Tip......neem je eigen slippers mee. Bevalt me uitstekend.Een klein minpuntje moet mij toch van het hart. Ik ben van nature geen zeurkous, probeer ook altijd het goede in de medemens te zien, maar soms loop je tegen dingen aan die je op een gegeven moment dwars gaan zitten. Ik hoop dat de directie van SS hier ook meeleest en dit oppakt, want het begint mij serieus te irriteren. Wat het probleem is zult U zich afvragen, welnu: de slippers. Op zich is het geen verkeerd model, mode zegt mij niets, en ik denk dat als ze bij YY dit model hadden, het glijden daar ook wat minder zou zijn. Het probleem wat ik heb is dat ik mijn voeten daar zo ongeveer in moet wurmen, en ik leef toch niet op echt grote voet. Ik heb maat 46, en ik weet nog van toen ik in het leger zat dat ik bij het aanvragen van andere kistjes ik altijd om het brede model moest vragen. Ter info, ze hebben daar de schoenen in 3 breedte modellen. Ook toen ik 20 jaar geleden door mijn toenmalige baas naar verschillende werkadressen, soms zelfs meerdere in een week, werd uitgezonden, moest ik regelmatig om de grotere maten vragen. Deze schijnen toch niet helemaal standaard te zijn, en niet iedere fabrikant maakt zijn schoeisel voor de bredere voet. Als ik in een schoenenwinkel kom om gewone schoenen te kopen moet ik vaak zeggen dat ze beter een grotere maat kunnen meenemen uit het magazijn omdat ik een wat bredere voet heb. Door slijtage en doordat het wat drukker is de laatste tijd hebben ze geïnvesteerd in nieuwe slippers. Echter die nieuwe zijn nog smaller. Dit leidde er dus toe dat ik zondag op slippers liep waarin mijn tenen lang niet vooraan kwamen, maar mijn hakken op de achterrand zaten, in plaats van op de plek waar ze horen. Nu weet ik ook wel dat ik mijn eigen slippers kan meenemen, maar dan moet ik daaraan denken, en dat gebeurt dus niet. Ik hoop echt dat ze hier eens naar kijken. Alvast mijn grote dank daarvoor. En als ik in ruil dan Beate of iemand anders daarvoor de voeten moet kussen, dan is dat ook echt geen probleem.