Pagina 22 van 227 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 526 t/m 550 van 5671
    Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Als ze heeft betaald, zijn ze van haar, of van haar pooier
    Sjit, had net de illusie dat ze ook een beetje van mij zijn (als sub-sponsor)

en Lilly is een vrije meid, no doubt about that!
    En Garde

2. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 (27 september 2017),jansenroy (27 september 2017),Mr Bluenose (27 september 2017)

Last Online
    18 juli 2024 @ 10:53
    Discussies
    75
    Thanks
    7.650

Standaard

Visit of Friday, September 15th :

I spent an excellent day with a French friend Bub .

Several french-speaking clients also met there. So we shared a pleasant day .

Despite a good lin-up, few interesting options were available to me .

I did a good session with bulgarian Natali.

Natali (bulgarian) :

Profile : 24 yo, 1.60 m, black hair, silhouette with natural forms, voluptuous chest half natural half silicone. Pleasant social time with a friendly girl. Ex YY.

Service : sweet girl who offers a good level standard service. She washes before, during and after the session... Preliminaries quite sensual, soft blowjob well done, cuni (very) appreciated . Sex was pleasant but nothing transcendent .

Appreciation : 7 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 60 %.

4. Onderstaande 4 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (27 september 2017),Hooker lover1 (28 september 2017),jansenroy (27 september 2017),Mr Bluenose (28 september 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Zondag 24 September

Na mijn vermoeiende dag in Babylon de vorige dag maakte ik een late oproep om naar Sixsens te gaan voor de openingstijd, want ik moest voorbij de plaats rijden om toch naar huis te gaan (een pissig excuus om naar de club te gaan, maar het werkt voor mij). Kort na aankomst werd ik bij Sabina aangesloten voor een praatje boven op de Terras. Er is niet veel gesprekken gedaan en ik moet zeggen dat ze de meeste tijd doorgaat op haar telefoon. Het lijkt op een beetje Roemeense Zeepopera. Terwijl we daar zaten, kwamen er een paar beren (Licky Luke, Patjax, Aloewe en Ohhlord) om de zonnige dag te genieten (ik denk dat dit jaar niet veel meer overblijft). Dani verscheen ook in een bodyfitting outfit die interessant lijkt maar ze had de hele dag een boeking zodat ze buiten de grenzen zou gaan. Stacy verscheen ook in een outfit die veel belangstelling trekt, aangezien het een full-length faux leather nummer was dat haar een beetje lijkt op Cat Woman. Ik denk dat slechte gedachten door een paar van onze hoofden doorgingen wat we met zo'n pakket kunnen doen !!

Sabina en ik vertrokken naar de kamer voor nog een uitstekend uur en daarna gingen we naar een snelle sauna voordat we terug naar boven kwamen voor een beetje meer een praatje en een beetje meer van haar naar haar Soap Opera kijken! Ik ging op zoek naar Laura maar ze was in een kamer bezig, dus ik ging naar buiten om naar de fellas te gaan voor een praatje over wat er gebeurde. Ik geniet er altijd van om met de jongens te chatten, omdat het goed is om hun perspectieven op Sauna Club land te krijgen. Na een uur of zo dacht ik dat Laura misschien beschikbaar was maar ze was nog steeds niet rond, dus ik viel weer met Sabina terug en na een beetje banketen waren we weer naar de kamer. Hoe vind ik dit meisje leuk? De service is goed, maar ik denk dat het haar ogen is. Ik vertelde haar 'Je ogen zijn als een moersleutel - Ze schroeven mijn noten'. Ik weet het niet zeker dat het vertaald is naar Roemeens (waarschijnlijk niet eens Nederlands) en de Universal Translator op mijn telefoon was van mij weinig gebruik bij deze gelegenheid! Nadat we de kamer hadden verlaten, liepen we langs de whirlpool, die Aloewe en Licky Luke bevatte, die gingen wat ik nog eens was geweest! Ik denk dat ik verslaafd ben! Ik zou misschien een Alcohol Anonieme Groep moeten vormen voor Sauna Club Addicts. 'Mijn naam is de heer Bluenose en ik ben verslaafd aan Sabina'! Na een douche had Sabina en ik weer wat tijd in de sauna en ze was enthousiast voor een andere kamer, maar ik had mijn bezienswaardigheden elders gevestigd.

Later was mijn absolute favoriet Laura beschikbaar zodat ik voor een praatje binnenkwam voordat we doorgaan naar de kamer voor nog een ander uitstekend uur. Ik kan echt niet genoeg van Laura en haar gegarandeerde serviceniveau krijgen. Een geweldig meisje dat me altijd laat me de club verlaten met een grote glimlach op mijn gezicht.

Tegen deze tijd werd het laat en ik kwam bij Patjax, Aloewe en Licky Luke naar beneden voor een laatste chat voordat ik naar huis ging net voor de club gesloten was. Ze zaten met de mooie en geestige Kim die echt een vooruitzicht kijkt. Patjax heeft haar lof toegezegd en zij is zeker een jonge dame die ik graag in de toekomst wil proberen! Ik had een plan om twee dagen later terug te komen om misschien Kim te proberen, maar natuurlijk, zoals gewoonlijk, plukten mijn plannen!

Sunday 24th September

After my tiring day at Babylon the previous day I made a late call to head to Sixsens for opening time as I had to drive past the place to get home anyway (a piss poor excuse for going to the club but it works for me). Shortly after arriving I was joined by Sabina for a chat upstairs on the Terras – not much chatting went on I have to say as she spent most of the time watching some shite on her phone (it looked like some Romanian Soap Opera). As we were sitting there a few bears arrived (Licky Luke, Patjax, Aloewe and Ohhlord) to enjoy the sunny day (I guess there are not a lot more left this year). Dani also appeared wearing a body stocking outfit which looked interesting but she had a booking for the whole day so she was going to be off limits. Stacy also appeared in an outfit that was attracting a lot of interest as it was a full length faux leather number that made her look a bit like Cat Woman. I think wicked thoughts went through a few of our heads as to what we could do with such a package!!

Sabina and I trotted off to the room for another excellent hour and then after that we went for a quick sauna before retiring back upstairs for a bit more of a chat and a bit more of her watching her Soap Opera! I went off in search of Laura but she was busy in a room so I went outside to join the fellas for a chat about what was happening. I always enjoy chatting with the guys as it is great to get their perspectives on Sauna Club land. After an hour or so I figured Laura might be available but she was still not around so I settled back down with Sabina again and after a bit of couch time we were again off to the room. What is it I like about this girl? The service is good sure but I think it is her eyes. I told her ‘Your eyes are like a spanner – They tighten my nuts’. I am not sure it translates to Romanian (probably not even Dutch) and the Universal Translator on my phone was of little use to me on this occasion! After we exited the room we walked past the whirlpool which contained Aloewe and Licky Luke who guessed what I had been up to again! I guess I am addicted! I might have to form an Alcohol Anonymous Group for Sauna Club Addicts. ‘My name is Mr Bluenose and I am addicted to Sabina’! After a shower Sabina and I again had some time in the Sauna and she was keen for another room but I had my sights set elsewhere.

Later on my absolute favorite Laura was available so I moved in for a chat before we proceeded to the room for yet again another excellent hour. I really can’t get enough of Laura and her guaranteed level of service. A great girl who always makes me leave the club with a big smile on my face.

By this time It was getting late and I joined Patjax, Aloewe and Licky Luke downstairs for a final chat before heading for home just before the club closed. They were sat with the beautiful and witty Kim who really looks a prospect. Patjax sang her praises to me and she is certainly a young lady that I am keen to try in the future! I had a plan to return two days later to perhaps try and sample Kim but of course, as usual my plans went to shit!

6. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke (28 september 2017),Manureva ( 5 oktober 2017),Patjax (29 september 2017),sofaking (28 september 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Dinsdag 26 September

Een ander bezoek aan mijn favoriete club, aangezien ik een vrije dag had en ik werd begroet bij aankomst met het nieuws van Charlotte dat het roken nu met onmiddellijke ingang in het bargebied was verbannen (meisjes en jongens kunnen nog steeds roken in de kleine glazen doos die de huizen herbergt machines. Het maakt me geen verschil voor mij, ik vertelde haar als ik niet rook. Enkele meisjes waren erover gekomen en het is nog te zien of deze poliswijziging permanent is of dat het niet de test van de tijd zal staan.

Ik ben naar beneden verhuisd door Maya, die het circuit was op zoek naar een klant. Ik vertelde haar dat ik wat plannen had voor de dag en ook voor mijn volgende bezoek op de 30ste, maar ze nam dit om te betekenen dat ik haar naar een kamer op de 30ste zou brengen. Zeker een geval van het meisje hoort alleen wat ze wil horen! Vervolgens was Sabina, die eerder in de plaats was, maar goed in een mooie strakke witte bovenkant en jeans shorts set! Na een drankje en een praatje boven kwam het onvermijdelijk en we waren naar een kamer! Nogmaals wat kan ik zeggen, ik heb er elke minuut van genoten!

Dingen waren een beetje traag voor de meisjes met niet te veel klanten, dus Sabina kwam me weer bovenaan. Ik vertelde haar dat ik op Laura wachtte maar ze was blij om wat tijd door te brengen tot Laura verscheen. Zodra Laura op het toneel kwam, ging Sabina respectief uit de woning, zodat ik met Laura kon praten voordat ik verder ging naar nog een onvermijdelijke kamer. Ik denk dat ik deze dag echt een schepsel van gewoonte ben.

Later werd ik weer bij Sabina aangesloten en na ongeveer 30 minuten voelde ik me goed genoeg om te gaan en ze ging voor de sleutel. Terwijl ze terugkwam, zag ik een andere beer met haar praten en ze was daar een minuut of twee. Toen ze terug kwam vroeg ik of hij een kliënt van haar was en ze zei dat hij was. Ik vertelde haar om hem te gaan en naar hem te gaan, want we zouden later later weer kunnen gaan. Ze leek redelijk geschokt dat ik bereid was om opzij te gaan, maar snel terug te krijgen en liep naar de beer om hem te herinneren voordat hij naar de kamer ging. Wie zei dat de tijd van ridderlijkheid is dood? Zoals ik later aan haar zei, is er geen zin in haar ontbrekende potentiële zaken (want op het einde van de dag is dat wat dit hele ding is) zoals we altijd naar een kamer kunnen gaan! Natuurlijk had ik mezelf in de voet kunnen schieten met deze, omdat de beer haar misschien voor meerdere uren had kunnen nemen (hij deed het niet), waardoor ik me alternatieve afspraken moest zoeken! (Niet dat het probleem zou zijn geweest)!

Zoals ik was, trok ik terug naar de bar en heb gesproken met Dani en Laura. Dani klagde dat ze nog een maagd was die dag (het was ongeveer 2100) en wat ging ik erover doen? Omdat ik geen idee had toen Sabina beschikbaar zou zijn, kwamen we klaar om op een kamer te komen, net als Sabina verscheen. Hoe dan ook, een deal is een deal en ik vertelde Sabina dat ik haar later in de avond later zou zien waar ze (redelijk) blij mee was. Dani en ik hadden een geweldig uur met veel lach en waarschijnlijk veel meer praten dan actie om eerlijk te zijn. Ze wilde graag dat ik helemaal tevreden was, maar ik vertelde haar dat dit geen missieprioriteit was. Soms is het geslacht secundair en het plezier in de kamer is het primaire doel. Toch zei ze dat ze haar geld moest verdienen en natuurlijk gaf ze me een heel mooie BJ en we hadden wat seks om af te ronden. Ze wilde niet dat ik de kamer moest verlaten zonder af te maken (hoewel dat aspect mij niet zo belangrijk was - misschien voor veel kamers in de voorgaande dagen), maak me zo klaar dat ze deed. Ik hou echt van deze meid en haar service!

Ik ging terug naar de bar waar weer er niet veel actie gebeurde en ik stond met Laura, Lina en Domenika. Laura was in een fris humeur en ze besloot me een tattoo te geven met een pen die ze net boven mijn hart had met de namen van Sabina, Laura en Dani (veel voor de amusement van Lucy en de nieuwe Natalie). Ze noemde ze in volgorde met Sabina als nummer één, Laura nummer 2 en Dani nummer 3. Zij geloofde me niet toen ik haar vertelde dat ze de bestelling verkeerd had en dat ze nummer 1 was voor mij! Ze vertelde me dat ik het niet zou wassen tot mijn volgende bezoek 4 dagen later maar het duurde zo lang als de volgende kamer toen ik zoveel zweet dat ik het niet moest afwassen !!

Na die snelle drankje in de bar nam Sabina me terug naar de Terras, zodat ze kon roken. Het was ongeveer 2330 tegen deze tijd en ik was niet zeker van een andere kamer, maar Sabina deed haar best om me te overtuigen en natuurlijk werkte het. Ik was te moe (dus ik dacht) voor actie maar na een uitstekende massage van Sabina en dan een omgekeerde massage van mij op haar, presenteerde ze zichzelf in de doggy positie en gaf me het condoom. Nou ik denk dat ik meer energie had dan ik dacht! Na ongeveer 20 minuten in die positie was ik echt knackered, slecht zweten en zoals ze zeggen in mijn land 'Uit mijn ezel hangen'. Sabina dringde erop aan dat ik afwerkte en natuurlijk met een beetje zachte overtuiging van haar kwam ik daar. Ik ben voor de sluitingstijd thuis naar huis geweest, ik was een 'Happy Camper' na 4 geweldige maar unieke kamers.

Tuesday 26th September

Another visit to my favorite club as I had a free day and I was greeted on arrival with the news from Charlotte that smoking was now banned in the bar area with immediate effect (Girls and guys can still smoke in the little glass box that houses the machines. It makes no difference to me I told her as I don’t smoke. A few of the girls were grumbling about it and it remains to be seen if this policy change is permanent or whether it will not stand the test of time.

Moving downstairs I was joined by Maya who was doing the circuit looking for a client. I told her I had some plans for the day and also for my next visit on the 30th but she took this to mean that I would take her to a room on the 30th. Definitely a case of the girl only hearing what she wants to hear! Next up was Sabina who was in location earlier than normal but was looking good in a nice tight white top and jeans shorts set! After a drink and a chat upstairs the inevitable happened and we were off to a room! Again what can I say, I enjoyed every minute of it!

Things were a bit slow for the girls with not too many clients about so Sabina again joined me upstairs. I told her that I was waiting for Laura but she was content to spend some time with me until Laura appeared. As soon as Laura came on the scene Sabina respectfully vacated the premises so that I could have a chat with Laura before proceeding to yet another inevitable room. I guess I really am a creature of habit these days.

Later on I was again joined by Sabina and after about 30 minutes I felt good enough to go and she went for the key. As she was returning I saw another Bear speak to her and she was there for a minute or two. When she came back I asked if he was a client of hers and she said that he was. I told her to go and get him and go to the room with him as we could always go again later. She seemed quite shocked that I was willing to step aside but quickly recovered and ran after the bear to recall him before heading off to the room. Who said the age of chivalry is dead? As I said to her later there is no sense on her missing potential business (because at the end of the day that is what this whole thing is) as we can go to a room anytime! Of course I could have shot myself in the foot with this one as potentially the Bear could have taken her for multiple hours (he didn’t) which would have left me having to seek alternative arrangements! (Not that it would have been a problem)!

As it was I retreated to the bar and had a chat with Dani and Laura. Dani was complaining that she was still a Virgin that day (It was about 2100) and what was I going to do about it. As I had no idea when Sabina would be available we got ready to set off for a room just as Sabina appeared. Anyway a deal is a deal and I told Sabina I would see her later in the evening which she was (reasonably) happy with. Dani and I had a great hour with lots of laughs and probably a lot more talking than action to be fair. She was keen to make sure I was fully satisfied but I told her that this was not a mission priority as sometimes the sex is secondary and having fun in the room is the primary aim. Still she said she had to earn her money and of course she gave me a really nice BJ and we had some sex to finish off. She did not want me to leave the room without finishing (although that aspect was not so important to me at this stage – maybe to many rooms in the preceding days) so finish me she did. I really like this girl and her service!

I went back to the bar where again there was not much action happening and I stood with Laura, Lina and Domenika. Laura was in frisky mood and she decided to give me a tattoo with a pen she had just above my heart with the names of Sabina, Laura and Dani (much to the amusement of Lucy and the new Natalie). She listed them in order with Sabina as number one, Laura number 2 and Dani number 3. She did not believe me when I told her she had got the order wrong and that she was number 1 for me! She told me not to wash it off until my next visit 4 days later but it only lasted as long as the next room when I sweated so much that I didn’t need to wash it off!!

After that quick drink in the bar Sabina took me back to the Terras so she could smoke. It was about 2330 by this time and I wasn’t sure about another room but Sabina did her best to persuade me and of course it worked. I was too tired (so I thought) for action but after an excellent massage from Sabina and then a reverse massage from me on her she presented herself in the doggy position and handed me the condom. Well I guess I had more energy than I thought! After about 20 minutes in that position I was truly knackered, sweating badly and as they say in my country ‘Hanging out of my arse’. Sabina insisted on me finishing and of course with a bit of gentle persuasion from her I got there. Heading for home just before closing time I was a ‘Happy Camper’ after 4 great but unique rooms.

8. Onderstaande 14 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 1 oktober 2017),deket (28 september 2017),Eddy_V (28 september 2017),forgetskinnyletsgetfatty (29 september 2017),Hooker lover1 (30 september 2017),Manureva ( 5 oktober 2017),Patjax (29 september 2017),pret (28 september 2017),Rudi_NL (28 september 2017),Ryuhayabusa (29 september 2017),Sjeufke (29 september 2017),sofaking (28 september 2017),VAZKOR ( 1 oktober 2017),waterrat (29 september 2017)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

30 september

Er was er eentje jarig. En na lang nadenken heb ik me aangemeld. Niet zozeer voor de korting. Normaal ga ik vroeg in de middag, dus ben ik toch al redelijk goedkoop binnen. Ergens leek het tijd om eens wat nader kennis te maken met een aantal forumleden, en mocht dat tegenvallen dan weet ik dat ik in deze club mijn eigen toch wel vermaak.

De heenreis verliep voorspoedig, 3 kwartier van deur tot deur. Zo tegen half 8 in de avond gearriveerd. Code werd geaccepteerd. Omkleden, douchen en op zoek naar het heldere licht. Want daar was natuurlijk de romeinse koning met zijn geliefde. Beiden gefeliciteerd. U zult begrijpen dat ze voornamelijk oog hadden voor elkaar. Kennis gemaakt met een aantal andere forumleden. En met sommige ook niet. In een gelegenheid als dit is er het risico dat je elkaar misloopt. Net toen ik een ander ineens Engels hoorde praten met een medebezoeker, en ik dus kennis dacht te maken met de befaamde mister Bluenose, werd ik ontvoerd door een dame. Ze gooide mij nog net niet over de schouder, maar dat zal wel aan mijn gewicht liggen.

Op een gegeven moment werd Patjax gemolesteerd. Dat wil zeggen. Ze bonden hem vast, met zijn eigen badjas, aan de danspaal, en vervolgens gingen 2 dames allerlei vreselijks met hem uithalen. Althans daar moest het op lijken. Ik had niet echt het idee dat meneer daar tegen zijn zin stond, of dat hij ernstig leed onder de situatie.

Zelf ben ik tweemaal ontvoerd. En tussendoor mijn gebruikelijke "rituelen" van wellness en lezen of dat er nog iets gebeurd is in de boze buitenwereld. Het was een M-dagje voor mij. Eerst met Melanie, oude bekende, al moesten we allebei diep graven hoe lang het geleden was. Later kennis gemaakt met Miryam. Ook niet verkeerd.

Als je later op de avond in de club bent dan wordt er pizza geserveerd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dus wilde ik dat wel eens observeren en proberen. Zo rond half 12 kwam er iemand binnen met een paar schalen die neergezet werden op een verhoging. Ik zat er 1 meter vanaf. En wat toen gebeurde verbijsterde mij. Je ziet weleens van die filmpjes waarin mensen met zakje duivenvoer op een plein staan om die beestjes wat te geven. 5 seconden later is het zakje leeg en de argeloze toerist ligt uitgeteld op de grond. Zo erg was het niet. Maar toen eenmaal het eerste stukje van de schaal was kwamen de heren en dames van alle kanten toegesneld en werden de stukken van de schalen gegrist. 3 minuten later kwam Patjax om te constateren dat er alleen nog maar wat kruimels lagen. Gelukkig voor hem was er een dame die haar stukje met hem deelde. Ik moet heel erg vreemd naar dit ritueel hebben zitten kijken. Want een niet al te grote dame, die zich later voorstelde als Zara, stond mij uit te lachen. Misschien wel omdat ik niks had maar dat vond ik niet zo erg. Even later kwamen er ook nog wat kippenpootjes, die gingen iets minder snel weg, maar ook die kregen de kans niet om koud te worden. Helaas heb ik ook daar niks van meegekregen omdat ik op dat moment werd aangesproken door een oogverblindende dame die ik nog nooit gezien had.

Zo rond een uur of 1 waren een paar dames bezig met een rituele paringsdans voor de jarige job. Allengs breidde dat aantal zich uit naar een stuk of 7-8. Eromheen stonden steeds meer dames en heren dit schouwspel te bekijken. Voor mij het teken om naar huis te gaan. Ik vond het laat genoeg, bovendien kon ik toch niks meer paraat maken. Daarnaast lees ik op dit forum allerlei vreemde verhalen over Bulgaarse dames. Nog een reden om mij uit de voeten te maken.
    De thuisreis verliep iets minder voorspoedig. Door werkzaamheden op de A2 werd bij Vonderen alles de A73 op gestuurd. En omdat ik ergens een afslag heb gemist moest ik een beetje omrijden.

Conclusies.
    Ik kwam vroeger al niet veel in disco's en SS later op de avond is ook zoiets. Niet helemaal mijn ding.
    Hoewel er geen dames waren die bovenaan mijn favorietenlijstje staan heb ik me toch vermaakt.
    Andere forumleden kunnen best leuk zijn.
    Nipplegate was het minst spannende van de avond.
    Ik zal best nog wel eens naar een feestje gaan, maar wel in een club waar ik bekend ben.
    Voor de pizza hoef ik het in ieder geval niet te doen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

10. Onderstaande 14 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 oktober 2017),blauwebeer ( 1 oktober 2017),Devante ( 1 oktober 2017),Eddy_V ( 1 oktober 2017),jansenroy ( 1 oktober 2017),Manureva ( 5 oktober 2017),mechelen ( 1 oktober 2017),Mr Bluenose ( 1 oktober 2017),Patjax ( 1 oktober 2017),Rudi_NL ( 5 oktober 2017),sofaking ( 1 oktober 2017),swazontneuf ( 1 oktober 2017),VAZKOR ( 1 oktober 2017),Wijze grijze ( 1 oktober 2017)

Last Online
    21 april 2024 @ 19:33
    Discussies
    54
    Thanks
    66

Standaard

Two weeks ago, one visit with my good pal Manureva and another belgian dude.
    The garden was closed and we had to go in the cellar.
    Some new girls but I ended with my dear Linette. I don't find other tempting options in Sixsens. The romanian Lucy looks fucking hot !

12. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose ( 1 oktober 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Als je later op de avond in de club bent dan wordt er pizza geserveerd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, dus wilde ik dat wel eens observeren en proberen. Zo rond half 12 kwam er iemand binnen met een paar schalen die neergezet werden op een verhoging. Ik zat er 1 meter vanaf. En wat toen gebeurde verbijsterde mij. Je ziet weleens van die filmpjes waarin mensen met zakje duivenvoer op een plein staan om die beestjes wat te geven. 5 seconden later is het zakje leeg en de argeloze toerist ligt uitgeteld op de grond. Zo erg was het niet. Maar toen eenmaal het eerste stukje van de schaal was kwamen de heren en dames van alle kanten toegesneld en werden de stukken van de schalen gegrist. 3 minuten later kwam Patjax om te constateren dat er alleen nog maar wat kruimels lagen.
    ...
    Voor de pizza hoef ik het in ieder geval niet te doen.
    Dat gebeurde vlak onder m'n neus, ik stond er ook en keek er naar, al even verbijsterd.
    Jammer dat we elkaar misliepen.
    De zwarte wolf

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Dat gebeurde vlak onder m'n neus, ik stond er ook en keek er naar, al even verbijsterd.
    Jammer dat we elkaar misliepen.
    Ik heb verschillende Belgische accenten gehoord. Welke was U? Ik heb geen wolfachtig type gezien.
    Ik zat op dat moment links van Eddy_V.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Afgelopen zaterdag was het weer zover: Ohhlord, de zachtaardige Romeinse keizer, en zijn Bulgaarse Cleopatra: Crystal, vierden hun verjaardag in Sixsens. Een feestje waar ik uiteraard niet kon ontbreken.

'S Ochtends en 's namiddags had ik nog andere verplichtingen, maar dat kon de pret niet drukken. Ik zou Sixsens uiteindelijk om 17u30 betreden (met dank aan Ohhlord en Sixsens voor de 15€ korting!), ruimschoots op tijd voor nog een lange avond gevuld met vertier en plezier.

Veel bekende aanwezigen, dus er moest uiteraard bijgepraat worden, de ene moment met een frisse pint in de hand in de bar, de andere moment, met een lekkere steak pepersaus op mijn bord, in het restaurant.

Het was niet echt superdruk in Sixsens, maar de sfeer was wel chill en aangenaam, en ons groepje vermaakte zich, zoals zo vaak, van minuut 1 tot minuut laatst uitstekend, niet zelden in het gezelschap van meerdere leden van de zogenaamde 'Bulgaarse maffia'.

Er waren afgelopen zaterdag verschillende, mij nog onbekende meiden aanwezig, waaronder enkele hele mooie dames, maar ik zou in de latere avond verrassend met Bulgaarse Zara op kamer belanden. Verrassend, want deze GND was verre van de mooiste meid aanwezig. Ze was echter zo vrolijk en guitig, dat ik na een leuke presale toch toezegde tot een kamergang.

Zara is 20 lentes jong, heeft lang zwart haar, en bruine ogen. Het is een heel kleintje van om en bij de 1,50m, ze is normaal gebouwd, heeft een leuke B-cup, en een iets vollere kont. Een navelpiercing en een tattoo op een onderarm maken het kleine geheel af.

De kamergang was slechts heel nipt voldoende. De mindere vitrine kwaliteit zullen we maar zeggen. Het zoenen was goed, en het pijpen en aftrekken was ook oké, maar daarna begon het…

Ik wou Zara neuken, maar die had er duidelijk op gerekend de kamergang met enkel haar mondje en handen te kunnen afwerken. Na nogal wat gemopper kon er uiteindelijk toch geneukt worden, maar dat neuken in meerdere standjes was maar heel gemiddeld. Ik heb Zara zich dan ook op handen en voeten laten zetten, en ben al pompend op zoek gegaan naar een orgasme. Uiteindelijk heb ik dat ook gevonden, maar het was eigenlijk niet van harte.

Na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Ik was klaargekomen, maar daar was zo ongeveer alles mee gezegd. Herhalingsgevaar met Zara is dan ook onbestaande.

Na mijn kamergang heb ik opnieuw een uurtje in de bar rondgehangen, waar ik kennis heb gemaakt met de zeer sympathieke Mr Bluenose, en waar het in het gezelschap van onder andere Licky Luke, Aloewe, Kempie, Ohhlord, Tafkap en vele anderen lachen, gieren en brullen was.

Tot... pocket Bulgaartje Julia, mijn all time P6 favoriete, haar tijd gekomen vond. Ik had me eigenlijk voorgenomen niet met haar te kameren, maar ik had uiteraard beter moeten weten. Eens deze meid haar ranke lichaampje en wondermooie ogen in de strijd gooit, ben ik steeds binnen enkele minuten hopeloos verloren. Zo ook afgelopen zaterdag, hetgeen resulteerde in een stomende kamergang van net geen 2 uur.

Wat kan ik nog meer vertellen over de kamergang, dat ik niet al eerder neergepend heb? Niks eigenlijk. Ik heb bijna 2 uur lang genoten van deze bloedmooie duivelin, en heb er in een GFE+++ kamergang probleemloos nog 2 orgasmes uitgesmeten.

Totaal uitgeput, en met heb hoofd hoog in de wolken, heb ik de kamer uiteindelijk met een heel grote glimlach op de lippen verlaten.

Herhalingsgevaar met deze gevaarlijke pocket is en blijft reusachtig groot. Ze is niet voor niets mijn nummertje 1 hé.

Het was ondertussen half twee gepasseerd, en mijn tijd in Sixsens liep langzaam maar zeker ten einde. Ik heb me nog een half uurtje in de bar geamuseerd met de overgebleven rakkers en met oa, Simona, Crystal, Kelly, Dani, Julia, Laura en Domenika, en iets na de tweeën, heb ik met spijt in het hart, afscheid genomen van de aanwezigen.

Een bezoek van dik 8 uur aan Sixsens, gekruid met een goede line-up, heel lekker eten, veel gelach en gezever en een zoveelste onvergetelijke kamergang met mijn Bulgaarse hartendief. Het was weer dik de moeite geweest.

Dankjewel Ohhlord en Sixsens. Jullie zien me binnenkort ongetwijfeld weer terug!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

16. Onderstaande 23 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 oktober 2017),Agronymus1 ( 4 oktober 2017),Bachatero ( 3 oktober 2017),biged ( 5 oktober 2017),brombeerzuid ( 5 oktober 2017),Eddy_V ( 3 oktober 2017),Flyerke ( 3 oktober 2017),Hooker lover1 ( 3 oktober 2017),jansenroy ( 3 oktober 2017),Johan35 ( 3 oktober 2017),Klatergoud ( 3 oktober 2017),Manureva ( 5 oktober 2017),Massi ( 3 oktober 2017),mechelen ( 3 oktober 2017),Mr Bluenose ( 3 oktober 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 3 oktober 2017),Rudi_NL ( 5 oktober 2017),Ryuhayabusa ( 4 oktober 2017),Sjeng1960 ( 3 oktober 2017),Sjeufke ( 3 oktober 2017),sofaking ( 3 oktober 2017),sti6 ( 3 oktober 2017),VAZKOR ( 4 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Zaterdag 30 september

Verjaardagsfeestdag voor Ohhlord en Crystal en wat een uitstekende dag was het! Ik arriveerde ongeveer 1200 bij de club nadat mijn hotel in Koln me had geschopt, dus ik dacht dat ik net zo goed naar de club kon rijden. Ik voelde me een beetje kwaad na de overmatigheid in Alcohol de vorige nacht bij Samya, maar Sabina was al gestript voor actie en het was niet lang voordat we vastgehaakt en naar de kamer ging (de eerste van 4 die ik zou hebben met haar in de loop van de komende 12 uur of zo - niet dat dit mijn plan was voor de dag maar het was net zoals het uitgewerkt was). Lyn en Maya hadden andere ideeën over mij om ze naar een kamer te nemen, maar het ging niet gebeuren bij deze gelegenheid. Na het verlaten van mijn eerste kamer met Sabina waren er nog een paar bekende gezichten (Bears) aanwezig om mee te doen aan de Feestfeesten (Aloewe, Patjax, Eddy_V, Deket, Licky Luke, VAZKOR en een paar andere, zoals Kanarie Piet, Rudi_NL en Johan35 ontmoet voor het eerst). Het is altijd goed om met de jongens te chatten en het draagt ​​bij aan de totale waarde van de dag.

Mijn tweede kamer moest een trio zijn met Dani en Laura, want dit was wat ik had beloofd, maar Sabina had andere ideeën terwijl ik nog in de herstelfase was. Haar zachte terging maakte mijn herstel veel sneller en omdat ik Dani of Laura niet kon zien, koos ik ervoor om mijn optie uit te oefenen en haar naar de kamer te nemen voor mijn tweede uitstapje van de dag. Nog een ander veelbelovend uur werd door haar doorgebracht en ik ben blij dat er geen twee kamers met haar identiek zijn.

Na een klein beetje van de Verjaardag Jongen's Taart (het was heel leuk) ontmoette ik Laura, die niet blij was met mij. 'Je hebt beloofd dat Dani en ik Kamer 2 zouden zijn, maar je bent al in een andere kamer met Sabina geweest!' Hoe ze dat wist, ik weet het niet, tenzij een van mijn vrienden in het wit mij 'had' ratten '! Ik protesteerde en vertelde haar dat technisch 2 kamers met hetzelfde meisje eigenlijk gewoon dezelfde kamer zijn, maar in delen 1 en 2 verdeeld! Deze verdedigingslinie snijdte geen ijs met de Bulgaarse Engel en de hulp die ik van mijn medebears had gezocht, was niet te zien aan bondgenoten zoals Patjax, Aloewe en Licky Luke die uiteindelijk de kant van het eerlijke meid nam! Dani arriveerde en kwam samen met Laura, zodat ik wist dat ik klaar was omdat ze beide in me waden om hun leugens te vertellen! Zodra Dani had gegeten en rook had, sloeg ik me naar de kamer, zodat ik goed kon beloven met mijn belofte! Een ander fantastisch uur met de meiden was om te volgen en ik geniet echt van de manier waarop deze twee werken in tandem en natuurlijk kennen ze me beide zo goed dat ze voor elke behoefte zorgen en altijd zorgen dat ik 100% tevreden ben! Ik ben blij dat ze lang en natuurlijk niet langer boos zijn voor mij!

Na een korte rustperiode vond ik weer Sabina vrij en weer was het niet lang voordat we naar een kamer stond. Ik was zeker overdosering op dit punt (waarschijnlijk omdat ik wist dat ik, zoals ik het land voor zaken voor een paar weken zou verlaten, waarschijnlijk mijn laatste kans zou zijn om de club een tijdje te bezoeken). Ik had op dit punt een verjonging nodig, zodat Sabina mij een hele mooie massage gaf voor het hoofdgebeurtenis, dat weer goed op het geld was!

Beneden was het feest in volle gang met team Bulgarije (Simona, Dani, Lucy, Domenika, Vicky en Crystal om maar een paar te noemen) echt in de feestspleet te komen, aangezien de dag van Ohhlord's verjaardag naar Crystal's Birthday ging. Crystal zag er echt goed uit in een klein zwart nummer met Black 'Angel' vleugels en het dansen van de meiden werd steeds meer suggestief als de feestgeest greep. Een deelnemer die naamloos blijft, was het onderwerp van een Quinto (ik denk dat het de juiste terminologie is, maar zoals ik nog nooit langs een Quattro ben geweest, kan ik het niet zeker zeggen)! Het klonk alsof het goed was om te beoordelen door de geluiden die uit de aangrenzende kamer komen, want ik eindigde naast de deur in kamer 11 met Sabina (weer) voor tenminste een deel ervan! Nogmaals, ik had Sabina mij een broodnodige massage nodig om mijn energieniveau te verlagen en natuurlijk had dit het gewenste effect en kreeg ik me in geen tijd terug op actie om actie te ondernemen. Ik keerde deze keer terug op Sabina en ze leek het leuk te genieten. Ik besloot dat dit waarschijnlijk mijn laatste kamer van de dag en mijn laatste kamer tot mijn volgende bezoek in een paar weken zou zijn.

Terug naar beneden en het feest ging nog even, terwijl andere patronen en meisjes begonnen te vertrekken. Simona en Dani hebben met name een goede tijd gehad om te dansen en over het algemeen te messen en het was leuk om te kijken en deel te nemen. De Dirty Dancing met Simona begon mij weer het leven te geven, maar ik slaagde erin om de verleiding te weerstaan ​​om naar een andere te gaan kamer! Ik zal haar wel naar een kamer moeten nemen op mijn volgende bezoek. (Het is ook leuk om te kijken naar de andere meisjes die niet betrokken zijn bij het kijken naar een mix van afgunst en amusement. De meiden die gewoon een man naar de kamer willen nemen en hen van hun 50 euro willen verlichten, moeten op de hoogte zijn van hoe ze met cliënten te maken hebben en houd ze geïnteresseerd). Natuurlijk dacht ik dat dit een paar weken mijn laatste bezoek was, maar Ohhlord heeft me gepraat over een feestje op dinsdag 3 oktober, dus natuurlijk zal ik er zeker van zijn dat ik er nog een keer naar ben tenminste) tijd voordat ik vertrek. Al met al een uitstekende dag met een aantal geweldige mensen.

Saturday 30th September

Birthday Party day for Ohhlord and Crystal and what an excellent day it was! I arrived at the club about 1200 after my hotel in Koln had kicked me out so I figured that I might just as well drive straight to the club. I was feeling a little bit tender after the over indulgence in Alcohol the night before at Samya but Sabina was already stripped for action and it wasn’t long before we hooked up and headed to the room (The first of 4 that I would have with her over the course of the next 12 hours or so – not that this was my plan for the day but it was just the way it worked out). Lyn and Maya had other ideas about me taking them to a room but it wasn’t going to happen on this occasion. After exiting my first room with Sabina a few more familiar faces (Bears) had appeared to join in the Birthday Celebrations (Aloewe, Patjax, Eddy_V, Deket, Licky Luke, VAZKOR and a few others such as Kanarie Piet, Rudi_NL and Johan35 who I got to meet for the first time). It is always great to chat with the guys and it certainly adds to the overall value of the day.

My second room was supposed to be a trio with Dani and Laura as this is what I had promised but Sabina had other ideas whilst I was still in the recovery phase. Her gentle teasing made my recovery go a lot quicker and as I could not see Dani or Laura I opted to exercise my option and take her to the room for my second outing of the day. Again another greatly rewarding hour was spent with her and I am pleased to say that no two rooms with her are identical.

After a little bit of the Birthday Boy’s cake (it was very nice) I met up with Laura who was not happy with me. ‘You promised that Dani and I would be Room 2 but you have already been in another room with Sabina’! How she knew this I do not know unless one of my buddies in white had ‘ratted’ me out! I protested and told her that technically 2 rooms with the same girl is actually just the same room but split into parts one and two! This line of defence was cutting no ice with the Bulgarian Angel and the assistance I sought from my fellow Bears was not forthcoming from allies such as Patjax, Aloewe and Licky Luke who ultimately took the side of the fair maiden! Dani arrived and joined forces with Laura so I knew I was done for as they both waded into me for telling lies to them! As soon as Dani had eaten and had a smoke they whisked me off to the room so I could make good on my promise! Another fantastic hour with the girls was to follow and I really enjoy the way that these two work in tandem and of course they both know me so well that they take care of my every need and always ensure that I leave the room 100% satisfied! I am glad that they did not stay mad with me for long and of course I will repeat in the future!

After a short period of rest I again found Sabina to be free and again it was not long before we were heading to a room. I was certainly overdosing by this point (probably because I knew that as I was going to be leaving the country on business for a few weeks this would most likely be my last opportunity to visit the club for some time). I needed rejuvenating by this point so Sabina gave me a very nice massage prior to the main event, which again was right on the money!

Downstairs the party was in full swing with team Bulgaria (Simona, Dani, Lucy, Domenika, Vicky and Crystal to name but a few) really getting into the party spirt as the day transitioned from Ohhlord’s Birthday to Crystal’s Birthday. Crystal was looking really good in a little black number with Black ‘Angel’ wings and the dancing from the girls was getting more and more suggestive as the party spirit took hold. One partygoer who shall remain nameless was the subject of a Quinto (I think that is the correct terminology but as I have never been past a Quattro I cannot say for sure)! It sounded like it was good fun judging by the noises coming from the adjacent room as I ended up next door in room 11 with Sabina (again) for at least part of it! Again I had Sabina give me a much needed massage to boost my flagging energy level and of course this had the desired effect and got me ramped back up for action in no time at all. I returned the favour this time on Sabina and she seemed to enjoy it. I decided that this would probably my final room of the day and my final room until my next visit in a few weeks’ time.

Back downstairs again and the party was still going even as other patrons and girls were starting to depart. Simona and Dani in particular were having a great time dancing and generally messing around and it was good fun to watch and participate in. The Dirty Dancing with Simona was starting to give me life downstairs again but I managed to resist the temptation to go to another room! I will however, have to take her to a room on my next visit. (It is also fun to watch the other girls not involved watching on with a mixture of envy and amusement – the girls that just want to take a guy to the room and relieve them of their 50 Euros should take note on how to engage with clients and keep them interested). Of course I thought that this was going to be my final visit for a few weeks but Ohhlord has talked me into having a going away party on Tuesday 3rd of Oct so of course I will ensure that I am there to take the plunge one more (at least) time before I depart. All in all an excellent day with some great people.
    Laatst gewijzigd door Mr Bluenose; 4 oktober 2017 om 18:36

18. Onderstaande 17 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 oktober 2017),Agronymus1 ( 4 oktober 2017),Bachatero ( 4 oktober 2017),biged ( 5 oktober 2017),brombeerzuid ( 5 oktober 2017),Deantje ( 4 oktober 2017),Eddy_V ( 4 oktober 2017),Hooker lover1 ( 5 oktober 2017),le_belge ( 4 oktober 2017),lollypopman ( 4 oktober 2017),Manureva ( 5 oktober 2017),mentholbear (15 oktober 2017),Ohhlord ( 4 oktober 2017),Patjax ( 4 oktober 2017),Rudi_NL ( 5 oktober 2017),sofaking ( 4 oktober 2017),VAZKOR ( 4 oktober 2017)

Last Online
    20 augustus 2024 @ 18:19
    Discussies
    0
    Thanks
    32

Daumen runter Antonia (Ro)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
    Tijd voor een tweede sessie met een nieuw meisje: Antonia. Twee dagen gelden gearriveerd in Sixsens. Wel aantrekkelijk om te zien: jong a-cupje, slank. Het werd gelijk de slechtste sessie van de dag. Ondanks de gemaakte afspraken toch niet zoenen, bijna niet willen pijpen en erg afwezig. Sfeerloos. Ik heb al eens vaker gezegd dat dat niet slim is: ik kom dan veel moeilijker klaar en dan duurt het neuken echt langer. Zoveel voelde ik ook niet door de grote hoeveelheid glijmiddel. Uiteindelijk niet eens klaargekomen. U bent gewaarschuwd.
    Ik ontmoette haar ook in de tweede helft van september. Voor mij was het niet alleen de slechtste sessie van de dag, maar zelfs de slechtste sessie dat ik dit jaar leefde :

- Niet het minste teken van sensualiteit. Ze vermijdt zelfs het contact.

- Niet zoenen.

- Ze pijpt niet meer dan 20 seconden, met een condoom !

De voor mij actieve fase was een stukje beter danks de aanwezigheid van drie spiegels in de kamer, die mij het gevoel gaven dat ik in een porno film speelde. Ik heb geen bijzondere bewondering voor mijn eigen fysieke verschijning, maar de combinatie met Antonia was toch een spannend spektakel .

Herhalingsgevaar: 0 %. Antonia geeft niet meer dan een matige RLD prestatie .

20. Onderstaande 9 leden hebben Aurélio bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 oktober 2017),biged ( 5 oktober 2017),brombeerzuid ( 5 oktober 2017),Champollion ( 4 oktober 2017),Hooker lover1 ( 5 oktober 2017),Manureva ( 5 oktober 2017),Mr Bluenose ( 4 oktober 2017),Rudi_NL ( 5 oktober 2017),Sjeufke ( 4 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 17:53
    Discussies
    151
    Thanks
    9.389

Standaard

Coming home to the Garden of Eden in Sin City

Na een bezoekje op zaterdag aan Salome was het niet mijn bedoeling om op zondag ook nog te clubben. Een korte nachtrust, het mooie weer en een onrustig gevoel deden me toch besluiten om af te zakken naar Lemiers.

Nadat ik me in het huiskloffie had omgekleed me eerst te goed gedaan aan een lunch met overheerlijke croissants op het terras samen met Licky Luke. De leden van de Bulgaarse Maffia druppelden ook langzaam binnen. De begroetingen die volgden waren hartelijk en volop gelardeerd met knuffels en kusjes. Ook Aloewe was onze gelederen komen versterken. Na de lunch de ligbedden opgezocht. Ondanks de afwezigheid van zijn Bulgaarse liefdesgodin was ook de Romeinse Keizer gekomen. In alle rust konden we rustig bijpraten wat natuurlijk gepaard ging met de nodige humor.

Dit gaf ons ook de kans om de verdere details uit werken van de perfect fairytale "C-White & the seven dwarfs". De casting ging verder. Licky Luke werd Sleepy en Aloewe werd Bashful. De Romeinse keizer had ook al het kostuum geregeld. De generale repetitie zou plaatsvinden tijdens zijn verjaardagsfeestje. Het was tijd voor een sanitaire stop. Ik werd echter bij de deur naar binnen aangesproken door Mr. Bluenose. Al vaker gezien in SS, maar het was nog nooit tot een kennismaking gekomen. Twee notoire veelplegers hebben elkaar natuurlijk veel te vertellen. Diverse leden van de Bulgaarse maffia kwamen even polsen of er wat voor hun te halen viel. Eerst Lena die een poging bij ons beiden waagde, daarna Simona die helemaal in me klom en ik vakkundig doorverwees naar haar (ex?) echtgenoot Aloewe en tot slot Melissa2 die in opperbeste stemming was. Deze "attacks" glansrijk doorstaan. Het tijdstip en mijn maag vroegen om een aanvulling van brandstof. Aloewe was inmiddels slachtoffer geworden van de kleine sluipmoordenaarster. Gezamenlijk met de Romeinse Keizer en Licky Luke richting restaurant gelopen en zoals altijd is het eten in SS gewoon goed. Viktoria liep voorbij en vroeg of ze me na het eten in de bar zou zien, natuurlijk met in haar achterhoofd mijn toegezegde kamertje aan haar bij mijn vorig bezoek. Mijn bevestiging leverde een betoverende glimlach op.

Het gebrek aan slaap deed zich voelen en besloot uit te buiken in de Maroc Room. Kon er niet echt mijn draai vinden en besloot dan maar een rondje te gaan bubbelen. In gedachten liep ik de trap op. Bovenaan bleef een dame wachten en in eerste instantie had ik het niet door dat ze bleef staan vanwege mij. Ik zag 20cm hakken met daarboven een paar prachtige benen en een perfect paar borsten tot ik uitkwam bij haar gezicht. Mijn verrassing was groot dat het Kim was. Ik wist niet dat ze weer terug was. Natuurlijk een zeer hartelijke begroeting en de gedachte aan het bubbelbad was in rook opgegaan. We besloten om in de bar bij te praten. De tijd vloog voorbij met deze Roemeense schoonheid met een wicked sense of humor. Na een kleine anderhalf uur toch maar een kamer opgezocht met het vriendelijke verzoek van haar zijde om de erotische dobbelstenen mee te nemen.

Hoewel we elkaar al lang kennen was dit pas onze tweede kamergang. Het werd wederom slapstick meets erotiek. Anderhalf uur genieten geblazen van haar crazyness en skills, waarbij ze ook nog eens blijk gaf goed onthouden te hebben waarmee ze me helemaal gek kan maken. Met een grote glimlach haar haar verdiende beloning gegeven.

Na een bubbelbadje en douche kwam ik Aloewe tegen. We besloten om nog iets te drinken en bij te praten voordat ik naar huis zou gaan. Korte tijd later kwam de pizza en Kim kwam bij ons zitten. De gesprekken gingen alle kanten uit. Later voegden ook Mr.Bluenose en Licky Luke zich bij ons. Mr.Bluenose werd gecast als Happy, maar we waren het er over eens dat hij eigenlijk voortaan door het leven moest gaan als Braveheart. Time flies when you are having fun en voor we er erg in hadden was het inmiddels al 00.15. Wederom was ik er niet in geslaagd om naar huis te gaan om mijn voorgenomen tijdstip. Tsja, wat wil je ook als een club aanvoelt als je tweede thuis. Dan wil je de tijd nog wel eens uit het oog verliezen. Het zou slechts 6 dagen duren voor een terugkeer naar Sin City. Een verhaal dat spoedig zal volgen hier.

22. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Deantje ( 6 oktober 2017),Eddy_V ( 6 oktober 2017),Giodude (14 januari 2019),licky luke (13 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),Mr Bluenose ( 5 oktober 2017),pret ( 6 oktober 2017),Rudi_NL ( 7 oktober 2017),sofaking ( 5 oktober 2017),zeppos58 ( 6 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Dinsdag 3 Oktober

Tijdens mijn eerdere bezoek aan Ohhlord's / Crystal's Birthday Party was het idee dat ik een feestje voor me zou gaan, omdat ik de club voor een aantal weken niet zou kunnen doorlopen vanwege andere zakelijke verplichtingen. (De realiteit was dat dit geen feest was maar alleen een oud excuus gebruikt om de club te bezoeken)! De datum is vastgesteld en de afspraken gemaakt en dankzij Aloewe en Ohhlord voor het bijwonen, maar ik stel me voor dat het niet teveel is om te dragen met Crystal en Vicky aanwezig in het huis!

Aankomen ongeveer 1115 Ik had niet echt een plan voor de dag (ongewoon voor mij weet ik) anders dan waarschijnlijk goed te maken met een eerdere inzet voor Simona. Ik vermoedde dat er elke kans was dat Sabina en Laura in mijn plannen zouden kunnen afbreken als ze in het huis waren, maar Sabina was afwezig en voelde zich niet zo goed en Laura was de hele dag heel druk bezig. Dit liet me in de gelegenheid om misschien nieuwe meiden te proberen die ik niet eerder in de kamer had gewaagd.

Patjax had de lof van Kim op onze vorige 2 bezoeken gezongen en in feite waren we allemaal tien dagen eerder gezeten en ik was erg onder de indruk van de manier waarop deze jonge dame zich gedragen. Ze heeft een mooi lichaam, mooi gezicht en haar met een fantastische glimlach en sprankelende ogen. Ze is duidelijk een intelligent meisje en heeft een boos gevoel voor humor die ik heel erg leuk vind. Na een praatje boven op de Terras verdwenen we naar beneden om verder te gaan en het was niet lang voordat we naar de kamer waren. Nou, wat kan ik anders dan fantastisch zeggen! Een prachtig GFE met alle standaarddiensten die optimaal worden uitgevoerd maar met humor en veel lachen. De 90 minuten vloog gewoon voorbij en ik liet de kamer met een stom grijns op mijn gezicht verlaten, ik weet het zeker. Er werden afspraken gemaakt voor een herhalingsinrichting later op de dag. Natuurlijk, de eerste kamer met een meisje, wordt je eigenlijk echt elkaar leren kennen en het kost tijd om een ​​rapport op te bouwen (ik vond dat de beste manier om dit proces te schieten op was zo snel mogelijk een andere kamer te krijgen).

Op de bovenkant van het terras was Aloewe aangesloten bij een recente toevoeging aan de club (Mikayla - Een Zwarte Haren-Roemeense die me niet lang voelt) en zij bespreken een aantal dingen, waaronder 'Wat vind je van mensen van dit land '? Toen ze vroeg wat ze over individuen uit mijn nek van het bos dacht, beschreef ze ze als 'luid, onbeleefd en ze drinken te veel' (ze is eigenlijk vrijwel op het geld met die beoordeling voor velen van ons). Toen ik haar vertelde waar ik vandaan was, geloofde ik me niet veel aan het amusement van Aloewe. Ze lijkt niet te realiseren dat haar kans op een kamer bij mij nu niet aanwezig was, aangezien ze me en al mijn landgenoten zo slecht had gedegradeerd, maar ze ging toch zitten met me en maakte de moeite. Ah, gelukkiger dan volgende keer!

Later, zat we weer op de Terras met Ohhlord en Aloewe. We werden door Simona aangesloten die zich op Ohhlord's knie zat en vroeg toen we naar de kamer kwamen. Ik was op dit punt klaar en na een snelle douche ging het naar kamer 7. Ik had nooit met Simona geprobeerd (ik heb geen idee waarom, anders dan mijn neiging om veel tijd door te brengen met andere Bulgaarse posse) en ik was niet zeker wat te verwachten. Simona speelt het deel van zijn vrij brash en vooruit in de club, dus ik verwachtte nogal een frenetische kamer. Niets is verder van de waarheid verwijderd! Achter gesloten deuren omvormde ze zich tot de perfecte vriendin (andere fans van haar hadden me verteld dat dit het geval zou zijn) en we hadden een geweldige sessie. Simona is een uitstekende kisser en haar vaardigheden in andere afdelingen zijn zeker daar met een heel mooie, trage en sensuele BJ. Ze is zo klein en licht en erg flexibel en ik heb er veel van genoten van haar service. Een zeker vuur herhalen in de toekomst zou ik denken.

Ongeveer 2100 en na een plekje van ontspanning en wat eten ging ik Mickey om te proberen om een ​​andere belofte goed te maken, maar ik kon haar niet vinden. Ik zag Kim en vertelde haar dat ik Mickey zocht maar ik werd door Kim op de hoogte gebracht dat ze thuis was gegaan. Ok, plan B trad in werking en ik zat weer met Kim voor een praatje. Kim is een mooi meisje om mee te praten, zeer enthousiast en in gesprek te houden over een aantal onderwerpen - dit vind ik heel erg leuk. Nogmaals we hadden wat lachen en bizar genoeg, ze lijkt mijn gekke gevoel voor humor te krijgen, wat een echte bonus is. Uit naar de kamer en opnieuw bleek het een uitstekende sessie te zijn met Kim's voor de hand liggende vaardigheden. Geen haast op alles, veel praten, kussen en strelen en vooral veel lachen. Net wat ik in een kamer zoekt, is het natuurlijk vanzelfsprekend dat de kans op een herhaling op 100%

Dingen begonnen te winnen in de club tegen de tijd dat we klaar waren in de kamer, zodat Kim me bijeen kwam voor een flink glas wijn beneden en een laatste praatje voordat we onze laatste afscheid en de weg voor de weg zagen. Nog een uitstekend bezoek aan de club (mijn laatste voor een tijdje) met een geweldig gezelschap in Ohhlord en Aloewe en natuurlijk een aantal mooie kamers met 2 meiden die ik nog niet eerder had gehad.

Tuesday 3rd Oct

During my previous visit for Ohhlord’s/Crystal’s Birthday party the idea had come for me to have a going away ‘party’ for me as I would be unable to attend the club for a number of weeks due to other business commitments. (The reality was that this was no party but just using any old excuse to visit the club)! The date was set and arrangements made and thanks to Aloewe and Ohhlord for attending but I imagine it is not too much of a burden to bear with the likes of Crystal and Vicky present in the house!

Arriving about 1115 I did not really have a plan for the day (unusual for me I know) other than to probably make good on a previous commitment to Simona. I suspected that there was every chance that Sabina and Laura might factor into my plans if they were in the house but Sabina was absent not feeling so good and Laura was busy pretty much the whole day. This left me in the position of perhaps being able to try some new girls that I had not ventured to the room with before.

Patjax had been singing the praises of Kim on our previous 2 visits together and indeed we had all been sat together 10 days or so previously and I was very impressed by the way this young lady carried herself. She has a lovely body, beautiful face and hair with a fantastic smile and sparkling eyes. She is clearly an intelligent girl and has a wicked sense of humour which I like very much. After a chat upstairs on the Terras we adjourned downstairs to continue the discussion further and it was not long before we were heading to the room. Well, what can I say other than fantastic! A superb GFE with all standard services being performed to the optimum but with humour and a lot of laughs. The 90 minutes just flew past and I left the room with a stupid grin on my face, I’m sure. Arrangements were made for a repeat fixture later in the day as of course the first room with a girl you are really just getting to know each other and it takes time to build up a rapport (I felt that the best way to hurry this process on was to have another room as quickly as possible).

Upstairs on the terras Aloewe had been joined by a recent addition to the club (Mikayla – A Black Haired Romanian who I feel will not be there long) and they were discussing a number of things which included ‘What do you think of people from this country’? When asked what she thought about individuals from my neck of the woods she described them as ‘Loud, rude and they drink too much’ (She is actually pretty much on the money with that assessment for many of us). When I told her where I was from she did not believe me much to the amusement of Aloewe. She didn’t seem to realize that her chance of a room with me was now non-existent as she had so badly denigrated me and all of my fellow countrymen but she sat down with me anyway and made the effort. Ah well, better luck next time!

Later on, again sat on the Terras with Ohhlord and Aloewe we were joined by Simona who sat herself on Ohhlord’s knee and asked when we were going to the room. I was ready by this point and after a quick shower it was off to room 7. I had never roomed with Simona (I have no idea why other than my propensity for spending a lot of time with other members of the Bulgarian Posse) and I was unsure what to expect. Simona plays the part of being quite brash and forward in the club so I was expecting quite a frenetic room. Nothing could be further from the truth! Behind closed doors she transformed into the perfect girlfriend (other fans of her had told me this would be the case) and we had a really excellent session. Simona is an excellent kisser and her skills in other departments are certainly there with a really nice slow and sensual BJ. She is so small and light and very flexible and I enjoyed her service very much indeed. A sure fire repeat in the future I would think.

About 2100 and after a spot of relaxation and some food I went to try and find Mickey to make good on another promise but I could not find her. I saw Kim and told her that I was looking for Mickey but I was informed by Kim that she had gone home. Ok, plan B came into force and I again sat down with Kim for a chat. Kim is a lovely girl to talk to, very engaging and able to hold a conversation about any number of subjects – this I like very much. Again we had some laughs and bizarrely enough she seems to get my warped sense of humour which is a real bonus. Off to the room and again it turned out to be an excellent session with Kim’s obvious skills again coming to the fore. No rush on anything, plenty of talking, kissing and caressing and above all plenty of laughs. Just what I look for in a room really and of course it goes without saying that the chance of a repeat is set to 100%

Things were starting to wind down in the club by the time we finished in the room so Kim joined me for a quick glass of wine downstairs and a final chat before we said our final farewells and headed for the road. Another excellent visit to the club (my last for a while) with great company In Ohhlord and Aloewe and of course some excellent rooms with 2 girls that I had not been with before.

24. Onderstaande 14 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 8 oktober 2017),Agronymus1 (20 oktober 2017),biged ( 5 oktober 2017),Deantje ( 6 oktober 2017),Eddy_V ( 6 oktober 2017),Hooker lover1 ( 6 oktober 2017),licky luke ( 6 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),Patjax ( 5 oktober 2017),pret ( 6 oktober 2017),Rudi_NL ( 7 oktober 2017),Sjeufke ( 5 oktober 2017),sofaking ( 5 oktober 2017),zeppos58 ( 6 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Cathalana, op het verjaardagsfeest, up in down under.

Zaterdag 30 September, verjaardagsfeest van Ohhhlord.
    Na een gedwongen rust in t clubben had ik zin om SS weer 's te beleven, met de hele reis er naartoe als voorpret. Het verjaardagsfeest en de ontmoeting met een aantal mede-beren leek mij een hele goeie om het Arrivatreintje in te duiken op weg naar de Limburgse heuvelen. Wat blijven ze toch mooi.

Ruim op tijd binnen: dus gewoon € 40,- aftikken. Ik had de kleine lettertjes op de kortingsbon voor de verjaardag even niet goed gelezen, daarom was ik even verbaasd. Maar ijsbeer DS gaf de ontnuchterende verklaring. Ik zal voortaan beter lezen en even nadenken.
    Goed, de lunch smaakte. ik hoorde een ijsbeer mopperen dat er geen goed brood was maar de kleine bruine wybervormige broodjes zijn altijd zeer acceptabel. Soep, kaas, rauwkost en een rauwe haring (met uitjes!). Op naar de bar voor de koffie. Afdalen in de SS-wereld 'down under'. Het geklos van de damesschoenen op de trappen klonk me na de afwezigheid als muziek in de oren.
    Beneden in de bar zag ik al enkele bekende gezichten. En ja hoor... Lana was er ook.
    Met het heen en weer lopen liep ik haar niet veel later op de tussenverdieping, waar ook de wellnes, de kleedkamer en de nu mans-lounge zitten, tegen het lijf.
    Een hartelijke begroeting, een kus en een omhelzing, enthousiasme. Leuk haar weer te zien. Uiteraard ook voor de pre sales, maar zeker ook gemeend, we mogen elkaar ook.
    Naar boven de terraslounge in.
    Uitgebreid veel beren ontmoet, nieuwe en bekende: Eddy_V, Kanariepiet, Licky Luke, Alowe, Patjax, Vazkor, JPtoo en DS kende ik al. Leuk ze weer te zien. Zelfs jonge ijsbeer Regan had zich buiten Babylon gewaagd.
    Kennis gemaakt met uiteraard de jarige, Deket, Rudie_NL, Rolo. Gedurende de dag met name met Deket een paar keer flink door zitten praten: we hadden elkaar veel te vertellen. Dat was leuk.

Lana heeft voor mij een soort magneet aan haar hangen: dus naar beneden. Hoewel ik normaliter liever eerst inneuk met een andere dame alvorens me voor deze dame in te spannen, won mijn nieuwsgierigheid het. Dat werd uiteraard een kamergang.

Na Lana een korte douche. Gauw weer naar de terraslounge: kijken wat er te babbelen viel met de ijsberen. Daar weer flinke tijd met allerhande lui staan praten en lol maken.
    Is toch heel speciaal en tegelijk gewoon menselijk: Het ontmoeten van bekenden waarmee je iets belangrijks deelt. In dit geval een interesse. Als dat lange gesprekken oplevert, kan dat gewoon waardevol zijn. Net als samen lol maken. De tijd vloog voorbij.
    Ook nog beneden in de bar een tijdlang staan kletsen.

Er bleef steeds minder tijd over voor de dames en voor de wellnes - altijd twee prominente onderdelen van het clubbezoek.
    Op gegeven moment toch naar boven, ondanks het nog steeds geldende zuinigheidsgebod op de handdoeken (blijft raar...!) er toch twee bemachtigd voor een saunagang.
    Het zwembad was helaas niet verwarmd, dat hadden Vazkor en ik eerder de dag vastgesteld.
    Zweten in de biosauna van 95 graden.
    Ik heb het hier al vaker geschreven: de saunahokken zijn goed bij SS, het bubbelbad (al ben ik er nu niet in geweest) ook. De emmer koud water over me heen.
    Sta je in je blootje nog even te kijken hoe Domenika zich na 't douchen aankleedt. Hmmmmm, mooi.

't Avondeten was prima: op aanraden van Patjax een bon voor een steak (biefstuk) bij de theke gehaald - en die gaan verzilveren.
    De brede frieten, de fricandeau, bloemkool met kaas en de rauwkost waren lekker. Maar moet gezegd: ik heb zowaar de hele biefstuk opgegeten. En met smaak. Normaliter hou ik niet zo van rood vlees.

Ik wist al dat ik op tijd weg moest, naar huis, vanwege een afspraak op zondag.
    Maar ik wilde ook nog wel een dame.
    Ik liep de trap af de bar in, toevallig zag ik de blonde gestalte van Cathalina - die is (of lijkt) op een of andere manier vaak goed gehumeurd.
    Met gebarentaal maakte ik haar duidelijk voor een kamergang interesse te hebben. Ze pakte de uitdaging op, en we belandden in een van de kleine kamertjes op de tussenverdieping - er was bijna geen meer vrij. Dus we waren er blij mee.
    De kamergang gaf me een kort maar heerlijk gevoel...

Op het eind m 'n 3e of 4e bav in de Maroc leeggedronken.
    Je kunt er zo mooi mannen en vrouwen de trap af zien komen. Een paar mooie jonge vrouwenkontjes in de ingang van de dameskleedkamer zien bewegen. Eigenlijk zat ik daar gewoon heerlijk.

OK: vertrektijd. Een appel mee voor onderweg, halt tien liep ik de deur uit. Ik dacht even dat de bus naar Maastricht voor m'n neus langs reed. 't Was die naar Heerlen. Kwart voor - af naar Maastricht.
    't Was weer een fijn feest. Tof om zoveel mede-ijsberen gesproken en de dag mee doorbeleefd te hebben. Het weerzien, de kennismakingen, twee fijne kamergangen: SS blijft een fijne club.
    Ze blijven en goede reden om vaker naar de Zuid-Limburgse heuvels te komen kijken.
    Dank aan de jarige dat hij dat vierde.

Johan

26. Onderstaande 20 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 oktober 2017),Agronymus1 (12 oktober 2017),biged (12 oktober 2017),brombeerzuid ( 9 oktober 2017),deket (10 oktober 2017),Eddy_V (10 oktober 2017),flicki (10 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (10 oktober 2017),Hooker lover1 (10 oktober 2017),jansenroy (10 oktober 2017),Kwakje ( 9 oktober 2017),licky luke (13 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),Mr Bluenose (11 oktober 2017),Ohhlord (10 oktober 2017),Patjax (10 oktober 2017),pret (10 oktober 2017),sofaking ( 9 oktober 2017),VAZKOR (11 oktober 2017),Wijze grijze (10 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 17:53
    Discussies
    151
    Thanks
    9.389

Standaard

Een Romeins verjaardagsfeestje in Sin City

Fysiek ongemak in de dagen vooraf leek roet in het eten te gooien en ervoor verantwoordelijk te zijn dat ik de viering van de verjaardagen van de Romeinse Keizer Ohhlord en de liefdesgodin Crystal aan mij voorbij moest laten gaan. Echter gaandeweg de middag ging het steeds beter en uiteindelijk toch afgezakt naar het diepe zuiden. Rond 17.15 opende de automatische deur zich en gewapend met de kortingscode trad ik Meggy (die perfect zou zijn als boze stiefmoeder) tegemoet. Na betaling werd ik getagged en kon mijn weg vervolgen naar de kleedkamer waar tot mijn verbazing mijn gebruikelijke kluisje nog vrij was. Mezelf snel voorzien van de feestoutfit en weer naar boven gelopen om een kijkje te nemen op het overdekte terras. Al spoedig werd ik begroet door kempie en even later gevolgd door Eddy_V, Johan35, VAZKOR en Mr. Bluenose.

Na een tijdje bijgekletst te hebben was het tijd om de werkweek van me af te bubbelen. VAZKOR volgde ook na enige tijd en een tijdje bijgepraat met hem en een mij onbekende beer. Geen idee of hij wel of niet schrijft, maar lezen doet hij zeker omdat hij mij eraan herinnerde dat ik mijn belofte aan Viktoria nog moest nakomen. Het was uitermate goed toeven in het bubbelbad. Kim bleek op het gangetje te staan bij de wellness. We hadden zes dagen eerder al afgesproken dat we vandaag op herhaling zouden gaan. Met gebarentaal vond de bevestiging plaats en ze kwam even drie kusjes stelen. Kort daarop kwam Dani de wellness ingelopen en ze nam de tijd om uitgebreid bij te praten en terloops te laten vallen dat ze met smacht wachtte op een groene Chupa Chup.

Na het bubbelen, douchen en voorzien van een luchtje besloten om eerst een hapje te gaan eten. Aangeschoven bij oa Eddy_V en zijn nieuwbakken verloofde, Party Crasher en nog een aantal heren. De lach vierde hoogtij dagen. Hierop richting terras voor een after dinner sigaretje. Onderweg zag ik ook dat onze geheim agent was aangekomen. Daar liep ik Aloewe tegen het lijf. Via de tam tam had hij al gehoord van mijn aanwezigheid. De gelegenheid om bij te praten was er niet, omdat Stacy me riep. Benieuwd wat zij wilde naar haar toe gelopen en bij haar gaan zitten. Op het bankje naast de hare lag Simona. Schijnbaar hadden de dames al voor ik überhaupt in Sin City was aangekomen besloten dat ik vandaag met hun beiden een trio moest doen. Ik zei dat ik in mijn uitbuikfase zat en voorlopig nog niet kamerwaardig was. Stacy kroop helemaal tegen mij aan. Op ons gemakje een beetje bijgekletst. Zo langzamerhand won de lust het en Stacy gezegd dat ik even ging kijken waar Ohhlord en Crystal waren. Ik had hun nog niet gefeliciteerd.

Ik liep de bar in en zag de Romeinse keizer en zijn Bulgaarse liefdesgodin. Na de welgemeende felicitaties kwam Viktoria aangelopen. Ze ging aan de andere zijde van de keizer staan. Ohhlord pakte onze handen en legde deze op elkaar. Hij besloot huwelijksmakelaar te spelen en bij keizerlijk decreet verbond hij ons in het huwelijk.
    Ik liep naar mijn nieuwbakken echtgenote toe en enthousiast stopte ze haar tong in mijn mond en ging haar handje op onderzoek uit. Een huwelijk is pas rechtsgeldig als het ook geconsumeerd wordt. We besloten er geen gras over te laten groeien en trokken ons terug op de kamer.

Stille wateren hebben diepe monden, uh gronden
    Nadat ik haar pocketlijfje met een massage onder handen had genomen zochten onze monden elkaar op. De tongen raakten verstrikt in elkaar in een passioneel potje liefdevol worstelen. Ze baande zich langzaam een weg naar beneden en haar mondje omsloot mijn fier staande kompaan. Op een heerlijke rustige wijze liet ze hem steeds verder verdwijnen en ook de ballen werden niet vergeten. Ze herpositioneerde zich en het was duidelijk dat ze in 69 verder wilde. Nu kun je je kersverse echtgenote natuurlijk niet de eerste keer teleurstellen. Ze liet zich gaan en drukte haar poesje stevig tegen mijn mond en tong. Na een tijdje had ze steeds meer moeite om te pijpen en voor mij het bewijs dat ze tegen een hoogtepunt aan zat. Het duurde dan ook niet lang meer of ze rolde van mij af. Nadat ze haar tweede adem had gevonden, reikte ze voor een condoom en met haar mond plaatste ze deze. Ze pijpte me steeds dieper en na een tijdje kwam ze in cowgirl over me heen. Rustig, intiem en volop tongzoenend genoten we van elkaar. Ze kwam overeind en liet zien dat ze een fantastische controle heeft over haar andere lippen. Ze melkte me op een waanzinnig lekkere wijze tot een hoogtepunt. Er was bijna een uur verstrekken en al knuffelend en zoenend werd de tijd volgemaakt.

Aan alles komt een einde en zo ook aan ons "Romeins" huwelijk. In de kleedkamer haar de alimentatie betaald en besloten ieder zijn eigen weg te gaan niet nadat we overeengekomen waren dat dit soort tijdelijke huwelijken gerust nogmaals plaats mochten vinden. Een rondje wellness volgde om te herstellen en tot rust te komen. Gevolgd door een sigaretje op het terras. Net toen ik mij naar beneden wilde begeven liep ik de Romeinse keizer tegen het lijf. Zouden we nog twijfelen aan zijn afkomst, dan werd nu het bewijs geleverd. Vier dames waren uitverkoren om hem aan zijn gerief te helpen. Zijn Bulgaarse liefdesgodin die er trouwens "duivels" lekker uitzag, slangenbezweerster Domenika, queen Vicky en de vestaalse maagd Lucy.

Onderweg naar de bar liep ik Kim tegen het lijf. Ze vroeg waar ik had uitgehangen en mijn antwoord op de kamer leverde me een gespeelde kwade blik op. Aangezien ik nog in de herstelfase zat gaf ik aan dat ik vanaf 22.45 geheel de hare zou zijn als ze wilde. In de bar zat Stacy alleen o een bankje. Haar uitgelegd wat er gebeurd was en ze nam het me niet kwalijk. Richting bar gelopen en voordat ik met de beren kon bijpraten werd ik besprongen door Simona. Ze wilde met me dansen. Dani kwam er ook bij en voor ik het wist bonden de dames me vast aan de danspaal. De dames gingen los op mij en elkaar. Na een tijdje wist ik me te bevrijden uit deze "benarde" situatie. Een colaatje aan de bar gehaald en zag Kim op haar bankje zitten. Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten.

Natuurlijk volgde er de nodige zin en onzin. Na een kleine 20 minuten stelde ik voor om maar eens naar een privé vertrek te verkassen. Kim zou Kim niet zijn als ze zei dat ze honger had en zich verheugde op de pizza. Ze gaf me lachend twee opties. Ik kon wachten tot na de pizza of tijdens de kamergang pizza voor haar halen. Ik zei haar dat we dan wel eerst romantisch zouden dineren. Daar hoorde volgens haar een rosétje bij. De tijd tot de pizza dollend doorgebracht en toen de schalen kwamen ging zij pizza halen en ik haar gewenste wijntje. Toen ik terugkwam waren de schalen al compleet leeggeroofd. Ik nam een hapje bij Viktoria en later gaf Kim me een deel. Tegen twaalven besloten Kim en ik dat het tijd was om de calorieën er weer af te werken.

Kamergangen tussen haar en mij kunnen nooit normaal verlopen. We kwamen tot de conclusie dat indien we ooit een normale kamergang wilde hebben we er een dame bij moesten nemen, zodat we ons dan zouden gedragen. Na anderhalf uur de kamer wederom zeer tevreden verlaten. Alhoewel ze zichzelf de massage olie toegeëigend had.

In de kleedkamer liep ik KP nog tegen het lijf. Hij stond op het punt te gaan. Nog snel even bijgekletst. Na een douche de bar opgezocht waar ik de toorn van Simona en Dani over mij heen kreeg. Gelukkig is alles te verhelpen met Chupa Chups en chocolade. Althans dat hoop ik. Voor de zekerheid trek ik bij een volgend bezoekje een harnas aan. De dames begonnen langzaam er een punt aan te breiden om hun bedje op te zoeken.

In de bar was de bende van vijf notoire veelplegers (De Romeinse keizer, de sheriff, de latino gangster, Braveheart en ik) achtergebleven. Er werden snode plannen gesmeed voor een going away party voor Braveheart drie dagen later welke ik wegens werkverplichtingen helaas aan mij voorbij zou moeten laten. Gaby maakte op een vriendelijke doch d(r/w)ingende wijze duidelijk dat aan alles een einde komt. Een onvergetelijk feestje kwam zodoende aan zijn einde, waarbij Ohhlord zich een ware afstammeling heeft getoond van Heliogabalus, de decadentste keizer van Rome.

Dank aan de medeberen voor de gezelligheid, de dames voor het vertier en SS voor de faciliteiten. Mocht de keizer van plan zijn volgend jaar op herhaling te gaan dan ben ik van de partij.

28. Onderstaande 20 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 oktober 2017),Agronymus1 (12 oktober 2017),Bachatero (11 oktober 2017),biged (11 oktober 2017),De Shyman (11 oktober 2017),deket (19 oktober 2017),dennisw (10 oktober 2017),Devante (11 oktober 2017),Firehawk (11 oktober 2017),Flyerke (11 oktober 2017),Giodude (14 januari 2019),Hooker lover1 (10 oktober 2017),licky luke (13 oktober 2017),lollypopman (11 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),Mr Bluenose (11 oktober 2017),Ohhlord (10 oktober 2017),Pandabeer82 (10 oktober 2017),Sjeufke (11 oktober 2017),sofaking (10 oktober 2017)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

Romeins verjaardagsfeestje 2

Patjax, VAZKOR, excuseer mijn lompigheid. Die beer in het bubbelbad was ik. En waar je normaal gesproken je netjes voorstelt aan elkaar, kwamen we nu meteen in een geengageerd gesprek terecht. En kwam van voorstellen niets meer terecht. Bij deze alsnog dan: aangenaam kennis gemaakt te hebben.

En aangenaam was het. Mijn eigenlijke zaterdagavondverplichting viel weg, dus wat dan te doen? Ik wist dat er een feestje zou zijn in mijn favoriete clubje, dus daarheen getogen. Rond 1700 uur de club betreden, en een maagdelijk witte badjas in ontvangst genomen bij Megi. Waar die badjas maagdelijk mocht blijven, gold dat zeker niet voor mij. Maar eerst maar eens een colaatje in de bar en het aanwezige volk aanschouwen. Daarna richting saunagedeelte, alwaar ik in gesprek kwam met voornoemde heren. En Patjax als schrijver gebruikt best veel woorden, maar als verteller kan hij er ook wat van. Het was wel genieten van zijn verhalen. Zoals hij zelf al vertelde kwam Kim ff buurten, en naderhand Dani ook nog. We waren toen al verrimpeld van de lange zit in het water. VAZKOR en ik er dus uit, en Patjax maar door ouwehoeren met de poedelnaakte Dani.
    Ik ging een hapje eten, en ik geloof dat VAZKOR nog een sauna ging doen. Toen ik na het eten en uitbuiken nogmaals langs het saunabereik liep, lag Patjax nog steeds in het bubbelbad, en stond Dani nog steeds poedelnaakt voor hem. Ik moet uit eigen ervaring ook zeggen: er zijn slechtere gesprekspartners dan deze vrolijke spring in het veld.

Wat volgde was een lange avond, waarbij het gezellige en losbandige de overhand hadden. Waar het in andere clubs strak volgens de regeltjes moet, is het bij SS lekker losjes. Zolang je maar normaal doet. "Rules? Here are no rules" is me al meerdere keren lachend door een DVP medegedeeld.

Enfin. Het meeste over de avond zelf is al verteld. Alhoewel ik mezelf niet tussen de feestende beren begeven heb, heb ik wel het meeste gezien. Patjax aan de paal gebonden door Dani en Simona, Christal in haar zwarte engelpakje ( of was het een duivelspakje), Ohhlord die letterlijk besprongen wordt door meerdere pocketbulgaartjes, terwijl Christal lachend staat te kijken. En het hele gevolg dat richting kamer(s) verdween.

Onder aan de trappen bij de Marocruimte VAZKOR nogmaals gezien die zich uit de klauwen van Sabina aan het worstelen was. Toch eens proberen volgende keer maat, je gaat er geen spijt van krijgen, dat weet ik zeker.

Tja, en dan loop je wat te dolen door SS en kom je in het verlaten restaurant Eddy en zijn Voodoo-prinsesje tegen. Lilly en ik kennen elkaar al een tijdje, en ik moet zeggen Eddy, ze riep wel heel enthousiast dat jullie haar verjaardag aan het vieren waren. Ze genoot van je gezelschap zo te zien. Volgens mij had je niet verwacht dat ik je een handje zou geven, maar ik denk dat de zwarte parel je wel snel van de schrik heeft doen bekomen.

Na een lange avond mijn berenvel weer ongeruild voor mijn alledaagse klofje. Mijn maagdelijk wit vel in de daartoe bestemde bakken gedeponeerd. En mijn eigen maagdelijkheid hoor ik jullie denken? Dat is ook wel goed gekomen. Een van de dames van de Bulaarse maffia heeft zich over mij ontfermd. Na alle wild enthousiaste verhalen van Mr. Bluenose vond ik het ook eens tijd worden voor een kamer met Laura. Dat vond zij ook, want we zien elkaar al 3 of 4 jaar in deze club, en het was er nog niet van gekomen. Erg goede kamer volgde, waarbij ze heel wat maagdelijk witte zaadjes uit de vleesroze lanceerbuis wist te halen. Die vervolgens werden opgeruimd met, hoe kan het ook anders, een maagdelijk witte tissue.

En waar anderen dan roepen SS tot snel, heeft dat in mijn geval helemaal niet lang geduurd: dinsdag na het feestje trof ik Ohhlord en Christal alweer aan onder de douche bij het saunabereik. Voor mij werd dat echter een mindere dag omdat zich een virusje aandiende, dat ook mijn kamergang met een nieuw Bulgaartje (hele lange die apart zit vd overige Bulgaartjes, naam vergeten) niet tot de beste maakte. Maar dat kwam door mijn gezondheidsklachten, niet door haar.

SS tot snel!

30. Onderstaande 20 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 oktober 2017),Agronymus1 (12 oktober 2017),biged (11 oktober 2017),brombeerzuid (11 oktober 2017),deket (19 oktober 2017),Eddy_V (11 oktober 2017),Flyerke (11 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (11 oktober 2017),Hooker lover1 (11 oktober 2017),licky luke (13 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),mechelen (11 oktober 2017),Mr Bluenose (12 oktober 2017),Ohhlord (11 oktober 2017),Patjax (11 oktober 2017),rob45 (11 oktober 2017),Sjeufke (11 oktober 2017),sofaking (11 oktober 2017),VAZKOR (11 oktober 2017),Wijze grijze (11 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard Excuses voor de vertraagde reactie , Romeins verjaardagsfeestje 3

Naar aanleiding van mijn bezoek aan het verjaardagsfeestje in Sixsens op 30 september, ben ik een aantal dames en heren mijn excuses verschuldigd.
    Op de eerste plaats aan de jarige Oohlord voor de schok die hem overkwam nadat ik plotseling het niemendalletje van Lilly omhoog trok om aan hem haar bilpartij en lingerie van Victoria Secret te tonen. Hij meende dat hij recht in haar sterretje keek maar had het minuscule zwarte stukje stof tussen de Swarovski steentjes niet opgemerkt. Visueel ingesteld zoals Oohlord is, zal dit beeld nog regelmatig bij hem opdoemen op avonden dat hij zwaar getafeld heeft.

Eveneens excuses aan alle omstanders waaronder Licky Luke, Mr Bluenose, nulnulzeseneenhalf, kempie, KanariePiet, Vazkor en Aloewe voor mijn totale geestelijke afwezigheid waardoor ik slechts met één ding bezig was en maar over één ding kon praten...: zoenen met Lilly die mij tot haar husband had benoemd!
    By the way, wat ik mij nog wel herinner is de kennismaking met nulnulzeseneenhalf, die tot nu toe wat meer in de anonimiteit was gebleven. Sportief dat je je bekend hebt gemaakt en leuk om kennis te maken en enkele wetenswaardigheden uit te wisselen. Weliswaar slechts oppervlakkige roddels over onze bezoekjes aan de saunaclubs, maar meer zat er bij mij om voornoemde reden niet in, mijn excuses daarvoor.
    Verder bied ik mijn excuses aan Rudi_NL aan, met wie ik de golfbanen in de regio aan het doornemen was toen Deket, liggend met een blonde schone, mij riep en ik daardoor ons gesprek bot afgebroken heb.
    Mijn excuses aan Patjax (al was het maar omdat hij deze maand juryvoorzitter van brvdm is), die ik hartelijk verwelkomde met een spontaan "hee Patjax, jij wordt er ook niet knapper op"! #isnietaardig.
    Excuses aan Rolo met wie ik de laatste vlaaipunten oppeuzelde (nog hartelijk dank Oohlord, ze waren erg lekker!) en wiens verhaal van de kruisraketjagende terriër opnieuw op mijn lachspieren werkte #geenbetervermaakdanleedvermaak, sorry!
    Excuses aan Johan45 die mij voorheen al eens goede tips gegeven had over prog rock en synthesizer muziek. Bijpraten kwam er niet van door die lastige dames die hinderlijk in de weg lopen.
    Excuses aan Maya omdat ik mij opnieuw aan onze jaarlijkse kamerafspraak onttrokken heb. Ze zal vast nog eens op gepaste wijze aan haar gerief (en geld) komen, maar deze zaterdag had ik slechts oog voor één andere dame.
    Excuses aan de buren op kamer 3b en kamer 1 (zowel voor als na het avondeten) die door het volume van onze muziek en met name door de wilde sexgeluiden hun kamer in shock snel verlieten.
    Excuses aan de wandelaars op het pad naar de sportvelden, die een hijgende en haast gillende Lilly voor het raam van 3a zagen staan terwijl ik haar staande van achteren mocht nemen zo hard en diep als het maar kon...
    Meer dan oprechte excuses aan de lezers van dit stukje, die ik met dit beeld voor ogen wellicht alsnog jaloers heb gemaakt (en volkomen terecht, zo kan ik je verzekeren).
    Excuses aan jansenroy die ik niet direct herkende toen ik nog diep in gedachten verzonken was... ;-)
    Excuses aan de Partycrasher dat ik hem tijdens het eten herinnerde aan zijn Australische roots en zijn jeugdtrauma als gevolg van de eerste jaren van zijn leven, waarin hij als vondeling door een Kangaroo is opgevoed. Ik lag zowat onder de tafel van het lachen van het zware Aussie accent waarmee de Partycrasher inspeelde op deze tragische geschiedenis. Voor een ieder dit het nog niet wist, zal nu duidelijk zijn van wie hij zijn springerige danspasjes heeft overgenomen.
    Excuses aan de ijsbeer die tijdens het avondeten bij ons en Partycrasher zat en die later ook graag kennis had willen maken met Lilly. Zijn (ijsberen)naam is mij ontschoten. Ik had niet verwacht/gepland dat ik het met haar zo lang zou maken, nadat we eerst in de bar een espresso en ieder weer een bel wijn hadden gedronken. Sterker nog, bij deze mijn excuses aan Lilly dat ik haar toen nog een glas aanbod (haar derde) waardoor zij later op de kamer enigszins tipsy nog geiler, wilder, gevoeliger en gewilliger was dan alle keren daarvoor!
    "Een dronken vrouw is een engel in bed" gaat nog steeds helemaal op. Nou ja, echt dronken was zij natuurlijk niet, maar bij wijze van.
    Tevens nogmaals excuses aan de huurders van 1 en 3b, toen wij na het avondeten in onze 2uur durende orgie 3 keer zeer luid het "Don't leave me this way" speelden op mijn phone. Het begon met de Thelma Houston uitvoering van wie Lilly meende dat dit het origineel was. Gevolgd door de uptempo uitvoering van de Communards en tenslotte het origineel van Harold Melvin and the Blue Notes. Het zoenen van Lilly hield ondertussen niet op.
    Er werd mij later nog gevraagd wat ik in hemelsnaam twee uur op de kamer met een dame deed... nou excusez le mot maar we verveelden ons geen minuut!
    De muziek ging ook maar door. "Never can say goodbye" eveneens door the Communards en vervolgens het origineel van Gloria Gaynor. Leuk dat deze dame dezelfde smaak voor (soul) muziek heeft, maar ook Supermax met de Lovemachine en Barry White mochten niet ontbreken, waardoor ons afscheidsfeestje weer net even anders was dan ik had verwacht.
    We waren nog lang niet uitgefeest en er gaat ongetwijfeld nog een vervolg komen op deze viespeukerij.
    I.v.m. haar vertrek naar Zwitserland tot december zal ik net als de andere liefhebbers even geduld moeten hebben. Of binnenkort een paar dagen in de Alpen combineren met Black&White. En dan bedoel ik niet het Schotse drankje, maar de zwarte parel en de sneeuw.

Tot slot mijn excuses dat dit een wat eentonig verontschuldigend verslagje is geworden, maar door voodoo en black magic zijn mijn hersens aangetast en kan ik nergens anders meer aan denken dan aan die lippen...borsten...billen...venusheuvel... en alles wat ik daarmee mocht (moest!) doen....

Het spijt me!
    (Oh nee, dat was een ander programma)

Sixsens, tot het verjaardagsfeestje op de 18e.
    Tegen die tijd zal de betovering toch wel uitgewerkt zijn???
    Dan ga ik een volledige dag ontspannen en genieten van de wellness, bubbels&buffet en de live-optredens en kan ik hopelijk weer een "normaal" gesprek voeren met de medebezoekers!

En Garde

32. Onderstaande 22 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 oktober 2017),Bachatero (15 oktober 2017),Befke (12 oktober 2017),biged (12 oktober 2017),De Shyman (12 oktober 2017),deket (19 oktober 2017),Flyerke (12 oktober 2017),Hooker lover1 (12 oktober 2017),jansenroy (12 oktober 2017),Johan35 (12 oktober 2017),le_belge (12 oktober 2017),licky luke (13 oktober 2017),Liefje (12 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),Mr Bluenose (12 oktober 2017),Nulnulzeseneenhalf (13 oktober 2017),Ohhlord (12 oktober 2017),pret (12 oktober 2017),rob45 (12 oktober 2017),Ryuhayabusa (12 oktober 2017),sofaking (12 oktober 2017),zeppos58 (15 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht

Sixsens, tot het verjaardagsfeestje op de 18e.
    Tegen die tijd zal de betovering toch wel uitgewerkt zijn???
    Dan ga ik een volledige dag ontspannen en genieten van de wellness, bubbels&buffet en de live-optredens en kan ik hopelijk weer een "normaal" gesprek voeren met de medebezoekers!
    Ik hou je er aan ! ( Als ik zelf zo ver kom)😊😎

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Afgaande op meeting point,zullen er genoeg beren aanwezig zijn om gesprekjes te voeren:biggrin
    Ik tel de dagen alvast af,tot volgende week sixsens....en mede beren

Last Online
    Gisteren @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Ha Eddy, leuk dat je me met 10 bevorderd hebt... -,)
    over de muziek hebben we het nog wel 's. Komt goed.

citaat van Eddy, dus.
    Excuses aan Johan45 die mij voorheen al eens goede tips gegeven had over prog rock en synthesizer muziek. Bijpraten kwam er niet van door die lastige dames die hinderlijk in de weg lopen.

36. Onderstaande leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (12 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Da der Wochenend-Plan stand war der Sonntag schon fest eingeplant um eine sehr schöne, nette und mir zugetane Frau im Club nahe der deutschen Grenze
    zu besuchen. Lt. Auskunft mir gesonnener Ijsberen war Sie sicher, wenn möglicherweise auch etwas später, anwesend.
    Bedingt einer vllt. Intensiver Geburtstagsfeier am Vortag.
    Das Wetter war soweit angenehm, um ein paar Sonnenstrahlen auf der Terrasse nach dem guten Frühstück zu erhaschen und da sahen Wir Uns schon.
    Ein entwaffnendes Lächeln zeigte mir, dass die Überraschung meines Besuches Ihr auch gefiel.
    Sie wußte garnicht, wie Sie mir klarmachen sollte dass Sie schon besetzt war und das wohl für längere Zeit, doch ich tröstete Sie dass ich auf Sie warten
    werde solange es dauern mußte. Den ‚Plumps‘ konnte ich fast körperlich spüren und erleichtert ging Sie auf Klienten-
    Suche. Ein, zwei kleine Kusshände zwischendrin, damit mußte ich mich bis zum frühen Abend zufriedengeben.
    Und glaubt mir, Warten ist nicht meine Stärke. Aber wer diese Frau kennt, weiß Es lohnt sich allemal
    und dann ist Sie zu 100% bei Dir! Stopp…bei MIR!
    So geschehen und da der Club sich schon sehr leerte hatte Sie auch keinerlei Zeitdruck und Wir scherzten, lachten und in dieser Stimmung
    gingen Wir dann auch aufs Zimmer.
    Ein Wort: GRANATE! Für mich!
    Nach diesmal 2 Stunden (wo soll das noch hinführen??) war für Uns Beide erstmal Zeit für eine Pause. Duschen, Trinken und später noch eine
    Zeit im Wintergarten beieinander sitzen, so endete der ruhige Tag/Abend und ich machte mich kurz vor Feierabend mit einem letzten
    Abschiedkuss von Ihr auf die Reise nach Köln.
    Ihr wisst schon Wen ich meine? Richtig, Crystal.
    Bis bald in diesem Club.

vanKees

38. Onderstaande 11 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

biged (13 oktober 2017),De Shyman (13 oktober 2017),Eddy_V (13 oktober 2017),Hooker lover1 (14 oktober 2017),Klatergoud (14 oktober 2017),le_belge (13 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),Mr Bluenose (14 oktober 2017),orangeunique (14 oktober 2017),rolo (14 oktober 2017),Sjeufke (13 oktober 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

SixSens - The Playboy Mansion Experience - Verjaardag Ohhlord
    30 September 2017

Dit verslag ter nagedachtenis van de opperheer der geilaards en playboys aller landen
    Hugh Hefner (9 April 1926 - 27 September 2017)

Fazit:

Wellness & Relax

Zeer goede wellness als steeds,
    zwembad niet gebruikt want was het weertje niet
    de men's room grenst aan de bar met een donkergetinte glazen scheiding. De muziek klinkt erdoorheen en het is geen plaats om rustig terug te trekken 's avonds. Als de muziek je niet aanstaat ben je eraan.
    lekkend plafond in ex-kinoruimte door douches boven sleept aan.

Culinair
    Goed eten
    De pizza was op voor ik het goed en wel heb kunnen bekijken

Bar - line-up - kamers
    Zeer goede partysfeer: heren en dames, vooral de Bulgaarse kliek ervan, amuseerden zich enorm
    Optisch zeer goede line-up, beter dan vorige keer, zelfs
    Minder dames aanwezig dan in eerdere bezoeken vandaag...of was dat illusie?
    Niet roken, de dames verschansten zich bij de speelautomaten of boven, de verdeling veroorzaakt mogelijk de lege-bar-effect bij tijden.
    Die muziek was echte teringzooi, dit bedierf m'n humeur wat, ik werd er moe van.
    onderhuidse vermoeidheid speelde me parten soms waardoor ik me vaker terugtrok in de men's room
    wederom goed gezelschap van verschillende beren, leuke animatie van dames waar je in bvb een acapulco gold naar kan fluiten.

Kamergangen
    3 kamergangen van gemiddeld tot zeer goed: Bulgaarse Simona, Duitse Sidney en Roemeense Emma.
    Allen in zeer goede kamers boven.

KAMERGANGEN

1) SIMONA (SixSens) - De vlag halfstok - 30' - 8,0/10
    2) SIDNEY (SixSens) - De Duitse pornodame experience, b00bfick - 30' - 7,5/10
    3) Kinky EMMA (SixSens) - 'Finally, we share a room!' - 30' - 9,0/10

ALGEMENE SERVICE-SCORE DAMES: 8,33 / 10

'CLUBVERSLAG'

Waarde Hugh,

Groot was mijn verdriet over uw heengaan, gij de Opperplayboy, de man achter het eerste blootblad dat deze jongen ooit heeft gekocht, met rode wangen en heel wat groen achter de oren. Uiteraard komt Uw heengaan niet onverwacht, U had een hoge leeftijd bereikt: ongetwijfeld door een goed leven en het vele seksen met de mooie jonge bunnies om U heen. Neen, ik benijd U niet, op mijn kleinschalige manier weet ik als armzalige ultraverlegen autist, ook mijn pleziertjes na te jagen in de pay6. Zeker weten zijn er ijsberen die U in aantal verre overtreffen en refereer ik nog lang niet aan mezelf. En er zijn ijsberen die zelfs hun eigen playboymansion uitkiezen om er maanden te leven tussen de mooie schaarsgeklede stoten zoals die Mentholbear in de blije tuin of er hun domicilie zetten zoals Mister Bluenose in SixSens de plek waarover ik het nu ga hebben met U. Ja leest U maar mee waar U nu ook bent, het zal er wel niet minder 'hemels' zijn als in uw aardse rijkeluizenleventje.

Wist U dat er een Playboy Mansion Experience kan beleefd worden, ergens ten Nederlandse velde ende wegen dicht bij de Duitse grens met Aken aan? Ja in dat land waar ook een playboy-editie wordt uitgegeven! Daar in Lemiers is een club gelegen die SixSens heet. En, nee misschien zijn het niet allemaal volmaakte Bunnywijfjes naar uw smaak, toch loopt er heel wat mooi spul rond, kan ik U verzekeren! Ik noem maar wat namen: Crystal, Simona, Janine, Julia, Mickey & Miruna, Laura, Kim, Dani, Sabina, Mya, Melanie, Sidney, Mira, Maya en nog zoveel andere dames. Echt, ik heb er steeds de tijd van m'n leven samen met de andere playboys die zich ijsberen noemen omwille van de witte badjassen. Ja ook wij lopen rond in een badjas zoals U deed in uw mansion en wij worden door onze dames keizerlijk behandelt, net als U...wel toch zolang het geld blijft rollen, vanzelfsprekend. Wij hebben het voordeel dat wij nooit zullen worden zwart gemaakt op schimmige sensatietabloids door dames die na jaren 'zwijgen' ineens zien dat het geld op is en naar een schandaal hengelen om de belangstelling terug op te pimpen. Dat voordeel hebben wij wel, beste Hef.

Wat een bezoek aan de playboy mansion van Lemiers inhield die dag? Wel, eerst en vooral meld ik U met groot plezier dat er een verjaardag te vieren was, twee verjaardagen zelfs: Ohhlord die om mij nog onbekende redens als Romeinse keizer wordt gerefereerd en de bloedmooie sexy Crystal, zijn jarige keizerin van de Bulgaarse schoonheid. U had haar moeten leren kennen, ze steekt met gemak al die bunnies voorbij in haar verleende service!

Ik carpoolde er naartoe met mijn partner in crime en mede playboy Aloewe om er de tent compleet onveilig te maken. Een toffe kerel, die Aloewe! We konden over heel wat dingen bijpraten. Er waren nog heel wat andere playboys present op het feest van de vermaarde jarige Ohhlord zoals
    (hou U vast, weird names alert): Su10027, Eddy_V, Rolo, Licky Luke, Mr Bluenose, Patjax, Kanariepiet, Rudi_NL, Jansenroy (wiens naam ik nog niet kende die dag en die later nog een verhaaltje zou schrijven), Kempie, de vulkaan spesjalist, Partycrasher, Obelix (die er niet uitziet als de stripfiguur), Deket, Johan35, neverenough, James '006,5' Halfbond, en wie ik verder nog vergeten mocht zijn. Het was me een fijne bende en samen met de bunnies maakten we veel lol. Er was een hecht groepje ontstaan later op de avond en dat nog wel op luide herrie dat voor 'muziek' moest doorgaan en niet uw smaak zou zijn geweest. De mijne ook niet trouwens. Aloewe probeerde me te linken met Laura die eerder al naar me lonkte. Ze werd door mijn combinatie van de te lange aarzeling, mijn vermoeidheid en voldaanheid na m'n tweede kamer voor mijn neus weggekaapt door een snellere playboy. Hij bleef met haar rollebollen en geen van ons wist te voorspellen hoe lang dit wel zou duren en dat Emma er gebruik van kon maken me sneller het hoofd op hol te laten brengen dan Laura van de kamer af kon, iets wat uiteraard een kleine 10 minuten later gebeurde nadat ik op kamer ging me die wilde Emma. Spijt heb ik er niet van want die Emma was top!

Hugh, man, hier kan een ware gentlemen mits verjaardagskorting voor comfortabele prijs van 40€ genieten van een dagje relaxen, bunnyspotten, wellnessen, feesten, eten en drinken (incl. bier, excl. andere alcoholische dranken). Ze geven je bonnetjes mee voor een steak dat ze in de US of A niet weten te maken gecombineerd met een ruime keus aan groente, een pepersausje en Belgisch-Hollandse frieten. Met een pint smaakt dat heerlijk en het zicht op passerende dames of dames die er ook zitten te eten maakt het dineren hier nog beter. Later op de avond serveerden ze in de barruimte pizza's die zo snel op waren dat ze mij en een zekere Dhr James Halfbond 006,5 ermee verbijsterden.

Ze hebben hier een heuse Wellnessruimte met 2 sauna's (70° en 90°), een heerlijke jacuzzi, een Turkse hamam en een verwarmd zwembad. Nu, voor dat laatste was het wat te fris aan de vis doch de echte ijsberen onder ons trekken het zich niet aan Toch? Ik heb er vermoedelijk een record jacuzzi-bubbelen op zitten die dag door de vele interessante gesprekken met ondermeer de zeer gerespecteerde Heer Patjax en Jansenroy. U zou ook interessante gesprekken hebben gehad met die Patjax, hij weet heel veel te vertellen! Een zekere Eddy_V liep er in een roes rond compleet high van de Keniaanse Lilly en als deze superbunny bij hem zat, lag of aan hem kleefde was hij helemaal in de zevende playboyhemel te vinden. Zij laat in de kunsten der seksuele pleziertjes vele playmates ver achterwege met haar vurigheid, vraag het Eddy_V maar...

Ja, mijn beste, U hebt toch wel een en ander gemist, vrees ik, al geloof ik dat
    'He's in a better place now' nog steeds niet bij U van toepassing is. Hier denken ze aan de mensen die zich helemaal willen terugtrekken, ja zelfs van oogverblindend mooie dames. Onvoorstelbaar maar waar....of dat terugtrekken is niet helemaal waar: Er kwam een dame binnen die zich snel uit de voeten maakte, met een man mee die er zat te rusten. De muziek, niet geheel mijn smaak helaas, knalde dof door de ruimte met de kleurige laserstralen erachteraan. Een minpunt als je je ook daaraan dacht te onttrekken; dat is hier niet mogelijk of men moet naar de veranda bij de ingang gaan rusten.

Heb ik gespeeld met een aantal mooie playmates? Ja hoor, echter niet de dames van gewoonlijk. Julia was eens nìet aan de beurt. Ik hoop dat ze me dat niet even kwalijk nam als Malanie die erg teleurgesteld en kwaad reageerde op mijn afwijzing. Ja, U weet wel hoe vrouwen zijn, hé. Dat haat ik dus, mooie dames afwijzen omdat het niet steeds opnieuw met hen kom kameren. En Julia had neigingen dat ze me iets wou zeggen toen ik ze zag vertrekken met Kanariepiet. Ook Mickey was niet aan de beurt maar dat heeft ze aan zichzelf te danken, ze begreep maar niet dat ik haar op kamer wilde. Dan niet. Die gekke Miruna
    'will kill me' zoals gewoonlijk. Zoals U merkt, leef ik nog.

Met wie dan wel? Met Simona bijvoorbeeld. Zij wist alles nog van onze eerste keer, meer dan ik me kon herinneren. Dat geheugen van de vrouwen, beste Hef, U zou er van versteld hebben gestaan hier maar nee, U weet dat zelf wel goed genoeg, veronderstel ik. Die Simona lijkt in haar wezen op Véronique de Cock, een Belgische schone U waarschijnlijk niet onbekend. Dat trok me in eerste instantie erg aan en was tevens de reden waarom ik haar totaal niet herkende van de vorige keer. Dat en de grotere borsten met dank aan een bepaalde dokter die zijn werk goed heeft afgerond. Ik stel dat verhaaltje echter in een aparte rubriek voor.

Ik wou hierna weer een lekkere diktiet
    neuken en het was terug een Duitse pornosnol gezien de afwezigheid van Janine. Die Janine ziet er pas echt uit als een playmate al moet ze wat langer op de hometrainer sporten om uw tevredenheid te kunnen wegdragen. Ok, de tweede dame dus waar ik mee de kamer op ging heette Sidney en werd door de playboy Eddy_V omgedoopt tot de Duitse blonde versie van Jessica Rabbit, U eveneens bekend. Man wat een dikke grote zachte lekkere tieten: hemels! Het zicht alleen... al waren die dikke tieten van de dokter, weliswaar. Deze dame bezorgde me een goede optick b00b fuck en maakte deze playboywolf dik gelukkig achteraf. Mooie grote gekmakend zachte tieten voelen is de hemel. Daar weet U nu wel alles van al betwijfel ik of die met uw hemel op aarde kan wedijveren.

download.jpg

2 kamergangen leken me eerst voldoende echter nadat Aloewe me gek maakte over de service van die kinky Laura kwam de lust voor een derde keer toch opzetten. Het werd lang wachten op die Laura en intussentijd werd er veel plezier gemaakt door zowel de playboys als de bunnies zoals de erg mooie sexy Simona, in mijn ogen de meest sexy ster van de avond (op Julia na dan). En ik had ze op kamer gehad! Echt waar, ik denk er nog aan, 's nachts als ik wakker wordt voel ik nog de beroering van haar lippen en zie ik haar welgevormde lippen wulps rond haar mooie voortanden. Ze ging geregeld weer op m'n schoot zitten of Licky Luke helemaal onderkussen. Ze maakt een mens echt geil. Wat een prachtig perfect lichaam! Crystal speelde in de bar de rol van een zwarte Engeltje in bijzijn van Ohhlord en de andere parnters in crime. Dani had het helemaal naar haar zin en andere Buglaarse dames waren vrolijk. Het duurde wat lang voordat Laura terug beschikbaar was en ik maakte rondjes in de bar en ontwaarde Emma die veel tekens maakte. De streuse Emma met de wilde krullige haren wist al langer m'n aandacht te trekken maar het kwam niet tot kameren. Ik weigerde eerst omdat ik op die Laura wachtte en ging naar de Sauna. Toen werd het letterlijk en figuurlijk te heet en ging ik ze opzoeken, niet vooraleer ik m'n partner in crime had ingelicht over de nieuwe keuze. Ik ging terug naar Emma en stelde voor samen te zitten en gauw werd dit een intiemer samenzijn 'naar boven'. En god, ik heb het me niet beklaagd, topdame voor deze playboy-voor-een-dag. We waren beiden blij dat we nader hebben kennis gemaakt!

Voor ik het vergeet: ik heb een goede daad gesteld: in de sauna verscheen een supermooie sexy bunny: helaas was ze wat ziekjes. Griep, zei ze. Ze wou ineens een adres van een hospitaal. ??? Nou ja, ok, dat gaf ik haar dus. Geen idee of ze er ook verder iets mee deed, naar eigen zeggen wel. Ben ik nu geen gentlemen? Vast en zeker. Ik zag ze de club in ieder geval niet meteen verlaten maar gekamerd heeft ze evnmin, wederom naar haar eigen zeggen. Ik geloof ze daar wel in: ik zag ze klanten weigeren o.a. in de wellness. Arm, arm schaap! Op het einde van de dag liep ik de ex-kino in, tussen de druppels door, lekkend van het plafond afkomstig van de douches daarboven, en ontwaarde de arme zieke dame op de ruime knusse kussens van de ligsofa's. Ik lag wat naast haar en we hebben wat gepraat en naast elkaar gelegen, ik bracht haar water, deed alle dingen die een Heer doet voor zo'n mooie sympathieke zieke jongedame. Toen het tijd was om af te sluiten, keerde ik naar de maten terug en gingen we huiswaarts. Zij stond kreunend op en slofte naar haar lockers.

Ja, ze hebben nog dat lekkende plafond als werkpunt, de dames hebben aparte roze handdoeken zoals in een andere 'playboy mansion' in Elsdorf die ik als man niet mocht afnemen, zelfs voor een zieke dame, de muzieksoort kon echt beter, de wellness sloot een 40-tal minuten vroeger dan de club maar zelf verder is dit een plek waar het prima toeven is voor een playboy als ik. Tevreden reed ik met Aloewe mee naar huis na een lange mooie dag vol bunnies, wellness en vermaak.

U had er bij geweest moeten zijn mocht U nog hebben geleefd.

Ter ere van U, waarde Hef, met mijn hoogachting,

De Zwarte geile Wolf Vazkor.

NB: Dit verslag hoeft niet te worden genomineerd / te winnen op brvdm, ik schrijf omdat ik grààg schrijf over onze vriendinnen in de voor mij verre exotische oorden.
    De zwarte wolf

40. Onderstaande 23 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (15 oktober 2017),biged (18 oktober 2017),cavediver (14 oktober 2017),dennisw (15 oktober 2017),Devante (15 oktober 2017),Eddy_V (14 oktober 2017),Flyerke (14 oktober 2017),jansenroy (15 oktober 2017),Keffman (16 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),mentholbear (18 oktober 2017),Mooiejoke (18 oktober 2017),Mr Bluenose (15 oktober 2017),Nulnulzeseneenhalf (14 oktober 2017),Ohhlord (15 oktober 2017),Pandabeer82 (14 oktober 2017),pogastovino (19 oktober 2017),rolo (15 oktober 2017),Ryuhayabusa (15 oktober 2017),Sjeufke (14 oktober 2017),snaal88 (20 oktober 2017),sofaking (14 oktober 2017),zeppos58 (15 oktober 2017)

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Genoten van een dagje sixsens,voor de gelegenheid van het 5 jarig bestaan deed de club extra moeite om alles extra te verzorgen tot in de puntjes! Het was weer dik in orde,goed gegeten en genoten van aangenaam gezelschap.Mr bluenose kon helaas niet van de partij zijn,die had zich vooraf laten excuseren.Met Eddy v had ik een leuk treffen rond de middag in het overdekte terras.Ondanks we elkaar nog nooit getroffen hadden,bleek hij voldoende te hebben aan een vage beschrijving om recht op me toe te stappen.Nog enkele andere gekende beren vervoegde het gezelschap,en zo werd het dus een vrij socialiserende dag....Na een duik in het zwembad,helaas zonder de bal van Eddy v,kreeg ik toch zin om de dag in te zetten met een kamertje...Doordat Claudia en domenika er alvast niet waren wegens vakantie,wou ik wat nieuws proberen.Dat plan werd echter verstoord door yasmine,die mij ontvoerde naar kamer 16.Een heerlijke wip met de gekende fun,die bij yasmine gewoon de standaard is.Nadien wat uitgeblazen met een drankje in de bar,waar ik al spoedig niet met rust gelaten werd.De Italiaanse alina,strikte mij zonder veel moeite voor een tweede kamer.En wat voor een kamer,in een woord het was een bom en heb de dame dan ook nadien aangeraden aan enkele andere beren....Die net zoals ik met een smile uit de kamer kropen)Ik was dus al aardig wat energie kwijt,en trok me terug in de maroc room die nu voorzien is van 3 porno tv's! Alweer trok ik vrij snel de aandacht van een Roemeense schoonheid,die ik subtiel wandelen stuurde omdat mijn lichaam me deed aanvoelen dat ik wat rust nodig had.De schone was amper weg,en daar kwam de volgende zich al aandienen,en dat bleek de Bulgaarse Simona te zijn.Hoewel ik vriendelijk duidelijk maakte dat ik rust wou,en niet zou gaan kameren....bleef Simona onverstoord naast me liggen en begon deze met haar verleidings rituelen.Ik dacht in mezelf,ok doe maar....ik ga toch niet kameren.Enkele minuten later bleek dat ook waarheid te worden,die meid heeft me zo gek gekregen dat we zijn beginnen sexen in de maroc room zelf.Hoeveel kijklustigen van het spektakel gesnoten hebben is me niet duidelijk,ik en Simona waren heel even weg van de wereld....Wat een heerlijke meid om mee te sexen,alweer een absolute aanrader...Na een verkwikkende douche samen met Simona,dacht ik me toch even afzijdig te houden van vrouwelijk schoon en verzocht ik Eddy v op te sporen.Die was onvindbaar,en enkele beren melde me dat ook hij misdaden aan het plegen was...Toch lukte het uiteindelijk om gezamenlijk met enkele beren te genieten van een heerlijk avondmaal.Onmiddelijk na de maaltijd begonnen de life shows,snel allen de kelder in....Waar een zekere sabina me plots beet nam en me niet meer los liet.Eddy v knikte goedkeurend,en ik begreep al snel dat een topper met me wou gaan kameren en ik liet gebeuren....Het leek vandaag mijn dagje wel,alweer een bom....Wow,wat een meid...Ik was alweer dermate tevreden van mijn keuze,dat ik alweer Sabina kon aanbevelen aan andere beren.De keffman had overduidelijk geen spijt van mijn advies om Sabina te kameren)Iedereen happy dus...Tijdens de volgende life show,zag ik plots nora staan....Die deed moeite enkele beren te strikken,maar dat lukte niet vanwege de life shows...Toen nora mij echter in het vizier kreeg kwam deze al snel ter zake.Met haar gekende geile uitstraling nodigde ze mij uit voor relax time in de maroc room.Nora was in geen tijd naakt,begon me te pijpen en vroeg me uitdrukkelijk haar public te neuken omdat dit haar naar eigen zeggen veel extra klanten oplevert.Ik maakte er geen probleem van,waarom ook,als je iemand gelukkig maken kanEn dus werd nora mijn vijfde en laatste wip van een mega fantastische sixsens dag.Bedankt aan alle mede beren,wiens namen ik niet allen ken,voor het fijne gezelschap.

42. Onderstaande 18 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (20 oktober 2017),biged (28 oktober 2017),deket (19 oktober 2017),Eddy_V (19 oktober 2017),Flyerke (19 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (19 oktober 2017),gignnl (30 oktober 2017),jansenroy (19 oktober 2017),Keffman (19 oktober 2017),le_belge (19 oktober 2017),Massi (21 oktober 2017),mentholbear (21 oktober 2017),Mr Bluenose (19 oktober 2017),Patjax (19 oktober 2017),rob45 (19 oktober 2017),Ryuhayabusa (19 oktober 2017),Sjeufke (20 oktober 2017),sofaking (19 oktober 2017)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

SixSense Fairytales part 1

Cinderella en de barneuker
    (Gebaseerd op een waargebeurd verhaal)

Ergens hier ver vandaan, verscholen in de heuveldriehoek tussen Belgie, Duitsland en Nederland, ligt een paleis verscholen. In dat paleis wonen veel prinsesjes die op zoek zijn naar hun prins op het witte paard. Maar die prins vinden ze maar niet, dus blijven ze zoeken, telkens weer.

Maar ook bij de visiterende prinsjes is er iets vreemds aan de hand. De meeste van hen lijken het zoeken naar een prinsesje leuker te vinden dan het zich in de echt verbinden met een vast prinsesje. En zo gaat dat inmiddels al 5 jaar door.

Omdat 5 jaar best een leuke periode is, had de koning besloten dat er een feestje kwam, en eenieder was van harte welkom. Als je maar mee wilde delen in de kosten, het paleis ligt niet voor niets nog in het Nederlands deel van de voornoemde driehoek.

Bij de entree van het paleis werden de gasten opgevangen door gelaarsde kat Megi, die er best kinky uitzag in die boots
    Ook werden de gasten gelijk getracteerd op een glaasje bubbels, zodat ze meteen in de feeststemming kwamen. Voor alle ingredienten voor een mooi feest had de koning gezorgd: van mooi weer tot lekkere hapjes, van live shows tot de lekkerste prinsesjes en van versieringen tot een tombola. Alles aanwezig om sprookjes te schrijven die dag. En dat die geschreven werden kunt u hieronder verder lezen.

Onder de aanwezige prinsjes was ook de barneuker. De barneuker is een prinsje dat de gehele dag op zoek is naar een prinsesje dat met hem samen wil zijn. En dat samenzijn moet dan plaatsvinden op de plek waar de meeste mensen dat kunnen zien: de bar. Want de barneuker is anders dan de andere prinsjes: deze verstoppen hun klein duimpje in hun berenvelletje. Nee, de barneuker heeft geen klein duimpje, maar een Lange Jan. En het liefst heeft hij de laatste versie van de kleren van de keizer aan in plaats van zijn berenvelletje. Jaaa, iederen mag, nee moet zien dat deze prins zich op onderdelen kan vergelijken met zijn witte paard. Sorry Dombo, jouw slurfje is te klein om hem daarmee te vergelijken.

Op het feestje was ook het mooiste en populairste prinsesje uit het paleis. Laten we haar Cinderella noemen. Waar Cinderella door drukte doorgaans bijna niet te zien is in de bar, was dat nu wat meer het geval. En zo kwam het dat Cinderella en de barneuker elkaar ontmoetten. Plek des onheils was de danspaal die, omdat hij zich in vergelijking met de barneuker ook maar klein voelde, van schaamte ook liever ergens anders was gaan staan. Maar ja, danspalen staan nu eenmaal niet bekend om hun beweeglijkheid, dus werd er van de nood een deugd gemaakt en tekende hij de volgende teksten voor ons op.

Ohhh Cinderella, wat heb je een mooie ogen zei de barneuker. Gekkie, zei het prinsesje, dat is mijn bril. Ohhh Cinderella, wat heb je een mooie borsten en een mooie kont. Zelfverzekerd antwoordde Cinderella: ja dat klopt. Waarop de barneuker zei: en wat heb je voor een grote mond. Cinderella had nu meer dan genoeg van die domme vragen van de barneuker en zakte door de knieen om indachtig de Oktoberfeste aan een meter braadworst te beginnen. Hapje voor hapje zocht en zocht ze. Maar ze vond het niet. Worst uit de mond en met haar handjes maar zoeken. Op en neer: niks. Nog een keer: weer niks. Vertwijfeld probeerde ze het nog eens, en nog eens. En sneller en nog sneller.... en plots als een donderslag bij heldere hemel was hij er: de lowensenf waar ze zo naar op zoek was geweest. Erg genoeg spoot de senf uit de worst op haar borst. Dat was meer dan Cinderella kon verdragen, en terwijl ze zichzelf schoon depte met een inderhaast van een tafel afgetrokken servet, ging ze onder luid geloei van haar medeprinsesjes de bar uit. De barneuker er achteraan. Zijn Lange Jan
    bleek ineens ook maar weer een Klein Duimpje.

De danspaal, die dit allemaal had moeten aanschouwen, herwon langzaam zijn zelfvertrouwen terug, en dacht bij zichzelf: wie het laatst lacht, lacht het best. Ze mogen dan wel met een Viagraatje of een Kamargaatje af en toe bij mij in de buurt komen, maar uiteindelijk blijf ik het hardste en het stijfste.

Alle gekheid op een paal: SS het was een geweldig feestje, enorm genoten en goed verzorgd. Complimenten. En wat duurt een jaar dan lang, want kijk nu alweer uit naar het volgende jaarfeestje!

44. Onderstaande 17 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero (20 oktober 2017),deket (20 oktober 2017),Eddy_V (20 oktober 2017),Flyerke (20 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (20 oktober 2017),gignnl (20 oktober 2017),Hooker lover1 (20 oktober 2017),Massi (21 oktober 2017),mentholbear (21 oktober 2017),Mr Bluenose (19 oktober 2017),Pandabeer82 (19 oktober 2017),Patjax (19 oktober 2017),rolo (20 oktober 2017),Sjeufke (20 oktober 2017),snaal88 (20 oktober 2017),sofaking (19 oktober 2017),VAZKOR (20 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Nadat mijn werk 3 weken sabbatisch was uitgevoerd (het was vijf) was het mijn bedoeling om op zondag 22 oktober de club te bezoeken, maar zoals ik op zaterdag 21 oktober in de buurt was gekomen - Waarom niet? Zou even in de Love Shack voor een paar uur opwarmen voor het hoofdgebeurtenis op de zondag.

Na een douche en een lichte ontbijt heb ik naar de bar naar beneden gegaan om de verrukkelijke Vicky te vinden die alleen op zichzelf was (geen andere meisjes of beren). Nu Vicky op zichzelf is, is een situatie die nooit moet gebeuren, dus ik dacht dat ik mezelf op de kruk naast haar zou plaatsen voor een praatje. Ik vind het met Vicky een verfrissende ervaring, omdat ze zo'n mooi aangenaam en intelligent meisje is, wat betekent dat het gesprek altijd interessant is. Vicky vertelde me dat ze voor een onbepaalde periode terug naar Bulgarije was, omdat ze een vakantie nodig had en een aantal familieverbintenissen had moeten verzorgen. Het was een maand of 2 sinds Vicky en ik naar een kamer waren geweest, dus wanneer kans op de deur moet worden geopend. Uit naar de kamer ging we nog een uitstekende sessie met een van mijn favoriete meiden. Een haast niet opgebouwd met veel kussen en knuffelen en veel lachen, het vermogen van deze jonge dame om je als miljoen dollar te laten voelen, kan niet overdreven worden. Natuurlijk is haar dienst zo goed gegradeerd en het is echt een genot om wat tijd door te brengen. Geniet van uw vakantie Vicky en ik kijk er naar uit om u te zien bij uw terugkeer.

Sabina was aangekomen toen ik met Vicky naar de kamer ging en zodra ik de kamer met Vicky had verlaten, liet ze me weten dat ze precies wist wat ik er van had. Sabina kwam voor me aan voor een praatje en een drankje voordat we doorgingen wat de eerste kamer van 6 was tussen ons de komende 2 dagen. Zoals ik eerder heb gezegd, heeft elke kamer voor mij met Sabina een unieke kwaliteit daarvoor en dit was geen uitzondering met Sabina met behulp van innovatie om de kamer zo onvergetelijk te maken als gewoonlijk.

Ik was al ongeveer 3 uur in de club geweest, maar ik wist dat ik op 1800 moest vertrekken om ervoor te zorgen dat ik het op mijn afgesproken avond op de aangegeven tijd had gemaakt. Ik had een lange belofte voor een kamer met Mickey, dus ik besloot er goed op te maken, want wat zou mijn 3e en laatste kamer van mijn afgesloten bezoek zijn. Mickey is een ervaren professional en geeft inderdaad een zeer mooie service. Nogmaals Mickey is een meisje die een gesprek boven de basics kan houden en dit laat het gevoel dat je in de kamer bent met een vriendin in plaats van alleen iemand die je net in een club hebt ontmoet voor seks. Ik zal natuurlijk in de toekomst met Mickey herhalen, maar ik kan het even even verlaten, omdat ik onlangs een aantal andere leden van mijn stal verwaarloosde, zodat ik mijn bezienswaardigheden elders zal zetten.

In de bar heb ik een praatje gehad met Dani, die me op de hoogte stelde dat Laura op vakantie was geweest (het was een korte vakantie geweest, en zowel haar als Domenika waren de volgende dag in de club). Ik heb ook een gesprek gehad met Ryuhayabusa en zijn Wingman die een goede dag lijkt te hebben (het was goed om je weer te zien metgen)! Kort voor 1800 verliet ik de club, maar het was zo verdrietig om te vertrekken zoals ik wist dat ik 18 uur terug zou zijn!

Zondag 22 Oktober

Aankomen kort na 1100 en verpleegkundigen een machtige kater uit de nacht voordat ik besloot om ontbijt te slaan en gewoon mijn slaap op te vullen door op te slapen met mijn koptelefoon op. Terwijl ik daar lag, verschenen Laura en Domenika maar voordat ik met hen kon praten, verscheen Sabina en deed mijn aandacht af (dit is heel makkelijk te doen en ze weet precies welke knoppen om te drukken). Sabina was provocatief gekleed in een mooie zomerkleding en dit zorgde meteen voor wat er tijdens de dag zou kunnen gebeuren. Ik had het gevoel dat ik tenminste één kamer met haar zou hebben, maar twee, maar zoals ik de dag eerder had gesproken met Kim, en ik heb ook een herhaling gehad met haar. Kim kwam pas na 1700 aan, dus ik had (verkeerd) aangenomen dat ze misschien de dag weg was genomen, tot nu toe ik mijn bezienswaardigheden had gezet op een andere frenzy van kamers met Sabina. Zoals blijkt heb ik uiteindelijk bijna de hele dag doorgebracht met Sabina en er waren in totaal 5 kamers overtreden! Er waren misschien andere meiden in de club geweest tijdens de dag, maar ik heb ze niet gezien, omdat ik alleen Sabina had gezien. Ik verliet de club om middernacht een zeer gelukkige en gedreineerde Teddybeer, maar het moet gezegd worden dat het goed was om terug in het zadel te zijn!

After my work enforced 3 week sabbatical (it should have been five) it was my intention to visit the club on Sunday 22nd October but as I found myself in the vicinity on Saturday 21st Oct as I had a social obligation close by that evening I figured – Why not? Might as well pop into the Love Shack for a few hours warm up prior to the main event on the Sunday.

After a shower and a light breakfast I progressed down to the bar to find the delectable Vicky sat all on her own (no other girls or bears). Now Vicky being on her own is a situation that should never occur so I thought I would insert myself on the stool next to her for a chat. I find speaking with Vicky an invigorating experience as she is such a nice pleasant and intelligent girl which means that the conversation is always interesting. Vicky told me that she was heading back to Bulgaria for an unspecified period as she needed a holiday and had some family commitments to take care of. It had been a month or 2 since Vicky and I had been to a room so when opportunity knocks the door must be opened. Off to the room we went for yet another excellent session with one of my favorite girls. A no rush build up with plenty of kissing and cuddling and lots of laughs, the ability of this young lady to make you feel like a million dollars cannot be overstated. Of course her service is graded as excellent and it truly is a joy to spend some time with her. Enjoy your holiday Vicky and I look forward to seeing you on your return.

Sabina had arrived by the time I was heading to the room with Vicky and as soon as I had exited the room with Vicky she let me know that she knew exactly what I had been up to. Sabina joined me for a chat and a drink before we proceeded to what would be the first room of 6 between us over the next 2 days. As I have mentioned previously each room for me with Sabina has a unique quality to it and this was no exception with Sabina using innovation to make the room very memorable as usual.

I had only been in the club for about 3 hours but I knew that I had to leave by 1800 to ensure that I made it to my evening soiree at the appointed time. I had a long standing promise for a room with Mickey so I decided to make good on that for what would be my 3rd and final room of my truncated visit. Mickey is a seasoned professional and gives a very nice service indeed. Again Mickey is a girl who can hold a conversation above the basics and this makes it feel like you are in the room with a girlfriend rather than just somebody you have just met in a club for sex. I will of course repeat with Mickey in the future but I might leave it for a while as I have been neglecting some other members of my stable just recently so I will set my sights elsewhere.

In the bar I had a chat with Dani who informed me that Laura was on holiday (It must have been a short holiday and both her and Domenika were in the club the following day). I also had a chat with Ryuhayabusa and his Wingman who seemed to be having a good day (it was good to see you again mate)! Shortly before 1800 I left the club but it was sweet sorrow on leaving as I knew I would be back in 18 hours or so!

Sunday 22nd October

Arriving shortly after 1100 and nursing a mighty hangover from the night before I decided to skip breakfast and just top up my sleep by relaxing upstairs with my headphones on. Whilst I was lying there Laura and Domenika appeared but before I could speak to them Sabina appeared and diverted my attention (this is very easy to do and she knows exactly what buttons to press). Sabina was dressed provocatively in a nice summer dress and this immediately set my mind racing on what might happen during the day. I had the feeling that I was going to have at least one room with her possibly two but as I had spoken to Kim the day before and I also fancied a repeat session with her. Kim did not arrive until after 1700 so I had assumed (wrongly) that she had maybe taken the day off so by this time I had set my sights on another frenzy of rooms with Sabina. As it turned out I ended up spending virtually the whole day with Sabina and a total of 5 rooms were breached! There may have been other girls in the club during the day but I didn’t see them as I only had eyes for Sabina. I left the club about midnight a very happy and drained Teddy Bear but it has to be said that it was good to be back in the saddle!

I'm back
    I'm back in the saddle again
    I'm back
    I'm back in the saddle again

Ridin' into town alone
    By the light of the moon
    I'm looking for ole' Sukie Jones
    She crazy horse saloon
    Barkeep gimme a drink
    That's when she caught my eye
    She turned to give me a wink
    That'd make a grown man cry

46. Onderstaande 13 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),Bachatero (28 oktober 2017),biged (28 oktober 2017),Eddy_V (27 oktober 2017),Flyerke (27 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 oktober 2017),Hooker lover1 (27 oktober 2017),jansenroy (27 oktober 2017),le_belge (27 oktober 2017),Patjax (28 oktober 2017),Ryuhayabusa (28 oktober 2017),Sjeufke (27 oktober 2017),Wentelt Eefje (27 oktober 2017)

Pagina 22 van 227 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten