NLNU het al schreef al, de helft van het jaar zit er weer op.....Kerst komt al in zicht!
30 juni, D-day voor de paysex in Duitsland, althans als je het zo wenst te ervaren. In mijn beleving zal het allemaal wel los lopen.
Met wat bekenden afgesproken om samen te BBQ-en. Een betere plek als Babylon om een BBQ te organiseren kan ik me niet voorstellen. Bearke stond te wachten op de 'Parkplatz'. Samen naar binnen, de nodige zilverlingen afgetikt en een handdoek om. De eerste lebber van Georgiana had ik binnen voor ik überhaupt op het terras was. Met een spaatje-rood aangeschoven bij Emma, Klara, Daria, Bianca, Violetta en Roberta. De meiden zaten nog ietwat in de 'laat me met rust, ik geniet van mijn eerste koffie' modus. Het Roemeense gerebbel aanhorende, was er zo nu en dan toch ook een moment om in algemeen beschaafd Engels te converseren. Een scherpe opmerking naar Bianca en het komt van zelf wel los.
KLARA
Violetta herinnerde mij eraan dat ik een belofte had uitstaan bij Klara. Verdomd ja, dat was ik alweer vergeten. Ik beloof wel vaker wat. Niettemin, ik wilde déze belofte wel inlossen. Klara stond al langer op de 'to do list'. Zonder enige vorm van presales directement richting kamer. Kamer 1! Als het niet te warm is, zijn de kamers op de eerste etage mijn favoriete kamers. Lekker ruim en als je die dubbel kamer hebt, kan je ook nog meegenieten met de buren.
Met 'virgin' Klara dus de aftrap. Nog nooit mee gekamerd. Altijd weer even spannend zo'n onbekende Imp. Ik had Klara een paar weken geleden bezig gezien met een stamgast op het terras. Dat zag er in ieder geval hoopvol uit. Het werd een uitstekende kamer met veel lijfelijk geweld en een finale FT bis zum letzten Tropfen. Ja, het kon vandaag nog
Inmiddels wat meer bekenden die zich present hadden gemeld. Respect voor vanKees, die elke keer weer een wereldreis aflegt om de Sündenpfuhl te bezoeken. Wat een mafKees........
Het was geen weer om aan het zwembad te liggen. Op het terras was het goed vertoeven. Ik heb een van de kachels uitgezet, omdat het op een gegeven moment te warm was. Er hing veel erotiek in de lucht. Ineens een hoop geschreeuw. Wat is loos in de kleedruimte? Echter, een aantal meiden lag in een deuk op het terras. Het geschreeuw kwam uit een heel andere hoek, wisten de meiden op het terras te melden.....the window of the kino. Mijn gewaardeerde vriend M was in een trio gelanceerd naar Mars.
DARIA
Ik had me voorgenomen om maar 2 kamers te maken. Een voorgerecht en Violetta. Maar dat liep, zoals zo vaak, weer anders. Hoewel ik min-twintigers over het algemeen links laat liggen, is er eentje in Bab die elk bezoek komt aanwaaien, om mijn nek hangt en ook nog eens een lekker ding is: Daria! Zit nog niet zo heel lang in deze business. Met wat voorkennis van een van haar collegaatjes en een 'go' van een medepleger kon ik niet anders dan ook míjn stekker eens in het stopcontact van Daria te steken...... . Ze was wat nerveus in het begin, bang om te falen.....en dat bij ome Sjeuf . Het moet niet gekker worden. Na een algemene preek op basis van katholieke waarden en normen, het gezegde: 'ga heen en vermenigvuldigt u', heeft Daria de Roomse gebruiken volledig waargemaakt en kan ze zo toetreden tot de oppernonnen van de congregatie van Babylon. Een perfecte kamer. Er mag misschien wat meer onderdruk zijn tijdens het blasen. Maar wat wil je, goed koken leer je pas door het veel te doen.
Zara wil wel, maar trekt mij niet over de streep. Een voor mij perfect lijf en haar recensies zijn positief. Doch gekamerd wordt er zeker niet als ze in het langs wandelen opmerkt: "I'm not second hand".
Heb me de BBQ goed laten smaken met de maten en gezellig ouwehoeren. Daar kwamen we tenslotte voor naar Babylon.
VIOLETTA
Rond 5 uur met Violetta afgesproken. De waakvlam moest op een hoger pitje, want de kamer met Daria was nog geen uur terug. Dat was geen probleem. Na een flinke poos Kuscheln en Schmusen trok ze me de catacomben in. "I want love!" Én €€€, denk ík dan maar weer! Maar.....madame had er wel degelijk zin in. Een dubbele salto! Ze ging helemaal los. Binnen no time vlogen de vitaminen in het vangnet. Een zweethok! Een opfrisbeurt kon geen kwaad. Enfin, ik dacht dat is het dan wel voor vandaag, maar nee! Ze had volgens mij een bak hete pepertjes op. Ik gaf op voorhand aan, dat gaat je niet meer lukken met deze ouwe diesel. Dat smoeltje sprak boekdelen. Het werd de laatste legale FT vóór 1-7. Met knikkende knieën van de kamer.
Na de kamer nog wat met bekenden staan ouwehoeren. Violetta kwam er nog even bijstaan. Van al die Sjeuf vitaminen was ze wat hyper geworden, met als gevolg dat ze het gesprek aardig domineerde. Het was op het randje.
Gezelligheid kent geen tijd.....weer ruim de alibi eindtijd overschreden.
Bij het verlaten van de Sündenpfuhl, kwam ik nog een oude bekende tegen. Tjeppah, die op het punt stond om aan een trio te beginnen met Bianca en Violetta. Nou maar hopen dat er geen blijvende schade is aangericht
Illusion Plopp!