Om half drie parkeerplaats zoeken voor of in de buurt van FKK Babylon te Elsdorf. Dat lukt nog wonderwel en ongeveer na twee jaar weer eens in Babylon. Bij binnenkomst zagen we dat het goed was. Veel, heel veel mooie vrouwen (zo'n 40) en ook al heel veel roodgehanddoekte beren. We kregen twee lockers in de oude omkleed beneden. Na omkleden de trap beklommen en ons gemengd in het feestgewoel alwaar we snel het feestvarken de hand konden schudden die zijn kudde bezoekers voorbeeldig mende. Dit in tegenstelling tot Taylor die bij zijn verjaardag in PHG in totaal slecht tien minuten NIET op de kamer was bij Julia aldaar. Heel gezellig en alles was uitstekend verzorgd. Snelle bediening aan de bar, eten werd snel aangevuld door de staf en de Shyman is vergeten hoeveel dames wel niet op audiëntie geweest zijn tussen kwart voor drie 'middags en kwart over negen 's avonds. Mijn handen moesten regelmatig billetjes, borstjes en vochtheidsgraden tussen de benen checken onder het genot van aangeboden lippen en tongetjes.
Gezellig gepraat met een aantal collega forumleden, onder anderen de eerder genoemde Piet Plezier die met mij meereed, NLNU, Firehawk en Taylor. Me gelaafd aan alcoholvrij vocht dat ze Bier 0,0 noemen en regelmatig het variërende buffet genoten.
Ik geloof dat wanneer de verbouwing nu gereed is medio juni deze club qua uitstraling, lin-up en alles wat een saunaclub FKK geweldig maakt tot de absolute top gaat horen.
Omstreeks kwart over negen zijn Piet Plezier en ik gaan omkleden want we hadden een schuld in te lossen om omstreeks elf uur 's avonds (wederom) in Goch te zijn.
Een samenvattng is m.i in dit geval niet nodig. Utstekend vermaakt in een nu al uitstekende club!!
Groet en Respect!!!
De Shyman