Haarkleur/-lengte : Diep zwart, glanzend / Lang
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat :Slank, A/B-cup
Nationaliteit/Taal : Pools / Duits en Engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: PZC, Neuken, Beffen, Kussen
Voordelen: Fantastisch strak lichaam en zachte huid
Nadelen: Kussen terughoudend, gebit wat minder
Tijdsduur : 30min
Prijs : Euro 50,00
Extra’s bij het bezoek: Weer een hoop praten
Roxanne, Oase 1 juli 2006
Mijn laatste verovering van deze dag was de Poolse Roxanne. Zowel Forza, Big30 en ik hadden deze dame al in het begin van de middag geclassificeerd als optich fick geval. Mooi strak lichaam (voor de kenners van PHG, vergelijkbaar met de Roemeense Vera) Ze is vrij lang (1,75m) wat haar bijzonder aantrekkelijk maakt. Ik had al zo'n beetje de hele dag door met vlagen met haar gesproken (was meer om het beetje Pools dat ik van Kasia had geleerd in de praktijk te brengen en dit verder aan te vullen) echter het duurde tot laat in de avond voordat we het bordje deden omdraaien. Zittend op een bank in de club merkte ik al dat ze een fantatstisch lekkere zachte huid had. Een lust om haar te strelen.
Met dit strelen op de kamer verder gegaan en daarna me heerlijk laten pijpen. Ook deze dame weet hoe ze dit moet doen. Al gebruikt ze wel veel haar handen, maar toch, het complete plaatje voelde zeer goed. Wanneer een dame lekker hoog op haar benen staat, vind ik het heerlijk op staand te neuken. Nou, dit standje vond Roxanne ook wel leuk en zo stond ik heerlijk staand te neuken en zo ook klaargekomen. Toen ik terugtrok na het spuiten schrok ik wel even van de inhoud in de condoom. Ik dacht, oh jee, condoom kapot Na inspectie bleek deze gewoon heel te zijn. Tja, toen moest ik toch concluderen, dat na zoeveel neukbeurten (vrijdag GT en vandaag Oase) dat de sperma produktie van Sonny even wat achterstand had opgelopen Ik vond het toen wel apart dat je dan toch gewoon lekker klaarkom (gevoel) en zowat geen zaad meer produceerd. Daarna nog even nagekroeld en lekker gekletst. Haar kennis van de Duitse taal was opvallend goed te noemen.
Ik vond wel jammer dat de dame wat minder fraaie tanden had. Zag er niet vies uit of zo, maar toch het opmerken waard. Waarschijnlijk weet ze dit ook, Misschien is dit ook de reden dat ze minder uitbundig kust. Ach ja, je kunt niet helemaal perfect zijn.
Al met al voor Sonny een mooie afsluiting van mijn eerste bezoek aan Oase.
Herhalingsgevaar zeer zeker aanwezig. Ze mag best in PHG of GT komen werken, scheelt een paar uur reizen:p
BR, Sonny