Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1134

Discussie: Samya, Algemeen

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Gisteren de hele dag in de tuin gewerkt. In mijn achterhoofd nog de ervaringen van zaterdag bij Samya, was weer pas in de kleine uurtjes thuis en dan werk ik dat de volgende dag wel. 3 geslaagde kamergangen maken ook nog een aanslag op mijn vitaliteit dus ik was een beetje gaar.

Nu viel mij plots een analogie op tussen de dames en het snoeien van de tuinplanten, dus laat ik eens een botanische vergelijking maken.

Italiaanse troela; de brandnetels.

Ik was nog niet koud binnen of een ´dame` in een wit steigerachtig korset besprong me door over me heen te klauteren en haar gezicht op 5cm van dat van mij de forceren. NO WAY schreeuwde ieder zwellichaam in mijn kleine pieter. En met veel ontkenningen haar duidelijk gemaakt dat het er niet in zat. Ze bleef maar volhouden en een beer 5m verder zat al te grinniken, nou die heeft het geweten, oma zag daar een uitnodiging in en als een dolle hond liet ze me los en besprong die andere tot mijn opluchting. Ze heeft mij dezelfde avond nog twee maal belaagd, misschien tijd voor een sterke bril? Grappig detail; een seniorenpas geeft €20.- korting op de inkom, zou zij daar ook een voordeel me hebben?

Precies als de brandnetels, je ziet ze over het hoofd en plots heb je jeuk aan de vingers door die venijnige stekels, je rukt de boel eruit maar ze blijven aanwezig wat je ook doet.

Marie; de bramenstruiken.

Haar zag ik niet over het hoofd, was weer 1.5j geleden maar onmisbaar onze Mary. Nu wat versiert met inkt en rvs, maar past haar goed. Ik wist wat ik kon verwachten, dacht weer dit spektakel tot het laatst te bewaren maar uit ervaring weet ik dat ze s´avonds nauwelijks te vangen is dus daar gingen we. Staand verkent, alle vazen van het nachtmeubel verschoven en dat ding als steun gebruikt, Mary die acrobatische toeren uithaalt hierop terwijl ik links en rechts de vazen probeer te ontzien en Mary tegen de muur aan rij, over op het bed, benen in haar nek, verbale aansporingen en aldus de klus geklaard. Tenminste dat dacht ik, Mary vond het maar een opwarmertje voor de rest van de dag. Godzenklote nog aan toe, ik probeer ook maar wat met deze furie, maar heb ieder keer op de mat moeten afkloppen om niet op een brankier de kamer te moeten verlaten.

Precies de bramenstruiken, ik hang de bosmaaier om, geef full trottle, rag als een gek door de struiken, de takken vliegen mij om de oren, zweet gust van me af. En als ik me dan voldaan omdraai ziet het veld er nog precies zo uit als toen ik nog beginnen moest. Onbegonnen werk om daar een keurig strak veldje van te maken, maar je hebt wel het gevoel alsof je een half bos gekapt hebt!

Kiara; de perkplantjes

In de ontvangst stond een dekbed van 1.5m rechtop met een meisje erin gerold, een gesprek over verplicht schoenen, en de ridder te paard met een aantal giga Tupperware dozen vol lingerie e.d. Deze christelijke heer kwam blijkbaar de naakten kleden, een werkzaamheid waarbij ik toch direct een secundaire voordelen denk en vervul van jalousie, maar goed, hoeveel bloten meiden kun je zien voordat je verzadigd raakt, sorry stompzinnige vraag.

Ze kijkt me aan, lacht, strompelt met dekbed en al mijn kant op, zoent me, zegt blij te zijn mij te zien. En ik; geen flauw idee wie dit is. Vervolgens gaat ze met de lingerie grossier naar boven. Een half uur later ploft ze toevallig naast me in de zetel, nu met een fel metallic roze hotpants en twee 20cm hoge vuurrode schoenen. Van onschuldig kou kleumende tiener in dekbed tot mega geile slet met cameltoe. En jawel, bleek gorgina? Te zijn die ik twee weken eerder in SS en beetje had opgerekt nu met de naam Kiara. Een kamer moest kunnen vond ze, ik; yes please.

Naakt is ze een dauwfrisse verschijning, had goede zin blijkbaar want ze vond dat het roze hotpantje mij goed stond als hoofdeksel dus dat maar zo gelaten. Heel gefocust om aan je wensen tegemoet te komen, duwt zich enthousiast op je, en dat strakke poesje is een genot om in doggie te laten uitstulpen. Nou ja, ze grof bedoel ik het niet, maar voor mijn doen echt wel op de grens van het mogelijke bij haar. De rest van de avond draait ze af en toe om me heen, sigaretje doen, en ze maakte duidelijk nog wel een kamertje te willen doen. Nu spijt dat ik het niet gedaan heb want het beeld van dat schattige kontje in een geil broekje terwijl ze haar evenwicht probeert te houden op die nieuwe schoenen laten mij niet los. Die schoenen knelde pijnlijk, en gaven alleen steun bij de tenen zonder enkelbandje, zij vond ze niks maar het is verplicht.

Precies de perkplantjes rond de vijver. Je moet behoedzaam wieden en je kunt de plantjes voorzichtig splijten en uitplanten. Ze hebben even tijd nodig om weer bij te komen maar geven dan een gestaagde stroom van genot.

Franceska; het perenboompje.

Liep met mijzelf te discussiëren om naar huis te gaan. Voor; op tijd in bed en ………. Tegen; laat ik nog wet eten, drinken, nieuwe sauna, zo´ 10 dames op de to do list, geld over, en ik ben er toch. Komt er een meisje met een heel apart gezichtje, een beetje Natallie Dormer in Games of thrones. Doet echt haar best om een gesprekje en leuk ongedwongen sfeertje te creëren. Ergens herinnerde ik haar van het forum, maar geen flauw benul meer of het pos. of neg. was, dus maar op het gevoel vertrouwd en dat heeft ze niet beschaamd, in tegendeel. Het vermelden waart is ongetwijfeld het gebruik van haar bekenspieren, alsof ze in je lul knijpt.

Precies mijn kleine perenboompje, hoop echt dat er dit jaar wat in hangt want dan zal ik vaak terugdenken aan die mooie perenborstjes van Franceska. Als je haar voorzichtig aan pakt, niet te ver terug snoeit, dan bloeit ze helemaal open.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

2. Onderstaande 15 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 april 2017),Agronymus1 (24 april 2017),cheasehead (19 mei 2017),fg22 (25 april 2017),Freddy_K (27 april 2017),Kwakje (25 april 2017),mechelen (26 april 2017),Mr Bluenose (14 mei 2017),Pandabeer82 (16 december 2017),Patjax (24 april 2017),Ryuhayabusa (25 april 2017),satanic surfer (25 april 2017),Sjeufke (24 april 2017),vrije jongen (24 april 2017),Znipper (25 april 2017)

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Een domper op mijn moment van gelukzaligheid.

Herkennen jullie dat gevoel dat je op het ene moment denkt dat alles fantastisch is en je vervuld bent van zelfgenoegen, en dan plots houd iemand je een spiegel voor en alles valt als los zand door je handen.

Op de terugrit denkend aan Kiara schuif ik een oude cd naar binnen die ik nog gauw thuis uit een doos gegrist had; Love delux van Sade uit 1992, heb ik zeker 15j niet naar geluisterd. Wie de tekst van ´Pearls´ kent en Somalia vervangt door Romania, kan misschien begrijpen dat ik Kiara precies vind passen in deze tekst; she lives the live she didn´t choose and it hurts like brand new shoes. En daarbij zie ik ineens het beeld voor me van die Kiara die van teeny tot sletje getransformeerd is en haar pijnlijke voeten masseert in de aan haar opgedrongen fel rode hoerenstelten, de werkelijkheid is vaak veel bitterder dan de illusie.

Zeker een half uur lang herhaalt en het zit nog tussen mijn oren; wat moet je daar nu mee. Enerzijds doe ik met veel genoegen jongen meiden palen voor een paar tientjes maar aan de andere kant moet ik toch ergens een onbehouwen klootzak zijn om dit zonder al te veel schroom te doen.

Ach ja, ik ren mijn pik al achterna sinds de middelbare school dus daar zal niet snel verandering in komen.
    Laatst gewijzigd door rolo; 24 april 2017 om 23:45
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

4. Onderstaande 11 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 april 2017),cheasehead (19 mei 2017),fg22 (25 april 2017),Freddy_K (27 april 2017),Highlander (16 mei 2017),Johan35 (29 april 2017),Kwakje (25 april 2017),Manureva (10 mei 2017),Mr Bluenose (14 mei 2017),Ryuhayabusa (25 april 2017),Znipper (25 april 2017)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of Friday, May 12th :

Bedankt voor deze vrijkaart !!! .

Pleasant visit in this club after a long break of … two years .

I shared an excellent day with 3 others french-speaking friends .

The lin-up was incredible !!! Its visual quality was wonderful !!! Some girls were topless .... In the evening, there were at least 50 girls. Unfortunately for me, the most of them were rumanian, it was my only regret .

It was very nice to watch girls dancing on the floor with good music .

I did a good session with charming rumanian Giorgia.

Giorgia (rumanian) :

Profile : 28 years, 1.77 m, hair chestnut browns, pretty face, elegant girl, fine and slim silhouette, pretty body. Speaks several languages : french, german, english, italian, spanish. First working day in Samya. Has worked a long time in Austria.

Service : it was clearly a session “optifick” with this charming girl. Sexually, the session was TOP !!! I was excited from the beginning to the end . She perfectly mixed attractive looks, suggestive positions and liked playing with the mirrors . Her piercing on the tongue increased the feeling for the BJ . Unfortunately that her gfe profile is remained outside the room .

Appreciation : 7,5 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 50 %.

So long…

6. Onderstaande 8 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (19 mei 2017),Knfg (16 mei 2017),Kwakje (25 mei 2017),mechelen (16 mei 2017),Mr Bluenose (16 mei 2017),PaulB (16 mei 2017),pret (16 mei 2017),Sjeufke (17 mei 2017)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Eergisteren ben ik nog eens naar Keulen getrokken voor een bezoekje aan mijn favo club: Samya. Ik ben er om 16u15 aangekomen, en ik ben om 22u30 terug huiswaarts getrokken.

Tijdens mijn ganse bezoek, waren de vrouwen in de meerderheid, hetgeen tot enkele sippe gezichtjes, maar ook tot langere pre-sales dan normaal leidde.

Ook mijn favoriete Bulgaartje: Hanna, kreeg weinig mannelijke aandacht, waardoor ze zich verveelde en wij al pratend veel tijd samen hebben doorgebracht. Ik had al bij binnenkomst duidelijk aangegeven, dat ik (uitzonderlijk) eens niet met haar zou kameren, maar Hanna is de hele tijd lief en vrolijk gebleven, en heeft geen enkel moment aangedrongen op een kamergang: slim investeren in de toekomst heet dat.

De sfeer in de bar, bleef, vermoedelijk door het overtal aan vrouwen, gedurende bijna mijn ganse bezoek, eerder mat. Pas tegen 22u, toen ik zo goed als klaar was om terug te vertrekken, begon er wat ambi in de keet te komen, en werd de sfeer vrolijker.

Ik heb mijn tijd eergisteren voornamelijk verdeeld tussen de 2 terrassen buiten (gelijkvloers en 1ste verdieping), de bar en de kino. Overal was het rustig chillen. Ik werd, ondanks de vele werkloze vrouwen, ook maar zelden lastig gevallen door de meiden. Jaaggedrag was ver te zoeken.

Ik heb 1 keer gesmuld van het gevarieerde buffet: verschillende vleesjes, aardappel gratin, en 2 groenten bereidingen: smaakte, zoals steeds in Samya, uitstekend!

Heb ik, nu ik mijn favorietje links liet liggen, dan niet gekamerd? Tuurlijk wel. De gelukkige is Selena geworden (zit ik in een Roemeense tempel, neuk ik mijn Bulgaartje eens niet, en pak ik dan toch wel een Hongaarse zeker…).

Selena is een 24 jaar jonge, slanke vrouw met een engelengezicht en benen die tot aan de hemel reiken. Ze heeft lang zwart haar en mooie, bruine ogen. The ass is to die for. De A-cup (met grote punttepels) wat klein voor mijn smaak. Piercings kan ik me niet herinneren, een tattoo op haar rechterschouder wel.

Selena, die in de bar enkel netkousen droeg, was me in de vooravond al meermaals opgevallen, maar verdween telkens net, wanneer ik mijn move wou maken. Uiteindelijk slaagde ik er rond de achten toch in oogcontact te maken, waarop deze slanke Hongaarse zich al snel naast me nestelde. Een leuke pre-sale van dik 25 minuten later kwam uiteindelijk de kamervraag, en die beantwoordde ik uiteraard positief.

De kamergang was goed. Zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond, en de pijpbeurt was me iets te zacht, maar al de rest: spielerei, 69, pussysliden, gevarieerd neuken…, was uitstekend!

Na om en bij de 20 minuten op kamer, ben ik heel vlotjes klaargekomen en Selena heeft het half uur al pratend mooi rondgemaakt.

Goede ervaring met een mooie Hongaarse, maar herhalingsgevaar is toch eerder klein.

Overall was ik zeer tevreden over mijn bezoek aan Samya: het was niet de feesttempel die ik er gewoon ben, maar dat had ik ook niet verwacht (een maandag + al weg om 22u30). Ik heb dik 6u genoten van de rustige sfeer en van de aanblik op de mooie Roemeentjes die Samya eergisteren weer rijk was. Vriendelijk personeel, een lekkere maaltijd, een lieve Hanna en een goede kamergang maakten het geheel af.

Ik ben heel tevreden naar huis gekard, en Samya ziet mij binnenkort ongetwijfeld weer terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

8. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (19 mei 2017),Kwakje (25 mei 2017),Manureva (18 mei 2017),Mr Bluenose (17 mei 2017),Sjeufke (18 mei 2017),VAZKOR (23 mei 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Samstag, 13.05., Termin im Dance and Fuck-Club

Da die Wetterlage einen sonnigen Tag prophezeite, ich noch “Pulver im Rohr wie im Geldbeutel“ besass gab es fast alternativlos nur den
    Besuch im SAMYA.
    Eingecheckt bei ED zum 12 Uhr läuten, Obulus entrichtet und nach dem erfrischenden Duschen ab zum Koch um mir das kräftigende
    Männerfrühstück bestehend aus Omlett, Nürnberger und Bratkartoffeln einzuverleiben. Das sollte die Energie für den Nachmittag bringen.
    Small-Talk mit Ebbe, mich aber erstmal verabschiedet um die Sonne oben auf der Terrassezu geniessen.
    Doch wer liegt nackig wie Gott Sie schuf schon dort? Stela! Schon begannen die Körpersäftesich in Regionen zu rühren die doch noch tabu sind.
    „Hallo! Kleinhirn an Liebesstab…
    ….Ruhe bewahren“!
    Nach 2 Stunden einölen, massieren, duschen, lachen und auch viel flirten war nur noch Eines möglich: „““Zimmer“““. Schlüssel für Liebesnest Nr. 4
    hatte ich schon geholt und es ging ohne Umweg dorthin.
    Aufgegeilt durch die Sonne, Nacktheit und was weiß ich noch Alles heizten Wir uns Beide durch etliche sehr sexuelle Spielchen weiter auf. Basierend auf
    Vertrauen#kochte Uns bald das Blut#. Sex in den verschiedensten Positionen, Stellungen und Tempis trieb uns den Schweiß literweise auf die Haut.
    War richtig aktives Zimmer mit einer sehr schönen Frau die sich mit mir fallen lassen kann und die Zeit nicht als Arbeit sieht.
    Danke Stela!!!
    Nachmittag Fußball, gut gegessen, bißchen zu viel getrunken und selig um 5.30 den Club verlassen um an der Matratze zu horchen.
    Danke Samya und bis nächsten Samstag???

vanKees

10. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (25 mei 2017),Manureva (18 mei 2017),Mr Bluenose (17 mei 2017),Sjeufke (18 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 20:20
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

Afgelopen vrijdag deze club bezocht en het viel me niet zo mee: eerst het pluspunt benoemen en dat is het eten (vond ik gewoon goed te noemen) en dan de dames: er liepen zeker enkele beuaties rond en ik werd diverse keren aangesproken en aangemoedigd te gaan kameren. Een oudere dame gespot die in Munchen woont en oorspronkelijk uit Italie komt en ze was zeer trots en overtuigend over haar super pijpkunsten: ze zou de beste blowjob geven in de wijde omgeving haha: ik ben niet naar de kamer geweest met haar maar ze maakte zeker een goede indruk op me (kan iemand me meer over haar vertellen)?
    Dan het buitengedeelte: gewoon troosteloos. Wellness: matig niet echt slecht maar ook niet sfeervol gemaakt vind ik.
    Het bargedeelte: ook redelijk niet wat je noemt een keigezellige bar met mooie zitjes
    Al met al viel het me niet mee en ik geef Samya een klein zesje!!

12. Onderstaande 3 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (25 mei 2017),Manureva (22 mei 2017),PaulB (23 mei 2017)

Last Online
    16 juni 2017 @ 21:11
    Discussies
    0
    Thanks
    35

Standaard

Ik wil hier dezer dagen ook een keer naartoe. Ik lees en hoor echter nogal wat negatieve verhalen over Samya. Dames zouden niet bijzonder zijn en matige service verlenen.
    Wie kan dit bevestigen? Is het daar echt zo slecht? Als het echt zo is dan blijf ik liever wat dichter bij huis in clubs waarmee ik al goede ervaringen heb zoals Van Goch of Aca Ratingen.

Last Online
    Vandaag @ 23:15
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulB Bekijk bericht
    Ik wil hier dezer dagen ook een keer naartoe. Ik lees en hoor echter nogal wat negatieve verhalen over Samya. Dames zouden niet bijzonder zijn en matige service verlenen.
    Wie kan dit bevestigen? Is het daar echt zo slecht? Als het echt zo is dan blijf ik liever wat dichter bij huis in clubs waarmee ik al goede ervaringen heb zoals Van Goch of Aca Ratingen.
    Wel : optisch zitten er heel wat toppers tussen. Alleen de service valt bij een aantal nogal tegen : kwestie van aanvoelen.

Ik zou toch eens gaan. Let wel : er is enkel vanaf een uur of zes 's avonds iets te beleven, overdag is het er nogal doods.

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

De berenval

Op hotel in Keulen en op 10 minuutjes van Samya. dat verdient een bezoekje.
    Een kennis was op zoek naar het Duitse genot dus ik loodsde hem recht naar heaven.
    Geparkeerd voor de deur en even later ruilden we 50 voor een bademantel en geile avond.

Met knorrende buik en de pik vooruit verorberden we eerst een lekker gevarieerd bordje.
    Pintje om na te spoelen en dan een strategisch plekje gezocht om de sfeer op te snuiven.

Even de club verder verkennen en lopen even buiten op het 1ste bij de buitensauna.
    Een cougar met een aantal botex en lipopvullingen te veel gooit haar welgevulde charmes in de strijd bij een beer die daar zit.

We lopen naar binnen en ze holt ons achterna. "Mi Amore" roept ze ons toe. Ik loop verder maar mijn maat draait zich om,
    kijkt in haar ogen en gaat de strijd aan. Vastbesloten legt het zijn arm om deze doorwinterde dvp. Volgens mij haar snelste verovering ooit.
    Ik blijf verbouwereerd van walging achter. Ieder zij meug zou ik maar zeggen.

Beneden in de bar zoek ik mezelf een jong veulen uit. Ik verlaat na 30min de kamer met volle zak. Mevrouw praatgraag kon me niet opwinden
    op de kamer. Ik denk aan mijn maat die waarschijnlijk alle hoeken van de kamer ziet met die overjaarse tijger. Wie maakte nu de beste keuze?

Even later tref ik hem beneden, zijn gezichtsuitdrukking verraad alles. Hij heeft niet geneukt maar IS geneukt.
    "And, the full menu?" vraag ik hem. Hij staart in de verte en antwoord "We skipped the appetizers and took 3 maincourses, after that she sucked the dessert out of me".

De sauna zal onze gedachten verfrissen en onze torso weer opladen om de volgende battle aan te vatten.
    De bar zit vol, een vrijdagavond. Kwakje wil wat kiezen maar vind niet helemaal zijn smaak. Een hoop knappe dames maar geen die een goed gevoel geeft.
    Wat later kijkt hij een meid aan die een mogelijke optie is. Ze naderd en gooit haar boezem in de strijd. Snakkend naar adam haalt Kwakje zijn hoofd uit de boezem van Blanca.
    Een nieuwe kamergang wordt genomen en een uurtje later zijn de eerste flodders dan toch gelost. Goede kamer maar net niet goed genoeg voor herhaling.

Mijn maat staat te zuchten aan de lockers een jong Roemeentje heeft net zijn zak leeggetrokken. Letterlijk en figuurlijk. Zelf wou ik nog even blijven maar hij
    had het wel gehad. Om 02.00 komen we bij het hotel aan en overpeinzen nog even onze veroveringen. Check zegt hij, "One more off the list".

Geen slechte club Samya, maar ik voel me er toch niet helemaal thuis. Volgend jaar nog maar eens proberen en ondertussen wat anders afsschuimen.

16. Onderstaande 8 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (28 mei 2017),licky luke (25 mei 2017),Manureva ( 3 juni 2017),Massi (16 juli 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),Patjax (25 mei 2017),rolo (30 mei 2017),Sjeufke (25 mei 2017)

Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

Zaterdag 3 juni

Plaats van delict: Samya.

Intro
    : Inspecteur cheesehead zat achter zijn bureau wat werk te verrichten en plots kwam er een clubbezoekingsbevel binnen van hoofdcommissaris W2.
    Hij vroeg of the cheesepolice het pand van Samya kon gaan inspecteren want er waren verontrustende geluiden uit die regio gekomen.
    Inspecteur cheesehead snelde zich naar zijn cheesemobiel om vervolgens aan een lange barre tocht te beginnen. Op de 61 ergerde inspecteur cheesehead zich dood aan alle wegwerkzaamheden maar goed aan alles komt een einde en zo ook aan de wegwerkzaamheden.

De club: omstreeks 11:35 draaide de cheesemobiel de parkeerplaats op van Samya.
    De cheesemobiel kon netjes worden geparkeerd op de kleine binnenplaats waar tot nu toe nog maar 1 auto stond geparkeerd.
    Met zijn clubbezoekingsbevel op zak liep inspecteur cheesehead naar de ingang en liep meteen naar binnen naar de balie waar hij werd ontvangen door de dienstdoende theke die er erg appetijtelijk uit zag. Zij legde uit waar alles zich bevind in deze concreet jungle en het clubbezoekingsbevel werd zonder wikken of wegen geaccepteerd.
    Inspecteur cheesehead snelde zich een etage naar beneden waar de lockerruimtes zich bevinden en kleedde zich snel om tot waardig inspecteur voor zijn eerste bezoek aan deze club.
    Eenmaal in zijn batsjas verplaatste hij zich naar het bar gedeelte om een sapje te bestellen.
    In het bar gedeelte staat in het midden een podium met 2 palen waar de dames kunnen paaldansen enz en tegen alle muren zijn banken gemaakt waar op men kan gaan zitten en ook zijn er nog 2 ronde plateau’s waarop men kan zitten maar het meest word dit gebruikt door de dames om op te gaan liggen. Verder is er nog een eetgedeelte waar voldoende zitruimte en daaraan gelegen ligt een stukje betonnen tuin waar ook nog tafels en stoelen staan en natuurlijk niet te vergeten de BBQ.
    Hier in deze betonnen tuin kunnen enkele zonnestralen de tedere huid bereiken.
    Verder besloot de cheesepolice de concreet jungle ver te gaan onderzoeken en kwam uit op etage 1 waar zich een terras bevond waar je ook wat zonnestralen tot je kon nemen maar helaas weinig uitzicht maar goed er valt ook weinig uitzicht te zien op een industrieterrein.
    De wellness: Op de 1e etage op het terras bevind zich een buitensauna waar men gebruik van kan maken en in de kleder bij de lockers bevinden er zich nog meer attributen voor de wellness.
    In de kelder heb je nog een sauna en een stoomkabine en er staan 2 massage tafels opgesteld.
    Ook is er een rustruimte met wat bedden en lig stoelen waar toch gretig gebruik van werd gemaakt om bij te slapen of te ontspannen. Enige nadeel van de wellness , er ontbreekt een jacuzzi als verfijnt liefhebber van de jacuzzi is dit een min puntje.
    Veder viel het inspecteur cheesehead op dat hij in een Roemeense enclave terecht was gekomen want zowat al het personeel als de vrouwen waren Roemeens op wat uitzonderingen na.
    De kamers zien er goed uit toen ik een rondje over de gang liep en ik zag zelfs ook kamers met jacuzzi.
    Zelf ben ik deze dag 2x op een kamer beland en ik ben over de kamers erg te spreken waar ik 2x DNA heb achtergelaten.
    De douches zijn ook cheesepolice proof en deze bevinden zich bij de lockers.
    De club zelf doet inspecteur Cheesehead een beetje denken aan Magnum wat ook een concreet jungle is.
    Dus een nadeel van deze club is dat er geen echte tuin aanwezig is.

De vrouwen:
    Zoals gezegd bevond the cheesepolice zich in een Roemeense enclave. De theke was roemeens en ook het bar personeel en de koks waren Roemeens op 1 Tunesiër na.
    Enkele vrouwen deden zich voor als Italiaans maar werden ontmaskerd door inspecteur Cheesehead als zijnde Roemeens. Zelfs liepen er 2 Afrikaanse dames rond die wat Roemeense woorden spraken.
    Vanaf het begin waren er al volop dames aanwezig en dit zou tegen de avond flink oplopen dus het was duidelijk er was genoeg keuze.
    Veel clubs die adverteren met veel vrouwen maar als je er bent dan blijkt het aantal toch echt wel tegen te vallen maar hier in Samya is daar geen woord van gelogen.
    Ook veel erg mooie dames gezien en dit werd gedurende de dag alleen maar beter en ook viel het op dat dames tussendoor even een powernap gingen doen omdat ze nog tot 5 uur door moesten gaan.
    Nog 2 oude bekende dames gezien die ik ooit in andere clubs heb ontmoet. 1tje was van de LR maar haar naam is mij ontschoten en ik kwam voormalig Krista tegen van Pauschalclub bochum/dortmund die hier als Farina werkzaam is.

Kamer 1: Na wat diversen speeddates te hebben gehad viel mijn oog op de Roemeense Katy.
    Met haar lang gesproken en wat gedold met haar toen toch de beslissing genomen om met deze Roemeense schone na de kamer te gaan maar van te voren ging ik eerst nog even een douche pakken en daarna hebben we samen nog wat gedronken en toen zijn we dus richting de kamer vertrokken. We kwamen uit in kamer 2 die was voorzien van een tv en een jacuzzi maar van beide maakte we geen gebruik want we waren hier tenslotte voor andere dingen.
    Snel ontdeden we ons van onze kleren en nu kon inspecteur Cheasehead het zaakje goed inspecteren. Ow boy wat een strak lichaam heeft deze 21 jarige zeg, heerlijke borstjes en een heerlijk kontje. Na wat zoenen en elkaars lichaam verkend te hebben nam zei de gummi knuppel van de inspecteur zachtjes in haar mondje en draaide met haar tongpiercing zachtjes rondjes om de gummi knuppel. Het geen enorm genot opleverde en de inspecteur werd hier bloedgeil van en vervolgens riep hij dat ze het gummi maar moest monteren want hij wilde haar natte druipgrotje eens gaan verkennen. Heerlijk gleed de knuppel van de inspecteur naar binnen toe en had hij uitzicht op haar heerlijke lichaam ow wat een straf zeg. Na diversen standjes als laatste aangekomen bij doggystyle en de inspecteur duwde zijn gummi knuppel langzaam naar binnen met als uitzicht haar heerlijke kontje. Het duurde dan ook niet lang totdat de inspecteur zijn DNA in het rubbertje achterliet.
    Toen de inspecteur klaar was wees Katy hem er op dat ze nog 5 min hadden dus konden ze nog lekker nagenieten van elkaars lichaam.
    Haar pre sales waren goed en haar aftersales waren ook goed het geen mij nog een bijt afdruk in mijn arm opleverde want ze wilde de inspecteurs parfum hebben maar deze liet hij niet los.
    Hij werd aan alle kanten besnuffeld door haar maar gaf niet toe om zijn heilig water los te laten hetgeen wat resulteerde in een bijt afdruk haha.
    Al met al een hele mooie dame met voldoende service en een prettig gesprek en wat gekke dingen er tussen door. Daardoor krijgt deze dame een cheesefactor van een 8. Geen super GFE maar wel gewoon goed.

Kamer 2: De ogen van de inspecteur vielen als door de zwaartekracht op een heel heel mooie Roemeense dame genaamd Isabella. Ze liep in een kleine slip en topless rond met haar hele strakke lichaam en met haar mooie bruin/rode haren. Haar kan ik vergelijken met Alyson Hannigan https://cbscwdetroit2.files.wordpres...ow_1453_r2.jpg
    De inspecteur moest en zou haar gaan inspecteren maar goed eerst even eten en uitbuiken en haar al later weten dat er interesse was.
    Het kon de inspecteur geen moer schelen of ze wel of geen goede service had maar ze moest gewoon worden opgeschreven als een optiek fuck.
    Zo gezegd zo gedaan was de inspecteur aan het uitbuiken en hij zag dat ze werd weggekaapt door een medebeer. Hopelijk beleef ze niet al te lang weg dacht de inspecteur.
    En dat bleek ook het geval want na een half uur was madame weer terug.
    De inspecteur liet er geen gras over groeien en maakte zijn move en zei dat ze onder arrest stond en dat ze mee moest naar een verhoor kamer.
    Maar eerst wilde ze nog wat vitamientjes naar binnenhalen door middel van een rookstaaf.
    Daarna belanden ze op kamer 5. Een mooie ruime kamer en het orale examen werd eerst afgenomen. Het was wel goed maar het was telkens in etappes van 1 min.
    Dus net als het lekker begon te worden hiel ze even op en eigenlijk maar goed ook want anders had ze heel d’r keel volhangen.
    Daarna ging ze boven op de inspecteur zitten die voelde dat ze een heel strak poesje had en heerlijk ging ze tekeer boven op de inspecteur die dit als ruim voldoende beoordeelde.
    Daarna was het karwei zo gepiept omdat ze zo lekker was en het DNA hing dus snel in het rubber.
    Samenvattend een standaard kamer met een lekker wijf en daardoor krijgt zij een cheesefactor van 7. Dus prima optiek fuck.

Het eten:
    Als eerste in de middag heeft de inspecteur een lekkere lunch gehad met voldoende keuze uit eten wat er allemaal netjes verzorgd uitzag en hij heeft zelfs een eitje laten bakken die speciaal op maat werd gemaakt voor hem. Onder het eten werd hij nog wel aangevallen door een Italiaanse antiek blondine die haar uiterste houdbaarheidsdatum allang voor bij was en hij wimpelde haar ook maar snel weg.
    Het avond eten was ook prima met veel keuze alleen het vlees ontbrak maar ja dat was de inspecteur zijn eigenschuld want hij was buiten de BBQ helemaal vergeten.
    Maar al met al zeer prima gegeten daar.

Het rapport:
    Rond 8 uur verliet de inspecteur het pand en plakte hij bij de voordeur de sticker van cheesepolice oké. Er was dus genoeg keus uit diversen dames waar ook echt een aantal beauty’s tussen zaten en het eten was ook prima en de wellness was op de jacuzzi na ook prima.
    Al met al een mooie dag die word bestempeld met een overall cheesfactor van een 8+
    Dan wil de cheese police hoofdcommissaris W2 nog bedanken voor het clubbezoekingsbevel wat tot gratis entree leidde

18. Onderstaande 17 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 juni 2017),Agronymus1 ( 4 juni 2017),biged ( 5 juni 2017),Bord Eten (20 juni 2017),Bosco ( 5 juni 2017),Boybensdorp (10 juli 2017),Firehawk ( 4 juni 2017),gignnl ( 4 juni 2017),JonnyFontane ( 4 juni 2017),Jooploop ( 4 juni 2017),Manureva ( 4 juni 2017),Megaboob ( 5 juni 2017),Mr Bluenose ( 4 juni 2017),pret ( 4 juni 2017),satanic surfer ( 5 juni 2017),toyota ( 5 juni 2017),yylover ( 4 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

...een Italiaanse antiek blondine die haar uiterste houdbaarheidsdatum allang voor bij was...

Gloria/Sylvana dus. Wie wel eens in Hessen komt weet wie dat is.

20. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 4 juni 2017),Manureva ( 4 juni 2017),Sjeufke ( 4 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 12:13
    Discussies
    5
    Thanks
    232

Standaard

Vorige week vrijdag heb ik een bezoekje gebracht bij Samya. Het was een hele rit daar naartoe en was dan ook blij bij mijn aankomst. De parkeerplaatsen achter het gebouw waren allen vol. Zodoende mijn auto voor aan de straat geparkeerd. Er stonden daar verder geen auto's, zag geen parkeerverbodbord, dus het maar op gewaagd. Dit was verder ok. Bij vertrek geen bon opgeleverd.
    Ontvangst was hartelijk en mij vrijkaart werd zonder problemen in ontvangst genomen.
    Ik ben rond 16:00 uur binnengekomen en mijn vertrek was omstreeks 21:30 uur.
    Er waren schat ik zeker 60 dames aanwezig. Van alles wat, dat was niet mis.
    De catering vond ik prima. Tijdens mijn bezoek heb ik geen aansluiting gehad bij mede beren en dames. Niet dat ik dit niet opzocht, maar ik ervaarde toch een zekere afstand. De dames acteren met elkaar en ik heb geen contact kunnen leggen met andere beren. Er was een oudere dame die echt actief contact zocht bij verschillende aanwezigen met een overduidelijk doel direct naar de kamer. Dit is nu net wat ik niet zoek. Mijn ideale van verdergaand contact moet toch komen van gewoon contact te maken, dat de dame haar charmes laat zien en ik opgewonden raak.
    Ik heb nog gedacht dat ik voor het eerst een club zou gaan verlaten zonder sex. Niet dat de dames niet aantrekkelijk zijn, maar gewoon dat ik het niet zoek om binnen 1 minuut het gevoel krijg om op de kamer te moeten.
    Gelukkig schoof een aantrekkelijke dame tegen me aan. Ze had me blijkbaar geanalyseerd en zocht contact met me. Ze had interesse in me en was niet in aanlag met een kamervraag. Ik had een goed gevoel en ben haar naam helaas vergeten. Ze was Roemeense en had 2 berenvoetjes op haar billen getatoeëerd. Dat zag er leuk uit en zij 23 jaar te zijn. Van het een komt het ander, dus wij naar een kamer. De kamergang was zeer goed met haar. Ze was relaxt en had een zeer mooi figuur. Twee billen die echt perfect waren. Ze was heel erg meegaand en on top was ze geweldig. Zowel in de 'voorwaartse- als achterwaartse versnelling'. Een enorme explosie kon daarom ook niet uitblijven.
    Na deze geweldige kamergang heb ik het gelaten, want een overtreffen hierop durfde ik niet te rekenen. Na afloop vroeg een bewaker of alles naar wens was. Hij wees me nog op registratie en op een vrij entree bij vier bezoeken? Hij stond erop om dit bij de balie te registreren. Klantvriendelijke man. Overal was het een mooie middag/avond. Misschien weer tot snel.

22. Onderstaande 4 leden hebben spinazieboy bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 9 juni 2017),mechelen ( 9 juni 2017),Mr Bluenose (12 juni 2017),Sjeufke (10 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Samya-News

- Las Vegas Pokerparty am 17.07.2017 im Samya -

Am Mo. 17.07.2017 - große LAS VEGAS Pokerparty im Samya –

Liebe Freunde des Samya Club’s

Motto -Party
    LAS VEGAS-Poker-Party

Im Samya am MONTAG 17.07.2017

vanKees

24. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (12 juni 2017)

Last Online
    9 augustus 2024 @ 11:48
    Discussies
    7
    Thanks
    25

Standaard

I made it to Samya for a third time.
    A lot of girls but only a few men.
    Beatrice is a very nice girl. She gave me a GFE beyond believe. Spent 2,5 hours and would have loved to stay longer than that.

A few hours later I found out that not all girls are as nice as she is. A pity.
    Management gave me a free ticket for that.
    A lie is a great story that somebody ruined with the truth. (HIMYM)

26. Onderstaande leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (19 juni 2017)

Last Online
    19 juli 2024 @ 14:56
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Ik besloot nog eens naar Samya te gaan. Ik ben met de taxi naar de club gegaan. Omdat de meter erg snel opliep, wou ik dat de taxi me afzette bij het kruispunt aan het industrieterrein zodat ik de rest kon wandelen, maar de chauffeur protesteerde. Hij vertelde me dat als hij een aantal klanten aflevert bij de club hij een vrijkaart krijgt en zo zelf eens kan genieten op zijn vrije dag. Hij moet daarvoor een soort van beurtenkaart laten afstempelen. Nuja, dat gun ik die mens wel natuurlijk. Hij is dan gewoon wat verder gereden tot aan de club. Weer iets bijgeleerd.

Ik ben hier voorbije winter geweest, en er is gelijk veel veranderd in deze club. Alles lijkt wat gerenoveerd te zijn. De deur om naar de bar te gaan is nu dik glas. De grootste veranderingen zijn beneden in de wellness ruimte. De sauna is helemaal vernieuwd en bestaat nu uit 1 grote glazen ruit. Zo kan het personeel zien wat er zich afspeelt en hoef je geen schrik te hebben geen hulp te krijgen bij een hartaanval ofzo. De dampcabine is ook 1 grote ruit. Beiden eens geprobeerd. Sauna is erg warm, en de dampcabina is gewoon… pééérfect. Superheet, veel stoom en je ziet amper de anderen zitten. Aan de praat geraakt met een stamgast in de dampcabine, en van hem heb ik dan later een tip gekregen van een meid. Thanks “E” ! Er is in de wellnessruimte nu ook een grote afgesloten (koele) ruimte met waterbedden en ligzetels. Deze plek is erg aangenaam om even te repozen. Toch een flink stuk aangenamer dan vroeger. Ook is het mini-terrasje aansluitend aan de wellnessruimte opgefeleurd als een soort boedhistische tempel, afgedekt met een houten dak en zelfs een watervalletje. Het énigste dat hier nog ontbreekt is een jacuzzi.

Maar we zijn hier nog voor andere dingen, buiten de wellness. Opnieuw naar boven. De grill buiten stond luchtig worstjes en kotelettjes te bakken en een heel gala aan groenten. Mijn innerlijke mens es goed verwend en dan op zoek naar een meisje. Ik had al een jong meisje gezien met kortgeschoren kapsel en daar ik val op korte lokjes was mijn keus onmiddellijk gemaakt. “E” vertelde me dat het een goed meisje was en ging me zelfs voorstellen. Ze heette Dana, 22j oud en een soort van party-rave chick. Bij het kennismaken in de bar had ik wat de indruk dat ik haar stoorde want ze was de hele tijd bezig aan het babbelen met haar vriendinnen. Een beetje afstandelijk, maar god… deze meid is volledig mijn type. Ze lijkt me erg down-to-earth the zijn en ze vertelde dat ze nog niet zo lang in duitsland was en het de eerste keer was voor haar dat ze dit werk deed. Beetje gebabbeld over van alles en nog wat om kennis te maken. Toen ik haar vroeg wat ze toeliet op de kamer en wat niet, gaf ze het verassende antwoord dat ze wel ging zien wat er gebeurde en als ze iets niet graag had dat ze dat ging laten weten. Door dit antwoord toch besloten om met haar naar de kamer te gaan. Dat bleek uiteindelijk een hééél goede keus te zijn, want ik heb gewoon enorm goede seks gehad. Ik had de indruk dat ze er zelf gigantisch van genoot. Haar kort kopje leek heel gevoelig te zijn en ze leek niets liever te hebben dat ik op haar oortjes sabbelde en in haar nekje beet. In verschillende posities geneukt en gewoon erg goede intense romantische seks gehad. Een echte GFE !!! Nadien nog wat in elkaars armen gelegen en nagenieten. Ze vertelde me dat ze gestalked werd door andere klanten die blijkbaar verliefd op haar waren. Geen wonder, want dit is een buitengewoon charmante en joviale jongedame. Ik had net geen half uur met haar doorgebracht, maar ik besloot haar toch een tip te geven. Het verrassende antwoord was dat het niet nodig was, maar toch erg geapprecieerd. Als alle dames maar zo open en eerlijk waren gelijk haar… Superervaring !

Nogmaals gaan eten. Blijkbaar wordt het terras buiten opgeruimd en afgesloten met een lint en dus moet je als roker rechtstaan. Echt wel onlogisch want de meiden proberen ook van alles om toch maar eens comfortabel te gaan zitten en niet te staan op die moeilijke hoge hakken. En er zijn ook enkele gehandicapte beren en mannen duidelijk moeilijk te been. Dat is toch een tip naar het management toe denk ik. Laat dat terras open zodat iedereen rustig kan zitten. Het feest is nu binnen echt wel aan het losbarsten (23h). De meeste meiden zijn meer bezig met te kekgaaien met elkaar en het uitproberen van verschillende dansmoves dan met de aanwezige mannen. Er lijken wel meer dames dan mannen te zijn, maar de ramadan zal daar wel voor iets tussenzitten. Jammer genoeg is het bijna tijd om naar huis te gaan.

Terug een fantastische ervaring dus in Samya. Het énige, énige minpuntje is natuurlijk het nog steeds ontbreken van een jacuzzi, en natuurlijk het afsluiten van het terras zodat al die uitnodigende stoelen niet meer kunnen gebruikt worden. Toch weer prachtavond gehad en zelfs nu ik dit schrijf terug een brede smile op mijn smoel.

28. Onderstaande 7 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

Boybensdorp (10 juli 2017),Firehawk (21 juni 2017),Manureva (16 juli 2017),Mr Bluenose (19 juni 2017),Sjeufke (18 juni 2017),VAZKOR (19 juni 2017),Wijze grijze (18 juni 2017)

Last Online
    12 november 2024 @ 19:38
    Discussies
    2
    Thanks
    60

Standaard

Komende week voor het eerst een bezoek gepland bij Samya. Zal er rond 14.00 u zijn. Ik lees dat het dan nogal rustig is. Goede tips zijn welkom om er een leuke dag van te maken.

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Marcus69.
    der Taxifahrer hat Dich angelogen. Zuerst hat er von Dir mehr Taxigeld abkassiert (Rest der
    Wegstrecke) und da Du kein "Neukunde" warst hat er keine Karte zu erhalten.
    Hättest Du das bei der ED gesagt, hättest Du möglicherweise die freie Eintrittskarte
    bekommen. Den die Samya Führung möchte solche "Abzocker" aussortieren, die die
    Gäste und den Club betrügen.
    Also beim nächsten Mal....Vorsicht (den die ED hat ein hervorragendes Gesichtergedächtnis)

vanKees

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snow.m Bekijk bericht
    Komende week voor het eerst een bezoek gepland bij Samya. Zal er rond 14.00 u zijn. Ik lees dat het dan nogal rustig is. Goede tips zijn welkom om er een leuke dag van te maken.
    Mocht je tijd en geduld hebben, in de thread staat een kortingskaart voor na 15/7. Scheelt je 2 tientjes mocht dat uitmaken.

32. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

snow.m (10 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 23:21
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snow.m Bekijk bericht
    Ga er liever om 21.00 naar toe...dan begint te het feest pas echt met ook veel meer dames

34. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

snow.m (10 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Dinsdagochtend bij Samya beland. Fraaie tent en nette wellness. Mijn favoriet: hun slaapruimte met waterbedden en een soort laser licht waar je de stofdeeltjes ziet dwarrelen als sterretjes. Ideaal zo een plek voor een luie ijsbeer als ik. Buffet hebben ze ook netjes afgedekt tegen de vliegen. Al met al, een tent waar ik me prettig bij voel.

Heb met de zwart harige Roemeense Mandy gekamerd met herhalingsgevaar 7. Ze is pas 1 week hier sinds de sluiting van FKK Eden. Grappig dat hoe meer je ijsbeert hoe meer dames je tegenkomt van elders. Zo herkende Gina me nog van happy garden. Had toen nog met een vriendin van haar een trio gedaan. Leuke meid, en ik wilde best kameren, maar wilde eigenlijk ook door omdat ik nog meer clubs op m'n lijstje heb staan. Dus met dikke zoen afscheid genomen voor de volgende trip.

36. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (16 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),phoenix ( 9 juli 2017),Sjeufke ( 9 juli 2017),VAZKOR (13 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Discussies
    20
    Thanks
    768

Standaard

Ik wil een keer gaan kijken bij deze club. Op een maandag, overdag. Hoeveel vrouwvolk is er dan ongeveer aanwezig? Alvast bedankt voor jullie info!

Last Online
    Discussies
    168
    Thanks
    6.031

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Ik wil een keer gaan kijken bij deze club. Op een maandag, overdag. Hoeveel vrouwvolk is er dan ongeveer aanwezig? Alvast bedankt voor jullie info!
    Weinig. Overdag maximaal 20, wellicht nog een stuk minder. Samya bezoek je best 's avonds; de club komt pas tot leven na 18 uur. Toch is deze club best wel de moeite waard.

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Montag im Samya?
    Keine gute Entscheidung. Warum? Die meisten Mädels haben Freitag, Samstag und den Sonntag gearbeitet und oft ist dann
    der Montag ihr "freier Tag".
    Mit Ausnahme wie heute: da ist Pokerabend und da versprechen sich einige Frauen Geld zu machen.
    Unter der Woche würde ich den Mittwoch vorschlagen, Mottotage oder einen Tag vor einem deutschen Feiertag.
    Sichere Tage sind Do., Fr., Sa.
    Veel plezier

vanKees

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Groter probleem is het overdag verhaal. Er is in Samya nooit wat te beleven overdag

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Samya - De DVP-dancing bij uitstek
    8->9 Juli 2017

* Dit is een exclusief ijsberen-verslag voor het vrijkaartje van dit forum waarvoor veel dank!
    * Geen kopie wordt nog langer door mij gemaakt op andere fora.
    * Mijn laatste bezoek aan Samya was van 15 Mei 2016 dus een en ander was nog nieuw voor mij.

Fazit

Condoomplicht wordt netjes geafficheerd.
    Geslaagde renovatie van het wellness-gedeelte met afgeschermde rustruimte, helaas ontbreekt een jacuzzi
    Partysfeer in de loop van de avond, dat is niet veranderd. Wie van Balkan-muziek houdt, voelt zich hier thuis.
    Line-up optisch erg sterk, service niveau 'op goed geluk'.
    Opletten van Gloria als je niet van milfs houdt. Gaan voor Gloria als je van supermilfs houdt.
    Eten: groente-aanbod erg ok, vlees (tonijn) smaakte me minder
    Ambetante stoelen bij bar weg, deze rond podium vervangen door grijze poefen.
    Terras met buitensauna eindelijk ontdekt (m'n vierde bezoek inmiddels)
    Interessante dames voor volgende maal: Vanessa, Ada, een slanke dame met blauwe ogen die graag danst (naam vergeten)
    * 3 kamergangen met resp. Ines, Leia en Nora.

GEMIDDELDE SERVICE SCORE SAMYA: 7,33 / 10

TIP: Bij 4 bezoeken aan de club is de 5de gratis, vraag er naar bij de theke. Zelfde actie is in Mondial.

Directives en aankomst

Komend van Mondial (op ander forum want hun vrijkaart) was ik eerst van plan naar Babylon te gaan. Ik was er al bijna toen het regende, niet veel, wat spetters. Ik draaide m'n auto en ging op weg naar Samya op een kleine tien minuten van de club af wat m'n reistijd weer op een 25 minuten bracht: een KP'tje om U tegen te zeggen.

Bij Samya aangekomen gemerkt dat de erg kleine parking vol was met wagens en ben achterwaarts terug de straat op gereden om wat verder in de straat te parkeren in stijl. Ik hoorde al volk praten en lachen: het terrasgedeelte van het restaurant grenst dus aan de straatkant.

Ik kwam binnen en overhandigde de vrijkaart. Deze werd vlotjes aanvaard en ik mocht een grijzeberenvel, een handdoek en badeslippers in ontvangst nemen. Ik toogde naar beneden langs de mooie blauwe schildering van een prachtige vrouw. Samya? In de lockerruimtes zie je keurig de affiche over de condoomplicht hangen.

De rondleiding

Ik douchte me kort want in Mondial had ik ook al gedoucht. Daarop werd ik al meteen overmeestert door een dame met een mooi stel tieten die duidelijk van leeftijd was. Ze pakte me meteen in door met een charmant gebaar, zichzelf de Italiaans gedienstigheid toedichtend, de handdoek stevig rond m'n lendenen te knopen, en troonde me snel mee naar boven door ongegeneerd m'n arm bij de hare te nemen om me rond te leiden. Ik stamelde dat ik de club al kende en het gewoon maanden geleden was dat ik hier nog was geweest maar het mocht niet baten: ze zou en moest me de club tonen, vooral een bepaald terras. We gingen naar boven en weer naar boven en verder een gang in en daar toonde ze me inderdaad een mooi ruim terrasgedeelte met een buitensauna. Hier was ik nog nooit geweest dus is goed om weten. De sauna vergat ik wel eens te testen die avond. Dus volgende keer dit deel van de club nog eens opzoeken. Veel tijd gaf ze me niet want ze bracht me naar de ruime kino waarover ze met vele superlatieven sprak. Ja dat is er inderdaad groot. Andere clubs met een groot uitgevallen kino zijn Villa Marisol en Sharks (5 jaar geleden toch). Ze troonde me helemaal naar boven mee en wou al presalen. Ik had er echt geen zin in, in die milf. Ik zag dan nog een hoop prachtige strak in het zachte mooie bruine vel zittende sexy dames die ons langs passeerden. Echte miss druif types, die schoonheidswedstrijden kunnen winnen. Damn, ik wist meteen dat het weer lastig zou kunnen worden vannacht. Ik zei haar dat ik pas ben gearriveerd en dat ze niet zo m'n type is, ze was not amused: 'I'm not your typ!'. Nope, you got that right, sigh. Dat moet daar lastig concurreren zijn voor deze dame bij al dat optisch geweld. Haar naam blijkt Gloria te zijn, een dame van redelijk hoge leeftijd. Hoeveel precies weet ik niet maar die tieten daar is op eerste zicht niet veel mis mee. Maar goed, ik wou jongere dames palen vandaag, zeker met dat aantal dat er rondliep. Ik ging dus naar de bar.

De barruimte en restaurant

Er waren heel wat mooie jonge dames en het werd nu echt duidelijk dat de keuze lastig zou worden. Ik had niet verkeerd gegokt Mondial zo snel al te verlaten na 1 goede sessie daar: hier zit meer moois! Ik haalde een cola en was blij te zien dat deze makkelijker te bereiken was mits de grote stoelen daar weggehaald zijn. Daarop verkende ik het restaurant en zag dat er nog een gedeelte buiten was waarvan ik het rumoer van op de straat kon horen. Daar zag ik Ines zitten met 2 andere dames. Ze herkende me eerst niet en toen ik zei wat we laatst hadden gedaan, herkende ze me ineens weer. Niet alle DVP's hebben dat befaamde supergeheugen. Ze is nog steeds sexy en vriendelijk en in haar zag ik een zekerheid betreffende goede service. De rest, dat valt nog te bezien. Op z'n minst kan je hier optickficken in een dancing omgeving. Daar loopt het ook tjokvol mooie babes maar die kan je moeilijk of niet krijgen (ik toch niet), hier wel. Als de druk te groot is, ga even de kamer op om een half uurtje te spelen en te seksen. Ideaal toch!? Ok, voor service moet je wel wat geluk hebben. De kansen daarop verhogen mogelijk als je voor een uurtje gaat en dat al van in het begin zegt.

Ik ging nog een hapje eten. In Mondial was dat goed en in die zusterclub heb je eveneens keuze in een mooi assortiment groenten. Dat is hier niet anders. De barbeque van Samya heb ik op een of andere manier gemist, als die er al was. Ik nam wat tonijn, niet m'n favoriete eten. Hier hebben ze behoorlijk last van de vliegen, alles werd wat afgedekt. Ik at buiten tegenover een beer die een dame aan het masseren was. Toen ik bijna gedaan had met eten kwam er een dame op m'n schoot zitten die ik vaag herkende. Ze stelde zich voor als Ema: de € viel...de enige lange sessie waar ik achteraf niet zo tevreden over was...nee, niet nog eens meid. Ik zei haar niet geïnteresseerd te zijn en naar de wellness te willen, ze stond recht en vertrok met een lang gezicht.

In de bar had ik nog verschillende andere dames aangesproken en waren er dames die zich voorstelden. Hiervan herinner ik me Ada en Vanessa als opvallend, de eerste vooral, een erg slanke dame. Telkens had ik wat twijfels. Uiteindelijk ben ik naar de wellness geweest om de daad bij het woord te voegen tov Ema. De muziek die ondertussen werd gedraaid was commercieel toen ik in de club aankwam rond kwart voor acht. Later in de avond draaiden ze 70s rock muziek tussendoor maar geen spoor van de verre familie der Byzantijnse muziek. Daar swingden bepaalde dames ook op, overigens.

De wellness

Ik heb de vernieuwing nog niet gezien en vind die erg geslaagd, hier kreeg ik een gevoel een tempel der rust te betreden komend van de tempel der lust boven. Decoratief is het Egyptisch-oriëntaals ingericht. De 2 sauna's zijn vervangen door 1 grotere sauna met glazen deur en afscheiding: je kan er in kijken. Rechts daarnaast was de stoomcabine of hamam, niet zo groot als bij Mondial. Heb een paar maal in beide gezeten. Da sauna is goed heet, de hamam super heet. Het ruikt er erg goed in die laatste, naar ik vermoed is het een soort eucalyptus dat ze gebruiken. Als je neus erg verstopt is of je zit met een verkoudheid, dan moet je beslist hier zijn. Tegenover de sauna in de wellnessruimte bevind zich de massagetafel. Binnen de wellness is er een afgescheiden verduisterde ruimte waar je kan rusten: veel relaxstoelen rechts en relaxbanken links staan er in een rij en aan het plafond zie je een keur aan led-lichtjes die als sterren blinken in verschillende kleuren, zo geplaatst zodat ze diverse vormen voorstellen. Er is een soort light beamer dat eens streep purper licht projecteert naar de overkant en behalve voor decoratieve redenen weet ik niet waarvoor dit nu dient. Ze blazen er lucht in vermengd met een aromatische geur, vermoed ik want nergens kon ik zo goed indoezelen als hier.

Ideaal is dit! Echte dancings hebben dat niet, ik moest er steeds weglopen door de overdaad aan prikkels en even uitrusten in een relaxruimte had veel goed kunnen doen. Samya is daarmee de geknipte uitgangsgelegenheid, nog los van het feit dat je de babes hier gewoon kan neuken tegen een prijs. Ik maakte vaak gebruik van deze ruimte en plaatste er m'n live updates.

Clubambiance

De balkan muziek werd veel later boven gehaald dan ik heb verwacht, zal half twaalf verre zijn gepasseerd. Maar als die wordt boven gehaald, komt gans de tent los. Hier leven ze erop. Het publiek is hoofdzakelijk Turks-Arabisch en de meiden bewegen hun heupen en kont van links naar rechts, rond en rond. Er waren paaldansacts en een dame deed een buikdansact of wat ervoor kon doorgaan op dit typische nummer

Verder veel Turkse muziek waarbij men graag in een kringetje dans en zowel ijsberen als dames op het podium hun armen in elkaar haakten, een overheersend genre hier:

Heel leuk de dames zo sexy te zien dansen

Kamersessies: 3 mooie dames

Ik had 3 dames geneukt:

Ines begint ondertussen een vaste waarde te worden: van m'n 3 laatste bezoekjes ging ik elke terug met haar op kamer en het blijft super! Ik vroeg haar gewoon de sleutel, simple comme bonjour.

>> Ines - m'n servicegarantie in Samya

Bij de buikdansact kwam Leia naar me toe gedanst en wist me te verleiden met haar exotisch voorkomen en haar verleidelijke bewegingen. Ze toonde de aanzet naar haar grote borsten door haar BH iets naar beneden te schuiven en haar lippen te tuiten in een kus. Ze sprak me aan maar met het geluidsvolume is praten een verloren kwestie, een spijtig nadeel van deze setting. Presales zijn zo moeilijk te handhaven in de bar.

>> Leia - Exotic Hungarian beauty

Na mijn ontwaken in de rustruimte met 'morning wood' naar de bar gegaan. Ieder kent dat wel: je ontwaakt met een stijve. In een club als Samya half vermoeid en super geil naar de bar strompelen is in deze conditie schreeuwen om seks met de eerste de beste lekkere stoot dat er op je af loopt. Zo kwam ik Nora tegen: beeldschoon, een plaatje met romige zachte borsten, rode lippen en lang zwart haar.

>> Nora - Finish&Go session dankzij 'morning wood'

Afsluiten

Nora was de laatste al had ik het gevoel èn het budget voor een vierde sinds Sixsens verviel. Het werd een no go want Babylon en een reis van 2 weken naar de UK stonden gepland deze maand, heel zot doen zat er helemaal niet in. Jammer, want hier lopen zeer mooie poppetjes rond. Ada kwam weer in m’n blikveld: aï ,lastig, lastig. Ik genoot enkel verder van de ambiance in de club, de wellness en het relaxen in de mooie rustruimte. Daar lag een dame die te veel heeft gedanst. Ik viel opnieuw in slaap en werd nogmaals wakker met een stijve. Zou ik naar de bar even kijken en...nee nee, er kwamen 2 mannen binnen om mee te delen dat de club ging sluiten. Ik ging dan maar naar de douches toe en kleedde me vervolgens om. Buiten was het al licht geworden. De theke wees op een actie van de club waarbij je na 4 bezoeken de 5de maal gratis binnen kan. In Mondial geldt ook die actie. Een van de mensen van de club vroeg of alles goed was en ik antwoordde enthousiast dat alles naar wens was.

Ik ging naar het hotel toe en kon gaan slapen. De ruige kerel met het schoothondje als waakhond aan zijn voeten zei de vorige dag dat ik lang mocht uitslapen, dat was positief. Zelf leek hij alleszins nog drukdoende terug op aarde te komen. De volgende dag heb ik na een ontbijt in het nabijgelegen benzinestation maar een wandeling gemaakt in de hoge venen. Het was lastig, erg lastig, om SixSens te kunnen laten vallen (Mickey, Julia, Melanie, all will be missed...): een teken dat ik wel erg verslingerd ben geraakt aan de clubs. Ik kan m'n dames bijna niet meer missen, de sessies kort of iets langer, geven me de energieboost om verder te gaan.

Conclusie

De club is nog steeds de DVP-dancing zoals ik ze ken, de dames supersexy en de ambiance super. Het wellness-gedeelte is erg geslaagd ondanks het ontbreken van een jacuzzi, vooral de aparte duistere relaxruimte was positief. De club is er in mijn ogen op vooruit gegaan. Persoonlijk heb ik geen hinder ondervonden van de nieuwe regels der wet gezien orale niet zo mijn ding is.

Samya tot de volgende!
    De zwarte wolf

42. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (17 juli 2017),ButtinSky (29 juli 2017),cheasehead (29 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (17 juli 2017),gignnl (29 juli 2017),Laatbloeier (22 juli 2017),Mr Bluenose (20 juli 2017),waterrat (24 juli 2017),yylover (29 juli 2017)

Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten