Larissa, Jolanna, Sherine, Samantha, Jacqueline en nog vele onbekenden. Bij sommige van bovenstaande namen had ik al moeite me die te herinneren, ook al hadden we de kamer gedeeld .

    Zo na twaalven was het weer Roemeense-dans-tijd. De dames gingen weer los na de aftrap van ex-Christina (GT).

    Zelf me beperkt tot 1 sessie met Bella.
    Laatst gewijzigd door Randy; 28 oktober 2007 om 16:57 Reden: Namen toegevoegd

  6. #106
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.732
    Discussies
    897
    Thanks
    4.696
    Thanked
    9.379 in 5.237 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht

    Zo na twaalven was het weer Roemeense-dans-tijd. De dames gingen weer los na de aftrap van ex-Christina (GT).
    Chris is altijd het meest actief als zaterdag na twaalven de manele muziek wordt gedraaid. Veel IJsbeertjes zijn dan niet meer veilig !

    Chris was klaarblijkelijk na lang verlof weer terug. Benieuwd waar haar vriendinnetje Grace uithang. Die was voor de vakantie vaak in Gt.

    @Randy,
    Nog steeds geen Ina terug in PHG gezien? Benieuwd waar die nu uithangt !

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #107
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.892
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    145 in 54 posts

    Standaard verwarring

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Chris is altijd het meest actief als zaterdag na twaalven de manele muziek wordt gedraaid. Veel IJsbeertjes zijn dan niet meer veilig !

    Chris was klaarblijkelijk na lang verlof weer terug. Benieuwd waar haar vriendinnetje Grace uithang. Die was voor de vakantie vaak in Gt.

    @Randy,
    Nog steeds geen Ina terug in PHG gezien? Benieuwd waar die nu uithangt !

    :wink::wink:
    Big30
    De Chris(tina) die Randy bedoelde, Big30, is een andere Chris, dan die jij voor ogen hebt, denk ik. De kleine uidagende Hongaarse Chris, was afgelopen zaterdag niet aanwezig.

    Wel een andere Hongaarse, Christina genaamd die ook in GT heeft gewerkt. Boedha en GT-Junky ( of is het inmiddels PHG-Junky) kunnen dit bevestigen, we hebben redelijk wat gelachen met deze vrolijke meid...................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  8. #108
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.732
    Discussies
    897
    Thanks
    4.696
    Thanked
    9.379 in 5.237 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    De Chris(tina) die Randy bedoelde, Big30, is een andere Chris, dan die jij voor ogen hebt, denk ik. De kleine uitdagende Hongaarse Chris, was afgelopen zaterdag niet aanwezig.

    Wel een andere Hongaarse, Christina genaamd die ook in GT heeft gewerkt.
    Die bedoelde ik inderdaad ! Chris al een tijd niet gespot in Happy trouwens!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #109
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.892
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    145 in 54 posts

    Standaard Duitse degelijkheid

    Afgelopen zaterdag met een vriend van me afgereisd naar Oedt.
    Hij was al eens eerder met me meegeweest en toen was het wat magertjes; voor mij niet, maar voor hem wel toen.................

    Afgelopen zaterdag was daarvan geen sprake. We hebben ons allebei uitstekend vermaakt. Ik ben twee keer met een Duitse kanjer de kamer opgeweest.
    Eerste ronde een wonderschone sessie met Duitse Sina en daarna nog een spetterende sessie gehad met de Duitse Lisa...........

    Ik begin me zo langzamerhand steeds meer tot Duitse vrouwen aangetrokken te voelen. In mijn top 5 dit jaar verwacht ik er zeker 2.

    Die maat van me is met de Libanese Denise geweest ( top ervaring zei ie) en tweede ronde met het kleine zusje van Jacqueline,
    Shamanta ( deze sessie was niet helemaal op en top, zo vertelde hij me later).

    Anyway weer een mooie en leerzame avond gehad.:wink:
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  10. #110
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...
    @Randy,
    Nog steeds geen Ina terug in PHG gezien? Benieuwd waar die nu uithangt !

    :wink::wink:
    Big30
    Ina en Selena zijn in Roemenië, aldus mijn Roemeense bronnen . Wanneer ze terugkomen is niet verteld.

  11. #111
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.732
    Discussies
    897
    Thanks
    4.696
    Thanked
    9.379 in 5.237 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky Bekijk bericht
    Loredana vertelde trouwens dat ze op zoek ging naar een andere werkplek ivm tegenvallende inkomsten/teveel Roemeense dames.Ik zou dat jammer vinden, want qua sex is ze een van mijn betere ervaringen.
    Er zijn momenteel zo'n 12-15 Roemeense dames die in PHG werken + nog een aantal die binnenkort van vakantie terugkomen.
    Erg leuk voor de Manele dansavonden van de Roemeense dames maar natuurlijk erg slecht voor de business van de dames.

    Dana en Luana (Maya) klaagden vorige week ook al over tegenvallende inkomsten en andere Roemeense gezichten spraken ook duidelijke taal!

    Ze komen per slot van rekening niet naar PHG om op Manele muziek te kunnen dansen, hoewel dat wel een leuke bijkomstigheid is van hun aanwezigheid !
    Benieuwd hoeveel en welke Roemeense dames op de Haloween party te bewonderen zullen zijn.
    Deze opmerking betreft uiteraard ook de dames van niet-Roemeense herkomst.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #112
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    335
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard meetingpoint

    Als ik zo kijk bij meetingpoint dan komen er veel halloweenberen ik geloof dat alle lelijke beren zich hebben aangemeld.:green_smi

  13. #113
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:07
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.732
    Discussies
    897
    Thanks
    4.696
    Thanked
    9.379 in 5.237 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Als ik zo kijk bij meetingpoint dan komen er veel halloweenberen ik geloof dat alle lelijke beren zich hebben aangemeld.:green_smi
    Sorry Jansen maar je begrijpt dat je nu te ver gaat :D!
    Ik ga je zometeen bannen :p.
    Of bedoel je soms Picasso1 en Sonny p??

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #114
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:04
    Berichten
    42.478
    Discussies
    4651
    Thanks
    46
    Thanked
    15.347 in 8.986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Als ik zo kijk bij meetingpoint dan komen er veel halloweenberen ik geloof dat alle lelijke beren zich hebben aangemeld.:green_smi
    Volgens mij moeten we wat vegen met de bezemsteel die ik morgen wel zal meenemen voor jou :green_smi Vlieg je zo op weg :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #115
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    13.893
    Discussies
    100
    Thanks
    5.300
    Thanked
    10.507 in 4.593 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Volgens mij moeten we wat vegen met de bezemsteel die ik morgen wel zal meenemen voor jou :green_smi Vlieg je zo op weg :D
    Na zijn sessie met Jenna kun je hem zo wegvegen...:D

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.

Diamond 468*60   Freude 468*60