Ander liedje, zelfde zanger maar deze link is visueel een stuk interessanter http://www.youtube.com/watch?v=FJc50HHgW5M . Je krijgt meer zin om snel naar PHG te gaan dan met de link van Sonny.
Ander liedje, zelfde zanger maar deze link is visueel een stuk interessanter http://www.youtube.com/watch?v=FJc50HHgW5M . Je krijgt meer zin om snel naar PHG te gaan dan met de link van Sonny.
in the summer i had a wonderful trio in ying yang with the twins mercedes and gina !
has anybody of you made a trio with sherin and her sister marnel ?????
i think about trying them !!! but am not sure !!
thanx in advance............ozzy1:wink::wink:
Sie versuchen momentan recht offensiv, einen Dreier zu verkaufen - würde aufgrund eigener Beobachtungen auch eher abraten. :oOorspronkelijk geplaatst door ozzy1
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Gisteren teruggekomen uit Thailand, en omdat ik op Dusseldorf aankwam was het bijna onmogelijk om niet even langs PHG te gaan :D.
Niet heel druk, wel gezellig. Bekende beertjes: GT Junky, Boeddha, Bitchhunter en Rex.
Dames: Loredana, Kyra (Kiara?), Bella, Doris, Angela (allen Roem.), Lisa, Sina (D), Elly (Bulg), Alena, Ebru, Jenna/Jana, Melanie, oranjeharige vriendin Melanie, Marciana, Larissa, Jolanna, Sherine, Samantha, Jacqueline en nog vele onbekenden. Bij sommige van bovenstaande namen had ik al moeite me die te herinneren, ook al hadden we de kamer gedeeld .
Zo na twaalven was het weer Roemeense-dans-tijd. De dames gingen weer los na de aftrap van ex-Christina (GT).
Zelf me beperkt tot 1 sessie met Bella.
Laatst gewijzigd door Randy; 28 oktober 2007 om 17:57 Reden: Namen toegevoegd
Chris is altijd het meest actief als zaterdag na twaalven de manele muziek wordt gedraaid. Veel IJsbeertjes zijn dan niet meer veilig !
Chris was klaarblijkelijk na lang verlof weer terug. Benieuwd waar haar vriendinnetje Grace uithang. Die was voor de vakantie vaak in Gt.
@Randy,
Nog steeds geen Ina terug in PHG gezien? Benieuwd waar die nu uithangt !
:wink::wink:
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
De Chris(tina) die Randy bedoelde, Big30, is een andere Chris, dan die jij voor ogen hebt, denk ik. De kleine uidagende Hongaarse Chris, was afgelopen zaterdag niet aanwezig.
Wel een andere Hongaarse, Christina genaamd die ook in GT heeft gewerkt. Boedha en GT-Junky ( of is het inmiddels PHG-Junky) kunnen dit bevestigen, we hebben redelijk wat gelachen met deze vrolijke meid...................
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Afgelopen zaterdag met een vriend van me afgereisd naar Oedt.
Hij was al eens eerder met me meegeweest en toen was het wat magertjes; voor mij niet, maar voor hem wel toen.................
Afgelopen zaterdag was daarvan geen sprake. We hebben ons allebei uitstekend vermaakt. Ik ben twee keer met een Duitse kanjer de kamer opgeweest.
Eerste ronde een wonderschone sessie met Duitse Sina en daarna nog een spetterende sessie gehad met de Duitse Lisa...........
Ik begin me zo langzamerhand steeds meer tot Duitse vrouwen aangetrokken te voelen. In mijn top 5 dit jaar verwacht ik er zeker 2.
Die maat van me is met de Libanese Denise geweest ( top ervaring zei ie) en tweede ronde met het kleine zusje van Jacqueline,
Shamanta ( deze sessie was niet helemaal op en top, zo vertelde hij me later).
Anyway weer een mooie en leerzame avond gehad.:wink:
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Er zijn momenteel zo'n 12-15 Roemeense dames die in PHG werken + nog een aantal die binnenkort van vakantie terugkomen.
Erg leuk voor de Manele dansavonden van de Roemeense dames maar natuurlijk erg slecht voor de business van de dames.
Dana en Luana (Maya) klaagden vorige week ook al over tegenvallende inkomsten en andere Roemeense gezichten spraken ook duidelijke taal!
Ze komen per slot van rekening niet naar PHG om op Manele muziek te kunnen dansen, hoewel dat wel een leuke bijkomstigheid is van hun aanwezigheid !
Benieuwd hoeveel en welke Roemeense dames op de Haloween party te bewonderen zullen zijn.
Deze opmerking betreft uiteraard ook de dames van niet-Roemeense herkomst.
:wink::wink:
Als ik zo kijk bij meetingpoint dan komen er veel halloweenberen ik geloof dat alle lelijke beren zich hebben aangemeld.:green_smi