Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Haarkleur/-lengte : Kort blond krullend
Lengte dame : 165 cm.
Postuur/Cupmaat : Normaal, Hangtieten, die heel wat lijken door haar "push up" BH
Nationaliteit/Taal : Russisch / Duits
Leeftijd : Weet ik niet; Ik schat 28
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service: Slecht, nauwelijks ZK PZC,NMC verder weet ik niet
Ik denk veel beloven weinig geven
Voordelen: Geen
Nadelen: Slechte service
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: ----
Afgelopen dinsdag in GT, zat ik op de bank totdat ik opeens door een klein blond meisjes werd belaagd. Zij ging ongeveer bij mij op schoot zitten en begon overal heerlijk aan te zitten. Op mijn vraag of ze ook ZK. deed zij ze "Ich mache alles". Zij heet Katja en komt uit Rusland, dus in haar kwaliteiten op de kamer had ik gezien mijn eerdere ervaringen met russische vrouwen wel vertrouwen. Daarom toch in een zwak moment haar toch maar een sleutel laten halen, hoewel ze eigenlijk helemaal mijn type niet is.
Helaas, dat was een grote vergissing van me.
ZK. deed ze nauwelijks, pijpen was puur slecht en ze maakte de hele tijd opgewonden geluiden, maar ze ontweek eigenlijk elke actie.
Na korte tijd kwam ik al neukend toch klaar en ben ik maar meteen weer opgestapt, want ik vond er werkelijk helemaal niks aan.
Haar borsten hangen als ze haar BH niet aan heeft en ik mocht er nauwelijks aan zitten.
Waardeloze service; Hier ga ik nooit meer mee.
Dit was dus helaas weer een hele slechte GT ervaring.