De laatste maandjes enkele keren in Samya geweest, met over het algemeen een best gezellige tijd en kamers die best “ok” waren. Qua seks niet altijd geweldig, maar wel vaak meisjes die erg enthousiast waren. Voorbeelden zijn Julie (nu in LR) en de 30+ milf Jessica. Leuk, erg goede klik, maar qua sex niet altijd top (mede omdat allerlei spul wordt afgebroken om over het een en ander te lullen).
Afgelopen zondag met het youppie, ehh… YBF kortingskaartje naar binnen. Aankomst laat in de middag en de line up lijkt de laatste tijd te bestaan uit een willekeurige greep van 60 meisjes uit een damesbestand van een stuk of 100. Dit keer wel Roxy, Andar, Valentina, Franceska en Lulu, maar niet Iren, Isabela en Beyonce (om maar eens een paar bekende namen te noemen). De keren daarvoor mogelijk net andersom. Optisch best ok allemaal.
Eten is de laatste maanden in mijn ogen wat jammer. De keuze uit een kippetje of doner binnen… en de doodsaaie en slechte club bbq buiten. Ook in een handvol andere clubs “gekregen” de laatste maanden en ik ben inmiddels al blij als het stuk nasmeulende aldivlees een beetje warm is (in Samya zondag in ieder geval niet). Jammer dat al die clubs in de zomer hun poetspolen of- roemenen achter een bak kolen zetten… en dan denken dat het meerwaarde biedt. We zijn inmiddels toch ver afgegleden van de goed ontwikkelingen die ooit waren ingezet met de a la carte gerechtjes in Panthera (of je moet willen clubturken in Oceans of Magnum). Tragisch eigenlijk.
Zondag dus niet speciaal lekker gegeten en doorbieren zit er de laatste tijd meestal ook niet echt in, waarbij de 0.0% van de tap dan wel wat uitkomst biedt. Zondag is er de “dance contest” waarbij elke deelnemer een vrijkaartje krijgt. Stellig de indruk dat de stamgasten het gebruiken om makkelijk een vrijkaartje te krijgen (door met meerderen tegelijk het podium op te gaan en niet speciaal iets te doen) en een enkele toerist wordt zo met dezelfde uitkomst voor lul gezet (1 kerel had 3 verschillende onderbroeken aan onder zijn badjas). De oproep voor dames om de heren te vergezellen werd ook bijzonder lauwtjes ontvangen. Gelukkig duurt het allemaal niet lang.
Uiteindelijk hangt de mate van succes van een avondje Samya toch vooral af van het gezelschap. Soms kom je eens een bekende tegen, deze keer vertrokken dezen al vlot, maar vaak moet je het toch met die bankhangende Roemeentjes doen. Tussendoor even uitgerust met Samantha half op me (al enkele jaren lang een bijzonder matige sessie), maar de hoofdmoot – en voornaamste reden dat het toch een bijzonder leuke avond werd – was de terugkeer van de blondjes. Volgens onze immer goed ingelichte Surfer is queen bee Mary inmiddels elders aan de slag - en dus ook zondag niet aanwezig – maar prinsesje Kim en vriendin/nichtje Lilly wel. Kim tamelijk simpeltjes als eye catcher van de avond, Lilly als vrolijk lonkende dwerg die wel zin in een kamertje heeft. Bij Kimmie blijft het de vraag wat ze er precies komt doen, want na een paar kusjes te hebben gehaald (ze herkent me tenminste nog) viel ze vooral op door potentiele euros op een dwaalspoor te zetten en als ze dan toch ging kameren met een willekeurige persoon leek ze als een schoolmeisje dat net een standje van haar leraar heeft gehad (tip: wil je perse, bij het roken is ze te pakken). Het was dan wel weer erg leuk dat ze zo een foute stammie zonder wederdienst een pakje peuken a 8 euro aftroggelde (die kale kerel die constant bij Hakan klaagt als de tieners niet de voorkomende dienstverlening leveren die hij wenst… en die bij zijn vrijkaart dansje zelfs met de 8.15 minuten versie van shikshakshok geen reactie meer krijgt bij dames. Lijkt me echt zo middelmanagement die gehaat is bij al zijn werknemers, bij de hoertjes in Samya in ieder geval. Een klassieke kutmof).
Het prinsesje op de kamer, en Lilly is sowieso de betere sessie. Herkennen deed ze me niet echt, maar op de kamer tamelijk grote gelijkenis met de vorige keer. Het tongzoenen leek wat meer op de automatische piloot, al kan dat er ook aan hebben gelegen dat ze dit keer nog niet naar wodka redbull smaakte. Een uurtje op de kamer met voornamelijk tongzoenend pussysliden (drie kwartier of zo), waarna ze mijn piemel in zo een london probeerde te verpakken. Kansloos en uiteindelijk met de hand afgemaakt. Van de grote 1-7 niks gemerkt, daar orale seks uberhaupt niet heeft plaatsgevonden (vorige keer ook niet). Leuk en sympathiek meisje. Bij het nalullen terwijl we propjes in de prullenbak probeerden te gooien, hoorde ik me net te laat uitleggen waarom het bij de kamers met Kimmie eigenlijk nooit tot neuken was gekomen (eerste keer beiden te bezopen, tweede keer boos omdat ik met jouw was gegaan). Goh, wat is de kans dat die bij me terug zou komen. Op de vraag waar ik die paar woorden Roemeens had opgepakt, vooruit gedacht en een klein leugentje verkocht.
Na het afrekenen even gedoucht en een lauw stuk varkensafval naar binnen geschoffeld, om daarna even broodnodig de nabeschouwing van Bauke’s triomftocht in de tour tot me te nemen. Mocht iemand zich afvragen hoe lang het duurt voordat berichtjes zich over het schoolplein verspreiden: kwestie van minuten… toen verschenen Lilly en Kim samen onderaan de trap en Kimmie kwam me meteen even het hare vertellen (terwijl ze iets te veel haar best deed te doen alsof het haar eigenlijk allemaal niets uitmaakte). Dat gaf me de kans om haar eventjes wat zoete onzin in te fluisteren – waarbij ze tevreden haar neusje al een beetje “wrinkelde”- en ik desgevraagd zonder twijfel antwoorde dat ik al mijn Roemeens van haar geleerd had. Lipjes pruilden, jukbeenderen wat omhoog en ik werd ontboden om mee te komen roken… mijn tegenwerping dat ik niet rook, werd tamelijk genegeerd.
Gezellig op het rookterras met al die lompe Samya teenies. Ze probeerden me nog met allerlei beloftes bij de dans wedstrijd te krijgen en gelukkig waren ze beiden mijn naam al vergeten (de dj accepteerde “ma!” niet als naam). Tussendoor moesten de meisjes nog wat eten, met veel lappen koud vlees die van bord naar bord werden gegooid en braadworst met mayo was bijzonder grappig… ik checkte mijn telefoon maar even. Daarna moest er natuurlijk ook worden nagerookt. Er wordt een stuk meer gerookt dan geneukt heb ik zo het idee.
Weer binnen was er de dance contest en daarna de nodige manele (gedeeltelijk op aanvraag via youtube opgezocht). Zo tegen middernacht werd er behoorlijk vrolijk gedanst en het slokje “red bull” dat ik in mijn bek gedouwt kreeg, leek al meer uit vodka te bestaan. Had ik al gezegd dat Kimmie er (lichtjes gebruind) fantastisch bijliep… zo rond deze tijd ging het topje uit. Ik vergeet steeds wat een fantastische tieten ze heeft; op de kamer was het altijd of om me heen gevouwen met de tong in mijn mond, of boos met de armen over elkaar… iemand van de leiding zou eens met haar moeten gaan praten over standaard topless rondlopen: alleen maar winnaars. Van het sippe schoolmeisje van eerder was weinig over: vrolijkheid allom (samen met lilly en andere tienertjes). Samen met nog 1 of 2 kerels was ik door de ballotage doorgekomen om de focus van de onzin te zijn.
Veel gelachen en met zo een nagenoeg naakt en recalcitrant tienertje, heb je nog wel eens een excuus om je aan het lichtelijk bezwete lijfje te vergrijpen. Heb verdomme bijna een half uur achter haar aangezeten, toen ze mijn sleutel had gejat (afgeleid als een kleuter toen ze haar tieten tegen me aan drukte). Van lachen naar boos en terug, allemaal geinig en de net zo vrolijke en naakte lilly had zich inmiddels op de “aftersales” gericht door met haar kont tegen mijn kruis te grinden terwijl ik aan de bar stond… vooral aardig omdat Kimmie mee ging doen en we die kleine vrolijk in de sandwich hadden. Een paar kerels in de buurt vonden het allemaal ook wel leuk, maar het idee dat er geld verdiend kon worden bleek niet speciaal te overheersen.
In zo een bui is het prinsesje nauwelijks te weerstaan en ik moet toegeven dat ik tevergeefs heb geprobeerd haar de kamer op te krijgen. In eerste instantie door “subtiel” tegen haar te zeggen dat ik naar haar verlangde en haar wilde… daarna door letterlijk te vragen of ze “klaar” was of nog iets wilde (inmiddels had ze namelijk tamelijk duidelijk enkele niet zo geliefde stammies afgewimpeld). Ik kreeg wel iets van antwoord… maar op deze momenten wraakte het zich een beetje dat die kleine weigert om iets anders dan Roemeens tegen me te spreken. Lilly is bij onbegrip nog wel eens bereid naar het Engels te schakelen, maar bij Kimmie? Kansloos. Ik bedenk me net dat ik letterlijk geen enkel idee heb over hoe haar Engels en Duits zijn. Dus interpreteerde ik het wegdansen maar als een “nee”.
Dat eikelde zo een tijdje door met redelijk wat vrolijke Roemeentjes, waarbij de twee blondjes af en toe nog nodig betast dienden te worden (of weer mijn sleutel probeerden te jatten). Toppie. Tegen een uurtje of twee moest er weer gerookt worden (tussendoor ook nog een paar keer hoor) en in de avond zijn om onbekende redenen alleen de staplaatsen bij de bbq toegestaan. De jonge Amerikaan (althans jonger dan ik) die aan de bar naast me had gestaan kwam ook maar mee. Kimmie had een manier gevonden om half over me heen te liggen, met een prachtig nekje dat erom vroeg om gezoend te worden (niet de eerste keer). Zo gezegd, zo gedaan en ze riep al om geld (ook niet de eerste keer). Opvallend hoe soepeltjes ik inmiddels kan zeggen dat ze pas geld krijgt als ze naar de kamer gaat. Mijn “en je wil niet” werd direct tegengesproken met dat ze alleen niet wil neuken omdat mijn piemel te groot zou zijn. Sinds wanneer, “vandaag” en “je hebt zelfs grote condooms bij je”, terwijl ze een rubbertje omhoog hield… die ze net uit mijn zak gerold had. Net een zigeuner, terwijl de meiden die aan het roken waren het allemaal wel grappig vonden.
De aandacht richtte zich op die meegelopen Amerikaan die met de handen wat in de lucht zei “I don’t know what you’re saying. I don’t even know what language you’re speaking”. Ik kon het niet helpen de handen voor de ogen te slaan toen een van de blondjes uitriep: “Esti american?! Dar ai o fata chineza!”. Volgende vraag “Ai bani?”… na vertaling het levensgevaarlijke antwoord “off course I have money, why would I be here if I didn’t have money”. Een van de wat oudere (irritante) roemeentjes was er direct bij en een tamelijk kort verhaal korter: jacuzzi kamer! Gezellig met zijn vijven. Ik stelde hem gerust dat ik maar 30 euro per half uur kost en toen ze naar binnen gingen keek hij nog even verschrikt om toen ik volgde (en hem uiteindelijk maar gerust stelde dat ik naar huis ging en niet naar boven), al probeerde Lilly me nog druk mee naar boven te krijgen.
Na het omkleden stonden de 4 nog steeds op een kamer te wachten. Mijn blondjes een dikke klapzoen op de wang gegeven, het rode monster genegeerd en de yank veel plezier gewenst. Ik moet toegeven, ik mis die blondjes best een beetje.