Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Ausrufezeichen Doe iets voor de minderbedeelden : Freerice.com

Wij, die hoog oplopen met respect voor de Meiden, kunnen ook ons rijstkorreltje bijdragen aan de armoede.
    Veel is het niet, maar vele kleintjes maken één groot.
    Door een vraag goed te beantwoorden, schenk je 10 rijstkorrels, en het kost je niks. En je wordt er nog wijzer van ook

Draag je rijstkorreltjes bij.
    Het begon op 7 oktober met 830 rijstkorrels, en heden zitten we al aan meer dan dertig miljoen rijstkorrels/dag.

In naam van de minderbegoeden van deze wereld, bedankt alvast.

http://www.freerice.com/

rplover :wink:

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard Hoeveel vragen zijn er eigenlijk in deze test ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Wij, die hoog oplopen met respect voor de Meiden, kunnen ook ons rijstkorreltje bijdragen aan de armoede.
    Veel is het niet, maar vele kleintjes maken één groot.
    Door een vraag goed te beantwoorden, schenk je 10 rijstkorrels, en het kost je niks. En je wordt er nog wijzer van ook
    Zal deze test waarschijnlijk wel niet goed begrepen hebben : wou deze eens vlug doen, zoals bij andere tests, doch ben ca. 1 uur bezig geweest met deze test en toen had ik 3.800 rijstkorrels verdiend. Voor elke juiste oplossing 10 rijstkorrels, dit zou willen zeggen dat ik 380 vragen juist beantwoord heb, maar ik had natuurlijk ook heel wat verkeerde antwoorden gegeven waar geen rijstkorrels verdiend werden. :p Heb trouwens de indruk dat sommige vragen terug kwamen in de test.

Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven, aangezien deze vragenlijst eindeloos scheen en ik geen inzicht had wanneer deze test zou stoppen.

Anvers

Last Online
    7 december 2011 @ 01:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Handiger en minder tijdrovend is het om gewoon de bedelaars in het SKW af en toe iets toe te stoppen...
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Handiger en minder tijdrovend is het om gewoon de bedelaars in het SKW af en toe iets toe te stoppen...
    Ja, veel handiger, vooral als je die bedelaar dan met uw geld (en dat van nog 20 anderen) ergens ziet binnenstappen later (is echt gebeurd) :D

Zelfs als het ons niks kost is het blijkbaar nog te veel voor ons. Een tip: des te meer foute antwoorden je geeft, des te makkelijker de vragen worden

rplover

http://www.freerice.com

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Ausrufezeichen Help meisjes bevrijden uit kinderbordelen

Gisteren 'n reportage van Yolanthe Cabau van Kasbergen waarin meisjes werden bevrijd uit Indiase kinderbordelen.
    Je kunt geld doneren aan Yolanthe's stichting: http://tros.nl/index.php?id=596 en http://www.peoplestrust.nl/
    Founding Member

Last Online
    7 december 2011 @ 01:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Ja, veel handiger, vooral als je die bedelaar dan met uw geld (en dat van nog 20 anderen) ergens ziet binnenstappen later (is echt gebeurd) :D

http://www.freerice.com
    Zie je nu dat ik mijn geld altijd aan goeie doelen geef :D
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Klik

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Internetspel geeft armen rijst

Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard ondertussen....

...worden er al bijna 200 miljoen graankorrels per dag gedoneerd.
    Mooi zo.......

Last Online
    Vandaag @ 00:48
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

ik dacht dat er een projekt was om een zogenaamde $100 computer te ontwikkelen voor de arme landen? Mag hopen dat hij bijna beschikbaar is, dan kunnen ze aldaar in hun eigen behoefte voorzien....

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    ik dacht dat er een projekt was om een zogenaamde $100 computer te ontwikkelen voor de arme landen? Mag hopen dat hij bijna beschikbaar is, dan kunnen ze aldaar in hun eigen behoefte voorzien....
    Mijn moeder zei me altijd, eerst het kot en dan een varken :D
    Als we kosteloos kunnen helpen, enkel onze hersenen te gebruiken, is dat een goede start.
    90 percent van die sukkels hebben geen electriciteit, misschien melkpoeder opsturen naar de landen waar een waternood heerst :green_smi

En wie gaat die computers bedienen? Ik ben akkoord, dat in een volgende fase een methode moet ontwikkeld worden om hen in hun eigen behoeften te voorzien, maar als de nood hoog is, is die rijstdonatie een goed initiatief.

En de nood is hoog, meer dan de helft van de wereld leeft onder de inkomensgrens van 1 schamele dollar per dag. En heeft dus honger.

Last Online
    Vandaag @ 00:48
    Discussies
    85
    Thanks
    2.342

Standaard

Mijn moeder zei me altijd, eerst het kot en dan een varken :D
    Als we kosteloos kunnen helpen, enkel onze hersenen te gebruiken, is dat een goede start.
    90 percent van die sukkels hebben geen electriciteit, misschien melkpoeder opsturen naar de landen waar een waternood heerst :green_smi

En wie gaat die computers bedienen? Ik ben akkoord, dat in een volgende fase een methode moet ontwikkeld worden om hen in hun eigen behoeften te voorzien, maar als de nood hoog is, is die rijstdonatie een goed initiatief.

En de nood is hoog, meer dan de helft van de wereld leeft onder de inkomensgrens van 1 schamele dollar per dag. En heeft dus honger.
    Ik snap het allemaal wel. Waar het om gaat is dat er al tientallen jaren voedsel verstuurd wordt. Is er wat veranderd? Ik realiseer mij dat het allemaal onze (wellicht mijn) schuld is want ik drink DE koffie, heb een auto en een koelkast. Verder draag ik niet milieu vriendelijke joggingbroeken, zijn mijn bloemetjes geteeld op basis van uitbuiterij en en is de fabriek waar ik aandelen in heb bezig om kunstmatige rubbersoorten te promoten. De brandstof die toch al zo duur is wordt gewonnen over de ruggen van de mensen in Nigeria die niet de tools hebben om wat te verbouwen maar wel gaten kunnen boren in de pijpleidingen...
    Het is ook mijn schuld dat de heer Moegabe met zijn beleid een gigantische hongersnood gaat creeeren enz enz enz.
    Ook ik heb de wijsheid niet in pacht om dit probleem op te lossen. Iemand anders heeft ooit eens gezegd: geef iemand een vis en hij kan een dag eten. Geef iemand een net en hij kan de rest van zijn leven eten. En dan hoeft het niet eens een McFish te zijn......

PS: als iemand netkousen draagt dan kan ik daar wellicht niet van eten maar wel genieten. Om maar te zwijgen omtrent de relatie met vis....

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten