Pagina 8 van 46 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 1134

Discussie: Samya, Algemeen

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard het schoolplein

De laatste maandjes enkele keren in Samya geweest, met over het algemeen een best gezellige tijd en kamers die best “ok” waren. Qua seks niet altijd geweldig, maar wel vaak meisjes die erg enthousiast waren. Voorbeelden zijn Julie (nu in LR) en de 30+ milf Jessica. Leuk, erg goede klik, maar qua sex niet altijd top (mede omdat allerlei spul wordt afgebroken om over het een en ander te lullen).

Afgelopen zondag met het youppie, ehh… YBF kortingskaartje naar binnen. Aankomst laat in de middag en de line up lijkt de laatste tijd te bestaan uit een willekeurige greep van 60 meisjes uit een damesbestand van een stuk of 100. Dit keer wel Roxy, Andar, Valentina, Franceska en Lulu, maar niet Iren, Isabela en Beyonce (om maar eens een paar bekende namen te noemen). De keren daarvoor mogelijk net andersom. Optisch best ok allemaal.
    Eten is de laatste maanden in mijn ogen wat jammer. De keuze uit een kippetje of doner binnen… en de doodsaaie en slechte club bbq buiten. Ook in een handvol andere clubs “gekregen” de laatste maanden en ik ben inmiddels al blij als het stuk nasmeulende aldivlees een beetje warm is (in Samya zondag in ieder geval niet). Jammer dat al die clubs in de zomer hun poetspolen of- roemenen achter een bak kolen zetten… en dan denken dat het meerwaarde biedt. We zijn inmiddels toch ver afgegleden van de goed ontwikkelingen die ooit waren ingezet met de a la carte gerechtjes in Panthera (of je moet willen clubturken in Oceans of Magnum). Tragisch eigenlijk.

Zondag dus niet speciaal lekker gegeten en doorbieren zit er de laatste tijd meestal ook niet echt in, waarbij de 0.0% van de tap dan wel wat uitkomst biedt. Zondag is er de “dance contest” waarbij elke deelnemer een vrijkaartje krijgt. Stellig de indruk dat de stamgasten het gebruiken om makkelijk een vrijkaartje te krijgen (door met meerderen tegelijk het podium op te gaan en niet speciaal iets te doen) en een enkele toerist wordt zo met dezelfde uitkomst voor lul gezet (1 kerel had 3 verschillende onderbroeken aan onder zijn badjas). De oproep voor dames om de heren te vergezellen werd ook bijzonder lauwtjes ontvangen. Gelukkig duurt het allemaal niet lang.

Uiteindelijk hangt de mate van succes van een avondje Samya toch vooral af van het gezelschap. Soms kom je eens een bekende tegen, deze keer vertrokken dezen al vlot, maar vaak moet je het toch met die bankhangende Roemeentjes doen. Tussendoor even uitgerust met Samantha half op me (al enkele jaren lang een bijzonder matige sessie), maar de hoofdmoot – en voornaamste reden dat het toch een bijzonder leuke avond werd – was de terugkeer van de blondjes. Volgens onze immer goed ingelichte Surfer is queen bee Mary inmiddels elders aan de slag - en dus ook zondag niet aanwezig – maar prinsesje Kim en vriendin/nichtje Lilly wel. Kim tamelijk simpeltjes als eye catcher van de avond, Lilly als vrolijk lonkende dwerg die wel zin in een kamertje heeft. Bij Kimmie blijft het de vraag wat ze er precies komt doen, want na een paar kusjes te hebben gehaald (ze herkent me tenminste nog) viel ze vooral op door potentiele euros op een dwaalspoor te zetten en als ze dan toch ging kameren met een willekeurige persoon leek ze als een schoolmeisje dat net een standje van haar leraar heeft gehad (tip: wil je perse, bij het roken is ze te pakken). Het was dan wel weer erg leuk dat ze zo een foute stammie zonder wederdienst een pakje peuken a 8 euro aftroggelde (die kale kerel die constant bij Hakan klaagt als de tieners niet de voorkomende dienstverlening leveren die hij wenst… en die bij zijn vrijkaart dansje zelfs met de 8.15 minuten versie van shikshakshok geen reactie meer krijgt bij dames. Lijkt me echt zo middelmanagement die gehaat is bij al zijn werknemers, bij de hoertjes in Samya in ieder geval. Een klassieke kutmof).

Het prinsesje op de kamer, en Lilly is sowieso de betere sessie. Herkennen deed ze me niet echt, maar op de kamer tamelijk grote gelijkenis met de vorige keer. Het tongzoenen leek wat meer op de automatische piloot, al kan dat er ook aan hebben gelegen dat ze dit keer nog niet naar wodka redbull smaakte. Een uurtje op de kamer met voornamelijk tongzoenend pussysliden (drie kwartier of zo), waarna ze mijn piemel in zo een london probeerde te verpakken. Kansloos en uiteindelijk met de hand afgemaakt. Van de grote 1-7 niks gemerkt, daar orale seks uberhaupt niet heeft plaatsgevonden (vorige keer ook niet). Leuk en sympathiek meisje. Bij het nalullen terwijl we propjes in de prullenbak probeerden te gooien, hoorde ik me net te laat uitleggen waarom het bij de kamers met Kimmie eigenlijk nooit tot neuken was gekomen (eerste keer beiden te bezopen, tweede keer boos omdat ik met jouw was gegaan). Goh, wat is de kans dat die bij me terug zou komen. Op de vraag waar ik die paar woorden Roemeens had opgepakt, vooruit gedacht en een klein leugentje verkocht.

Na het afrekenen even gedoucht en een lauw stuk varkensafval naar binnen geschoffeld, om daarna even broodnodig de nabeschouwing van Bauke’s triomftocht in de tour tot me te nemen. Mocht iemand zich afvragen hoe lang het duurt voordat berichtjes zich over het schoolplein verspreiden: kwestie van minuten… toen verschenen Lilly en Kim samen onderaan de trap en Kimmie kwam me meteen even het hare vertellen (terwijl ze iets te veel haar best deed te doen alsof het haar eigenlijk allemaal niets uitmaakte). Dat gaf me de kans om haar eventjes wat zoete onzin in te fluisteren – waarbij ze tevreden haar neusje al een beetje “wrinkelde”- en ik desgevraagd zonder twijfel antwoorde dat ik al mijn Roemeens van haar geleerd had. Lipjes pruilden, jukbeenderen wat omhoog en ik werd ontboden om mee te komen roken… mijn tegenwerping dat ik niet rook, werd tamelijk genegeerd.

Gezellig op het rookterras met al die lompe Samya teenies. Ze probeerden me nog met allerlei beloftes bij de dans wedstrijd te krijgen en gelukkig waren ze beiden mijn naam al vergeten (de dj accepteerde “ma!” niet als naam). Tussendoor moesten de meisjes nog wat eten, met veel lappen koud vlees die van bord naar bord werden gegooid en braadworst met mayo was bijzonder grappig… ik checkte mijn telefoon maar even. Daarna moest er natuurlijk ook worden nagerookt. Er wordt een stuk meer gerookt dan geneukt heb ik zo het idee.

Weer binnen was er de dance contest en daarna de nodige manele (gedeeltelijk op aanvraag via youtube opgezocht). Zo tegen middernacht werd er behoorlijk vrolijk gedanst en het slokje “red bull” dat ik in mijn bek gedouwt kreeg, leek al meer uit vodka te bestaan. Had ik al gezegd dat Kimmie er (lichtjes gebruind) fantastisch bijliep… zo rond deze tijd ging het topje uit. Ik vergeet steeds wat een fantastische tieten ze heeft; op de kamer was het altijd of om me heen gevouwen met de tong in mijn mond, of boos met de armen over elkaar… iemand van de leiding zou eens met haar moeten gaan praten over standaard topless rondlopen: alleen maar winnaars. Van het sippe schoolmeisje van eerder was weinig over: vrolijkheid allom (samen met lilly en andere tienertjes). Samen met nog 1 of 2 kerels was ik door de ballotage doorgekomen om de focus van de onzin te zijn.

Veel gelachen en met zo een nagenoeg naakt en recalcitrant tienertje, heb je nog wel eens een excuus om je aan het lichtelijk bezwete lijfje te vergrijpen. Heb verdomme bijna een half uur achter haar aangezeten, toen ze mijn sleutel had gejat (afgeleid als een kleuter toen ze haar tieten tegen me aan drukte). Van lachen naar boos en terug, allemaal geinig en de net zo vrolijke en naakte lilly had zich inmiddels op de “aftersales” gericht door met haar kont tegen mijn kruis te grinden terwijl ik aan de bar stond… vooral aardig omdat Kimmie mee ging doen en we die kleine vrolijk in de sandwich hadden. Een paar kerels in de buurt vonden het allemaal ook wel leuk, maar het idee dat er geld verdiend kon worden bleek niet speciaal te overheersen.

In zo een bui is het prinsesje nauwelijks te weerstaan en ik moet toegeven dat ik tevergeefs heb geprobeerd haar de kamer op te krijgen. In eerste instantie door “subtiel” tegen haar te zeggen dat ik naar haar verlangde en haar wilde… daarna door letterlijk te vragen of ze “klaar” was of nog iets wilde (inmiddels had ze namelijk tamelijk duidelijk enkele niet zo geliefde stammies afgewimpeld). Ik kreeg wel iets van antwoord… maar op deze momenten wraakte het zich een beetje dat die kleine weigert om iets anders dan Roemeens tegen me te spreken. Lilly is bij onbegrip nog wel eens bereid naar het Engels te schakelen, maar bij Kimmie? Kansloos. Ik bedenk me net dat ik letterlijk geen enkel idee heb over hoe haar Engels en Duits zijn. Dus interpreteerde ik het wegdansen maar als een “nee”.

Dat eikelde zo een tijdje door met redelijk wat vrolijke Roemeentjes, waarbij de twee blondjes af en toe nog nodig betast dienden te worden (of weer mijn sleutel probeerden te jatten). Toppie. Tegen een uurtje of twee moest er weer gerookt worden (tussendoor ook nog een paar keer hoor) en in de avond zijn om onbekende redenen alleen de staplaatsen bij de bbq toegestaan. De jonge Amerikaan (althans jonger dan ik) die aan de bar naast me had gestaan kwam ook maar mee. Kimmie had een manier gevonden om half over me heen te liggen, met een prachtig nekje dat erom vroeg om gezoend te worden (niet de eerste keer). Zo gezegd, zo gedaan en ze riep al om geld (ook niet de eerste keer). Opvallend hoe soepeltjes ik inmiddels kan zeggen dat ze pas geld krijgt als ze naar de kamer gaat. Mijn “en je wil niet” werd direct tegengesproken met dat ze alleen niet wil neuken omdat mijn piemel te groot zou zijn. Sinds wanneer, “vandaag” en “je hebt zelfs grote condooms bij je”, terwijl ze een rubbertje omhoog hield… die ze net uit mijn zak gerold had. Net een zigeuner, terwijl de meiden die aan het roken waren het allemaal wel grappig vonden.

De aandacht richtte zich op die meegelopen Amerikaan die met de handen wat in de lucht zei “I don’t know what you’re saying. I don’t even know what language you’re speaking”. Ik kon het niet helpen de handen voor de ogen te slaan toen een van de blondjes uitriep: “Esti american?! Dar ai o fata chineza!”. Volgende vraag “Ai bani?”… na vertaling het levensgevaarlijke antwoord “off course I have money, why would I be here if I didn’t have money”. Een van de wat oudere (irritante) roemeentjes was er direct bij en een tamelijk kort verhaal korter: jacuzzi kamer! Gezellig met zijn vijven. Ik stelde hem gerust dat ik maar 30 euro per half uur kost en toen ze naar binnen gingen keek hij nog even verschrikt om toen ik volgde (en hem uiteindelijk maar gerust stelde dat ik naar huis ging en niet naar boven), al probeerde Lilly me nog druk mee naar boven te krijgen.

Na het omkleden stonden de 4 nog steeds op een kamer te wachten. Mijn blondjes een dikke klapzoen op de wang gegeven, het rode monster genegeerd en de yank veel plezier gewenst. Ik moet toegeven, ik mis die blondjes best een beetje.

2. Onderstaande 10 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (20 juli 2017),biged (25 juli 2017),ButtinSky (29 juli 2017),cheasehead (29 juli 2017),Laatbloeier (22 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),Patjax (23 juli 2017),Sjeufke (20 juli 2017),VAZKOR (29 juli 2017),Wijze grijze (20 juli 2017)

Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Discussies
    58
    Thanks
    2.763

Standaard

Als gentleman hoor je niet naar de leeftijd van een dame te vragen, maar deze jonkvrouw zou in Nl al ruimschoots kunnen genieten van een AOW uitkering...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    'I'm not your typ!'. Nope, you got that right, sigh. Dat moet daar lastig concurreren zijn voor deze dame bij al dat optisch geweld. Haar naam blijkt Gloria te zijn, een dame van redelijk hoge leeftijd. Hoeveel precies weet ik niet maar die tieten daar is op eerste zicht niet veel mis mee. Maar goed, ik wou jongere dames palen vandaag, zeker met dat aantal dat er rondliep. Ik ging dus naar de bar.

Last Online
    Gisteren @ 18:58
    Discussies
    168
    Thanks
    6.029

Standaard

En afgelopen donderdag was het aan mij om nog eens naar Samya te trekken, dank zij het kortingkaartje.

Dat deze actie net nu loopt is natuurlijk geen toeval. Samya is een best leuke club maar heeft een grote handicap : het buitengedeelte is erg klein. Een deels overdekt terras op het gelijkvloers en boven nog een ruim balkon met sauna. Andere clubs hebben wat dat betreft veel betere troeven dus bij zomerse temperaturen trekken potentiële bezoekers naar elders.

Ik wist natuurlijk ook wel dat er overdag niet veel te beleven valt en ben dan maar pas in de vooravond in Keulen aangekomen, net op het moment dat het avondmaal klaarstond. Timing is important...

De wellness is recentelijk vernieuwd en ja, het is een verbetering. Een mooie grote sauna en een even groot stoombad... Helaas : ik heb gemerkt dat eea nogal goedkoop afgewerkt is, de zandlopers werken al niet meer en van het kacheltje in de sauna zijn ook al enkele boordstenen gesneuveld... Grootste minpunt is dat er geen haakjes meer zijn om je badjas aan op te hangen. Er staat nu een ordinaire kapstok... De rustruimte is nu een apart lokaal geworden en dat is wél een voltreffer : uitstekende ligbedden, ik ben niet zeker maar het leken wel waterbedden.

Het is er zeker wel gezellig in de bar. Freibier van 't vat en nu ook alcoholvrij bier voor de liefhebber, en mooie meisjes als decoratie. Een veertigtal en om beurten gingen ze buiten hun longen vullen met gezonde nicotine, iets anders hadden ze toch niet te doen : veel mannen waren er donderdag niet.
    Er was zoals gewoonlijk wel een deejay maar deze draaide uitzonderlijk hoofdzakelijk westerse muziek en ambiance was dan ook ver te zoeken. Blijkbaar had ik toch de verkeerde dag uitgekozen, hetgeen iets later nog duidelijker zou worden.

Ik trok naar de sauna en hing mijn badjas en sleutel op aan de kapstok. In de sauna zat een andere kerel die net naar buiten ging. Ik had mij net neergevleid toen ik die kerel met mijn badjas en sleutel zag weggaan... Ik er achteraan en het kwam net niet tot een handgemeen, met dank aan masseur Olav die de kerel kon overtuigen mijn spullen terug te geven... Ik weet niet of het toeval was maar het leek wel dat de masseur die kerel kende... In elk geval een spijtig voorval en genoeg om mijn humeur naar een dieptepunt te brengen...

Van kameren is niks meer in huis gekomen.

Ik heb mij voor de rest van de avond maar in de bar genesteld met wat pintjes drinken en meisjes bekijken. Goesting was er dus totaal niet meer, helaas.
    De club treft géén schuld, maar mijn avond was naar de kl...

Of ik nog naar Samya kom? Uiteraard wel, het was maar een incident dat wel eens kan gebeuren. Ik dank dan ook het forum en de club voor de korting.

5. Onderstaande 10 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (22 juli 2017),biged (25 juli 2017),Bluebear (22 juli 2017),cheasehead (29 juli 2017),dennisw (23 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),Patjax (23 juli 2017),VAZKOR (23 juli 2017),waterrat (24 juli 2017),Wijze grijze (22 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Op vrijdag 21/07 heb ik Samya nog eens bezocht, van ongeveer 22u30-4u.

Andere bekende aanwezigen waren Patjax, Aloewe en Vendezz. Stuk voor stuk toffe kerels, en dus kon er weer serieus wat gezeverd worden!

Het personeel: vriendelijk en behulpzaam als altijd.

Eten en drinken: zowel kwalitatief als kwantitatief dik in orde!

De line-up: goed zonder meer. Ik vond de line-up in LR, eerder op de dag, beter.

De sfeer: verrassend rustig voor een vrijdagavond in Samya. Het was ook niet zo druk als gewoonlijk. De aanwezigen waren wel vrolijk en leken zich te amuseren.

Kamergangen: ik heb 2 kamers gemaakt. Eerst eentje met Bulgaarse Bria, een oude bekende. Uitstekend als altijd. Nadien nog eentje met een bloedmooie Roemeense meid (wiens naam ik jammer genoeg vergeten ben…). Haar inzet was aandoenlijk, maar mijn eigen vermoeidheid heeft roet in het eten gegooid... Ik ga zeker nog eens bij haar op herhaling.

Overall was dit weer een heel leuk bezoekje aan Samya. De club ziet mij ongetwijfeld snel terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

7. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 juli 2017),cheasehead (29 juli 2017),Mr Bluenose ( 1 augustus 2017),Sjeufke (24 juli 2017),waterrat (24 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 18:08
    Discussies
    151
    Thanks
    9.381

Standaard

Al een tijdje probeerde Aloewe me over te halen om Samya eens te bezoeken. De zomervoordeelactie van Samya in samenwerking met forum zorgde voor het laatste zetje. Datum werd geprikt op vrijdag 21 juli. Aangezien het een avondclub is besloten we een tussenstop te maken in het outlet. Rond 17.30 besloten we richting Samya te verkassen zodat we rustig konden eten en Aloewe me de club kon laten zien. Rond half zeven de parkeerplaats opgedraaid en onze kortingskaartjes werden probleemloos geaccepteerd. Nadat we ons omgekleed hadden tot grijze beren besloten we om eerst de inwendige mens te versterken. Op weg naar het restaurant was het al te merken dat ik de new kid in town was, alsof ik een bullseye op mijn voorhoofd had. Dames wierpen me lonkende blikken en kusmondjes toe, de nodige "where do you go, baby" vielen mij ten deel. Met een glimlach liet ik het van mij afglijden.

We namen met een bord eten plaats op het buitenterras en nadat we de broodnodige calorieën hadden verorberd gaf Aloewe me een rondleiding door de club. Toen we de ronde gemaakt hadden en weer richting bar liepen werd ik door een klein brutaal Roemeentje in de gang tegen de muur gedrukt. Haar hand verdween al onder de badjas en voor ik boe of bah kon zeggen verdween er een stukje tienervlees in mijn mond. Ze stelde zich voor als Liz. Ik zei haar dat ik nog in de uitbuikmodus stond. Met een glimlach en een knipoog dartelde ze verder. In de bar kreeg ik de complete Roemeense jagertjesclub op audiëntie. Oa Alexandra, Gina en nog een paar waar me de namen van zijn ontschoten.

Terwijl we stonden te praten bleek Shakir naast ons te staan. Het was aangenaam kennismaken met deze aimabele Belg. Al spoedig werd hij ingepakt door Tara en voor ik er erg in had kreeg ik gezelschap van Vanessa. Zeer leuke meid alleen een maatje teveel voor mij. Aloewe had behoefte aan döner en ik aan een sigaret.

Ik stond in het eetgedeelte te wachten op Aloewe toen Katarina voorbij kwam lopen. Ik had haar al eerder gezien, maar toen ze voorbij kwam lopen zag ik van dichtbij hoe mooi ze was. Ze zag mijn blik, vertraagde haar pas en er verscheen een glimlach op haar gezicht die zelfs een ijsblokje in Siberië zou doen smelten. Het buitenterras was opgeruimd waardoor Aloewe binnen at en ik besloot een sigaretje te roken. Zij stond twee meter verderop, draaide mijn kant uit en wederom was diezelfde glimlach mijn deel en ze vroeg me met een sexy accent waar ik vandaan kwam. Ik had gelijk door dat ze Russisch/Oekraïens moest zijn en mijn interesse was gewekt. Ik liep naar haar toe en er volgde een leuk kennismakingsgesprekje. De "befaamde" klik was er en dat gecombineerd met haar killer looks zorgden ervoor dat ik reddeloos verloren was. Toen zij voorstelde om de kennismaking op de kamer voort te zetten kon ik een juichmomentje van binnen met moeite onderdrukken.

Kamergang met de Siberische stunner (Katarina)
    Op de kamer ontdeed ik me van de badjas en zij trok alleen haar bh uit en even had ik een "oh nee" momentje dat achteraf compleet ongegrond bleek te zijn. We streelden elkaars lichaam terwijl we ondertussen in gesprek raakten over muziek. Mijn kleine partner in crime stond al paraat en met een ondeugende blik keek ze me aan en haar handje ging op onderzoek uit. Ze speelde er op een heerlijke edging manier mee. Ze vroeg waar mijn voorkeur qua muziek lag en toen ik zei dat ik toch wel van de stevigere gitaarmuziek was wilde ze wel eens horen wat en voegde er lachend aan toe dat ze nog nooit geneukt op zulke muziek. Playlist op mijn telefoon werd gewisseld en de Russische schone bleek een potje rock wel te waarderen.

Ik legde haar op haar rug en begon met mijn tong langs haar tepel te gaan, af en toe lichtjes eraan zuigend. Ze zei dat ik de andere ook niet moest vergeten. Natuurlijk was ik bereid om haar verzoek in te willigen. Ze zei dat ze nog een plekje had dat zo een behandeling kon waarderen. Ik werd verzocht haar onderbroekje uit te trekken en ze spreidde haar benen. Een fabelachtig mooi poesje was mijn deel. Binnen no time was ze zeiknat en de wijze waarop ze meeging en zichzelf positioneerde maakte duidelijk dat ze wilde klaarkomen. Na een minuut of tien was het moment aangebroken. Wat een genot om haar lichaam te zien schokken. Nadat ze op adem was gekomen zei ze dat het het mijn beurt was om te genieten. Er volgde een bekwame BJ met de nodige variatie en tempowisselingen. Ze had door dat ik al zo geil als een konijn was en stelde voor om tot de daad over te gaan. Ik liet haar de keuze en ze wilde missio zodat we ook konden zoenen. Binnen enkele minuten was het zaakje gepiept aangezien ze zeer eng gebouwd is. De resterende tijd volgemaakt met wat knuffelen en over muziek praten en na een uur zeer voldaan de kamer verlaten.

Als ik op weg ben naar Katarina om haar de welverdiende centjes met kleine bonus te overhandigen loop ik KP tegen het lijf. Hij heeft toch nog de weg naar Samya gevonden na zijn bezoekje aan LR en heeft er inmiddels ook al een kamertje opzitten. We frissen ons op en zoeken Aloewe en Shakir op. Wat volgt zijn twee uur van slap zeveren enkel onderbroken om wat te eten om de verbrandde calorieën weer aan te vullen. Als ik terugkom van een sigaretje roken blijkt dat Shakir has left the building. KP is op zoek naar de blonde pornobabe met getunede buitenboordlongen. Zij is onvindbaar op dat moment en terwijl een deel van de dames en beren een Roemeense variant van line dancing doen krijgen we gezelschap van Andar.

Aloewe en KP kenden Andar al en terwijl ze aan het wachten was op de door KP beloofde bonbons richtte ze haar pijlen op mij. Ik probeerde haar te verwarren met de Chupa Chup truc. Ik gaf haar de keuze tussen een rode en groene. Tot mijn verbazing koos ze de groene. Toen ik tegen Aloewe zei dat ze de groene had gekozen en hij begon te lachen wilde ze weten waarom. Na mijn uitleg verscheen er een glimlach op haar gezicht en zei ze dat me niets anders restte dan met haar naar de kamer te gaan. Ik hield de boot nog wat af, maar ze liet niet meer los. Ze gooide de trucendoos open (ze deed een Domenikaatje) en ontsnappen was onmogelijk. Toen ze er ook nog een weddenschap tegenaan gooide was ik helemaal verloren. Gewillig liet ik me door haar meeslepen naar de kamer.

Kamergang met een Roemeense sloopkogel (Andar)
    Ik hing mijn badjas op het haakje en zij stond achter mij. Ze liet haar nagels over mijn rug glijden en mijn kleine metgezel werd onder handen genomen. Ze liep om me heen, zakte door de knieën en gaf me een klein voorproefje wat me te wachten stond. We verplaatsten ons naar het bed en ze begon aan een BJ die zijn weerga niet kent. In het begin was ze nog zoekende hoe ze me helemaal gek kon krijgen. Toen ze het doorhad was ik kansloos. Ze genoot er zichtbaar van om me helemaal gek te maken. Mijn reacties zorgden ervoor dat ze nog een schepje er bovenop deed. Om langer te kunnen genieten stelde ik voor om in 69 verder te gaan. Ook nu was ik een speeltje voor haar en om mezelf een rustmomentje te gunnen draaide ik haar op de rug om wraak te nemen. Gewillig onderging ze mijn likbeurt om daarna meteen weer "revanche" te nemen.

Ze bleef me met haar mond op het randje houden totdat ze voorstelde om te neuken. Ze kwam in cowgirl op mij en gaf blijk dat ze ook met haar kuitspieren precies weet om te gaan. Ik nam het tempo over om niet meteen mijn kruit te verschieten en ze liet zich diep nemen. Na een tijdje schakelde we over op lepeltje lepeltje. Tussen het tongen door spoorde ze me aan om haar harder te nemen. Tempo ging naar standje turbo en na enkele minuten volgde een heftig orgasme. Het uurtje volgemaakt met knuffelen en zoenen.

Aloewe en KP bleken boven bij de entree te zitten en nadat ik Andar voorzien had van haar gage en weddenschapbonus bleek dat KP er een punt achter zette. Aloewe en ik besloten nog wat te drinken en ik was toe aan een sigaretje. Het was inmiddels 04.00 en we besloten dat het mooi was geweest. Bij het verlaten vroeg één van de twee thekes me hoe het was geweest en maakte me erop attent dat ik me kon registreren voor de 4+1 inkom actie.

Verdict
    Samya gaat me zeker terugzien. Line up kende in verhouding met andere clubs toch een grotere optick factor. Hoewel de uitbundige sfeer ontbrak is het duidelijk dat de club zijn zaakjes op orde heeft. De Südlanders in deze club weten zich wel te gedragen. Wat een verademing in vergelijking tot clubs als Villa Vertigo, PHG en YY.

9. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Das (29 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (29 juli 2017),geert5 (29 juli 2017),Giodude ( 7 maart 2020),KanariePiet (29 juli 2017),Mr Bluenose ( 1 augustus 2017),Pierke69 (28 februari 2020),RDT23 ( 1 augustus 2017),Sjeufke (29 juli 2017),VAZKOR (29 juli 2017),Wijze grijze (29 juli 2017)

Last Online
    10 oktober 2020 @ 14:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard

Mijn kortingskaart van Willem (20E)ook niet geaccepteerd, maar dat had ik min of meer al verwacht omdat er party was. Ter gelegenheid van Ali zijn 40ste verjaardag. (een mede-eigenaar van de club?)
    Een dikke meevaller was dan weer dat er bij vertrek vrijkaarten voor een volgend bezoek werden uitgereikt aan alle gasten
    Party was goed maar niet veel verschil met een normale zaterdag, als er ook veel op de podium gedanst wordt, wel een uitgebreider buffet.
    Twee kamergangen, 1ste met een prachtige 20jarige Duitse blondine, genoten van haar lichaam, de rest een 6,5.
    Tweede kamer met Julia, Roemeense topper!

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

SAMYA WIE IMMER -- GUT
    Nach wochenlanger Pause und mit einer Freikarte vom IBF hatte ich Lust auf
    „Dance and Fuck-Club“, aber die ruhigere Freitagsvariante.
    4,5 Stunden Arbeit, ab ins Auto und die Staus auf der Autobahn waren alle in den
    Süden. Viel Spaß ihr Urlauber! Ich mache meinen Urlaub in NRW.
    Anstandslos die vrijkaart akzeptiert und herzliche Begrüßung von der ED (meine heimliche Geliebte).
    Nach dem Frischmachen mit Umarmung von der Monika (meine heimliche Freundin)
    Begrüßt worden und viele Mädels fragten mich wo ich so lange war. „Hast Du Frau“?
    Ich konnte alle beruhigen und fühlte mich schnell gut und fast wie zuhause.
    Gegessen, getrunken, geklönt, ge’chilled‘…. So wurde es langsam Zeit mit der
    Damenwelt näher zu widmen.
    Lulu, ich war mit ihr vor über einem Jahr. Eine hübsche Frau, schöne B-Titten,
    schlanke (aber nicht zu schlank) Figur und immer nett zu mir mit Begrüßung, Küßchen
    und kurz mal ein Wort.
    Sie soll es heut sein. Nach anlächeln und kurzen Small-talk fragte ich Sie ob Sie mit
    Mir aufs Zimmer will. „Really?You with me?“ Doch dann sah Lulu dass es mir ernst
    War da ich Sie zum Schlüssel reservieren schickte und mich zum Duschen begab.
    Zimmer 3 mit dem Rundbett war unser Liebesnest für die nächste Stunde.
    Es war wie vor einem Jahr (bis auf die Neuregelung), schmusig doch nicht kitschig.
    Lulu ist eine Frau die nimmt, genießt dann aber auch weiß was Mann mag und
    Will. Ihren kleinen Knackarsch beim Doggie ist schon ein Muß, doch das Finale
    In Missio ist mit Ihr auch ein Genuß. Lulu gab mir das Gefühl, dass Sie es auch ein
    Wenig genießen konnte.
    Erfreut war Sie auch dass ich ihr den Liebeslohn nach einer Stunde gleich aufm Zimmer
    Gab um gleich nach oben zum Duschen zu gehen.
    Im Verlauf des Abend mal ein Küßchen, mal kurz ihre schönen Titten an mich gedrückt,
    am Feierabend noch den ‚Gute Nacht Kuss‘ von Ihr bekommen. Wird es wieder ein
    Jahr dauern?? Lulu und ich werden sehen.
    Danke Samya, Danke IBF für den schönen Clubaufenthalt!!!!

vanKees

12. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 6 augustus 2017),Sjeufke ( 2 augustus 2017)

Last Online
    10 juli 2024 @ 23:39
    Discussies
    5
    Thanks
    88

Standaard

Om de zeer slechte baywatch party in YY snel te vergeten gisteren naar Samya geweest want had nog een kortingkaart van 20 eur die voor 15/08 gebruikt diende te worden. Of Samya een succes ging worden was ik niet zeker van want was er al bijna 2 jaar niet meer geweest omdat het mij daar de laatste maal ook niet was meegevallen maar slechter dan woensdag in YY kon het zeker niet worden. Om 18.30u kwam in aan bij Samya en er was nog een plaatsje vrij op de kleine parking. Ik gaf mijn print van de kortingkaart en 30 eur en kreeg sleutel 169 en de print werd nog niet eens nagekeken wat er opstond, wat misschien wel later gebeurde. Even omgekleed en gaan eten en dat was weer dik in orde bij. Er zijn maar weinig clubs waar je beter kan eten.
    Het was niet heel druk in Samya maar genoeg mannen aanwezig en redelijk veel vrouwen die ook nog eens aangenaam waren en niet zoals die zure pruimen, lastige onbeleefde dames in YY.
    Toen de dj wat Roemeense muziek begon te draaien zat de sfeer er weer goed in en gingen vele vrouwen aan het dansen. Bij Samya is het iedere dag party daarvoor dienen ze geen partydag te organiseren zoals in YY. Er waren vrouwen aanwezig van Romania, Bulgaria, Hungaria, Russia, Greece, Germany.
    Uiteindelijk een lekker trio gedaan met 2 Roemeense blondjes van 20 en 21 jaar. Ik was van plan om tussen 0u en 1u terug naar huis te rijden maar dat werd 2.45u omdat het zo leuk was in Samya en club sluit tijdens de week om 3u.
    Ik kan dan ook iederen aanraden die nog over een kortingkaart beschikt om hiervan zeker gebruik te maken voor 15/08. Ik zie hier dat er toch velen deze hebben aangevraagd dus maak er gebruik van en laat de recensies maar komen.

14. Onderstaande 6 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy ( 8 augustus 2017),Massi (13 augustus 2017),mechelen ( 4 augustus 2017),Mr Bluenose ( 6 augustus 2017),Sjeufke ( 4 augustus 2017),Wijze grijze ( 4 augustus 2017)

Last Online
    12 november 2024 @ 19:38
    Discussies
    2
    Thanks
    60

Standaard

Op een woensdag ben ik naar Samya gegaan. Ik was rond 16.00 uur aanwezig. Er waren toen al zo'n 15 dames en 10 beren aanwezig. Het aantal dames breidde zich na verloop van tijd verder uit. Zeker vanaf 19.00 uur kwamen er veel leuke dames bij.
    Mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd ! Prachtig toch, dat je voor niets naar binnen kan, terwijl het normale tarief €50 is. In de beneden ruimte omgekleed. Daar zijn ook de wellness facaliteiten. De 'stilte' ruimte met ligstoelen, waterbedden, sterretjeshemel en zeer fraai laserlicht kan mij wel bekoren. Daar gedurende de dag een paar keer de stilte opgezocht. Hierna weer naar boven de bar/contact ruimte in. De dames zitten en hangen op de bankjes. Er is een bar met bediening. Deze ruimte lijkt echter totaal niet (meer) op de foto's van de website....In het midden is een danspodium met 2 danspalen. Natuurlijk heb ik eerst maar wat te drinken gehaald en de kat eens uit de boom gekeken. Er was tenslotte al voldoende moois te zien. Hierna was het tijd om de rest van het gebouw te verkennen. Op de eerste verdieping alleen maar kamers gezien. Op de 2e verdieping zijn weer kamers en is er een ruime kino. Op het grote scherm was er harde porno. Op een scherm aan de zijkant was er sport en aan de andere zijde een derde scherm met ook porno. Er is veel ruimte op de banken, maar gedurende de dag was er weinig animo voor. Dus maar weer naar beneden en mij tussen de dames gevoegd.
    Zo nu en dan probeert iemand contact te maken. Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar op een gegeven moment was mijn oog gevallen op Vanessa.

Vanessa
    Zij liep topless rond en heeft lekkere strakke tieten. Ze heeft lang krullende haren en ziet er gewoon heel leuk en lekker uit. Zij kwam naast mij zitten voor een babbeltje. Hierbij maakte zij al contact door wat onschuldig te strelen enzo. Maar dat is voldoende om de intentie duidelijk te maken. Dus sleutel ophalen en op naar de kamer. Duidelijk aangegeven dat ik 30 min (€50) wilde. In het begin zeurde ze te veel dat een uur beter was, maar dat wilde ik absoluut niet. Toch een prima lekkere GFE sessie gehad met tongzoenen, beffen, pijpen en afgemaakt in missio. Neuken wilde ze alleen in missio omdat het haar eerste keer van de dag was. Nou het zal wel. Natuurlijk alles met condoom. Is voor mij ook geen enkel bezwaar. In Samya staat dat bij binnenkomst ook duidelijk aangegeven.

Na de sessie, die helaas toch korter duurder dan 30 min, naar beneden gegaan en afgerekend. Hierna weer wat in het gebouw rondgehangen. Om 18.00 uur is het avondbuffet geopend. Deze is in de ruimte naast de barruimte. Je kunt hier vandaan ook naar het buitenterras met BBQ. Is prima allemaal. De dames nemen het er ook van. Het lijkt er op dat de dames als eerste gaan eten, zodat ze hierna weer beschikbaar zijn. Ik ben ook maar gelijk gaan eten en ben bij 2 mooie meiden aan tafel beland. Hiervan was er 1 topless, dus het eten smaakte nog beter (ha ha). De hele avond kun je bij het buffet en BBQ terecht. Na het eten werd het steeds drukker. Met name veel nieuwe dames komen binnen. De meeste zien er echt strak uit. Sommige lopen topless rond, waarbij ik schaamteloos naar al die mooie borsten loop te gluren. Lekker allemaal. De sfeer in de barruimte wordt ook steeds gezelliger, doordat er meer leven in komt. Om 20.30 uur werd de muziek door een DJ luider gezet en waren er meer lichteffecten. Het werd tijd voor een 2e kamer. Ik ben in contact gekomen met Mandy, die ik al even op het oog had.

Mandy
    Een hartstikke lieve mooie meid, die gezellig bij mij kwam zitten. Ze heeft lange zwarte haren en een lieve glimlach. Ze praat het liefst engelstalig en was pas 3 dagen in Samya. Hiervoor heeft ze maanden gewerkt in München. Weer lekker tegen elkaar aan kruipen en over en weer wat strelen. Er wordt niet onder je badjas gevoeld, maar het was haar wel duidelijk dat ik daar met mijn stijve pik wat ongemakkelijk zat. Ze maakte daar leuke grapjes over en ze bleef mij uitdagen. Elke keer tikte ze mijn pik zachtjes aan, waardoor ik zo geil als boter werd. Dus een kamergang kon niet uitblijven. Op de kamer een zeer leuke lekkere sessie gehad. Geen TZ, maar wel pijpen, beffen en in cowgirl door haar genomen. Hierna de 30 min. vol gemaakt door nog leuk met elkaar te babbelen en elkaar te strelen. Ik mocht nog lekker aan haar tieten zitten. 100% herhalingsgevaar.

Hierna weer de barruimte in. Deze was al behoorlijk vol gelopen. Prachtig om hier te zijn en rond te kijken naar al dat moois. Ik wilde geen 3e kamer meer maken, maar de dames blijven wel contact zoeken (oogcontact, roepen hoe je heet, of ze komen bij je zitten/staan). Ik heb ze aangegeven dat er geen kamer meer inzat. Ik heb nogeens genoten van de lekkere sfeer die was ontstaan en moest helaas rond 21.30 uur Samya verlaten.
    Het is een fantastische club. Overdag nog niet zo veel te doen, maar in de avond transformeert dit naar een gezellige uitdagende sfeer. Ik had nog nooit zoveel mooie DVP's bij elkaar gezien. Inmiddels waren er zeker meer dan 30. Het enige wat ik nog miste was dat er dames gingen dansen op het podium met de 2 danspalen. Helaas gebeurde dat nog niet. Daar was het misschien nog te vroeg voor. Samya is open tot 03.00 uur, dus er waren nog heel wat uurtejs te gaan voor de dames om er ongetwijfeld weer een leuke feestavond (nacht) van te maken. Top.

16. Onderstaande 6 leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

biged (26 oktober 2017),bredeweg ( 7 augustus 2017),jansenroy ( 8 augustus 2017),mechelen ( 8 augustus 2017),Mr Bluenose (12 augustus 2017),Wijze grijze ( 7 augustus 2017)

Last Online
    4 januari 2025 @ 20:16
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Wat bezoekjes aan het pittoreske Rodenkirchen doen een mens geen kwaad. Eentje ervan werd door YBF gesponsord dus dank aan club en forum daarvoor. Makkelijkheidshalve ga ´k me dan ook beperken tot de geplogendheden van het gratuite binnentuimeldagje onlangs. ss is niet de beroerdste qua nachtbraken doch overdag opende zich een Zeitfenster dus alla, dat benodigd geen hogere wiskundeknobbel. Ontvangst door de bevallige ontvangstdame en Marco verliep allervlotst. Met de juiste sleffermaat, handdoeken en Bademantel plus buideltas gewapend naar de desolate Umkleide. Wat rondjes gedraaid en lockernummergeestesgymnastiek qua hoofdrekenen bijklussen, het houdt een mens scherp ende paraat voor kattekwaad. Bijkletsen met Moni aan de bar, voorts rondom 13u welgeteld 2 andere mannelijke bezoekers (een Ijslander en een Italiaan godbetert). Dat aantal heren zou niet halsoverkop toenemen tot een uur of 18/19, erna wederom opvallend veel T-shirtdragende heerschappen en baarddragende lui doch naar Samyanormen rustig qua bezoekers. Nou tors ´k zelve ook wat muilbeharing mede, net als de Ijslander overigens, de Italiaan daarentegen kon men mits de juiste olieextracten opblinken tot een dikke kerstballon desgewenst. Lachen was een soortement Nederlander die de godganse namiddag languit in de entreehal lag te liggen op 2 stoelen en onderwijl trachtte level 476 van CandyCrush te omzeilen,, pffft. Een conversatie opstarten kwam nou niet meteen in me op dus maar weer wat lockernummervermenigvuldigingen om de tijd te doden tussen het stengelen door. Op het rookterras kon men gratis ende voor niks Roemeens leren desgewenst en een fijn moppie werden de extensions uit de haren geklauwd door 3 met tangen bewapende medesnollen in nevenberoep. Nou snapt ss beter waarom die coiffeusebezoeken van m´n konijntje uuuuuuuren duren, godbetert wat een gedoe. Haar aan haar lach herkend en dus maar wachten tot ze een kilo lichter was na het uithappen des extensionstruik. Koffie werd op het terras aangeleverd door Moni (leuk joh), omeletje naar wens geschranst met een halve paprika dabei, ontbijt is niks op aan te merken dunkt me. Avondeten ietwat confuus doch alla, mot toch op dieet zeg maar.

Line-up dan maar: een 40-tal dames dunkt me waarvan een 35-tal Loemeens. 1 Chokomaus, 0 Asias, 1 Latina, 2 Duitse voor Pic1, afwisselingsrijk kan men dat niet bepaald noemen. Overdags weinig tot niks bijzonders (opvallend dat een 5-tal no-go´s uit Ratingen overkwamen, 1 alte Pantheraanimatrice animeerde nogal vruchteloos Jan en Alleman behoudens ss gelukkig, voorts een LR-moppie die niks kon nou ook daar.. Optische highlights een 2-tal tot 18/19 uur, rondom 21 uur werden 2 nieuwe moppies binnengesmeten en rondgeleid die ontsnapt waren uit de uitplooibare middenkatern van de Pleeboy, godbetert wat een beauties . ss liep dan ook nietsvermoedend een rondje mee wat de aimabele manager geen moerdopje kon schelen. Makkelijk zat was dat beide mokkels behoudens een string niks droegen toen ze uit de Umkleide stuiterden , zo kon ik hen simpel wiedererkennen. Voorts hield het niet bepaald over en in vergelijk met voor enkele jaren is het toch ietwat minder qua looks geworden doch immer nog ok.

Stengelgedoe: makkelijk zat, met een onderhand nog enkele tattoos meer rondtorsende favo om het af te leren, een soort van 2 verdwaalde puppies die de weg terugvonden naar kamer7 enzo, oksels uitlikken en de hele rimram, that old familiar sting. Nadien met 1 der voorvermelde katernmoppies naar spiegeleikamer8 om het aan te leren, nadien met moppie without extensions the way back gefunden...Men kan de sessiequaliteit inschatten als 9,5/8,5/9,5 respectievelijk...Een eitje eigenlijk, the oldtimer bonus zeg maar en de testritbonus, communicerende vaten bovendien want er staat al wat voorgepland (indien die 2 mokkels blijven uiteraard wat me zou verbazen an sich want het was veulst té rustig dixit henzelve), ach, dan vermaak ´k me wel met m´n favootje als dat echt moet

Piece aut!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

18. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (11 augustus 2017),Champollion (11 augustus 2017),hasta la pasta (13 augustus 2017),mentholbear (31 augustus 2017),molaar (11 augustus 2017),Patjax (11 augustus 2017),Sjeufke (11 augustus 2017),zeppos58 (11 augustus 2017)

Last Online
    Vandaag @ 00:15
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Gisteren onverwachts in Samya beland. Aloewe had elk uur andere plannen maar uiteindelijk berichtje we gaan naar Samya ga je mee. Had de kortingskaart nog dus waarom niet, voor mij een nieuwe club om te ontdekken.

Samen met Aloewe en Patjax naar Samya. Eerste kennismaking met hem maar is allemaal goed verlopen. :D
    Rond 20:30 kwamen we aan. Beetje krappe parkeerplaatsen maar we stonden goed. Kaartje werd zonder problemen geaccepteerd en kon al een glimp opvangen van een paar meiden die ik voorbij zag lopen en dat zag er al niet verkeerd uit.
    Ze waarschuwden mij al voor het vrouwelijke geweld wat ik zo dadelijk tegemoet zou komen dus kon de borst nat maken.
    Omgekleed de trap omhoog de deur open naar het bar gedeelte. Ik wist niet wat ik zag. Het was niet zo groot maar daar zat mij toch een partij meiden en ze waren niet misselijk ook niet.
    Snel wat drinken besteld en doorgelopen naar het eetgedeelte. Er werd gelonkt, kusgebaartjes, mijn hand werd vastgegrepen. Maar kon zonder kleerscheuren het eetgedeelte inkomen.

Het was er best druk maar snel kwam er een tafeltje vrij. Eten vond ik persoonlijk echt super, veel vlees en alles erop en eraan. Bordje vol döner en aanvallen. Genoeg te kijken want het is ook de doorgang naar het rookgedeelte. Dus de meiden bleven voorbij aan het lopen.
    Ik was de meiden teveel aan het aangapen denk ik want eentje kwam bij mij staan voor een gesprekje. Mooie slanke blonde meid, ze stelde zich voor als Katarina uit Rusland. Klein kennismaking gesprekje en ze liet mij verder eten. Stond zeker als optie genoteerd.

Na het eten kreeg ik even een tour van Aloewe en Patjax, maar boven was niets te doen alles speelt zich toch in het bargedeelte af. Wat gaan drinken aan de bar en wat praten, maar de een naar de andere meid werd op mij afgevuurd. Ze hadden het zo gezien dat ik nieuw was. Op een gegeven moment komt een meid naar mij toe dat haar vriendin mij wel leuk vindt. Zij helemaal verlegen maar werd erbij gehaald door haar vriendin. Bloedmooie, slanke meid, met donker rood haar, 21 jaar van Roemenië. Naam ben ik vergeten maar iets van Amira/Adira of zo iets. Vrije jongen als je dit leest jij weet de naam. :D
    Leuk gesprekje gehad, zij was zeker een optie maar was nog niet zolang daar en net gegeten dus rustig aan. Ze zegt ik zie je nog wel vanavond en je weet mij te vinden. Zij was zeker een optie waard. Aloewe vond dat ik direct met haar moest gaan want hij vond haar de mooiste, maar die mening heeft die avond nog een paar keer bijgesteld want elke keer was iemand anders de mooiste.
    Daarna even kort met Vrije jongen gepraat die mij het een en ander wist te vertellen.

Snel erna kwam de volgende meid zich voorstellen. Weer een hele mooie meid, lang pikzwart haar slank, 23/24 jaar. Ze zei dat ze Nora heette uit Rusland. Maar zie de recensie van Vazkor over een Nora uit Roemenië, de omschrijving klopt wel. Ik denk wel dat ze Russische is want heb haar geen een keer met Roemeentjes zien praten was altijd alleen. Maar maakt verder ook niet uit.
    Had er in het begin niet zoveel zin in want had mijn zinnen gezet op het Roemeentje van voorheen.
    Maar ze nam de tijd en kon er goed mee praten en toen ik begon te voelen was het wel allemaal heel erg lekker. Begon deze meid toch wel heel lekker te vinden en die zalige kont, aaaahh.
    Kwartiertje gepraat en toen gevraagd of ze deed tongzoenen, en dat zou ze doen, had het niet gedacht van zo’n mooie meid maar dan wil ik de gok wel eens wagen. Dus naar de kamer.
    Was eventjes zoeken want ze had deze kamer nog nooit gehad. Ze werkte nog niet zo lang in Samya zei ze. Voorheen had ze in PHG gewerkt en in Duisburg op de Vulkaan.
    Bedje gespreid en stonden al langs het bed te zoenen. Ook gelijk tongen en niet flauw maar gewoon normaal. Ik zag het wel zitten. Op bed beland verder zoenen, strelen. Kreeg die lekkere tieten nog in mijn gezicht. Later over naar pijpen, deed ze ook goed. Draaide zich zo dat ik lekker aan die kont kon zitten en aan het poesje. Over naar neuken waar ze reverse cowgirl op mij ging. Mooi gezicht om zo naar die kont te kijken en dat lange zwarte haar wat tot haar kont komt. Daarna over naar missio en ik verdronk gewoon in haar mooie ogen wat een bloedmooie meid. Duurde ook niet lang voordat ik klaar kwam, wou nog wat rekken maar lukte gewoon niet. :D
    Daarna om de resterende tijd vol te maken heeft ze mij nog gemasseerd en wat gekletst. Massage was trouwens niet voor mietjes want ze kneedden flink. Daarna kwam ik als herboren de kamer af. Mijn 1e kamer in Samya was top! Had mijn twijfels maar was super. Aftersales was er wel een beetje maar ze had het ook best druk, kreeg nog wel een keer haar tieten in mijn gezicht geduwd later op de avond, dat kan ik wel waarderen.

Snel gedoucht en weer de club in. Patjax was aan het kameren en Aloewe stond aan de bar. Zag er allemaal goed uit, er bleven meiden aan het dansen op het podium en deden lekker geil. Zo ging het eigenlijk de hele avond door. Wel vooral Roemeense/Bulgaarse/Turkse muziek. Maar boeide mij niet zo want de club ging er goed los op. Werd op een gegeven moment nog zo’n hele rij van meiden gevormd die om het podium gingen dansen. Alouwe en ik hadden het wel naar onze zin. Voor bij de receptie kwamen we nog in gesprek met de chef waar we nog kort mee gepraat hebben en drinken voor ons ging, o nee, liet halen. Later weer terug in de club en op een gegeven moment kwamen we in gesprek met een Hongaarse wat voller, zeker niet dik te noemen. Leia genaamd. Met haar kon je wel lachen en ik werd keihard van die volle kont van haar. Ze had zo’n fishnet ding aan dus kom hem er zo insteken waar ik moeite mee had om dat niet te doen. Besloten als ik nog een kamer zou doen ik dat met haar zou doen. Helaas had ze het later na best druk en heb ik haar niet meer zo vaak gezien. Maar zo de hele avond met Aloewe en Patjax wat doorgebracht. Patjax had het wat druk want zat bij Andar onder de pannen. :D

Rond 4:30 maar eens besloten dat het tijd was naar huis te gaan. Was een leuke avond, op de terugreis net voordat we thuis waren nog aangehouden door de marechaussee. Alles was gelukkig in orde en maar was wel apart.

20. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

awakey (13 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (12 augustus 2017),Kwakje (13 augustus 2017),Massi (13 augustus 2017),Mr Bluenose (12 augustus 2017),Patjax (13 augustus 2017),Sjeufke (12 augustus 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Het meisje waar naar verwezen werd heet Amina. Tamelijk veel make up, strak lijf en dito borsten en al tamelijk opweg met de plannen om vol getatoeëerd te worden. Leuk meisje.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

22. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (13 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Het meisje waar naar verwezen werd heet Amina. Tamelijk veel make up, strak lijf en dito borsten en al tamelijk opweg met de plannen om vol getatoeëerd te worden. Leuk meisje.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
    Bedankt zat dus in de buurt. Ben er nu ook, kijken of ik haar te pakken kan krijgen. Is vrij druk nu.

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Gisteren, 15/08, had ik onverwacht de ganse namiddag en avond vrij, dus besloot ik om nog eens naar Samya te karren. Vakantieperiode, namiddag, de dag ervoor een ‘Poker Party’: mijn verwachtingen op een geslaagde dag waren niet al te hooggespannen, maar het is gelukkig heel anders uitgedraaid.

Ik reed gisteren om stipt 15u de parking binnen en kon me vlakbij de ingang parkeren. Snel naar binnen, centjes ingeruild voor een clubtenue, me omgekleed, en op naar de bar.

In de bar was het aangenaam vertoeven. Er waren nog niet zo heel veel aanwezigen, maar toch al voldoende om een gezellige sfeer te ervaren. Ik heb in de vroege namiddag een twintigtal verschillende vrouwen gezien, en daar zaten al een paar hele schoontjes tussen. Hanna en Bria waren ook aanwezig, maar dat zou het hem gisteren eens niet worden. Ik had teveel zin in Roemeense ‘poesjes’.

Ik ben dinsdag mijn clubbezoek gestart met een lekkere maaltijd: verschillende vleesjes met gebakken aardappelschijfjes en groentjes. Lekker.

Eten moet doorgespoeld worden, dus ik heb me na de maaltijd in de bar geïnstalleerd met een frisse pint in de hand, en heb met genoegen de andere aanwezigen hun bezigheden geobserveerd. Altijd grappig om te zien hoe de interacties tussen mannen en vrouwen soms verlopen in een club.

Na een korte tussenstop in de relaxruimte, bevond ik me rond 17u terug in de bar, en zag ik plots een enigszins schuchtere meid alleen mooi zitten wezen. Ik zette me naast haar en kwam te weten dat ze Lorette noemde en relatief nieuw in het vak is.

Lorette is 20 jaar jong, heeft een mooi gezicht, bruine ogen, een guitige blik en halflang zwart haar. Ze is 1,65m groot, is normaal gebouwd en heeft quasi perfecte borsten (C naturel) en billen. Geen tattoos of piercings.

De presales waren heel aangenaam: Lorette is een aangename gesprekspartner en gaf me, ondanks haar onervarenheid, net voldoende ‘fysieke aandacht’ in de bar.

De kamergang was heel goed. Lorette heeft nog veel te leren, maar haar inzet en bereidheid om bij te leren, was aandoenlijk. Zoenen doet Lorette zonder tong, maar dat deed ze wel heel goed. De pijpbeurt kon beter, maar voldeed. Het neuken met deze mooie rondborstige meid was zalig. Zoals je het met een nieuw vriendinnetje zou beleven. We hebben een half dozijn standjes doorlopen, waarop ik uiteindelijk tijdens een intieme missio knallend ben klaargekomen.

Na 27 minuten heb ik de kamer heel tevreden verlaten. Lorette heeft nog veel bij te leren, maar dat gaat ze ongetwijfeld ook doen. Herhalingsgevaar met deze mooie, jonge meid is in ieder geval bestaande!

Centjes overhandigd, en een frisse douche later, trok ik terug naar het restaurant. Van dat neuken had ik alweer honger gekregen :o! Ik heb me een bordje gevuld met kebapvlees, Turks brood, kleine aardappelen en een groenten mix. Smaakte uitstekend.

Ik wou daarna even in alle rust uitbuiken, maar dat was buiten de Samyaanse dames gerekend, die blijkbaar net dit moment hadden uitgekozen om mij één voor één te ‘sharken’. Na mijn 4de afwijzing was ik het wat beu, en heb ik me naar de relaxruimte begeven, waar ik een half uurtje van totale rust heb kunnen genieten.

Tegen 19u begon het terug te kriebelen bij kleine Piet, en begaf ik me opnieuw naar de bar die ondertussen meer en meer gevuld raakte, en waar nog steeds een heel leuke sfeer hing.

Ik heb een tijdje de kat uit de boom gekeken, tot mijn oog plots viel op een kleine meid met een héél mooi gezicht. Ik was onmiddellijk betoverd door haar schoonheid, en besloot dan ook nader kennis te maken met deze meid, die zichzelf Denisa noemt.

Denisa, 22 lentes jong, heeft zoals gezegd een héél mooi gezicht met een stralende lach. Ze heeft bruine ogen en lang blond bruin haar. Denisa is 1,60m groot, is normaal gebouwd, heeft een heel lekkerrrrrr kontje en een B-cup die jammer genoeg wat is uitgemolken door een offspring (zonder dat dit storend is btw). Geen piercings of tattoos.

De presales waren, net als bij Lorette, heel aangenaam en ongedwongen. Geen enkele tijdsdruk. Een kamertje met deze schattige, vrolijke meid was dan ook al snel een evidentie.

De kamergang was, net als eerder met Lorette, heel goed ;D. Weliswaar weerom enkel zoenen zonder tong (wat voor mij geen enkel probleem is), maar al de rest was van uitstekende kwaliteit: een zalige, gevarieerde pijpbeurt, intiem pussysliden, en neuken in alle mogelijke standjes en snelheden. Ik heb me geamuseerd!

Ik ben ergens op minuut 25 klaargekomen tijdens een stevige hondjes en heb de kamer met een grote lach op het gelaat verlaten.
    Herhalingsgevaar? Groot. Heel groot!

Na mijn 2de kamertje van de dag heb ik nog een dik half uur in de bar gezeten, waar nu zo’n 35 meiden rondhingen, en er met dank aan de DJ, die uitstekende muziekkeuzes maakte, een heel zwoele feestsfeer hing (lang geleden btw dat die sfeer er zo vroeg op de avond al was).
    Het was dan ook met pijn en spijt in het hart, dat ik Samya om 21u15, na 1 van mijn meest geslaagde clubbezoeken van de voorbije maanden, verlaten heb. Er moest de volgende ochtend immers heel vroeg al weer gewerkt worden…

Samya: het was een zalig weerzien, zelfs zonder Bulgaarse kamergang. See you next month!

25. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Again and Again (20 augustus 2017),Mr Bluenose (17 augustus 2017),Ryuhayabusa ( 8 september 2017),Sjeufke (16 augustus 2017),VAZKOR (16 augustus 2017)

Last Online
    9 januari 2025 @ 21:55
    Discussies
    0
    Thanks
    5

Standaard

Visit on Saturday 12th of August with the 20 euros discount granted here on this forum, thanks a lot

I arrived around 3 pm and recognized some fellow Belgium and French buddies along the day, it was then a pleasant day, very busy with many girls, I think that it is one of the biggest line up in NRW area for August
    Only one room in the evening with Mia : https://www.ijsberenforum.com/forum/...7-Mia-(Duitse)
    I often go with her in Samya, for this time, we spent 1h30 together, full service, I enjoyed very much

Another visit last Friday for the Bundesliga
    Another room with Mia and her girlfriend Mona, german blond girl, around 30 years old, we stayed together 1 hour in the room, it was a real orgy, lot of French kisses and pussy licking

Samya will always remain a good address, only a pity that they removed the old bar and the fridges which were much more user friendly and offered a specific great atmosphere in the past, the only one in the whole area

27. Onderstaande 2 leden hebben dj_cifou bedankt voor deze bijdrage:

mechelen (21 augustus 2017),Mr Bluenose (24 augustus 2017)

Last Online
    29 oktober 2019 @ 10:15
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

Iemand die me een rondleiding zou willen geven op vrijdag 08/09?
    Ik ga er zijn vanaf 11uur tot ongeveer 21u00.

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Zo groot is het nu ook weer niet dat je er zult verdwalen.. lol.. ik was er gisteren voor het eerst... puffen en hijgen want het was warm 28 graden.. Ik kwam op bezoek bij enkele ex happy meiden...die dus ook veel klanten meegenomen hebben naar samya.. het was er vrij donker door het warme weer denk ik , dus ik heb niet de juiste indruk gekregen. Verlicht zal het wel een hele andere club zijn.

Maar super kamertje gedaan , airco aan.. wat wil een ijsbeer nog meer..
    Daarna naar happy gereden.. tot mijn spijt..

30. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (31 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Gisteren niet van plan om naar een club te gaan. Maar bericht van Aloewe of ik mee naar Samya ging. Hij had een nieuwe auto en die moest uitgeprobeerd worden. Zwak als ik ben, snel toegegeven. :D
    Voor Samya begrippen waren we op tijd, net voor 20:00. Was al best druk, later weer wat rustiger en na 23:00 weer druk.
    Eerst maar gaan eten wat goed is. Ook mooi dat je er rustig alle meiden voorbij ziet lopen. Want het is de weg naar buiten toe om te roken en dat doen ze toch allemaal. Liep godverdomme weer wat lekker spul rond. Na het eten op de bank gaan zitten naast het podiumpje. Daar hebben we ons kostelijk vermaakt met al het schoon dat voorbij kwam lopen. Alle kontjes op ooghoogte, had er moeite mee om mijn handjes thuis te houden.

Aloewe en ik als mannen onder elkaar een beetje de meiden keuren en ouwehoeren wie goed zal zijn. We verbaasde er ons beide over hoe snel er gekamerd werd. Vaak werden de meiden door de beren aangesproken om direct naar de kamer te gaan, andersom ook. Presale gebeurde gewoon totaal niet. Aan de receptie was het ook een drukke bedoening met sleutels halen en terugbrengen. Werd echt veel gekamerd, leek wel een lopende band.

Rond 22:30 werd de Turkse en Roemeense muziek aangezwengeld en toen ging het los. De meiden ging het podium op en danste geil. Een meid viel mij bij mijn vorige bezoekjes al op door haar gedans en showtjes wat ze gaf en stond nu ook weer op het podium. Ik denk dat ik haar teveel heb aangegaap want ze maakte oogcontact met me en toen de Roemeense muziek begon te draaien wou ze van het podium af. Waar ze wenkte of ik kwam om haar van het podium te dragen. Ze ging even drinken of roken. Na een tijd zag ik haar weer op het podium dansen. Ze was mij aan het staren en wou weer dat ik haar van het podium kwam dragen. Vind het echt super mooie meid en door dat geile gedans had ik het niet meer. Blond (geverfd) haar, slank. Ze zei dat ze Melek heet 25 jaar uit Turkije. Ze was lekker geil tegen mij aan het dansen en na die kont gevoeld te hebben had ik het niet meer en met haar naar de kamer vertrokken. Kamer was zeer standaard te noemen. Beetje kussen geen tongzoenen, pmc was wel goed. Neuken 3 standjes gedaan. Eerst zij bovenop, toen missio en toen nog doggy. Waar ze goed in mee doet en lekker geil doet. Was wel toen ik klaar was, direct vertrekken, even blijven liggen was er niet bij. Kamer heeft ongeveer 20 minuten geduurd. Toch heb ik geen spijt want was gewoon super geil en wou haar eens gehad hebben.

Daarna weer met Aloewe meiden gekeken. Daar kun je gewoon urenlang naar kijken daar, zo geil. Zij weten wel hoe je een feestje moet bouwen. Later nog even wat gegeten en besloten om naar huis te gaan. Alleen al voor het eten en de sfeer die er is, vind ik het de club al waard. We hebben ons goed geamuseerd.

32. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 3 september 2017),Mr Bluenose ( 4 september 2017),pret ( 3 september 2017),Smouse ( 3 september 2017),VAZKOR ( 8 september 2017),vrije jongen ( 3 september 2017),Wijze grijze ( 3 september 2017)

Last Online
    Gisteren @ 18:08
    Discussies
    151
    Thanks
    9.381

Standaard

The alternate Reality in the "Titty Twister"

Na lang soebatten over welke club we zouden aandoen kwam Aloewe met het voorstel om naar Samya te gaan. Firehawk zou ons ook vergezellen. Mijn eerste bezoekje drie weken eerder was me goed bevallen en had Samya in 1 klap op mijn radar gezet als een club die mij wel beviel. Ik had bovendien van Willem2 een vrijkaartje gekregen (waarvoor dank aan forum en club). Genoeg inleidende beschietingen en over naar de kern van de alternatieve realiteit.

Als ik de parkeerplaats bij mij thuis opdraai staat Aloewe al te wachten met naast hem een imposante verschijning. Een brok graniet met armen waar zelfs Hulk Hogan jaloers op zou worden ondanks zijn 24" pythons. Dit moet natuurlijk Firehawk zijn. Met een beetje fantasie zouden we in Willy Vandersteens alternatieve realiteit te boek staan als de volwassen versie van Suske (Aloewe), de uit de kluiten gewassen Jerommeke (Firehawk) en de slanke versie van Lambik (Patjax). We zijn echter niet bedacht door een striptekenaar alhoewel ik toch op het eind van de avond een Lambik momentje kreeg toen een Moldavische spillebeen (lichaamsbouw tante Sidonia) met een koddig stripfiguurhoofdje mij probeerde te verleiden.

Watching her
    Strolling in the night so white
    Wondering why
    It's only after dark

Aloewe, Firehawk en ik zaten in het eetgedeelte toen Andar kwam binnenlopen. Ik deed nog een poging om me te verstoppen, maar ze had me al gezien en korte tijd later stond ze bij ons. Aloewe liet fijntjes vallen of ze de afspraak tussen mij en haar nog wist te herinneren. Zij deed net alsof haar neus bloedde om een minuut later fijntjes in mijn oor te fluisteren dat ze mijn belofte om bij een volgend bezoekje minimaal 2 uur met haar te kameren never nooit zou vergeten. Ik zei haar dat we eerst Firehawk zouden rondleiden en dat ze me later op de avond maar moest komen opzoeken.

Nu is Samya niet al te groot en we waren dan ook weer snel terug daar waar het zich afspeelt, nl de bar. We hadden ons strategisch aan de toog opgesteld zodat we een goed overzicht hadden. De Roemeense tienerbrigade plaatsten zich al snel op de zitjes rondom het podium bij het zien van Firehawk. Je zag ze zwijmelen alsof Justin Bieber er stond en de eerste druppels kutvocht bereikten de grond. Een Roemeense dame, type Friese Knol, had alles van een afstandje bekeken en liep op dit groepje toe. Na een kort praatje meldde ze zich bij Firehawk. Hadden we hier te maken met een staaltje Roemeense kleuter-/basisschool variant van de jongens/de meisjes of was Firehawk met zijn imposante torso uitverkoren als dekhengst om haar te insemineren. Het bleek het laatste te zijn aangezien hem compleet ondubbelzinnig door haar werd mede gedeeld dat "her friend wants to fuck you". Zeer begrijpelijk als je normaliter Ali Baba en zijn 40 geilneven over je heen krijgt.

Ondertussen had Andar zich al gemeld. Ondanks mijn belofte en ik haar gezegd had dat ik nog in de uitbuikfase zat besloot ze haar hele scala aan verleidingsmanoevres op mij los te laten. Na verloop van tijd zijn we toch maar een kamertje gaan opzoeken. We begonnen met heerlijke rustige tongzoenen en onze handen streelden elkaars lichaam. Al vrij snel stapte Andar over op de haar kenmerkende variant van pijpen, nl diep, dieper, diepst. Af en toe afgewisseld met een tong langs de schacht en ook de ballen werden gelikt en geplopt. Na ruim een half uur hiervan genoten te hebben draaide ik haar op haar rug. Voor ik ook maar ergens de kans voor kreeg gleed ze onder me door en ging ze lustig verder met waar ze bezig was. Weinig dames vinden het prettig om op deze wijze te pijpen, maar Andar drukte met haar benen zodanig tegen mijn billen/rug dat het ontaarde in een potje keelneuken. Het werd tijd om voor de volgende stap. Op de vraag welk standje ze wilde kreeg ik als antwoord missio. Ik grapte dat ze zeker vond dat ik ook wel wat werk mocht verrichten, waarop ze zei dat als zij bovenop zou komen het zo gepiept zou zijn en ik op deze wijze tenminste de controle kon behouden. Ze gaf heerlijk tegendruk en het tempo werd beetje bij beetje opgevoerd tot standje turbo. Het leidde tot een knallend orgasme. Het uurtje was bijna voorbij. We besloten het hierbij te laten en het 2e uurtje later te laten plaatsvinden, waarbij ik aangeef dat ik de komende twee uur moet herstellen.

Burning burning in the flame
    Now I know her secret name
    You can tear her temple down
    But she'll be back and rule again yeah

Het is onmogelijk helder te blijven denken in deze Duitse variant van de "Titty Twister". Ik sta buiten een sigaretje te roken als Lizzy en Tamara bij me komen staan. Tamara vraagt een vuurtje en Lizzy wil niet achterblijven en doet hetzelfde. Nu zou je deze onwetende tieners eigenlijk moeten wijzen op de gevaren van roken ware het niet dat dit nu net mijn turn on is. De dames een Chupa Chup gegeven en Lizzy zag het aan voor een fallus en liet zien wat ze daar allemaal mee zou doen. Als dank je wel bood ze me een slok van haar drankje aan. Ik mag dat gekke, brutale opdondertje wel. We haalden nog de nodige gekheid uit. Hoewel ze nog erg jong is vrees ik dat ik de volgende keer toch met haar op een kamer beland. Verwachtingen zijn laag, maar lachen wordt het zeker. De dames waren nog niet weg of Andar meldde zich alweer.

We liepen naar de bar en al spoedig hadden we Aloewe en Firehawk gevonden. Ze stonden te kijken (lees geilen) op de dansende dames op het podium. De tijd verstrijkt en Andar smeekt om een groene Chupa Chup. Afgeleid door de dansende dames op het podium vergeet ik regel nummer 1 (never ever feed Andar a green Chupa Chup after midnight. Dit zorgt voor een gedaantewisseling bij haar. Een Gremlin is er niets bij en plaatst haar eerder in de categorie vrouwtjesspinnen die hun mannelijke "bedgenoot" verorberen na de daad.) Nadat ze deze verslonden heeft fluistert ze me "now I want to suck your dick" in mijn oor gevolgd door "you won't last longer as 5 minutes. I will kill you on the room" terwijl haar hand de status van mijn lolly aftast. Ontsnappen is niet meer mogelijk en gedwee volg ik haar naar een kamer.

Feel the fever of my doom
    Falling falling
    Through the floor
    I'm knocking on the devil's door yeah

Op de kamer kreeg ik amper de tijd. Zodra ik op bed lag verdween mijn lolly in haar mond. Deze keer niks opbouw, maar gelijk in de porno overdrive. Niks diep, dieper, maar gelijk diepst. Ze was zichzelf aan het skull fucken en aan haar haast demonische blik in de ogen leek het erop dat ze mijn lolly als speeltje gebruikte. Na ruim een kwartiertje moest ik haar afstoppen of ze zou de vulling al uit de lolly hebben gezogen. Ik zei haar dat ik had gezegd dat ze het niet in 5 minuten zou klaren. Het sein voor haar om nogmaals tekeer te gaan. Na enkele minuten haar laten stoppen. Ze gunde me geen moment rust en kwam in cowgirl op me. Ze bereed me zoals ik zelden ben bereden. Heftig, intens en gebruik makend van haar kutspiertjes was ze me aan het melken als de eerste de beste melkkoe. Ik nam de controle over en stootte diep in haar. Na een minuut of tien sprong ze van mij af, positioneerde zichzelf in doggy op een wijze die ik een dame nog nooit heb zien doen. Op deze wijze kon ik haar ontzettend diep penetreren. Haar hand kneep in het laken en haar gezicht vertrok. Op mijn vraag of het pijnlijk was antwoordde ze "no, I like" om als bewijs nog steviger en sneller tegengas te geven. Ik drukte haar plat en we gingen verder in lying doggy. Tempo teruggeschroefd naar de eerste versnelling om haar langzaam zo diep mogelijk te nemen. Dit bracht haar nog meer op stoom. Ze wilde dat ik haar in missio nam. We draaiden om en er volgde een missio in de overtreffende trap. Niks meer controle maar puur in de overdrive om onze vleselijke lusten te bevredigen. De vulling spoot uit mijn lolly en vulde haar door rubber beschermde tweede mondje. Vermoeid en bezweet bleven we zo even bijkomen. Een blik op de klok wees uit dat we nog een kleine tien minuten hadden. Mijn lichaam schreeuwde om een sigaret en een muziekje om tot rust te keren. Zij vroeg of ze door mijn playlist mocht kijken en tot mijn grote verbazing zette ze Enrique Iglesias aan met Adicto. Ze baalde van het feit dat ze me niet had kunnen "killen" en vroeg of ik ook trio's deed. Dan had ze namelijk de perfecte partner en zou ik het zeker niet overleven. Nog even wat geknuffeld en na een uurtje de kamer verlaten.

Al spoedig liep ik mijn twee consorten tegen het lijf en we besloten nog wat te eten en. Firehawk wilde nog wel zijn eigen variant van Star Wars spelen met de exotisch ogende Hongaarse Leia. Natuurlijk was zij nergens te bekennen en we ploften ons neer op een bankje. Andar cirkelde opzichtig rondom ons heen. Een dame plofte zich pontificaal op Firehawk's schoot en ik scande de bar als de Terminator in zijn hoogtij dagen. Daar zag ik haar staan. Haar silhouet leek van een afstandje op een jonge uitvoering van Daniela, mijn all-time favorietje. Een pornoblond pocketdametje. Roomwitte huid, brilletje en felrode lipjes. Zij had mijn blikken snel geschoten en kwam quasi nonchalant mijn kant uit. Ze stelde zich voor als Beatrice en plantte zich op mijn schoot. We zaten onder een box en enige vorm van communicatie was zo goed als onmogelijk, mede door haar hoge, lispelende stemmetje. Ik stelde voor om even rustig kennis te maken in het eetgedeelte. We hadden amper plaatsgenomen of ze stelde voor om een kamer op te zoeken aangezien het daar nog makkelijker zou zijn om elkaar te leren kennen. Nu zat ik nog in de herstelfase en ben ik niet zo snel voor één gat te vangen. Haar dus vriendelijk gezegd dat het nog zeker een half uurtje zou duren voor ik eventueel weer zou kameren. Voor haar het signaal om verder te gaan.

Bij terugkomst in de bar werd in gelijk onderschept door Andar. Zij was nieuwsgierig en ik legde haar uit het hoe en wat. Tevreden liep ze verder en plotsklaps stond de (Moldavische/Roemeense) tienerversie van tante Sidonia voor mijn neus. Superslank, zo plat als een dubbeltje en een gezichtje dat zo uit de gedachte van een striptekenaar kon zijn ontsproten. Er volgden een aantal standaard obligate vragen van haar zijde. Daarmee was de koek wat betreft conversatie ook op. Waarschijnlijk reikte haar talenkennis niet verder en begon ze met mijn tepels te spelen. Dit duurde enige minuten zonder dat er ook nog maar één woord over haar lippen kwam. Ik twijfelde of ik nog een muntje in haar gleuf moest stoppen zodat de spraak ook weer werd geactiveerd, maar ze zag het hopeloze van haar poging ook in en besloot het hazepad te kiezen. Andar kwam weer bij mij staan en na twee vruchteloze pogingen van andere dames was ik er wel blij mee dat me een derde poging op deze manier bespaard bleef.

Na een tijdje meldde Leia zich bij Firehawk en ze zou zo terugkomen. Andar was even weggelopen en Beatrice besloot een tweede poging bij mij te wagen. Het liep tegen vieren en ik zei haar dat we niet genoeg tijd hadden, waarop ze zei dat ze niet meer dan een half uurtje nodig zou hebben. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik geen half uurtjes doe. Het scheen niet tot haar door te dringen. Ook Aloewe deed nog een poging het haar uit te leggen, maar ze bleef vasthouden dat een half uurtje genoeg was. Haar gezegd dat ik toch echt alleen kamers van een uur of langer doe. Uiteindelijk viel het kwartje. Leia had besloten een omweg via een andere beer te maken en we besloten het voor gezien te houden. Nadat we ons omgekleed hadden zat Andar bij de uitgang. Ze kwam afscheid nemen en had haar trio maatje bij zich, zodat ik wist wat me te wachten stond bij een volgend bezoekje.

In my heart a deep and dark
    And lonely part
    Wants her and waits for
    After dark

De terugweg levert de nodige irritatie op bij Aloewe. De aangepaste snelheden bij de Baustelles zorgen ervoor dat zijn testosterongehalte dat toch al aanzienlijk was gestegen verder oploopt. Als we in Nederland de snelweg verlaten staat de marechaussee langs de kant bij een andere auto. Onze latino gangster zegt meteen dat als ze niet bij een andere auto stonden ze achter ons aan waren gekomen. We draaien af en ja hoor, ze volgen ons. Als we bij mijn huis aankomen wordt ons gelijk naar legitimatie gevraagd en Aloewe naar de papieren van de auto. Het stoom komt hem uit de oren en bijt hun "mijn maffiabak deed het hem hè". De vrouwelijke (zeer mooie) marechaussee is schijnbaar danig onder de indruk van de looks van onze latino gangster. Ze tikt namelijk wat achteraf blijkt het verkeerde kentekennummer in. Haar mannelijke collega kan daardoor de gegevens niet matchen met de papieren. Na een minuut of vijf komen ze erachter. Aloewe loopt richting de dame en vraagt haar of datgene wat ze intikte een zelfde soort auto was. Schaapachtig moet ze bekennen dat dit niet het geval is. Aloewe is een wandelende testosteronbom geworden en voegt haar toe dat hij wel een geschiktere baan voor haar weet. Een baan waar ze alleen maar hoeft te rekenen in €50 of veelvouden daarvan en op de klok half uurtjes of uurtjes moet herkennen. Kordaat stapt ze uit en drukt Aloewe tegen de motorkap. Het ontlokt hem het volgende te zeggen "ik voelde een weliswaar korte maar krachtige klik". Ik kijk hem meewarig aan en zeg "jij verdomde idioot, het zijn de handboeien die ze je omdeed".

34. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (10 september 2017),Agronymus1 ( 8 september 2017),deket ( 8 september 2017),Firehawk ( 8 september 2017),gignnl (15 september 2017),Giodude ( 7 maart 2020),jansenroy (14 september 2017),Kwant ( 7 september 2017),Laatbloeier (11 september 2017),mentholbear (10 september 2017),Mr Bluenose ( 9 september 2017),Pierke69 (28 februari 2020),SFL (14 september 2017),VAZKOR ( 8 september 2017),Wijze grijze ( 7 september 2017)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Mijn twin-Bull-brother, de latino-gangster en hun bodyguard komen terug van de Fatih-moskee in Keulen en worden met hun Turken maffiabak aan de kant gezet door de flikken!
    Prachtig verhaal.... Patjax schrijft zich bij de groten van dit forum
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

36. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (14 september 2017)

Last Online
    Discussies
    149
    Thanks
    4.387

Standaard

Gisteren samen met Aloewe het booty paradijs weer bezocht. We hadden er allebei zin in want is ons de laatste keren goed bevallen.
    Net na 19:00 uur aangekomen, was nog redelijk rustig op de parkeerplaats.
    Binnen was het anders, we werden overspoeld door vrouwelijk schoon. De vakantie was om en zagen al direct veel nieuwe gezichten. Zag er allemaal goed uit.
    Vrijkaart werd zonder problemen ontvangen en snel omkleden. Toen we de barruimte betraden, viel ons de mond open. Echt een zwaar vrouwen overschot. Overal zaten en stonden de vrouwen, dit belooft goed te worden. Al werd het later op de avond rechtgetrokken doordat er meer mannen kwamen.

Gelijk door gelopen voor te gaan eten want we hadden honger. Eten goed en veel keus. Ideaal om zo rustig de vrouwen te bekijken. Ik zat verkeerd om dus kreeg gewoon kramp in mijn nek van het omkijken. Elke keer weer, kijk daar, kijk die eens. Er was een goede bezetting dat mag wel duidelijk zijn.
    Daarna weer naar de bar begeven om eens goed te kijken. Ik was vrij geil dus werd helemaal gek. Al die kontjes die ik voorbij zag lopen en aan de bar zag staan. Aloewe had al direct gezien wie mijn favorietje ging worden toen hij mij zag staren en kwijlen aan de bar. Wat langere meid, slank, goede kont, lange zwarte haren. Ze had een of ander zwart body ding aan met fishnets eronder. Was wel een geil gezicht. Maar goed zo ging het door. Omdat wij de namen niet wisten van de meiden zijn ze maar bijnamen gaan verzinnen voor de meiden zodat we wisten over wie we het hadden.

Taylor zou er ook moeten zijn maar nog niet gezien. Al kwam hij ineens opgedoken bij de bar. Hij ging even drinken halen want was aan het pannenkoeken op de kamer. Aloewe en ik ons weer dicht bij het podium neergezet. Weer lekker meiden kijken en een beetje lol trappen. Onze smaak kwa meiden is niet hetzelfde maar weten wel van elkaar wat we lekker zouden vinden.
    De meid die ik op het oog had liep ook in buurt, we maakten oogcontact en kwam naar mij toe. Ze stelde zich even voor en ging roken. Cassandra, 21 jaar uit Roemenië. Ze kwam wel aardig over maar had toch mijn bedenkingen. Zal wel een optick fick zijn met matige tot slechte service.
    Na een poos kwam ze terug en kwam langs mij zitten. Had direct de kamervraag verwacht maar dat bleef uit. We hebben gewoon een normaal gesprek gehad en het liep wel goed. Ze is pas terug in Samya en had voorheen ook in PHG gewerkt. Ik stond sowieso op springen dus toen ze vroeg om naar de kamer te gaan, direct toegestemd. Op de kamer begon ze gelijk staand te zoenen, ook tongen waarvan ik had gedacht dat ze dit niet zou doen. Zo kwam ik er ook achter dat ze een tongpiercing heeft. Ons naar het bed verplaats en verder zoenen. Lekker dat lichaam strelen en vooral die mooie kont. Verder had ze ook hele mooie borsten waar ik toch moest vragen of ze echt zijn. Ze waren niet groot maar wel heel stevig. Ik vond ze perfect. Maar ze waren echt zei ze, maar was er niet tevreden over en wou siliconen. Heb gezegd aub doe het niet, ze zijn super zo. Het zal haar niet op andere gedachten brengen maar ik heb mijn plicht gedaan. Ze ging over naar pijpen wat wel goed was. Dan naar neuken waar zij eerst bovenop ging. Ze vraagt of ik het erg vind als ze glijmiddel gebruikt. Ik zeg ligt eraan, als het te veel is vind ik het wel minder. Ok geen probleem zegt ze. Ze spuugt in haar hand in smeert haar poesje en mijn lul in. Goede oplossing vind ik. :D
    Zij dus eerst bovenop en daarna doggy, waar ik het niet meer kon houden. Even poetsen en resterende tijd op bed blijven liggen wat praten en strelen. Aardige leuke meid en was een goede kamer, had het van te voren niet verwacht en had een optick fick verwacht. Later na was het drukker maar als ze mij zag toch nog even hallo zeggen of een kusje geven. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.

Na het douchen, weer naar de bar begeven. Taylor was inmiddels ook van de kamer en had zich bij ons gevoegd. We hebben ons die dag nog kostelijk vermaakt. Later toen de dj kwam gingen de meiden ook weer los op het podium, blijft mooi om te zien. We hebben het toch nog tot zo’n 3:30 uur volgehouden om te besluiten toch eens naar huis te gaan. Had moeite mijn oogjes nog open te houden dus tijd om te gaan. Ook al was het nog best druk, de chef komt nog vragen hoe het is geweest. Moet zeggen dat Samya nu toch wel een van mijn topclubs is geworden. Ze zien mij zeker weer terug binnenkort.

38. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (17 september 2017),pret (17 september 2017),Sjeufke (17 september 2017),VAZKOR (20 september 2017),Wijze grijze (17 september 2017)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool Maandag en dinsdag, 18 en 19/09/2017:

Begin van deze week heb ik een mini-tweedaagse afgewerkt. Een clubbezoek met een andere Bull aan mijn zijde en een andere dag alleen. Er zijn verschillende zaken gebeurt die ik wat zou kunnen opblazen en in een lang verhaal uitgieten en er dan 7 blz over posten op dit forum. Maar ik heb momenteel weinig tijd omdat ik mijn bagages aan het maken ben, daar ik overmorgen vertrek om wat gaan te reizen in midden- en zuid-Amerika. Ik weet niet hoe lang ik weg ben: misschien maar 3 weken... Misschien 2 maand. Aannemelijk zou zijn iets daartussen. Al is het niet uitgesloten dat ik ook langer weg blijf! In ieder geval ga ik gewoon door met hoerenlopen wanneer ik terug ben. Voorlopig zullen mijn trouwste lezertjes het moeten doen met dit duo verslag van maandag en dinsdag. De beknopte versie in telegram stijl. Tot spoedig!

Clubverslag Diyanet Moskee

[COLOR="#0000CD"]Club >>> Samya

Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: tussen 30 en 40 gedurende de late namiddag en avond
    Positieve ervaringen: vernieuwde sauna sinds mijn laatste bezoek en ook het vreten is altijd naar behoren
    Negatieve ervaringen: zuur wijf als ontvangst (theke) en betreft hygiene was het niet onberispelijk in de kleedkamers en de wellness. De hele benedenverdieping rook daarbovenop naar riool. Volgens mij hebben ze problemen met de afvoerleidingen

Totale waardering van mijn dagje in de saunaclub, naar eigen beleving:

Linkjes naar mijn dames-recensies:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...322#post575322
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

Clubverslag:
    -Samen met mijn maat, maar elk apart toegekomen in Turkse tempel Samya. Ik had gratis entree met dank aan Willem2 en Elmo, de jury van vorige maand!
    -Maar reken niet op een hartelijke ontvangst met dat snertwijf aan de receptie.
    -Ik vroeg of er de laatste 2 jaar iets veranderd was in Samya en ze zei me op een botte manier van niet!
    -Het lompe wicht heeft me dus niet gezegd dat er een nieuwe relaxruimte was, een nieuwe sauna, een nieuw stoombad en dat de snollen niet meer verplicht zijn om 75 per uur te vragen.
    -Dus kwamen we al wandelend achter dat er een nieuwe sauna was, rustruimte.... En al doende kwamen we er ook achter dat die geldwolvinnen zo vrij waren om 100€ per uur te vragen.
    -Dit alles in de kantlijn... Ik ging 3x in de sauna afgewisseld met douchen. Mijn makker ging 1x in de sauna en 2x in het stoombad.
    -In de Sauna nog wat zitten praten met een Kosovaar. Dat werd geleidelijk aan een discussie over de Balkan oorlog tussen Servië en Kosovo en de afsplitsing ervan.
    -Uit voorzorg om geen amok te krijgen en niet vroegtijdig zonder neuken eruit geflikkerd te worden, ging ik maar naar boven om me onder de mokkels te begeven.
    -Lang hield ik het niet vol in de slangenkuil, waar de barruimte kon voor doorgaan. Een wurgslang, Joanna genaamd, nam me in de greep en binnen de kortste keren lagen we op de kamer.
    -Het werd geen volmondige hoogvlieger... Maar slecht was het zeker niet. Goed genoeg om mee te beginnen en ook om de frustratie van de ruzie met de Kosovaar laten weg te nemen.
    -Na het onderhoud met Joanna ging ik wat vreten. Het vreten is zoals steeds prima in Samya. Altijd mediterraans getint.
    -Bij het eten had ik ook een mooi uitzicht op de rokende wijven die gescheiden van het raam buiten stonden te paffen.
    -Na het vreten heb ik nog een hele tijd zitten uitbuiken in de barruimte. Gedurende die tijd is mijn makker 2x gaan stengelen.
    -In de barruimte was er wel een gezellige sfeer met tamelijk veel mokkels en weinig clienteel.
    -Op het ritme van Roemeense en Turkse stjingel-tsjangel-muziek kwamen veel mokkels zichzelf wel opdringen. Het werd al gauw iets te pucherig.
    -Uiteindelijk besloot ik alle opdringerige mokkels wandelen te sturen en opteerde ik voor een mokkel dat zich niet opdrong, maar die wel zwoele blikken in mijn richting stuurde.
    -Met al die plakplaatjes op haar lichaam, trok ze me wel aan. En ze had ook een goeie kop en een heerlijk dikke kont.
    -Ik liep op haar af en ze luisterde naar de naam Toeana, twana of iets in die trend. Een Turkse dan nog wel.
    -Ten eerste moeten die kutturken altijd moeilijk kunnen doen om aan hun klotenamen vast te houden ook al wonen ze 6 generaties hier.
    -Ten tweede stond de muziek veel te luid en daardoor heb ik niet volledig correct de juiste naam meegekregen.... Maar men zal dat hier wel aanpassen bij herkenning.
    -In ieder geval had ze niet veel zin om te presalen in de bar... Alsof de duivel haar op de hielen zat (of was het de imam) wou ze direct de kamer op.
    -Op de kamer viel het allemaal wel tegen. Misschien had ik, afgaand op haar voorkomen, hogere verwachtingen en die werden dus zeker niet ingelost.
    -Na de Turkse snol nog wat gegeten en een koffie binnen gekieperd. En toen mijn maat met zijn derde slachtoffer klaar was, hielden we het voor bekeken.
    -1 betere en 1 mindere sessie waren de eindsom van de dag!

Clubverslag Six Flags Vaals

[COLOR="#0000CD"]Club >>> Sixsens

Geschatte hoeveelheid wijfjes over mijn ganse bezoek: rond de 25 de ganse avond
    Positieve ervaringen: Het vreten was naar behoren en mijn subtopper was aanwezig
    Negatieve ervaringen: De toppers van de club; Janine (Dui) en Emylie (Hon) waren niet aanwezig. En vanwege een tekort aan clienteel kende de opdringerigheid zijn weerga niet.

Totale waardering van mijn dagje in de saunaclub, naar eigen beleving:

Linkjes naar mijn dames-recensies:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...319#post575319
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...323#post575323 - https://www.ijsberenforum.com/forum/...321#post575321

Clubverslag:
    -Alvorens ik op vakantie vertrek wou ik toch nog eens terug naar SS. Hetzij voor Janine... Of voor Emily.... Of voor Domenika!
    -Rond 18u toegekomen en meteen tot de vaststelling gekomen dat Emily er niet was. En van Janine wist ik het ook wel, want die had me laatst verteld dat ze 2 weken naar Turkije ging.
    -Dat is al genoeg reden om niet meer met haar te herhalen (mocht ze zo goed niet zijn). Hoe durft ze; die geitenneuker van een Erdogan gaan steunen!
    -Domenika was wel aanwezig. Maar ze was enkel vrij toen ik met mijn kleren aan binnen kwam en telkens wanneer een ander wijf rond mijn nek hing.
    -Maar wanneer ik naar haar op zoek was, was die Bulgaarse opdonder in de verste velden niet te bekennen.
    -Veel tijd om te treuren had ik niet, want mijn eerste drankje was nog niet besteld of een subtopper van formaat hing al rond mijn nek. De Roemeense Claudia.
    -Vorige keer nog achter de toog aan het werk... Nu rond mijn nek met haar volle gewicht en met haar poezelige handjes maar aan mijn flieter snokken.
    -Zoals in het verleden had ik graag nog wat liggen rotzooien met haar.... Maar die presales lijkt ze niet meer te bieden.
    -Dus dan maar meteen de kamer op en de beste sessie van deze twee dagen werd mijn deel. GFE pur sang!
    -Na een ruim uur met Claudia ging ik een hapje eten... Het buffet was niet zeer uitgebreid, maar wat er was was van de betere kwaliteit.
    -Maar zelfs in de eetzaal kende ik geen rust en ging de opdringerigheid al van start. De eerste, een zekere Irini, schoof bij me aan tafel. Zij wist het nog discreet in te kaderen.
    -Maar daarna volgden er nog 2 blonde snollen en een Roemeense die eruit ziet als een Marokkaanse met een afro krullenbol.
    -De krullenbol bedreigde me zelfs toen ik haar afscheepte met het excuus dat ik pas terug was van de kamer...
    -"If you go with another girl, I cut your balls off", beet ze me toe.
    -Na het vreten nam de druk in de barruimte ook alleen maar toe. Een jonge blonde, nickname Alena, kwam zich ook nog opdringen...
    -Maar ik was nog steeds niet gerecupereerd van Claudia en zette het op een vluchten. Misschien zou de jaccuzzi me rust bieden, dacht ik.
    -Daar toegekomen trof ik twee Jappen of Chinezen in het bubbelbad aan. Je zag zo aan hun betrapte kop dat ze in de jaccuzzi hadden gepist. Dus me te weken leggen was ook geen optie.
    -In de wandelgangen werd ik helemaal de klos toen ik Selena tegen kwam. Ik besloot toe te geven aan haar met als bedoeling enkel een massage op de kamer. Maximaal een halfuur.
    -Dat halfuur werd al snel iets meer dan een halfuur en de massage monde uit in een massage met afrukken en happy ending.
    -Na een uur kwam ik terug van de kamer met Selena en nam ik wederom een douche.
    -Daarna daalde ik de trap af en werd de cinema ingetrokken door Irina met wie ik eerder samen gegeten had. Ondanks het feit dat ik niet zinnes was om al terug de kamer op te gaan, knoopte ik toch een gesprek aan met haar.
    -Maar toen kwam de blonde Alena ook de kino binnen en begon amok te maken met mij over het feit dat ik valse beloftes had gedaan en met Selena de kamer op ging ipv met haar.
    -Ik repliceerde ten eerste dat ik helemaal niks beloofd had, ten tweede dat ik met Selena de kamer op was gegaan voor enkel een massage en ten derde dat ze het nu helemaal kon vergeten daar ze me stond af te zeiken.
    -Ook met Irini begon ze amok te maken... Was dit louter omdat er te weinig venten in SS aanwezig waren of hadden al die Hyena wijven last van hondsdolheid?
    -Uiteindelijk liet ik de kibbelende mokkels alleen en verwijderde me uit de kino.
    -Terug in de bar dronk ik nog wat en wat verderop zat de Bulgaarse Domenika me schaapachtig aan te kijken. Altijd de verkeerde moment!
    -Een uur later en na minstens 7 hardnekkige wurgsnollen afgescheept te hebben, zette Irini me opnieuw naast me.
    -Zeer relax dat wel, maar me betasten en me wat plagen lieten niet lang op zich wachten. Uiteindelijk moest ik toegeven dat ik haar wel een knap wijf vond en daarom toch nog een derde kamergang.
    -Na weer een uurtje met Irini stond ik me opnieuw te douchen en nu was het zelfs zo erg dat de mokkels me kwamen lastig vallen onder de douche.
    -Het excuus dat ik pas terug was van de kamer, daar leken ze geen vrede meer mee te nemen. Wat bezielde die wijven toch... Beseffen die niet dat ik niet de kracht en het geld heb om iedereen te neuken.
    -Ik had op gegeven moment zin om elk wijf gewoon 20 euro toe te stoppen in ruil dat ze me 5min met rust zouden laten. Wat in GT doorgaans te weinig is, was in SS zoals op die dag dan weer te veel!
    -Nog een laatste drankje onder in de bar, maar daar kreeg ik zelfs woordenwisseling met 2 mokkels die me belachelijk aan het maken waren in hun eigen taal. Ik kon daar op in gaan, maar het was al 23u30 en ik vond dat het beter was dat ik naar huis ging.
    -1 goede GFE wip, anderhalve massage, 1 happy end en 1 matige sessie waren mijn eindbalans.

Muziekclipje ter afsluiting https://www.youtube.com/watch?v=w0Pa...52aoqtgVYFuWQ8

"Take care of yourself and each other"
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

40. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (24 september 2017),Firehawk (20 september 2017),Mr Bluenose (20 september 2017),Patjax (25 september 2017),VAZKOR (28 september 2017),Wijze grijze (20 september 2017)

Last Online
    24 april 2023 @ 13:11
    Discussies
    3
    Thanks
    13

Standaard

goede vakantie

Last Online
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Verleden week vrijdag was ik in de vroege namiddag voor mijn werk op weg naar een Expo. Plots besefte ik echte dat ik daar voor de duizend en zoveelste keer producten ging voorgeschoteld krijgen, en zeverpraatjes ging moeten aanhoren, die me al lang de ogen en oren uitkomen. Daarom op een parking gestopt en even een kort praatje gemaakt met kleine Piet. We waren er redelijk snel uit: op naar Duitsland, ettelijke uren vroeger dan initieel gepland.

Om 15u kwam ik aan te Mondial, maar daar vond ik mijn draai niet. Sinds de laatste verbouwing van de bar, ben ik mijn weg er wat kwijt geraakt. Zo groot is de club nochtans nog steeds niet. Ik heb het een anderhalf uurtje aangekeken in Mondial, maar besloot dan toch maar om mijn handdoek dik 20 kilometer verder, bij grote broer Samya, in te gaan ruilen voor een badjas.

Een, ondanks het ongunstige uur, nog redelijk voorspoedige autorit later, draaide ik iets voor de vijven de parking van mijn favoriete club binnen. Ik heb mijn bolide achtergelaten op 1 van de nog vele vrije parkeerplaatsen, en haastte me naar binnen: al had ik mijn draai niet gevonden in Mondial, enkele mooie dames hadden kleine Piet er visueel wel stevig geprikkeld. Mijn ballen stonden dan ook langzaam maar zeker op springen, dus nog geen 60 seconden na het afhandelen van de formaliteiten aan de receptie, stond ik al in de bar.

Maar ai... er was nog geen meid aanwezig, die visueel in aanmerking kwam voor een kamergang.

Maat Vendezz was ondertussen in aantocht, dus ik overtuigde kleine Piet ervan nog even geduld te hebben, en samen met mij geduldig op onze kameraad te wachten. Ik heb kleine Piet uiteraard moeten beloven dat hij later op de avond ruimschoots beloond zou worden voor zijn geduld.

Ik installeerde me in een zeteltje en wachtte, pint in de hand, geduldig mijne maat zijn aankomst af. Enkele meiden, waaronder Mandy (ex-PE), probeerden dit moment aan te grijpen om mij tot een kamergang te verleiden, maar geen van allen was daar, naar Samya normen, voldoende aantrekkelijk voor.

Iets na de zessen kreeg ik het gezelschap van Vendezz, en een pintje en wat gezever later, was het tijd voor een hapje. Het aanbod aan eten was, zoals steeds in Samya, uitgebreid en gevarieerd, dus Vendezz en ondergetekende hebben ons beiden een bord volgestoempt met eten, en we hebben ons de lekkere maaltijd laten smaken.

Tijdens de maaltijd passeerde er meermaals een bloedmooi KP-meisje, voor mij een absolute must have, de tafel waar ik en Vendezz aan zaten! Eens voldoende uitgebuikt, begaf ik me terug naar de bar, op zoek naar de wondermooie fee, die op mijn netvliezen gebrand stond, maar helaas, ze was nergens te bekennen.

Ontgoocheld heb ik me dan maar, samen met Vendezz aan de toog geïnstalleerd, met een paar opgezwollen ballen, dat ondertussen zo goed als op ontploffen stond.

Bulgaarse Bria had dat waarschijnlijk geroken, want plots kwam ze aan de toog voor me staan, en schuurde ze sensueel met haar lekkere billen over mijn piet en ballen. Toen ze zich daarop omdraaide, me een lekkere tongzoen gaf en mijn handen op haar borsten legde, was nieuw overleg met kleine Piet niet nodig, integendeel: ik schreeuwde spontaan uit: Zimmer Bitte!

Bria, die ten opzichte van enkele maanden geleden, terug een beetje gewicht aangekomen is, en er daardoor terug stukken mooier uitziet, is in het verleden altijd een garantie op een goede kamer geweest, en zo ook afgelopen vrijdag weer.

We hebben een half uurtje gelachen, gestreeld, gezoend en lekker stevig geneukt, om de kamergang tijdens hondjes af te sluiten met een knallend orgasme ;D. De druk was eindelijk van de ketel!!

We hebben nog even na geknuffeld, en na exact een half uur heb ik de kamer verlaten, en kon ik, na uiteraard een verfrissende douche, terug op zoek naar mijn brother in arms. Herhalingsgevaar met Bria blijft btw groot.

De komende uren heb ik samen met Vendezz doorgebracht, afwisselend in het restaurant, waar we nog regelmatig een knabbeltje hebben genuttigd, en in de bar, waar de echte feestsfeer voor de tienen nog ontbrak, maar het in de gezellig gevulde ruimte, met veel vrolijke gezichten, toch heel aangenaam vertoeven was.

Ergens rond de tienen, herinnerde kleine Piet me aan mijn belofte van eerder op de dag: er moest nog stevig geneukt worden. De wondermooie meid, die ik eerder op de dag opgemerkt had, was op dit moment jammer genoeg opnieuw in geen velden of wegen te bekennen, maar niet getreurd: plots viel mijn oog op een ander heel interessant grietje, Roemeense Simira, zoals niet veel later zou blijken.

Het gesprek in de zetel verliep moeizaam, want Simira is nog relatief nieuw in de stiel, is verlegen en beheerst het Engels nog niet zo goed. Ik was echter betoverd door haar mooie gezicht, en lekkere lichaampje, en besloot dus toch maar met haar op kamer te trekken.

Simira is 1,60m lang, slank gebouwd, heeft een lekkere kont en een mooie, jeugdige B-cup. Ze heeft lang blond bruin haar, een heel mooi gezicht en timide blauw groene ogen. Simira is nog volledig naturel: geen piercings of tattoos.

De kamergang was, rekening houdend met Simira haar onervarenheid, heel goed te noemen. Haar inzet was aandoenlijk, ze werd tijdens de kamergang zelf zo bloedgeil als wat, en het neuken was spontaan en heel lekker. Ik ben vlotjes klaargekomen, en heb de kamer heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar met deze mooie, jonge meid is absoluut bestaande. Als je geduld met haar hebt en haar met respect behandeld, krijg je veel passie terug van deze verlegen meid!

De vermoeidheid begon ondertussen bij mij toe te slaan, ik was immers al sinds 4u 's ochtends wakker, maar die wondermooie meid uit het restaurant bleef maar door mijn hoofd spoken.

Ik heb me dus toch maar opnieuw naar de bar begeven, en heb mijn batterijen laten opladen, ondertussen genietende van de voor Samya zo typerende party sfeer, die, met dank aan de DJ die daartoe de perfecte muziek speelde, ondertussen volledig was losgebarsten.

Rond middernacht begon de vermoeidheid echter meer en meer te wegen, en overwoog ik de club toch maar te verlaten, tot... ik mijn prooi plots in mijn ooghoek opmerkte. Ze had zich in een zeteltje gezet, en was alleen.

Ik aarzelde geen seconde langer en ging kennis maken met deze mooie meid, die zichzelf Kiara bleek te noemen.

Kiara is een heel mooi Roemeens KP-meisje. Ze heeft een knap gezicht, mooie ogen en lang blond bruin haar. Kiara is 1,62m groot, is slank gebouwd, heeft een killer kont en een leuke A-cup. Geen piercings, wel een tattoo op de pols.

Naast bloedmooi, bleek Kiara ook nog eens heel lief en aangenaam gezelschap te zijn, en een kamergang met haar was dan ook onvermijdelijk.

En die kamergang, die was onvergetelijk: een uurtje rollebollen op heel hoog GFE+++ niveau. De tongzoenen mochten misschien iets dieper, maar los daarvan was alles perfect. Ik heb een nieuwe topfavoriete in Samya.

De kamergang werd bekroond met het derde orgasme van de dag (mijn belofte van eerder op de dag aan kleine Piet werd dus mooi waargemaakt) en na een uurtje puur genieten, heb ik de kamer met een hele grote lach op de lippen, verlaten.

Herhalingsgevaar met mooie Kiara is enorm groot!

Ondertussen was het voorbij de enen, en sloeg de vermoeidheid opnieuw onverbiddelijk hard toe. Ik ben nog even in de swingende bar gaan kijken of ik Vendezz nog zag, maar toen dat niet het geval was, heb ik wijselijk besloten de club te verlaten.

Meer dan 8u Samya: veel leut, lekker eten en drinken en 3 hele goede kamergangen met 3 mooie tot bloedmooie meiden. Het was weer een bezoek geweest om nooit te vergeten!

Samya blijft mijn favoriete club, en zal mij later dit jaar dan ook ongetwijfeld nog terug zien!

43. Onderstaande 7 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 oktober 2017),Firehawk (25 september 2017),Mr Bluenose (25 september 2017),Pandabeer82 (25 september 2017),Patjax (25 september 2017),Ryuhayabusa (26 september 2017),VAZKOR (28 september 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Vrijdag 29 september

Mijn eerste bezoek aan Samya in een paar maanden en het was hier een gratis kaart van het team hier (veel dank jongens - het wordt zeer gewaardeerd). Na ongeveer 1830 was de club al vrij druk (vrijdag en waarschijnlijk betaald dag voor velen) en na een douche en een snelle rondleiding van het wellness-gebied, dat sinds mijn laatste bezoek was opgewaardeerd, ging ik naar de bar om te drinken en de landschap. Er waren nogal een paar meisjes aanwezig, maar niemand die met name mijn oog had, dus ging ik naar het restaurant om mezelf met wat Gyros te verwennen, dat was heel erg leuk. Na ongeveer 2000 lijkt de lijn dramatisch te verbeteren met een plotselinge instroom van meisjes en tegen deze tijd waren er nogal wat wie mijn oog nam.

Een jonge dame was heel mooi net voor me met haar borsten aan het dansen (verbeterd - maar ze lijken oke van afstand) blootgesteld en dit greep mijn aandacht. Ik heb haar uitgenodigd om me te genieten voor een drankje en een praatje en ze was blij om dit te doen. Ze was Joanna uit Roemenië en sprak vrij goed Engels en we hadden een prettig prettig praten en ik heb de indruk dat ze een interessant vooruitzicht zou zijn in de kamer. Uit naar de kamer gingen we en haar kussen was behoorlijk fatsoenlijk en sensueel en haar blowjob was ook nogal aangenaam, zonder overdreven memorabel te zijn. Ze was redelijk reageer toen ik haar kutje likte en leek de aandacht te genieten! Sex was ook leuk in 3 posities en ze wilde graag dat ik een goede tijd had. Na het afronden was er geen haast om de kamer te verlaten en we hadden nog een praatje en het lijkt erop dat ze het concept van herhaalde zaken waardeert en hoe het gaat om het krijgen van het. Ik zou een herhaling in de toekomst overwegen, maar er zijn veel anderen die ik eerst zou willen proberen.

Na een paar drankjes en een beetje meer Gyros installeerde ik mezelf op de stoelen bij het dansende podium om de gang te houden. Een paar van de meiden waren aan het dansen en ik ben genaderd door Sweety (een jong, slank Roemeens, heel nieuw in de club), Daria (een andere jonge, slanke lichtbruine Roemeense Roemeense) die lekker speels leek en die ook nieuw was in de club , Sara (Roemeens, lang rood haar en voortdurend dansend) en Anna (nog een Roemeense die lang zwart haar en haar B-kop Breast had). Al deze lijken op mogelijke doelen, maar de timing was niet helemaal gelijk en ik was blij dat ik gewoon zat en de komst en de gang op de podium keken terwijl ik een Kolsh of 6 had.

Later bij middernacht ben ik benaderd door een meisje met mooi krullend blond haar en dit bleek Vanessa uit Hongarije te zijn. Ze zei dat ze 23 was en de enige Hongaarse in de club was. Ze had mooie B kop borsten met lange tepels (die op het scherm waren) en ze sprak heel goed Engels. Ze zat op mijn schoot, er waren geen extra zitjes en we hadden een beetje een praatje. Ik vond haar uitstraling en we kwamen snel naar de kamer om onze mogelijkheden verder te verkennen. In de kamer was de kus uitstekend en ik vond haar blowjob zeer bevredigend. Ze wilde dat ik snel naar Anal zou upgraden, maar ik was niet in de stemming dus weigerde het aanbod. Ze wilde dat ik haar kutje likte maar snel begon met de nepklauwende en de 'Ja baby die de juiste plek' nonsens is, zodat ik haar vertelde dat te kloppen omdat het erg afleidend is. Seks in alle posities was erg aangenaam en ze was erg energiek en veel moeite. Ik heb genoten van de sessie en zou aanraden en ze is een mooi aantrekkelijk meisje. Het nep kreunen is een negatief voor mij (zelfs nadat ik haar vertelde om het te tonen, was het er nog) maar ik zou openstaan ​​voor een mogelijke herhaling in de toekomst, maar er zijn veel andere opties die eerst moeten worden onderzocht.

Na de kamer ging ik weer naar het bargebied om nog een paar Kolsh en een paar Tequilla te genieten (ik was bij een jonge dame die de avond klaar was en wilde alleen maar een drankje maken en niet meer werken maar ze sliep in de club - ze vroeg me om haar naam niet te noemen) en de gangen in acht te nemen. Het lijkt erop dat de wedstrijd opnieuw is verbeterd met nog meer meisjes en natuurlijk nogal wat meer beren. Ik heb echt genoten van dit bezoek en ik vond de opstelling en de sfeer in de club leuk (wat heel anders is dan mijn gewone clubs Sixsens en Babylon). Ik besloot geen kamers meer, zoals ik wist dat ik de hele dag op mijn bord bij Sixsens deed, zo ongeveer 0445 heb ik voor de uitgang gemaakt, maar het was erger voor slijtage na een beetje te veel alcohol en kreeg een taxi terug naar mijn hotel in het centrum van Koln. Ik kom terug in de toekomst (waarschijnlijk als ik de kerstmarkten bezoekt - 20 minuten naar de markt in de Altstadt en dan 2 dagen in de club) !!

Friday 29th Sep

My first visit to Samya in a few months and it was courtesy of a free card from the team here (many thanks guys – it is greatly appreciated). Arriving about 1830 the club was already quite busy (Friday and probably pay day for many) and after a shower and a quick tour of the wellness area which had been upgraded since my last visit I retired to the bar to have a drink and survey the landscape. There were quite a few girls present but none that particularly took my eye so I headed off to the restaurant to indulge myself with some Gyros which was very nice indeed. After about 2000 the lineup seemed to improve dramatically with a sudden influx of girls and by this time there were quite a few who took my eye.

A young lady was dancing quite nicely just in front of me with her breasts (enhanced – but they looked ok from a distance) exposed and this grabbed my attention. I invited her to enjoy me for a drink and a chat and she was happy to do so. She was Joanna from Romania and spoke pretty good English and we had a nice pleasant chat together and I got the impression that she would be an interesting prospect in the room. Off to the room we went and her kissing was pretty decent and sensual and her blowjob was also quite enjoyable without being overly memorable. She was quite responsive when I started to lick her pussy and seemed to enjoy the attention! Sex was also pretty enjoyable in 3 positions and she was keen to ensure that I was having a good time. After finishing there was no rush to exit the room and we had another chat and it seems to be that she appreciates the concept of repeat business and how to go about getting it. I would consider a repeat in the future but there are plenty of others that I would wish to try first.

After a few drinks and a touch more Gyros I installed myself at the seats near the dancing podium in order to observe the goings on. Quite a few of the girls were up dancing and I was approached by Sweety (a young slim Romanian quite new to the club), Daria (another young, slim light brown haired Romanian) who seemed quite playful and who was also new to the club, Sara (Romanian, long red hair and constantly dancing) and Anna (yet another Romanian who had long black hair and her B cup Breast exposed). All of these looked like possible targets but the timing was not quite right and I was happy just go sit and watch the comings and goings on the podium whilst enjoying a Kolsh or 6.

Later on approaching midnight I was approached by a girl with nice curly blond hair and this turned out to be Vanessa from Hungary. She said she was 23 and the only Hungarian in the club. She had nice B cup breasts with long nipples (which were on display) and she spoke very good English. She sat on my lap as there were no spare seats and we had a bit of a chat. I liked the look of her and soon we progressed to the room to explore our options further. In the room the kissing was excellent and I found her blowjob to be very satisfying. She wanted me to upgrade to Anal quite quickly but I was not in the mood so refused the offer. She wanted me to lick her pussy but soon started with the fake moaning and the ‘Yes baby that is the correct spot’ nonsense so I told her to knock that off as it is very distracting. Sex in all positions was very enjoyable and she was quite energetic and put in a great deal of effort. I enjoyed the session and would recommend and she is a nice attractive girl. The fake moaning is a negative for me (even after I told her to tone it down it was still there) but I would be open to a possible repeat in the future but there are plenty of other options that need to be explored first.

After the room I retired to the bar area again to enjoy a few more Kolsh and some Tequilla (I was joined by a young lady that had finished for the night and just wanted to have a drink and not work anymore but she was sleeping in the club – she asked me not to mention her name) and observe the goings on. It seemed like the lineup had again improved with yet more girls and of course quite a few more Bears. I really enjoyed this visit and I liked the lineup and the atmosphere in the club (which is quite different from my usual clubs Sixsens and Babylon). I decided on no more rooms as I knew I had a full day on my plate at Sixsens the next day so about 0445 I made for the exit, rather the worse for wear after a little too much alcohol and got a taxi back to my hotel in central Koln. I will return In the future (probably when I visit the Christmas Markets – 20 minutes looking at the market in the Altstadt and then 2 days in the club)!!

45. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 oktober 2017),Freddy_K ( 8 oktober 2017),Patjax ( 3 oktober 2017),pret ( 2 oktober 2017),Ryuhayabusa (17 oktober 2017)

Pagina 8 van 46 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten