Pagina 14 van 178 EersteEerste ... 41011121314151617182464114 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    9 januari 2025 @ 16:58
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Gisteren weer eens een keertje naar Babylon getogen, omdat ik zag dat er een gigantische bezetting zou zijn. Twee dagen ervoor stonden er al 52 dames op de AWL en dat groeide aan naar 59. Ik begon me af te vragen of dat allemaal wel zou gaan passen en of zelfs in Babylon kamerwachttijden zouden gaan ontstaan.

Op de dag zelf werd ineens de teller bijgesteld naar 45. Oeps; zijn er ook dames van de hitlist niet meer aanwezig? Gelukkig was alleen Daria afgevallen. Veel belangrijker voor mij was dat Gabriella voor het eerst sinds een jaar weer aanwezig was. Mijn eerste keuze was gemaakt en dat was weer een ouderwets goede sessie. Blijft een leuke meid met een grote bek, een topfiguur en intieme service.

Daarna werd de keuze lastiger. Denisa is een zekerheidje, maar uiteindelijk wil je toch eens wat anders. Jeanette, Maya, Ella en Violetta zijn geen moment beschikbaar geweest. Allemaal dauergebucht. De keuze ging daarom tussen Flori en Jenny. Onderweg naar Flori kwam ik Jenny tegen en bleef daar plakken. Wat een dondersteen. Technisch stelt het allemaal niet veel voor, maar ze was botergeil en wilde alleen maar hard neuken en gevingerd worden. Eerder op de dag hoorde ik een collega ijsbeer snoeihard gillend klaarkomen. Dat kan je bij Jenny met haar opzwepende gedrag maar zo overkomen. Je bent gewaarschuwd.

Lekker dagje dus.

2. Onderstaande 16 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 juli 2017),biged (21 juli 2017),blauwebeer (22 juli 2017),brombeerzuid (21 juli 2017),duivenmelker (21 juli 2017),Eddy_V (21 juli 2017),Elmo3108 (21 juli 2017),Firehawk (21 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 juli 2017),Goedemorgenallemaal (22 juli 2017),Klatergoud (21 juli 2017),Manureva (22 juli 2017),Mr Bluenose (22 juli 2017),spirou (21 juli 2017),waterrat (22 juli 2017),Wijze grijze (21 juli 2017)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Nou vooruit dan maar weer. Koers gezet naar Elsdorf.
    Eerst ff pinnen. Donderdagavond was het niet gelukt als gevolg van een defecte pinautomaat.
    Dus naar pinautomaat nummer 2 vrijdagochtend: defect.....ik kan een lang verhaal kort maken. Nummer 3 en 4 ook defect. Ik had het er helemaal mee gehad. Dan maar in Babylon de nodige Euries uit de flappentap trekken tegen een meerprijs van €9,99.
    Onderweg 'Stau' rond Aken. Oorzaak: Een aantal Belgen dat gekreukeld tegen de geleiderail stond 'geparkeerd'.

Het wat later binnenkomen heeft ook zo zijn voordelen. Geen Imps op een rij, maar lekkere naakte snoeppies die gewoon ff intiem komen lebberen: Bianca, Eva, Daria, Sofia en Violetta. En toen moest ik dus de entree nog betalen Dat maak ik bij Thermae 2000 in Valkenburg nooit mee.

De entree afgetikt en ik mocht mijn rokje weer aantrekken. Belegd broodje en koffie.
    Voor de eerste maal een koppel gezien in de kleedkamer. Jaha, hoe ga je dat nou met die handdoek doen, he meid? Het was even wennen, maar het besef drong uiteindelijk door dat er voor de bovenkant geen bedekking is in Babylon.

Geen alibi, dus rond 18 uur stond de terugreis op het programma. Verder ook geen bekenden die zich hadden aangemeld. Dan moet je maar weer zien hoe je zo'n dag door komt! Buiten het kameren dan
    Violetta was na een uurtje present en stond al weer klaar om de bloemetjes buiten te zetten. Na een half uurtje leuteren richting kamer. Zo'n eerste kamer, dan loopt de pap er vanzelf uit. Een paar keer flink op de rem getrapt.......en dan, gebonk op de deur! Polizei! Ik dacht jammer dan, want in dit hok gaat alles volgens de Duitse wet. Het was een bevriende clubmaat die ons kwam verblijden met 2 stukken taart. Niet de eerste keer overigens. Bij deze is hij de butler! Enfin, na dit intermezzo moest de zaak weer even terug in stelling worden gebracht, want er was sprake van enige spierverslapping. Maar in missio, volledig vastgeklemd tussen haar benen en eens diep kijkend in die blauwe ogen, kwam ook deze workout weer tot een spetterend happy-end.

BIANCA en VIOLETTA
    Happie eten met Violetta en de butler. Daar kwam Bianca wat credits opladen. Met Bianca kan ik goed door een deur. Altijd veel fun met deze Imp. Begon me dat lekker ding allerlei toespelingen te maken voor een trio. No way, ik maak geen trio's. Geen goede ervaringen gehad in het verleden. Basta! Verrassend uit andere hoek, begon Violetta het spel mee te spelen. De meiden positioneerden zich zo dat ik tussen beiden stond. Hoe meer ik 'nee' zei, des te meer, gingen die twee boefjes door. Dit wordt mijn dood, zei ik. Dan heb je een mooie dood, zei Bianca. Nee zei Violetta, pas na 5 augustus graag (feessie). Op een gegeven moment had ik twee handen onder mijn handdoek en werden mijn tepels er zowat afgevreten. Even afkoelen en douchen...... . De butler schijnt nog enig aandeel gehad te hebben en de meiden te hebben opgehitst. Nou dat is dan wel gelukt. Zelfs na de koude douche was er nog steeds sprake van oververhitting. "Wat kann mie 't verrottenn"....met Bianca en Violetta naar de kamer.
    I'm Shy, dus zeg maar wat er moet gebeuren. 'Liggen!', was het commando. Net als thuis, doe ik direct wat van mij wordt gevraagd. En daar lag ik dan tussen twee heerlijke Imps. De hel brak los. Toch mooi om naar zo'n trio te kijken en al zeker als ik zelf het middelpunt ben. Het ging maar door en door.........de grande finale was voor Bianca!
    Wat een toppertjes! En dan reken ik mezelf mee

Na deze circusact kwamen we elkaar weer tegen op het terras. Kreeg van beiden alle benodigde nazorg!
    Bianca verdween, Violetta bleef. Weet niet of het aan de temperatuur lag, maar de warming up begon opnieuw. Kleine Sjeuf lag er bij voor kapot. Doe geen moeite lieverd.....gaat 'm niet worden. "You promised me doggy"??! Ja, ik beloof zo veel...... Nou, omdat het moet dan
    De butler had een reservering uit staan voor 18:01 uur bij Violetta. Zoveel tijd was dus ook niet meer over. Met the Queen of England weer afgedaald naar de catacomben en 'aon de geng'. Violetta gelukkig weer helemaal terug in GFE modus. Echter, met drie kamers vrij kort achter elkaar moest er gewerkt worden. Veel calorieën verbrand deze kamer! Kreeg nog de opmerking dat ik op de butler begin te lijken qua geluid(soverlast).

Na de kamer kort bijgekletst met de Butler, die inmiddels met Violetta in de armen lag. Aansluitend weer richting gebreide box! Ik wilde uiteraard geen storende factor zijn bij deze tortelduifjes.

Illusion Plopp!
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 22 juli 2017 om 11:38

4. Onderstaande 21 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 juli 2017),biged (22 juli 2017),blauwebeer (22 juli 2017),dennisw (23 juli 2017),duivenmelker (22 juli 2017),Eddy_V (22 juli 2017),Elmo3108 (22 juli 2017),Firehawk (22 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 juli 2017),Goedemorgenallemaal (22 juli 2017),kempie (22 juli 2017),le_belge (22 juli 2017),Manureva (22 juli 2017),Massi (24 juli 2017),Meme Moo (22 juli 2017),Mr Bluenose (22 juli 2017),Nedlovefkk (22 juli 2017),noglangnietuitgewandeld (23 juli 2017),Sphinx (23 juli 2017),VAZKOR (23 juli 2017),waterrat (23 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    De entree afgetikt en ik mocht mijn rokje weer aantrekken. Belegd broodje en koffie.
    Vergeten te melden dat ik gisteren met gereduceerd tarief Babylon binnen ben getreden.
    Waarvoor dank aan Babylon, jury Firehawk en IJsberenforum.

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Vergeten te melden dat ik gisteren met gereduceerd tarief Babylon binnen ben getreden.
    Waarvoor dank aan Babylon, jury Firehawk en IJsberenforum.
    Een ware mazzelpik onder dat rokje en niet eens Schots
    En Garde

7. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bearke (27 juli 2017),Mr Bluenose (22 juli 2017),Sjeufke (22 juli 2017)

Last Online
    22 november 2024 @ 20:54
    Discussies
    2
    Thanks
    927

Standaard

Ik had vandaag het vergenoegen om met gereduceerd tarief Babylon te bezoeken, dank zij het ijsberenforum. Was er rond 14:00u en ik had volgens mij al 1 van de laatste kluisjes boven, later in de middag zag ik meerdere beren beneden bij de oude kluisjes en ik kreeg nog later mee dat een 3 tal beren, duidelijk vrienden van elkaar, 1 kluis deelden, want er moest gepland worden wie wanneer ging kameren..
    Mijn Babylon dag is niet compleet zonder een uurtje massage van Milenka, zonder hoogte punt, maar dat werd vakkundig verzorgd door Silvia, die, voor mij, een top blaasklus in huis heeft. Heb verder genoten van de naakte dames die helaas niet zo heel veel gebruik maakten van het zwembad. Primeur: voor het eerst een Nederlandse dame in Babylon gespot, Johanna, een leuke blonde, spontaan lachende, Nederlandse babe, helaas qua bos hout niet vooraan bij de houthakker gestaan maar kreeg ondanks dat erg veel aandacht, leek erop dat ze niet eens de kans kreeg om ergens op een bankje te zitten. Aangezien ik geen veel performer ben, het bij het hoogtepunt van Silvia gelaten. Daardoor budget gespaard en hoop ik binnenkort weer richting Elsdorf te kunnen kachelen.

Update tuin: zwembad is dus zoals bekend volop in gebruik, karkas + dak whirlpool gebouw is gereed. Moet zeggen ze doen er wel lang over die bouwvakkers, maar kan het een beetje voorstellen met al die afleiding

IJBF bedankt voor de kortingskaart!

9. Onderstaande 12 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

biged (23 juli 2017),dennisw (23 juli 2017),duivenmelker (23 juli 2017),Elmo3108 (23 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 juli 2017),Klatergoud (23 juli 2017),le_belge (23 juli 2017),Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),noglangnietuitgewandeld (23 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017),waterrat (23 juli 2017)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Gisteren, op advies en uitnodiging van een kameraad met wie ik met grote regelmaat YinYang en (in mindere mate) Sixsens bezoek, voor het eerst in Babylon geweest.

De pinperikelen die Sjeufke beschreef in post #2019, een feest der herkenning . Ik kan mij natuurlijk gruwelijk vergissen, maar ik schat even voorzichtig ('und Ohne Gewähr') in dat wij beiden hebben geprobeerd te flappentappen in de 'sjoenste stad vaan de ganse wereld' . Gelukkig kon ik, bij de 'zaterdagochtend'-boodschappen, mijn budget bij het afrekenen en zonder extra kosten, 'bijpinnen'.

Enfin, rond 11.30 uur na een ritje van een klein uurtje, 'geland'. Eén keer aangebeld, een openzwaaiende deur en welkom geheten door een vriendelijke thekedame EN en groot deel van het vrouwelijke schoon. @Ronald11: voor jou is Babylon toch echt 'the place to be': alle DVP's 'volledig naakt'! De ontvangst, verre van beroerd dus en zeker en vast 'wetting the appetite'!

Het 'gevechtstenue' is wat beperkter als in YinYang en Sixsens en zeker in het eerste uur zat ik behoorlijk wat te kloten met die omgeslagen handdoek. Maar met een tip van Bianca behoorde dat probleem (voor zover dat een probleem kon worden genoemd) tot het verleden! En gelet de temperatuur van gisteren is een 'handdoek only' sowieso een stuk prettiger dan de grijze of witte badjas.

Het buffet, zeker in directe vergelijking met YinYang, minder keuzemogelijkheden, maar prima op orde. Geen bloktijden, dus je kunt van binnenkomst tot vertrek de inwendige mens continu op oorlogssterkte brengen c.q. houden. Naast deze pré, nog een andere pré ten opzichte van YinYang: geen evenementenpils, maar een lekkere 'Bitburger' of 'Kölsch'.

De barbediening was gedurende de middag wat aan de trage kant, de wisseling van de wacht bracht daar later een substantiële verbetering in.

Qua bezoek was het de gehele dag aangenaam druk en er heerste een heerlijk gemoedelijke sfeer! Geen 'haantjesgedoe' (ook niet in de avond) zoals in YinYang en wat een genot, ook geen 'baby, baby, are we going to the room' jagertjes'.

'You see what you get', dus je moet wel de visuele kwaliteiten à la Stevie Wonder hebben, wil je op de kamer nog (let wel: qua fysiek/looks van de dame) verrast worden.
    Ikzelf ben in de basis genomen geen liefhebber van donkere dames, maar in Babylon liepen me toch een paar 'zwarte pareltjes' rond, o la laa!. Uiteindelijk is het niet van een 'chocolate pussy' gekomen, maar daar gaat zeker in de toekomst verandering in komen.

Vier dames waren mij in het eerste twee uur van mijn visite qua looks en attitude zeer aangenaam en positief opgevallen en met twee van die vier, te weten Bianca en Kristina, is het ook tot een kennismaking inclusief kamergang gekomen. Recensies volgen nog, maar kort samengevat: tweemaal GFE en prima service! Bij beide dames ga ik zeker op herhaling!

Zelf ben ik niet zo'n liefhebber van sex 'en plein public' en dan is het best wel 'lullig' als je uit een ooghoek, terwijl je naar de DTM-autorace kijkt in het saunadeel, een mannelijke gast zijn 'oliepeil' ziet gemeten worden. Die peilstok ging er bij dame trouwens goed in en ik meende ook te mogen horen dat deze 'service inspectie' naar tevredenheid van hem door haar werd uitgevoerd.

Rond 23.30 uur uiteindelijk en met een goed en voldaan gevoel 'Babylon' verlaten en weer koers gezet naar huis!
    'Ein kurzes Fazit': Een uitstekende eerste kennismaking met 'Babylon'! Er zullen er nog vele bezoeken gaan volgen!!
    Salutations,

Swazontneuf

11. Onderstaande 17 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Bearke (27 juli 2017),biged (23 juli 2017),blauwebeer (23 juli 2017),duivenmelker (23 juli 2017),Elmo3108 (23 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 juli 2017),Goedemorgenallemaal (23 juli 2017),Klatergoud (24 juli 2017),Kwant (23 juli 2017),Laatbloeier (23 juli 2017),le_belge (23 juli 2017),Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),noglangnietuitgewandeld (23 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017),waterrat (25 juli 2017),Wijze grijze (23 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    De pinperikelen die Sjeufke beschreef in post #2019, een feest der herkenning . Ik kan mij natuurlijk gruwelijk vergissen, maar ik schat even voorzichtig ('und Ohne Gewähr') in dat wij beiden hebben geprobeerd te flappentappen in de 'sjoenste stad vaan de ganse wereld' . Gelukkig kon ik, bij de 'zaterdagochtend'-boodschappen, mijn budget bij het afrekenen en zonder extra kosten, 'bijpinnen'.
    Yep, dezelfde stad....vaan d'n hoege hoeglöstigheid mèt de Vastelaovend

13. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

swazontneuf (23 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Het was goed warm en ook goed druk in Babylon gisteren. De meeste hadden zich toch wel naar buiten verplaatst met het mooie weer.
    Eindelijk kon ik een keer het zwembad in gebruik zien. Langs het zwembad mij neergelegd en kijkend hoe 2 meiden met elkaar aan het stoeien waren in het zwembad.

Daarna een rondje gaan lopen en kwam ik Tanja tegen. Ze is sinds vorige week weer terug van vakantie uit Roemenië. Ze zei dat ze 2 kilo was afgevallen, kon het niet zien maar ze is altijd al slank geweest voor mij.
    Op haar vaste stekkie, de ronde bank tegenover de bar gaan zitten, beetje gepraat, was toch een hele tijd geleden dat ik met haar naar de kamer ben geweest.
    Beetje spelen en toen naar de kamer vertrokken, al duurde dat wel even. Het was wat later in de middag maar alle kamers waren bezet. Heb eigenlijk nog nooit een wachtrij gezien in Babylon.
    Duurde maar 5 minuten voordat er een kamer vrij was en we konden beginnen.
    Vele hebben wisselende kamers met haar die niet altijd goed zijn. Moet zeggen dat ze soms wel een wat slecht humeur heeft maar op de kamer is ze altijd goed en kan ik er mee lachen.
    Lekker tongen en strelen wat uiteindelijk overging in pijpen. Het pijpen van haar was zo goed dat ik het daar bij heb gelaten.

Na de kamer even lekker douchen en eens kijken wat er te eten viel. Was gister BBQ, zoals volgens mij altijd met goed weer. Niks op aan te merken.

Eigenlijk had ik gehoopt dat Susi er zou zijn ze stond ook in de morgen nog op de AWL maar toen ik daar was en keek was ze ervan verdwenen. Normaal app ik altijd als ik kom maar dit keer niet gedaan. Ze bleek thuis te zijn maar als ik wou kon ik langskomen. Heb hier niet zolang over hoeven nadenken dus snel aangekleed en naar haar toe gegaan waar ik ook nog een leuke dag heb gehad met een slechte nachtrust. Maar vanavond maar op tijd naar bed.

Was een leuk maar kort dagje voor mij in Babylon, maar wordt snel weer een keer ingehaald.

15. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

biged (23 juli 2017),duivenmelker (24 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 juli 2017),Klatergoud (24 juli 2017),Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (24 juli 2017),pret (23 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017),waterrat (25 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Party-Time!

Nach 9 Stunden und ein paar Minuten bin ich schon wieder Da!
    Ein Babylonier feiert seinen Geburtstag und hat mich eingeladen.
    Bin ich jetzt ein „Lau-Schepperer“, ein Rabatt-Jäger? Das sollen Andere entscheiden.
    Und es sind Viele seinem Aufruf gefolgt. 30, oder auch mehr wollten mit Ihm
    Party machen. Zu Recht, ist ein ganz ein Netter!
    Nachdem meine *Herzdame* mir mein Kommen abgerungen hatte und nur
    deshalb wollte Sie auch kommen (….klar!) freute ich mich bei angenehmen
    Wetter auf einen schönen weiteren Tag im Babylon.
    Einige der gut aufgelegten Damen scherzten mit mir, Cheffe war auch bestens
    gelaunt. Babylon eben, findet Mann so nur hier.

Die wenigen Minuten verrannen wie im Fluge und bald hatte ich meine
    Strahlende Delia in meinen Armen. Kaffee, Wasser, Zigarette und nettes
    Geplauder stimmten Uns auf das was kommen sollte ein.
    Zimmer…aber Stau! Tja, hier wird schon am Nachmittag Liebe gemacht. Und
    WIE! Doch dann wird die Herz1 frei.
    Das Zimmer ist keine Wiederholung, Wiederholung wäre nur meine Beschreibung,
    doch ist es wieder anders. Schön. Gut. Zu kurz die Stunde. Aber nichts übertreiben und die Ewig-Stunden-Zimmer ---Panecake?--- sind eh nicht meins.
    Delia besteht auf der Zigarette danach, wie immer auf der Terrasse. Schöner Ausklang und mit letzter Umarmung und Kuss geben Wir
    Uns frei…..uffff. Wie romantisch!

Am Pool abgehängt, Kräftemessen gegen Daniel im Wasser…aber dafür muß ich noch ein bißchen trainieren. Doch Angst essen Seele auf!
    Apropos Essen, es gab wieder Kartoffel! Und BBQ, und Salate, und Kuchen, und....Rest hab ich vergessen. Und GUUUT!

Mit Anka am und im Becken Spaß gehabt und mich mit ihr auf später und ihr letztes Zimmer verabredet, was Sie mit einem
    Lächeln honorierte.
    Sie verstand es dann, die Stunde ruhig und langsam angehen zu lassen und nahm
    die Gelegenheit wahr zu Nehmen und zu Geben. Für mich wird es von Mal zu Mal
    besser und bald muß ich mich Drei, ja Vier-teilen. Und ne Bank überfallen .
    Sie mit einer Umarmung in ihren Kurzurlaub verabschiedet und mit einem Augenzwinkern versprach Anka mir wiederzukommen.
    Is ne ganz Liebe!

Von den Socken (und das barfüßig in Flipflops) haute es mich dann, als ich beim Umziehen meinen Namen hörte, Delia in die Männerumkleide
    kam. Mir einen dicken Schmatzer gab und mit „Noapte buna“ in die Nacht entfloh. Danke! (mache ich doch einiges richtig!)

Danke P. –der einladende Babylonier-- für diese schöne Stunden und Wir sehen Uns bald wieder im „Sünden-Pfuhl“!

vanKees

17. Onderstaande 10 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 juli 2017),Bearke (27 juli 2017),biged (26 juli 2017),duivenmelker (26 juli 2017),Firehawk (26 juli 2017),Klatergoud (26 juli 2017),le_belge (26 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mr Bluenose (26 juli 2017),Sjeufke (26 juli 2017)

Last Online
    6 september 2017 @ 22:53
    Discussies
    1
    Thanks
    8

Cool

Nadat ik zaterdag in Accapulco was en heb overnacht in Duisburg ben ik zondag 25/7 rond 13:00 uur voor de deur van Babylon te beland. Ik kom vlak na een ander groentje binnen en krijg een Laura toegewezen om me rond te leiden.
    lief meisje prachtige ogen maar niet mijn ding dus ze had een beetje moeite me bij de les te houden. anyways snelle douche en rondje doen, kamers, sauna, kino, zwembad om te eindigen bij met een dubbele espresso en een sigaret aan de tafel buiten.
    Beetje kletsen en lachen met de dames een Bulgaarse, die de hele dag een beetje zeurderig was, Laura, een vol getatoeeerde chick en met wat extra aandacht van een blonde 32 jarige met een phoenix op haar heup waar ik de naam niet ook al niet meer van weet. Anyways voor ik het wist lag ik met haar op de kamer, waar ze me vraagt ze me wat ik wil, ik doe alles zegt ze!! mooi ik ook zeg ik..... zolang je maar nix in me reet propt! dat heeft marrretje geweten een klein uurtje genoten.
    Vingers in alle gaatjes likken, zuigen neuken en puddingbuks over haar heen legen om metteen nog maar een keertje leeg gezogen te worden! ouch gevoelig!!!
    Na de formaliteiten ff gedoucht en Marrretje was een paar uurtjes uitgeschakeld bij het zwembad, beetje kletsen met 2 belgen om uiteindelijk te gluren of die bulgaarse al wat vrolijker was, meteen weer de kamervraag....en Marretje was er vandoor met Simona om een sigaretje te roken en te klooien op zo een tuinbankje, na het tuinbankje gesloopt te hebben met haar naar de kamer verdwenen en daar een een klein halfuurtje knus liggen sexen met haar, was wel een beetje GFE.
    Later nog even in de sauna met de belgen en Simona beetje liggen gluren hoe die elkaar warm aan het maken waren en op een gegeven moment naar een kamer verdwenen
    Na weer een beetje op kracht gekomen te zijn beland ik met Phoenix op de bank en in de kino te klooien om uiteindelijk elkaar daar openlijk af te maken, letterlijk want ik was leeg en het moest echt uit me tenen komen!!!
    Marrretje had het daarna wel gehad, nog wat gegeten beetje bijgekomen en naar huis gereden.
    Ik heb uiteindelijk geen spijt dat ik eerst naar Alcapulco ben gegaan anders had ik geen vergelijkingsmateriaal wel beetje spijt dat ik die week ook flink gewandeld had.
    Het eerste beste zonnige weekend zit ik in Babylon

Marrretje

19. Onderstaande 9 leden hebben Marrretje bedankt voor deze bijdrage:

biged (31 juli 2017),duivenmelker (30 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),Goedemorgenallemaal (30 juli 2017),Kwakje (31 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017),Wijze grijze (29 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Daumen hoch Babylon op vrijdag

Laatste keer op een zaterdag geweest, te druk.

Nu op vrijdag maar eens langs gegaan, helaas ook erg druk. Verhouding ijsberen vs dames is voor de ijsberen niet goed, voor de dames wel. Helaas voor de dames zijn er regelmatig wachttijden op een kamer, maar dit keer minder extreem dan op de zaterdag.

Na een paar biertjes gekozen om een half uurtje met choco Iman uit Mali te gaan kameren. Mooie meid, lekker TZ, maar ik kon er net geen hoogtepunt van krijgen. Kwam bij dat ik eigenlijk een andere dame op het oog had, maar die was lang bezet.

Na dat half uurtje biertje gedronken en wat rondgehangen. Inmiddels had ik Jenny gespot en al gauw met haar afgesproken. Was best weer gezellig. Paar drankjes voor der gehaald, dan wordt het nog gezelliger Inmiddels begon ze behoorlijk aangeschoten te raken en moest ik gaan aandringen op een kamergang. Ze vroeg of ik dan wel eine stunde ging, en dat was wat mij betreft prima.

Op de kamer was de sex wel lekker maar erg kort. Weinig voorspel, weinig blasen en al snel afgemaakt in missio. Niets mis mee maar na 20 minuten was het gedaan met de sex. Uurtje wel volgemaakt met kletsen, drinken en roken. Jenny is een erg mooi meisje maar verwacht geen topprestaties op de kamer. Is ook allemaal een beetje puberaal geklets (voor zover je het kan volgen) over haar vrienden/vriendinnen, je moet er wel van houden. Ik vind het best gezellig, maar niet voor iedere keer. Jenny is behoorlijk populair, met name vanwege haar goede looks. Volgende keer ga ik er niet meer op zitten wachten, maar een vervolg is ook niet uitgesloten.

Ik blijf zoeken naar een wat rustigere dag in Babylon, maar ben bang dat met de op komst zijnde uitbreiding van de wellness dat die dag er niet gauw komt.
    Laatst gewijzigd door Johnsonxxx; 29 juli 2017 om 16:10

21. Onderstaande 10 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 juli 2017),biged (31 juli 2017),duivenmelker (30 juli 2017),Elmo3108 (29 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),Kwakje (31 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017),Wijze grijze (29 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Discussies
    10
    Thanks
    4.759

Standaard

Het werd wel weer eens tijd voor een bezoek aan Babylon en deze vrijdag geprikt als de dag om te kunnen gaan genieten.

Helaas blijkt uit de aanwezigheidslijst op de Babylon-site dat good-old Kelly op reis is en dus zal een heerlijke vrijdagmiddag-pannenkoek-sessie met de Ghanese knuffelkoningin er niet van komen…maar gelukkig is er zat ander moois voorhanden in Elsdorf en beloofd de website mij voor deze vrijdag een aanwezigheid van bijna vijftig (!) dames. Bij het uitgebreid doorlopen van de lijst valt mijn oog al snel op twee, voor mij nieuwe aanwinsten: Chanel en Prisca. Allebei uit de categorie chocomaus, Chanel heeft op de foto’s een killerbody, maar ook slechte eerste recensies op het forum. Prisca wekt mij interesse met maar twee dingen: haar borsten. En als er dan in de dagen voorafgaand aan mijn bezoek een paar goede berichten over deze dame op het net verschijnen staat zij met stip op de bovenste plaats van mijn to-do-list.

Extra vroeg vertrek ik om zo dicht mogelijk bij het openingsuur van Babylon aanwezig te zijn, ik vrees voor een hele drukke dag en aangezien het geen tuinweer is zou het dan wel eens heel erg afgeladen kunnen worden binnen in de club. Om tien over elf parkeer ik mijn auto, als vierde op de parkeerplaats en begeef mij maar vlug naar de entree. Slechts één dame neemt de moeite mij in Eva-kostuum te begroeten, de anderen, en dat zijn er toch al zeker een twintigtal zo ontdek ik na het omkleden, zijn te druk met ontbijten en (vooral) de ochtendsigaretten..

Ik begin maar eens met een kopje thee en schenk ook nog even heel galant een koffie in voor de ontbijtende Chanel, en dat blijkt inderdaad een plaatje te zijn! :-x

Ik neem plaats in een van de loungebanken en bekijk eens even wat voor moois er allemaal al aanwezig is, doordat er al snel weer tot twee keer toe een nieuwe gast arriveert en de meeste dames nu wel bereid zijn naar de receptie te lopen wordt ik weer getrakteerd op een overvloed aan deinende borsten en wiebelende billen… En dan zie ik opeens een negerin (mag ik dat nog zo zeggen?) met een prachtige bos hout voor de deur verschijnen, dat moet Prisca zijn! Wat een heerlijke verschijning: rond waar een vrouw rond moet zijn, een knap gezichtje en een leuke, lieve lach op het jonge gezicht. Net als ik probeer oogcontact met haar te maken gaat de bel weer en spoed ook Prisca zich naar de ontvangst alwaar zich, tot grote hilariteit van de aanwezigen geen nieuwe klant meldt maar een donkergetinte jongedame, bepakt en bezakt met koffers. Duidelijk een dvp-tje die terugkeert van een thuisbezoek, vanaf mijn positie kan ik niet helemaal goed zien wie het is en om uit te sluiten dat het Kelly is ga ik maar eens heel schijnheilig mijn lege theekopje terugbrengen bij de afruimwagen. Helaas het blijkt geen Kelly te zijn, maar duidelijk wel een vriendin van Prisca, de knuffels zijn niet van de lucht en de dames verdwijnen al snel naar beneden richting de dameskleedkamer. Even treuzel ik in de bar en volg dan ook maar richting de “keller”…

De meiden staan in een groepje bij de sauna’s en zijn in een geanimeerd gesprek verwikkeld, maar als ik de ruimte binnenkom wordt ik spontaan door hen begroet en komt Prisca direct naar mij toe voor een kennismaking. Het lijkt wel of ze al doorheeft dat er wel iets te halen is… met een “Hallo, I am Prisca, who are you?” wordt het ijs gebroken, wat een lief snoetje heeft ze zeg en als ze dan maar direct haar borsten tegen mijn lijf aandrukt is het pleit al beslecht: het volgende wat Prisca voelt is mijn erectie tegen haar buik aan. “Woow, you really like me!?” We verontschuldigen ons bij haar vriendinnen en vallen neer op de bank bij de televisie in de kelder alwaar er direct begonnen wordt aan een heerlijke tongzoensessie, ik uitgebreid op verkenning ga bij Prisca’s borsten en billen en zij mijn erectie “bevrijd” van onder de lendendoek. Al snel besluiten we dat het wel tijd wordt om naar een kamer te verhuizen.

Staand naast het bed wordt er eerst nog maar eens uitgebreid getongd en verken ik met mijn hand ook maar eens Prisca’s poesje, gewaxt en superstrak, maar nog niet erg op temperatuur… We verplaatsen ons naar het bed en zonder aarzeling begint de chocoprinses mij te pijpen. Terwijl de dame zich helemaal overgeeft aan haar mondeling geniet ik met mijn handen van haar heerlijke lijf, naast een stel prachtige grote borsten heeft ze ook een lekkere ronde kont en een heerlijk strak lijf. Ik maak mijn vingers nat met wat speeksel en begin haar maar eens voorzichtig te vingeren, er komt een beetje leven in haar poesje. Al snel lijk ik richting een orgasme te gaan en daar heb ik nog echt geen zin in, een beetje strelen langs haar wang en een “Be careful, baby” zijn genoeg om Prisca te laten begrijpen wat er gaande is. Ze stopt met pijpen en komt lekker in mijn armen liggen om direct weer verder te gaan met heerlijk tongzoenen, verlegen is deze 21-jarige niet… al zoenende draait ze zich op haar rug, mij zo uitnodigend om lekker haar borsten en buikje te strelen en al snel met mijn hand weer tussen haar dijen terecht te komen. Nog steeds is ze niet erg nat, tijd om daar wat aan te gaan doen, ik begin maar eens lekker aan haar tepels te sabbelen en zuigen en als die heerlijk opgestijfd zijn daal ik al zoenend, via een heerlijk zacht buikje, af naar haar poesje. Giechelend ondergaat de lieve schat het allemaal, maar als ik met een paar lange halen van mijn tong langs haar schaamlippen de aanval op haar poesje inzet komt er een instemmend kreuntje uit het dametje. Mooi, en voor mij een aanmoediging om er eens even lekker voor te gaan liggen en al mijn befkunsten op haar te gaan uitoefenen. Likkend, zuigend en knabbelend gaat de lieverd uiteindelijk naar een orgasme. Prisca blijkt een stille genietster te zijn, maar de uitdrukkingen in haar gelaat, haar harde tepels en de bewegingen van haar handen door mijn haar laten aan duidelijkheid niet veel over: de dame is heerlijk aan het genieten. Uiteindelijk wordt mijn hoofd met een behoorlijke kracht weggeduwd en meld een lachende Prisca dat het nu mijn beurt is. Ze voegt de daad bij het woord en begint mij maar weer eens lekker te pijpen om na een paar minuten mij vragend aan te kijken: “Sex?”, “Good plan”, kaats ik terug. En dus gaan we in missionaris intiem. Mijn geilheid in combinatie met het uitzicht op die twee meedeinende heerlijke puur natuur jetsers zorgen ervoor dat ik al vrij snel klaarkom, de nood was toch wel weer hoog...
    Na de schoonmaakbeurt met wat tissues knuffelen we nog wat en is er een beetje smalltalk om vervolgens lekker voldaan de kamer te verlaten. Bij de lockers reken ik af en krijg nog een uitgebreide knuffel en tongzoen ter afscheid. Wat een kanjer!!!

Na een lekkere douche is het wel tijd voor een hapje eten, in het restaurant schep ik mijn bord vol met roerei en gebakken spek, even op krachten komen. Als mijn bordje leeg is schenk ik mijzelf maar eens een glas water in en ga eens pols-hoogte nemen in de tuin. Het zwembad is inderdaad mooi geworden en ook de aanbouw voor de nieuwe wellness schiet al aardig op. Met mijn watertje neem ik maar even plaats aan een tafeltje, het zonnetje komt net door de wolken heen en direct warmt het lekker op. De uurtjes daarna breng al luierend door, prik nog even een vorkje mee vanaf de barbecue en als de klok tegen drieën loopt ga ik maar weer eens op zoek naar Prisca…

Ik vind haar in een van de loungebanken, meteen word ik uitgenodigd om bij haar te komen zitten en vrijwel direct heb ik haar borsten alweer te pakken en beginnen we tot grote hilariteit van een ander donker meisje uitgebreid te tongen. Sjonge, jonge, wat is dat toch lekker, twee van die zachte, grote en toch stevige puur natuur borsten in je handen.
    Even later stappen we kamer dertien binnen en hebben weer een heerlijke, lange vrijpartij die eigenlijk een kopie van ons eerste samenzijn is… Lekker tongzoenen, heerlijk vrijen, uitgebreid pijpen, ik mag Prisca vingeren, waarbij een vinger in haar natte kutje zeer gewaardeerd word! Uiteindelijk weet ik haar na een heftige befbeurt wederom klaar te krijgen, waarna we heerlijk intiem gaan in doggystyle. Mooi gezicht hoor, een heerlijk uitzicht op twee prachtige zwarte billen en via de spiegel naast het bed op die lekkere dikke tieten die heen en weer slingeren op het rustige ritme van mijn stoten. Veel beter kan het niet worden. Na zo even bezig te zijn geweest laat ik Prisca op haar rug gaan liggen en gaan we in missionaris verder, ik krijg weer de perfecte GFE. De lieverd streelt met haar handen door mijn haar, er wordt lekker gezoend tijdens de gemeenschap en ook de lieve woordjes zijn niet van de lucht. En hoewel ik vastbesloten was het haar in standje cowgirl af te laten maken is er uiteindelijk geen redden meer aan en kom ik voordat we van positie kunnen wisselen heerlijk klaar! Op haar horloge zie ik dat we alweer bijna een uur op de kamer zijn en begrijp ik waarom ik zo “versleten” ben, we zijn gewoon bijna een vol uur volop aan het seksen geweest, woow!…Bij de lockers overhandig haar de dik verdiende euro’s en met een uitgebreide knuffel en tongzoensessie nemen we afscheid.

Na een kopje koffie en een Snickers ben ik wel weer op krachten en is het alweer tijd om weer richting Nederland te vertrekken, als de wellness-area opgeleverd is snel weer eens richting Elsdorf!
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

23. Onderstaande 16 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

biged (29 juli 2017),Bosco (31 juli 2017),bredeweg (29 juli 2017),duivenmelker (30 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (29 juli 2017),Goedemorgenallemaal (30 juli 2017),Kwakje (31 juli 2017),Laatbloeier (29 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mooiejoke (29 juli 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017),snow.m (29 juli 2017),VAZKOR ( 8 augustus 2017),Wijze grijze (29 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Laatste keer op een zaterdag geweest, te druk.

Nu op vrijdag maar eens langs gegaan, helaas ook erg druk.:
    je pikt ook wel de vaak drukste dagen uit om een rustige dag te plannen. Zaterdag KAN rustig, zeg maar lamlendig, zijn als er op vrijdag ene groot feest geweest is, maar dat hoeft niet. Luister eens naar GMA en probeer de zondag eens.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

25. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017),Johnsonxxx (30 juli 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Op zondag is er minder keuze qua awl. Donderdag kan beter zijn als dat lukt.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

27. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017),Johnsonxxx (30 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht

AWL?

29. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    AWL?
    Aanwezigheidslijst

http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php

31. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017),Johnsonxxx (30 juli 2017),Mr Bluenose ( 3 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Ik moet overigens ook een kanttekening maken.
    Babylon wordt de laatste weken inderdaad goed bezocht op vrijdag en zaterdag.
    Ook de donderdagen lijken in de lift te zitten, blijkens mijn schatjes.
    Ik ben er zowat iedere week, meestal op vrijdag en soms op andere dagen.
    Ik heb ook vrijdagen meegemaakt dat je er een kanon kon afschieten en de meiden er 'langweilig' bij lagen.
    Zelfs zo dat Jeanette die normaal onbereikbaar is, mij aan het stalken was.

33. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Bearke (30 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),Goedemorgenallemaal (31 juli 2017),Mr Bluenose (31 juli 2017),VAZKOR (30 juli 2017),Voodoodiver (30 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Je hebt er zelf maar drie of vier nodig voor een geslaagd bezoek, zelfs op zondagen is de keus nog knap lastig.

Behalve gewicht

35. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017),Sjeufke (31 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Klopt, maar je ziet wel dat de leukere dames op vrijdag en donderdag 'gedauerbucht' zijn. Of dat ze de hele tijd naast een pannekoek zitten waar ze dan lang mee op kamer gaan.

37. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (31 juli 2017),fg22 (31 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ai ai ai...straks ontstaan er daar GT toestanden waarbij men kamergangen agendeerd met dames...als ze er zich aan houden ten minste.
    Zoiets heb ik toch te lezen gekregen daar

De zwarte wolf

39. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (31 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),stimpy3 (31 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Het grote voordeel van babylon is dan wel dat ze voldoende kluisjes hebben

Last Online
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Ai ai ai...straks ontstaan er daar GT toestanden waarbij men kamergangen agendeerd met dames...als ze er zich aan houden ten minste.
    Zoiets heb ik toch te lezen gekregen daar

Ja, las het ook! Ik geloof er totaal niet in.
    Er zitten nog al wat haken en ogen aan.

De meeste meiden zitten er niet op te wachten om via een 'derde partij' geboekt te worden. Tegenwoordig is er zo iets dat whatsapp heet! De koppels (klant/dame) die elkaar kennen weten zich wel te vinden .
    Er is geen klant die een dame voor minstens 2 uur gaat boeken (want dat is het minimum) zonder de dame te kennen. Je wilt toch zeker zijn van aangenaam gezelschap voor een langere periode (en veel euries)

En wat als een dame de klant ziet en er niet mee op kamer wilt (genoeg redenen te bedenken waarom)?

Er zijn dames die doorlopend kameren en dames die een paar half uurtjes maken per dag. De prijzen verschillen aanzienlijk per dame voor een dauerbuchung. Zo zal een bepaalde dame ook verschillende tarieven hanteren voor de verschillende klanten. Dat gaan de meiden nooit via een 'derde partij' laten lopen.

Kortom, ik moet het nog zien!

42. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mr Bluenose ( 1 augustus 2017),VAZKOR ( 8 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Ja was dat niet met whatsapp waarbij trouwe klanten op de 1e rij staan en de dames quasi onbereikbaar worden voor nieuwelingen in GT?

Ik heb absoluut geen idee van de doorboekprijzen en wat mag/kan, dacht altijd dat de volle pot betaald wordt bvb 5u kameren = 500€. Doorboekprijzen zijn dus een soort kortingen als '5u kameren, het 5de uur gratis'?

De zwarte wolf

44. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

fg22 (31 juli 2017),Manureva (31 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

@vazkor: ik heb violetta wel eens betaald zien worden door een van de duitse stammies die een dik pak honderdjes uit z'n portemonnee haalde. Daar kan (en ga) ik niet tegenopbieden :D Ik kan me voorstellen dat babylon een prima plek is om je zwarte geld kwijt te raken :D. In ieder geval, als zo'n dame een paar keer met zo'n gast gekamerd heeft,lijkt 't me dat ze d'r geen probleem mee heeft om een dikke middag met zo'n figuur te kameren. Ze weet wat voor vlees ze in de kuip heeft, die 2/3/4/5 uur zijn gegarandeerde inkomsten, plus dat zeker bij langere 'boekingen' d'r niet volcontinu geneukt wordt omdat zo'n ijsbeer na de 2e keer echt wel een tijdje op is. Dus vanuit de dames kan ik de voordelen wel zien van 'dauerbuchungen'.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 31 juli 2017 om 19:00

46. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

duivenmelker (31 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mr Bluenose ( 1 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Klopt, maar je ziet wel dat de leukere dames op vrijdag en donderdag 'gedauerbucht' zijn. Of dat ze de hele tijd naast een pannekoek zitten waar ze dan lang mee op kamer gaan.
    Ik ben dat niet helemaal met je eens. Wel dat er dame gedauerbucht zijn maar dat zie je niet alleen hier of bij GT, ik lees overal wel van kamersessies die het uur overstijgen, veelal door zeer gerespecteerde beren hier. Die "hele tijd zitten"ja komt voor maar ze staan ook wel eens op voor een glaasje te halen, naar de wc te gaan, de benen te strekken. Spreek ze aan en wat blijkt, zolang ze niet op de kamer gesleurd zijn mag je ze aanspreken en gaan ze nog best vaak met je mee ook. In afwachting van die dauersport nog even een half uurtje meepakken, waarom niet? En de meeste pannekoekgesprekken zijn ook niet van grote lengte, meetsal is het gewoon bijkletsen met een bekend en dan weer door naar de volgende.

En je hebt het over "de leukere dames", alsof alle leukere dames continue bezet zijn. Nee hoor, bijna nooit allemaal, maar een paar. En er loopt genoeg rond om eens wat verder te kijken en op ontdekkingsreis te gaan

Behalve gewicht

48. Onderstaande 6 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Bearke (31 juli 2017),fg22 (31 juli 2017),Manureva (31 juli 2017),Mr Bluenose ( 1 augustus 2017),Sjeufke (31 juli 2017),Wijze grijze (31 juli 2017)

Pagina 14 van 178 EersteEerste ... 41011121314151617182464114 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten