Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
-
15 november 2007, 20:28

Oorspronkelijk geplaatst door
LuckyP
Kan het kloppen dat er van haar nog geen discussie is gestart? Na 3 keer moet je toch wel een goeie beschrijving kunnen geven of niet soms?
Stond er niet ergens in het forum (reglement) dat we alleen over de slecht presterende vrouwen zouden schrijven en we over de goede juist niet teveel zouden zeggen? :D:D:D
-
-
15 november 2007, 20:35

MiniME
Stond er niet ergens in het forum (reglement) dat we alleen over de slecht presterende vrouwen zouden schrijven en we over de goede juist niet teveel zouden zeggen? :D:D:D
Alleen de 1e 3 woorden kloppen...
-
-
17 november 2007, 09:55
GT vrijdag 16/11
Gisteren samen met R EEN wederom dit paradijs bezocht.
Toen we aankwamen zo rond 15.30 was het toch al tamelijk druk. Bij betreden van de bar spotte ik onmiddellijk mijn superfavorietje en kon mijn dag al niet meer stuk. Geen 10 minuten later lagen we al in de spiegelkamer.....
Ook mijn maat R EEN liet zich niet onbetuigd. Zijn vriendinnetje M. was er ook al en die heeft hem weerom totaal uitgeput.
Daarna aan de toog onze ervaringen uitgewisseld met enkele Nederlanders en deze keer zelfs lekker gegeten.
Na het eten nog een tweede ronde gemaakt met mijn favorietje. Er was toen al een wachttijd van ongeveer 15 minuten voor een sleutel.
Een van onze Nederlandse vrienden had zich ondertussen ontfermd over Ricarda. Die moet ik een van de volgende keren toch ook wel een keertje hebben. Levert volgens hem prima service.
Er waren een viertal nieuwe Roemeensen, die zich meestal ophielden in de zeteltjes. R EEN kon het niet laten om er toch maar eentje uit te testen en heeft een prima ervaring gehad met Ella.
Ik dan maar op wandel en toen ik de kino wou binnengaan werd ik met open armen ontvangen door Monica. Deze meid stond al een tijd op mijn verlanglijstje en ben dan ook maar eens met haar op de kamer beland. Pijpen was haar specialiteit zei ze me en ik kan dit alleen maar beamen. Ze deed dit met zulke overgave dat ik niet verder ben geraakt.
Ik denk dat er toch wel een 60-tal dames aanwezig waren. Alle kamers bezet, ongeveer 25 in de bar en dan toch nog zeker een 10-tal in kino en kleedkamer.
Hieronder een aantal van de aanwezigen (ik kende zo ongeveer 1/3):
Alia Annie Bettina Cheyenne Dorothea Elena Ella (nieuw Roemeens) Ellie Filiz Gaby Gulcan Isabel Katia Louana Marina Monica Rachel Regina (nog geen gram bijgekomen...) Ricarda (hot hot hot) Rosa Summer Suzanne
Consternatie toen we de club wilden verlaten. R EEN vond de sleutel van ons gedeeld kastje niet meer. Zelfs het doorzoeken van enkele manden met ijsberenvellen leverde niets op. Je hebt het toch niet meer rond je arm zei ik en warempel, we hadden het gevonden
.
Binnen een tweetal weken zijn we er weer :wink:
-
-
17 november 2007, 12:16
Golden Times in Golden Time voor Gusto??
Toch nog eens Golden Time proberen..
Na lang aandringen en om een nieuwe ijsbeer, tot dan enkel bekend via IM op dit onvolprezen Ijsberenforum.nl weer eens naar Golden Time getrokken.
De nieuwe ijsbeer Seqoya was al even eerder aanwezig, en had alvast een stukje voorwerk gedaan. Onderweg druk gesmst, aangezien Gusto van de ene k*t file in de andere geraakte, schoot het niet op en kon ie pas tegen 15 uur de poorten binnentreden. Wisten die automobilisten dan niet dat Gusto naar Golden Time op weg was??? Nee, want een vooraankondiging had ie achterwege gelaten . Gewoon lekker spontaan naar GT, zoals vroeger en kijken wat het wordt. Meestal werkte dat het mooiste, en waarom deze keer niet. Onderweg nog wat gesmst met 2Horny4U, maar gezien zijn drukke werkzaamheden , ook hobbymatig deze week, kon hij het echt niet maken. "Ik wens je veel plezier in GT" waren zijn "laatste"woorden.
Aangekomen bij GT was het duidelijk dat ik de goede weg gevonden had en op de juiste plek was aangekomen. Alles vol dus auto maar bij de Baumarkt neergezet. Uit een hele grote bak van een auto komen niet 2, 3, 4 , nee ik geloof wel 6 of 7 dames. Allemaal jong, erg jong, nog klein, en donkere lange haren. Dat laatste kon Gusto wel bekoren, de rest van het tafereel wat minder. Een wat langere dame zag Gusto een beetje als leidster van de club, hetgeen later op de dag nog bevestigd zou worden. Een hele mooie dame in de bar, topless , een geweldig figuur, waar Seqoya duidelijk minder weerstand tegen kon bieden dan onder getekende.... Gusto's ogen waren dan ook gevallen op haar mooie borsten, die gewoon verschandaliseerd(sorry) werden door een getatooeerde naam van Samir, nog groter dan haar , eerlijk is eerlijk mooie borsten, dat dan weer wel.... en in sierletters, dat dan weer wel.
De meeste van de dames hebben veel tijd, gewoon wachtend in de sofa's doorgebracht, keken je wel lief maar zeker niet happy en duidelijk een stukje onwennig en onzeker aan. Gusto kreeg hier een enorm triest gevoel van, triest voor deze jonge dames. Je weet als ervaren ijsbeer dat het bestaat, je weet dat als je daar niet tegen kunt, kom dan niet naar een saunaclub, maar toch nog geeft het je een triest gevoel, een gevoel van medelijden...
Medelijden kan je beter niet hebben, denk even terug aan een dik jaar geleden. Ook deze dame, mijn nieuwe ijsbeermaat kende haar niet….. “Goh die kijkt ook niet blij en gemotiveerd...”. en dat klopte, terwijl Gusto haar in haar eerste maanden toch heel anders en blijer heeft meegemaakt. Gewoon een voorbeeld zoals er ongetwijfeld vele zijn van hoe een dame kan veranderen......
Eenmaal binnen, onder de douche, komt een dame naar me toe....he Gusto, "Kommt heute .......auch" "nein, leider nicht, er hat sich gerade noch abgemeldet..." "Schade.." zei ze nog en weg was ze...
Gelukkig viel haar reactie nog mee, toen later tot mijn grote verrassing vriend alsnog de club binnen kwam. Nog groter waren nu de ogen van de bewuste dame. Gelukkig konden we duidelijk maken , nog net op tijd , dat het om een "op het laatst aanpassing van plannen van mijn vriend ging"
Haar blijdschap won het overigens heel ruim.
Het eerste uur was geweldig.
Nieuwe ijsbeer Seqoya al gauw gespot, op zijn terugweg van zijn eerste kamerbezoek. Leuke kennismaking met iemand waar je inmiddels al heel wat IM hebt gewisseld.
Ook hij ondervond aan den lijve dat Gusto in zijn vroegere leven wel vaker in GT geweest moest zijn. De ene na de andere bekende dame kwam binnen lopen.
Met Samira mocht Gusto al kennismaken bij ons beider aankomst vóór het ijzeren poortwerk. Ze zag er goed uit, mooie leren jas en donkerbruine half lange haren.... Toch is er in vergelijk met een dik jaar terug enorm veel veranderd...
Eenmaal binnen liep het lekker los.
Ons eerste honk was op de bankleuningen op de hoek van de Whirlpool.
Daar stokte onze wandelgang.
Gusto was afgelopen donderdag voor een stukje "relatiebeheer" met zijn vroegere lieve dames nog eens in Golden Time. Dat is goed gelukt, want alsof het afgesproken werk was, een hele parade aan voor Gusto bekende dames kwam voorbij. Gusto liet zich de hernieuwde kennismakingen met de nodige kusjes en met even lekker vastpakken welgevallen. Al gauw komt Elly op me af, een lieve en mooie dame. Wat een mooi lichaam en een lieve verschijning.
Even later staat Laura al bij me, we hadden al onder douche kennisgemaakt...herkende ze me met berevel niet dan??? komt daar door de deur een superverschijning binnen...Gusto, hoe onbeleefd, maar zeker niet zo bedoeld laat Laura even links liggen....alle aandacht wordt naar Maria, die lieve meid uit Litouwen getrokken....we hebben elkaar even lekker vastgepakt en even kusjes uitgewisseld.
Inderdaad, Maria is steeds meer een uitzondering aan het worden in Golden Time.
Komt daar Maria binnen..... automatisch stuif je dan van je plek om deze Maria een extra hartelijke ontvangst te geven....
Het genoegen was duidelijk wederzijds en we waren elkaar nog niet vergeten.
Maria inmiddels een vaste waarde in Golden Time, het blijft een topper, Zonder poespas, zonder "taxi met sportvelgen" inderdaad, een hele gewone dame, die veel plezier aan haar werk beleeft en ons daar graag in wil laten delen.
Deze Maria was afgelopen donderdag tussen de gigantische Tsunami aan nieuwe (te) jonge dames en die bij mij persoonlijk een flinke triestheid opwekten, een gunstige uitzondering.
Gezien het voor mij grote aantal bekende dames is het er helaas niet van gekomen om met Maria iets lekkers te beleven...Tja, Golden Time is nu eenmaal nog geen Party Treff, dus je mag/kan niet met alle dames die je welgevallen ..... Die Qual der Wahl.
Maar, belangrijk is, nee het belangrijkste is, die lieve lach en die gelukkige uitstraling van deze Maria.... doet me eigenlijk eerlijk gezegd nog meer dan werkelijk met haar de kamer op gaan....
Na deze ongeplande receptie hebben Seqoya en Gusto zich toch een weg naar de bar gebaand. Hier stootte Gusto tegen het harde feit aan dat ie al veel te lang niet meer regelmatig in GT komt…wil je een pilsje bestellen….kun je niet meer op je favoriete GT-merk komen. Dan maar een Warsteiner….klinkt lekker bekend. Pas nu valt me overigens de naam KönigsPilsener binnen…
Amper een slokje hebben kunnen nemen, komen daar 2 Bulgaarse dames op ons af. Deze zijn vrij duidelijk aan het animeren, kusje, praatje en al heel gauw glijdt een handje af naar kleine Gusto. Nou, alsof die dame kon gedachten lezen.
Heel mooi dat je benaderd wordt….. ze is niet eens aan de sleutelvraag toegekomen, ook dat is prijzenswaardig.
Inmiddels komt nog een bekende dame binnen…is dat niet….bleek het toch niet Anastasia te zijn ,maar een , in Gusto’s ogen althans , veel op haar lijkende dame….Mooi, maar jammer, want die Anastasia uit Roemenië is toch wel een hele mooie verschijning.
Later zou ze nog binnenkomen en hebben we warm kennisgemaakt. Vriend 2Horny4u was even niet in de buurt dus Gusto kon alle tijd met haar nemen…
Met een vielleicht später, aan gegeven dat Gusto begreep dat ie hier niet in een party Treff was en dus niet binnen een half uur de matras op kon met iedere aanwezige dame, nou ja niet kunnen, maar het ligt toch enigszins anders…
Anastasia zette haar gang voort, haar zus was er ook. Later zou 2Horny4u haar nog enige tijd bezig houden….was voor hem de GT dag ook weer lekker opgefleurd.
De kennismaking met bekende dames ging intussen gewoon door.
Al gauw , ook na lang weerzien Brasiliaanse Linda gezien, dat zou minimaal een massage worden vandaag, helaas voor haar en voior mij het is er niet van gekomen. Zelfs daarvoor ontbrak vandaag een beetje de motivatie.
Ook Sylvia uit Ghana, ook altijd intens genietend van mijn massage, ook met haar niet verder gekomen dan enkele kusjes.
Beate had me aan de bar al gauw gespot. Een fijne dame die maar moeilijk loslaat. Ook Doro kwam nog langs, mooi kapsel en mooi in leder , maar die haren gaan toch weer stekeltjes worden……ach , een vrouw kan haar haren veranderen , gelukkig verdwijnen haar streken minder snel…. Ook Rosa zag er weer adembenemend uit. En ook Maja, afrikaanse Maja, wij praten al vanaf het begin met elkaar en Gusto is met deze afrikaanse heerlijkheid nog steeds niet naar de kamer geweest… In Gusto’s huidige toestand ook maar beter van niet, want hij weet zeker dat zijn gedachten heel ergens anders naar toe zouden gaan.
Later Marina nog even kennis mee gemaakt. Zag er weer goed en heerlijk uit.
Schitteren door afwezigheid deden eigenlijk Hongaarse Bettina en Mariann…
Heel opvallend, maar ja , niet klagen Gusto als je je komst niet hebt aangekondigd. Lees vanmorgen op dit forum dat ze wellicht in YY geweest is, nét die dag!!
Ben ervan overtuigd enkele dames te vergeten zijn. Sorry daarvoor.
Zoals reeds gezegd heeft 2Horny4u Anastasia nog enige tijd bezig houden….was voor hem de GT dag ook weer lekker opgefleurd.
Dat ie daarbij blijkbaar Anastasia lekker opgefleurd heeft, moge blijken uit het gedrag van haar later op de avond.
Gusto moest het na 20 uur zonder vrienden 2Horny4u en Seqoya stellen. Aangezien er verder géén bekenden waren, maar een beetje rustig het gebeuren zitten te bekijken en het op me in laten werken. Veel dames hebben iets gevraagd in de trant van , “waar is de rest van jullie groep Hollanders, jullie zijn toch altijd op donderdag hier” Het viel velen op dat ze allen schitterden door afwezigheid. Ook Tatjana had nog een speciale vraag en vroeg zich af waar ze waren…
Dames komen, dames gaan, je kan er eigenlijk niks van opaan…Heren komen, heren gaan, je kan er eigenlijk ook niks van opaan…
Er werd door de dames slechts een beetje gejaagd. Het was eigenlijk maar een mat zootje vandaag. Er was weinig actie en er viel weinig te verdienen blijkbaar.
Nog een hele tijd met Lin aan het handje gezeten, ook zij was minder druk.
Heb haar weten op te beuren…”all diese Gäste wissen nicht wass sie verpassen, wen die nicht mit dich auf Zimmer gehen”” ze lachte begrijpend, maar dat brengt nog geen geld in het laatje.
Intussen danste Anastasia rustig haar dansje in de bar bij de speelautomaat… Wat een mooie en vriendelijke dame… Als er dan geen mannen komen, dan doe ik mijn eigen ding maar zal ze wel gedacht hebben….
Intussen nog effe verder met mijn overdenkingen….dat GT mij persoonlijk toch niet meer dié fascinatie geeft die GT me toch dik 2 jaar lang wél heeft weten te geven…
Vele nieuwe gezichten, mindere kwaliteit, of zijn we zelf verwend geraakt en hebben we de lat te hoog gelegd….??? Vandaag slechts één sessie gehad en wel een supersessie met griekse Christina. Een superdame, die me met name in de beginmaanden van mijn GT avontuur in hele mooie sferen heeft weten te brengen.. Van haar veel geleerd, ook wat betreft het omgaan en beleven in een saunaclub. Nog steeds een supervrouw, dat is zeker. Tijdens de parade vanmiddag ook haar van verre zien aankomen en …erop af gestoven uiteraard… Ze zag er geweldig uit…een stuk afgevallen, haar haren welliswaar sluik,niet Gusto’s favoriete Christina dracht, dat weet ze,, maar…om het te compenseren had ze d’r haren in een staartje…heel mooi en heel verjongend en guitig zelfs. Maar…het allerbelangrijkste kenmerk aan Christina, dat mooie gezicht, die donkere ogen, die mooie lach en die lieve vrouw waar je mee mag praten en….
Een heerlijk gevoel, van ik ben weer helemaal thuis kwam over me heen….
De hernieuwde kennismaking was een wederzijds genoegen..het was al 5 maanden terug, volgens mijn Excell bestandje, dat we “het”gedaan hadden… Beiden voelden we dat dat nu lang genoeg gelden was….maar nog even geduld…
Tis nog vroeg en er liepen zoveel bekenden.
Strategisch nam Christina plaats aan de bar, niet ver van ons..
Later verplaatste ze haar uitkijkpost naar de deur , die naar de tuin leidt.
Intussen ging het spel bij ons drieen, aan de bar gewoon door.
Vanuit het oogpunt van Christina speelde zich hier blijkbaar het volgende af. Dames komen af en aan bij ons driéen en vertrekken later weer. Tót Seqoya werd mee werd genomen en ook 2Horny4u zijn plek verliet…… Gusto zat slechts 2,8 seconden alleen, komt daar Christina aangestoven….uuuhh que passa??? . “Kom Gusto, nu mee komen met mij” en ze sleurde me , op een heerlijke manier overigens naar haar kruk toe.”Nu ben je van mij” Haar vriendin lachte ons toe…..”nu hebben jullie meer dan genoeg staan praten en flirten met die dames, als die andere dames je vrienden meenemen, dan ben jij van mij…….riep ze triomfantelijk…. Maar, heel even maar, probeerde Gusto zich te verzetten….al die dames, en Maria dan, en Linda, en het was nog vroeg, misschien zouden Marina en of Mariann nog binnenkomen…… Gusto’s afwachtende houding duurde hooguit 10 seconden, een persoonlijk record en hij gaf zich volledig aan de hongerige Christina over….Dit Gusto, dit is weer ouderwets, zoals je je opwarming met Christina gewend was in de bar. Even lekker keuvelen, en dan aan het zoenen, tongzoenen en niet meer ophouden, gewoon in de bar. Alsof we elkaar al maanden niet meer gezien hadden…laat dát nou ook het geval zijn…. Het zoenen met haar was heerlijk, zij lekker zittend op haar kruk en ik op de juiste hoogte …..ik wilde hier geen einde aan laten komen, maar wilde wel met haar naar de kamer….. kunnen we deze kruk niet meenemen… Aber natürlich riep ze, machen wir dass doch… Nog even opgewarmd en de tijd genomen om ons lekker uitgebreid op te frissen.
Alles schoon en zuiver en lekker ruikend, toefden we 10 minuten later, ’t was toch drukker bij de sleutels dan verwacht, toefden we naar kamer 11…uuuh hutje 11. We liepen nog stuk te ver, waaruit Gusto concludeerde dat Christina haar prooi meestal placht te verschalken in een van de kamers in het hoofdgebouw.
Nou, zo een hutje vind Gusto ook wel wat hebben, vooral met een dame als Christina erbij….
Hier een gewoon heerlijk uur met haar en met elkaar mogen beleven. Alsof we oude herinneringen ophaalden en gelijk weer in de praktijk brachten. Jawel, we kenden elkaars fijne en gevoelige plekjes nog maar al te goed en Christina wist er weer een heerlijke gebeurtenis van te maken. Die ene diepe massage, daar is en blijft ze nog steeds het beste in van allen……de eerste keer, eind november in 2005, toen ze vanwege zware sneeuwval na onze sessie huiswaarts keerde, was iets fantastisch, nog nooit zoiets meegemaakt toen… Toch, nu dik 2 jaar later, inmiddels meerdere dames getroffen die deze kunst ook beheersen en je tot een ongekend hoogtepunt weten te brengen….
Eerlijk is eerlijk, 2 van die dames komt Gusto nu regelmatig tegen in Xanten. Bibi en Elvira, lijken de kunst van Christina te hebben afgekeken….. Hoe weten die dames wat wij mannen lekker vinden….???!!!!vrouwelijke intuitie, kan toch zijn voordelen hebben blijkbaar….
Na bijna 2 en half jaar wandelen wordt je ervaringsbaggage steeds rijker.
Tja en als je dan meerdere keren mag met een Bibi of Elvira kan op één dag…
Dan wordt de keuze toch wel overwogen gemaakt…Maar, tis heel persoonlijk…
Christina , heel erg bedankt meisje, het was weer heerlijk met elkaar kennis te maken en Gusto heeft een beetje het gevoel dat de cirkel nu rond is, “Back where it all started”
Even terug naar mijn evaluatie, bij Lin op de bank…Handje vasthouden, wetende wat ik laat liggen als ik dat handje niet vraag mee naar de kamer te gaan…
Intussen kan Anastasia er maar geen genoeg van krijgen….
Tijdens gesprek met Lin, gaan het geluidsvolume wel plotseling errug omhoog…moet dat nou denk je dan…..tis geen discotheek hier toch….
In de ooghoeken ziet Gusto op het buffettafeltje, waar de pizza over een uurtje gepresenteerd wordt, een meisje dansen….. een meisje….. het was niemand minder dan Anastasia die daar een dans aan het weggeven was…en wat voor een dans…
Deze mooie lange slanke dame past qua lengte maar net op het podium. De spotjes, minder dan 10 cm boven haar hoofd beschenen deze mooie dame, haar mooie lange donkerbruine of zwarte haren…. Wat een mooi kapsel en wat een levendige haardos heeft deze dame. Daar danste ze als de beste. Gusto’s voorliefde voor stripdansen mag inmiddels bekend zijn. Deze Anastasia danste heel erg mooi, sensueel, een beetje erotisch , maar alles met mate…. Alles juist gedoseerd,een heerlijke streling voor Gusto’s ogen….in gedachten ging ie naar 2Horny4u , die inmiddels onderweg naar huis was en die een uurtje terug nog lekker met deze dame heeft liggen rollebollen….Dit moet ie nu allemaal missen…
Dat het hem en haar blijkbaar goed heeft gedaan, moge blijken aan hoe goed en mooi deze show overkwam. Een show was het niet, het was een innig gemeende dans, vol overgave….. een beetje teasend naar enkele gasten aan de bar, en voor de rest lekker eerlijk, echt en naturel….
Deze dame doet Gusto een beetje mijmeren. Was daar 2 jaar terug niet een supermooie thekefrau, Ina genaamd, Gusto vind Anastasia op haar lijken., Laat 2Horny4u dit maar niet lezen, want dan vraagt ie zich weer wat er met Gusto aan de hand is….tja, we zien nu eenmaal ieder ons eigen dame in iedere dame.
Anastasia danste nog een tweede nummer, dus het reeds door me ingezette applaus trok ik maar gauw terug…..Gaande het tweede nummer nam Gusto zijn besluit……deze dans, met zo een mooie dame en met zo een mooie atmosfeer, deze wordt Gusto’;s Golden Time afsluiter…… minimaal voor deze donderdag en wellicht voor weer iets langere tijd…..Dit is een mooie herinnering aan het mooie wat ik altijd in GT heb mogen beleven en die nu even een stukje afgezwakt is…..de FASCINATIE…is wat minder.
Inmiddels verdrongen de ijsberen zich steeds meer om maar niks van Anastasia te hoeven missen. Na een luid en welverdiend applaus zonder een afsluitend wandelrondje door GT te maken, me gaan aankleden en al om 21 uur op weg naar huis gegaan. Een ongekend vroeg tijdstip voor Gusto, maar wel met die mooie performance van Anastasia op het netvlies gebrand..zit er overigens nog steeds op maar ik ga nu maar een back-up maken om er nog lang van na te kunnen genieten…
Gustomass still going strong…whenever ...where ever…
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need
to get her before we can be
together...

-
-
17 november 2007, 19:41
Gusto
die Damen, die dort alle auf einmal kamen, zogen sich in der gemeinsamen Umkleide um, die habe ich auch gesehen. Hatten alle dunkle Haare.....
Dürfte ein Bus Rumäninnen gewesen sein, über ein Mädel habe ich einen Bericht geschrieben.
-
-
17 november 2007, 19:53
Niet alleen in PHG, ook in GT is een hele buslading nieuwe Roemeense dames neergestreken. Er waren zeker voor mij 8 nieuwe (zeker geen 4) en dan nog een aantal nieuwe uit andere landen en natuurlijk de bekende dames (oa Poolse Angela, leuk om te zien hoe die zich van giechel meisje tot iets volwassener ontwikkeld heeft). Van de Russische delegatie was helaas alleen Constanzia er (plus nog Elina uit Oekraine).
Super opvallend was fotomodel Chaleen, flinke lengte en cup D natural, ongelooflijk. Plus nog 2 Roemeense zusjes. Erg leuke uitstraling, maar nu niet echt enthousiast in hun eerste werkweek. Helaas niet echt het gevoel dat dit nu de nieuwe toppers zijn, dus maar op een aantal bekende dames vertrouwd. En ja, ik zal er van 1 dan maar een recensie schrijven deze keer! 
Zo rond 16:00 waren er zeker 60 dames aanwezig (waarvan 25 op de flink bezette kamers), waarvan toch zeker de helft de moeite waard.
Het was weer een mooie dag :o
-
-
18 november 2007, 09:26
-
-
18 november 2007, 11:08
stimmt
Dass stimmt genau.
Gustomass

flens
Gusto
die Damen, die dort alle auf einmal kamen, zogen sich in der gemeinsamen Umkleide um, die habe ich auch gesehen. Hatten alle dunkle Haare.....
Dürfte ein Bus Rumäninnen gewesen sein, über ein Mädel habe ich einen Bericht geschrieben.
need
together...

-
-
19 november 2007, 09:10
Donderdag eindelijk kennisgemaakt met ons allervriend Gusto !! Ook mijn langverloren broer 2horny4u leren kennen ... Gusto had gelijk dat er betere dagen geweest zijn in GT ook ik vond de kwaliteit maar magertjes... mischien ook te verwend geworden... de gezelligheid moest ook niet van de dames komen..
Ik denk dat ik het niet zolang volgehouden had als Gusto en 2horny4u niet aanwezig waren geweest.. WE hebben wel ontzettend gelachen en zijn zelfs tot een nieuw credo gekomen.
Dit nadat ik met die lange roemeense dame waar Gusto het over had, Cheyenne, weggeweest ben... dit korte relaas is te lezen op haar thread..
Dit was geen superbijzonder kamerbezoek ..dame is echt profi en 2horny vroeg me na afloop dus hoe het was gegaan... en of het wat was.. Mwoah zei ik niet slecht zolang je maar niet in de bek spuit .. dus met andere woorden voor 50 euro val je er geen breuk aan maar ga er geen 75 euro aan besteden... hier hebben we ontzettend om gelachen en was ons credo de rest van de avond..
Al met al was het weer heel gezellig dankzij de collega ijsberen ooh ja het eten was weer helemaal bagger.. 2horny kreeg van een van zijn vriendinnetjes een bordje voorgeschoteld en ik zag het meteen al dit wordt niets vandaag... 2horny heeft een paar hapjes van het vlees gegeten en het ook op zij geschoven..
Blijf dit jammer vinden dat de catering zo slecht is... heel af en toe heb je geluk dat het redelijk goed is maar meestal is het slecht... ik snap niet als ze het zo moeilijk vinden waarom ze niet fatsoenlijke catering regelen ... betaal dan wat meer ervoor en krijg dan iets fatsoenlijks... voor mij part laat je mensen bepalen of ze warm willen eten of niet door het entree daarop af te stellen..bijv 40 euro zonder warm eten en 55 euro voor met eten dan hebben ze 15 eur pp om iets fatsoenlijks op tafel te zetten wat mij toch niet moeilijk lijkt...
maar ja dit is iets waar al lang over geklaagd wordt maar blijkbaar door de clubleiding niet belangrijk gevonden wordt !!
-
-
19 november 2007, 15:27

seqoya
Blijf dit jammer vinden dat de catering zo slecht is... heel af en toe heb je geluk dat het redelijk goed is maar meestal is het slecht... ik snap niet als ze het zo moeilijk vinden waarom ze niet fatsoenlijke catering regelen ... betaal dan wat meer ervoor en krijg dan iets fatsoenlijks... voor mij part laat je mensen bepalen of ze warm willen eten of niet door het entree daarop af te stellen..bijv 40 euro zonder warm eten en 55 euro voor met eten dan hebben ze 15 eur pp om iets fatsoenlijks op tafel te zetten wat mij toch niet moeilijk lijkt...
Komen er minder ijsberen omdat het eten slecht is? De vraag stellen is hem beantwoorden. Het interesseert de eigenaren geen zak of wij klagen over het eten.
-
-
19 november 2007, 16:42
nee mischien interesseert het ze niet maar dat komt wel zodra de andere concullega's het beter gaan doen qua dames.. bijv. een Ying Yang en mischien als PHG weer meer kamers zou krijgen... bij bijv ying yang is het eten wel goed geregeld zo zie je maar dat t wel kan..
alleen in hoeverre vind men de klant koning en gaat men voorop in de concurrentiestrijd ik weet dat arrogantie altijd afgestraft wordt dus zozal het bij GT ook op een gegeven moment gaan.. blijf het jammer vinden.. maar goed de chinees en shoarmatent hebben goude tijden
dus voor de lokale middenstand is het goed
-
-
19 november 2007, 19:34
Lena weer terug
Vandaag was het al vroeg druk met de dames voor een maandag. Weer veel nieuwe gezichten en een bekend gezicht aan de Theke bij het weggaan........Lena is weer terug:D
Het blijft een beauty en een gezellige meid
-
-
19 november 2007, 19:55
eten GT
Bij mijn laatste bezoek aan GT van 9-11 was het eten boven verwachting goed en ik was niet de enige die dit concludeerde. Met mij een aantal ijsberen die normaal gesproken bij het zien van het eten meteen een bestelling doen bij de plaatselijke chinees cq. joegoslaaf.
Gr.
LuckyP
-
-
19 november 2007, 21:49

LuckyP
Bij mijn laatste bezoek aan GT van 9-11 was het eten boven verwachting goed en ik was niet de enige die dit concludeerde. Met mij een aantal ijsberen die normaal gesproken bij het zien van het eten meteen een bestelling doen bij de plaatselijke chinees cq. joegoslaaf.
Gr.
LuckyP
Maar we leven nu alweer DD 19/11/2007
in 10 dagen kan weer veel gebeuren 
Grtz Listige

....Verliefdheid is een moment van waanzin. Het is onmogelijk lang vol te houden, dan zou je echt gek worden....:krach:
-
-
20 november 2007, 18:36

rob10
Vandaag was het al vroeg druk met de dames voor een maandag. Weer veel nieuwe gezichten en een bekend gezicht aan de Theke bij het weggaan........Lena is weer terug:D
Het blijft een beauty en een gezellige meid

Ze komen toch allemaal weer terug .... het is bijna voorspelbaar.
Het is gewoon een soap: je kan er altijd binnenlopen en je mist niks (maar tegelijkertijd heel veel
), de hoofdrolspelers wisselen elkaar af, nieuw talent dient zich aan, je hebt goede en slechte tijden, je kan rustig in een stoel blijven zitten (:D), ze zijn dol op schoenen, er zijn continu come-backs van oude sterren. Eigenlijk het enige wat afwijkt zijn de verhaallijnen .... die zijn gecompliceerder, als je ze tenminste allemaal wil en kunt volgen :D
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman 
-
-
20 november 2007, 19:06

Mauriceyep
Ze komen toch allemaal weer terug .... het is bijna voorspelbaar.
Net zoals Sinterklaas en Zwarte Piet :D
-
-
20 november 2007, 19:27
Zaterdagavond scheen het heel rustig geweest te zijn met ijsbeertjes. Er was weer een overvloed aan dames aanwezig. Dat heb ik wel anders meegemaakt op een zaterdag.
:wink:
-
-
20 november 2007, 19:59

Babbel
Zaterdagavond scheen het heel rustig geweest te zijn met ijsbeertjes.
Die zaten allemaal in een goed restaurant...
.
-
-
24 november 2007, 21:05
-
-
26 november 2007, 09:47
First post ... First question
Hi everyone ...
My first post here will be a question addressed to frequent Golden TIme visitors ... Has anyone seen melisa lately because I ve not seen her in my last two visits early this month and I wondered if she was back from holidays.
Sorry maar mijn nederlands is nog en beetje slecht so ik denk het is beter voor alles als ik in engels post...
Alvast bedankt voor u antwoord ...
-
-
26 november 2007, 13:29
-
-
27 november 2007, 20:19
Ik probeer reeds lang een beetje discipline in acht te nemen.
Maar elke keer opnieuw... na enkele uren/dagen wordt de drang alweer te sterk!!!
Keer na keer na keer...
Bestaat er zoiets als een Zelfhulpgroep GT?
Please advice...
-
-
27 november 2007, 23:03
zelfhulpgroep GT begint ...bij jezelf...

infrared
Ik probeer reeds lang een beetje discipline in acht te nemen.
Maar elke keer opnieuw... na enkele uren/dagen wordt de drang alweer te sterk!!!
Keer na keer na keer...
Bestaat er zoiets als een Zelfhulpgroep GT?
Please advice...
Hoi Infrared,
dat brandend gevoel wat je nu hebt, herkennen velen van ons als ervaren GT bezoekr vast en zeker.
Gusto stond een dikke 2 jaar geleden in dezelfde brandende schoenen..
Probeer contact te leggen met ene ervaren GT bezoeker, die zijn er genoeg.
Zij zullen je, onzichtbaar voor de dames wel aan het handje nemen en je proberen te behoeden voor die valkuiltjes die die mooie, leuke, lieve,het goed met je voor hebbende dames, voor nieuwe beertjes uitzetten..
Een leuk spel trouwens om die wat te omzeilen...
Tot je iemand gevonden hebt , een advies. Neem enkel contant geld mee, en leifst in wat je maximaal wil uitegeven... Niet om lekker Hollands te doen, nee, in een , zonder twijfel fantastisch mooie roes in een middagje Golden Time, kun je gemakkelijk honderden Euri's besteden aan al dat moois en lekkers...
De mooiste roes is toch degene waar je later geen kater van over houdt... Zou jammer zijn dat je als reactie zou besluiten nooit meer GT binnen te stappen...Zal overigens zelden gebeuren denk ik...
weet niet hoe "groen"je in deze wereld nog bent.. geniet er in eerste instantie van, zolang de fascinatie je boeit, is het geweldig mooi en waard om ervan te genieten.
De grenzen zul je ongetwijfeld gaande weg duidelijk worden.
Leer het spel kennen en speel het mee volgens de regels, dan kun je lang ervan genieten. Heeft Gusto niet van zichzelf, maar uit de mond van een zeer ervaren GT bezoeker van het eerste uur, nou van de eerste dag....
Hij komt nog steeds dus het ís mogelijk...
Mucho Gusto, Gustomass.
need
together...

-
-
28 november 2007, 22:49
Ga ik weer een keer incognito naar GT kom ik Tiga tegen
We gaven het stokje door want ik stapte naar buiten en hij wilde gaan eten in GT :D
Ik had me uitstekend vermaakt met Bianca, Constancia en nog een huwbare dame. Het is voor mij al heel wat dat ik de eerste twee namen heb onthouden 
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten