Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Adele (Cubaanse)

Last Online
    1 december 2022 @ 11:49
    Discussies
    37
    Thanks
    50

Standaard Adele (Cubaanse)

Adele (Cubaanse)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Beffen
    Extra info : Knappe en vrolijke Caraïbische dame, maar haar service op de kamer viel helaas tegen.

2. Onderstaande 6 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

24HOURS (23 juli 2017),blauwebeer (23 juli 2017),Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (23 juli 2017),pret (23 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017)

Last Online
    19 december 2024 @ 11:36
    Discussies
    8
    Thanks
    31

Standaard

vrijdagmiddag met haar gekamerd, goede sessie, ze begon wel erg enthousiast lekker beetje zoenen, heb haar gebeft en is gekomen, of ze heeft goed gefaked, want ze begon toen ze bijna kwam in het spaans te lullen?!
    Daarna heeft ze me lekker gepijpt, rubbertje erom en toen werd het meer en afwerkgebeuren, ze wilde me snel laten komen... anyway wel voor herhaling vatbaar!

4. Onderstaande 4 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (30 juli 2017),Manureva ( 3 augustus 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017)

Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Met deze Cubaanse de eerste rit gemaakt.
    Vrij goed allemaal, ze kwam bij ook klaar en dat zag er betrouwbaar uit!
    Mooi, vriendelijk en goede sex-punten.
    Kan best eens herhaald worden maar nog geen top Babylon nivo.

BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

6. Onderstaande 3 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (15 augustus 2017),Mr Bluenose (15 augustus 2017),Sjeufke (15 augustus 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

ADÈLE (Babylon) - Derde sessie waar alles in had moeten zitten
    Bij deze recensie

DVP-Catalogus - Cubaanse furie (dat maakt het nòg dramatischer...)

Bijzonderheden

Een zeer geile meid. De verlegenheid van de eerste sessie was verdwenen en de verlate upsell-poging eveneens. Hier stond een erg geilde donder voor me die wist wat ik wou en hoe ik het graag had. Ze heeft prachtig lang zwart haar en kan je erg geil en uitdagend aankijken. Dit is een type latina die ik graag heb. Ze heeft prachtig lang dik zwart haar

Waar ik haar heb ontmoet en presales

Ik zat onderuitgezakt in de barruimte in een van de rode zetels tegenover het grote brede TV-scherm dat inhoud toonde dat me totaal niet interesseerde: voetbal. Adèle lonkte naar me. Ik kwam. Als vanzelf eigenlijk: pure aantrekkingskracht van de Latinavrouwen. Het kwam na een kort gesprek al snel tot een overeenkomst om weer te kameren.

Kamer 4

Bij het noteren van de tijd keken we de opties na. Onzeker vroeg ze of ik kamer 4 goed vond. Ik vond het een leuk idee even die kamer te inspecteren. Ik ging naar boven en zocht nummertje vier: het is een van die hele grote kamers dat verbonden is met een andere (nr. 3) en behoort bij de mooiste van de hele club. Twijfelend even het bed aangevoeld en me afgevraagd of ik het risico van luidruchtige buren zou nemen. Je weet maar nooit of Deket binnenkomt met Gina in de nr. 3 later, weet je wel. Toch dat risico genomen en ik knikte Adèle toe dat de kamer is goedgekeurd. Blij noteerde ze het begintijdstip.

Kamergang

Deze kamergang was nog een bewijs dat de dames alles goed met elkaar hebben bepraat over mijn wensen want ik herken verdacht veel van Maria's invloeden in haar spel. Dat hoeft niet verkeerd te zijn want Cubaanse Maria is een topper: Adèle learnt from the best. Het tafereel bij Alesia herhaalde zich hier ook en dat maakt een mens erg zenuwachtig waardoor het nog minder lukte bij het neuken. Vermoeidheid liet zich gelden.

Het redden van de sessie is gewoon los te laten dat het orgasme principieel neukend moet gebeuren. Ze deed het goed, ik was vermoeid, dat waren de feiten en dan moet je het even over een andere boord gooien. Bij een derde gelijkaardig lopende sessie mag je dat al beginnen denken. Ik kwam masturberend erg goed klaar want ze is een geile mooie dame. Ze bleef gewoon verleiden en me plezieren tot de tijd om was.

Afsluiten

Veel tijd om naast elkaar te liggen was er niet en we ruimden af. Aan de lockers 50€ overhandigd met dubbel gevoel.

Aftersales

Aftersales waren er vooral in de vorm van de ijsbeer geil aankijken, kusjes geven en vragen hoe het nog ging. Zelfs bij het ontbijt deed ze nog door. Deze dame kan 2 ijsberen tegelijk bespelen want Deket die ook met haar was geweest voelde ze zich ook erg verleid. Alleen voor Adèle zou je nog een dag willen blijven.

Conclusies en Score

Dat ze een rol speelt was wel duidelijk tijdens de kamergang, iets tè duidelijk. Misschien stoorde me dat op onderbewust niveau. Adèle is zeker gegroeid in haar service met dank aan de invloed van de vriendin Maria maar we zijn er nog niet. Een herhaling zit er misschien in al was het maar om krak dezelfde reden als bij Alesia: ik wil wat bewijzen. Een trio met deze 2 Cubaanse meiden moet trouwens een hele ervaring zijn!

Score: 7,0/10
    Vazkor-score: *

ZIE SCORETABEL
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 24 augustus 2017 om 22:06
    De zwarte wolf

8. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

biged (25 augustus 2017),deket (25 augustus 2017),Dino-007 (26 augustus 2017),Manureva (25 augustus 2017),mentholbear ( 1 september 2017),Mr Bluenose (24 augustus 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Seit gestern weiß ich es sicher...
    ADELE ist erstmal für eine längere Zeit zuhause auf Cuba!
    ¡Chica, te estamos esperando!

vanKees

10. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (17 september 2017),Sjeufke (17 september 2017),swazontneuf (17 september 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Adèle (Babylon) - de Cubaanse schone
    Zie recensie

Bijzonderheden - Ze is heel mooi in haar gezicht, normale lichaamsbouw, niet te slank en toch een goed figuur met lekkere kont. Ze heeft prachtige zwarte haren en spreekt je vriendelijk aan. Ik raad aan goede prijsafspraken met haar te maken en poging tot presales maken is niet slecht om verrassingen te voorkomen. Ze neigde naar upselling nà dat alles gedaan was.

Waar hij haar ontmoette - Ze viel me reeds vorige maand op, toen leek het er niet van te komen dat we zouden kameren. Deze keer wel, ze kende me nog. Normaal was het voor vrijdag maar de drank raakte in de man en aan het neuken kwam ik niet toe. De volgende dag weer ontmoet in de bar en meegetroond naar buiten. Het schatje wou in feite al snel de kamer op. Dat is helaas ontypisch Babylonisch gedrag.

Presales - zelf geregeld, ik nam ze mee naar buiten, naar het zwembad in een van de witte opblaas-sofa's. We spraken wat, toonde haar wat ik graag had op kamer, verkende haar lichaam. Presales waren eerder kort. Ik dronk m'n cola uit en besloot maar ervoor te gaan. Ze trok me best aan.

Kamer 2 - ook mijn keuze en niet de beste, de kamer bevindt zich in de kinoruimte en is klein en donker. De lichten gingen niet. Er is een spiegel aan het bedeinde cfr Kamer nr. 1

Sessie

De sessie begon eerder aarzelend, ik streelde haar lichaam, ze deed m'n spelletje. Niet slecht maar de dominantie is haar niet meteen aan te zien. Sexy is ze wel, de genen van de Caraïbische dame houdt het midden tussen Afrikaans en Latina. Ik deed zelf het condoom om, ze beklom me en ik kon ten volle genieten van goede seks, niet slecht ook niet het beste. Ze begon er meer in te komen en de seks werd ook beter. Naarmate je meer kamers maakt na elkaar gaat het allemaal beter. Ze maakte goed gebruik van de spiegel en ik keek van haar naar haar spiegelbeeld en terug en kwam erg goed klaar. Goede sessie maar top, nee, dat nog niet.

Afsluiten - ze wou ineens beginnen iets als extra aan te rekenen (dominantiespel) maar ik zei haar direct dat dit hier niet ging lukken en dat ze zoiets vooraf moet aangeven. Het zal niet snel gebeuren dat ik op herhaling ga met zulke dames.

Aftersales - Er was wat aftersales toen ze in gezelschap van Maria naar me toeging terwijl ik aan het zwembad lag. Ze liet mij en Maria ten slotte verder doen als bleek dat een trio er niet in zat. Al was de vraag niet echt gesteld, ze hing wel in de lucht.

Conclusies en score - een mooi Cubaans meisje, service was voldoende maar voor herhaling weet ik het niet zo snel.

Score: 7,0 / 10
    De zwarte wolf

12. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (31 december 2017),Husky (31 december 2017),Manureva (31 december 2017),Mr Bluenose (31 december 2017),Mr Pussy ( 1 januari 2018)

Regels voor berichten