Afgelopen vrijdag was het dan zover.
Met 2 andere ijsbeertjes afgesproken om het week-end in te luiden in YinYang.
Zoiets begint volgens het ijsbeertjes protocol...
Maandag morgen, smsje binnen van 2Horny4u ..."ben vrijdag middag wellicht vroeg klaar in Weert" "wat dacht je van YY??"
Een tijdje geleden al met hem afgesproken eens naar YinYang te gaan op een nromale dag. Hij had wel een , kort bezoek gebracht tijdens zo een feest, maar dat bleef bij enkele uren...
Gelijk maar Seqoya ingeseind, en jawel hoor, deze iets ferquentere YY bezoeker, wilde best proberen de komende 3 dagen te bereiken dat de vrijdag middag niet verbrast zou worden aan iets anders dan ..jawel hoor, een saunaclub bezoeken..
Na een serie afstemmings smsjes kon ik op donderdag een sms-je de deur uit doen.
Vrijdag kort na de middag zal YinYang wordne bezocht niet door de drie muskettiers, maar door Die Drei Muschi Kettiere".
Na een flinke slalom over de in aanleg zijnde A73 uiteindelijk toch om 13.30 uur bij YY aangekomen.
best al druk op de parkeerplaats.
Seqoya was er al en 2Horny4u was ook nog op tijd binnen voor 15 uur, dus voor hem ging ook nog, een beetje tot zijn verbazing, dit paradijsje open voor 35 euro..
Het was vandaag echt gezellig in YY, gezellig zoals Gusto het de afgelopen anderhalf jaar eigenlijk niet meer had beleefd.
Al gauw stond een blonde Duits-Cubaanse dame bij ons, die wel heel goed gebekt was. Omdat ook wij flink wat bij te praten hadden, zeker nadat er een nieuw groen ijsbeertje bij ons kwam, werden we al gau gepromoveerd to "wascheweiber". Wij als authentieke Brabanders verstonde al heel snel dat we gewoon waswijven waren , hetgeen niets meer of minder aangeeft dat we te veel staan te ouwehoeren....
Overigens het nieuwe ijsbeertje had vanmiddag zijn eerste bezoek aan YY en zelfs zijn eerste bezoek aan een Saunaclub...Nou OnkelJoseph, je ziet, je bent nooit te oud om in te haken..Gusto mag dat zeggen want hij is zelf ook al bijna 3 x 17 jaar oud...
Dat hij ons niet voor het lapje hield bleek uit een kleine anekdote... Er was veel vrouwelijk schoon, veel voor de bar, maar ook een hele mooie blonde achter de bar..gek hè, wat niet bereikbaar is , vinden we altijd net effe iets interessanter...en uuh nee hoor, het gras is altijd groener achter de bar dan voor de bar.... nee , deze kwalificatie was op deze wonderschone blonde dame( let wel, helemaal niet Gusto's interessegebied) zeker niet van toepassing...
Op gegeven moment viel het ons op dat we in een saunaclub waren en toch gewoon in het nederlands konden bestellen.... nam wel beetje de charme weg,maar daar konden we wel over heen komen...
Op gegeven moment kwam ter sparke welke talen deze blonde zou spreken...Nou Duits, da's nogal logisch.. "Zou ze ook Frans kennen" . Mooi en een beetje hilariteit vanbinnen bij me, maar OnkelJoseph vroeg inderdaad of ze naast Duits ook Frans sprak.... Hiermee had OnkelJoseph bewezen dat ie nieuw in het vak was en we hebben hem van harte opgenomen in ons midden. Bij mijn weten de naam van het ijsberenforum.nl slechts één of twee keer genoemd, en wat zie je, de eerste berichten zijn er al.
Een heel mooi en nuttig forum, zonder meer...
Er waren veel vrouwen in YY, meer dan voor een half jaar terug. Even Luana welkomgeheten, inmidels toch 3 keer een kamergenoegen mee mogen heben, en jawel hoor, deze dame reageerde heel koeltjes opd e haar gebruikelijke manier. Als haar service nog is zoals voor een half jaar, dan zit het nog wel goed met Luana..
Vele damejes kwamen even gedag zeggen. Een mooie slanke dame, naam???, we noemden haar al snel Pocehontas... JHad haar lange sluike haren mooi juist over haar nog jonge mooie brostjes hangen, leuke meid, maar het was voor Gusto nog vroeg en Seqoya was heel strikt, mooie meid, maar ze had hem als eerste moeten proberen te versieren....
Enkele dames probeerden zich nog aan me te presenteren, en uiteindelijk kwam een heel mooie tsjechische dame bij me zitten, bestelde ene drankje en we raakten aan de praat.... Met handen praatten we ook en al gauw waren haar handjes leuk op verkenning. Nu heeft Gusto niks tegen dames, niks tegen Tsjechische dames, niks tegen hele vriendelijke dames en het meisje presenteerde zich heel aardig... een mooi tafereeltje....
tja, de avond ervoor was Gusto dan welk bij Jenny's geweest, maar, geloof het of niet,. was enkel voor de koffie en soep en lekker warm eten...
Gusto wilde nu voor het avondeten even lekker genieten en ging met de dame mee. ze heete overigens Jessy, oooeeiiii , da's bijna ....Jenny...
Op de kamer een aardige sessie gehad. Ze had me in de bar een massage beloofd, had olie en al bij....
In kamer 15 mocht het uiteindelijk gebeuren, maar we kwamen er niet binnne voordat we toch 10 minuten gewacht haddne op de sleutel...Nou vind Gusto zoiets helemaal niet erg en een beetje opvrijen bij de trappen...mmmmm..
De kamer was prima, heeel mooie spiegel tegen het plafond.....is echt een heel mooi extra wat je enkel in YY tegen komt, althans wat ondergetekende tegen komt. Jenny!!!!, kom es kijken, hoe mooi!!!.
Begonnen met de massage, was heel aardig.... heb met haar voor half uur afgesproken en als de honger groot zou worden....
Enkel al dat afspreken, dat regelen en die tijdslimiet, dat is Gusto al flink ontwend en eerlijk gezegd, kan ie daar niet meer aan wennen.. eenmaal gewend aan geen klokkijken, ook , lang na sluitingstijd komen ze in Xanten ook wel aangeven wat de bedoeling si, nee dat sex hebben met een leuke dame met een tikkend klokje in mijn achterhoofd, nee dat is het niet meer..
Leuke sessie met Jessy gehad, het fascinerends was zeker ons tween in de plafondspiegel, sjonge jonge wat mooi.wat geil en dan die mooie lange haren van deze dame..heel mooi.
Pijpen en neuken was OK, zonder meer....
Maar Gusto's verwachtingen liggen blijkbaar na 28 maanden dermate hoog, dat deze mooie sessie niet meer als apart bestempled kan worden.
GT wasze 3 dagen geweest, maar nadat Tatjana haar , omdat nieuw , 10 euro had gevraagd voor handdoekgebruik, heeft ze haar kont gekeerd , en wel in de richting van GT en haar Muschi in de richting van YY.
Ze voelt zich er lekker thuis en dat is hééél belangrijk...
Verder lekker aan de bar, en nog lekker geeten met vriend 2Horny4u. Een hele analyse van clubbezoek met alles eromheen verder stapten we het restaurant uit. Een perfecte plek in YY overigens waar , bij mijn weten vrijwel alle clubs een puntje aan kunnen zuigen...
Nee, ik ga in dit verband niks zeggen over GT of over Xanten...
Nu in de bar aan andere zijde plaatsgenomen..hier was het nog gevaarlijker....
Toch kon vriend 2Horny4u nog niet echt zijn draai vinden en uiteindelijk is ie qua dames, onverrichter zake zijn saunaclubpad vervolgd... Tja, heb je het eenmaal goed te pakken met dames in bepaalde clubs..dan valt het niet mee...
Overigens Seqoya moest op tijd ergens zijn en moest ons helaas véélk te vroeg verlaten.
Hij had niet een YY dag zoals ie placht te hebben.
Het was druk in de club, dat zeker.
Lees later dat er 60 dames geweest zouden zijn.....
Nou had Gusto wel iets anders aan zijn hoofd dan (dames)koppen tellen, maar toch heeft ie veel rond zitten te kijken...
Verder dan een goede 40 dames is ie zeker niet gekomen.
Het mooie, zeker als je redelijk nieuw bent in een club, is dat dames je komen opzoeken en dan even blijven hangen... Nu heeft Gusto toch niet op zijn voorhoofd staan welk type dame hij een zwak voor heeft. Hoe het dan komt dat van de 3 aanwezige afrikaanse dames er 3 in korte tijd met me komen kennis maken....Joost mag het weten...het overkomt en het is lekker.
2 van de 3 waren heel mooi en lekker en jong... leken niet ouder dan mijn dochter dus ja, dat lukt dan niet echt. maar wel gezellig en eentje was gewoon superknap...
De lekkerste, kwam als derde hangen en bleef gelukkig het langst aan me plakken... Gusto, inmiddels gewend aan eigenlijk continu dames te aaien, strelen, vasthouden, wat masseren, doet dat in deze saunaclub ook. wellicht verwachten ze hier dan ook ene kamerbezoek.....maar dat's is nu eenmaal meer iets voor in een Party Treff.
Toch bleef afrikaanse Jessy lang babbelen, een leuke dame, ze kent me nog van GT, dan moet ze daar Sarah geheten hebben, volgens Gusto's Excell bestandje...
Toch jammer dat het kruid en het te besteden bedrag inmiddels verschoten waren.Jammer, moest Jessy laten lopen en heb daags erna de recensies gelezen... Dat had iets heel lekkers gewordne kunne zijn.
Maar ja, You can't have it all....
Al met al tegen 20.45 uur afscheid genomen van de drie afrikaanse lekkertjes om me heen..Deze man moest sterk zijn en het is hem gelukt...
Al met al een ,mooie YY dag, een van de mooiste die ik daar heb meegemaakt. even leek het mis te gaan , toen er tegen etenstijd 3 figuren binnen kwamen, maar daar is het gelukkig bij gebleven.
De dames waren gemiddeld best mooi te noemen. dat zeker.
Leuk om zo weer eens te verkennen, maar het fascinerende wat Saunaclubsbezoeken een dik jaar terug nog op Gusto hadden, is behoorlijk wegge ebd.
Hoe het verder gaat, dat zien we morgen dan wel weer.
ps Jenny is op de hoogte dus niemand hoeft haar in te lichten. ze weet toch wel waar Gusto uiteindelijk weer terug komt en dat weet Gusto ook.
Honger kan je elders krijgen, maar eten doe ik nog steeds in Xanten...
gustomass die Jenny wel als buurvrouw zou willen...