Vertaald met Bablefish: Nederland - Hoofddorp - Sylvia

Het stormachtige weer riep me op verwend te willen worden, zodat bezocht ik Sylvia in Hoofddorp. Zij adverteert: http://www.kinky.nl/06/adver.asp?show=website&id=76979 en http://www.girlsprive.nl/index.php?id=6161&func=show
De foto's tonen haar minder aantrekkelijk dan zij werkelijk is; zij is rond 37 met een sympathiek gezicht, blauwe ogen en donker blond haar. Haar borsten zijn goed gevormde kop C, haar vaginaal gebied is geschoren en zij is globaal goed geproportioneerd.

Zij ontving me bij haar privé huis met een kus en nam me naar boven een aardige kamer. Ongekleed wij, gewassen en ik liet haar op haar buik liggen. Ik streelde haar schouders, rug, bovenbenen en mooie billen met mijn handen, lippen en penis. Zij zette een kussen onder haar heupen zodat kon ik haar achter vaginaal gebied en anaal gebied met mijn penis strelen. Zij werd nat zodat draaide ik haar rond om haar borsten te kussen en te likken, dan gaf ik haar uitgebreide cunnilingus. Zij climaxte en vertelde me dat zij van mijn stijl` Dames eerste ' houdt, toen gaf zij mij fellatio natuur tot ik climaxte.

Wij lagen stil en strelen elkaar voor een tijdje, zij ging verder met mij geven volledige lichaam-aan-lichaam massage eindigend door mijn penis tussen haar mooie borsten te masseren tot ik opnieuw climaxte.

Ik waste haar en terwijl streelde en vingerde haar welke zij waardeerde. Wij lagen opnieuw en zij streelde, kuste en likte mijn genitaal gebied met inbegrip van een weinig rimming tot mijn kleine vriend opnieuw tot mijn verbazing rees. Mijn vingeren maakte haar zeer heet, zodat zette zij condoom op me en bereed me wild naar een wederzijdse climax.

Jongens ik wist niet dat ik kon nog climax 3 keer binnen een paar uren, dat is geweest meer dan 20 jaar dat ik deed dat, maar deze dame leidde mij er heerlijk toe. Zij is een echte pop, sensueel, vriendschappelijk en zoet. Zij rekende me 150 euro voor meer dan twee uren van erotisch genoegen en tevredenheid aan. Als er zijn zou een zaal van roem voor hookers Sylvia zou daarin moeten zijn.

Original text: Netherlands – Hoofddorp – Sylvia

The stormy weather incited me into wanting to be pampered, so I visited Sylvia in Hoofddorp.
She advertises: http://www.kinky.nl/06/adver.asp?show=website&id=76979 and http://www.girlsprive.nl/index.php?id=6161&func=show
The photos show her less attractive than she really is; she is around 37 with a sympathetic face, blue eyes and dark blond hair. Her breasts are well shaped cup C, her vaginal area is shaved and she is overall well proportioned.

She received me at her private house with a kiss and took me upstairs to a nice room. We undressed, washed up and I made her lay down on her belly. I caressed her shoulders, back, upper legs and lovely buttocks with my hands, lips and penis. She put a cushion under her hips so I could caress her rear vaginal area and anal area with my penis. She got wet so I turned her around to kiss and lick her breasts, then I gave her extended cunnilingus. She climaxed and told me that she likes my style ‘Ladies first’, she then proceeded with uncovered fellatio on me until I climaxed.

We lay quietly stroking each other for a while then she gave me a complete body-to-body massage finishing by massaging my penis between her beautiful breasts until I climaxed again.
I washed her and while at it went on stroking and fingering her which she appreciated.

We laid down again and she caressed, kissed and licked my genital area including a bit of rimming until my little friend rose again to my amazement. My fingering made her very horny, so she put a condom on me and rode me wildly into a mutual climax.

Boys I did not know I could still climax 3 times within a couple of hours, it has been over 20 years since I did that, but this lady managed it superbly. She is a real doll, sensual, friendly and sweet. She charged me 150 euros for over two hours of erotic pleasure and satisfaction. If there is a hall of fame for hookers Sylvia should be in it.