Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 71 van 71
    Last Online
    23 september 2015 @ 18:02
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    . Ik hou me dan meestal maar aan de 25 euro voor FT :wink:
    Viktoria, Russland

habe ich mir erstmal die Preise erklären lassen: 1/2 Stunde 50 Euro, FT 50 Euro usw. . Zufrieden die 100 Euro übergeben

uit;http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=14963

Dat zijn echt opvallende prijzen voor FT !

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

...bij de extra's wordt dan hoopvol gekeken
    Gezien zijn gezondheidstoestand ontwikkeld thesickboy in zo'n omstandigheden een acuut geval van blindheid...:D

(dit geldt voor het gebedel naar fooien, FT's worden uiteraard netjes betaald aan het voor mij nog steeds geldende Freudetarief van 10 EUR, als het te weinig is hoor ik het wel)
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul22 Bekijk bericht
    Viktoria, Russland

habe ich mir erstmal die Preise erklären lassen: 1/2 Stunde 50 Euro, FT 50 Euro usw. . Zufrieden die 100 Euro übergeben

uit;http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=14963

Dat zijn echt opvallende prijzen voor FT !

Ook gelezen en ik zal er misschien op reageren ( Dan dienen wel eerst de anti-nederlandse berichten te worden aangepast :green_smi).
    De prijsvan 50 euro voor FT heb ik nog niet meegemaakt of gehoord terwijl ik daar was.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    25 november 2022 @ 22:50
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard prijs FT

De prijsvan 50 euro voor FT heb ik nog niet meegemaakt of gehoord terwijl ik daar was.

Tijdens ons bezoek van vrijdag werd het van de in totaal 8 rondes (wees gerust we waren met z'n 4-en) aangeboden van 10 :D tot 30 euro .

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Tijdens ons bezoek van vrijdag werd het van de in totaal 8 rondes (wees gerust we waren met z'n 4-en) aangeboden van 10 :D tot 30 euro .
    Die Isabelle vroeg 30 euro voor FT en 50 euro voor Schlucken

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Nou, ik begrijp dat de (meer)prijzen dus weer helemaal vast staan en helder zijn nu in Freude, dat geeft een hoop rust zeg voor ons ijsberen! :thefinger
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 oktober 2007 om 23:36

Last Online
    25 november 2022 @ 22:50
    Discussies
    28
    Thanks
    0

Standaard meer prijzen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Nou, ik begrijp dat de (meer)prijzen dus weer helemaal vast staan e :thefinger
    Inderdaad vroeger maar 1 prijs, nu meer prijzen :D

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Daumen hoch 't kan ook anders...

Afgelopen vrijdag een sessie meegemaakt die de titel / discussie een zeer positieve wending geeft:

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=348

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Zie ook Jenny : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8805 en haar FT-prijs

Inderdaad jammer. En als de clubleiding hier nu gewoon duidelijk in was en 1 lijn trok, was dit allemaal niet nodig, maar nee, die steunen openlijk dit "de dames bepalen zelf de prijs" beleid en dan krijg je dus dit soort uitwassen.

Jammer, ben al maanden niet meer in Bochum geweest, puur om die reden, en zal er ook niet meer komen ook zolang dit voortduurt en dit management er zit.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 november 2007 om 00:10 Reden: link

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Beste MiniMe,

Ik ben maar zo vrij geweest jouw bericht dat onder een zekere Jenny stond naar de prijsdiscussie te verplaatsen .
    Jij bent dol op bepaalde stokpaardjes en gelukkig ben ik daar ook niet vies van :D
    Maar in deze zaak vind ik toch wel dat je een beetje doorslaat. Jij als handelaar, je bent tenslotte nederlander, zou het toch moeten toejuichen dat vrouwen zelf hun prijs kunnen bepalen en dat klanten daar over kunnen handelen
    Jij vindt dat slecht omdat je vantevoren wilt weten waar je aan toe bent. Ik zou zeggen ga alleen naar partytreffs en gangbangs en je hebt geen enkel probleem meer met de prijs.
    Jij zal komen dat de kracht van de saunaclubs vooral de standaard prijzen zijn. En ik zal jou zeggen dat het meer is dan dat alleen (algehele service etc.) en dat er over die prijzen altijd gedonder is geweest. Er was maar één club waar je terecht kon voor eventuele teruggaaf en dat was de PHG. De meeste andere clubs daar gaf dat veel meer problemen voor zowel de klant als de dame
    En om op dat laatste terug te komen, is het in veel gevallen, het enige geld waarover geen directe controle is. En misschien is dat een stokpaard van mij maar wel ééntje gesneden uit FSC-hout

Last Online
    Vandaag @ 13:30
    Discussies
    85
    Thanks
    2.341

Standaard

Ter aanvulling,

Zelfs in PHG is er wel eens gedonder over de vergoeding, ik heb hier pas nog over geschreven. Maar...... (en mocht ik het fout hebben laat het weten) volgens mij proberen de clubleidingen zich officieel zo veel als mogelijk te distantieren van de hele prijs polititiek. Uiteindelijk zijn het geen bordeels maar sauna clubs en maakt het het management officieel niet zo veel uit wat de vrouwelijke en mannelijke bezoekers doen.
    Echter, ook ik weet van te voren graag wat welke service kost. Dit is een van de redenen dat ik als regel naar PHG ga omdat daar de de prijspolitiek het meest doorzichtig is (m.u.v Schieferhof denk ik). Mocht een dame meer vragen dan normaal gebruikelijk dan laat ik dat haar weten. Eventueel betaal ik het maar met zekerheid is ze dan (mits goede service) een klant kwijt. Want ook dit is marktmechanisme.....

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Beste MiniMe,

Ik ben maar zo vrij geweest jouw bericht dat onder een zekere Jenny stond naar de prijsdiscussie te verplaatsen .
    Jij bent dol op bepaalde stokpaardjes en gelukkig ben ik daar ook niet vies van :D
    Maar in deze zaak vind ik toch wel dat je een beetje doorslaat. Jij als handelaar, je bent tenslotte nederlander, zou het toch moeten toejuichen dat vrouwen zelf hun prijs kunnen bepalen en dat klanten daar over kunnen handelen
    Jij vindt dat slecht omdat je vantevoren wilt weten waar je aan toe bent. Ik zou zeggen ga alleen naar partytreffs en gangbangs en je hebt geen enkel probleem meer met de prijs.
    Jij zal komen dat de kracht van de saunaclubs vooral de standaard prijzen zijn. En ik zal jou zeggen dat het meer is dan dat alleen (algehele service etc.) en dat er over die prijzen altijd gedonder is geweest. Er was maar één club waar je terecht kon voor eventuele teruggaaf en dat was de PHG. De meeste andere clubs daar gaf dat veel meer problemen voor zowel de klant als de dame
    En om op dat laatste terug te komen, is het in veel gevallen, het enige geld waarover geen directe controle is. En misschien is dat een stokpaard van mij maar wel ééntje gesneden uit FSC-hout

Goed te zien Willem2 dat je niet alleen reageert op mijn bericht, maar zelf ook mijn antwoord daar op al weet en dan ook jou eigen antwoord daar weer op geeft, scheelt mij een hoop geschrijf Is dat nu wat ze bedoelen met een zelflerend forum? :D Hebben we zo ook geen ijsberen meer nodig, dat scheelt! :green_smi

Ben blij dat mijn punt in ieder geval helder is, en iedereen moet er maar mee doen wat ie wil. Het marktmechanisme waar uurtje het over heeft werkt in ieder geval, want door een stomme actie van een bepaalde dame, aaangevuld door openlijke support van dit gedrag van de clubleiding in Bochum, zijn ze een goede vaste klant kwijt die op voldoende andere plekken wel kan vinden wat ie zoekt (en dat heeft niets met het te betalen bedrag te maken, wel met impliciete(!!) prijstransparantie welke bij een echte GFE hoort imho).

BTW: het is goed dat uurtje het woord "officieel" zo veel gebruikt, want inofficieel is de leiding bij de betere clubs in zeer strakke handen (maar dat is weer meer een stokpaarde van WW geloof ik :teuflisch)

Last Online
    Vandaag @ 13:30
    Discussies
    85
    Thanks
    2.341

Standaard

Goed te zien Willem2 dat je niet alleen reageert op mijn bericht, maar zelf ook mijn antwoord daar op al weet en dan ook jou eigen antwoord daar weer op geeft, scheelt mij een hoop geschrijf Is dat nu wat ze bedoelen met een zelflerend forum? :D Hebben we zo ook geen ijsberen meer nodig, dat scheelt! :green_smi

Ben blij dat mijn punt in ieder geval helder is, en iedereen moet er maar mee doen wat ie wil. Het marktmechanisme waar uurtje het over heeft werkt in ieder geval, want door een stomme actie van een bepaalde dame, aaangevuld door openlijke support van dit gedrag van de clubleiding in Bochum, zijn ze een goede vaste klant kwijt die op voldoende andere plekken wel kan vinden wat ie zoekt (en dat heeft niets met het te betalen bedrag te maken, wel met impliciete(!!) prijstransparantie welke bij een echte GFE hoort imho).

BTW: het is goed dat uurtje het woord "officieel" zo veel gebruikt, want inofficieel is de leiding bij de betere clubs in zeer strakke handen (maar dat is weer meer een stokpaarde van WW geloof ik :teuflisch)
    That's right. En soms hebben de clubs zelfs iets in hun disclaimer staan m.b.t waar ze wel en niet voor verantwoordelijk zijn. En er is (bijna) geen woord van gelogen.....

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Beetje flauw MiniMe want als je deze topic doorleest ( wat velen dus niet doen :green_smi) of je begeeft je naar het Rheinforum :
    http://www.rheinforum.com/forum/show...ghlight=MiniMe
    (of zoeken onder MiniMe) dan weet je wat er gebeurd is en hoe MiniMe heeft gereageerd in deze discussie. Dus als ik dan een keer antwoord geef met al de antwoorden verwerkt van MiniMe lijkt mij dat zeer legitiem :green_smi
    Dat dan de conclusie is dat er geen ijsberen meer nodig zijn lijkt mij dus een foute.

Ben blij dat mijn punt in ieder geval helder is, en iedereen moet er maar mee doen wat ie wil.
    Jouw punt was wel helder, de conclusie eventjes niet
    Ja, de uiteindelijke conclusie dat je niet meer naar Freude gaat, dat was mij wel duidelijk.

En dit is jou nog nooit overkomen in GT (of een andere club) ?
    Of dat heb je daar nog nooit gemerkt ?

Het marktmechanisme waar uurtje het over heeft werkt in ieder geval, want door een stomme actie van een bepaalde dame, aaangevuld door openlijke support van dit gedrag van de clubleiding in Bochum, zijn ze een goede vaste klant kwijt die op voldoende andere plekken wel kan vinden wat ie zoekt
    Gedurfde uitspraak om jezelf de `markt` te noemen
    Je hebt zelf al eens aangegeven dat jij het wel leuk vond dat er opeens zoveel ijsberen naar Freude gingen vanwege jouw recensies. Dat zou misschien best kunnen maar Freude bestaat al wel veel langer.En in al die jaren hebben ze heel veel verschillende prijzen gehad.

(en dat heeft niets met het te betalen bedrag te maken, wel met impliciete(!!) prijstransparantie welke bij een echte GFE hoort imho).
    Sorry, daar heb ik erg moeten lachen. Bij een GFE hoort volgens mij helemaal geen geld Dus ook geen prijstransparantie.
    Ik ben wel een voorstander van vaste prijzen per tijdseenheid maar over extra´s mag vooraf best gehandeld worden.
    (GFE bestaat niet in de betaalde seks, ja een goede actrice (uiteraard mijn mening))

Dit is weer hele andere koek, maar daar geef ik na jouw antwoord en die van andere ijsberen wel een mening over

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

En over deze reactie heb je 3 dagen moeten nadenken Willem2?

En nu moet ik natuurlijk weer "happen" in het uitgezette "aas", dacht het niet

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

En over deze reactie heb je 3 dagen moeten nadenken Willem2?
    Meestal denk ik even na. Dat zouden meer mensen moeten doen

En nu moet ik natuurlijk weer "happen" in het uitgezette "aas", dacht het niet
    Dat is jammer.
    Maar beschuldig mij dan niet

Last Online
    Vandaag @ 12:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Enerzijds is het terecht dat dames vrij moeten zijn om te bepalen wat voor prijs ze berekenen voor seksuele handelingen, anderzijds begrijp ik Minime wel dat je bij sexuele spanning in het eerste contact niet in de juiste stemming bent om bij elke dame zelf te vragen naar allerlei details en hoeveel die allemaal kosten.

Een oplossing die voor beide partijen acceptabel kan zijn is dat er een 'norm' is. Bijv. half uur is 50, 1 uur is 75, FT is 25, etc.
    Dames zijn vrij om af te wijken van de norm maar dienen dit vooraf wel netjes aan de klant te melden. Als ze niks melden dan moeten ze zich tevreden stellen met de norm. Zo krijgt de dame wat zij wenst (op een transparante manier), worden oplichtsters geweerd door dit systeem en de klant weet vooraf waar die aan toe is en of die op het afwijkende bod wenst in te gaan.

Als dames vrij zijn conform een normale marktsysteem dan ligt het initiatief bij hun om vooraf een duidelijke prijsopgave te doen en niet bij de klant (klant gaat ook niet in elke winkel vragen hoeveel elk produkt apart kost maar krijgt het helder gecommuniceerd...)

Kortom, vrijheid bij de dames maar gepaard met bepaalde verplichtingen...net zoals in de markt.

Zouden Willem2 en Minime nu beiden gerustgesteld zijn en weer vriendjes worden?
    :D:wink:

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Norm

Een prijsopgave vooraf is cruciaal. Uit veel berichten blijkt dat de norm 50,- per half uur is, met 25,- extra voor FT. Daar kan ik als bezoeker dus vanuit gaan, zeker als 'n dame geen prijsopgave vooraf doet. En als ze achteraf meer vraagt, zou ik het niet geven, met vermelding dat ze dat vooraf had moeten doen. Zo krijgen de dames snel genoeg in de gaten dat ze zich aan de norm moeten houden .
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zouden Willem2 en Minime nu beiden gerustgesteld zijn en weer vriendjes worden?
    :D:wink:
    Nou, omdat je het zo lief vraagt Picasso1. Ok Willem2, niets is zo lekker als goedmaaksex, dus haal jij de sleutel even?

BTW: je analyse en suggestie is trouwens "spot-on" Picasso1 (en ook HM) dus zo zou het inderdaad moeten zijn.

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Nou, omdat je het zo lief vraagt Picasso1. Ok Willem2, niets is zo lekker als goedmaaksex, dus haal jij de sleutel even?
    Lastig, want jij meldt je niet aan op het Meetingpoint :green_smi .
    MiniMe : Catch him if you can :D

En de prijsopslag die dames soms vragen is ver binnen de opslag die een duitse treinmachinist vraagt

Last Online
    2 mei 2015 @ 08:21
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Dit berichtje is niet om de discussie weer te doen oplaaien maar ik wou het hier toch even melden. Ik heb vanavond ook verschillende prijzen betaald voor FT.
    Bij 1e dame 2x FT voor 10 euro extra:D;
    bij 2e (Poolse)dame geen FT gedaan (ik had deze discussie hier gevolgd);
    bij 3e dame 1x FT voor 25 euro extra.

Ik ben prijzen op niveau van PHG en GT gewend dus voor mij viel het reuzemee .

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten