Pagina 13 van 227 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 5671
    Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Een klein minpuntje moet mij toch van het hart. Ik ben van nature geen zeurkous, probeer ook altijd het goede in de medemens te zien, maar soms loop je tegen dingen aan die je op een gegeven moment dwars gaan zitten. Ik hoop dat de directie van SS hier ook meeleest en dit oppakt, want het begint mij serieus te irriteren. Wat het probleem is zult U zich afvragen, welnu: de slippers. Op zich is het geen verkeerd model, mode zegt mij niets, en ik denk dat als ze bij YY dit model hadden, het glijden daar ook wat minder zou zijn. Het probleem wat ik heb is dat ik mijn voeten daar zo ongeveer in moet wurmen, en ik leef toch niet op echt grote voet. Ik heb maat 46, en ik weet nog van toen ik in het leger zat dat ik bij het aanvragen van andere kistjes ik altijd om het brede model moest vragen. Ter info, ze hebben daar de schoenen in 3 breedte modellen. Ook toen ik 20 jaar geleden door mijn toenmalige baas naar verschillende werkadressen, soms zelfs meerdere in een week, werd uitgezonden, moest ik regelmatig om de grotere maten vragen. Deze schijnen toch niet helemaal standaard te zijn, en niet iedere fabrikant maakt zijn schoeisel voor de bredere voet. Als ik in een schoenenwinkel kom om gewone schoenen te kopen moet ik vaak zeggen dat ze beter een grotere maat kunnen meenemen uit het magazijn omdat ik een wat bredere voet heb. Door slijtage en doordat het wat drukker is de laatste tijd hebben ze geïnvesteerd in nieuwe slippers. Echter die nieuwe zijn nog smaller. Dit leidde er dus toe dat ik zondag op slippers liep waarin mijn tenen lang niet vooraan kwamen, maar mijn hakken op de achterrand zaten, in plaats van op de plek waar ze horen. Nu weet ik ook wel dat ik mijn eigen slippers kan meenemen, maar dan moet ik daaraan denken, en dat gebeurt dus niet. Ik hoop echt dat ze hier eens naar kijken. Alvast mijn grote dank daarvoor. En als ik in ruil dan Beate of iemand anders daarvoor de voeten moet kussen, dan is dat ook echt geen probleem.
    Tip......neem je eigen slippers mee. Bevalt me uitstekend.

2. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Patjax ( 7 juni 2017)

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Herkenbaar dat gevoel van knellende sauna-toebehoren. Neem sinds kort ook maar mijn eigen protectie mee, ipv die verstikkende london-rubbers, maar die passen makkelijk in mijn pakje tabak. De slippers kun je misschien in SS laten bewaren achter de theke of zo, mits je vaker komt natuurlijk.

Of in die kluisjes die niemand gebruikt langs de marrokaanse ruimte, hoe koel is dat, je eigen kluis in SS.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

4. Onderstaande leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 7 juni 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Het bleken het slopers-MILFs-duo te zijn die waren aangekomen: Maya en Camilla.

Toen de kans er was eindelijk met deze Vamps in contact getreden.
    Zijn echte óudere' H..ren maar wel echt leuk en mooi.
    Ook humor en grappig.

Ben benieuwd of de trend bij SS nog te keren valt?
    Zal er zeker nog weleens gaan kijken en hoop dat ik nog vaak genoeg leuke tijden ga beleven.
    Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen: zoveel diverse leuke lekkere jonge slanke dames aanwezig (of waren die uitgerekend allemaal vrij op die dag??) en jij valt voor no-go Catalina en wacht op ouwe H..ren
    Smaken verschillen en ik hoop voor mijzelf dat de trend inderdaad niet te keren is want ik zit niet op die mollige ouwe moppen te wachten!
    Oei, oei, discussie over slank tot mollig laait weer op

Het verzoek van nulnulzeseneenhalf mbt bredere slippers juich ik ook toe: voor de incidentele bezoeker of degenen die voor het thuisfront geen spullen in de auto kunnen bewaren.
    De vaste bezoekers nemen vaak hun eigen slippers mee. Ik heb ze altijd achterin de kofferbak liggen met zonnebrand, petje en zonnebril en wat speelgoed, mijn PSU als het ware.. Kost weinig moeite.

shit, staat mijn eigenwijze bijdrage weer eens bovenaan de pagina...sorry voor de vorige recensie schrijvers !
    En Garde

6. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 juni 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 7 juni 2017),Ryuhayabusa ( 7 juni 2017)

Last Online
    15 mei 2024 @ 01:58
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht

, mijn PSU als het ware..
    Dit is een afkorting voor de hele oude hap,.....net zoals TVP ( tijd voor een peukie)!
    Kan zijn dat de jonge garde dit niet kan ontcijferen, met DVP heeft het niets te maken....

8. Onderstaande leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 7 juni 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waterrat Bekijk bericht
    Dit is een afkorting voor de hele oude hap,.....net zoals TVP ( tijd voor een peukie)!
    Kan zijn dat de jonge garde dit niet kan ontcijferen, met DVP heeft het niets te maken....
    Haha, ja dat is waar. Maar nulnulzeseneenhalf kent de PSU wel want hij verwees in zijn eigen bericht naar het schoeisel in zijn diensttijd (als ik het tenminste goed heb begrepen)
    wanneer komt de waterrat weer eens een duik nemen?
    het kleine waterratje zal er donderdag of vrijdag waarschijnlijk alweer zijn...
    En Garde

10. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 juni 2017),le_belge ( 7 juni 2017),waterrat ( 7 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

wanneer komt de waterrat weer eens een duik nemen?
    ik ben net terug na een rustig middagje SS, het was vandaag echt geen weer om naar buiten te gaan, en het zwembad aldaar was dicht. met de bouw viel het erg mee, slechts de kino was gestript, en werd voorbereid op de nieuwe dekoratie. de marocroom was nog intact, .....en in functie...
    vooralsnog kan ik mijn bezoeken slechts op de dag zelf plannen, maar ik hoop in de maand juli een paar vrijdagmiddagen in SS op het terras (en op kamer )door te kunnen brengen.hoop dan natuurlijk ook het kleine waterratje in mijn armen te kunnnen sluiten.

12. Onderstaande 3 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 juni 2017),Eddy_V ( 8 juni 2017),licky luke ( 7 juni 2017)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Haha, ja dat is waar. Maar nulnulzeseneenhalf kent de PSU wel want hij verwees in zijn eigen bericht naar het schoeisel in zijn diensttijd (als ik het tenminste goed heb begrepen.
    Vooral in de combinatie met onderhoud. Een geliefde manier van de onderofficieren om het gepeupel bezig te houden en zelf ook eens een dag niks te hoeven doen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

14. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

waterrat ( 7 juni 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Maandag 5 juni

Een onverwacht en niet-geplande bezoek aan het Theater van Dromen, zoals ik op mijn eerste dag weer op kantoor was gepland na een vakantieperiode. Onderweg zag ik bijna geen verkeer en toen ik daar aankwam vroeg de man op de receptie waarom ik op een feestdag was aan het werk? Nou, ik schakelde mijn hak op en liep naar de deur en dacht, als de zon scheen, kende ik de perfecte plek om mijn bonusdag uit te brengen !! Nadat Deantje een snelle mail heeft laten vallen om hem te laten weten welke plannen hij van zijn geplande reis naar Ying Yang heeft verplaatst om me bij SS te betrekken met een 1300-1330 rendezvous. Bij aankomst was ik blij om Laura op de trap te ontmoeten (maandag is normaal gesproken haar vrije dag maar ik heb haar gekend om te gaan werken als het een vakantie is en alles is gesloten). Er waren nogal wat van de gebruikelijke gezichten op het scherm met een paar nieuwe meiden die ik nog niet eerder gezien had. Deantje en ik hadden een drankje in de bar om tactieken te bespreken voor de dag en het leven in het algemeen voordat we naar het zonneterras vertrokken om de bezienswaardigheden te observeren en de komst en de gang van de meisjes te kijken. We werden snel door Maya aangesloten en als normaal was ze graag de situatie voor Poolse mensen in het Verenigd Koninkrijk en de laatste terroristische aanslagen die in het land zijn gebeurd, besproken. Ik vind altijd de service van Maya zeer goed, dus ik besloot snel dat er een kamer nodig zou zijn, dus ik vertrok voor een douche en geregeld om Maya naar beneden te ontmoeten voor een kopje koffie. Toen ik naar de lounge kwam, was Deantje al in gesprek met Laura en na een snelle chat met Maya kwamen we naar de kamer voor nog een fantastisch uur plezier en geluk. Toen we naar de kamer kwamen, vroeg Beata of ik wist wat ik aan het doen was met een gekke pole naar een kamer en ik vertelde haar dat ik deed omdat ik de Poolse meisjes gedeeltelijk sinds mijn eerste bezoek aan GT / PHG / PSW terug had In de vroege jaren 2000! Na onze respectieve kamers zijn Deantje en ik weer op de Terras aangesloten voor een plekje BBQ. Licky Luke was ook in het huis en Deantje introduceerde me toen hij met een handvol drankjes ging. Het is altijd leuk om een ​​gezicht aan een naam te geven. Na het diner vielen we terug naar de bar waar Laura met Stacey zat en ze schreeuwde over de bar dat we voor een trio zouden kunnen gaan. Terwijl dit idee een of andere verdienste had, was ik fancied en uur alleen met Laura (misschien als Dani was geweest, zou ik deelgenomen hebben in een trio). Na een drankje en een praatje met Laura stapten we naar kamer 11 voor nog een geweldig uur in haar bedrijf. Bij mijn terugkeer naar de kroeg kwam ik weer bij Deantje voor een praatje, omdat hij net een kamer met Stacey had afgerond en we waren er al over eens dat we waarschijnlijk klaar waren voor de dag. Terwijl we naar de kluis waren, ging ik over om 21-jarige Roemeense Betty te praten, terwijl ze tijdens de dag met me aan het chatten was geweest. Ze leek een beetje naar beneden toen ik zei dat ik weg was en ze begon de kleine man onder mijn handdoek te masseren die natuurlijk het gewenste effect had (hoe kan je een meisje vertellen dat je niet geïnteresseerd bent wanneer ze je hout geeft)? Ik heb mezelf verontschuldigd en naar boven verhuisd om Deantje te vertellen dat ik bleef en tot ziens te gaan tot onze volgende vergadering. De kamer met Betty was redelijk zonder te veel onvergetelijk. Kussen was licht en open mond en haar BJ was fatsoenlijk, maar misschien een beetje een paced. Misschien een 50% kans op een herhaling voor mij. Een uitstekend bezoek aan de club werd al beter gemaakt door het geweldige bedrijf van Deantje, de service die ik in mijn kamers kreeg met Laura en Maya en het feit dat ik in werk had moeten zijn!

Monday 5th June

An unexpected and unplanned visit to the Theatre of Dreams as I had been scheduled for my first day back in the office after a period of holiday. On my way in I noticed hardly any traffic and when I got there the guy on the front desk asked my why I was in work on a Public Holiday? Well I turned on my heel and headed out the door and thought, as the sun was shining I knew the perfect place to spend my bonus day off!! After dropping Deantje a quick mail to let him know my plans he re-routed from his planned trip to Ying Yang to join me at SS with a 1300-1330 rendezvous. On arrival I was happy to meet Laura on the stairs (Monday is normally her free day but I have known her to come to work when it is a holiday and everything is closed). There were quite a few of the usual faces on display with a couple of new girls that I hadn't seen before. Deantje and I had a drink in the bar to discuss tactics for the day and life in general before adjourning to the Sun Terrace to observe the sights and watch the comings and goings of the girls. We were quickly joined by Maya and as normal she was keen to discuss the situation for Polish people in the UK and the latest terror attacks that have been happening in the country. I always find Maya's service to be very good so I quickly decided a room would be required so I left for a shower and arranged to meet Maya downstairs for a coffee. When I got to the lounge Deantje was already there having a chat with Laura and after a quick chat with Maya we were off to the room for another excellent hour of fun and frolics. As we were heading to the room Beata asked me if I knew what I was doing going to a room with a crazy pole and I told her I did as I have been partial to Polish girls since my first visits to GT/PHG/PSW back in the early 2000's! After our respective rooms Deantje and I hooked up again on the Terras for a spot of BBQ. Licky Luke was also in the house and Deantje introduced me to him as he was passing with a handful of drinks - it is always nice to put a face to a name. After dinner we progressed back down to the bar where Laura was sitting with Stacey and she was shouting across the bar that we might go for a trio. Whilst this idea did have some merit I fancied and hour on my own with Laura (maybe if Dani had been in I would have partaken in a trio). After a drink and a chat with Laura we headed upstairs to room 11 for yet another great hour in her company. On my return to the bar I again hooked up with Deantje for a chat as he had just finished a room with Stacey and we both agreed that we were probably done for the day. As we were heading for the lockers I moved across to talk to 21 year old Romanian Betty as she had been chatting to me on and off during the day. She seemed a bit down when I said I was heading off and she started to massage the little guy underneath my towel which of course had the desired effect (how can you tell a girl you are not interested when she gives you wood)? I excused myself and moved upstairs to tell Deantje I was staying and to bid him farewell until our next meeting. The room with Betty was pretty reasonable without being overly memorable. Kissing was light and open mouthed and her BJ was decent but maybe a bit one paced. Maybe a 50% chance of a repeat for me. An excellent visit to the club made all the better by having the great company of Deantje, the service given in my rooms with Laura and Maya and the fact that I should have been in work!

16. Onderstaande 12 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 7 juni 2017),Deantje ( 7 juni 2017),Eddy_V ( 8 juni 2017),Elsierd ( 7 juni 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juni 2017),jansenroy ( 7 juni 2017),le_belge ( 7 juni 2017),licky luke ( 7 juni 2017),Manureva (11 juni 2017),Patjax (11 juni 2017),Ryuhayabusa ( 7 juni 2017),sofaking ( 7 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Vooral in de combinatie met onderhoud. Een geliefde manier van de onderofficieren om het gepeupel bezig te houden en zelf ook eens een dag niks te hoeven doen.
    De volgende afkorting.... HZB :.....hou ze bezig.... één dag met de voertuigen door de blubber rijden, en dan weer twee weken poetsen.....zo kreeg je de diensttijd wel vol...

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002

Standaard Waterrat op het droge op een regenachtige dag

Okay dan, voordat het halve forum over me heenvalt omdat hier geen perikelen uit de diensttijd moeten worden besproken, hier dan mijn verslag van vanmiddag 7 juni 2017.

Tegen het middaguur werd het duidelijk dat het weer de rest van de dag geen buitenaktiviteiten zou toelaten, dus de werkzaamheden in de tuin neergelegd, en de koers naar SS uitgezet.
    Op IJBFwas alleen Keffman aangemeld, en hij kondigde ook nog een grote verbouwing aan.
    Dit weerhield me er niet van om de gelegenheid te baat te nemen, en een vrij middagje relaxend door te brengen.
    Aangekomen rond 1330, een XXXL badjas aangemeten, en als ijsbeer vermomd. Direkt onder aan de trap viel de bouwplaats op, de kino was kompleet gestript, maar de schade was te overzien, en de werkzaamheden hebben in het verdere verloop van de middag niet gestoord.
    Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst, er zou een soort business-center in de huidige Maroc worden ingericht, en de Maroc vindt dan een nieuwe plaats in de kino. Buiten lag het er allemaal een beetje verlaten bij, zwembad afgedekt, en geen kip (Beer) op het terras te bekennen. Het aantal ligstoelen is in vergelijking met vorig jaar duidelijk groter, daardoor de plaats op het terras geringer.. zal op een zonnige dag de zaak nog eens bekijken.

Al bij het binnenkomen Crystal gespot, zij kwam met een mij bekende beer net van de kamer. Sinds gisteren is ze weer terug van een welverdiende vakantie, maar zoals ze me later toevertrouwde op de eerste werkdag vandaag altijd weer een beetje wennen, en proberen de knop van vakantie weer op werk te zetten,… lijkt me ook niet eenvoudig in haar job, hetgeen zij beaamde. Heel prettig en ook zeer persoonlijk met haar gepraat, haar leven is niet eenvoudig.

Maar goed, na een rondgang al vlot een van mijn favorieten gespot,en heel plezierig en ontspannen met Elena gepraat. Uiteindelijk mondde dit in de onvermijdelijke kamergang uit, ook deze keer weer een groot succes.
    Hoewel ze in het begin wat afstandelijk en professioneel werkt, komt ze op de kamer wel los. Een GFE gevoel heb ik bij haar nooit gehad, maar een gedegen service viel mij iedere keer (zo ook vanmiddag) ten deel.Ook dit keer weer een dikke voldoende.

Na deze kamer op het binnen terras even met den Docteur gesproken, en de situatie bij onze oosterburen doorgenomen.Als de nieuwe wetgeving, met registratie van alle DVP werkelijk gehandhaaft zal gaan worden, dan kan het er aan de andere kant van de grens in saunaclub-land best wel heeeeel anders uit gaan zien.
    Ik las vandaag op het forum dat inmiddels de mooiste meiden in Spanje te vinden zouden zijn, en Duitsland en NL het inmiddels met de tweede garnituur moeten stellen.
    ( voor wat het waard is natuurlijk).
    Dit strookte echter niet met mijn eigen bevindingen, want toen ik in het bargedeelte terugkeerde, vroeg een bloedmooie meid of ik gezelschap wilde op het bankje waar ik zat.
    Beaamt, en daar kwam Mara, voor mij tot dan toe onbekend. In het engels heel gemoedelijk kwebbelend werd het steeds onspannener, en na een half uur begon ik me af te vragen wanneer die kamervraag nou zou komen. Nog een kwartier verstreek, en de stemming bleef opgewekt, gemoedelijk en ontspannen. Ze had er duidelijk lol in en liep warm voor wat nog ging komen.
    Uiteindelijk zelf dan maar aangegeven dat zij een sleutel kon gaan halen, en zo belandden we in kamer 11, aan het eind avn de gang in het oude gedeelte.
    Wat volgde was een 1A kamer, met alles erop en eraan, waarbij duidelijk ook Mara van het gebeuren genoot.
    Ze liet alles toe, en deed ook heftig mee. Natte heftige zoenen, (man dat kan ze als de beste,) over heerlijk pijpen, beffen om uiteindelijk in cowboy te eindigen..
    Zonder enige haast lekker gedouched op de kamer, waarna we in de lockerroom na de financien geregeld te hebben afscheid namen. HHG volle 100%!!

Ter afsluiting nog iets gedronken in de bar, waar ik zoals aangegeven nog een gesprek met Crystal had. Genoeg om over na te denken nav wat zij me vertelde.In ieder geval zal ik de volgende gelegenheid ook met haar weer een kamer doen, vandaag was daar aan mijn kant geen tijd meer voor.

In ieder geval een middagje lekker gerelaxed, twee goede kamergangen, beide voor herhaling vatbaar.

19. Onderstaande 14 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 juni 2017),Agronymus1 ( 8 juni 2017),Bachatero ( 8 juni 2017),biged (15 juni 2017),Eddy_V ( 8 juni 2017),Elsierd ( 7 juni 2017),Firehawk (12 juni 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juni 2017),le_belge ( 8 juni 2017),licky luke ( 8 juni 2017),Manureva (11 juni 2017),Mr Bluenose ( 7 juni 2017),Patjax (11 juni 2017),Ryuhayabusa ( 7 juni 2017)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waterrat Bekijk bericht
    De volgende afkorting.... HZB :.....hou ze bezig.... één dag met de voertuigen door de blubber rijden, en dan weer twee weken poetsen.....zo kreeg je de diensttijd wel vol...
    Roze lijst invullen van je voertuig was er ook zo eentje. En elke keer weer in het vakje opmerkingen dezelfde mankementen invullen omdat er toch niks mee gedaan werd.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

Last Online
    2 juli 2022 @ 10:28
    Discussies
    1
    Thanks
    21

Standaard

Weet iemand of cathy ex yy, in sixens aanwezig is? Of in het weekend.
    Heb op forum vernomen dat ze sixsens mogelijk aandoet, weet ook niet ofdat ze onder dezelfde naam werkt.

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

Gisteren dus woensdag deze club sinds lange tijd weer eens bezocht.
    Zoals altijd was de ontvangst weer gewoon goed te noemen zoals voorheen ook altijd het geval was,al ben ik er al bijna een jaar niet meer geweest.
    De club is goed aan het vernieuwen en men was druk in de weer met de verbouwingen dat is alleen maar goed te noemen.
    Voor een woensdag waren er toch meer dames dan ik van te voren had verwacht en de line-up was voor een door de weekse dag wel goed te noemen.
    Eenmal aan de bar zittende kwam er al een oude bekende dame naast me zitten de Roemeense Kim (ex gt en hg) ze was er sinds een klein weekje,voorheen in gt
    heb ik regelmatig met haar gekamerd maar wat er met haar gebeurd is weet ik niet,ik heb haar twee maanden geleden voor het laatst gezien in gt maar in die paar maanden lijkt ze wel vijf jaaar ouder geworden en mottig in haar gezicht na een tiental minuutjes kwam de kamervraag maar hier maar even netjes voor bedankt en hierna ook geen aanstalte meer door haar dus zegt genoeg voor mij.
    Later kwam Dani bij me zitten even zitten kletsen en naar de kamer want haar kan ik niet afslaan en een goede service.
    Even hapje gegeten en nog een kamer met Maria gemaakt die ook goed te noemen was.
    Tegen 23 uur weer tevreden huiswaarts gekeerd,hopelijk gaat het nu niet meer zo lang duren dat ik er weer terug kom.

23. Onderstaande 11 leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 8 juni 2017),Eddy_V ( 9 juni 2017),jansenroy ( 9 juni 2017),licky luke ( 9 juni 2017),Manureva (11 juni 2017),mechelen ( 9 juni 2017),Mr Bluenose ( 8 juni 2017),rob45 ( 8 juni 2017),Ryuhayabusa ( 8 juni 2017),Sjeufke ( 8 juni 2017),sofaking ( 8 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Donderdag 8 juni

Het tweede bezoek van de week naar de club voor mij en dit was ook het resultaat van geen grote planning maar kwam over als ik nog een vrije dag van het werk kreeg. Ik arriveerde omstreeks 1130 en na het douchen ging rechtstreeks naar het ontbijt alleen om begroet te worden door het zicht van Lyn die op haar eerste dag terug van Ying Yang was. Ze vroeg of ze me kon ontbijt nemen en we hadden een praatje over haar tijd weg en ze vroeg me niet te vergeten dat ze terug in SS was op het forum waarover ik akkoord ging (ongeveer 1 uur later ontmoetten we elkaar op de trap en ze Had haar gedacht en vroeg me te publiceren dat ze terug was, zodat sommige van haar gewone SS-klanten de informatie zouden kunnen zien). Ook vroeg was Maya, die net na 11 uur in de ochtend begint te starten. Ik vertelde haar dat we waarschijnlijk niet vandaag de kamer zouden hebben, zoals ik Domenika en Mickey veel beloofd had en ik verwachtte dat ze beide aanwezig waren. Ik probeerde in mijn hoofd uit te werken hoe ik Domenika en Mickey in mijn plannen kon passen terwijl ik nog steeds naar kamers kwam met Laura en Dani. Toen ik in de bar kwam, was Laura bij Domenika gezeten en waarom vermoord ik nog 2 vogels met de ene steen en heb een trio. Terwijl we aan de bar een collega als mij praten als ik de heer Bluenose was (ik veronderstel dat het duidelijk is zodra ik mijn mond opent om te spreken)! Het bleek dat het Ryuhayabusa uit deze forums was en we hadden een snelle chat voordat ik de twee mooie jonge dames naar de kamer nam. Het was een behoorlijk uitstekend trio en Domi en Laura werkte goed in tandem (ik vermoedde dat ze zouden als vrienden ook buiten de club zijn en beide vakbekwame professionals zijn). Na het douchen stootte ik in Sabina, Mira en Betty en het was goed om sommige gezichten te noemen - Sabina keek in het bijzonder goed uit. Na een snelle chat met Ryuhayabusa in de bar waar hij me geholpen had gezichten te maken met Monika (2) en Miriam was het tijd voor een kamer met Dani. Dani is erg leuk en ik hou van haar service die ze blijft ontwikkelen en ik weet zeker dat we binnenkort weer zullen herhalen. Toen ik aankwam en uit mijn auto kwam, had ik een zenuw aan de bovenkant van mijn been gevangen en het ging me echt pijn doen, zodat ik met een paar meisjes rondkwam om te zien of er een massageprofessor was (ik Weet dat er een massage man op de site is, maar ik zal niet in een club met dunne geklede dames zijn en een paar mannen betalen om zijn handen op me te plaatsen - het gaat gewoon niet gebeuren). Ik kon niemand vinden met de vaardigheden die ik zocht (één of twee zeiden dat ze goede massages hadden gedaan maar het was geen wrijven en sleepboot die ik zocht)! Ik herinner me Jessy, het meisje uit Tsjechië, als gekwalificeerd als een masseuse, maar helaas is ze al lang weg. Terwijl ik voor wat eten ging kwam ik tegen Lyn, die me buiten op het terras meende voor een beetje beentherapie, die leuk was, maar het probleem niet echt genezen. Na nog een snelle chat met Ryuhayabusa was ik aan het denken over de weg te raken omdat ik Mickey niet gezien had maar een snelle wandeling door de bar en daar was ze, ze bood me een massage om te helpen met mijn problemen, maar tegen dit punt was mijn Middenbeen dat ik moest masseren. Uit naar de kamer gingen we en ik had geen echte grote verwachtingen (ik maak nooit de eerste kamer met een meisje), maar ik was aangenaam verrast met goede kussen / blowjob en een super lieve kutje. Ik heb genoten van de sessie en ik denk dat ik in de toekomst zal herhalen. Anderen die ik zag en overwogen waren Claudia (ze voltooit deze baan op zondag om een ​​barpositie in de club te krijgen), Lorena (vanwege de goede rapporten hier) en Sabina (Ryuhayabusa heeft haar voor een testrit genomen en de Niveau van dienstverlening om goed te zijn)! Betty, die ik tijdens mijn eerdere bezoek deze week had meegemaakt, probeerde me te lokken in een kamer (toen ik voor Dani was aan het douchen, kwam ze langs en zei dat ze voor de sleutel ging - ik moest naar haar rennen om haar te vertellen dat ik was Geen douche voor haar maar voor Dani)! Later gaf ze me de Death Stare toen ik met Lyn zat! LOL. Anderen waarover ik sprak, waren Mara, Maya, Crystal (geregeld een kamer voor morgen - als mijn been eraan voelt) en Cindy. Al met al een heel erg succesvol bezoek met een aantal uitstekende kamers.

Thursday 8th Jun

The second visit of the week to the club for me and this was also the result of no big planning but came about as I got another free day from work. I arrived at about 1130 and after showering went straight for breakfast only to be greeted by the sight of Lyn who was on her first day back from Ying Yang. She asked if she could join me for breakfast and we had a chat about her time away and she asked me not to mention that she was back in SS on the forum to which I agreed (about 1 hour later we met on the stairs and she had changed her mind and asked me to publish that she was back so that some of her regular SS clients might see the information). Also there early was Maya, who tends to start just after 11 in the morning. I told her we probably wouldn't room today as I had outstanding promised to Domenika and Mickey and I expected them both to be present. I was trying to work out in my head how to fit Domenika and Mickey into my plans whilst still getting to rooms with Laura and Dani. As I entered the bar Laura was sat with Domenika and I though why not kill 2 birds with the one stone and have a trio. As we were talking at the bar a fellow as me if I was Mr Bluenose (I suppose it is obvious as soon as I open my mouth to speak)! It turned out it was Ryuhayabusa from these forums and we had a quick chat before I took the two fine young ladies to the room. It was a pretty excellent trio and Domi and Laura worked well in tandem (I suspected they would as the are friends also outside the club and are both skilled professionals). After showering I bumped into Sabina, Mira and Betty and it was good to put some faces to names - Sabina in particular looked good. After a quick chat with Ryuhayabusa in the bar where he helped me put faces to names with Monika (2) and Miriam it was time for a room with Dani. Dani is good fun and I like her service which she continues to develop and I am sure we will repeat again soon in the future. As I was arriving and getting out of my car I had trapped a nerve at the top of my leg and it was really starting to hurt me so I checked around with a few of the girls to see if any of them were massage professionals (I know there is a massage guy on site but there is no way I am going to be in a club with scantily clad ladies and pay some dude to place his hands on me - it is just not going to happen). I couldn't find anyone with the skills I was looking for (one or two said they did good massages but it was not a rub and tug I was looking for)! I remember Jessy the girl from the Czech Republic as qualified as a masseuse but sadly she is long gone. As I was going for some food I encountered Lyn who took me outside on the terrace for a bit of leg therapy which was nice but didn't really cure the problem. After another quick chat with Ryuhayabusa I was thinking about hitting the road as I hadn't seen Mickey around but a quick walk through the bar and there she was, she offered me a massage to help with my problems but by this point is was my middle leg that I needed to have massaged. Off to the room we went and I had no real big expectations (I never do first room with a girl) but I was pleasantly surprised with good kissing/blowjob and a super sweet pussy. I quite enjoyed the session and I think I will repeat in the future. Others that I saw and considered were Claudia (She finishes this job on sunday to take up a bar position in the club), Lorena (due to the good reports on here) and Sabina (Ryuhayabusa had taken her for a test drive and confirmed the level of service to be good)! Betty whom I had roomed with on my earlier visit this week kept trying to entice me into a room (when I was showering before Dani she came by and said she was going for the key - I had to run after her to tell her I was not showering for her but for Dani)! Later on she gave me the Death Stare when I was sitting with Lyn! LOL. Others I spoke to were Mara, Maya, Crystal (arranged a room for tomorrow - if my leg feels up to it) and Cindy. All in all another very successful visit with some excellent rooms.

25. Onderstaande 13 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (11 juni 2017),Deantje (10 juni 2017),deket (10 juni 2017),Eddy_V ( 9 juni 2017),Elsierd (10 juni 2017),Firehawk (12 juni 2017),licky luke (10 juni 2017),Manureva (11 juni 2017),Patjax (11 juni 2017),rmjhexe (10 juni 2017),Ryuhayabusa ( 9 juni 2017),sofaking (10 juni 2017),waterrat (12 juni 2017)

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

SIXSENS MAANDAG 5 JUNI
    Het was slechts 1,5 week geleden en potverdomme weer in SixSens beland. Terwijl mijn eigenlijke planning als volgt uitzag in Juni: Maandag 5 juni kort bezoekje in de middag aan YinYang omdat ik daar in de buurt moest zijn en ik nog een vrijkaartje had. Dat in de buurt zijn bleek echter gecancelled op die dag maandagochtend, maar toch maar plan opgevat om erheen te gaan. Ik had Brad Clitt al een PM gestuurd voor wat tips met betrekking tot redelijke herkenbare dames op basis van uiterlijke beschrijving en waar ze meestal zitten in YinYang en uiteraard met goede service. Brad Clitt gaf mij wederom zoals gebruikelijk de nodige zeer nuttige info. Daarnaast zag ik op de meetingpoint dat YYLover er ook zou zijn. Deze ook even gepolst om elkaar eventueel even te treffen daar om kennis te maken. Mijn volgende bezoek aan SixSens zou dan donderdag 8 juni (met partner in crime Mr. Bluenose) worden en idem nog eens ergens eind juni.

Maar toen liep het in de betreffende morgen even heel anders. Ik checkte dit mooie forum en ik had een PM van Mr. Bluenose. Hij dacht dat die moest werken die dag, maar ook daar op zijn werk Pinkstermaandag. Hij had dus onverwacht vrij, bedacht zich geen moment en gaf aan dat hij rond 11.00 zou vertrekken naar SixSens en er tegen 13.00 uur zou arriveren. Toen heb ik maar rigoureus mijn plannen omgegooid. Maandag 5 juni ook naar SixSens, donderdag 8 juni even overslaan. Ergens die week erna even YinYang aandoen met de vrijkaart en dan eind van de maand juni weer ergens met Mr. Bluenose naar SixSens. En dus op maandag 5 juni rond 12.15 uur de auto ingestapt richting Lemiers. Nogmaals mijn excuses richting Brad Clitt (de info blijft echter uiteraard zeer nuttig voor mijn volgende bezoek) en ook richting YYLover, we gaan elkaar vast nog eens op later tijdstip ergens de hand schudden in een Sauna Club.

Plan de campagne: Laura en Dani op vizier voor vandaag. Laura was me de afgelopen bezoekjes wel heel erg goed bevallen, die stond vandaag met stip op 1 bij mij. Dani vandaag voor kamer 2. Maar……het was vandaag maandag. En op deze dag heeft normaliter de gehele Bulgaarse Maffia de hele dag dan hun wekelijkse “hei-sessie”. Oftewel, normaliter hun dag vrij. Maar het was daarentegen wel een vrije dag in heel Nederland, dus wie weet hadden ze hun wekelijkse maandagse “hei-sessie” verplaatst naar andere dag.

Tegen 12.50 uur arriveerde ik in deze “Sündenpfuhl feuchter Lüste”, het Soddom en Gomorra van Zuid Limburg, of zoals Mr. Bluenose het zo mooi kan verwoorden: “Disneyland for Daddies”. De parking net voor de ingang was reeds vol, dus ietsje verder door geparkeerd. De €40 afgetikt bij manusje van alles Lambert en vervolgens richting kleedruimte en lockers. Eerst douche genomen en toen de Whirlpool in. En toen zag ik Laura al snel langslopen! Mooi, dat was alvast eentje die er toch vandaag was van de clan.

Mr. Bluenose was ondertussen ook gearriveerd en gedoucht, hij ging snel wat eten en zou me daarna in de bar treffen. Aldus geschiedde. In de bar was bijna geen kip (en ook geen beer) en hebben we even 2 drankjes in een van de zetels gedaan. Even wat bij gekletst en daarna maar besloten om eens op het terras te kijken. Daar was wel wat activiteit, maar het aantal auto’s op de parking deden vermoeden dat het veel drukker was. Denk dat er veel dames dan ook met hun auto waren, dat bleek ook wel te kloppen toen ik naar huis ging en inderdaad een hoop auto’s zag staan met Oost-Europese kentekens.

We gingen aan een tafeltje zitten met zicht op bar en zwembad. Tja, er liep toch weer wat moois aan dames rond daar, sommigen in bikini, sommige in lingerie, sommige oben ohne en sommigen ook naakt aan het zwemmen. Wat een uitzicht! Niet veel later kwam Poolse Maya naast mijn collega zitten. Na ik schat een half uur excuseerde Mr. Bluenose en ging zich even terugtrekken met Maya. Ik besloot ook even naar de bar te trekken en na een drankje huppelde opeens Laura daar binnen, die had ik na een eerder rondje niet kunnen vinden. Me niet lang bedacht, naar haar toe gelopen en gevraagd of ze bezet was. Dat was niet het geval dus ik mocht van haar rustig naast haar komen zitten. Even bij geklets met deze sympathieke prachtmeid.

We wilden wat bestellen in de bar maar de barkeepster van dienst was er even niet. Bleek achteraf dat er problemen waren met dat drankjes scanapparaat en dat was ze even boven proberen te fixen. Maya die met Mr. Bluenose op een bank zat te relaxen alvorens ze naar de kamer zouden gaan, zag dat er wat mensen aan wachten waren op drank. Ze stond gelijk op en bediende enkele mensen van hun drankje. Laura vroeg haar een Fanta. Maya tapte deze, maar had denk ik Laura niet gehoord en nam de Fanta mee terug naar haar plekje bij Mr. Bluenose. Ik had inmiddels wel mijn drankje gekregen van Maya. Laura keek me verbaasd aan, knipoogde en riep richting Maya dat ze bedankt was voor de Fanta. Grote hilariteit alom. Maya had de bestelling van Laura echt niet gehoord, beiden konden er goed om lachen. Deze 2 dames kunnen wel goed door een deur.

LAURA
    Een tijdje met Laura aan de bar gepraat en na 20 minuten werd het toch eens tijd voor mij. Ik stelde voor dat ik even ging douchen, dat ik daarna terug zou komen en we een kamer konden opzoeken. Laura vond het een strak plan. En zo geschiedde. We kamen terecht in kamer 6 in oude deel. Laura ging zich eerst ook nog snel even opfrissen en toen kon onze sessie beginnen. Tja wat kan ik hier nog over melden. Ik had weer geen besef van tijd en voordat ik het wist waren we 1,5 uur verder. Kan me iemand vertellen waarom de tijd op het werk veel langzamer verstrijkt dan op een kamer met Laura? Wat een sessie! Deze sessie staat nu gelijk gedeeld met een sessie van Crystal op de eerste plaats in mijn all-time lijst. En dat terwijl ze aangaf dat ze niet helemaal fit de dag begonnen was en zich niet helemaal 100% voelde die ochtend.

Alle standaarden kwamen weer op topniveau langs. Ze pijpt echt het beste in SixSens, heel gevarieerd en ook DT. Het langdurig strelen van haar clitje werd ook door haar gewaardeerd gezien enkele reacties van haar. Sommige zaken zijn niet zomaar te faken …. Ze maakte het vervolgens in cowgirl magistraal af voor me. “Sie hat mich fertig gemacht!” Of zoals mr. Bluenose pleegt te zeggen: “She killed me..”! Je kunt ook een heel goed gesprek met haar voeren. Daarnaast lijkt het wel of ik haar na iedere sessie ook steeds nog mooier vind uitzien. Ze heeft niet veel make-up op volgens mij en ook niet veel nodig. Dat lange zwarte haar is al helemaal mijn ding. Prachtig sympathieke meid met superservice. Herhalingsgevaar? Retorische vraag!

Na de kamer de door haar welverdiende centjes overhandigd en mijn buddy Mr. Bluenose opgezocht. Die lag na zijn sessie met Maya op een ligstoel bij het terras. Op de stoel ernaast gaan liggen en onze ervaringen even gedeeld van onze kamergangen. Of zoals Mr. Bluenose het weer zo mooi pleegt te zeggen: “It is all about sharing war stories and strategies”. Ik zag opeens “de man die meer drankjes kan dragen dan zijn schaduw” voorbij lopen: LickyLuke. Ik stelde hem even snel aan Mr. Bluenose voor. LickyLuke moest daarna snel door, want hij had ik schat 8 bekers in zijn handen gevuld met drank op weg naar dames die dit nodig hadden om het pittige BBQ vlees naar onder te spoelen. Mr. Bluenose en ik besloten daarop ook maar eens wat van de BBQ te gaan nemen en te eten. Ik nam een stuk kip met brood en salade. Voortreffelijke stukje kipfilet.

Na het eten besloten we maar eens richting kelder bar te vetrekken. Daar weer wat gekeuveld. Team Bulgaria zoals gezegd zwaar uitgedund vandaag, maar er waren er toch nog enkelen aanwezig. Mr. Bluenose excuseerde zich en had zijn volgende favoriete target al in het vizier in sniper modus: Laura. Hij ging dan ook bij haar zitten. Stacey, die ook naast Laura zat, had samen met haar al geroepen naar Mr. Bluenose voor een trio. Maar Mr. Bluenose wilde vandaag een one on one met zijn favorietje Laura. Kwam dat ook even voor mij goed uit. Zo bleek niet veel later, want had hij wel die trio optie genomen, had ik een wereld sessie gemist waarschijnlijk. Derhalve spreken we beter van: “It is all about sharing war stories and strategies AND THE GIRLS” .

STACEY
    Stacey liep vervolgens naar mij toe en kwam naast me zitten. Ze vertelde me eerst dat Dani en Domenika er vandaag niet waren. Ze wist dat ik ook vaker met deze 2 dames een kamer had opgezocht. Stacey had ik wel eens in een trio setting met Dani gehad maar nog nooit one on one. Telkens matchte het net niet. Of ik was net op kamer en zij vrij, of andersom. Of ik was nog flink aan de recuperatie. Ze had me al vaak gevraagd: “Wann gehen wir mal aleine ficken?”. Ze had zich dus naast me genesteld maar wellicht verwacht dat het weer niet zou gebeuren. Ze polste me nog eens of het wellicht er vandaag dan in zou zitten. Ik zei gelijk dat dan inderdaad zou gaan gebeuren, maar moest wel nog even het eten beetje verder laten zakken en nog wat Spaatjes drinken.

Haar ogen leefden opeens helemaal op, ze ging snel haar handtas halen en bleef naast me zitten. Leuk gepraat met deze meid en gelachen ook. Prachtige verhalen vertelde ze over diverse ervaringen binnen SixSens. Na een dikke 30 minuten zei ik dat ik even ging douchen en dan konden we naar de kamer. Dat werd kamer 11 als ik me niet vergis, met douche helemaal achteraan 1e verdieping oude deel. Ik had altijd een bepaald beeld van Stacey, maar dat bleek achteraf eigenlijk helemaal niet te kloppen. Ik had veel verwacht op de kamer, maar niet dat ik een super GFE sessie met haar zou kunnen beleven, die dan ook nog eens gelijk in mijn top 5 aller tijden naar binnen knalde. Super service, supercorrect, super vriendelijk. Alle standaarden kwamen weer aan bod en hoe! Super blowjobs, ze genoot ook van de nodige strelingen op een bepaald plekje en ze maakte het na 1 uur perfect af cowgirl style. Daarna nog een 10 minuten rustig met haar gelegen. We hadden nog wel even volgens haar om het uurtje vol te maken. Volgens mij zijn we er ook nog wat overheen gegaan, maar ook bij afrekenen later super correct. Ook dit Bulgaartje weet hoe ze aan klantenbinding moet doen! Herhalingsgevaar? Ook hier: Retorische vraag!

Na gedane diensten haar bedankt met de welverdiende euro centjes. Eindelijk eens de kans gehad qua timing etc. om eens één op één een uurtje met Stacey door te brengen. Zoals gezegd, ze had me al zo vaak gevraagd (maar net op de verkeerde momenten als ik net van kamer af was): Wann gehen wir mal aleine ficken? Tja, en dan is het nu daadwerkelijk een feit. In mijn SIXSENS eeuwige top 5 stonden 4 Bulgaartjes en een dame van ander land (ik noem haar maar even niet, ze leest volgens mij graag mee en heb geen zin in een pak slaag van haar ;-) . Na Stacey one on one heeft Stacey deze niet nader te noemen dame van het ander land uit mijn top 5 gekickt en is het Bulgarije dat de klok slaat. Nu heb ik enkele Bulgaarse toppertjes ook nog niet gehad: Bijvoorbeeld Vicky, Son eeeeh Angelina, Veronica. Ga ik het meemaken dat straks mijn gehele persoonlijke toptien alleen maar Bulgarije is? Het zou toch wat zijn....

Nadat ik met Stacey richting lockers zag ze mr. Bluenose zitten op het overdekt terras. Toen kwam de Crazy Stacey weer in haar boven en riep luid naar mr.Bluenose: “hey Scotlandia, I fucked your friend!”. Hilariteit alom . Vervolgens na betaling aan Stacey met “Scotlandia” naar de bar getogen om nog even de laatste ervaringen uit te wisselen en na een of twee drankjes de thuisreis te aanvaarden. Tegen 21.30 uur zowat liepen we beiden naar de lockers, maar draaide mr. Bluenose zich nog even om en liep even terug naar de bar. Ik dacht om even gedag te zeggen tegen Laura. Maar bleek achteraf dat hij even gedag wilde zeggen tegen Betty die hem de hele dag beetje gestalked had . Dat had ik niet door op dat moment. Ik was al in de lockers en toen kwam mr. Bluenose met een bigf smile aan en ik verstond hem niet goed maar dacht dat hij meldde dat hij toch nog een kamertje ging doen van 30 minuten met Laura. Ik bedankte hem voor de leuke dag en ging me omkleden om naar huis te gaan. Het bleek dus achteraf Betty te zijn, die mr. Bluenose alsnog overhaalde een 30 minuten sessie als afsluiter te doen.

Ik ging mijn polsbandje inleveren en ik dacht te zien dat Laura ook net naar buiten liep? Huh dacht ik, dan is mr. Bluenose nog lang Laura aan het zoeken . Polsbandje werd verder zonder schade door de Theke geaccepteerd (kon wel een dochter van Beate zijn geweest, zag er de nodige gelijkenis in?). Ze vroeg of alles OK was geweest. Ik zei: “Jazeker zoals altijd top hier”. Liep vervolgensnaar buiten naar mijn auto en zag inderdaad Laura een meter of 20 voor me lopen op weg naar haar auto. Vlak voordat ze wilde instappen zag ze me, en ze wachtte me even op. Ze zei dat ze zich nu toch echt wat minder begon te voelen en daarom maar reeds naar huis ging. Nog even kort wat met haar gesproken, ook in burgerkleding ziet ze er echt mooi en natuurlijk uit. Ik bedankte haar voor het mooie samenzijn eerder die dag en wenste haar beterschap en hopelijk tot snel weer. Ze wenste me ook prettige avond met een hele mooie lach op haar gezicht. Top dame!

DIE MANNSCHAFTEN (oder besser FRAUSCHAFTEN?)
    MANNSCHAFT POLEN

Maya
    MANNSCHAFT UNGARN
    Emily
    en Linet
    MANNSCHAFT ROEMENIEN
    Mara
    , Monica (ex bab), Betty, Claudia, Miruna, Larissa en volgens mij Ina (die zonder bril, maar als ik dat paspoortje zie van die Ina zonder bril staat daar cup C, dan heb ik toch mijn twijfels of dat toch Ina was, deze dame had toch echt iets minder, lijkt ook wat groter dan 1.65. Dame zit altijd bij dat bankje met zicht op de trap, iets voor ingang gokpaleis).

MANNSCHAFT BULGARIEN
    Laura
    , Stacey, Andrea en Simona. En nog 2 Bulgaartjes wiens naam ik even niet weet.

MANNSCHAFT UNBEKANNT ABER WÜRDE GERNE WISSEN
    Dame 1: Op het terras zag ik een dame die denk ik ergens in de 30 zal zijn, die ook met blond kort haar en flinke siliconen boobies oben ohne op het terras rondliep en ook zo in de bar. Deze dame had ik nog nooit gezien daar. Ze viel nogal op met de flinke siliconen. Wie ooh wie weet wie dat was?

Dame 2: Er liepen ook 2 dames altijd samen. Eentje was schat ik toch medio 40 jaar, een echte porno MILF look, ook flinke boobies en die liep ook oben ohne. De dame die erbij was leek wat jonger had een soort kort zwart leren rokje/jurkje aan. Op de berichten op forum afgaan zouden dat wellicht die 2 poolse MILFS Maya en Cathy geweest kunnen zijn? Of was het de Russische MILF Valeria waar LickyLuke het over had?

Dame 3: een heel skinny iets langere dame met blonde krullen die heel goed Frans sprak en zeer populair was bij de Waalse gasten. Buiten op het terras met bijna niets aan kwam ze heel mager over. Maar ik moet zeggen daarna in de bar met wat meer aan, was het toch op een of andere manier opeens een heel mooie dame.

Zo dat was het dan weer, het verslagje van een geweldig dagje SixSens: “Money well spent in Disneyland for Daddies”!

Uw verslaggever ter plaatse op 5 juni in der Sündenpfuhl feuchter Lüste”, het Soddom en Gomorra van Zuid Limburg, Disneyland for Daddies, the place where little head overrules always big head: SIXSENS.

U allen groetend:
    Deantje

27. Onderstaande 25 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 juni 2017),Agronymus1 (11 juni 2017),Bachatero (10 juni 2017),Bearke (11 juni 2017),Befke (11 juni 2017),biged (15 juni 2017),Brad Clitt (11 juni 2017),cheasehead (11 juni 2017),Eddy_V (10 juni 2017),Elsierd (10 juni 2017),forgetskinnyletsgetfatty (14 juni 2017),gignnl (12 juni 2017),jansenroy (10 juni 2017),licky luke (10 juni 2017),Manureva (11 juni 2017),Mr Bluenose (11 juni 2017),Mr Pussy (15 juni 2017),Patjax (10 juni 2017),rolo (12 juni 2017),Ryuhayabusa (10 juni 2017),sofaking (10 juni 2017),waterrat (12 juni 2017),Wijze grijze (10 juni 2017),YYadict (10 juni 2017),yylover (11 juni 2017)

Last Online
    2 juli 2022 @ 12:53
    Discussies
    2
    Thanks
    42

Standaard

Zaterdag 10 juni mijn tweede bezoek aan deze club,
    Nadat de eerste keer, maand geleden, goed was bevallen.

Rond 1500 u aangekomen, na een lange travel met het ov., hotelletje gereserveerd zodat ik ook tot in de late uurtjes van ss kan genieten.

Na de betaling , omgekleed, waarbij ik op moet merken dat het systeem in ss mij beter bevalt dan bij bv yy, vv, lr of menig andere club, je zit niet te klooien met die kastjessleutel. Waar je toch elke keer bang bent dat je die sleutel verliest. Bij ss is dit goed opgelost.

Een korte afdaling vanuit de kleedkamer naar de bar, leert dat hier niet veel te doen is, een handjevol dames, logisch natuurlijk met dat mooie weer ligt iedereen aan het zwembad.
    Inderdaad was het terras goed bezet, nog een plaatsje kunnen bemachtigen bij het zwembad.
    Goed overzicht en genieten van het weer en het vrouwelijk schoon, wat wil een man nog meer.
    Wat betreft de dames was het nog niet geweldig, met een paar uitzonderingen daar gelaten. Maar dat is natuurlijk ook een persoonlijke smaak, hopelijk dat het later nog wat beter wordt.
    Veel franstalige beren, maar dat is logisch zo vlak tegen belgie aan. Verder een aantal beren die ook de bulgaarse taal machtig zijn.toeval?
    Na een uurtje of twee werd de bbq verzorgt, niet veel keuze maar de steak smaakte prima.

Vervolgens nog een ronde gemaakt, de maroc room was gesloten, verbouwing ? Of iets dergelijks.

Viel me op dat veel dames klaagde dat het saai was, moet ook eerlijkheids halve zeggen dat het een erg rustig was , tegen het saaie aan, maar sfeer met je ook zelf maken.

Tegen een uur of 9 kwam er iets meer ' schwung' in. Eerste dame die voor mij in aanmerking kwam was nikki.
    Blonde haren , roemeens., vindt het wel belangrijk dat een dame kust, nadat ze dit met een lange tongzoen beantwoordde, de kamer opgezocht.
    Goede kamer, prima service. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Na afloop vroeg ze of ik zin had om met haar vriendin te kameren, ene mara . Op dat moment de boot nog afgehouden omdat ik haar niet ken, maar wie weet..

Uitblazen op het terras, was lekker afgekoeld
    . In de bar was het wat levendiger, en ook de dames vielen wat meer in mijn smaak.
    Aan de bar stond een dame met een soort (gala) jurk, diep decolleté, met een paar grote jongens. Zag er goed uit , heb haar niet aangesproken, ben niet zón jager, wacht er eigenlijk op tot de dame naar mij komt, ook mijn recover periode was nog niet voorbij , zodat een ontmoeting niet tot stand kwam. Beetje jammer wel want ze ziet r heerlijk uit, weet niet hoe ze heet trouwens.

Ondertussen stelde nikki mij voor aan haar vriendin mara, en alicia ( ben niet zo goed in namen). Maar beiden zagen r mooi uit, mooie dames. Maar was nog niet toe om een kamertje maken.

Na veel aandacht van de drie dames , besloten om toch maar weer de stoute schoenen aan te trekken, ze waren enigszins verrast dat ik met beide tegelijk een kamertje wilde.
    Mara en alicia , zoals gezegd mooie vrouwen, goed kussen is bij mij al het halve werk. Een heerlijk trio gehad , maar wat een mooie vrouw is mara, alicia geweldig, heerlijke sex .moet even melden dat alicia fantastisch zoent, en niet het oppervlakkige werk.

Uitgeput en voldaan na 30 minuten, gedoucht , en weer rustig plaats genomen in de bar.
    Was rond een uur of 12 .

Rond1.30 kwamen mara en alicia weer naast me zitten, zeker mara weet niet van ophouden.ging op me zitten en begon me als een echt sexbeest te berijden in de bar. Alicia naast me zoenend. Blijf dan maar eens rustig. Zag ondertussen weer die sexy dame langslopen met haar gala jurk., maar mara en alicia gunden me geen pauze
    Voor de tweede keer op deze avond op voor een trio, met dezelde dames, ben normaal niet iemand die snel dezelfde dame tweemaal op een avond schaakt.
    Maar dit kon ik niet voorbij laten gaan. Weer een geweldige kamer met deze sex beesten.
    Nikki was trouwens niet zo blij dat ik voor de tweede keer met mara en alicia vertrok. Kan ook zijn dat ze het speelde, maar ken haar (nog) niet zo goed om dat te doorgronden.
    Ze heeft zelf mara aanbevolen trouwens.

Rond 0230 u tevreden en voldaan richting hotel gegaan. Samengevat een zeer rustig begin, met een stormend einde. Zeker het laatste gedeelte was voor herhaling vatbaar.
    Moet daarvoor misschien wel een tijdje wachten, mara en alicia vertelden me dat ze over twee weken terug gaan naar Roemenië, voor twee maanden.

Mijn tweede bezoek aan ss is goed bevallen, normaal ga ik geregeld naar yy. Om deze twee clubs te vergelijken is moeilijk.
    Vindt dat yy meer 'mooie' dames heeft, maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Vindt wel dat de meiden in ss wat meer de tijd voor je nemen.
    Yy heeft een ruimer aanbod qua eten, vindt ook de kamers in yy beter, bijna allemaal met douche.
    Het bargedeelte vindt ik in ss weer beter, meer zitjes, die beter gepositioneerd zijn waar je je terug kunt trekken met een dame. Dit vindt ik in yy niet zo geslaagd .

Zal beide clubs weer zeker bezoeken, omdat ik op ov ben aangewezen is ss een lange trip, die ik moet combineren met een hotel overnachting, maar ja eens in de zoeveel tijd mag dat

29. Onderstaande 31 leden hebben s1 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 juni 2017),Agronymus1 (11 juni 2017),Bachatero (11 juni 2017),Bearke (11 juni 2017),cheasehead (11 juni 2017),Deantje (11 juni 2017),dennisw ( 2 juli 2017),Eddy_V (11 juni 2017),Firehawk (12 juni 2017),forgetskinnyletsgetfatty (14 juni 2017),gignnl (12 juni 2017),goolfy69 (13 juni 2017),jansenroy (11 juni 2017),Johan35 (21 juni 2017),le_belge (11 juni 2017),licky luke (11 juni 2017),lollypopman (11 juni 2017),Manureva (11 juni 2017),Mistralwind (21 juni 2017),Mr Bluenose (11 juni 2017),Patjax (11 juni 2017),rob45 (11 juni 2017),rolo (12 juni 2017),Ryuhayabusa (11 juni 2017),Sjeufke (11 juni 2017),sofaking (11 juni 2017),VAZKOR (12 juni 2017),warmweer2 (11 juni 2017),waterrat (12 juni 2017),Wijze grijze (11 juni 2017),YYadict (11 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Zaterdag 10 juni

Mijn derde en laatste bezoek van de week en weer scheen de zon en de meiden zien er goed uit. Bij aankomst werd ik door Maya geslapen, die op het terras zat en me 1115 binnengekomen. Ze vroeg me om haar te ontbijten voor het ontbijt toen ik was douchen en ik was blij om dit te doen, maar ik vertelde haar dat ik plannen had voor de Dag (niet dat ze 100% gingen zoals ik ze wou maar het was dichtbij genoeg) en dat was ze gelukkig genoeg. Na het verlaten van het restaurant werd ik bij Lyn in de bar aangesloten en kreeg ze haar super hete massageolie om mijn probleembeen goed te laten werken (niet mijn middelste been deze keer). Na ongeveer een uur van dit in de bar was ik klaar voor mijn eerste kamer van de dag. Ik bedankte Lyn voor haar massage, maar verklaarde opnieuw dat mijn eerste doel Crystal was. Crystal en ik heb gesproken op mijn donderdagse bezoek en op de zaterdag een losse afspraak gemaakt voor een sessie. Zodra ik haar alleen op het terras zag, ging ik soms in het weekend als je niet stak Het ijzer is heet, dan kun je verliezen omdat ze zo populair is. Uit naar kamer 11 gingen we en wat volgde was een magisch uur van pure GFE. Dit meisje geeft een beter prestatieniveau dan een vriendin die ik ooit heb gehad. Ze heeft de vaardigheid en het vermogen om niet alleen een sessie perfect te volgen, maar om te voelen wat uw behoeften zijn. Het is echt geen verrassing dat ze daar waarschijnlijk het meest gewilde meisje is. Na een fantastisch uur met Crystal trok ik weer naar het terras om alleen maar naar mijn muziek te luisteren om door Dani en Laura te worden aangesloten. Zodra ik die twee samen zag, wist ik instinctief wat er op de kaarten was en meteen straalde Dani het idee van nog een trio met haar en Laura. Alhoewel ik ongeveer een uur rustend na Crystal had, was ik meer dan zo verleid om mijn derde trio met de Bulgaarse schoonheden te zadelen. Nogmaals een fantastisch uur met die twee die door de volledige set lijst lopen en ervoor zorgen dat ik de kamer volkomen tevreden ben. Na deze kamer stootte ik naar Deket, die net een kamer met Melanie had afgesloten, zodat we zaten en een praatje hadden over meisjes en het leven in het algemeen, terwijl we het einde van het Schotland-Eng Engeland voetbal keken, dat voor ongeveer 3 minuten magisch was Mijn seksleven) en natuurlijk eindigde in een ramp met de laatste kick van de bal. Oh, ik was er zeker van dat ik iets kon doen om mezelf op te vrolijken. Ik had een gedachte om naar Sabina te gaan, omdat ze echt een goed vooruitzicht ziet, aangezien ze erg mooi is en er een mooie set van tieten uitziet, maar helaas, toen ik stond aan de bovenkant van de trap met de baas te praten zag ik Ze gaat naar een kamer met een andere beer. Zo dwaalde de huidige Maroc Room, die ik tegen de hand had gekomen, ontmoette ik Linet en Dea die voor een trio wilden, omdat ze beiden Virgins voor de dag waren. Ik legde uit dat ik vandaag al in een triosituatie was geweest en dat was genoeg voor mij, maar dat ik geïnteresseerd zou zijn in een kamer met Linet die ik een paar keer gedanserd had zonder ooit te tikken. Linet en ik stonden naar de kamer en er was een lichte vertraging van ongeveer 10 minuten als ze wachtte op een douche (ik was in de kamer) maar ze was goed genoeg om te zeggen dat de klok nog niet was begonnen. Linet vertelde me dat ze nu alleen BJ met een condoom heeft gedaan en dit zou een probleem voor mij zijn. Nou, ik verkies het natuurlijk zonder condoom, maar tegelijkertijd zou ik liever het meisje graag doen wat ze doet anders kan je waarschijnlijk wedden dat de BJ niet goed zal zijn als ze zich zorgen maakt over wat ze doet. Kussen was goed en de BJ was eerlijk, ook bij het condoom was het goed. (Het was mijn eerste kamer met haar en ik weet niet of haar beleid zal veranderen als je een van haar reguliere bent). Ze heeft een heel mooi lichaam en ik heb er van genoten om in haar te drukken en het was een goede ervaring die ik zeker weet dat ik zal herhalen als ze echt een honing is.

Volgende reis Ik zal op zoek zijn naar een PSE met Lyn, omdat ze me een aantal nieuwe dingen heeft beloofd (ik ben een lach voor het lachen en vind het niet erg om uit te vinden), Dea om een ​​belofte te maken (hoewel ze nu alleen leidt Met een condoom), omdat ze echt een heel heel mooi meisje is en natuurlijk Sabina die ook mijn oog heeft genomen. Natuurlijk zal er geen ruimte in mijn playbook voor sommige van mijn reguliere worden, dus we zullen moeten kijken of mijn plan de tijdstest is!

My third and final visit of the week and again the sun was shining and the girls looking good. On arrival I was snagged by Maya who was sat on the Terrace and saw me enter about 1115. She asked me to join her for Breakfast once I was showered and I was happy to do this but I explained to her that I had plans for the day (not that they went 100% the way I wanted them but it was close enough) and she was happy enough with that. After leaving the restaurant I was joined by Lyn in the bar and she got her super hot massage oil out to give my problem leg a good working over (not my middle leg this time). After about an hour of this in the bar I was ready for my first room of the day. I thanked Lyn for her massage but again explained that my first target was Crystal. Crystal and I had chatted on my thursday visit and made a loose sort of arrangement for a session on the Saturday so as soon as I saw her on her own on the terrace I moved in as sometimes on the weekend if you don't strike whilst the iron is hot then you could lose out as she is so popular. Off to room 11 we went and what followed was a magical hour of pure GFE. This girl gives a better level of performance than any girlfriend I ever had. She has the skill and ability to not only pace a session perfectly but to sense what your needs are. It really is no surprise that she is probably the most sought after girl there. After a great hour with Crystal I retired again to the terrace to listen to some of my music only to be joined by Dani and Laura. As soon as I saw those two together I instinctively knew what was on the cards and straight away Dani put the idea out there of yet another trio with her and Laura. Even though I had only had about an hours rest post Crystal I was more than tempted so saddled up for my third trio with the Bulgarian Beauties. Again a fantastic hour with those two running through the full set list and making sure that I left the room totally satisfied. After this room I bumped into Deket who had just finished a room with Melanie so we sat and had a chat about girls and life in general whilst watching the end of the Scotland v England football which was magical for me for about 3 minutes (sounds like my sex life) and of course ended in disaster with the final kick of the ball. Oh well I was sure there was something I could do to cheer myself up. I had a mind to go to a room with Sabina as she really looks a good prospect as she is very pretty and looks to have a great set of tits but alas as I was stood talking to the boss at the top of the stairs I saw her go off to a room with another bear. So wandering past the currently defunct Maroc Room I met up with Linet and Dea who were keen for a trio as both claimed to be Virgins for the day. I explained that I had already been in a trio situation today and that was enough for me but that I would be interested in a room with Linet who I had danced around a few times without ever getting to tee off. Linet and I headed for the room and there was a slight delay of about 10 minutes as she waited for a shower (I was in the room) but she was good enough to say that the clock had not started yet. Linet explained to me that she now only did BJ with a condom and was this going to be a problem for me. Well I obviously prefer it without a condom but at the same time I would rather the girl is happy doing what she does otherwise you can probably bet that the BJ will not be good if she is worried about what she is doing. Kissing was good and the BJ to be fair was pretty good even with the condom (It was my first room with her and I don't know if her policy will change if you are one of her regulars). She has a really lovely body and I enjoyed thrusting into her and all in all it was a good experience that I am sure I will repeat as she really is a honey.

Next trip I will be looking to complete a PSE with Lyn as she has promised me some new things (I am game for a laugh and don't mind finding out), Dea to make good on a promise made (although she now only pipes with a condom) as she really is another very pretty girl and of course Sabina who has also taken my eye. Of course that will leave no room in my playbook for some of my regulars so we will have to see if my plan stands the test of time!

31. Onderstaande 16 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (12 juni 2017),Bearke (12 juni 2017),Deantje (12 juni 2017),deket (13 juni 2017),Elsierd (12 juni 2017),forgetskinnyletsgetfatty (14 juni 2017),jansenroy (13 juni 2017),le_belge (12 juni 2017),licky luke (14 juni 2017),Manureva (18 juni 2017),Patjax (19 juni 2017),rolo (13 juni 2017),Ryuhayabusa (13 juni 2017),Sjeufke (12 juni 2017),sofaking (12 juni 2017),VAZKOR (14 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 20:06
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Laatst weer naar SS.
    Dit keer iets betere line-up.
    De oude oriëntale ruimte nu nog dicht met een touwtje en de oude kino klaar met de banken voor wat te rusten!?
    Niet zo lang geweest en alle 1 kamertje en wat sauna.
    Ten opzichte van vorige keer iets beter.
    Maar toch ook erg vervelende dames die ZEER opdringerig waren in de bar.
    Gelukkig ben ik geen beginneling maar gewoon vervelend.
    Beide super dikker dus geen kans.
    Heb ze maar verteld dat ik ongelooflijk wild ben op de kamer zodat ze stuk zouden gaan!

Als ik weer in de buurt ben kijk ik weer eens!

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

33. Onderstaande 3 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (14 juni 2017),Manureva (18 juni 2017),Mr Bluenose (13 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SixSens - Exotische vakantie in Lemiers (2)
    10 Juni 2017

Even tussen de Hemelvaartsverslagen door dit verhaal over mijn bezoek aan Sixsens afgelopen Zaterdag.
    Speciaal 'om het spannend te maken'.

Fazit

Erg goede club bij warm weer (YY is daarin nog iets beter doch wel formeler)
    Mooie line-up dat ik sterker vond naar de avond toe maar meer variatie mag wel. A trick of the light?
    3 goede kamers met Cindy, Lola en Melanie
    Enkele nieuwigheden en veranderingen ten goede opgemerkt
    Gezellig met bekenden onder de ijsberen
    Barbeque was erg lekker.
    Goed chillen bij superweer
    Buitenbar en Barbeque sloten vroeg (maar wat is vroeg: 22h)
    Variatie in de line-up niet groot, hoofdzakelijk rombul, je begint de types al wel te kennen.
    geen sekskino meer, je doet het seksen zelf maar in de kamer for real
    sterk claimgedrag bij bepaalde dames!

GEMIDDELDE SERVICE SCORE: 7,5 / 10

Directives, aankomst

Slechts 2 weken na de Hemelvaartstour stond de verslaafde alweer paraat om naar de dames te gaan. Het is schitterend weer en dan is een saunaclub-bezoekje niet te versmaden terwijl de doorsnee frigoboxtoeristen op de snelwegen richting gebetonneerde kust aanschuiven met hun zeurende vrouw en jengelende kids. Daar kan ik me nu eens zò vrolijk over maken.

Deket ging samen met mij mee en rond half twee stonden we aan het hek. Wel...hij was nog ongeduldiger dan ik en ging alvast voor, ik kwam iets later met gerust hart dat de wagen goed afgesloten was en ik alles mee had.

Ze hebben me ff doen wachten maar uiteindelijk zwaaide de poort naar het lustparadijs open. Vòòr de betaling werd m'n plastiek zak gecontroleerd en dan mocht ik door. Eens omgekleed tot ijsbeer werd ik gelijk begroet door Mara en Melanie. Ik liep eerst wat rond in de club en ging daarop uitgebreid douchen.

Nieuwigheden en wellness

Daarna volgde even een inspectie van de grootste verandering: het ganse buitengedeelte was bedekt met kunstgras! Dit geeft een aangenaam beeld en het is leuk lopen al voelde je wel de hitte van de tegels erdoorheen komen bij deze temperaturen. De buitenbar was open het geheel gaf een aanblik van een mini resort. Er waren duidelijk meer dames op het terras en op de ligzetels aan het zonnen dan ik 2 weken terug heb gezien in Yinyang. Op dit moment was het sixsens-zwembad niet verwarmd. Misschien was dit on purpose. Een duik in het zwembad later op de dag onder het scherp toeziend oog van Monica is zo wel erg verfrissend en deugddoend bij die warmte. Toen ik mijn rondjes heb gemaakt keek ze nog steeds poeslief in m'n richting. Monica heeft echt iets katachtigs over haar.

De kino was veranderd in een oriëntaalse rustruimte, niemand kijkt toch naar die pornomeuk, moet de clubleiding hebben gedacht. Wie porno wil, doet dit toch lekker zelf met een van de dames op kamer, toch? De andere Marokkaanse ruimte tov de wellness was buiten gebruik. Wat ze hiermee van plan zijn, weet ik niet: dan toch een kino elders? In de wellness zelf zag ik dat de belichting van de sauna's anders was met neonkleurtjes.

Algemeen clubverslag, de ambiance en iets over claimgedrag

Ondertussen had ik ondermeer JeanK en Partycrasher teruggezien toen ik pas aankwam. Vaker kom je dezelfde mensen tegen en dan is het altijd leuk bij te kletsen: de wereld wordt kleiner en kleiner. Ik maakte kennis met, naar ik vermoed, Mr Bluenose die naast Deket zat, maar ben het niet zeker. Ik ontmoette nog 2 beren die hier nieuw waren. Verder was m'n contact met anderen eerder minimaal.

In de bar haalde ik een Cola en ik ontmoette er Cindy, een mooie Latina uit de Dominicaanse Republiek. In Yinyang had ik eerder al een goede ervaring met een dame uit die regio en ik had geen slechte dingen gehoord over Cindy. We praatten wat en de presales die volgden waren ongedwongen en leuk. Cindy nam de tijd, we bespraken mijn wensen en ze aanvaardde vlot dat ik nog niet meteen op kamer wou. Ik ging eerst wat wellnessen en naar buiten. Later kwam ik naar haar terug voor mijn eerste kamer die dag mits 2 mislukte pogingen omdat ze al met een andere ijsbeer wegging.

Ik had m'n presales met haar pas afgebroken toen ik door Mickey werd opgemerkt en die ging er onmiddellijk vanuit dat we zeker zouden kameren, die dag omdat ik nu eenmaal voor haar bevallig neusje stond. Dat kan wel maar dan wil ik wel beslissen of ik wel met haar opnieuw zou gaan of niet. Door me op een wat arrogante manier te claimen, lukt dat zeker niet, het stoot zelfs eerder af. Bij Miruna was het hetzelfde liedje tegen het eind van mij bezoek. Er zijn echt wel andere manieren om een klant aan te trekken door bvb wat afstand te scheppen, hard to get te spelen en meer lichaamstaal te gebruiken.

Gedurende de dag was het vooral relaxen aan het zwembad geblazen en af en toe ging ik wat zwemmen. Tussendoor had ik wat leuke gesprekken met de Aziatische milf Lin. Ze is niet m'n type maar het is steeds leuk kletsen met haar. Ik zag eindelijk Monica van Babylon terug maar ik kon ze niet te pakken krijgen voor een kamer, steeds was ze al met een andere klant.

Net als in LR haalde ik hier mijn massagetoestelletje tevoorschijn en toen werd ik herkend door Kami uit Living Room. Bij haar zat Lola die met haar was meegekomen. Kami had gelukkig niet het claimgedrag van andere sixsens-dames en ging er niet voetstoots vanuit dat er een herhaling vast stond. Ze probeerde wel maar was niet zo opdringerig zoals Mickey of Miruna later. Mickey was op het terras weer erg hard aan het hengelen voor een kamergang. Ik heb ze nog herinnerd als een meer verlegen type overkomend uit Samya die met haar mooie haarstijl wat van Paris Hilton mee had. Nu? Ze heeft de looks van een manele-danseres uit deze clip met dat blonde haar in een paardenstaart:

Het is niet slecht, maar er staat echt gewoon een andere Mickey voor me: iets harder in karakter. Het is geen wonder dat ze eens gemasseerd wenst te worden om te ontspannen en dat liefst zo hard mogelijk. Dat toestelletje kon het niet aan en ineens was het ermee gedaan. Ik weet het aan de batterijen maar bij een inspectie thuis zag ik dat er een draadje losgekomen was. Met een beetje soldeerwerk valt het hopelijk te repareren. Het was anders wel leuk om er dames mee te plagen. Sommige in de bar beneden als boven vroegen me hun rug en benen te masseren met het ding. Onder andere dit en die snoepjes bij de hand kunnen me beter laten uitmaken welke dame ik kan kiezen voor een kamer.

Mickey had daarbij een goede keuze kunnen zijn maar die dag was ze me gewoon aan het afstoten. Je kan bijven zeggen 'later', 'not now', 'I'm waiting for *vul hier damesnaam in*',...als je altijd moet herhalen, wordt dat knullig. Als iemand de beste remedie voor heeft, laat het me weten aub! Ik wordt daar zot van. Eens komt er een dag dat er dames uit Samya, Babylon, LR of Magnum bijkomen en naast Mickey of Miruna hetzelfde komen doen. Dat gaan die 2 niet leuk vinden.

Dan pakken Monica of Cindy het toch beter aan. Terwijl ik met Mickey bezig was, kon Deket genieten van de volle aandacht van het goed gebruinde 'waterratje' Sonja. Ik heb ze wel niet in het zwembad gezien. Sonja is een babe om op de cover van een Sportmagazine te staan. Een fit uitziende dame en dat zal op kamer een zeer goede ervaring kunnen zijn. Ik liet ze die dag maar aan Deket over.

Ik kon uiteindelijk Cindy te pakken krijgen toen ze net gedaan had met een andere klant en gelijk liet ik haar de sleutel halen. Voor haar heb ik Mickey dus laten staan dus het mocht wel goed worden.

>> CINDY - Samba-seks

Tevreden na de kamer met Cindy, en eigenlijk na elke kamersessie, ging ik wellnessen. Vooral de jacuzzi waarin ik de laatste tijd de neiging heb wat gymnastische oefeningen te doen als ik er alleen in zit.

Er was barbeque buiten dat je kon ruiken tot in de wellnessruimte. Dit doet me denken dat ik pas wat later 2 tickets heb gekregen om een steak te krijgen. Hier maakte ik geen gebruik van gezien ik de volgende dag steak op het menu had en koos voor kip, braadworst, pepersaus met frieten en groenten en liet het me zeer goed smaken. Daarna was ik weer vaak aan het zwembad te vinden en bedacht me dat er hier een droom aan het uitkomen was toen ik jonger was: zalig aan het zwembad, bbq'en tussen mooie meiden waar je gewoon seks mee kan hebben als je zin had en makkers waar het leuk me converseren is over de dames: 'Het gebeurt gewoon nu'.

De tijd gaat echter enorm snel in een club en ik zocht dus naar een tweede dame. Mickey? Die liet ik liggen aan het zwembad maar ik zou wel terugkomen. Helaas voor haar stak Lola daar een stokje voor en kon me van bij de lockers op weg naar boven strikken. Lola heeft iets over haar dat me aan het type van 'de ondeugende schoolstudente' doet denken. Ik heb al eerder bericht over hoe ik een fantasie uitleefde van een vluggertje met een interim-dame in H7. Hier volgt een oudere fantasie: 'Vazkor met het uitdagende ondeugende blonde sletje van de klas'. De dromen blijven laatste tijd wel uitkomen en ik kan me wel voorstellen dat op een dag alle fantasieën uitgespeeld zijn.

Ik was gauw overtuigd van Lola's uiterlijk en liet haar de sleutel halen waarbij ik vroeg voor de bovenverdieping. In SS begin ik dit iedere keer te vragen.

>> Lola - 'De ondeugende studente van de klas'

Iets over de line-up

Na Lola het gebruikelijke: wellness, drinken en bijkletsen. Over de line-up kan ik zeggen dat die me bij momenten eerder zwak overkwam maar tegen de avond wel ok vond. Te veel gewenning? Ik merkte een gebrek aan variatie qua nationaliteiten en echt mooie dames op zoals bvb dames uit de Baltische staten, Zuid-Amerika en Thailand. Ze komen veelal uit de zelfde hoek en ik vrees dat met de registratieplicht het alleen maar erger kan worden. Veel dames komen dan naar yy of ss. Tijd om de euromillions te winnen en een club uit de grond te stampen tegen de grens aan. Ik gebruik de kamernummers in de clubs waar ik laatst geweest ben.

Ik kon bij de buitenbar nog een laatste biertje krijgen van de security die er geen weg mee wist met het schuim en dan werd het gesloten. De speeltijd buiten op het terras was gedaan en de actie had zich verplaatst naar de bar beneden dat eerder op de dag betrekkelijk leeg bleef op wat dames en beren na. In ieder geval, het lijkt me nu toe dat ik de dames aantrekkelijker vind beneden in de bar dan overdag in de buitenlucht. Idem gebeurde eerder in Yinyang. Tricks of the light?

Meer claimgedrag maar met een positief einde

Heel vaak kwam ik overal Melanie tegen. Die pakte me iedere keer vast en vroeg wanneer we ons terugtrokken. Best vaak eigenlijk, ze brak zo Mickey's claimrecord. Melanie heeft echter een zachtere aanpak en is meer GFE-gericht. Ik heb haar dan maar een kans gegeven. De laatste keer wou ze al voor kamertijd vertrekken en ik vroeg haar dat niet te herhalen. Ze hield haar woord en deed alles beter dan vorige keer. Dat is misschien wat ze wou bewijzen.

>> Melanie - Making her service great again

Ik was tevreden over Melanie en ondervind geen spijt toch toegegeven te hebben. Ik mocht bij de douches nog even wegduiken voor Miruna en dan ging ik weer wellnessen en later naar de bar voor een laatste biertje en een koffie omdat er nog een lange rit volgt. Er was wat ambiance met dames die een beetje dansen maar het is hier lang geen Samya. Hier vond ik de zelfde dames dus ineens aantrekkelijker dan boven. De sessie met Melanie hield ik echter als laatste. Deket en Sonja waren ondertussen nog steeds redelijk onafscheidelijk bezig. Een leuke meid, die Sonja. We besloten te vertrekken en trokken onze burgerkleding weer aan met Sonja om ons heen en vertrokken de club tevreden rond middernacht.
    De zwarte wolf

35. Onderstaande 18 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 juni 2017),Bearke (15 juni 2017),biged (15 juni 2017),blauwebeer (15 juni 2017),Deantje (15 juni 2017),deket (15 juni 2017),Eddy_V (15 juni 2017),Elsierd (15 juni 2017),Firehawk (17 juni 2017),le_belge (15 juni 2017),licky luke (15 juni 2017),Manureva (18 juni 2017),Mr Bluenose (15 juni 2017),Patjax (19 juni 2017),rolo (15 juni 2017),Ryuhayabusa (15 juni 2017),Sjeufke (14 juni 2017),zeppos58 (11 augustus 2017)

Last Online
    4 november 2018 @ 20:33
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350

Standaard

"De andere Marokkaanse ruimte tov de wellness was buiten gebruik. Wat ze hiermee van plan zijn, weet ik niet: dan toch een kino elders? "
    @Vazkor:Het wordt geen kino, maar een ' Mens only room'.

37. Onderstaande 2 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (15 juni 2017),Mr Bluenose (15 juni 2017)

Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Discussies
    61
    Thanks
    1.987

Standaard

Lucky maastricht......

volgens mij is deze dame hier een poosje neergestreken....

https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Sara-(Poolse)

39. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (15 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    "De andere Marokkaanse ruimte tov de wellness was buiten gebruik. Wat ze hiermee van plan zijn, weet ik niet: dan toch een kino elders? "
    Dus alleen mensen mogen er komen? Geen hyean's, jachtluipaarden, geen poesjes en geen hertjes? Handig mo ht men zich opgejaagd wild voelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

41. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (15 juni 2017),Eddy_V (15 juni 2017),licky luke (15 juni 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Discussies
    318
    Thanks
    18.666

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Dus alleen mensen mogen er komen? Geen hyean's, jachtluipaarden, geen poesjes en geen hertjes? Handig mo ht men zich opgejaagd wild voelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    Bij hoge uitzondering mogen wolven er wel komen.

Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Zoiets als in Oase, een ruimte waar dames niet mogen komen?

Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Of misschien een rokerskamer, zodat de rest rookvrij is zie bv Manhattan Frankfurt

Pagina 13 van 227 EersteEerste ... 3910111213141516172363113 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten