Oorspronkelijk geplaatst door
seksenfun
Is het eigenlijk wel zo belangrijk om als ijsbeer te weten of er achter een dame nu wel of niet een pooier schuilgaat? Is de geleverde service voor ons niet hét belangrijkste?
Misschien dat voor een aantal IJsberen de geleverde service het enige is wat telt ...
Maar zo af en toe wat vraagtekens zetten bij bepaalde wantoestanden lijkt me meer dan gewenst.
Je wordt dan niet altijd vrolijk als je dat soort vraagtekens zet maar dat mag ook wel eens lijkt me.
Het is en blijft natuurlijk altijd heel moeilijk om aan te geven wat wel en wat niet tolerabel is ware het niet alleen om het feit dat we nooit precies weten wat er zich achter de schermen van de "Edelherstjeswereld" allemaal voor wantoestanden afspelen.
Tot zover mijn gemoraliseer.
Hoort ook niet in dit topic thuis. Wellich dat we van de stelling een enquette moeten maken
!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche