Ik heb afgelopen vrijdag ook een eerste keer met Betty geneukt.
Na een uurtje chillen in de vooravond, begon kleine Piet terug zin te krijgen, dus ik heb me opnieuw naar de bar begeven, en ik had geluk, want Russische Betty, vrijdag het nummertje 1 op mijn to do lijst, was vrij en zat alleen.
Betty is een mooie Russische meid, 22 lentes jong, voorzien van lang bruin haar, een leuk gezicht en intrigerende blauw-groen-grijze ogen. Ze is 1,65m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie poep en een hele leuke B-cup. Ze was gekleed met een korte leren rok, en een geile doorkijkbloes.
Op mijn vraag verplaatsten Betty en ik ons samen naar een zeteltje waar ik een heel aangename en langgerekte presale heb gekregen. Dit kon niet anders dan tot een kamergang leiden, en zo geschiedde ook.
De kamergang was uitstekend. Zoenen gebeurde slechts met heel weinig tong, maar daarbuiten heb ik geen klagen gehad: een uitstekende pijpbeurt, 69 en lekker en gevarieerd neuken met een mooie meid met een strak poesje. Zalig en een 2de orgasme van de dag was dan ook geen enkel probleem!
We hebben de laatste 5 minuten van de kamergang nog gezellig nagepraat en geknuffeld en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten.
Herhalingsgevaar? Als ze dan aanwezig is, is Betty een zekerheid bij een volgend bezoek aan Heaven7!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum