Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Lia braziliaanse

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard Lia braziliaanse

Haarkleur/-lengte : donkerblond kort
    Lengte dame : 1.55-1.60
    Postuur/Cupmaat : A/B
    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse / Duits
    Leeftijd :25
    Tatoeages/Piercings : in wenkbrauw
    Service: TZ, PZ, Neuken Met, FT
    Voordelen:echt GFE
    Nadelen:niet
    Tijdsduur :30 min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

Ik was gisteren weer eens gaan kijken in Freude en zag deze dame langs komen ze heeft een beetje op het eerste gezicht een aziatisch uiterlijk had een halfbloedje kunnen zijn ... vroeg haar naam en ze zei lia, en dat ze braziliaanse is. Ze blijkt al 13 jaar in Duitsland te wonen en praat dus goed duits.

het is een mooie lieve dame en had ook nooit eerder gezien heb ook niet gevraagd hoe lang ze daar werkt..stom stom stom..

ik kon geen beschrijving van haar hier vinden dus vandaar mijn inzending

eerst wat zitten knuffelen in de livingroom en toen naar de kamer gegaan.. .ze ging me uitgebreid pijpen en heeft een hele aparte techniek en geeft het kopje ook goed aandacht.... ze heeft een heerlijk kutje...dus kon er niet van afblijven... heerlijk in 69 gelegen en haar kutje heerlijjk verwend... toen condoom er om en echt super geneukt zoals je gewoon met een echte vriendin het doet.... intense...en niet het produktiegeneuk maar kwaliteit... ben helemaal niet zo'n neuker laat me bijna altijd alleen maar pijpen maar met haar was het echt super.... ze baalde toen ik klaar kwam ze had nog wel doorgewild zei ze ... nou volgende keer dan maar weer

anywayzzz deze dame krijgt een dikke 9,9 van me !

Last Online
    18 september 2024 @ 23:21
    Discussies
    23
    Thanks
    4

Standaard

Hallo zusammen

Ist Lia nicht die mit den langen Nippeln?

Wenn ja ist Sie richtig gut drauf und versaut.

Hab sie aber lange nicht mehr da gesehn.

Bluefox

Last Online
    18 september 2024 @ 23:21
    Discussies
    23
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluefox Bekijk bericht
    Hallo zusammen

Ist Lia nicht die mit den langen Nippeln?

Wenn ja ist Sie richtig gut drauf und versaut.

Hab sie aber lange nicht mehr da gesehn.

Bluefox
    Vertan.Die mit den Nippeln heisst Liliane s. u.

Bluefox

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Pure klasse

Lia viel me direct op toen ze de grote donkere ruimte binnenliep en mijn ogen volgden haar vloeiende beweging vanaf de ingang totdat ze was gaan zitten op een bank. Door de ruimte flaneerde een montere mix van zelfvertrouwen en sex appeal, verpakt in een klein feminien lijfje met een exotische teint :D. Een ongelooflijk charmante vrouw met donker halflang haar en twee met eyeliner aangezette pretoogjes die de directe omgeving nauwgezet aftastten. Deze gratie zette zich op een bank naast Alini en Lana. De veronderstelling dat ook zij Braziliaans moest zijn lag voor de hand. Toen ik op de naastgelegen bank kwam zitten, keek ze vlot mijn kant op en groette mij met de beweging van een kat die haar pootje naar een prooi uitslaat. Lonkende blikken vloeiden over in een luchtig praatje. Deze jonge dertiger heeft een mooi gezichtje met een klein neusje en als oogopslag een melange van verholen trots en melancholie, waar ze me onderzoekend mee aankeek. Ik zag ons in gedachten al zitten kroelen en slijpen, een onuitgesproken voornemen waar mijn kleine vriend sterk op reageerde. Ik kwam dan ook naast deze attractie op haar bank zitten. Daar ontspon zich een pakkende conversatie waarbij zij een sterke human interest aan de dag legde. Dit leuke gesprek legde een goede basis voor onze omgang en zou de humuslaag van onze verdere interactie blijken . Ineens kwam ze dichterbij en begon mij te zoenen…

Met haar zoengedrag toonde Lia zich een onvervalste latina. Vol, zwoel en intiem. Als een vermenging van onze zielen. Haar tong streelde langs mijn verhemelte in langgerekte bewegingen, waarmee ze zich definitief verzekerde van mijn aandacht. Een meer dan pikante show volgde op de zitbank, waarbij deze kleine ondeugd mijn Badenmatel opentrok en mij én de toekijkende ijsberen (:p) van haar orale talenten overtuigde. Ze klemde de kleine Extince tussen haar bovenarm en mond en begon hem met lange, lustige halen te likken waarbij ze mij strak in de poppetjes van mijn ogen keek. Een rush van geilheid trok daarbij door mijn lijf. Vervolgens kwam ze weer lekker zoenen, waarbij haar tong kundig de gevoelige delen van mijn mond streelde. Ongehaast. Speels. Uitdagend. Er werd niet om een kamersessie gevraagd en we knuffelden en kletsten nog wat. Toen ik dan maar voorstelde de ´presales´ te beëindigen en ons terug te trekken om ons (kuch) gesprek in alle rust voort te zetten, slaakte ze een kreetje en stond energiek op. Op de kamer omhelsde ze mij, liet haar mooie, verzorgde voeten uit haar instapmuiltjes glijden trok mij op bed om een wilde zoenpartij in te zetten :o. Behendig gleed ze wat omhoog, waardoor haar vrouwelijkheid zich aan mij openbaarde. Deze vrolijke noot had een heerlijk strak en -belangrijk- fris doosje, bevochtigd met fijne druppeltjes, en reageerde met een geloofwaardige rolbeleving op mijn mondstrelingen.

Ik kuste daarbij haar voeten en nam haar tenen in mijn mond wat ze heerlijk vond. Dat deze Zuid-Amerikaanse schoonheid zichzelf goed verzorgt, was ook te merken aan het feit dat haar voeten heerlijk fris roken en proefden. Vervolgens zette zij zich aan een aanhoudende Französisch ohne. En hoe ! Lia beschikt over een sublieme pijpkus. Geen vluchtige mondbeweging, geen obligate zuigactie maar een overtuigende blijk van toegenegenheid voor deze sensuele daad. Ze begon uitvoerig mijn toompje te likken en te kussen. Met wat massageolie op haar hand, wreef ze de gevoelszenuwen in de nabijgelegen erogene zones lekker op, die al snel begon te gloeien als oplichtende kooltjes in een hoopje nasmeulende vuurresten. Haar nagels trokken een warmtespoor over mijn balzak. Met zichtbaar genoegen zette ze haar lippenpoëzie voort. Ik kreunde haar toe. Reuzelekker om dit tot de verbeelding sprekende genoegen te mogen smaken. Toen ze mijn erectie weer naar zich toe trok en haar lippen erover heen zette, werd het me bijna teveel . Met halfopen mond schoof ze er lustig langs, waarbij ze me lekker aankeek terwijl een plaagzieke vinger allerlei stoute dingen met mij deed. Ik vroeg, nee smeekte haar te stoppen. Toen kwam zij op mij zitten en begon mij, op haar voeten steunend, intens te berijden. Haar spannende ogen half verscholen achter lokken zwart haar. Haar glimlach wat van mij afgedraaid.

De missionarispositie was eveneens super, als een innige verstrengeling van onze lijven. Ik richtte me op en bezondigde me opnieuw aan een stevige portie Fusserotik. We gloeiden als sintels en raakten haast versmolten door de huid heen. Laat ik het als volgt zeggen. De tegenstelling tussen menselijke autonomie en vurige overgave blijft voor mij een zeer boeiend thema, dat ik met deze absolute kanjer weer iets verder verkend heb . Tenslotte zette zij ze zich eigener beweging weer aan de fellatio. Ze bleef daarmee doorgaan tot mijn zaad zich met kracht een weg naar buiten baande. Keurig buiten schotsbereik, hield haar tong de stimulatie tot het eind van mijn orgasme vol, waarmee ze het hoogtepunt tot een zeer intense beleving maakte. Het geile en ontspannen gevoel bleef nog even in mijn bloedbaan suizen en een aanwezige, talmende kus besloot onze uitstekende kamersessie. Dit is een trotse vrouw met een licht dominante natuur, wiens ogen evenwel een zachte kern verraden. In het bezit van een heerlijk wendbaar lijf. Warm in de omgang en gezegend met een persoonlijke charme. Vrolijk, plagend en zeer, zeer sexy. Goede seks behelst intimiteit . En intimiteit is je kwetsbaar opstellen tegenover het leven, zonder daarbij je mannelijkheid te verliezen. Lia wist daarvoor de juiste condities te creëren, waardoor ons treffen iets verder ging dan een ontmoeting aan de buitenkant. En dat is pure klasse…
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    18 mei 2023 @ 21:19
    Discussies
    1
    Thanks
    55

Daumen hoch lia

ha die extince je hebt er weer een mooi verhaal geschreven waar haal je het vandaan zo goed je alles beschreven hebt. ik heb ook nog van deze lia mogen genieten en het was inderdaad erg goed een lieve meid om mee op de kamer te zijn. ik ben van plan om op 24 mei weer te gaan misschien zie ik je nog wel een keer. ik blijf het azie gedeelte in de gaten houden als jij weer in thailand zit ik vind het prachtig om je verhalen te lezen

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Hernieuwde kennismaking met Lia

Lang geleden heb ik ooit met Lia het bed gedeeld en toen heeft dat nauwelijks indruk op mij gemaakt.
    Vanddag zag ik haar weer terug en besloot nogmaals met haar te gaan kameren. Daar heb ik geen spijt van; Ik weet niet wat het was, maar nu vlogen de vonken er vanaf. Was allemaal super: Het zoenen, het pijpen, het neuken. Wat een geweldige vrouw is dit, en dat allemaal verpakt in ± 45 kg.
    Haar leeftijd gaf ze op als 26, wat ik persoonlijk niet helemaal geloof. Iets zegt me dat ze minstens 32 is. Correct me if I'm wrong.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten