Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Emily (Hongaarse)

Last Online
    6 januari 2025 @ 14:35
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard Emily (Hongaarse)

Emily (Hongaarse)
    Leeftijd : 30-35jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Nek, Schouder(blad)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Half Hongaars / Half Roemeens. Lieve meid

2. Onderstaande leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (16 oktober 2016)

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Een stralende glimlach keek me aan en nodigde me uit om bij haar te gaan zitten. Ik hield de boot af omdat ik een andere dame in gedachten had. Bij nader inzien had ik er eigenlijk direct op kunnen ingaan want deze dame stond me wel aan.

Emily heeft lang rood haar en een grote engelen tattoo op de bovenkant van haar rug.
    Even later zat ik weer bij haar in de buurt en nodigde haar uit. Ze vleide zich lekker in mijn armen en we praten en knuffelden wat. Het zat goed en piemelmans reageerde positief. Dan maar naar de kamer.

Knuffelen en zoenen op de kamer zoals ok het graag heb. Enige minpuntje zijn de wat hangende borstjes, maar eigenlijk deerde me dit niet.
    Blowjob waarbij ze me lekker aankeek en even later 69 waarbij ik haar poesje kon proeven. Er werd ook geneukt, zij eerst on top en daarna in missio al zoenend naar het einde. Prima sessie.

Aftersales waren super, ze kwam nog diverse keren in mijn armen liggen.
    Het was een aangenaam verblijf met deze dame en mogelijke herhaling zit er zeker in.

4. Onderstaande 9 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 oktober 2016),Deantje (15 oktober 2016),Flyerke (15 oktober 2016),licky luke (24 augustus 2017),Manureva (15 oktober 2016),Mr Bluenose (16 oktober 2016),Ryuhayabusa (15 oktober 2016),Sjeufke (15 oktober 2016),sofaking (15 oktober 2016)

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    151
    Thanks
    9.390

Standaard

Gisteren in de bar kwam ze naast me zitten. We spraken eerst in het Engels, maar ze gaf aan dat ze de voorkeur gaf aan Duits. Al spoedig verdween haar hand onder mijn badjas. Mijn "vriendje" reageerde hier snel op. Ze kwam van de kruk af en liet haar kontje erover heen glijden voor een staaltje droogneuken. Een andere Roemeense kwam er bij staan en Emily zei tegen haar in het Roemeens dat ze me heel leuk en sympathiek vond en hoopte dat we naar de kamer gingen. Toen ik haar bedankte voor het compliment keek ze verbaasd opzij. Ze had er duidelijk geen rekening mee gehouden dat ik Roemeens verstond. We besloten om verdere smeerlapperij voor de kamer te bewaren.

De sessie zelf was vrij standaard. Eerst opwarmen met een redelijke HJ gevolgd door een vrij standaard BJ. Ze nam in reversed cowgirl plaats op mij en na een tijdje in missio verdergegaan waar het me ondanks dat het mijn 1e kamertje was nog de nodige moeite kostte om het rubbertje vol te spuiten.

Ze is een lieve, aardige vrouw (33 ). Haar inzet is goed en wil het je naar de zin maken op de kamer. De chemie ontbrak echter en kans op herhaling is dan ook uiterst gering.

@mods
    Leeftijd kan aangepast worden naar 33 en nationaliteit is volgens haar zelf Roemeens.

6. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 5 juni 2017),biged (16 juli 2017),Deantje ( 5 juni 2017),Giodude (25 november 2018),Kwakje (20 juni 2017),licky luke ( 5 juni 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017),Pierke69 ( 2 maart 2020)

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Persoonlijk kan ik wel vinden bij deze dame. Omdat ze er goed uit ziet maar voornamelijk om haar spirit. Steeds goedlachs en volle inzet,
    ze weet wat piemelmans en zijn baasje leuk vindt en laat hem volop genieten.
    Presales zijn steeds zeer uitgebreid met wat knuffelen en plagen. Verdorie nu krijg ik toch weer zin in haar.

8. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

licky luke (24 augustus 2017),Mr Bluenose (30 juli 2017)

Last Online
    12 juli 2022 @ 00:49
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

I met this lady two weeks ago.
    Emily is quite attractive and I liked her buttocks...

The session was rather good but she required an extra (50 €) to suck without condom...

Of course, I refused but I hope this kind of thing isn't going to become a widespread practice in the future.

T.S.

10. Onderstaande 4 leden hebben Teddy Sparu bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (10 augustus 2017),Manureva (10 augustus 2017),Mr Bluenose (10 augustus 2017),Sjeufke (11 augustus 2017)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool

Godverdomme, weer was mijn Twin-Bull Patjax me voor.... Wederom het zoveelste mokkel zonder het van elkaar te weten om aan onze gezamenlijke lijst toe te voegen
    maar in tegenstelling tot mijn twinbrother had ik wel de klik met haar en is ze mijn beste wip van de laatste 2 of 3 jaar geworden... Ik ben vandaag helemaal stijf opgestaan... Stramme spieren in dijen, kuiten, onderrug, schouder en nek... En dat van gister 2 uur met haar gespendeerd te hebben. Het scheelde niet veel of ik had haar mee naar huis genomen... Het enige wat me weerhield was dat het eigenlijk een woon wagen bewoonster reizigster is dat verklaart ook waarom ze daadwerkelijk half Hongaars en half Roemeens is, want in tegenstelling tot andere Roemeentjes is ze dat wel degelijk.

Na Janine 2 weken terug dus opnieuw een topper gescoord... In SS nog wel... Amper een uur rijden van bij mijn thuis. Ik ga proberen om deze voormiddag nog een recensie te schrijven!

Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

12. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (23 augustus 2017),licky luke (24 augustus 2017),Mr Bluenose (23 augustus 2017),Partycrasher (23 augustus 2017),sofaking (23 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Daumen hoch Haast niet te evenaren !!!

Paspoort in SFL-stijl:

flag-of-Hungary.png flag-of-Romania.png

Naam: Emily
    Talen: Hongaars, Roemeens, Duits en belabberd Engels
    Leeftijd: 33
    Roken: ja

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Donkerrood lichtgolvend en net tot over schouders
    Lengte dame: 1m60
    Postuur en Kont: Lolita lichaam, heel klein en fijn gebouwd / mooie ronde volle kont... Een ducky-duck kont van de zijkant gezien!
    Cupmaat: A-cup en slap. Voor mij is dat bijzaak, voor tietenliefhebbers kan dit een afknapper zijn
    Body-Art: Tamelijk groot plakplaatje tussen schouderbladen
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Op de tieten na heeft ze een echt tienerlichaam en ook haar huid is dusdanig zacht, dat je haar lichaam absoluut geen 33 geeft. Aan haar handen en snuit zie je het wel. Haar slappe tietjes zijn het gevolg van een paar zwangerschappen. Haar linkeroorlel is ook doorgescheurd daar er wel een oorring uitgerukt geweest is. Maar dat maakt het ruig!

Van kop is ze ongeveer hetzelfde type als Loredana van 2Fabiola met als verschil dat ze nog een tienerlichaam heeft en Loredana al vrouw is (terwijl ze van dezelfde leeftijd zijn): https://www.youtube.com/watch?v=u5S-wejjKe0

De technische fiche:

Diensten & service:
    GFE+, TZ, knuffelen, blowjob, beffen, vingeren, droogneuken, B2B, rook fetisj, ballen likken, spuwen... en nog veel meer!

Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

Belangrijke details bij het beffen der DVP:
    Interactie bij het beffen:
    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:

Randassortiment:
    Droogneuken:
    Rookfetisj:
    Allerhande vergaande smeer lapperij gehuld in een GFE-jasje:

Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

Prijs : 100/uur + heel wat fooi
    Score op uiterlijk 6.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 9.4/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 200%

De verslaggeving:

Voordelen:
    Geen klik, maar verdomme eerder chemie tussen ons, GFE+ met alles op en aan, ervaring, deskundigheid, uitermate leuk in omgang, slowmotion seks op hoog niveau, gipsy attitude in positieve zin, correct op alle vlakken, verrukkelijke kont.... etc

Nadelen:
    Voor mij persoonlijk geen nadelen. Als ik toch iets moeten noemen; het pijpen kon nog verbeterd worden en visueel heeft ze niet meteen de mooiste tietjes. Maar geen van beiden boeit me uiteindelijk. Het is wel zo voor andere klanten dat de service afhankelijk is van de klik... TZ doet ze niet met iedereen en PZC ook niet. Om tot het niveau te komen waar ik met haar zat, moet die klik er dus wel zijn. Een tip voor andere ijsberen: opteer meteen voor een langere periode en doe je best bij het beffen... Dat is de sleutel tot succes! Bij haar is het zaak om haar echt geil te krijgen!

De betaalde tijd:
    -Ik was SS ondersteboven aan het zoeken naar iemand anders. In de kelderbar was er buiten de bardame en een koppeltje niemand. Wanneer ik rechtsomkeer maak, springt deze rooie opdonder rond mijn nek. Ze was me naar verluidt al een hele tijd doorheen SS aan het volgen.
    -Er volgde een korte kennismaking en we zoenden meteen (zonder tong, wel open mond) en ze greep met haar hand naar mijn schietijzer.
    -Dat mijn schietijzer stijf en heet werd, was voor mij een teken om met haar naar de kamer te trekken, want het leek erop dat ik toch niet meer zou vinden wat ik zocht.
    -We gingen de kamer op, waar we 2 uren zouden blijven! Op de bovenste etage, waar het zwoel heet was en nog heter zou worden
    -Op de kamer meteen veel zin voor initiatief van haar kant. Ze duwde me op het bed en sprong boven op mij... haar blote lichaam gleed over het mijne heen en ze zoende me van kop tot teen.
    -Het zoenen op de mond bleef beperkt. Alleszins hield ze haar tong binnen. Het pijpen was zonder condoom, maar gewoon goed. niet meteen de beste blowjob.
    -Na nog wat knuffelen en strelen en de blowjob, ging ik haar lichaam van kop tot teen en van haar vingertoppen tot elke lichaamsholte aflikken, lebberen en zoenen
    -Als apotheose ging ik beffen. Na een paar minuten merkte ze op dat ik daar heus goed in was. Ze begon mee sturen met haar bekken en terwijl mijn kop te strelen en dieper in haar kruis te duwen.
    -Jij bent totaal fout voor mij, kreunde ze meermaals uit en begon haar clit te beroeren met haar vingers terwijl ik met mijn tong haar kut aan het neuken was.
    -Ik likte en kwijlde over haar hand en vingers en voerde het tempo op haar clit nog wat op met mijn tong. Beste mede-ijsberen: fake of niet, maar ik heb nog maar zelden een wijf zo gek zien worden terwijl ik haar lag te beffen.
    -Op bepaald moment lag ze te hijgen en te kreunen met tranen in haar ogen en haar vingernagels in mijn hoofdhuid geklemd
    -Het laken was binnen de kortste keren zo nat als mest binnen een diameter van een halve meter waar ze met haar kont lag.
    -Als ik haar mag geloven heb ik haar 2x klaar gelikt en aangezien van het verloren kutsap zou dat wel eens realiteit kunnen zijn.
    -Vanaf dat moment had ik ze waar ik haar hebben wilde... Ze dook boven op mij en zoende me passioneel... Deze keer wel met tong... En bovenal uitermate lekker!
    -Ze pijpte me vervolgens nog enkele keren... Spuwend op mijn lul, mijn ballen kneden... Lekker zacht rukken.... Weer pijpen. Het was al veel beter!
    -En telkens opnieuw naar boven komen, volop TZ, strelen en alles wat een GFE+ behoeft.
    -We rolden enkele keren over elkaar heen en opeens waren we ook al aan het droogneuken. Heerlijk met mijn vochtige pik tegen haar kletsnatte vulva aanschurken
    -Bij momenten was dit best gevaarlijk en ik laat in het midden dat ze er naartoe werkte, maar op gegeven ogenblik vroeg ik dan maar zelf om een condoom.
    -Met mijn regenjasje aan dook ik opnieuw boven op haar en we neukten traag, maar krachtig in missio houding.
    -Ze trilde en ging tekeer onder mij... Ze leek wel gek te worden van geilheid en kneep met haar nauwe kut mijn lul er bijna af. Met haar beentjes rond mijn middel geslagen.
    -Na een kwartier neuken (en mits noodgedwongen me enkele keren even roerloos te houden om niet eerder te spuiten), kwam ik tot een climax
    -Dit was niet het einde van ons samenzijn... Ze riep één van de boys om het dekbed te verversen, want zowel van haar kutgeil als het zweet van ons beiden, was niet alleen de overtrek door en door doorweekt... Ook het beddengoed eronder was kletsnat.
    -Die kerel keek me aan vol walging omdat ie waarschijnlijk dacht dat ik haar ondergezeken had.
    -Nadat hij weer weg was rookte ze een sigaret in het raam... terwijl begon ik haar te zoenen en tilde haar op onder haar kont en met mijn pik nog vol met saus begon ik haar weer droog te neuken.
    -Zij roken, me tussendoor tongen en ik maar schuren tegen haar kruis met een pik die al meteen weer stijf was.
    -Toen ze gedaan had met roken duwde ze me weer het bed op en zoenend van in mijn hals tot aan mijn dijbenen, likte ze me verdomme al het zweet van mijn lijf.
    -Dit was wel kicken, want ik zweette enorm. Om niet te zeggen dat het uit mijn lijf gutste.
    -Na dit alles deed ik het zelfde bij haar, want van dat intensief neuken en vooral liggend onder mijn gewicht in combinatie met de hitte die in de kamer hing, zweette zij ook als een Arabisch paard in de Sahel.
    -Lekker zilt lichaam... Van haar hals tot aan haar tenen. Ze werd er wederom wild van en beet me kwaad toe dat ik gevaarlijk was voor haar.
    -Terwijl we bezig waren met het tweede voorspel kreunde ze tussendoor een hoop vragen die aangaven dat ze nu echt een slag van de molen gehad heeft. Ben je getrouwd, heb je vriendin, heb je kinderen... hoe ver woon je hier vandaan....
    -Op alle vragen gaf ik hetzelfde antwoord: NEEN... En op de laatste vraag antwoordde ik enkel "I love you"
    -Onze beiden lichamen waren koortsig en beefden van geilheid. Ze begon me opnieuw te pijpen terwijl de aangekoekte sperma van eerder er nog aanhing
    -Daarna weer droogneuken, vol overgave TZ en maar in mijn bek spuwen... Overkomt me dit nu echt, dacht ik meerdere malen. Mijn eikel ging meermaals door haar gleuf.
    -Ik smeekte opnieuw voor een rubber en opnieuw neuken als twee smerige beesten. Deze keer zij op mij... eerst gewoon, daarna cowgirl reverse, dan al zitten en weer cowgirl reverse... Het zweet droop van haar rug af... Ik werd zot van verlangen!
    -Daarna kwam ze weer gewoon op me liggen... plankgewijs met haar benen gesloten en zo stootte ik vanonder haar langs haar clit heen. Ze kwam klaar en ik voelde de nattigheid over mijn ballen druipen.
    -Na dit alles gingen we over tot doggy... Voor deze tweede ronde kon ik langer neuken zonder klaar te komen. Maar het GFE gegeven met haar was te lekker en met doggy mis je er een groot deel van.
    -Anderzijds had ik wel haar sexy kont in mijn jatten en tegen mijn midden aan. Dus we opteerden dat ze zich op haar buik liet zakken.
    -Op die manier konden we met veel gekwijl verder TZ'en, zat mijn lul nog wat meer klem tussen haar tengere kontskaken en kon ik verdomme het zweet van haar rug en schouders likken... En ook haar vingers en haar hals.
    -We waren aan het zweten alsof iemand de kraan volle vaart had open gezet. Ik moest even van haar af om op adem te komen... Het bed was opnieuw drijfnat!
    -Ze ging me weer pijpen en tussendoor ook maar spuwen op mijn pik... Heerlijk, terwijl ik op adem kwam en haar natte kut zat te vingeren.
    -Daarna rolde ik opnieuw op haar en opnieuw missonaris. Onze lichamen drukte zo hard op elkaar dat het pijn deed. Haar bekken deed gewillig mee.
    -Haar kut zo nauw en samengeknepen... En dan nog eens dat ongecontrolleerde lichaam dat onder mij tekeer ging... Kreunend, hijgend... Heel haar gezicht glimmend van zweet en mijn gekwijl...
    -Ik kon niet anders dan klaar komen en dat tweede orgasme leek wel een halve minuut aan te houden. Van waar blijft de sperma komen, merkte ze meteen op.
    -Ze depte me ietwat droger met een handdoek, verschoonde mijn geslacht en plofte naast me neer met de vermelding dat ze duizelig was.
    -Na enkele minuten niets te zeggen en gewoon na te genieten zegt ze heel serieus dat ze me echt graag mag. Niet doen, dacht ik... Je maakt me week.
    -Stomkop dat ik ben zeg ik voor de tweede keer I love you too baby! Het rolde over mijn lippen alsof dit vanzelfsprekend was. En op dat ogenblik was het nog de waarheid ook. In een roes van postnatale versmachtende erotiek.
    -Dan vraagt ze opeens wat mijn job is. Normaliter zeg ik altijd dat ik maar een arme stakker ben... Maar half hersendood geneukt verklap ik onberedeneerd dat ik niks doe van werk en dat ik van interesten leef.
    -Ik moet er geen tekening bij maken dat toen het hek helemaal van de dam was. Idioot, zeg ik tegen mezelf en geef me een pets tegen mijn wang om terug bij zinnen te komen.
    -De twee uurtjes zaten er op en we gingen ons samen op de bovenverdieping douchen. En daar kreeg ik nog enkele extra staaltjes van de firma.
    -We zeepten elkander in en waren weer B2B tegen elkaar aan het schuren met onze glibberige lichamen. Op gegeven moment stond ze voorover gebukt en lag mijn lul tussen haar bilnaad tegen haar kakker.... En ik maar sliden tussen die appetijtelijke kont.
    -Dit werd verstoord door een andere vlaming die met zijn wijf kwam douchen. Maar zij maar aflopen overmij tegen die gast zijn wijf en die leek ook al meteen op slag verlief op mij.
    -Over investeren gesproken zoals de forum pastoor nulnulzeseneenhalf zou zeggen.
    -Beiden waren we opnieuw geil... Maar van dit alles kon ik geen derde veldslag aan... We gingen afsluiten.
    -Uit eigen veiligheid voor ellende wou ik geen gegevens uitwisselen, maar ik beloofde haar plechtig dat ik binnen 3 weken of zo nog wel terug kom voor haar.
    -Toen we bij de theke kwamen zei ze opnieuw dat het beddengoed aan verschoning toe was... Ook de receptioniste keek me vol walging aan met de gedachten dat ze elkander daar onder gepist hebben.
    -Na af te rekenen met haar ben ik meteen gevlucht want wie weet tot wat het nog meer zou leiden indien ik gebleven was. Ze was niet zinnes om me nog alleen te laten. Dat was duidelijk.

Verdere opmerkingen:
    Dit wijf is een topper van formaat. En torent meteen uit boven andere toppers van de laatste 2 of 3 jaar. Misschien wel langer, maar die vergelijking kan ik niet meer maken. Er was een klik en ik ben vrij zeker dat er ook chemie was. Een noodzakelijk gegeven om tot dit niveau te komen en zo ver te gaan met haar. De laatste keer dat ik iets soortgelijks bereikt heb, was met de Duitse Silva in YY die me steeds een combi PSE en GFE leverde. Ik heb gisteren met volle teugen genoten en de dag na de feiten zit ik nog met zalig gevoel in mijn kop. Mijn spieren zijn nog steeds stram en mijn onderrug doet pijn... Dus daarmee is duidelijk hoe intens het met haar was. Dit mokkeltje is niet gezond voor mij. De situatie is niet gezond... Nog een keer met haar herhalen is even gevaarlijk als met een rotvaart over een mijnenveld rennen. En ik zal met haar herhalen... Want bij een volgend bezoek in SS zal ik niet kunnen ontkomen aan haar... Een zelfmoordmissie zeg maar. Ik kan alleen maar hopen dat ze opeens stopt in SS en naar een andere kant van Duitsland verkast... Want bij volgende herhalingen ben ik een vogel voor kat vrees ik! Dus laat ons allen hopen dat ze er de volgende keer niet meer is.

Zij was mij gevolgd en dat al een hele tijd. Duidelijk met voorbedachte rade. Ze wist me te zeggen waar, hoe en met wie ik overal gezeten had in SS. Ik had haar niet eens eerder opgemerkt. Waarschijnlijk omdat ze zo klein is of omdat ze op het eerste zicht mijn type niet was. Maar ik dank de Heer dat ze me al een hele tijd aan het volgen was en zich toch tot mij aangetrokken voelde ondanks er menig andere hoerenloper aanwezig was. En dat ze me de weg versperde, me direct besprong en ik niet meer naast haar heen kon kijken. Vanaf dat ogenblik stond alleen zij nog in de spotlight. En die andere topper en tevens knappe stoot (Janine) zag ik niet eens meer staan!

Ik heb het verloop van de kamer in puntjes gezet. in telegram stijl, min of meer. Het hele verloop ontleden zou een enorm lang schrijfsel worden. Heel klef... Te romantisch en gelijk ook te decadent om in een DVP-review te gieten.

Apr.jpg

Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

14. Onderstaande 20 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 augustus 2017),Befke (23 augustus 2017),biged (24 augustus 2017),Bluebear (23 augustus 2017),De Shyman (23 augustus 2017),Elmo3108 (23 augustus 2017),gignnl (24 augustus 2017),Kwakje (23 augustus 2017),le_belge (23 augustus 2017),licky luke (24 augustus 2017),LIKE_BLOND_THAI (23 augustus 2017),mentholbear ( 1 september 2017),Mr Bluenose (23 augustus 2017),Nedlovefkk (12 september 2017),Partycrasher (23 augustus 2017),Patjax (23 augustus 2017),Sjeufke (23 augustus 2017),sofaking (23 augustus 2017),waterrat (24 augustus 2017),Wijze grijze (23 augustus 2017)

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Halleluja! Recensie van de week
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

16. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

SFL (23 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Halleluja! Recensie van de week
    Halleluja? Ik weet het niet hoor. Het voelde hemels aan, maar ik denk dat ik me onderworpen heb aan de duivel. ik zie er vandaag niet uit... Het lijkt wel of ik gisteren 16u aan een stuk zware arbeid verricht heb, daarna een marathon gelopen en tot slot me tot in de vroege uurtjes lam gezopen heb. Ik ik was slechts 2 uur met die duivel op de kamer! Ik sta zelfs mank... Hoe verklaar je dat?

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    151
    Thanks
    9.390

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    [CENTER][B]Godverdomme, weer was mijn Twin-Bull Patjax me voor.... Wederom het zoveelste mokkel zonder het van elkaar te weten om aan onze gezamenlijke lijst toe te voegen
    maar in tegenstelling tot mijn twinbrother had ik wel de klik met haar
    Ik had destijds met een ander mokkel afgesproken. De dame bleef echter spelen op de automaten en Emily sprong in het gat en maakte gebruik van de situatie. De klik in de bar was er wel, maar de chemie op de kamer ontbrak. Grotendeels mijn schuld, want ik zei dat ik een half uurtje wilde. Geen massage door Patjax en geen playlist. Basis ingrediënten om normaal tot een succesvolle sessie te komen. Nadien nooit meer een half uurtje gedaan omdat dit nu eenmaal niet mijn ding is. Afgelopen zaterdag in GT iets soortgelijks meegemaakt. Ben er nog steeds niet uit of en zo ja, hoe ik het moet beschrijven. Af en toe kruist er een dame ons pad waarmee de chemie nu eenmaal van een andere orde is.

19. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (15 januari 2019),licky luke (24 augustus 2017),Pierke69 ( 2 maart 2020),SFL (24 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Overweeg toch maar eens om te herhalen. Neem je romantische muziek mee en boek haar voor 2 uren. Aangezien we mannen van dezelfde aanpak zijn, zal het jou ook overkomen!
    Betreft je andere in GT: niet twijfelen, meteen online gooien... Laat ons meegenieten!

21. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (24 augustus 2017)

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

Weer super, met haar speciale moves weet ze piemelmans de hele tijd op topspanning te laten staan.
    Ik ga er hier niet meer woorden vuil aan maken, probeer zelf maar en ontdek wat deze dame in haar mars heeft.
    Persoonlijke nummer 1 in Sixsens voor mij op het moment.
    Pre- en after sales heel aangenaam en de kamer als bengalees vuurwerk.

23. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 september 2017),licky luke ( 9 september 2017),Mr Bluenose ( 9 september 2017)

Last Online
    12 januari 2020 @ 01:33
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Gelukkig voor mij is deze DVP niet gestopt of uit SS verdwenen. Vorige week eenzelfde ervaring gehad met deze Lolita dame, liefst 3x (1h) gekamerd met deze Topper Emily! Godskanarie wat een geilheid welke dan ook zichtbaar was in de natte plekken in het beddegoed. Natte plekken van haar kutvocht. Gedurende de 2e sessie met haar ook de vragen als ben je getrouwd, heb je vriendin, heb je kinderen...waar kom je vandaan....wat voor werk....
    Moest oppassen om niet meteen alles bloot (ha,ha) te geven. Kon me toch niet inhouden om wel nummers uit te wisselen en komend weekend toch weer een date af te spreken, zulke GFE maakt deze ijsbeer niet al te vaak (meer) mee! Moet wel oppassen voor het vogel en de kat effect natuurlijk. Vertrouw er maar op dat me dat lukt!

25. Onderstaande 5 leden hebben freddieB bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 8 september 2018),Kwakje ( 7 september 2018),mentholbear (17 januari 2019),Mr Bluenose ( 8 september 2018),Schietgraagft (10 september 2018)

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    5.132

Standaard

My Dear Emily,

It was more than a year ago since my last visit to you. During the christmas holidays we finally did meet again.
    We had a small sofa talk but the chemistry was less then before. The naughty twinkle in your eyes was missing.
    Even though I thought let's give it a try and see that the hornyness will raise again.

In the room you talked and complained a little. You positioned your butt so I could start playing with your pussy.
    But a distance remained between us. You did your job but the passion was gone. No craziness anymore.

Still enough to donate some swimmers but 30 minutes later we were out of the room.
    In 2017 you were one of my favorite girls but at the moment I miss the old emily.

Stop the moaning and give us back that crazy, naughty and sweet girl.

Your sincerly
    Mr. Aka Kwakje

27. Onderstaande 7 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (15 januari 2019),Giodude (15 januari 2019),mentholbear (17 januari 2019),Mr Bluenose (14 januari 2019),Schietgraagft (15 januari 2019),Sjeufke (14 januari 2019),stimpy3 (21 januari 2019)

Last Online
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwakje Bekijk bericht
    My Dear Emily,

It was more than a year ago since my last visit to you. During the christmas holidays we finally did meet again.
    We had a small sofa talk but the chemistry was less then before. The naughty twinkle in your eyes was missing.
    Even though I thought let's give it a try and see that the hornyness will raise again.

In the room you talked and complained a little. You positioned your butt so I could start playing with your pussy.
    But a distance remained between us. You did your job but the passion was gone. No craziness anymore.

Still enough to donate some swimmers but 30 minutes later we were out of the room.
    In 2017 you were one of my favorite girls but at the moment I miss the old emily.

Stop the moaning and give us back that crazy, naughty and sweet girl.

Your sincerly
    Mr. Aka Kwakje

Altijd zo geweest in den beginne. Je moet de juiste knoppen bedienen. Dit is een wijf waar je langer mee de kamer op moet... Dus laat haar wat lullen, dat brengt haar op d'r gemak. Begin niet direct met je vieze jatten aan haar kut te prullen. Beetje knuffelen, zoenen....én beffen verdomme. Ook met zoenen is ze terughoudend, maar eenmaal ze geil wordt, gaat ze er volop voor. Als ze zot en losbandig is, dan heeft ze waarschijnlijk gezopen of andere zaken gedaan. Van nature is ze afwachtend, ook al kan ze in de bar opdringerig overkomen. Tijd maken is de sleutel.... Voor de rest moet dit dieseltje eerst warm lopen alvorens je de motor tot het uiterste kan drijven. Dan pas heb je een topper van formaat. In mijn geval de topper van de saunaclubs in de laatste 3 of 4 jaren!

29. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (21 januari 2019),mentholbear (17 januari 2019),pret (16 januari 2019),Schietgraagft (16 januari 2019),Sjeufke (16 januari 2019),stimpy3 (21 januari 2019),Wijze grijze (16 januari 2019)

Regels voor berichten