Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Lächeln Anita (Poolse) (ex-Roxanne Oase/ Freude/PHG)

Haarkleur/-lengte : Diep zwart, glanzend / Lang
    Lengte dame : 1.75m
    Postuur/Cupmaat :Slank, A/B-cup
    Nationaliteit/Taal : Pools / Duits en Engels
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : Geen
    Service: PZC, Neuken, Beffen, Kussen
    Voordelen: Fantastisch strak lichaam en zachte huid
    Nadelen: Kussen terughoudend, gebit wat minder
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : Euro 50,00
    Extra’s bij het bezoek: Weer een hoop praten

Roxanne, Oase 1 juli 2006

Mijn laatste verovering van deze dag was de Poolse Roxanne. Zowel Forza, Big30 en ik hadden deze dame al in het begin van de middag geclassificeerd als optich fick geval. Mooi strak lichaam (voor de kenners van PHG, vergelijkbaar met de Roemeense Vera) Ze is vrij lang (1,75m) wat haar bijzonder aantrekkelijk maakt. Ik had al zo'n beetje de hele dag door met vlagen met haar gesproken (was meer om het beetje Pools dat ik van Kasia had geleerd in de praktijk te brengen en dit verder aan te vullen) echter het duurde tot laat in de avond voordat we het bordje deden omdraaien. Zittend op een bank in de club merkte ik al dat ze een fantatstisch lekkere zachte huid had. Een lust om haar te strelen.
    Met dit strelen op de kamer verder gegaan en daarna me heerlijk laten pijpen. Ook deze dame weet hoe ze dit moet doen. Al gebruikt ze wel veel haar handen, maar toch, het complete plaatje voelde zeer goed. Wanneer een dame lekker hoog op haar benen staat, vind ik het heerlijk op staand te neuken. Nou, dit standje vond Roxanne ook wel leuk en zo stond ik heerlijk staand te neuken en zo ook klaargekomen. Toen ik terugtrok na het spuiten schrok ik wel even van de inhoud in de condoom. Ik dacht, oh jee, condoom kapot Na inspectie bleek deze gewoon heel te zijn. Tja, toen moest ik toch concluderen, dat na zoeveel neukbeurten (vrijdag GT en vandaag Oase) dat de sperma produktie van Sonny even wat achterstand had opgelopen Ik vond het toen wel apart dat je dan toch gewoon lekker klaarkom (gevoel) en zowat geen zaad meer produceerd. Daarna nog even nagekroeld en lekker gekletst. Haar kennis van de Duitse taal was opvallend goed te noemen.
    Ik vond wel jammer dat de dame wat minder fraaie tanden had. Zag er niet vies uit of zo, maar toch het opmerken waard. Waarschijnlijk weet ze dit ook, Misschien is dit ook de reden dat ze minder uitbundig kust. Ach ja, je kunt niet helemaal perfect zijn.
    Al met al voor Sonny een mooie afsluiting van mijn eerste bezoek aan Oase.

Herhalingsgevaar zeer zeker aanwezig. Ze mag best in PHG of GT komen werken, scheelt een paar uur reizen:p

BR, Sonny

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Dame is al langere tijd niet meer in Oase gesignaleerd.

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Lächeln Anita

Haarkleur/-lengte : ravenzwart/schouderlang

Lengte dame : 175 cm

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Pools/Pools en Duits

Leeftijd : 22 jaar

Tatoeages/Piercings : geen/navelpiercing

Service : TZ, PZC, Beffen, NMC, FT

Voordelen : ziet er beeldig uit en heeft totaal geen haast op de bank

Nadelen : haalt een meer dan gemiddeld GT-niveau

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek : geen

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Anita

Na de afmattende sessie met Lana is het tijd voor een hapje, een drankje en een tijdschrift.
    Omwille van de duisternis is het zoeken naar een plaats in de nabijheid van een lamp. In het licht van de lamp herkent Blauwebeer onmiddellijk het vrouwtje dat bij een vorig bezoek voor hem de deur opende, zij is als het ware op zijn netvlies gebrand.
    Halflang ravenzwarte haren, een mooi gezicht, lange benen, lekker kontje, slanke taille, mooi gebruind en zeer mooi gevormde borsten met pronte tepels. Terwijl zij met een andere dame in gesprek is, kijkt zij hem uitdagend aan. Laat ze maar gezellig kletsen, zijn tijd komt nog, en inderdaad, een halfuurtje later zitten ze samen op één bank. Zij legt haar lange, fraai gevormde benen op de zijne, en gedurende geruime tijd vertelt zij over haar geboorteland Polen, haar vrienden en familie.

Op zijn aandringen gaan zij samen naar een rustiger plek, waarbij zij ruimschoots de tijd neemt om hem op te geilen, en uiteindelijk vraagt of hij zin heeft om samen haar diepgang te testen.
    Haar figuur is een streling voor het oog en de aanraking van haar zijdezachte huid en prachtige borsten is een waar genot. Het kussen, pijpen, beffen en neuken is van het niveau dat we sinds jaren in andere clubs gewend zijn, maar alleszins lager dan de Paradiso-toppertjes. Het half uurtje wordt met een korte massage afgesloten, en gedurende de gans dag blijft zij nog steeds even vriendelijk.

Omwille van haar aantrekkelijke uiterlijk – zij is misschien wel de mooiste van de ganse tent - en de goede voor- en naservice verdient zij nog een 8/10. In een andere saunaclub zou zij met onderscheiding slagen, hier is de kans op een herhaling eerder klein, rekening houdend met het grote, veelal betere, aanbod.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 23:42

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Dame is al langere tijd niet meer in Oase gesignaleerd.
    Nu ik dit draadje weer zit te lezen daagt me ineens deze dame weer voor de geest. Inderdaad, ze werkt niet meer in Oase. Ik heb ze laatst tijdens mijn bezoek aan Paradiso (aantal weken terug) gezien. Of ze er nu ook nog werkt weet ik niet. Daar kunnen waarschijnlijk de speelmaatjes BB en SB antwoord op geven.

BR, Sonny:wink:

Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

OK, dan verplaats ik haar maar naar Freude op het gevaar af dat ze ook daar niet meer werkzaam is .

Daar zullen neem ik aan de "Freude experts" wel uitsluitsel over geven!

:wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard En of ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik heb ze laatst tijdens mijn bezoek aan Paradiso (aantal weken terug) gezien. Of ze er nu ook nog werkt weet ik niet. Daar kunnen waarschijnlijk de speelmaatjes BB en SB antwoord op geven.
    Toen Blauwebeer op 5 april 2007 deze langbenige dame aanwees, reageerde Sonny dat hij haar al kende.
    Zij is zeer regelmatig in Paradiso aanwezig, met wisselende gemoedstoestand als ze weinig te doen heeft.

Morgen weet Blauwebeer of ze nog steeds in Paradiso vertoeft. Hier is haar naam Anita, zie ook :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5770

Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 22:31

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Nog steeds Freude

Nu ik dit draadje weer zit te lezen daagt me ineens deze dame weer voor de geest. Inderdaad, ze werkt niet meer in Oase. Ik heb ze laatst tijdens mijn bezoek aan Paradiso (aantal weken terug) gezien. Of ze er nu ook nog werkt weet ik niet. Daar kunnen waarschijnlijk de speelmaatjes BB en SB antwoord op geven.

BR, Sonny:wink:
    Gisteren heb ik Roxanne weer in Freude gezien en een tijdje met haar gesproken. Ik had nog wel zin met haar op herhaling te gaan, echter een ander Pools meisje, Isabelle genaamd, gooide roet in het eten.

Dus, Roxanne werkt op dit moment nog steeds in Freude.

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Deze dame is verhuisd naar PHG

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Deze dame is verhuisd naar PHG

Ik denk dat ze dan wat heen en weer pendelt, want ik heb haar zaterdag weer in freude gezien en ook uitgebreid gesproken. Ze is een beetje verkikkerd op een kameraad van mij en ik moest haar telefoon-nummer aan hem geven. :green_smi
    In Freude heet ze Anita, trouwens.
    Groet, Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    Vandaag @ 22:22
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Ze was gisteren ook in Freude en zat afwisselend bij de poolse en de duitse groep.

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten