Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
    Last Online
    Gisteren @ 17:59
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard Rebecca (voorheen Myriam) (Roemeense)

Myriam (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Zeer mooi zusje van Monica 2 ex YY

2. Onderstaande 5 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 1 juni 2017),Manureva ( 2 juni 2017),Mr Bluenose ( 2 juni 2017),pret ( 1 juni 2017),sofaking ( 1 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Vandaag zeer fijne ervaring gehad met deze jongedame die totaal nieuw is in de P6-wereld. Monica had me vorige week gezegd dat haar zusje zou komen en haar had beloofd dat ik als eerste met haar zou gaan omdat ze iemand zocht die geen al te gekke dingen vraagt op de kamer.
    Voor de twijfelaars, dit zijn echt zusjes, dezelfde stem en ook voor de rest gelijkend, enkel is Myriam de jongere versie.
    Haar onmiddellijk op haar gemak gesteld en na tien minuten kwam ze al helemaal los. Het werd een erg fijn uurtje met de nodige humor onder meer omdat ze nog wat last heeft met het openmaken en aanbrengen van condooms.
    Persoonlijk vind ik deze onbeholpenheid helemaal niet erg en zelfs iets verfrissends hebben.
    Erg hilarisch was het moment waarop ze na een tijdje met heel wat gedoe het condoom had aangebracht en ik haar erop attent maakte dat een blowjob normaal ook tot de service behoort. In haar nervositeit was ze dit vergeten. Onmiddellijk verwijderde ze het condoom en we schoten beide in de lach omdat ze daarna weer opnieuw kon beginnen.
    Kortom : een servicegerichte, mooie jongedame die het volgens mij helemaal in zich heeft om een echte topper te worden.
    Toen ik enkele uren later naar huis ging, kwam ze net terug van haar derde kamer, dus ze weet wel van wanten.

4. Onderstaande 13 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 juni 2017),blauwebeer ( 1 juni 2017),Deantje ( 1 juni 2017),Eddy_V ( 1 juni 2017),Elsierd ( 1 juni 2017),gle123 (28 juli 2019),le_belge ( 2 juni 2017),Manureva ( 2 juni 2017),Mr Bluenose ( 2 juni 2017),Mr.TMF ( 3 juni 2017),rolo ( 3 juni 2017),Ryuhayabusa ( 2 juni 2017),Sjeufke ( 1 juni 2017)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Mooie meid. Spreekt goed Engels. Is sympathiek en vlot in de omgang. Heel mooi strak tienerlichaam met kleine rechtopstaande borstjes. Mooie ronde killerkont waar ze bij het voorspel recht voor me mee ging twerken. PZC, 3 standjes, paar x TZ en uiteindelijk met Blowjob/handjob laten afmaken. Heb goede correcte service ervaren. Wel nog wat onervaren, bij mij had ze eerst het condoom omgekeerd aangebracht

6. Onderstaande 5 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 juni 2017),blauwebeer ( 2 juni 2017),Mr Bluenose ( 2 juni 2017),rolo ( 3 juni 2017),Sjeufke ( 2 juni 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Twee Vlamingen als haar club ontmaagders...
    Hopelijk wel in het juiste gaatje terecht gekomen met al dat gestuntel
    En Garde

8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 juni 2017),Ryuhayabusa ( 2 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 19:27
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Twee Vlamingen als haar club ontmaagders...
    Hopelijk wel in het juiste gaatje terecht gekomen met al dat gestuntel
    Indien ze niet zo vroeg vertrokken was had Bb de klus als derde Vlaming nog wel willen afmaken.

10. Onderstaande 5 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 juni 2017),Eddy_V ( 2 juni 2017),rolo ( 3 juni 2017),Ryuhayabusa ( 2 juni 2017),Sjeufke ( 3 juni 2017)

Last Online
    22 februari 2024 @ 08:38
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Niet getreurd, vanochtend heeft ze de derde import-vlaming direct bij binnenkomst geïncasseerd.

Ik dacht eigenlijk naar Kaarst af te reizen vanwege positieven berichten over Issa e.d. maar las toen over Miryam, plan gewijzigd en op pad. Ik wist wel niet meer wie de zus Monica was maar dacht aan jong en onervaren voldoende motivatie te hebben. Wil toch even de andere schrijvers bedanken want moest ik al deze intel zelf ontdekken dan zou ik al die pareltjes niet zelf ontdekken.

Loop ik bij binnenkomst direct een clubmaat tegen het lijf. Blijkbaar wist hij instinctief mijn plannen en die bleken perfect synchroon te lopen. Ik dacht me nog zorgen te moeten maken hoe ik die Miryam moest schaken maar als een godszegening kwam daar Monica, die ik totaal niet herkende vanwege zo´n spiegelruit bril. Volgens mij waren ze net klaar met ontbijt en stonden in de deur van de receptie de handen te wrijven om aan een productieve arbeidsdag te beginnen. Beide lopen op ons toe en komen bij ons zitten, de Compaan vertrekt op afspraak met Monica en ik blijf achter met de de vers geserveerde Miryam.
    De gouden stemming ontstond, herinneren jullie de momenten op schoolfuiven waar je beste vriend met een meisje achter de gordijnen gaat scharelen en je blijft achter met haar jongere zusje die je aanstaart met de bedoeling om het goede voorbeeld te volgen. Puuuruuuur Goud.

Even later loop ik achter een strak atletisch teeny lijfje de trappen op naar kamer 5b. Zij op haar flipflop´s en achter mijn erectie. Ze bleek een kleine tattoo op de zij te hebben, ik maakte een opmerking dat ik een kleine tattoo wist te waarderen maar die grote maar niks vond, ze lokte me nog wat verder uit door in te stemmen en het voorbeeld van de mede douchster te noemen die haar rug versierd had met grote letters, en ik flapte eruit dat je toch wel ergens problemen moet hebben om dat te doen, zo´n uithangbord met een levensovertuiging op je velletje. Lachend stemde ze in. Later ontdekte ik pas wie haar vermoedelijke zus werkelijk is en die heeft op haar rug godverdomme ……………. Nu begreep ik haar lachje pas, oude lul die ik ben, erin geluisd door een 19-jarige, point for roemenia.

Nu die info die er toe doet.

Hoewel het net het begin van haar tweede dag is weet ze van wanten, is heel geduldig, probeert echt haar beste te geven. Prachtige stevige borstje en super rond kontje, een droom voor deze pervert. Heb haar de ritmes en posities laten bepalen en dat ging perfect, pijpt je voor haar doen diep terwijl ze je aanstaart met inspannende vochtige oogjes, meer hoeft dat voor mij niet te zijn.

Blijkbaar heeft ze in een dag de slag onder de knie. Trok het door haar geprefereerde eigen condoom met beide handen uiteen en in 1 vloeiende beweging over mijne pieter, die keek even verbaasd met een goudvis achtige blik alsof hij onverwachts in het schepnetje gevangen wordt.

Ze ging direct spontaan doggy zitten en plopte zichzelf op me en met wat elleboogvet werd ik erin geperst, ze strechste zichzelf maximaal uit en je voelt je eikel zowat in paniek slaan uit angst dat het condoom breekt. Door overdoses opwinding wist ik geen enkele andere positie te bedenken die een strakker gevoel wist te geven en ze heeft ze met eindeloos geduld iedere vorm van doggie de revue laten passeren. Zelf heeft ze nog wat andere trapeze nummers toegepast maat uiteindelijk weer op de knietjes.

Wat niet vaak gebeurd is dat ze zelf een korte krachtige evaluatie gaf van de activiteiten die plaatsgevonden hadden. Van het pijpen kreeg ze op den duur spierpijn in haar kaken en maag oprispingen, het neuken was qua omtrek merkbaar en de lengte soms net iets te veel. Duidelijke taal zonder verwijten met nuchtere zelf evaluatie.

Is het werkelijk het zusje van Monica? Afgaande op mijn eigen ervaringen kan het best wel eens kunnen, beide weten we willen en kunnen het geven. Onervaren, echt niet, misschien haar tweede dag en 19j maar ze weet wat ze doet.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

12. Onderstaande 14 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 juni 2017),Bachatero ( 3 juni 2017),Deantje ( 4 juni 2017),Eddy_V ( 3 juni 2017),Flyerke ( 3 juni 2017),le_belge ( 3 juni 2017),Manureva ( 3 juni 2017),Mr Bluenose ( 4 juni 2017),Mr.TMF ( 5 juni 2017),Ryuhayabusa ( 3 juni 2017),Sjeufke ( 3 juni 2017),sofaking ( 3 juni 2017),waterrat (20 juli 2017),Znipper ( 3 juni 2017)

Last Online
    2 januari 2025 @ 21:02
    Discussies
    62
    Thanks
    252

Standaard

Volgens monica heeft ze geen zusje die in ss werkt.
    Heel apart dat ze hier benoemd word als zusje van ??

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Voor de zoveelste maal: er zijn 2 Monica's in SS. Ene is ex Babylon, de andere ex YY. Te herkennen aan tattoo met hebreeuwse tekens op de rug, hangt vaak samen met Carmen en Andrea, hun plaatsje in de bar is in de hoek naast de strippaal.

15. Onderstaande 4 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 6 juni 2017),fg22 (20 juli 2017),Mr Bluenose ( 6 juni 2017),Sjeufke ( 6 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Zusje van Monica ex-YY. Deze mooie blonde dame zit pas een ruime maand in het vak. Ik moest dan ook maar eens gaan onderzoeken of ze wat van haar zusje heeft opgestoken. Dus ik nam haar mee naar de kamer en ze veranderd gelijk in een spraakwaterval. Ze was helemaal op d'r gemak. Een beetje praten prima maar daar kwam ik natuurlijk niet voor ik wou de andere kwaliteiten testen. Een half uurtje was al niet meer te doen dan moest het een vluggertje worden. Het zoenen bleek nog een heel stuk beperkter en het PZC was nog niet zo goed als dat van haar zus. Ik had ook niet dezelfde verwachting ze was met haar 20 jaar ook 9 jaar jonger en zat pas iets meer dan een maand in het vak. De sex maakte echter alles goed en ondanks dat ik er wat langer over deed bleef ze heel relaxt en vond ze het allemaal prima. Dit maakte het het uurtje blijven meer dan waard. We kletsen nog wat na en waren ruim een uur op de kamer maar over overschrijding van de tijd werd niet moeilijk gedaan. Super mooie, super aardige dame die heel relaxt was. Herhaling is dan ook gegarandeerd de volgende keer.

17. Onderstaande 5 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 juli 2017),fg22 (20 juli 2017),firstme (20 juli 2017),Mr Bluenose (20 juli 2017),sofaking (19 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Lief meisje hoor. Doet haar best. En heeft een zalig kontje en mooie rechtopstaande borstjes.

19. Onderstaande 5 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (20 juli 2017),fg22 (20 juli 2017),firstme (20 juli 2017),Mr Bluenose (20 juli 2017),rolo (20 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Acht weken na haar debuut gisteren een tweede keer met dit jonge, erg mooie meisje gekamerd.
    Mijn bevindingen van op haar eerste dag werden bevestigd. Dit dametje is vastbesloten om het te maken in de P6-wereld en heeft er ook alles voor in huis : prachtig geproportioneerd lichaam, een vlotte babbel en het nodige lef om je precies te krijgen waar zij het wenst, redelijk ongezien op haar leeftijd.
    Dit alles vergezeld van een guitige lach en een portie humor.
    Natuurlijk kan het allemaal nog beter, zoals de vorige schrijvers ook al meegaven, zoenen kan maar nog beperkt en pzc kan nog wat gevarieerder. De sex zelf is gewoon al prima.

Momenteel staat ze in mijn 2-maandelijkse to do-lijst maar een upgrade naar maandelijks zit er aan te komen...

21. Onderstaande 6 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Deantje (29 juli 2017),Flyerke (29 juli 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Patjax (30 juli 2017),Ryuhayabusa (29 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017)

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

Gisteren haar tegen het bevalige lijfje gelopen. Na wat oogcontact op 10m afstand, en alleen dat, met gebaren een kamerafspraakje gemaakt. Ik dacht nog even haar samen met haar zus naar de kamer mee te nemen maar iets in haar blik ontmoedigde dit plan.

Humor heeft ze inderdaad, maar google translate kent ze ook en zodoende weet ze wat ik, jullie, over haar schrijven, denken. Ik had wat uit te leggen over mijn berichtgeving want google translate blijkt geen humor te hebben. Met een kritische blik als een schooljuffrouw die me een standje geeft, heb ik e.a. uitgelegd, ze leek not amused, wellicht terecht.

Van de situatie een deugd gemaakt en het bekritiseerde pijpen maar eens goed doorgenomen, ze vond een neukbeurt als de vorige keer niet gewenst en concentreerde zich volledig op het pijpen, heeft me tussendoor nog wel even bestegen en geduldig verder met het mondje, mompelde tussendoor dat sommige acties een meerprijs hadden, en heeft aldoende de klus geklaard.

Zols bachero al vastgesteld heeft, ze weet je verdomd goed te bespelen, zet haar eigen willetje gestaagd door zonder je voor het hoofd te stoten, en doet goed haar best met hetgeen ze haar zinnen op heeft gezet.. En ze heeft 100% gelijk dat het plintenneuken een te grote input heeft op haar kleine kutje en de rest van haar dag-actieviteiten, dus ik weet nu dat ik toch iets over de grens gegaan ben vorige keer. Sorry for that, Myriam.

Maar met dat licht gebruinde teenylijfje en super kontje vind ik haar een visueel genot waar ik volop van kan genieten. Nu de lucht geklaard is maar eens kijken of ze volgende keer nog die kritiche blik in haar ogen heeft behouden.

23. Onderstaande 4 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 juli 2017),Bachatero (31 juli 2017),Mr Bluenose (31 juli 2017),Sjeufke (31 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Afgelopen zaterdag heb ik twee keer van deze kanjer genoten.

Direct bij binnenkomst me een uurtje opgesloten met haar, en kort voor vertrek een perfecte afsluiter van een half uur met deze beauty.

Voor mij een absolute reden om SS te bezoeken.

Herhalingsgevaar: altijd en overal

25. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (31 juli 2017),Deantje (31 juli 2017),Mr Bluenose (31 juli 2017),rolo (31 juli 2017),Sjeufke (31 juli 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik kwam bij Myriam in de bar en toen we het chatten, kwam ik erachter dat ze nog een Maagd was voor de dag (het was na 1830), zodat ik besproken hoe we dat probleem kunnen oplossen. Myriam is zoals beschreven met een mooi mooi gezicht, mooie borsten en een mooie in proportionele ezel. Haar Engels is erg goed en ik vond het erg gemakkelijk om met haar te praten. In de kamer was ze erg attent en kussen was erg aardig en aangenaam. Haar kutje is erg klein en glad (een van de mooiste die ik ooit heb gezien) en het was een genot voor mij om wat tijd door te brengen om het heel goed te leren kennen! De BJ was goed met alle mond en geen handen, maar misschien was het een beetje een paced maar ik weet zeker dat ze dit op tijd zal verbeteren, want ze is nog steeds nieuw in het spel. Seks in alle normale posities was inderdaad erg aangenaam en ze wilde graag dat ik een goede tijd had (wat ik het zeker was). Ik zal zeker in de nabije toekomst met deze jonge vrouw herhalen, want ik was erg onder de indruk van haar houding en haar vaardigheid.

I joined Myriam in the bar and when we got chatting I found out that she was still a Virgin for the day (it was after 1830) so I discussed how we might rectify that problem. Myriam is as described with a lovely pretty face, nice breasts and a lovely in proportion ass. Her English is very good and I found it very easy to have a conversation with her. In the room she was very attentive and kissing was very nice and pleasant. Her pussy is very small and smooth (one of the smoothest I have ever seen) and it was a joy for me to spend some time getting to know it very well! The BJ was good with all mouth and no hands but maybe it was slightly one paced but I am sure that she will improve this in time as she is still pretty new to the game. Sex in all the normal positions was very enjoyable indeed and she was keen to ensure that I was having a good time (which I most certainly was). I will certainly look to repeat in the near future with this young lady as I was very impressed by her attitude and her level of skill.

Pretty woman, walking down the street,Pretty woman, the kind Id like to meet,
    Pretty woman, I dont believe you it must be true,
    No one could look as good as you
    Mercy!
    Pretty woman wont you pardon me,Pretty woman I couldnt help but see,
    Pretty woman, Oh you look lovely as you could be,
    Are you lonely just lik me
    Adrrrrr...
    Pretty woman stop a while,Pretty woman talk a while,
    Pretty woman give your smile to me
    Pretty woman yeah yeah yeah,Pretty woman look my way,
    Pretty woman say you'll stay with me,
    Cause I need you,need you tonight
    Uh!
    Pretty woman dont walk on by,Pretty woman dont make me cry,
    Pretty woman dont walk away, yeah, ok
    If thats the way it must be, ok
    I guess Ill go home,its late,maybe tomorrow night...
    But wait.. what do I see..
    She's walking back to me
    Wow!
    Wow!
    Pretty woman

27. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 augustus 2017),Bachatero (13 augustus 2017),Deantje (13 augustus 2017),sofaking (12 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    21
    Thanks
    366

Standaard

The tale of two sisters

Ik kwam wat laat in SS aan en schrok van de drukte. In de serre zat iedereen te roken en dat was wel het centrum van de activiteiten geworden.

Onder in de bar vloog Monica me voorbij en lachte me spontaan toe als herkenning. Ik moest even schakelen maar besefte dat Myriam dan ook niet ver weg was. Even later plofte Myriam naast me in de zetel. Ze wou naar de kamer maar ik zat nog op het strafbankje volgens haar vanwege de eerste iets uit de hand gelopen sessie. Na gestaagd onderhandelen, en daar is ze goed in in, een compromis gevonden. Eerst met haar en dan voor het vuurwerk met haar zus. Leek me een strak plan.

Myriam heeft me perfect geteased, kronkelend over het bed, visueel een droom, en een DATY waar de Michielen gids 3 sterren aan zou toekennen. Met een kleine pre-ejaculatie de kamer verlaten en ik stond op scherp.

Monica nam 30 min later het stokje over en heeft met alle geduld van de wereld me mijn favoriete handelingen laten uitvoeren.

Ik dank dan ook beide zusters, de ene voor het klaar leggen van de bal en de ander voor scoren.

29. Onderstaande 5 leden hebben rolo bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 oktober 2017),Bachatero ( 1 oktober 2017),Mr Bluenose ( 1 oktober 2017),Patjax ( 1 oktober 2017),Znipper ( 1 oktober 2017)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Gisteren kennis gemaakt met deze leuke meid. De beste omschrijving die bij me op komt is prettig gestoord. Ze kan het leuk vertellen in de bar. En op de kamer is er niets mis mee. Was wel een beetje verkouden, maar dat was niet echt een beletsel. Ergens heb ik het idee dat bijeenkomsten met deze dame beter worden als je haar beter kent. Helaas zal dat een probleem worden voor mij daar ik zeer zelden op zaterdag aanwezig zal zijn. En zij is er nooit op zondag.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

31. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 oktober 2017),Hooker lover1 ( 3 december 2017),Mr Bluenose ( 2 oktober 2017),rolo ( 4 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:17
    Discussies
    4
    Thanks
    2.181

Standaard

Gisteren mijn eerste kamer gehad met deze dame ,had een schoolmeisjes look met 2 staartjes
    en de aangepaste kledij ze zag er wel sexy uit, heb het mij niet beklaagd, leuke kamergang gehad,
    ze gaat wel terug een tijdje in verlof

33. Onderstaande 3 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 2 december 2017),Hooker lover1 ( 3 december 2017),Mr Bluenose ( 2 december 2017)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

19jaar, lang blond haar en slank?
    Wanneer gaat deze meid op verlof? Volgende zaterdag ga ik immers nog eens Sixsens bezoeken.
    Maar indien ze aan deze beschrijving voldoet en al enige tijd in Sixsens werkzaam is, zou ik het raar vinden dat ik nog niet met haar kamerde.
    Alleen vergeet men op mijn leeftijd nogal eens namen

35. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 ( 3 december 2017),Mr Bluenose ( 3 december 2017)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Zusje van Monica, zitten altijd met Carmen in het hoekje bij de danspaal. Ken je ongetwijfeld.

37. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 ( 3 december 2017),Mr Bluenose ( 3 december 2017)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Blijk ze indeed te kennen, sterker nog, er mee gekamerd net zoals met haar boezem vriendin Carmen, Roemeens en niet Portugees

39. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 ( 4 december 2017),jansenroy ( 4 december 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

MYRIAM (SixSens) - Ene om het af te leren
    Bij deze recensie

DVP-Cataloog - #ondeugendscharminkel #stoutemeid

Bijzonderheden

Myriam is niet groot uitgevallen. Een Roemeentje met haar haren in een korte paardenstaart gebonden met ondeugende ogen. Ze komt spontaan, vurig en levenslustig over. Ze wist al alles van mijn kamerwensen af en ik hoefde haar niet in te leiden. Dat, meer dan ooit, overtuigd me ervan dat de dames goed hebben doorgepraat over mij en wat ik graag heb.

Presales

Ze kwam even polsen of ik nog zin had. Ik had eigenlijk geen zin meer omdat ik al één trio van een uur en nog een uur met 1 dame had besteed (reken maar uit). De laatste brief van 50, zat echter nog beschikbaar te wachten om van eigenaar te wisselen. Ik vroeg de naam want ik wist zelfs nog niet hoe ze heette (zij wist m'n naam wel). Ze zat bij een groep dames waaronder Carmen 2. Ton ik weg liep lokte dat een verontwaardigde reactie uit van Carmen 2. Miriam zat gewoon te lachen. In de kino checkte ik de fora en wat ik zag stond me wel aan. Ik keerde terug want ik had er ineens wel zin in. Ik riep Miriam bij me en zei dat ik op kamer wou gaan. De groep dames reageerde uitzinnig en blij alsof ze allemaal op kamer mochten. Blij voor hun collega? Carmen 2 stak de duim omhoog en een blije Myriam ging de sleutel halen.

Kamer 7

Een knusse romantische roze kamer met een bed in de hoek en een douche aan de andere kant. 7 is het geluksnummer dus zal wel los lopen.

Voorspel & Sex

Bed gereed gemaakt en we begonnen er aan. Miyriam heeft een mooi slank lichaam, zalig om haar mooie lichaamsvormen te strelen! Ze plaagde me onverminderd door en wist dat voorspel heel goed te doen. Speelse dominantie is absoluut geen probleem voor haar!

Snel gingen we op seks over en ook dat was super. Weg was ineens de vermoeidheid. Hoezo? Ben ik echt zo'n slechte mens die alleen opgewonden raakt van nieuwe dames terwijl herhalingen flauwer verlopen? De hele kamergang zal zo'n 20 minuten hebben geduurd als ik niet wat manele bovenhaalde. Miriam houdt hier wel van. Zo heb ik het nog 5 minuten gerokken en liet haar niet met rust. Zo'n mooi ondeugend poppetje is dat.

Afsluiten

Beëindigen verliep snel en routinematig. We verlieten de kamer en ik gaf haar 50€ aan de lockers. Dan was het al bijna tijd om de club te verlaten. Dit was dus echt een buitensmijter-sessie om het af te leren.

Aftersales - niet van toepassing, de club sloot gauw na de sessie.

Fazit en Score

Ik zou zeggen dat de dame een herhaling verdiend maar dan met meer tijd tussen sinds ik bij mezelf vast stel dat herhalen tricky is soms. Als ik dan aldoor dezelfde dames zie rondlopen in clubs, kan je al denken: 'dat wordt lastig met tijd'. Gelukkig druppelen er vaak nieuwe dames binnen zoals die lookalike-maneledanseres: worths a try.

Score: 7,5 / 10
    De zwarte wolf

41. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 december 2017),Hooker lover1 ( 8 december 2017),Manureva (16 december 2017),Mr Bluenose ( 8 december 2017),Sjeufke ( 7 december 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    151
    Thanks
    9.390

Standaard

Ik zit goed en wel op een kruk en hop daar springt een jeugdig pocket dametje met een guitig koppie op de kruk naast me. Ze stelt zich voor als Myriam en ondanks het feit dat ik een frequent flyer ben hier met de nodige vlieguren heb ik haar naar mijn weten nog niet gezien. We raken aan de praat en ik leg haar uit dat ik zojuist van de kamer ben gekomen en haar slechts een Ferrero Rocher kan aanbieden ipv mij. Waar ik verwacht had dat ze hierna snel verder zou gaan bleef ze rustig zitten praten. Eentje uit de categorie "een slimme meid is bereid om in de toekomst te investeren". Na een klein kwartiertje hupt ze van de kruk met de mededeling dat ik als ik hersteld ben maar een afgesproken teken moet geven als ik met haar naar de kamer wil.

Het loopt tegen elven en ik had Myriam aangegeven dat ik dan weer "in play" zou zijn. Ik zie haar net richting rokershok lopen en wacht rustig af tot ze terug is. Zodra ze terug is geef ik haar het afgesproken signaal en het dartelende veulentje pakt haar tasje en we begeven ons naar de nok van het gebouw.

Nadat ik haar een massage gegeven heb vraagt ze wat ik wil. Ik zeg dat ze me maar moet verrassen en ondeugend kijkt ze me aan. Ze vraagt of ik haar wil kussen en voor ik antwoord kan geven voel ik haar tongetje tegen mijn lippen. Er volgt een potje buitenboord worstelen en haar handje zorgt voor leven in de brouwerij. Al kussend daalt ze af om aan een BJ te beginnen. Haar enthousiasme is aandoenlijk maar het tempo is in overdrive en monotoon. Na een tijdje vraagt ze of we overgaan tot de daad zelf. Ik vraag of ze de bus moet halen. Met een blik van verbazing kijkt ze me aan en ik geef aan dat ik de tijd heb. Ze hervat de BJ en nu zit er iets meer variatie in, maar pakt ze de signalen niet op. Het snelle tempo blijft de boventoon voeren wat mijn erectie niet ten goede komt. Ik zeg tegen haar "cover him up" en gevat gooit ze er de handdoek over heen. Wat zijn ze leuk die bijdehandjes.

Nadat ze hem voorzien heeft van de adequate bescherming laat ze zich in cowgirl over hem heen zakken. Er volgt een rit waar bij het lijkt alsof ze door de duivel wordt achterna gezeten. Pogingen om het bij te sturen verzanden in het niets en besluit om me over te geven aan haar energieke hop paardje hop. Na enkele minuten is het zaakje geklaard. Uurtje was bijna voorbij en we verlieten de kamer. De sessie levert een dubbel gevoel bij mij op. Aan haar inzet is niets op te merken. Weet niet of het aan haar onervarenheid of een verkeerde inschatting van haar lag, maar het had een te hoog PSE-gehalte voor mij. Zeker voor een derde sessie van de dag. Toch sluit ik een herhaling in de toekomst niet uit, want wat is ze leuk. Wel zal ik dan de regie strak in handen nemen.

43. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (11 december 2017),Giodude (30 juli 2019),Hooker lover1 (14 december 2017),hvdk52 (13 december 2017),Manureva (16 december 2017),Mr Bluenose (12 december 2017),Pierke69 (17 juni 2022),Sjeufke (11 december 2017),VAZKOR (11 december 2017)

Last Online
    Gisteren @ 09:00
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Ze zal niet meer terug komen heeft haar zus Monica me gezegd. Ze heeft haar studies hernomen. Goed voor haar.

45. Onderstaande leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (31 januari 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Da’s spijtig maar we zullen zien er zijn altijd nog dw vakanties en de centjes trekken zeker als je tijdens de studie niet zoveel tijd hebt om wat bij te verdienen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

47. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

rolo (29 juli 2019)

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    2.687

Standaard

Het is echt wel de tijd van de come-backs. Na Roemeense Diana, Bulgaarse Laura en Bulgaarse Melanie is ook de mooie en guitige Myriam sinds gisteren tot mijn grote verbazing weer terug in SS in het gezelschap van haar zus Monica.
    Nauwelijks veranderd, herkende ik haar na 1,5 jaar onmiddellijk. Ze vertrok bijna onmiddellijk na binnenkomst naar de kamer, maar ik had toch de kans om haar in het voorbijgaan mee te geven dat ik haar daarna wel even wilde inspecteren om te kijken of alles nog op zijn plaats zat.
    Na haar terugkomst dan ook onmiddellijk vertrokken voor een leuk uurtje met de nodige humor. Ad rem is ze zeker wel. En ja hoor, alles zit nog prima waar het moet zitten en dus geen kilo aangekomen, voor mij toch wel belangrijk gezien mijn voorliefde voor slanke dames.
    Ze blijft voorlopig 3 weken en keert daarna voor enkele weken terug naar huis...

49. Onderstaande 6 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke (29 juli 2019),Giodude (30 juli 2019),housefreak5 (28 juli 2019),Husky (28 juli 2019),jansenroy (27 juli 2019),Manureva (28 juli 2019)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten