Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 74 van 74
    Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

het is bij GT vaak zo als je met meerdere mensen komt en er zijn medelanders bij dat ze wat moeilijk kunnen doen.

ik zelf heb een keer een vriend uit indonesia meegenomen en daar keken ze ook beetje raar naar maar goed toen ik uitlegde dat hij een zakenrelatie was etc liet de thekefrau hem zonder problemen toe..

toen wij later weggingen stonden er 2 turkse mannen oudere mannen voor de deur die niet eens voorbij het hek kwamen...

soms geen peil op te trekken hun deurbeleid

t beste is denk ik als je buitenlands bent dat je alleen komt en dat je vriend een halff uur later komt

dat werkt volgens mij wel..

Last Online
    6 augustus 2017 @ 19:56
    Discussies
    16
    Thanks
    0

Standaard deurbeleid

met aziaten hebben ze in de meeste clubs geen problemen. Mensen van Arabische afkomst heb ik al vaker in meerdere clubs geweigerd zien worden.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Verandering van spijs doet eten... (en dat laatste is in PHG sowieso beter)
    Het avondeten wel, maar de "hoofdmaaltijd" is in GT een stuk beter! :teuflisch

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Het blijft natuurlijk vreemd dat weigeren van bepaalde groepen mensen. Ik kan het niet anders zien dan als discriminatie. Vaak wordt dat ten onrechte geroepen maar in dit geval niet.

Last Online
    Vandaag @ 01:53
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Ausrufezeichen van geval tot geval bekijken..

Ik heb het in GT eigenlijk nooit gezien dat mensen worden geweigerd.
    Indertijd toen ik nog in YY kwam lag dat wel anders. Daar lieten ze alles binnen. Vaak waren dat 's avonds groepen medelanders die na tienen kwamen binnezeilen en zich nestelden in een grote bank, met al ras een aantal dames om hen heen. Nadat ik me van mijn onwetenheid en onnozelheid had verlost, werd het me duidelijk dat deze heren hun koopwaar kwamen inspecteren, pimpen what ever....het waren gewoon pooiers.

Dus ik kan me toch wel voorstellen dat clubs bepaalde mensen weren. Dat er daarbij ook onschuldigen de dupe van worden, dat moge duidelijk zijn.

Gustomass

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Het blijft natuurlijk vreemd dat weigeren van bepaalde groepen mensen. Ik kan het niet anders zien dan als discriminatie. Vaak wordt dat ten onrechte geroepen maar in dit geval niet.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Helaas heb ik in een aantal clubs al gezien dat "donkere medelanders" botweg geweigerd worden (vaak wel met een smoes van "vol" of "alleen voor leden"). In NL zou je dan gelijk de politie op je dak krijgen, maar in Duitsland kan dat blijkbaar.

Bizar, maar er zijn ook FKK/Sauna clubs die expliciet aangeven wel iedereen toe te laten.

Last Online
    13 oktober 2015 @ 09:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

als ik alleen ben is er inderdaad geen problemen, maar ik verkeer niet in de luxe omstandigheid dat ik alleen kan reizen, heb last van slechtziendheid, nou dan voel je je echt klote als je zoiets overkomt.
    eerder was me dit ook overkomen, heb toen na een woordje met de thekefrau d'r zover gekregen dat we er wel in kwamen, maar deze keer had ik daar geen zin in, moet toch niet nodig zijn?!?

jammer dat gusto er zo over denkt.
    naar mijn mening moet je mensen beoordelen op gedragingen en niet op ras, geaardheid, godsdienst, gewicht, handicap en ga zo maar door.
    ik had het de zelfde thekefrau nog eens duidelijk gemaakt hoe en wat en ze herkende me, zegt ze gewoon weer: JE MOET ALLEEN KOMEN, wat is dat nou voor onzin, ze weet net zo goed dat ik de vorige keer me met maat ERG netjes heb gedragenm vond het zo lullig hoe ze me aankeek, alsof ik een 2e rangs burger ben. wat er nu allemaal in me opkomt is ook niet leuk, maar goed.

mag ik misschien vragen of er iemand is die weet hoe die stijl rood harige thekefrau heet?

Dit is echt prachtig gezegd:
    If we cannot end our differneces, at lease we can make the world safe for diversity. For, in the final analysis, our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air. We all cherish our children's future. And we are all mortal.
    Laatst gewijzigd door vaybeee; 27 oktober 2007 om 02:43 Reden: Citaat JFK ter herinering

Last Online
    Vandaag @ 20:24
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Beitrag People R People

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaybeee
    Dit is echt prachtig gezegd:
    If we cannot end our differneces, at lease we can make the world safe for diversity. For, in the final analysis, our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air. We all cherish our children's future. And we are all mortal.
    Doet me denken aan deze boodschap van Martin Gore en David Gahan:
    http://www.youtube.com/watch?v=5Xf9_9ZwqNI
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik weet bijna zeker dat het uitsmijters/bodyguards waren. Je bent er maar één keer geweest daarom vergeef ik het je :D

:wink:
    Fout! Het zijn allemaal (toevallig breedgeschouderde) schoenenverkopers, wanneer krijgen jullie het door :D!

Gisteren met MiniMe in GT een dinerafspraak :D gehad, het eten was prima. Er was een nieuwe lichting bulgaarse dames aanwezig, waarmee ik uitgebreid gebabbeld heb (en ietsje meer zelfs, eindelijk weer eens een vrouw die de whirlpool in gaat :D). De bezetting was uitstekend te noemen, in alle variaties, nationaliteiten, lengtes en gewicht.
    Poolse Angela sinds lange tijd weer eens gezien evenals een voor ons oude bekende:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=lena (ze duiken toch steeds weer op )
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Tsja, ze duiken inderdaad altijd weer op: zowel Pamela, Angela als Lena al heel lang niet gezien en opeens zijn ze er weer. Dat komt natuurlijk door die schoenenverkopers, en als vrouwen nieuwe schoenen nodig hebben zijn ze niet meer te houden! :D

Het eten was zowaar goed te noemen gisteren en de vrouwelijke bezetting zo goed dat er op elk moment wel 10-15 dames waren die de moeite van een kamerbezoek meer dan waard zijn

Toch jammer de de dames nog steeds niet door hebben dat de whirlpool de beste acquisitieplek is: als ze daar nu wat vaker in gaan, schiet de omzet met vele procenten omhoog. Maar nee, ze blijven nog liever de hele dag werkeloos in de bar zitten dan hun haren nat te maken

Na 9 uur GT weer voldaan op huis aangegaan.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Jammer dat de dames niet door hebben dat de whirlpool de beste acquisitieplek is: nee, ze blijven liever de hele dag werkeloos in de bar dan hun haren nat maken
    Weet je, dat hun haren nat worden vinden ze nog niet zó erg, maar het opmaken nadien telkens weer hè.....
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Weet je, dat hun haren nat worden vinden ze nog niet zó erg, maar het opmaken nadien telkens weer hè.....
    Het heeft ook veel te maken met de make-up, die verdwijnt als ze het bad induiken, en ook met de ontsmettingsprodukten.
    Meiden van plezier zijn heel gevoelig aan chloor en andere desinfectiemiddelen.
    En uiterard is het heel erg slecht voor hun schoenen, hebben ze zo weer een nieuw paar nodig

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

tsja, het is hartstikke duidelijk dat de meiden elkaar dit aanpraten, want bijna alle meiden doen de eerste week wel aan whirlpool, maar daarna niet meer, terwijl dit vooral voor de niet-zo-drukke dames een gigantische inkomsten dip betekent; wat doe je liever: een keer extra-make up en dan 50-100 euro verdienen of de hele dag met dezelfde make-up zitten en niets verdienen???

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Bekijk het eens op deze manier: Als je het weer eens beu bent om gestalkt te worden door de jagende dames, is er één plaats waar je gegarandeerd tot rust kan komen...

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln

tsja, het is hartstikke duidelijk dat de meiden elkaar dit aanpraten, want bijna alle meiden doen de eerste week wel aan whirlpool, maar daarna niet meer, terwijl dit vooral voor de niet-zo-drukke dames een gigantische inkomsten dip betekent; wat doe je liever: een keer extra-make up en dan 50-100 euro verdienen of de hele dag met dezelfde make-up zitten en niets verdienen???
    Chloor is heel erg slecht voor hun babyhuidje.
    En heb je al eens sommige Dames zonder make-up gezien? Dan hebben ze nog nul euro inkomsten, echte spoken worden het dan. Die hebben geen keuze, kunnen echt niet het badje in...
    Er is ook nog de mythe (of is het waarheid) die onder de Meiden leeft van whirlpoolplassende ijsberen.
    Vergeet niet dat zo een whirlpool ook een bron van bacteriën kan zijn...
    Kortom, ze zullen wel hun redenen hebben, anders zat de whirlpool gewoon vol. Als er poen te scheppen is, zullen ze het heus niet laten, of ze hebben hun redenen toe

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Er is nog een reden: het (gerucht of feit) dat er ondanks het algemene verbod, vooral in sauna's waar de pool wat afgezonderd ligt, wel eens klaargekomen wordt... en dat water wordt niet zomaar alle dagen even ververst hè.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard Sandra/Amber

Heren iemand bekend met bovenstaande dame? Is een niet al te grote Belgische dame met een indische achtergrond. Ongeveer 25 jaar oud en al meer dan een half jaar werkzaam in GT. Heeft ook een blauwe maandag in Oedt gewerkt. Ik heb me wezenloos gezocht, maar kan haar niet vinden.
    Ze is vrij klein, indische look, slank met kleine borstjes en een half-lang zwart haar met een slag erin. Geen zichtbare tattoos en/of piercings. Ze liep afgelopen zaterdag in een zwart setje en spreekt goed Nederlands met een vlaamse tongval. Haar werknaam zou in GT Sandra zijn. Wellicht bekend bij iemand onder een andere naam?
    Zo niet, moet ik een paspoortje aanmaken.
    Ik wacht even de reacties af.
    Groet, Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Jacoone,

Je bedoelt allicht deze dame:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ghlight=sandra

TSB was ook wel eens met haar op de kamer en dat was leuk, de overige reacties zijn nogal wisselend van oordeel...

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Werkt de zoekfunctie niet Jaccoone? :D

Maar inderdaad, dit is de dame die TSB aangeeft. Buiten de kamer geweldig goed gezelschap, maar op de kamer.........tsja, de meningen zijn verdeeld, maar investeer 50 euro en je weet het!

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Werkt de zoekfunctie niet Jaccoone? :D

Maar inderdaad, dit is de dame die TSB aangeeft. Buiten de kamer geweldig goed gezelschap, maar op de kamer.........tsja, de meningen zijn verdeeld, maar investeer 50 euro en je weet het!
    Er werkt bij jaccoone wel meer niet zo gezien zijn vraag
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch tijd voor een goede doorsmeerbeurt misschien??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    Er werkt bij jaccoone wel meer niet zo gezien zijn vraag
    De Cock weet nog wel een adresje voor een goede doorsmeerbeurt. Misschien kunnen de Hofdames in Garage Schiefferhof in Hennef gelijk zorgdragen voor een APK keuring..
    Ik wil hun stickertje graag op mijn kentekenplaat plakken...maar hoe vertel ik het mijn garagehouder....
    Heel simpel... zonder woorden. Ik Geef hem het forumadres van Ijsberenforum.nl.Zeker weten dat ie me snel belt, en dan deze keer zeker niet voor een grote beurt aan mijn PartyTreff Cruiser, die eigenlijk helemaal geen PT Cruiser is, volgens mijn garagehouder...

wat een leven heren... uuh ijsberen...

Groetjes Gustomass

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    De Cock weet nog wel een adresje voor een goede doorsmeerbeurt. Misschien kunnen de Hofdames in Garage Schiefferhof in Hennef gelijk zorgdragen voor een APK keuring..
    Ik wil hun stickertje graag op mijn kentekenplaat plakken...maar hoe vertel ik het mijn garagehouder....
    Heel simpel... zonder woorden. Ik Geef hem het forumadres van Ijsberenforum.nl.Zeker weten dat ie me snel belt, en dan deze keer zeker niet voor een grote beurt aan mijn PartyTreff Cruiser, die eigenlijk helemaal geen PT Cruiser is, volgens mijn garagehouder...

wat een leven heren... uuh ijsberen...

Groetjes Gustomass

haha :teuflisch hij is goed .

Pfffffff wel off topic maar november nadert idd snel ff doorsmeren dan en echt alles .

Ook GT zal ik zeker wel weer es aandoen, maar heb zoveel op mijn lijst staan .

Dag ijsbeer .

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch als je toch off the road bent...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    haha :teuflisch hij is goed .

Pfffffff wel off topic maar november nadert idd snel ff doorsmeren dan en echt alles .

Ook GT zal ik zeker wel weer es aandoen, maar heb zoveel op mijn lijst staan .

Dag ijsbeer .
    Hey De Cock, weer effe lekker off topic, jawel , dat kan nog steeds op dit forum....als je toch naast je stamkroeg Hennef denkt om andere clubs nog eens aan te doen, mag ik je dan uitnodigen bij Jenny in Jenny's Party Treff in Xanten. Gewoon effe langs komen om een kopje koffie te drinken.....kopje koffie glazenwasser???.....wedden dat het niet bij koffie blijft!!!???.....ze hebben namelijk ook fris, pils en .....dames, dames, dames...

Groetjes Gustomass,
    die zich het gevoel wat De Cock in Hennef heeft heel goed kan voorstellen, maar dan tussen de bosjes in Xanten..

Gustomass.

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Hey De Cock, weer effe lekker off topic, jawel , dat kan nog steeds op dit forum....als je toch naast je stamkroeg Hennef denkt om andere clubs nog eens aan te doen, mag ik je dan uitnodigen bij Jenny in Jenny's Party Treff in Xanten. Gewoon effe langs komen om een kopje koffie te drinken.....kopje koffie glazenwasser???.....wedden dat het niet bij koffie blijft!!!???.....ze hebben namelijk ook fris, pils en .....dames, dames, dames...

Groetjes Gustomass,
    die zich het gevoel wat De Cock in Hennef heeft heel goed kan voorstellen, maar dan tussen de bosjes in Xanten..

Gustomass.
    Hai Beste Gustomass,

UITNODIGING accepted .

Ik doelde ook op Jenny's (erg kryptisch) middels zoveel op mijn lijstje staan .

Ik denk dat we elkaar snel spreken en ik neem zeker kontakt op mbt Jenny PT en zal dan met een goede wandelvriend komen .

Verheug me erop en we weten van elkaar de kneepjes .

Met Collegiale Groet,

De FKK/sauna/PT Cock.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten