Pagina 11 van 178 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 275 van 4426

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

NLNU het al schreef al, de helft van het jaar zit er weer op.....Kerst komt al in zicht!
    30 juni, D-day voor de paysex in Duitsland, althans als je het zo wenst te ervaren. In mijn beleving zal het allemaal wel los lopen.

Met wat bekenden afgesproken om samen te BBQ-en. Een betere plek als Babylon om een BBQ te organiseren kan ik me niet voorstellen. Bearke stond te wachten op de 'Parkplatz'. Samen naar binnen, de nodige zilverlingen afgetikt en een handdoek om. De eerste lebber van Georgiana had ik binnen voor ik überhaupt op het terras was. Met een spaatje-rood aangeschoven bij Emma, Klara, Daria, Bianca, Violetta en Roberta. De meiden zaten nog ietwat in de 'laat me met rust, ik geniet van mijn eerste koffie' modus. Het Roemeense gerebbel aanhorende, was er zo nu en dan toch ook een moment om in algemeen beschaafd Engels te converseren. Een scherpe opmerking naar Bianca en het komt van zelf wel los.

KLARA
    Violetta herinnerde mij eraan dat ik een belofte had uitstaan bij Klara. Verdomd ja, dat was ik alweer vergeten. Ik beloof wel vaker wat. Niettemin, ik wilde déze belofte wel inlossen. Klara stond al langer op de 'to do list'. Zonder enige vorm van presales directement richting kamer. Kamer 1! Als het niet te warm is, zijn de kamers op de eerste etage mijn favoriete kamers. Lekker ruim en als je die dubbel kamer hebt, kan je ook nog meegenieten met de buren.

Met 'virgin' Klara dus de aftrap. Nog nooit mee gekamerd. Altijd weer even spannend zo'n onbekende Imp. Ik had Klara een paar weken geleden bezig gezien met een stamgast op het terras. Dat zag er in ieder geval hoopvol uit. Het werd een uitstekende kamer met veel lijfelijk geweld en een finale FT bis zum letzten Tropfen. Ja, het kon vandaag nog

Inmiddels wat meer bekenden die zich present hadden gemeld. Respect voor vanKees, die elke keer weer een wereldreis aflegt om de Sündenpfuhl te bezoeken. Wat een mafKees........
    Het was geen weer om aan het zwembad te liggen. Op het terras was het goed vertoeven. Ik heb een van de kachels uitgezet, omdat het op een gegeven moment te warm was. Er hing veel erotiek in de lucht. Ineens een hoop geschreeuw. Wat is loos in de kleedruimte? Echter, een aantal meiden lag in een deuk op het terras. Het geschreeuw kwam uit een heel andere hoek, wisten de meiden op het terras te melden.....the window of the kino. Mijn gewaardeerde vriend M was in een trio gelanceerd naar Mars.

DARIA
    Ik had me voorgenomen om maar 2 kamers te maken. Een voorgerecht en Violetta. Maar dat liep, zoals zo vaak, weer anders. Hoewel ik min-twintigers over het algemeen links laat liggen, is er eentje in Bab die elk bezoek komt aanwaaien, om mijn nek hangt en ook nog eens een lekker ding is: Daria! Zit nog niet zo heel lang in deze business. Met wat voorkennis van een van haar collegaatjes en een 'go' van een medepleger kon ik niet anders dan ook míjn stekker eens in het stopcontact van Daria te steken...... . Ze was wat nerveus in het begin, bang om te falen.....en dat bij ome Sjeuf
    . Het moet niet gekker worden. Na een algemene preek op basis van katholieke waarden en normen, het gezegde: 'ga heen en vermenigvuldigt u', heeft Daria de Roomse gebruiken volledig waargemaakt en kan ze zo toetreden tot de oppernonnen van de congregatie van Babylon. Een perfecte kamer. Er mag misschien wat meer onderdruk zijn tijdens het blasen. Maar wat wil je, goed koken leer je pas door het veel te doen.

Zara wil wel, maar trekt mij niet over de streep. Een voor mij perfect lijf en haar recensies zijn positief. Doch gekamerd wordt er zeker niet als ze in het langs wandelen opmerkt: "I'm not second hand".
    Heb me de BBQ goed laten smaken met de maten en gezellig ouwehoeren. Daar kwamen we tenslotte voor naar Babylon.

VIOLETTA
    Rond 5 uur met Violetta afgesproken. De waakvlam moest op een hoger pitje, want de kamer met Daria was nog geen uur terug. Dat was geen probleem. Na een flinke poos Kuscheln en Schmusen trok ze me de catacomben in. "I want love!" Én €€€, denk ík dan maar weer! Maar.....madame had er wel degelijk zin in. Een dubbele salto! Ze ging helemaal los. Binnen no time vlogen de vitaminen in het vangnet. Een zweethok! Een opfrisbeurt kon geen kwaad. Enfin, ik dacht dat is het dan wel voor vandaag, maar nee! Ze had volgens mij een bak hete pepertjes op. Ik gaf op voorhand aan, dat gaat je niet meer lukken met deze ouwe diesel. Dat smoeltje sprak boekdelen. Het werd de laatste legale FT vóór 1-7. Met knikkende knieën van de kamer.

Na de kamer nog wat met bekenden staan ouwehoeren. Violetta kwam er nog even bijstaan. Van al die Sjeuf vitaminen was ze wat hyper geworden, met als gevolg dat ze het gesprek aardig domineerde. Het was op het randje.
    Gezelligheid kent geen tijd.....weer ruim de alibi eindtijd overschreden.

Bij het verlaten van de Sündenpfuhl, kwam ik nog een oude bekende tegen. Tjeppah, die op het punt stond om aan een trio te beginnen met Bianca en Violetta. Nou maar hopen dat er geen blijvende schade is aangericht

Illusion Plopp!

2. Onderstaande 16 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 juli 2017),Agronymus1 ( 2 juli 2017),biged ( 3 juli 2017),dennisw ( 2 juli 2017),duivenmelker ( 3 juli 2017),Elmo3108 ( 2 juli 2017),Elsierd ( 3 juli 2017),Firehawk ( 2 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 juli 2017),hasta la pasta ( 2 juli 2017),licky luke ( 2 juli 2017),Manureva ( 2 juli 2017),Mr Bluenose ( 2 juli 2017),Nedlovefkk ( 2 juli 2017),pret ( 2 juli 2017),waterrat ( 3 juli 2017)

Last Online
    1 juli 2020 @ 07:19
    Discussies
    7
    Thanks
    858

Standaard

Is er iets veranderd sinds 1/7 in deze club?

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Ja natuurlijk, de wet geldt ook voor Babylon.
    We gaan hier toch geen verkeerde dingen schrijven mag ik hopen.

5. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 2 juli 2017)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Wakker worden, goolfy69...

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ing-in-de-maak
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

7. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 2 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Selbstverständlich gilt auch im Babylon das Neue Gesetz!!!!

Seit dem 01.07. hängt auch ein Schild mit den wichtigsten Änderungen aus.
    Selbst gesehen (Leider vergessen zu fotografieren) am 01.07.

Also keine falschen Statements und Vermutungen!!!!!!!!!!!!!!

vanKees

9. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Manureva ( 2 juli 2017),Mr Bluenose ( 2 juli 2017)

Last Online
    29 augustus 2022 @ 19:40
    Discussies
    14
    Thanks
    275

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    moeten we jouw berichtje dan ook maar verwijderen sjeufke?
    Die is mbt 30 juni lol.. dus nog voor de invoering van de nieuwe wet vanaf 1 JULI

Last Online
    Vandaag @ 16:35
    Discussies
    18
    Thanks
    5.878

Standaard

moeten we jouw berichtje dan ook maar verwijderen sjeufke?
    Dat is een review over 30/6.
    Dus geen enkel probleem, toch?

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

hmm 2 juli schrijft men iets over gisteren is dat dan 30 juni?

Last Online
    Vandaag @ 16:08
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

nb betichten mbt pzc, geldt ook voor opmerkingen als ik zag geen verschil hoor staan we niet toe.
    Paar berichten weggehaald.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

14. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

de duisburg spesjalist ( 2 juli 2017),Meme Moo ( 2 juli 2017),Sjeufke ( 2 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    275

Standaard

Sjeufke haalt de datum 30 juni aan.
    Neem aan dat voor iedereen duidelijk..

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

het is niet sjeufke kerel, maar een andere bericht

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    275

Standaard

Je refereert zelf aan t bericht van sjeufke

Zie bovenstaand...

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

sorry vendez, maar ik geloof niet da tik gelijk wil hebben, dus het is prima jongen, wat het ook is

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Daar prikt de Duitse Prostitutiewetnachrichtendienst zo doorheen, die lezen hier vast al maanden mee, weten aldus op welke clubs ze moeten letten, op welke Beren en weten dus ook dat Sjeuf van de vrijdag is... Als Sjeuf het op zondag over gisteren heeft wteen ze echt wel dat hij een bericht geplaatste heeft dat hij op zaterdag in concept klaar had maar pas op zondag met zijn slaperige hoofd zonder te corrigeren heeft gepost. Of zoiets.

Sjeuf... zaterdag,....
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

20. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Bearke ( 3 juli 2017),Sjeufke ( 3 juli 2017)

Last Online
    31 maart 2019 @ 19:54
    Discussies
    0
    Thanks
    252

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Daar prikt de Duitse Prostitutiewetnachrichtendienst zo doorheen, die lezen hier vast al maanden mee, weten aldus op welke clubs ze moeten letten, op welke Beren en weten dus ook dat Sjeuf van de vrijdag is... Als Sjeuf het op zondag over gisteren heeft wteen ze echt wel dat hij een bericht geplaatste heeft dat hij op zaterdag in concept klaar had maar pas op zondag met zijn slaperige hoofd zonder te corrigeren heeft gepost. Of zoiets.

Sjeuf... zaterdag,....
    kan ik bevestigen dat onze sjeuf na violetta vrijdag 30 juni de weg kwijt was en niet meer wist welke maand het was,

22. Onderstaande 2 leden hebben Bearke bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal ( 3 juli 2017),Sjeufke ( 3 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Ich auch!

vanKees

Sjeufke

24. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 3 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:20
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Een vraagje aan wijnkenner Sjeufke: klopt het dat een glas wijn tegenwoordig in Babylonia 9 Euronen kost en dus aan stevige inflatie onderhevig is?
    Een opmerking nebenbei: heute klaarblijkelijk welgeteld 16 dames aanwezig, oops...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Je kan kiezen tussen €7 en €9.

27. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

satanic surfer ( 3 juli 2017)

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Je kan kiezen tussen €7 en €9.
    Daar heb je 3 flessen voor
    Beter op het witbier overschakele Sjeuf dat zit bij de prijs in
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

29. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 3 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

das beter dan bij goch piet, 3 flessen wit bier voor 9 euri, dat kost bijna 1 fles in goch

Last Online
    20 september 2024 @ 19:14
    Discussies
    713
    Thanks
    5.020

Standaard

das beter dan bij goch piet, 3 flessen wit bier voor 9 euri, dat kost bijna 1 fles in goch
    voor mij gratis
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

doe wat je moet doen.

voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Last Online
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

ik snap het piet, maar ik drink toch niet in ene club, alcohol vrij bier dat wel, dat drink ik bij goch, als ze acties hebben, van 30 naar 20 euro

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Babylon - Vazkor's poolpartyweekend met de Imps
    17 en 18 Juni 2017
    Ingekorte versie

Fazit

NIEUW! Zwembadje is geslaagd, water is zacht en zwemmen is heerlijk zeker met Imps dabei.
    Nooit zoveel dames zo vaak zien gebruik maken van een zwembad als hier.
    De aanbouw schiet goed op!
    Er is een loopband in de kelderverdieping geïnstalleerd, gebruik is erg basic.
    Gezelligheid troef doch ik deelde daar niet zo in.
    den Eddy hield zich goed qua drinken
    Barbeque 2x uitstekend
    Hotelgelegenheid voeldoende
    Line-up sterk, zelfs op Zondag zei het in kleinere getale. Helaas geen Jeanette ondanks AWL.
    Geen claimgedrag cfr SixSens.
    6 kamers: 4 op Zaterdag met Ella, Klara, Erika en Sonja en 2 op Zondag met Antonia en Diana.
    Ruime parking maar nogal nauwe parkeerplaatsen
    Geen vrijkaartengebruik + hotel + 6 kamers = duurste bezoek (of een van de) aan een club.
    Clubmoeheid op het einde.
    Opletten voor rondslingerende glazen, die werden te vaak op de rand gezet. Daar kijken ze nu naar om en nu nog, hoop ik.
    De reiniging werd vaak ingezet, op Zaterdag trok de zwemmende massa er zich niks van aan: gevaarlijk.
    Op Zondag was het zwembad vaker buiten gebruik gesteld voor de reiniging en kon je er niet in en dat is weer veiliger.

GEMIDDELDE SERVICE SCORE: 7,33 / 10 (6 SESSIES)

Fait divers (en even nutteloos)

* Dit bezoek is er eentje zonder vrijkaartengebruik. De club heeft me al genoeg gezien met incl. volgend bezoekje...
    * Dit verslag is lekker laat gepost en na de gevreesde 1-7-17: ik ben géén liefhebber van de orale verwennerij, pzc gebeurde de laatste tijd niet dus condoomplicht dienaangaande gaat aan me voorbij. Mijn zorgen zijn bvb dat er maar evenveel dames mogen zijn als de club dames heeft (gehoord in de wandelgangen...maar is het ook waar?). Ik ga voorzichtiger zijn in vermelding tijdsduur (steuer) en effectieve betaling. ADMIN, Correct me where needed! Dit worden verwarrende tijden voor de schrijvers.
    * Nog nooit zolang gewacht en getwijfeld dit verslag te schrijven (en herschrijven: 4x) reden, er is een en ander te persoonlijk. Zien of dit zo blijft in de toekomst. Damesrecs en hoofdverslag zijn dus ingekorte versies. Heeft niks met die wet te maken.

Aankomst

Rond 15u kwam ik aan bij de club op de vernieuwde parking: het is redelijk ruim te noemen met schuine erg nauwe parkeerplaatsen wat dubbel parkeren in de hand gaat werken. Vanuit de parkeerplaats kan je al in de tuin kijken, dit en het uitzicht vanuit de tuin richting industrie is een belangrijk werkpunt in de toekomst.

Het is van April terug dat ik Babylon bezocht en de aanbouw is goed gevorderd: de muren staan er al en zijn op hoogte. Ik kon van buiten horen dat het er al druk en gezellig is daarbinnen. Ik drukte op de bel (eenmaal) en werd verwelkomd door een paar dames. De theke Anita nam m'n inkomgeld + hotelbetaling in ontvangst, gaf de sleutel en stelde voor of ik de bagage al in de hotelkamer wilde zetten. Vriendelijk, heb er mee ingestemd liep de club weer uit om dat te regelen. Terug bij de club weer aangebeld (eenmaal...) doch deze maal geen erehaag van naakte schoonheden. Snel uitgekleed en uitgebreide douche genomen. Ik werd al verwelkomd door de dames die me intussen al kenden: Iman, Sugar, Vanessa, Aylin, Sonja,...teveel om op te noemen.

Nieuwigheden

* Zwembad

pool01.jpg

Een extra lang stuk hierover. Uiteraard ging ik meteen inspecteren naar nieuwigheden en dan wel het buitengedeelte. Het zwembad ziet er groot genoeg uit en is goed verwarmd. Als je in het water stapt voelt het eerst fris aan maar eenmaal erin is het goed warm. De watertemperatuur varieert van 29 tot 31 graden wat af te lezen valt van 2 leuke thermometers gestoken op een schildpadje en een vis. Er waren nog 2 opblaasbare 'bootjes'... of ja, hoe noemt men zoiets? Je kon in het zwembad ronddobberen op die dingen, ten minste als je er deftig op geïnstalleerd geraakt. Ik deed dat natuurlijk op z'n onhandigst.

Remember mijn verslag van Augustus 2 jaar terug? Ik moest er voortdurend aan denken:

Uit verslag van 23 Augustus 2015:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vazkor
    Ik vond er ook een heus zwembad terug. Dat moest onmiddellijk geïnspecteerd worden! Het cirkelvormige zwembad van Babylon is verhoogd en eerder moest ik een hand in het water steken dan een teen om de temperatuur te testen. Wat bleek? Dit zwembad is totaal niet verwarmd! Er lag een opblaasbaar matras in te dobberen en ik wou er op kruipen. Onder nieuwsgierige damesogen stapte ik in het koude zwembad met een vloer even verraderlijk als een YinYang-vloer en gleed haast uit. Ik geraakte eventueel op dat paarse ding. Het was met dit weer zalig om op die matras te drijven in hun kickass zwembad. Een zwarte dame kwam en bewoog het ding nog naar alle kanten. Je wordt er duizelig van. We lachten er samen om. 'undo stress day'. Hier kwam ik die dag nog vaak op liggen drijven. Het voordeel voor Babylon is dat dit zwembad weg te bergen is en in de zomer op mooie dagen weer installeren. En natuurlijk is zo'n zwembad niet verwarmd :D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vazkor
    Dit keer niet de purperen matras maar die 2 dingen waar de dames erg vaak van gebruik maakten. Er waren verder een paar kleine plastiek ballen en een grote. Speelgoed voor wolwassen mensen die hun kindertijd willen herbeleven zowal bij de dames als de ijsberen. En dat deden ze ook. Het was dolle pret in dat zwembad en niet eerder heb ik zoveel DVP's in een zwembad gezien met zoveel vreugde jolijt. Dat is wel positief en deed blij gezind mee. Ene 'Chriska', een zwarte parel met dikke loezen, had behoorlijk veel plezier en ongedwongen werd er opgegeild. Ik ging er niet verder op in omdat ze niet zo mijn type was. Een leuke dame was ze wel. Er werd gezwommen en plezier gemaakt, zelfs toen het al donker was.

* Reiniging en eerste lering voor Babylon

Is de wijze van reinigen een voordeel of een nadeel? Een beetje tussenin eigenlijk: het gebeurt met een reinigingstoestel. Het 'scheisseding', zoals een dame het met minder charmante bewoordingen plachtte te noemen, beweegt in alle richtingen op de vloer en tegen de wanden van het zwembad op. Een voordeel is dat het zwembadwater geen chloor of andere chemicaliën bevat: het is schoon en zacht water. Het nadeel beschrijf ik met 3 taferelen:

1) Zaterdag lag ik aan het zwembad te genieten toen het personeel op gegeven moment iets fitnesstoestelachtigs naar het zwembad brachten. Dat bleek onderdeel uit te maken van de robot dat er op werd aangesloten met een lange blauwe kabel. Dat ding werd op zijn beurt met verlengkabels op het net aangesloten via de aanbouw. Alles liep over de grond en de robot werd te water gelaten en gestart. Er bleven mensen in zwemmen (ook deze dommerik) en de kabel zat steeds ostentatief in de weg. De leute bleef aanhouden terwijl dat zwembad gereinigd werd en hij of zij de teen er eens tegenaan stootte. Dat is eigenlijk niet zo slim: een elektrisch voortgedreven toestel en een kabel in al dat water... Waar was de jacuzzi weer op afgekeurd? Toch bleef men dolle pret beleven en werd het nooit afgeschakeld. Bizar, toch? Hoe lang duurt het eer een gans zwembad is gereinigd? Ik heb geen idee maar dit is toch iets dat buiten de uren van gebruik moet gebeuren? Niet dat ik iets weet van zwembadreiniging, trek ik het me teveel aan?

In de late avond werd het erg donker: meestal is dat zo. Nog steeds werd er enthousiast gezwommen en geplenst door ijsberen en imps alike terwijl de robot nog het zwembad reinigt. Er is nog geen belichting geïnstalleerd dus was het effectief donker. Daardoor moest je uitkijken waar je loopt: sommigen zetten zomaar hun glas naast het zwembad. Gevaarlijk en onverantwoordelijk en de volgende dag was het prijs: op naar nr. 2:

2) Het tweede tafereel de dag erop: een ijsbeer was in het water en verwondde zich aan glas dat blijkbaar in het zwembad terecht gekomen was. Ik dacht terug aan de vorige avond toen ik een glas dat gevaarlijk dicht stond op een tafeltje neerzette. Hij bloedde wel erg hevig dus het was geen klein stukje ook. Het zwembad werd ontruimd en het ding werd weer ingezet. Deze keer ging niemand het zwembad in. Van dan af werden bekers gebruikt voor buiten. Leuk dat net als in LR het personeel je komt bedienen in het buitengedeelte.

Toen het gedaan was en duidelijk werd dat er geen glas meer bevond, werd het uitgeschakeld en kon je weer zwemmen voor een zekere tijd. Ik kroop na veel mislukte pogingen op een van die opblaasbootjes en lag na te denken: over hoe ik dit 2 jaar terug ook had gedaan in dat opblaasbaar exemplaar en over m'n reis naar Engeland in Juli. Over hoe ik zo'n opblaasgeval wel kan gebruiken mocht de ferry zinken wegens een terroristische aanslag of zo: je blijft er mooi op drijven...

3) Zondag: Snorremans kwam en zei dat het zwembad van dat tijdstip af niet meer kon gebruikt worden (dacht dat het 19u of zo was): reiniging. Deze keer mocht niemand er in terwijl dit proces bezig was en dat is ook logisch. Het nadeel: het zwembad werd wel constant gereinigd in openingstijd en dan kan je er niet meer in. Je zou maar eens de club bezoeken op dat tijdstip en merken dat het al niet meer kan gebruikt worden. Ze hebben het allemaal nog maar pas dus geloof dat ze nog hun weg in zoeken, daar was ik dat weekend getuige van.

* Wellness

Het zwembad is verder een zeer goede toevoeging en als het wellnessgedeelte ernaast klaar is, wordt dit een zeer sterke troef. Nu moet het nog allemaal meevallen met de nieuwe wet: de dames blijven slapen in Babylon, welke oplossing wordt hiervoor gevonden? Ik vraag het me af. Het nieuw gedeelte zal ook nieuwe kamers en een massageruimte voor Milenka herbergen. Beneden blijven de sauna's bestaan tot het nieuw gedeelte klaar is. Daar staat momenteel een loopband. Even geprobeerd: het is basic maar ok. Nu zal ik veel sterker aan de clubs terugdenken als ik in m'n fitness-centrum ga trainen tussen de babes en hopelijk verschijn ik er niet met handdoek om de lendenen: autch, wrong type of club!

* Binnen vs buiten - een TIP voor de club

Ik dacht er aan hoe de club zo in 3 stukken is gedeeld op het gelijkvloers: zwembad/wellness, barruimte en aan ander eind het terras. Ik kan me zo voorstellen dat naar verloop van tijd die deur wordt vervangen door een porte fenêtre, het zou zeker niet misstaan want ik moest steeds wennen aan het contrast door de donkerdere barruimte weer te betreden. Als dames me wenken merk ik het niet eens, vooral als ze zelf al donkergetint zijn zoals Vanessa. Vanuit de bar uitkijk hebben op het zwembad en vice versa ware niet slecht.

Ik dacht eerst:laat die bbq ook daar doorgaan, cfr SixSens. Dat er ginder al geen ongelukken zijn gebeurd met glas in het zwembad, weet ik echter niet.

Anyhow, ik kijk uit als alles klaar is!

Bar en ambiance

Zoals steeds is het goede ambiance in de club en erg gezellig met beren en dames. Het volume werd vaker omhoog gezet en danst er een dame aan de paal. Zelfs een beer waagde een dans op de muziek tot hilariteit van velen. Spijtig is dat ik niemand echt kende, buiten de dames uiteraard. Daardoor voelde ik me minder betrokken gezien ik al uit mezelf introvert ben en geen gangmaker. Het viel me op dat het personeel graag meedoet in die ambiance. Op Zondag was er een dame die evengoed voor de bar te vinden is als erachter om een danspas te wagen. Er wordt voor een erg goede familiale atmosfeer gezorgd.

De muziek

Op beide dagen waren er opvallend veel van dezelfde plaatjes gedraaid: ze zijn in hun draai-ze-grijs periode blijkbaar waaronder een remix van dit nummer:

Veel oldies songs en latijnse ritmes werden gecombineerd met hedendaagse muziek genre Major Lazer & DJ Snake. De Azis hype is spoorloos verdwenen.

Line-up en kamers

* Zaterdag

Ik vond ze behoorlijk sterk dit weekend. Ik zag Jeanette op de AWL staan maar het zou leuk zijn geweest als ze ook in real live voor m'n neus stond zonder boeking: helaas. Er waren anders genoeg behoorlijk mooie snoepjes aan het rondlopen die me vriendelijk begroeten zoals Sugar, Denisa, Vanessa en Iman. Het Afrikaanse continent was zeer goed vertegenwoordigd dit weekend: ik denk dat ik minstens 8 dames had geteld o.a. Angel, Ella, Kriska (ofzo...), Iman, Vanessa, Sugar, Naomi, Shana en een Cubaanse, Adele genaamd, die zich steeds onbereikbaar maakte voor me. Een opvallend mooie verschijning was Erika uit Hongarije. Kort gesprek mee gehad en veel later mee op de kamer beland. Sonja was er ook en op het hele laatste moment had ik toch naar haar toe gegaan voor een vluggertje. Op en top OFE. Met de Cubaanse en met Vanessa had ik slechts gepolst maar er kwam geen kamer van. De eerste 2 kamers waren met Ella die me volgde naar beneden en me kon overhalen voor een kamer. Ze trok me nochtans niet zo aan op eerste zicht.

>> Ella - Seks met de jungle lady

De tweede kamer was met Klara die me aan het zwembad in no time overtuigde toen ze haar sexy lijf in de strijd gooide, haar charmes op me los liet en later haar service.

>> Klara - Optick fick

Veel later in de avond zocht ik naar Erika want haar beeld bleef in m'n hoofd zitten. Ik vond ze in de kino boven. Wat volgde was een uitstekende kamer:

>> Erika - Seks met een droomtype dame

En terwijl ik dacht dat het gedaan was voor die dag werd ik steeds sterker aangetrokken door Sonja met wie ik nog een vluggertje deed voor sluitingsuur

>> Sonja - Seks met de sexy Studente

* Zondag

De line-up Op Zondag deed ik 2 kamers en dat was naar m'n gevoel (en budget) al voldoende. De eerste kamer was met Antonia die m'n pralines al had geroken. Het was met twijfel dat ik haar een kans gaf ondanks de nogal afstandelijke houding.

>> Antonia - sex with the 'goth chick'

Na Antonia sloeg de twijfel toe en liep ik ietwat besluiteloos rond. De line-up was niet zo sterk in aantal als op Zaterdag maar er liepen nog behoorlijk wat stunners rond, reden waarom ik voor verlenging koos ipv PSR of enig andere club. Ik moet toegeven dat ik eerder op punt stond naar SixSens te gaan (Julia, hé). Op een bepaald punt ben je wel verzadigd en heb je het even gezien. Ik werd al een paar maal verleid door Erika die een herhaling zag zitten. Ik ook, maar toch ging ik er niet op in. Later kwam ik bij Klara, Erika en Diana zitten en die laatste kon me wel over de streep helpen voor een laatste kamer van het eerste semester van 2017, mijn 30ste dame.

>> Diana - Seks met de Goddes of Hunt

Conclusies

Babylon was een superclub om de eerste helft in schoonheid te eindigen. Het zwembad was keineig en ik heb nog nooit zo vaak gezwommen. Nooit zag ik zoveel dames zich amuseren in een zwembad. Als de wellness klaar is, zijn ze op dit gebeid onklopbaar. Alleen jammer dus van die nieuwe klotewet, ik vraag me af hoe dat zal uitpakken voor Babylon bvb voor openbare actie. Ik vervloek die echt. Met al die renovaties lijkt de chef Eddy er zich niet aan te storen. De dames slapen hier in de club. Ik heb alvast bij het ontbijt maar extra genoten aan het zicht van dames die wakker worden en er komen rondlopen in pyjama. Ook daar vraag ik me af hoe de chef het gaat oplossen. Ik zal dit beeld alvast erg missen. Een tip: het zou leuk zijn (voor ons) als Babylon een kleine reductie toepast als een ijsbeer besluit zijn verblijf te verlengen al is het maar 10€. Je hebt ten slotte gebruik gemaakt van de hotelfunctionaliteit aan 50€. Dit kan een aantal overhalen te blijven. 60€ en dan nog eens 60€ na 50€ te hebben betaald dat is wel voelbaar. Ik kijk alvast uit naar September als alles gereed is.
    De zwarte wolf

34. Onderstaande 14 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 9 juli 2017),Agronymus1 ( 5 juli 2017),biged ( 5 juli 2017),deket ( 5 juli 2017),duivenmelker ( 5 juli 2017),Eddy_V ( 5 juli 2017),flicki ( 5 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 juli 2017),goolfy69 ( 5 juli 2017),Jester ( 5 juli 2017),Klatergoud ( 5 juli 2017),Mr Bluenose ( 5 juli 2017),stimpy3 ( 6 juli 2017),waterrat ( 6 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Vazkor kan je dit even uitleggen :

Mijn zorgen zijn bvb dat er maar evenveel dames mogen zijn als de club dames heeft ...

Ik begrijp echt niet wat je wil hier zeggen.

Dit worden verwarrende tijden voor de schrijvers...

Voor de lezers ook dus.

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Het is "evenveel dames als beschikbare kamers", My bad.
    Ik heb dit in lr opgevangen en geloof dat nog ergens gelezen te hebben.
    Hoop van ganserharte dat ik dat fout heb opgevangen.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 5 juli 2017 om 08:39
    De zwarte wolf

Pagina 11 van 178 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten