Pagina 26 van 35 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 626 t/m 650 van 863
    Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Ik heb ooit eens een halfjaartje in de rand van A'dam gewoond. Eén van de leukste periodes uit mijn leven.
    Amsterdammers en hun taaltje hebben mijn hart toen gestolen. Tevens ook een grootstad met de charme van een dorp.... En het schelden en de verwensingen, nam ik er dan ook maar bij. Dat is daar cultureel erfgoed.

Met pijn in het hart kijk ik nu naar Amsterdam, dat een heuse moslimstad begint te worden... En waar Groen-Links het populairste bleek. Jammer!
    Gelukkig zijn er de provinciesteden in Brabant en Limburg nog, waar ik naartoe kan om te stappen. Ik popel om nog eens in NL uit te gaan, want het is nu echt wel lang geleden. Nog eventjes aftellen... Net zoals het hoerenlopen; het is bijna binnen handbereik!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Das ( 4 april 2017),snaal88 ( 4 april 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Mijn 3-daagse comeback in de saunaclubs

tumblr_omww3c447e1rfl54mo1_1280.jpg

Clubverslag op SFL's wijze

Club >>> Happy Garden
    Wijfjes in de hoofdrol >>> Unique (Kenia), Eva (Roe), Evelyn (Roe), Samira/Amira (Roe)

Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: stuk of 20 toen ik toekwam... Des avonds misschien wel 30
    Nationaliteiten, soorten, rassen, maten en andere diverse zaken: 3 negerinnen, een paar blonde Oostblokkers en voor de rest alles donkerharig en Roemeens
    Positieve ervaringen: BBQ, muziek, dutje in de sofa, Samira
    Negatieve ervaringen: Onthaal door de theke, weinig volk, de Keniaanse Unique, WC's niet proper

Clubbeoordeling:
    Ontvangst >>> 1/5
    Vriendelijkheid/gastvrijheid >>> 3/5
    Orde en netheid >>> 2/5
    Muziek en sfeer >>> 4/5
    Vreten >>> 4/5
    Zuipen >>> 5/5
    Kamers >>> 4/5
    Wellness >>> 3/5
    Tuin/terras >>> 4/5
    Totale waardering van mijn dagje in de saunaclub, naar eigen beleving:

Linkjes naar mijn dames-recensies:
    Evelyn https://www.ijsberenforum.com/forum/...071#post555071
    Samira https://www.ijsberenforum.com/forum/...072#post555072
    Eva https://www.ijsberenforum.com/forum/...070#post555070
    Unique https://www.ijsberenforum.com/forum/...069#post555069

Clubverslag:
    -Voor het eerst sinds vorig jaar augustus of september terug naar een saunaclub... Met een bonkend hart in m'n keer belde ik aan bij het hek
    -Een klein serpent met een bril die groter is dan haar kop, ontvangt me en ik overhandig haar mijn vrijkaart. Ze maakte zich meteen dik over de datum!
    -Er ontstond een discussie dat ik de kaart in april van Willem gekregen had en dat die 2 maand geldig was. Na veel vijven en zessen, liet ze me toch binnen, maar ik voelde me niet welgekomen.
    -Gelukkig waren de andere bardames wel vriendelijker. ook de theke van de avonddienst was veel vriendelijker.
    -Meteen bij het omkleden maakte ik kennis met een tamelijk knappe negerin. Het betrof de Keniaanse Unique.
    -Ze was zich al aan het opdringen terwijl ik mijn jeans nog niet eens uit had en dus wist ik wel dat dit weinig goeds in petto had.
    -Maar ik had meteen een stijve vanwege de hoge temperaturen en de langverwachte geilheid voor mijn terugkeer in de saunaclubs. Dus ik stemde in en ging meteen de kamer op.
    -Het werd een vluggertje... Op z'n hondjes rammen voor het vaderland. TZ was nihil, pijpen voelde niet goed... Dus heb ik me binnen het kwartier doggy gewijs klaar gereden en heb ik meteen het heet van de soep geschoten.
    -Daarna ging ik voor een Heineken en liep daarmee door het etablissement en de tuin. Weinig volk en maximaal 20 mokkels.
    -Zoals verwacht in PHG: waren de meeste sloeries Roemeense jachthonden van een bloeddorstig kaliber.
    -Een paar Albanezen zaten rondom het zwembad en waren druk in de weer met wijven in het zwembad te flikkeren. Mij stoorde het niet, maar een paar Duitsers op gezegende leeftijd leken er niet mee gediend.
    -Voor mij alleszins geen bekende gezichten meer in de club... Schumi niet.... Enkel de Hongaarse poetsman herkende ik nog van vroeger! Met hem heb ik samen de katten gevoederd.
    -Na een halfuur ronddolen liep ik Eva letterlijk tegen het lijf. Op de trap opende ze haar armen en ze had me beet!
    -Zo'n trashy mokkel kan me bij momenten wel bekoren... En gisteren was zo'n moment. Dus ik liet me inpakken door haar en 2min later lagen we op een kamer!
    -Na het halfuur met Eva, als mede een verkwikkende douche, kreeg ik in de smiezen dat het buffet en de BBQ klaar stonden.
    -Ook het vreten kon me bekoren. Ik ben nog 3 of 4x vlees gaan bijhalen!
    -Na het eten was het tijd om uit te buiken en ik zocht een sofa op, boven op het balkon bij de bar in het vroegere zwembad.
    -Daar zat ik veilig achter een plant en zodoende lieten de opdringerige Roemeense gifkikkers me even met rust. En het werd té rustig, want ik viel verdomme in slaap, voor een halfuur of zo.
    -Mogelijk ben ik 20min of een halfuur weg geweest. Ik werd min of meer gewekt door een Roemeense met een bril die op mijn schoot lag.
    -Het was Evelyn en met haar had ik eerder op de dag ook al eens vluchtig kennis gemaakt. Mooi meisje wel!
    -Ik had me voorgenomen om het rustig aan te doen en maar 1 of 2 mokkels te wippen, maar mijn alom gekende geilheid van vroeger leek wel terug en ik vertrok met haar naar de kamer.
    -Ze rookte niet, ze TZ niet, pijpen was met condoom... Dus het was duidelijk geen service kanon naar mijn goesting. Maar de massage maakte nog enigszins iets goed!
    -Na Evelyn en wederom een douche, vond ik het welletjes geweest... Hoogvliegers was ik niet tegengekomen en ik verwachtte ze tussen al de eenheidsworst ook niet meer te vinden.
    -In de barruimte was nu al wat meer volk, er waren mokkels bijgekomen, de DJ speelde latin music... De sfeer was in orde... Alleen hadden ze van geen airco gehoord, want daarbinnen kon je verdomme een kip braden!
    -Nog een cappuccino drinken en daarna nam ik mezelf voor om naar huis te gaan. 3 stuks was genoeg op een dag en bovendien wou ik me niet verder afmatten.
    -Net toen ik naar kleedkamer liep, kruiste Samira mijn pad. Een echt SFL-meisje en het sprak dus voor zich dat we een dialoog aanknoopten.
    -Ze vroeg me mee naar het terras, waar ze meteen een sigaret op stak en mij opgeilde met een French inhale terwijl ze niet eens op de hoogte was van mijn fetisj.
    -Toen ik vroeg hoeveel ze rookte, kreeg ik als antwoord dat ze vanaf 17u in PHG was en dat ze al reeds een pakje weggepaft had. Ik werd zo geil als een emmer die in de fik staat.
    -Mijn eigen voornemens en het medisch advies om het rustig aan te doen en niet meteen in het rood te gaan, sloeg ik in de wind en ik vertrok met dit geile Roemeentje naar de kamer.
    -Morgen is het toch al meteen rustdag, dus ik had tijd om te recupereren om er donderdag en vrijdag weer te staan... Zo maakte ik mezelf wijs!
    -Na de vierde en meteen beste sessie met Samira, nam ik een douche en ging ik me meteen omkleden. Ik wou onmiddellijk vertrekken uit voorzorg om niet opnieuw in de verleiding te komen.
    -Mijn verwachtingen lagen hoger bij mijn eerste saunaclubbezoek in lange tijd. Maar al bij al heb ik toch weer bevrediging gevonden.
    -Daar ik alleen was, was ik ook meteen een vogel voor de kat... Je kan je niet tussen je kameraden verstoppen. Dus ik heb meer gekrikt dan dat ik voorgenomen had. Dit zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik opeens weer te midden van de snoepwinkel was. Bij de volgende saunaclubbezoeken ga ik toch proberen om het bij 1 of 2 mokkeltjes te houden. Desnoods voor een iets langere termijn, lekker op het gemak!

DANK AAN WILLEM2 VOOR DE VRIJKAART!

Het gemiddelde resultaat van de 4 mokkels lag beduidend lager dan het gemiddelde van de dames die ik via Kaufmich op de ronde van Duitsland gekrikt heb. Die waren dan wel iets duurder... Maar dit toch even in de kantlijn plaatsen omdat menigeen me waarschuwde voor mindere kwaliteit van mokkels via kaufmich. Hopelijk zal het ons donderdag beter vergaan!

Muziekclipje ter afsluiting

"Take care of yourself and each other"

4. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

biged (18 mei 2017),hasta la pasta (17 mei 2017),pret (17 mei 2017)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

wij zitten elke week 3 dagen in een club
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    wij zitten elke week 3 dagen in een club
    Tja tof voor jou... Ik wou dat ik ook zo'n leven had.
    Ik heb hier lang moeten voor sparen en vind het al heel wat. Maar ik ben dan ook maar een arme Oost-Europeaan helaas.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee Mijn comeback in de saunaclubs (deel2)

ZDag2.jpg

Club >>> Living Room
    IJsberen in de hoofdrol >>> Badslippers, Ricardo Banana, Rob45, Kinky-Bull and the new kid on the block als de Aspirant Bull
    Wijfjes in de hoofdrol >>> Ella, Isa, Sara, Sonja en de Rode Biet

Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: 35 à 45
    Nationaliteiten, soorten, rassen, maten en andere diverse zaken: Wat Duitse, wat Poolse, 1 Hongaarse en voor de rest Bulgaars, Roemeens en Roma. Goeie line-up en goed evenwicht tussen leeftijden, maten en gewichten! Helaas voor Rob geen latina's, Aziaten en Negerinnen!
    Positieve ervaringen: Het weerzien met de Psycho-Bull, de Dracula-Bull, de Negro-Bull, de Kinky-Bull, de Rode Biet en Ella. Goede sfeer en een top sessie met Isa
    Negatieve ervaringen: Omleiding om in LR te komen... Geen wegomlegging aangegeven... Bij gevolg een kwartier door woonwijken zitten sukkelen! Stank in de kleedkamers

Clubbeoordeling:
    Ontvangst >>> 3/5
    Vriendelijkheid/gastvrijheid >>> 4/5
    Orde en netheid >>> 4/5
    Muziek en sfeer >>> 4/5
    Vreten >>> 3/5 maar deze keer goed naar LR en GT normen
    Zuipen >>> 4/5
    Kamers >>> 4/5
    Wellness >>> 3/5
    Tuin/terras >>> 4/5

Ella https://www.ijsberenforum.com/forum/...442#post555442
    Isa https://www.ijsberenforum.com/forum/...445#post555445

Clubverslag:
    -KinkyBull en een collega van hem werden door mij opgepikt. We hadden er dus meteen een aspirant Bull bij en ik onderwierp hem tijdens de rit aan een kruisverhoor.
    -Op welke wijven valt ie? Maakt niet uit!... Heeft hij speciale seksuele wensen of voorkeuren??? Nope.... Tot dusver doopte ik hem "Geen-Mening-Bull"
    -2 dagen voordien had ik vlak over de Duitse grens al meteen wegenwerken aan mijn kloten, waardoor ik later dan gehoopt in PHG toekwam. Deze wegenwerken waren nu verdwenen.
    -Maar het geluk kon niet blijven duren. Nadat we de afrit nemen in Kaarst, bleek dat we de spoorweg richting industrieterrein niet over konden.
    -Ik vervloekte die rotmoffen! Op elke snelweg heb ik tijdens de ronde van Duitsland wel ergens wegenwerken, een omleiding of sterk vertraagd verkeer gehad... Wat is dat toch met die fucking Duitsers. En nog zijn de snelwegen niet veel beter dan die in la Belgique. Heel Europa zou beter een vb nemen aan Nederland, Zwitserland en Italië!
    -Natuurlijk stond er ook nergens iets aangegeven, wat je zou verwachten voor een industrieterrein. Dus wij op zoek... Een kwartier door een woonwijk zitten sukkelen en de GPS bleef ons maar naar de vertrouwde hoofdweg sturen.
    -Uiteindelijk toegekomen en zie ik plots Badslippers in zijn nazi-rammelbak arriveren. In plaats van op ons te wachten, schiet die ouwe kletskop als een hittezoekende raket naar binnen.
    -Nadat wij ook naar binnen gelopen waren en onze kledij inwisselden voor een ijsberenkostuum, daalden we af naar de kelder.
    -Wat een stank daar hing, valt met geen woorden te beschrijven.... Ik ga toch een poging doen: alsof er 4 dagen voordien iemand vermoord was en in stukken gesneden. Die stukken hadden ze in 6 verschillende lockers verstopt en met de warmte van de afgelopen dagen, lagen die resten in de lockers te ontbinden en te rotten!
    -Het kan ook Badslippers zijn aars geweest zijn die zo stonk nadat hij weer eens geen schijtpapier kon vinden na zijn ontlasting, want net toen we de kleedkamer binnen wandelden, stond de ouwe met zijn blote reet naar ons toe, voorovergebogen zodoende we nog een duidelijk zicht hadden op zijn klokkenspel.
    -Hey Paps, het verwondert mij dat jij nog kloten hangen hebt, want om te neuken en zaad weg te blaffen gebruik je ze alleszins niet meer... Gromde ik hem toe en we vielen elkaar minuten lang in de armen!
    -Nooit gedacht dat ik mijn ouwe en de andere gasten die boven zaten te wachten ooit nog zou zien.
    -SFL, mijn zoon, wat ben ik ook blij je te zien... En wat zie je er aantrekkelijk en charmant en gezond uit... Zei de biseksuele flikker met tranen in zijn ogen en bij nog een omhelzing duwde hij zijn blote penis tegen mijn dijbeen!
    -Kinky-Bull gaf na het omkleden zijn kameraad een rondleiding door LR. Het was niet alleen die sloeber zijn eerste keer in de club, maar ook de eerste keer bij de hoeren.
    -Badslippers en ik liepen naar boven, waar we Rob45 en Ricardo al hadden ziet liggen chillen toen we LR binnenkwamen.
    -Dat komisch duo hartelijk gaan begroeten zat er nog niet meteen in, want opeens vloog er een Roemeense straatkat rond mijn hals. Het was Ella.
    -Met haar snel wat beleefdheiden uitwisselen was een onbegonnen zaak. Alsof ze zuignappen had, hechtte ze zich aan me vast en er was geen ontkomen meer aan.
    -Met haar als een kerstslinger rond mijn lichaam, strompelde ik na een tijdje toch maar verder de barruimte in om de Banaan en de Robster gaan te begroeten.
    -Toen Ricardo rond mijn nek sprong had ik al twee passagiers aan me kleven die ik als een muilezel doorheen LR aan het vervoeren was.
    -Uiteindelijk sprong Ricardo toch weer van me af toen ie voorstelde om Salitos gaan te halen. Want van hoe Rob en ik tegen elkaar aan het jammeren waren, werd hij niet vrolijk.
    -Ik maar jammeren over wat ik de afgelopen 10 maanden doorstaan heb en Rob maar jammeren over moeder de vrouw die niet meer wilde neuken. Onze verhalen waren zo hartverscheurend dat Ella in huilen uitbarstte.
    -Ricardo Banana was ober van dienst en voorzag ons allen van een Salito's. We kozen een zithoekje uit en daar ploften we neder op wat te chillen.
    -Ella op mijn schoot en de Kinky-Bull die naast mij zat kreeg haar voeten om lekker aan haar tenen te zuigen. Hij is immers Kinky, knipoogde Ella naar mij!
    -De aspirant Bull kreeg meteen een zigeunerin van het zuiverste water op zijn schoot geworpen. Het was weer mooi om af te zien hoe zo'n nieuweling helemaal ingepakt werd door zo'n brutaal wijf.
    -Met Ella toch nog wat moeten bijpraten want het was 2015 geleden. Ze was zo blij me weer te zien, want BS had haar gezegd dat ik op sterven na dood was.
    -En daar zaten we dan te chillen... Een uur aan één stuk. Totdat Rob45 en ons mede deelde dat hij maar eens naar huis ging.
    -Bij het afscheid met de Negro-Bull adviseerde hij me om met een Hongaarse Milf de kamer op te gaan, waar hij eerder die dag al mee gekrikt had.
    -Helaas voor jou, rookt ze niet, voegde hij eraan toe. Dat ze dan maar dan de hoogste boom inkruipt, dacht ik bij mezelf. Tegen wil en dank had ik eergisteren al 2 niet-rooksters geneukt.
    -Na het vertrek van Rob, ging ik samen met Ella als het eerste het beste getrouwde stel naar de kamer. Uiteindelijk bleven we 2 uur weg.
    -Gelijktijdig met mij was ook de Aspirant vertrokken. Niet met de gipsy, maar wel met een andere donkerblonde brunette. Hij was na amper een halfuur weer terug.
    -Tijdens mijn afwezigheid probeerde Kinky-Bull zich te meten met Ricardo Banana aangaande het zuipen van Salitos.
    -Daar Ricardo B. nog rechtstond en verderzoop alsof er niets aan de hand was en de alcohol geen vat meer kreeg op hem, begon het met Kinky-Bull al meteen de verkeerde kant op te gaan.
    -Zijn lever belde al naar de vakbond en dreigde met staken, als Kinky-Bull zou verder zou doen met zuipen!
    -Naar verluidt liep hij op gegeven ogenblik de bar binnen met zijn badjas open en sloeg met zijn lul alle flesjes van de tafel. Bij dit incident kreeg de Aspirant-Bull een paar liter bier over zijn badjas en kon hij een nieuwe gaan vragen bij de theke.
    -De theke smeerde hem daarbij opnieuw entree aan!
    -Toen ik terug kwam van de kamer, stuurde ik Ella op Kinky af om hem naar de kamer te ontvoeren. Zodoende stopte hij even met zuipen en werd de kans verkleind dat hij die nacht mijn wagen zou onderkotsen tijdens de terugrit.
    -Op de kamer zou het kleine Roemeense dealertje hem ook nog een paardenmiddel toegestopt hebben, waardoor ie plotsklaps weer bloednuchter van de kamer terugkwam.
    -Toen de Kinky-Bull weg was met Ella, besloten wij gaan te eten. En warempel zag ik de kok van vroeger weer en hij toverde iets beter vreten op tafel dan we van LR gewend zijn.
    -De aspirant en ik hadden beiden een kalkoenschnitsel met champignonsaus en kroketten. Badslippers zoog moedermelk boordevol nicotine uit de tiet van zijn rooie biet... En Ricardo nam een vloeibare maaltijd van hop en gerst tot zich.
    -Met de sojamelk zat Badslippers duidelijk nog niet vol en hij bestelde bij de kok nog een portie champignons... In het Engels zei ie dan ook Champions. Kampioenen dus.
    -Muchrooms I suppose, zei de kok met zijn Schwarzenegger-Duits. En dan lacht BS met mijn Duits... Dat hij eerst zijn Engels maar eens bijschaaft.
    -De aspirant kreeg geen hap naar binnen vanwege de overweldiging in deze hoerenkeet. Ik kieperde nog de helft van zijn bord bij mij. Dus je kan stellen dat het naar behoren was.... Dat zou ik anders nooit doen in LR.
    -Na het vreten gingen we terug naar de bar en gingen we opnieuw zuipen!
    -Er liep daar zo'n ouwe blonde Duitse rond van een jaar of 50. Ik was zinnes om haar te nemen. Zoveel ervaring kon verdomme niet slecht zijn!
    -Maar dat was dan weer buiten mijn nieuwe wingman gerekend. Ricardo gooide een wijf op mijn schoot, luisterend naar de naam Sara.
    -Ook Duits en vol met tatoeages. Op commando van de Banaan stak ze meteen een sigaret op. Ik vond deze Duitse Sara wel sympathiek en aantrekkelijk, maar dit was het verkeerde moment. Ik wan nog aan het bekomen van Ella de langpootmug!
    -Uiteindelijk stuurde ik haar weg met het advies om me later nog eens te komen opzoeken. Dat zou nooit gebeuren, want een kwartier later kwam ik Isa tegen.
    -Ik was me er van bewust dat de Roemeense Isa al een poosje op de loer lag, maar dit was niet het type waar ik vaak mee kamer. Een echt chi-chi trutje met een arrogant snoetje.
    -Heel subtiel zocht ze opeens toch mijn gezelschap op en aangezien ze eerst opdringerig overkwam, trachtte ik haar af te wimpelen.
    -Maar navenant het gesprek vorderde begon ik de mening en eerste indruk die ik over haar had toch drastisch te herzien. Ik begon haar zelfs leuk te vinden.
    -Nog een kwartier later vertrok ik met haar naar de kamer. Dit zou een heerlijke sessie worden en wederom bleef ik 2 uren op de kamer met dat gevaarlijke snolletje!
    -Had ik langer kunnen beffen (feit was dat ik dringend binnen moest voor herstelling en mijn tongriem moest laten vervangen, na een befmarathon bij Ella), dan zou het nog een halfuur langer geduurd hebben, denk ik.
    -Helemaal vermorzeld door de GFE-sloopkogel, verscheen ik terug in de bar. Badslippers schrok ervan en sprak zijn vrees uit dat de kanker was teruggekomen bij mij... Zo afgepeigerd zag ik eruit.
    -Ik kon geen hoer meer zien of rieken en wou na Isa vooral met rust gelaten worden. Dus ik zette me met Badslippers in de tent op het terras!
    -Maar ik kreeg niet de rust die ik verdiende, want die ouwe milf van een Sonja dook op mijn schoot en is met haar kleverig hol een uur blijven zitten.
    -Haar kut was zo drassig, dat de slijmslieren van mijn onderbeen liepen en ik dacht dat er verdomme slakken over mijn benen kropen.
    -En tussendoor maar aan mijn pik sleuren om me toch nog mee de kamer op te krijgen... Maar mijn pik was morsdood. De Goden beslisten in mijn plaats dat het genoeg was met neuken voor vandaag.
    -Toen de ouwe Poolse het eindelijk opgegeven had, sleurde ik mezelf terug de bar in om koffie te gaan drinken. Mijn wingman, Ricardo, had opeens een drinkebroeder gevonden en verzaakte zijn taken vanaf dat moment.
    -Badslippers stond daar maar de player uit te hangen en maar lullen tegen al die wijven... Alsof het hen kan schelen... Buiten hem Red Bull aftroggelen valt er bij die ouwe kletskop toch niets te verdienen.
    -Terwijl hij weer druk bezig was met mister Populair uithangen bij de mokkels, zat zijn eigen rooie biet maar naar hem te zwaaien. Ze had pauze en wou wat aandacht van hem.
    -Maar de mislukte gentleman was er blind voor en zodus besloot ik maar om een babbeltje met haar te plegen. Ik probeerde haar op te beuren en waarschijnlijk had ze op dat moment gedacht: "verdomme... Ik had beter SFL aan de haak geslagen... Zo'n vent van de wereld, welgemanierd en voor zover ik van al de andere bitches hoor is hij een God op de kamer.... En zie mij hier zitten, vetgemest met die kletskop zijn Red Bull en diep ongelukkig. Wat doe ik toch eigenlijk met zo'n ouwe kloothommel?"
    -Op een bepaald moment viel het gesprek stil en was er ook niets meer te vertellen... Haar pauze zat erop... Zij terug aan het werk en ik terug koffie zuipen alsof het een olympische discipline is.
    -Ondertussen kwam ik ook Kinky-Bull tegen die opnieuw tamelijk luid en uitgelaten begon te worden. Dit was misschien het teken dat we maar beter naar huis zouden gaan.
    -Badslippers hield het ook voor bekeken en ging zich samen met ons omkleden.
    -Het was niets te vroeg dat we besloten om ervandoor te gaan, want de zuid-landers stroomden na 23u massaal de LR binnen. Toch zou hun geluk van korte duur zijn....
    -.... want we hoorden in de verte een schrikwekkend geluid. Een geluid dat altijd korter bij kwam....
    -De aspirant begon al te zweten en te beven. Kinky-Bull keek wat mijn reactie was en ik vroeg aan Badslippers of hij Ace2 nog verwacht had. Dat had hij niet...
    -Het geluid kwam dichterbij: https://www.youtube.com/watch?v=S8H-a8HTQL8
    -Volgens mij is Ace2 toch nog op komst... En hij heeft zijn leger meegebracht, zei ik tegen Badslippers. Het geluid kwam nu zeer dichtbij.
    -Bekijk het maar, zei de Aspirant... Ik maak dat ik hier weg kom en loop wel te voet naar huis. Met zijn badjas nog aan vluchtte hij de LR uit en verdween in de nacht.
    -Bedoel je Ace2 en de vikings?, vroeg Kinky-Bull met bevende stem en scheet los 21 kleuren op de vloer in de kleedkamer. De poetsboy van dienst zuchtte diep.
    -Het zweet gutste nu ook uit BS zijn kale kop en hij belde naar Ace2: Ace? Ben jij dat... In aantocht met je trommel??? Nee, klonk het aan de andere kant van de lijn.
    -Het zijn andere vikings, stotterde BS stijf van angst en stak zich weg achter mijn brede rug. Kinky hield het niet meer en vluchtte weg door het kleine raampje in de kleedkamer.
    -Hoe zijn de vikings met hun drakenboten op de Rijn terecht gekomen, vroeg Badslippers terwijl hij achter me stond te rillen. Zware voetstappen van meerdere mannen daalden af naar de kelder van LR.
    -In de opening van de Kleedkamer werden enkele schaduws steeds groter en groter.... En nog groter. Nu begon ik ook lichtelijk te transpireren. Wat er zo meteen zou verschijnen, zou iets schrikwekkends zijn.
    -Het lijkt Deket zijn schaduw wel, stammelde Badslippers en zat gebukt achter mij in mijn dijbenen te knijpen van de schrik.
    -Het eerste schepsel verscheen in de deuropening. Het leek Deket wel, maar dan in het kwadraat. Daarna volgden er nog twee... En toen kwam er een kleine magere.
    -We are the Vikings.... We are from Finland.... Who the fuck are you.... Brulde de kleine, die duidelijk de leider was.
    -Ik pak hem wel aan... Pak jij de 3 grote maar... Die zijn trager, zei ik tegen Badslippers... Er kwam geen antwoord en ik keek achterom... Hij was al van zijn stokje gedraaid.
    -Toen Badslippers weer bij bewustzijn kwam zag hij hoe SFL zich al verbroederd had met de vikings. Hij vroeg wat er gebeurt was.
    -Ik legde hem uit dat die ruige gasten niet voor ons hier waren. Ze hebben zich verbroederd met de Bulls en waren naar LR afgezakt om een partijtje te knokken met de zuid-landers.
    -We wensten de Finnen veel plezier toe en verlieten LR. Ik stapte in mijn bolide en BS in zijn nazi-wrak. Op de snelweg hebben we nog wat geracet tegen elkander.

We sluiten hier dus af met een heuse inside joke... Maar je moet er niet bij geweest zijn om het te begrijpen. Er kwamen gewoon 4 zwaar beschonken Finnen binnen en we betuigden elkaar even wat respect. Maar hieronder ga ik nog wat verder met inside jokes die derden niet zullen begrijpen omdat ze er niet bij waren of ons niet in persoon kennen. Dus stop gerust met lezen vanaf hier... Het zal je toch niet boeien! Alleen de insiders en betrokkene mogen nu nog verder lezen!!!

Het had heel wat voeten in de aarde om nog eens met Badslippers af te spreken. Nooit geen tijd of geen zin... Veelal beiden. Zo belde ik hem eens toen hij met zijn Rooie Biet in Dusseldorf bij de Spanjaard zat (die ik hem trouwens aangeraden heb in het verleden). Toen kon hij niet komen, want hij had niet genoeg gegeten. De rooie biet stond erop om voor één persoon Paella te nemen, maar vrete zelf al de kip en schaaldieren op die in de schotel lagen, met als gevolg dat BS enkel de droge rijst overhield. De tweede keer was hij haar aan het trainen om een nieuw record te vestigen. Hij had haar anabolica toegediend en zat tijdens ons telefoongesprek in zijn huiskamer op het tapijt. Hij had een koord rond haar middel gebonden en ze trok hem door de ganse woonst... Zelfs de trap op. De derde keer dat ik mijn vader opbelde, was hij dan weer te ver van huis. Hij zat in Alaska op een hondenslee. Te racen met een eskimo met ook een slee en 12 Husky's om ze verder te trekken. Bij BS geen Husky's... Enkel zijn rooie biet. De vierde keer toen ik hem vroeg om af te spreken was hij op een luchthaven. Om zijn rooie biet te coachen. Ze ging het wereldrecord vestigen door de eerste mens te worden die met haar tanden een Airbus A-380 (het grootste passagierstoestel ter wereld) 100m verder trekt (vol geladen met passagiers, bagage en vracht). De vijfde keer was het eindelijk prijs... BS kon zich vrijmaken en zou ons komen vergezellen in LR.

Na de Roemeense Isa zette ik me in de tent op het terras. Daar zaten ook Badslippers en de aspirant te chillen. Zoals gewoonlijk werden we ook eventjes ernstig en bespraken we de wereldproblematiek. Dit keer ging het over de manier waarop de wereld kapot zou gaan. De aspirant, nog steeds jong en onervaren, zei dat de Moslims iedereen zouden om zeep helpen met een massavernietigingswapen of een biologisch wapen. Daarop zei ik dat de Islam er wel een hand in zou hebben, maar bij een gebrek aan slimheid en door blindelings te vertrouwen op Allah, zouden ze de Heilige oorlog toch nog verliezen. Maar dan, wanneer de westerse bevolking fel uitgedund is, dan vallen de Chinezen aan... En nemen ze hier alles over, wat ze economisch nog niet eerder overgenomen hadden. En dan krijgen we communistische praktijken, goelags en slavernij. Niks van aan, zei Badslippers... Computervirussen!!! Daar zal de wereld aan ten onder gaan. Via internet, tabs, PC's mobieltjes... komen ze uit de schermen gekropen en zullen de mens aanvallen. Ze knagen het vlees van onze botten als waren het vleesetende bacteriën. Al trekken we weer de natuur in en bannen we alle internet en elektro uit ons leven, ze zullen ons weten te vinden. Ze zullen zich verspreiden via het water... Het drinkwater... Om ons uiteindelijk van binnenuit op te vreten. Er wacht ons een gruwelijk einde, zei de Psycho-Bull. De aspirant en ik werden er zowaar stil van.

8. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 mei 2017),Bosco (22 mei 2017),gignnl (22 mei 2017),Jack42 (22 mei 2017),Megaboob (22 mei 2017),Ricardo Banana (22 mei 2017),rmjhexe (22 mei 2017),rob45 (22 mei 2017),snaal88 (23 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Nu moet ik hier lezen dat SFL met zijn vuile tengels aan La barbabietola rossa zat terwijl zij pauze nam. Helemaal om te kotsen was dat de smeerlap zo nodig voor mijn neus een innige omhelzing met die kleine rooie had. En maar knuffelen en snuffelen om haar nicotine consumptie van 2 pakjes per dag door zijn neusgaten te zuigen. Volgens mij zat hij ook nog met zijn jatten aan haar voluptueuze reet. Ik vroeg aan haar of het niet iets minder kon maar daar wilde ze niks van weten en blafte: "Are you jealous?"

Het was in ieder geval een toffe tijd waarin we veel onzin en flauwekul hebben uitgehaald. De Banaan a.k.a. Dracula-Bull fungeerde dit keer als "Wingman" en dat ging hem goed af. Kei gezellig om elkaar na een hele tijd weer te zien.

10. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

SFL (23 mei 2017)

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nu moet ik hier lezen dat SFL met zijn vuile tengels aan La barbabietola rossa zat terwijl zij pauze nam. Helemaal om te kotsen was dat de smeerlap zo nodig voor mijn neus een innige omhelzing met die kleine rooie had. En maar knuffelen en snuffelen om haar nicotine consumptie van 2 pakjes per dag door zijn neusgaten te zuigen. Volgens mij zat hij ook nog met zijn jatten aan haar voluptueuze reet. Ik vroeg aan haar of het niet iets minder kon maar daar wilde ze niks van weten en blafte: "Are you jealous?"
    .
    Dan zou ik zaterdag de 27e mei maar weer naar LR afzakken BS. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de SFL daar nl ook is......
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

12. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (22 mei 2017),SFL (23 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    Dan zou ik zaterdag de 27e mei maar weer naar LR afzakken BS. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de SFL daar nl ook is......
    Hahahahaha.... Met die rooie biet van hem heb ik altijd zo wel een haat-liefde verhouding gehad. Ik hou van haar attitude... Al kan je op haar gemoedstoestand nooit een lijn trekken.
    Toen ze nog actief was als DVP heeft ze me altijd wel getriggerd. Ik hield de boot af omdat onze ouwe er zo stapel op was. Al wist ik maar al te goed dat ze top zou zijn voor mij...
    Eén keer is het heel nipt geweest. Toen was onze pappie er niet en had ik de hele dag lang leuke gesprekjes met haar... We zaten eens aan de bar en schoof altijd subtiel wat dichter naar mij toe. Ik heb mijn tanden stuk gebeten om haar te weerstaan... Dat heb ik ook gedaan. En nu ze definitief achter de bar staat heb ik daar weer spijt van....

Dat is dan weer in geval van haar goeie dagen. Bij haar slechte dagen ziet ze me ook niet eens staan... Even gedag zeggen is haar dan te veel. Zuur gezicht en voor de rest maar werken, werken en werken. Maanden terug voor mijn project met mijn panel had ik haar ook een mail gestuurd met de vraag of ze wou meewerken. Nooit antwoord op gehad. Volgens mijn pappie had ze nooit de mail gehad. Heb verdomme het adres 10x nagekeken achteraf. Klopte als een bus. Als ze geen zin heeft ben je eraan voor de moeite... Maar heeft ze haar dagje... En ik het mijne... Dan kan Badslippers komende zaterdag toch beter aanwezig zijn

14. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (23 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee

ZDag3.jpg

Club >>> Babylon
    IJsberen in de hoofdrol >>> The original Bulls: Killer-Bull en Master-Bull
    Wijfjes in de hoofdrol >>> Jenny & Nathalie

Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: exact 40 volgens de theke en ik geloof het wel
    Nationaliteiten, soorten, rassen, maten en andere diverse zaken: 80% Roemeens en/of Gipsy, 4 of 5 negerinnen, een paar Duitse en voor de rest andere stromingen uit Oost-Europa
    Positieve ervaringen: De sfeer, de muziek, de gezelligheid, de gekke bardames, vriendelijkheid personeel, Nathalie
    Negatieve ervaringen: Nadat de entree van 50 naar 60 gegaan is, mocht het vreten wel wat uitgebreider en lekkerder zijn. Geen jacuzzi... De kamers niet heel proper en reeds afgeleefd, Jenny

Clubbeoordeling:
    Ontvangst >>> 5/5
    Vriendelijkheid/gastvrijheid >>> 4/5
    Orde en netheid >>> 2/5
    Muziek en sfeer >>> 5/5
    Vreten >>> 2/5
    Zuipen >>> 4/5
    Kamers >>> 1/5
    Wellness >>> 2/5
    Tuin/terras >>> ???/5

Nathalie https://www.ijsberenforum.com/forum/...498#post555498
    Jennifer https://www.ijsberenforum.com/forum/...497#post555497

Clubverslag:
    -Eindelijk nog eens met de Killer-Bull op pad... Mijn oudste partner in de saunaclubs. De ontdekker ervan! De Killer, dat is altijd lachen en dat begint in de wagen al!
    -Onderweg nipt geen 4 ongelukken gehad, nadat hij in NL en DL wijven met dikke tieten voorbij gereden was en meer in hun auto aan het kijken was dan op de baan.
    -Ter plekke toegekomen was er geen houden meer aan en hij spurtte door de regen richting ingang. Hij stond al in zijn blootje toen ik bij de ingang aankwam.
    -Vriendelijk ontvangen en ik had de kortingkaart aan hem gegeven omdat hij de chauffeur van dienst was. Van ons beiden: DANK AAN WILLEM2
    -Na het omkleden sprak een Duitser de Killer aan, maar de Killer kent nog minder Duits als mij en verwees de Duitser door naar mij.
    -Is hij SFL... Ik vind hem top. Zei de Duitser. Ik kon even niet volgen en vroeg hem eerst waarom en hoe hij wist dat één van ons SFL was.
    -Ik vind het leuk hoe hij de Duitsers in verslagen op het forum op de korrel neemt, zei de sympathieke mof toen. En vermelde dat hij net gezien had dat de Killer de vrijkaart overhandigde.
    -OK, in dat geval ben ik SFL, zei ik hem. De man schudde mij de hand als ware hij mijn grootste fan. Dat die Duitsers zo goed Nederlands kunnen lezen moet een wonder zijn. Ofwel een goed vertaalprogramma?
    -Hij trok me mee naar de bar en grijnsde dat hij de beruchte SFL wou trakteren. Ja, het was ALL IN, dus wat maakte het uit. Killer en ik bestelden 2x Kolsch
    -Jij als jood mag ons gerust een beetje terug plagen, lachtte de Duits nog steeds. De Killer volgde al niet meer want een Negerin met grote boezem wierp zich op hem!
    -Zo hard moet je mijn reet ook niet uitlikken... Er zijn meer SFL haatclubs, dan fanclubs... Geloof me vrij, legde ik hem uit.
    -2 mokkels vlogen toen rond onze nek. En de conversatie tussen mij en de Duitser werd zo beëindigd. Hij liet zich mee naar een kamer sleuren en ik zette het op een zuipen nadat ik mijn mokkel de laan uit gestuurd had.
    -Zo heb ik zijn naam en nickname niet kunnen vragen, dus dat hij zichzelf maar bekend maakt hier op het forum. Ik moet hem immers nog eentje terug trakteren
    -Ik maakte wat fun met bardame... Superleuk wijf. Niet jong meer, maar ziet er toch nog goed uit. Stond ze voor de bar, dan had ik haar geneukt.
    -De Killer leek wel een Rottweiler met een bot... Hoe hij met die negerin bezig was.
    -Hij draaide zich om naar mij en stotterde: z-z-z-z-z-z-ij is è-è-è-è-è-een A-a-a-a-a-afrikaanse. Wanneer hij geil is of er zijn volumeuze tieten in de buurt, dan begint hij te stotteren.
    -Je meent het, zei ik en toen pas besefte hij hoe idioot zijn opmerking was.
    -Heel veel jonge wijven aanwezig... De Eddy leek wel al de meisjes van een middelbare school in Roemenië weggekaapt te hebben.
    -De muziek was regelrechte ambiance... Van schlager tot disco, van jaren90 eurodance tot oldies... En zelfs slows. De Roemeense manele werd ook gedraaid.
    -Toen dit nummer begon ( https://www.youtube.com/watch?v=owQC5p_yYKI ) heb ik staan dansen met de bardame, die duidelijk ook beschonken was, daar ze de ene shot na de andere binnenkieperde.
    -En maar lachen, gieren en brullen... En de wijven dienden we met een vliegenmepper van ons af slaan. De Killer vertrok uiteindelijk toch met zijn negerin.
    -Ik kreeg een lange blonde in de smiezen... Er waren er twee... één met moedervlekje op de wang, maar die was het niet... Het was de andere!
    -Vermoedelijk was ze Duits, maar ze werd bezet gehouden door 3 geilerds van bedenkelijk allooi en zodus hield ik haar in de gaten. Enorm knap en helemaal mijn type!
    -Aangezien ze gedurende de hele tijd niet gerookt had, nam ik aan dat ze een niet rookster was en zodus liet ik haar verder maar links liggen.
    -Tot opeens een klein tienermeisje rond mijn nek vloog. Ze stelde zich voor als Jennifer uit Hongarije. Dit moest de Jenny zijn waarover ik de dag voordien op het forum gelezen had.
    -Na nog wat geinigheid en speelsheid, vertrok ik met dit kleine kettingrokende zuiporgel naar de kamer, al dienden we nog even te wachten. En in die tijd kreeg ik al spijt van haar.
    -Op de kamer werd het dus eveneens een tegenvaller van formaat. Na 5 minuten heb ik de sessie zelf afgebroken en haar rap 50€ in de jatten geduwd om ellende te vermijden.
    -De Killer was ook net terug van de kamer en ondanks het feit dat hij borstvoeding van zijn negerin gehad had, gingen we toch eens van het buffet gebruik maken.
    -Er was weinig keuze. Wat er lag, was niet slecht, maar het schoot tekort in vergelijking met andere clubs. Zelfs clubs waar ze maar 50€ entree vragen.
    -Ik had een slechte sessie gehad, het vreten sloeg me tegen en dat maakte me toch een beetje nukkig. Mijn stemming sloeg over in negatieve zin.
    -En wanneer het me tegenzit ga ik ook veel negatiever en stenger naar bepaalde zaken kijken. Zo was er geen jaccuzzi meer, wat ook een tekortkoming was.
    -En de kamers vond ik ook niet proper. En ondanks dat alles vernieuwd was, waren de kamers al opnieuw afgeleefd.
    -Bij de eerste kamer lagen er nog spermavlekken op het bed. Nadat Jenny met haar geklungel de overtrek erover gedekt had, legde ik er ook nog handdoeken overheen.
    -De kamer die ik met mijn 2de dame had, daar hing het ejaculaat of het squirtsel zelfs in grote vlekken tegen de muur.
    -Maar goed, in de bar was er nog steeds ambiance en een goede sfeer. Die naar mate de avond vorderde toch wat decadenter werd.
    -Vooreerst had ik nog een date met de Duitse Nathalie lag te chillen. Ik stapte naar haar toe nadat een andere Vlaming tegen Killer zei dat ze nieuw was en naar verluidt ook goed.
    -Ik moest me wel haasten of die duivelse Killer was me voor geweest, want Nathalie was door god voorzien van een rijkelijke boezem en door de chirurg voorzien van implantaten.
    -Een uur ging ik met haar de kamer op en het werd een standaard-sessie. Niet te gul met erotische handelingen, maar zeker ook niet te gierig. In vergelijking met Jenny was ze zelfs van Goddelijk niveau.
    -Halfweg de sessie met Nathalie ging plots het brandalarm af. Na een poos kwam er een Arabier of Turk de kamer in, waarmee ik nog een woordenwisseling gehad heb.
    -Ten eerste lag ik daar met mijn blote kloten gespreid op het bed en ten tweede ging hij nogal pascha-gewijs tegen mijn mokkel tekeer.
    -De Killer zag dat ik helemaal van mijn melk was toen ik terug van de kamer kwam. Mijn lichaam heeft wel wat G-kracht te verduren gekregen met zij als cowgirl boven op mij.
    -Na een douche dronk ik nog wat in de barruimte en keek toe hoe de helft van de wijven stonden te dansen in hun blootje. Menig tietje huppelde op en neer.
    -Tot plots een half bezopen Hollander naast me komt staan. En dit was een weirdo eerste klas.
    -Hij vroeg me welke delen van het vrouwelijk lichaam ik zou opvreten indien ik een kannibaal was. Fuck off, dacht ik, maar uit beleefdheid antwoordde ik toch maar.
    -Mijn antwoord luidde: de dijbenen, billen en het buikspek. Hij overdacht mijn antwoord en met schuimende bek staarde hij naar die naakte mokkeltjes.
    -Dit kan nu alle kanten uitgaan met die zot, dacht ik bij mezelf. Hij herpakte zich en richtte zich weer tot mij... 'De oorlelletjes en de tepeltjes... Bakken in de pas of frituren.'
    -Dit moest niet gekker meer worden en ik nam onopvallend wat afstand van deze psychopaat.
    -Ondertussen was de leuke bardame zo beschonken dat ze enkele glazen wijn uit haar jatten liet vallen. Waar zal dit eindigen, dacht ik.
    -Ik besloot om het voor bekeken te houden en ging op zoek naar de Killer-Bull. Nergens te vinden... NIet onder en ook niet boven.
    -Tot ik zijn vettige lach uit de WC's hoor galmen. Ik snel naar de WC's toe en welk tafereel ontwaart zich daar voor mijn ogen???
    -De Killer en 2 andere vorte hoerenlopers compleet naakt en de Hongaarse Jenny voor hen... Om de beurt (en gratis en voor niks) hun pikken aan het afzuigen.
    -Ik trok de Killer weg en gaf hem een draai rond zijn oren. Ik herinnerde hem eraan dat dit een mentaal ziek en dronken meisje is, waar je beter kan afblijven.
    -Naar de andere 2 hoerenbokken gromde ik dat er hopelijk paddenstoelen op hun lul zouden groeien en naar Jenny beet ik dat ze zich beter zou laten opnemen in het zottenhuis bij oompje Badslippers.
    -We hadden genoeg gezien... Mijn humeur was toch al zwaar naar de kloten. We namen nog een douche en vertrokken dan weer naar huis.

Van Babylon wist ik wel dat er altijd een goede en losse sfeer was. Maar dit ging er bij momenten over. Ik vind Eddy een leuke vent die zich goed mee amuseerd tussen de klanten. Beter zo dan andere managers in andere clubs die stoer en met uitgestreken gezicht de gangster of de pooier uithangen. Maar anderzijds zou hij sommige wijven toch beter beteugelen of zelfs uit zijn pand zetten. Er waren ook veel te veel heel jonge meiden aanwezig. Dit bezoek heb ik een slechte en een matige sessie gehad... Normaliter heb ik in Babylon altijd goede tot heel goede sessies gehad. Mij dunkt dat meer aanwezige mokkels (sinds de uitbreiding) afdoen aan de kwaliteit. Er waren nu verdomme 40 wijven aanwezig. Vroeger kwam ik in de namiddag toe en zaten er niet eens 10... Maar wel 10 goeie! Nu moest ik hard op zoek gaan naar de parels tussen de keutels. Wanneer ik in de buurt ben zal ik Babylon nog wel eens aandoen voor een paar uurtjes, maar zoals het nu is ga ik er niet speciaal naartoe rijden. Dan rij ik beter 5 minuten langer en ben ik in Samya. Of een kwartier langer en in PSR.

16. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (23 mei 2017),gignnl (23 mei 2017),Goedemorgenallemaal (23 mei 2017),hasta la pasta (23 mei 2017),Megaboob (23 mei 2017),noglangnietuitgewandeld (23 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Idee

ZDag4.jpg

Na een tour kom ik met nog wat cijfertjes en statistiekjes, maar dat gaan we voor een groot stuk achterwege laten. Laat me gewoon even vertellen hoe ik de 3-daagse comeback in de saunaclubs ervaren heb. Met wat toelichting over de clubs en een ranglijstje over de DVP’s van wiens diensten ik gebruik maakte!

Er zijn hier stemmen die beweren dat je blijkbaar niet mag ervaren en verkondigen dat vroeger alles beter was. Wel, zoals bij het meeste wat andere stemmen beweren, veeg ik hier vierkant mijn kloten aan. Vroeger was het beter… Punt! En dat geld ook voor de clubs, de hoeren en zelfs de hoerenlopers. Ik ben van mening dat iets wat goed is behouden moet blijven. Indien men iets kan verbeteren, dan mag men dat niet nalaten. Wat ik dagdagelijks zie… Bij de clubs, maar net zo goed in het echte leven (diensten, voedsel, drank, recreatie…) Het wordt allemaal duurder, maar de kwaliteit daalt. Dit is niets nieuws, want ik heb deze stelling al vaker gebracht op dit forum. De clubs boeten al langer in aan kwaliteit en de meeste zijn al enige tijd terug van 50 naar 60€ entree gegaan, geven geen kortingskaartjes meer en sommigen schenken geen vrijkaarten via het forum weg. Maar meer nadrukkelijk ervoer ik dat de kwaliteit van de dames tegenwoordig duchtig aan het inboeten is.

Daarmee bedoel ik niet dat er geen toppers en geen stunners meer zijn… Die zullen er altijd zijn, net zo goed dat er altijd waardeloze loeders zullen zijn. Maar als ik nu terugkijk naar enkele dagen op rij wippen en maar liefst 8 DVP’s bij elkaar te hebben geharkt die gemiddeld toch wel laag uitvallen, dan moet ik wel concluderen dat er achteruitgang is. Een maand geleden klonken er op dit forum meerdere stemmen, die het me afraden om tijdens mijn Ronde van Duitsland uit te kijken met Kaufmich en soortgelijke sites waar je ercorts bij prijs kan fiksen. Wel, het gemiddelde van mijn Kaufmich-mokkels lag beduidend hoger dan het gemiddelde van mijn saunaclub-mokkels. OK, meestal zijn die kaufmich snollen duurder… En ik heb inderdaad serieuze selectieprocedures gehouden bij het kiezen van deze dames. Maar anderzijds hebben saunaclubs toch de reputatie dat de standaard van de aanwezige wijven aldaar, toch wel respectabel is. Wel, het is me toch wat tegen gevallen. Het feit dat ik gaarne een dagje uittrek om te saunaclubben en ook omdat het voor mij het meest ideaal is om met een mokkel in zo’n club aan te leggen. En bovendien in relaxe sfeer. Maar de absolute overweldiging die ik gehoopt had bij mijn terugkeer in de saunaclubs bleef dus uit.

De eerste dag in Happy Garden zou ik normaal met een partner in crime gegaan zijn, maar die moest noodgedwongen afzeggen. Koppig zette ik alleen door en bracht Happy Garden een bezoekje. Het was omdat ik er een vrijkaart van had, want anders zou ik niet meer in Oedt geweest zijn. Al enkele jaren terug ondervond ik een neerwaartse spiraal in deze club. Niet de achteruitgang waar ik het eerder bij de andere clubs over had… Nee, bij PHG ervoer ik een achteruitgang in dames, de diensten van de dames en het publiek dat toegelaten wordt. De voorlaatste keer dat ik in PHG was, zaten er op een namiddag amper 10 dames. Nu de laatste keer, waren het er wel wat meer… Maar kwalitatief niet hoogstaand. Het lijkt me meer de eerste club waar meiden terecht komen, wanneer ze in de prostitutie aan de slag gaan. Opdringerig, afwerken, weinig meer en vooral cashen op het einde. En zoals steeds eenheidsworst: Roemeens, woonwagenbewoonsters, Bulgaars en telkens ook een paar Afrikaantjes. Bij PHG weet je gewoon op voorhand welke mokkels er op je zitten te wachten. Voor de rest ben ik mijn geloof in PHG nog niet kwijt, want het is een oerdegelijke club, met ruime keuze aan drankjes en vrij lekker eten. En als je geluk hebt is het personeel ook nog eens vriendelijk. De vernieuwing van de kamers vind ik ook nog steeds zeer geslaagd. Maar er dient wat te gebeuren: ze moeten ander clienteel aantrekken, meerdere stromingen van dames… Afijn, ik heb het al vaker gezegd (ook over YY): indien er geen ommekeer komt, dan vrees ik dat deze club langzaam zal doodbloeden. Betreft YY (voor zover ik nu nog op de hoogte ben) hebben ze het tij wel kunnen keren betreft dames aanbod… Maar nog steeds het verkeerde clienteel wordt aangetrokken waardoor ander clienteel weg blijft en waardoor ze waarschijnlijk ook die razzia gehad hebben. Maar dat is een ander verhaal! Uiteindelijk zullen we de exacte waarheid toch nooit weten.

De tweede dag werd het Living Room. Er zijn tijden dat ik het moeilijk over mijn lippen kreeg, maar uiteindelijk is LR toch een zekerheidje in saunaclubland. Wil je chillen, ijsberen treffen, een mix van verschillende wijven en gemiddeld wat meer van presales genieten dan in menig andere club, dan zit je in LR goed. Eveneens een uitgebreid drankenaanbod. Het eten is vaak teleurstellend, maar vorige week heb ik toch nog iets naar behoren kunnen binnenspelen. Aan de kamers is al jaren niets meer veranderd, maar wie maalt daar om. Ze zijn goed, over het algemeen net en er zijn spiegels aanwezig voor de liefhebbers. Muziek en sfeer is voor mij OK. Ik had weer een goede tijd, deels ook te danken aan mijn partners in crime en de ijsberen waarmee we afgesproken hadden. En alle dames die ik er leuk vind, kan je niet op één dag neuken. Service gericht hebben de dames in LR het goed ingepeperd gekregen, want over het algemeen is er over hen niet veel te klagen. Nooit geweest, op enkele uitzonderingen na. Tijdens deze 3 daagse was het ook de enige club waar de door mij gewipte mokkels meer dan naar behoren waren. Een hele goeie en een subtopper werden mijn deel! Voor de rest kan ik nog mierenneuken en zeggen dat tijdens mijn afwezigheid meermaals een manager de zak kreeg en een andere binnengehaald werd. Over alle mokkels waar ik mee gepraat heb, krijg je wel andere verhalen over die sodemieters te horen. Meestal in weinig positieve zin... Maar dat is tenslotte ons probleem niet.

Maar goed, voor een goeie baas (naar het clienteel toe) moet je in Babylon zijn. De patron is er steeds aanwezig, is altijd even sympathiek en heeft plezier in het uitbaten van zijn club. Het was lang geleden dat ik nog in Babylon te gast was, maar Eddy vergeet je gezicht niet. Maar misschien heeft hij te veel plezier en verliest hij soms zijn beroepsernst, waardoor hij het overzicht over personeel en DVP’s verliest. Een goeie vriendelijke theke en een toffe animerende bardame, werden ons deel. Maar beide dames waren shots aan het binnenkieperen dat het geen naam had. Bij momenten had de bardame geen oog voor wachtende klanten en er sneuvelden ook enkele wijnglazen. Dit is niet het voorbeeld dat aan hoeren moet worden gegeven. Want het voorbeeld werd ook blindelings opgevolgd. Voor mij is het altijd leuk als de DVP’s pret hebben, zich in de wind drinken en ons vermaken. Maar wanneer dit ten nadele komt van service en veiligheid en zaken gebeuren die mijn inziens totaal verkeerd zijn, dan mag er toch wel opgetreden worden. En sommige meiden kan je beter weigeren in je club om hen tegen zichzelf te beschermen. Voor de rest een echte ambiance keet. Veel afwisseling van muziek, losbandigheid alom en maar liefst 40 dames om uit te kiezen. De twee mokkels die ik had in Babylon lagen gemiddeld ver onder de standaard die ik vroeger in deze club gewend was… Maar dat is een knoop die Eddy moet doorhakken nu zijn club groter geworden is. Gaat hij voor kwantiteit of voor kwaliteit. Liefst beiden natuurlijk, maar een teveel aan dames zijn moeilijker op te volgen, denk ik. Net zoals PHG is deze club ook nog niet zo lang geleden vernieuwd, maar de kamers zien er nu reeds afgeleefd uit. En in mijn geval heb ik niet echt propere kamers gehad. Sinds mijn laatste bezoek is de entree nu ook 60€ die ik wel wil betalen, maar het buffetje was wel zeer povertjes en zelfs de jaccuzzi was verdwenen. Buiten waren werken aan de gang en dus moest iedereen maar binnen blijven. Mijn advies voor Babylon: voor dezelfde prijs kan je een meer variërend buffet bieden. De kok dient alleen maar wat creatiever te wezen. En wanneer de werken uiteindelijk gedaan zijn en men kan van alle faciliteiten gebruik maken, vraag dan pas 60€. Ik ben altijd graag in Babylon te gast geweest, maar ben er nu toch weg gegaan met gemengde gevoelens. Hopelijk ervaar ik het de volgende keer terug zoals voorheen.

Voor de rest wens ik Babylon te bedanken voor de kortingskaart, waarvan mijn maat gebruik mocht maken omdat hij de chauffeur van dienst was. Happy Garden dank ik voor de vrije entree… Al was het me geen genoegen bij de theke met het brilletje. Wat een onbeleefd snertwijf. De theke die me des avond uitliet was veel vriendelijker… Met haar zou ik waarschijnlijk geen discussie gehad hebben over de geldigheid van de vrijkaart. Last but not least dank aan Willem en ijsberenforum voor de vrij- en kortingskaart van de 2 boven vernoemde clubs. En ook dank aan de jury van vorige maand en al diegenen die mijn nomineerden.

En laat ik om te eindigen dan nu maar afsluiten met het ranglijstje van alle acht de dames waar ik de eer mee had.

Vanaf 9 = topper
    Niet tegengekomen gedurende deze saunaclubtour. Wel bij de ronde van Duitsland.

vanaf 8.5 = subtopper
    Isa, Roemeense brunette van 25 in Living Room: uiterlijk 8/10 en SFL's score 8.9/10 Een subtopper... Een gevaarlijk mokkeltje... Mogelijkheid tot uitgroeien tot topper!

vanaf 7.5 = betere middenklasse (escort standaard)
    Ella, Roemeense donkerblonde van 25 in Living Room; uiterlijk 6/10 en SFL's score 8.1/10 Mijn echtgenote in LR. De voormalige queen of pussysliding... Net als de club een zekerheidje betreft service en vakkennis. Bij tijd een beetje gek en dwaas, maar wel lief. Helaas was ze iets beperkter in haar service dan 2 jaar terug. Het pussysliden was dan ook veel minder.

vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard

Amira, Roemeense brunette van 24 in Happy Garden; uiterlijk 8/10 en SFL's score 7.4/10 Het beste wat ik in PHG verkregen heb. De rest was knudde en deze lieverd maakte mijn dag alsnog goed.
    Nathalie, zwartharige volslanke Duitse van 31 in Babylon: uiterlijk 6/10 en SFL's score 6.2/10 Het beste wat ik in Babylon verkregen heb. De andere snol was ladderzat, technisch een ramp en de sessie is eigenlijk nooit echt begonnen.

vanaf 4.5 = mindere middenklasse

Evelyn, zwartharige Roemeense van 28 in Happy Garden; uiterlijk 7/10 en SFL's score 5/10 Mooi meisje met bril, maar het was van alles veel te weinig.
    Eva, zwartharige Roemeense van tussen 25 en 30 in Happy Garden; uiterlijk 6.5/10 en SFL's score 4.7/10 Ondermaats... Wat kan ik er meer over zeggen?

vanaf 2.5 = totaal ondermaats (Vitrine standaard)

////

alles onder 2.5 = barslecht
    Unique, Keniaanse van 25 in Happy Garden; uiterlijk 6.5/10 en SFL's score 2/10 Zwaar ondermaats en veel loze beloftes
    Jenny, Hongaarse brunette van 19 in Babylon: uiterlijk 9/10 en SFL's score 0.5/10 Totale ramp... Zo'n mooi meisje, maar ze maakt me verdrietig.

18. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Das (23 mei 2017),duivenmelker ( 5 juni 2017),Nedlovefkk (27 mei 2017),Patjax (23 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Hahahahaha.... Met die rooie biet van hem heb ik altijd zo wel een haat-liefde verhouding gehad. Ik hou van haar attitude... Al kan je op haar gemoedstoestand nooit een lijn trekken.
    Toen ze nog actief was als DVP heeft ze me altijd wel getriggerd. Ik hield de boot af omdat onze ouwe er zo stapel op was. Al wist ik maar al te goed dat ze top zou zijn voor mij...
    Eén keer is het heel nipt geweest. Toen was onze pappie er niet en had ik de hele dag lang leuke gesprekjes met haar... We zaten eens aan de bar en schoof altijd subtiel wat dichter naar mij toe. Ik heb mijn tanden stuk gebeten om haar te weerstaan... Dat heb ik ook gedaan. En nu ze definitief achter de bar staat heb ik daar weer spijt van....

Dat is dan weer in geval van haar goeie dagen. Bij haar slechte dagen ziet ze me ook niet eens staan... Even gedag zeggen is haar dan te veel. Zuur gezicht en voor de rest maar werken, werken en werken. Maanden terug voor mijn project met mijn panel had ik haar ook een mail gestuurd met de vraag of ze wou meewerken. Nooit antwoord op gehad. Volgens mijn pappie had ze nooit de mail gehad. Heb verdomme het adres 10x nagekeken achteraf. Klopte als een bus. Als ze geen zin heeft ben je eraan voor de moeite... Maar heeft ze haar dagje... En ik het mijne... Dan kan Badslippers komende zaterdag toch beter aanwezig zijn
    Normaliter quoot ik geen complete berichten. De reden dat ik dit nu wel doe is dat het bericht van m'n zoon volledig klopt. De rooie kan heel lief en amicaal zijn maar ook onvoorspelbaar. En als ze je niet moet, weet je dat zo. Slechts een handvol ijsberen hebben haar sympathie. Maar ach, dat zal ook andersom zijn.
    Dat van die mail blijft wat vaag. Ik vermoed dat die mail van mijn waarde vriend in haar spamfolder terecht is gekomen. Rest me te zeggen dat SFL te schijterig was om ooit met haar de lakens te delen. Zelfs haar 2 pakjes per dag konden daar niks aan veranderen. Die angsthaas durfde het gewoon niet aan om met haar de pruimen op sap te zetten.

20. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (28 mei 2017),SFL (27 mei 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Rest me te zeggen dat SFL te schijterig was om ooit met haar de lakens te delen. Zelfs haar 2 pakjes per dag konden daar niks aan veranderen. Die angsthaas durfde het gewoon niet aan om met haar de pruimen op sap te zetten.
    Kameraadschap noemen ze dat... In die tijd was jij reeds meer dan gewoon haar klant hé paps.
    Waarom zou ik schrik moeten hebben? Dat jij daarna een vergeldingsactie zou plegen op mij???
    En voor haar ook al niet... Want ik heb mijn pik al in veel gekker en psychopatischer mokkels gestoken. Ook met nog een feller gespleten persoonlijkheid... Ik heb karakters op enkele minuten tijd zien veranderen. O.a. met Oekraïense zotting. Die me eerst nog laveloos geneukt had en nog geen uur later mijn neus bijna brak en mijn oog dicht mepte. Die rooie van jou kan wel wispelturig zijn met haar humeur, maar dat zie ik haar toch nog niet doen hoor!

22. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (27 mei 2017),fg22 (28 mei 2017)

Last Online
    14 oktober 2024 @ 21:55
    Discussies
    6
    Thanks
    180

Standaard

Ik heb karakters op enkele minuten tijd zien veranderen.
    Cocaïne. Heb ik helaas ook moeten ervaren. Je weet niet wat je meemaakt. Van zeer lief naar uiterst geweldadig in een paar minuten tijd.

24. Onderstaande 2 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (28 mei 2017),SFL (28 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

O.a. met Oekraïense zotting. Die me eerst nog laveloos geneukt had en nog geen uur later mijn neus bijna brak en mijn oog dicht mepte. smile2:
    Wie was dat ook al weer ?
    Ah ...ik weet het al weer..ja het was toen uitkijken met haar. ☺

26. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

SFL (28 mei 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 03:48
    Discussies
    32
    Thanks
    3.364

Standaard

Nou SFL pas maar op anders komt je pilsje per luchtpost
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

28. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

SFL (28 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 23:57
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Rest me te zeggen dat SFL te schijterig was om ooit met haar de lakens te delen. Zelfs haar 2 pakjes per dag konden daar niks aan veranderen. Die angsthaas durfde het gewoon niet aan om met haar de pruimen op sap te zetten.
    Kameraadschap noemen ze dat... In die tijd was jij reeds meer dan gewoon haar klant hé paps.
    Bullshit.
    Had ze er zo uitgezien dan zou je haar een flinke hoeveelheid sigaretten hebben latten paffen!

30. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (28 mei 2017)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Shit SFL man, ik wil ook naar Tel Aviv. Altijd al fascinatie voor geschiedenis gehad. En, een zwak voor schoonheden.
    indien er zo veel rondlopen mag je mij daar wel eens introduceren.

Last Online
    7 maart 2023 @ 13:04
    Discussies
    16
    Thanks
    11.786

Standaard

Hang On and Sloopy

My Nice Girl (Above) Dancing

https://youtu.be/TlTKhPkZSJo
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!

Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Bullshit.
    Had ze er zo uitgezien dan zou je haar een flinke hoeveelheid sigaretten hebben latten paffen!

Nope Picasso... Dan ken je mij niet! Die van het clipje is geheel mijn type niet... En zelfs al was ze volledig mijn type: indien mijn kameraad wat me haar heeft, zal ik er niks mee uitspoken.
    Vrienden die zelf niet deugen, die zou ik wel op die manier een loer draaien... Maar toch mijn pappie BS niet! Alhoewel hij wel met mijn Roemeense ex altijd wou afspreken en ook duchtig op Melina van YY en die kleine dikkerd van LR (ben haar naam ff kwijt) kroop toen ik het ook buiten de club goed met die mokkels kon vinden. Afijn, je ouwe moet je respecteren gebieden onze waarden en normen.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Shit SFL man, ik wil ook naar Tel Aviv. Altijd al fascinatie voor geschiedenis gehad. En, een zwak voor schoonheden.
    indien er zo veel rondlopen mag je mij daar wel eens introduceren.
    Je zou me beter wat met meer diepgang lezen in plaats van altijd over Anderlecht te lullen... Dan zou je al vaker filmpjes of foto's gezien hebben over Israel. Waarom denk je dat dit het beloofde land is? In deze post enkele voorbeeldjes: https://www.ijsberenforum.com/forum/...697#post524697

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Tsja, een zwembad vol "joodse" dames.. Maar als ze preuts zijn heb je er nog geen flikker aan. Hoe zit het daar mee SFL? Im listening.

Ik ben zelf behoorlijk into Perzische dames. Gek genoeg nog nooit echt mee gekamerd voor zover ik weet. Maar liever geen allah snackbar achter me aan indien het ooit zover komt.

Blanke zuid amerikaanse dames lijken imo best veel op de joodse dames. Lichte ogen, kont, tits en face en ik ben verkocht.

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Tsja, een zwembad vol "joodse" dames.. Maar als ze preuts zijn heb je er nog geen flikker aan. Hoe zit het daar mee SFL? Im listening.

Ik ben zelf behoorlijk into Perzische dames. Gek genoeg nog nooit echt mee gekamerd voor zover ik weet. Maar liever geen allah snackbar achter me aan indien het ooit zover komt.

Blanke zuid amerikaanse dames lijken imo best veel op de joodse dames. Lichte ogen, kont, tits en face en ik ben verkocht.
    Ze zijn niet preuts... Wel losbandig en leven alsof elke dag hun laatste is. Daarom zijn er ook zoveel party's en clubs in Tel Aviv. Je moet geen orthodoxe Joodse zoeken uiteraard, want dan krijg je eveneens de goegemeente achter je aan. Laat ons stellen dat je beter in Jerusalem geen wijven versiert. Is ook weinig gelegenheid toe. Voor uitgaan en gewillige wijven kan je best naar Haifa, Tel Aviv en Eilat. Eilat zitten ook veel toeristen uit Rusland. Veel wijven die zonder vent reizen. Als ik jou was zou ik toch maar eens een keertje gaan. Je hebt er me ooit nog eens achter gevraagd. Gewoon doen... Bedank me later maar!

37. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk (11 augustus 2017)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

SFL en ik delen een liefde voor een specifieke Balkanstad beginnende met S. Nog geen EU maar wie weet op de lange termijn wel. Westers maar ook weer conservatief. Het jodenrijk mag je me tzt ook wel eens laten zien. Haakneusjes vind ik niet erg.

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Sarajevo dus, de hoofstad van Bosnië.
    20jaar geleden het middelpunt van de oorlog tussen Servië en Bosnië.
    Heeft zich economisch zeer goed hersteld maar geen evident land voor het toerisme.
    Ongeveer 95% moslims dus ik veronderstel dat het nachtleven nogal verfoken leeft.
    maar ben er zelf nog niet geweest

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Sarajevo dus, de hoofstad van Bosnië.
    20jaar geleden het middelpunt van de oorlog tussen Servië en Bosnië.
    Heeft zich economisch zeer goed hersteld maar geen evident land voor het toerisme.
    Ongeveer 95% moslims dus ik veronderstel dat het nachtleven nogal verfoken leeft.
    maar ben er zelf nog niet geweest
    Deket, wat raaskal je toch weer allemaal uit.... 55% is slechts moslim.... Waarvan slecht 10% zeer conservatief is. Dat is verdomme het tegenovergesteld van Achmed, Yusuf, Mohammed en Ali die in de lage landen de schone schijn ophangen. Begin juni was ik Mostar (Herzigovina) en in Sarajevo (Bosnië)... Dat was verdomme Ramadan. Al die wijven kort gerokt terwijl er op gegeven moment gejodel uit de minaret weerklonk. En maar paffen, zuipen en vreten alsof Ramadan een formaliteit was. Dat nachtleven is helemaal niet verdoken.... Dat leeft! En vooral in Sarajevo nog veel vrouwenoverschot ook. Zeker op de dansvloer, want de venten zuipen hun liever brak dan een knap wijf te scoren.... En ik verzeker je.... Knappe wijven aldaar. Ook Deket wijven.... Vooral in Mostar heb ik amper 5 hoofddoeken gezien, terwijl je in eender welke Nederlandse of Vlaamse provinciestad minstens 30 telt wanneer je een halfuurtje op een bank gaat zitten en ze begint te tellen. In juli ben ik terug geweest en heb ook nog 2x gescoord, wat niet slecht is voor iemand met een scheve kop en al een eind in de 30. Laat me stellen dat mokkels scoren in Bosnië veel makkelijker is dan in Roemenië, want zeker in de steden is het in Roemenië niet zo makkelijk zoals iedereen hier veronderstelt. Misschien voor jou wel Deket als je met eurobiljetten gaat zwaaien... Maar daarin verschillen wij. Ik doe altijd alsof ik arm ben en niet veel heb... En dat doe ik al sinds 2011. Ervoor heeft dat snoeven me alleen maar in de problemen gebracht en ellende aangetrokken.

Vroeger zou ik ook meer geschreven hebben en info vertrekt hebben over mijn internationale avonturen.... Maar dat doe ik al enkele jaren niet meer. 1/3 gelooft er niks van, 1/3 is niets met die info omdat hij er toch nooit zal komen en de andere 1/3 denkt dat het overdreven is of dat ik ter plekke zo met het geld gooi dat ik toch de aandacht krijg van mokkels. Dus ik post niets meer, niks van Bosnië-Herzigovina waar ik kortgeleden 2x geweest ben en Roemenië waar ik met uitstel de laatste week van augustus en de eerste van september zal zijn. Normaal zat ik er nu, zoals je weet! Wie info wilt, die help ik graag verder en dat heb ik ook bij NedloveFKK gedaan. Ik denk wel dat ie betreft alle zaken gelijk zal geven.

Dus beste Ket... trek er ook eens op uit in plaats van citytripjes naar hellhole anderlecht of de lelijke Vlaamse kust... Verken de wereld, alvorens uitspraken te doen over een land dat je niet kent. Bosnie is momenteel hot als je van knappe en losbandige mokkels houdt. Neem dat maar van mij aan!

41. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 augustus 2017),Badslippers (12 augustus 2017),Burman (12 augustus 2017),JonnyFontane (12 augustus 2017),noglangnietuitgewandeld (12 augustus 2017),Picasso 1 (12 augustus 2017),rob45 (12 augustus 2017)

Pagina 26 van 35 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten