Pagina 24 van 178 EersteEerste ... 142021222324252627283474124 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 576 t/m 600 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanalkemade Bekijk bericht
    daarom moet ik zeker naar Babylon toe met al die positieve recenties. Vanaf huis is het 3 uur rijden (zonder file) , dus een flink eind. hoe doen jullie dat? overnachten of handige planningtips?
    Verhuizen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

2. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (21 oktober 2017),stimpy3 (20 oktober 2017),swazontneuf (20 oktober 2017)

Last Online
    10 oktober 2019 @ 08:44
    Discussies
    0
    Thanks
    53

Standaard

.. dat zou een goed idee zijn

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanalkemade Bekijk bericht
    daarom moet ik zeker naar Babylon toe met al die positieve recenties. Vanaf huis is het 3 uur rijden (zonder file) , dus een flink eind. hoe doen jullie dat? overnachten of handige planningtips?
    Afhankelijk van je budget kun je in de buurt vrij aardige goedkope hotelletjes boeken......................
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

Last Online
    9 januari 2025 @ 11:59
    Discussies
    1
    Thanks
    9

Standaard

Zal het weekend eens gaan testen......

Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Kurz eine Info zu der momentanen Seite unseres Clubs Babylon:

Ich war Freitag vor Ort, deshalb mit eigenen Augen /nicht/ gesehen:
    Gesichtet = ist wohl der Status = in den letzten 2 Wochen einmal im Club gesehen worden
    angekündigt/ AWL = von der Liste fehlten 15 Frauen (möglicherweise frei oder schon länger abwesend)

Deshalb mein Tipp:
    wenn ihr wegen einer bestimmten Frau in den Club wollt, bleibt Euch es nicht erspart dort am gleichen Tag oder
    Vortag anzurufen. Hab ich auch gemacht und hat funktioniert!

Wens u veel plezier

vanKees

7. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

biged (22 oktober 2017),cheasehead (22 oktober 2017),Manureva (22 oktober 2017),swazontneuf (22 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

In de week wat nagedacht of de reis naar Babylon Elsdorf de moeite waard zou zijn. De AWL zou onbetrouwbaar zijn enz....Valt er plotseling een code in mijn mailbox van een verjaardag aldaar. Ik zou op de lijst staan. Een belletje later was ik er zeker van dat in ieder geval één persoon van interest aanwezig zou zijn en de reis gemaakt. Om vijf voor elf mocht ik naar binnen als tweede gast. Anita heette mij hartelijk welkom. Sleutel 104 was mijn deel en na mijn gebruikelijk hygiënisch programma het ontbijt aangevallen. De club was nog niet geheel ontwaakt en langzaam druppelden de dames hun kleedruimte uit om ook koffie en ontbijt te nemen. Meteen gemaakt ongenoegen met Alice die haar hand over mijn rug haald en toen mijn hand als reactie over één van haar prachtige billen gleed werd die quasi preuts weggeslagen want 'dat zou extra kosten' betekenen. Het was de aanzet van de hele dag elkaar in de weg lopen, uitlokkingen en reacties die deze dag nog geen kamergang tot gevolg hebben gehad. Alice staat op de shortlist en ik ga hopelijk met haar nog wel eens een kamer inspecteren. De dame waar ik ook in Babylon mijn debuut maakte, Iman, sloeg haar armen om me heen. Of ze me daadwerkelijk nog kende.... Dan zou ik me heel erg gevleid voelen. Helaas was ze de rest van de dag haast niet te zien en was ze een keer vrij dan kwam ik net van de kamer........ Even buiten een peuk gesrrokt met een door bardame Lena (brrrr wat een schoonheid) ingeschonken mineraalwater. Me weer vervoegd aan de stamtafel alwaar ik collegabeer Hoby tegen het lijf liep. Tijdens onze gezellige conversatie kwam Katja langs. Ik verontschuldigde me bij Hoby want ik had ten opzichte van haar nog een belofte in te lossen. Katja sleurde me mee naar een kamer en we hebben gekeken of die voldeed. Katja scoort 70/100 op de Shyman tabel op de onderzochte gebieden. Herhalingsgevaar? de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen.

Het gesprek met Hoby voortgezet. De gezamenlijke interesse besproken die kennelijk van club is gewisseld. Er zijn personen die weten waar ze nu is.
    Emma kwam langs en de Shyman wil perse met deze dame een keer kennismaken. Met haar afgesproken dat we om drie uur een kamer gaan bevolken. Collegabeer Firehawk kwam acte de presence geven. Hij zou meerijden met Pret maar die scheen op het laatste moment te hebben afgemeld. Ook het feestvarken voor wie de verjaardagsparty zou zijn scheen ziek te zijn geworden en derhalve niet komen. Alesia trad binnen en kwam me gedag zeggen. Elke keer wanneer ik in haar ogen kijk krijg ik weer de bibbers van deze KLASSEdame. Ik vroeg haar of ze om 7 uur vanavond tijd voor me zou hebben en ze knikt en zei dat ze er naar uit zou zien. Tot drie uur de tijd nuttig besteed met rondkijken. leuke gesprekjes voeren met Hoby en Firehawk. Dames die langs kwamen bespreken. geintjes met ze maken. Me verdedigen tegen aanvallen van Alice en Georgiana, kortom ik vond het wel gezellig. Veel van de AWL was niet aanwezig. Zeker niet gezien heb ik Zara, Sophia, Susi en Franceska. En er waren er wel meer (nog?) niet. Mijn dag was sowieso al vol. En je hebt eigenlijk maar één goede dame nodig voor een goede dag.

Tegen drieën Emma van haar bank geplukt. Die was nog in de veronderstelling dat het niet heel serieus was maar nu weet ze dat de Shyman geen grapjes maakt met afspraken. Kamer 10 werd onze speelplaats. Een uur later verlieten we beiden heel erg tevreden de kamer. Emma scoort 92/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. Het is een geweldige dame die ook na de kamer regelmatig even kwam buurten en dollen. Harhalingsgevaar: Ja! Ja! en nog eens ja!!!

Firehawk en Hoby hadden inmiddels wat te eten gepakt en de Shyman vond heerlijke varkensbraadstukjes in een warmhoudcloche. Die gingen er goed in. Het hele buffet zag er trouwens goed uit. Daarna veel geouwehoerd, rondjes gelopen door de club. helaas mezelf en teveel dames moeten teleurstellen. Twee nieuwe dames staan in ieder geval op mijn lijstje voor een volgend bezoek.
    Tja dan wordt Hoby geschaakt door Bianca en zit je samen met Firehawk een beetje te praten op de bank voor de bar en roept Alesia je bij zich en fluistert dat ze die bodybuilder naast mij wel wil hebben op de kamer en of ik even reclame voor haar zou willen maken. Firehawk even ingelicht over deze wens en de Shyman ging even roken en toen hij even omkeer zat Firehawk dus bij Alesia, Later vertelde hij met dat hij haar sowieso al leuk vond. Toen ik terugkwam waren ze net onderweg naar de inschrijftafel voor kamers en ze daarom ruim een uur niet meer gezien.

Hoby kwm terug van de kamer en uitte zijn zeer grote tevredenheid over de kwaliteiten van Bianca. Hij heeft een nieuw toppertje gevonden.
    Bij zijn rondgangen door de club was de Shyman op een Hongaarse gestuit die hem zeer interessant leek. Ook had hij een paar maal oogcontact gemaakt met Paris. Haar ogen intrigeerden me mateloos maar vooral haar terughoudendheid, verlegenheid, mysterieusheid? Geen idee.
    Kendra kwam bij me zitten om te onderzoeken wat de mogelijkheden waren en ook Valentina toonde meer dan lossen jachtbelangstelling. Albaanse Lulu gesproken en haar gevraagd toen mijn handen op haar rug lagen hoe het kwam dat zo'n mooi meisje zulke verschrikkelijke tattoes op haar lichaam krijgt. Ze worden verwijderd zegt ze zelf. Leuk en energieke dame overigens. Dans de hele tijd vrolijk rond en haalt kattenkwaad uit.

Firehawk terug van de kamer uitte zijn hoge tevredenheid over Alesia. Tja kerel, Ik wist dat allemaal al

Ook de volgende keuze van Firehawk was ook een schot in de roos. Valentina was zijn volgende uur. (na voldoende voorafgaand onderzoek onder alle dames)

Toch een klein dompertje. Om tien voor half zeven komt Alesia naar me toe dat ze een kamer gaat doen met een vriendin (trio) en dat zou wel anderhalf uur kon gaan duren. Niet alle dames komen hun afspraak verzetten. De meesten laten je in het ongewisse. Ik vond het getuigen van haar klasse dat ze dat deed hoe jammer ook voor mij maar ik zei haar dat ik zou wachten tot ze terug was.

Firehawk kon inmiddels mededelen dat Valentina boven verwachting had geleverd.

Om tien voor acht was kwam Alesia de damesruimte en was klaar voor me. Ik vroeg haar of ze nog wilde roken en wat wilde drinken voordat we zouden gaan. Roken had ze al gedaan en drinken haalden we op en liepen naar kamer 20.
    Ruim anderhalf uur later overhandigde ik haar het door haar gevraagde honorarium voor haar tijd en ze was uitermate correct. Alesia scoort 97/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. (de ruimte naar boven neemt steeds verder af....Het overtreffen van zeer hoge verwachtingen blijft voor haar een makkelijke opgave)
    Herhalingsgevaar? Is de paus Rooms Katholiek?

Hoby ging vlak nadat ik terug was de thuisreis aanvaarden en samen met Firehawk nog wat rondjes terras en door de club gedaan tot de Shyman weer oog in oog stond met de eerder genoemde Hongaarde. Ze heet Doris en in de kino na wat inleidende beschietingen bezochten we even een kamer die verbonden is aan de kino.
    Doris scoort 65/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. Herhalingsgevaar is nagenoeg nihl. De kamer had weinig kracht gekost

Het loopt inmiddels tegen half twaalf en de club wordt behoorlijk leger. En daar sta je dan buiten een peuk te roken met Valentina en Paris. Zegt Valentina dat ze bij mijn volgend bezoek zeker met mij de kamer op gaat. Ik zeg dat toe en zeg gelijk dat Paris en ik nu gaan. Opperste verbazing bij beide dames. Valentina laat ons alleen en Paris die eerste verifieert of het geen grap is vlijt zich in mijn armen. Na mijn bevestiging wordt mijn hand op haar borst gelegd en krijg ik een fijne zachte tongzoen. Even later bevolken we samen de kamer naast de uitgang naar het zwembad. Na de inleidende beschietingen zeg ik meteen dat het een uur wordt. Om ten over half een verlaten we innig gearmd die kamer. Paris scoort dan ook 92/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. Herhalingsgevaar? Sigurnost!

Bij het omkleden opstoppingen in de herenkleedruimte. Vele dames in burgerkloffie het pand zien verlaten waaronder mijn iubita Alesia. Met Firehawk op de parkeerplaats onze hobby nog eens besproken en tevreden de weg naar de A61 opgedraaid. Volgend bezoek snel inplannen!

De samenvatting voor de kortlezers onder ons:
    De theke: Anita! Charmant en aardig
    De bardame: Lena! Brr wat een stuk. Prachtige ogen en wederom helaas onbereikbaar.......
    Het eten: Ik heb uitstekend gegeten.
    De wellness: aanwezig. Een gedeelte helaas nog steeds niet gereed
    De dames: AWL niet betrouwbaar. Zoals VanKees zegt voor zekerheid gewoon bellen!
    De club: Heel slecht voor mijn financiële gezondheid

Groet en Respect!!!

De Shyman (GVR)

9. Onderstaande 14 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),biged (22 oktober 2017),blauwebeer (22 oktober 2017),Firehawk (22 oktober 2017),hobie (22 oktober 2017),JonnyFontane (23 oktober 2017),Jooploop (22 oktober 2017),mentholbear (23 oktober 2017),pret (22 oktober 2017),Sjeufke (22 oktober 2017),swazontneuf (22 oktober 2017),VAZKOR (23 oktober 2017),Wentelt Eefje (22 oktober 2017),Wijze grijze (22 oktober 2017)

Last Online
    30 november 2024 @ 00:59
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Een leuke ontspannende dag, die heel anders liep dan ik verwachte, perfect omschreven, daar hoef ik niets meer aan toe te voegen. Afgezien misschien van het feit dat ik de adviezen van Shyman en Firehawk zeer op prijs heb gesteld. Garantie van opvolgen geef ik tot vrijdag, daarna bezie ik het opnieuw.

11. Onderstaande 2 leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (22 oktober 2017),Sjeufke (22 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    149
    Thanks
    4.388

Standaard

Gisteren weer een geslaagd dagje gehad in Babylon. Wel even wennen nu Susi weg is, maar in Babylon komt dat wel goed.

Net voor 14:00 uur aangekomen en was niet zo druk op de parkeerplaats als de laatste keren dat ik er ben geweest nu kon ik tenminste nog fatsoenlijk parkeren. Binnengekomen stonden er al wat meiden klaar. Tanja kwam mij verwelkomen. Al kreeg het later nog een slechte wending met haar.

Snel een rondje gemaakt waar ik Hobie en De Shyman tegenkwam. Beetje bijpraten toen ik op een gegeven moment 2 handen voor mijn ogen kreeg. Ik moest raden maar zou niet weten wie het mocht zijn die ik zou kennen. Het bleek Alice te zijn die na maanden afwezigheid weer terug was. Aangename verrassing. Zag er nog altijd goed uit, heeft er wel een tatoeage bij op haar pols die ze wou uitbreiden over haar hele arm. Verder even leuk gepraat en ging er wel vanuit dat ik met haar ging kameren die dag.

Het was gezellig druk binnen en niet te druk. Even wat gegeten en daarna kwam Tanja weer een poging wagen. Had nog niet zo’n zin en wou deze dag ook niet met Tanja naar de kamer. Na een tijdje kunnen afweren maar ze was er niet blij mee.

Op een gegeven moment zaten Shyman en ik op de bank tegenover de bar, Tanja en Alesia zaten er ook in de buurt. Shyman had zijn afspraak met Alesia al vast gezet. Maar hij was met haar in gesprek waarop Shyman naar mij toekomt en zegt. Ik moest van haar zeggen dat ze je wil neuken.
    Ok dan! Ik vind het wel een mooie meid dus eens kijken wat ze te zeggen heeft. Ik moest tussen haar en Tanja in gaan zitten. Beetje kennisgemaakt. Maar Tanja wou een trio, dat wou ik niet waarop Alesia zei dan ga je maar eerst met Tanja. Ze zijn vriendinnen en wist dat Tanja al de hele tijd achter mij aan zat. Maar ik wou niet met Tanja, waarop ze een beetje fysiek werd met slaan enzo, niet heel hard maar ik duwde haar weg want werd het wel een beetje moe. Toen flipte ze hem helemaal en begon in het Roemeens te tieren. Alesia was ook aan het kijken van wat gebeurd er allemaal. Ik versta geen Roemeens alleen het woordje futem en pula kon ik eruit halen. De rest van de dag geen last meer van haar gehad en werd genegeerd. Voor mij gaat ze het strafbankje op want hou niet van die onzin.

Alesia vond het wel een beetje grappig en zei, maar nu kun je wel met mij naar de kamer. Dat kan inderdaad. Nog een tijdje met haar gepraat en wist van Shyman dat ze goed zou zijn. Ze wou weg gaan en zei je komt maar naar mij toe als je met mij naar de kamer wil. Ik zei laten we het maar nu doen. Dus op naar de kamer. Werd geen tijd verspilt, ze had de bed lakens al bij zich en hoefde zich niet eerst te douchen. Ze begon gelijk te zoenen en tongen. Er werd geen enkele seconden verspilt.
    We hoefden ook niets te zeggen alles ging vanzelf, echt heel goed. Lange tijd liggen tongen met haar waar ik soms even pauze moest maar zij gelijk weer begon. Tijdens het tongen zat ze met haar handje onder aan mij en ik aan haar poesje. Wat ik rustig aan deed maar ze gewillig toe liet.
    Pijpen kan ze ook geweldig waar ze hem gewoon af en toe helemaal laat verdwijnen. Daarna gaan neuken, eerst missio, toen zij bovenop waar ze echt goed haar best doet, lekker in die kont kneden, wat hou ik daar toch van. Toen doggy want die wil ik gewoon met haar gedaan hebben. Heerlijk was het. Nog een paar minuten op bed gelegen wat praten en het uur was al voor bij. Echt een goede kamer en een harde werkster. Je zou het op het eerste gezicht niet zeggen van haar. Maar een goede leuke meid.

Ik hoefde Shyman niets te zeggen wat ik er van vond, mijn gezicht zei genoeg. Goede aanrader van hem. :D
    Hobie was in de tussentijd in de klauwen van Bianca gevallen wat hem wel goed beviel.
    Lulu was weer lekker aan het dansen wat altijd leuk is om naar te kijken.
    Tijd voor wat te gaan eten, smaakte goed. Na een tijd met Shyman en Hobie gepraat te hebben werd ik op een gegeven moment meegenomen door een meisje. Had haar al eerder die dag gezien en gewoon begroet en beetje lachen je kent het wel. Maar niet echt als kameroptie gezien.
    Ze nam me mee naar de bar waar ze zich voorstelde als Valentina, Bulgaartje, 22 jaar oud, 1,60. Siliconen titties wat ik persoonlijk niet vind passen bij zo’n kleine meid. Maar is ook geen dealbreker voor mij. Haar nieuwe borsten waren pas 8 maanden oud.
    Heel lief leuk meisje is het met een schattig stemmetje. Lekker knuffelen en begon mij al te zoenen.
    Haar kontje vond ik goddelijk, dus wou er wel eens een half uurtje mee proberen.
    Was een hele goede kamer die uitliep naar een uur. Heel lekker tongen deed ze en ze doet alles zo lief. Pijpen ook heel rustig en sensueel waar ze soms alleen met haar tongetje zo om je eikel gaat.
    Neuken ook niets op aan te merken. Ook afgemaakt in doggy waar ze plat op het bed ging liggen met haar kontje omhoog gestoken. Hemels was het. Echt een heel leuk meisje en zeker een aanrader. Ook erna is ze nog vaker naar mij toegekomen om even te buurten.

Rest van de avond met Hobie en Shyman doorgebracht. Hobie ging al wat vroeger naar huis, na 2 kamers met Bianca werd het hem te gevaarlijk. :D
    Shyman was vaak weg, hij had een strak schema met afspraken en moest vaak aan de bak.
    Lulu was ook in een gekke bui. Ze had een kerel helemaal onder gekliederd met haar lippenstift. Hij had een paar penissen op zich getekend en overal Lulu. Shyman en ik stonden ook in de buurt. Shyman werd ook nog getagd maar ik kon haar nog afweren. Zelf werd er nog “ficken”boven haar poesje geschreven waarbij ze iedereen langs ging en ernaar wees. Het meisje is pas 18/19 jaar maar al zo verpest. :D
    Verder was dat kleine Cubaantje ook nog aan het dansen daar. Weet haar naam niet. Ze bewerkte nog een kerel met haar hakken en hij kreeg ook nog een paar flinke tikken en werd op de grond gelegd. Hij hield er schijnbaar van want hij werd er zeer opgewonden van. Was wel een hilarisch gezicht, de beren en de meiden vonden het allemaal wel lachen. Typisch Babylon zoiets.

Op het eind van de avond kwam ik nog met Lulu in gesprek. Ze is dus wel Albanese maar gewoon geboren in Duitsland wat ik zo begreep. Ze kwam vragen waarom ik niet met haar naar de kamer ben geweest. Ik zei heb al 2 kamers gehad vind het genoeg zo. Kreeg nog een paar kusjes van haar en we praten nog wat. Ik kon het niet laten en vroeg of ze niet naar school hoefde. Nee, nee zei ze.
    Jawel, maandag ga je je rugzak inpakken, je pakt je fiets en gaat weer naar school. Beetje plagerig bedoelt en we konden er beiden om lachen. Zo een beetje doorgepraat en over haar dag in H7. De volgende keer ga je met mij naar de kamer zegt ze. Ik zal er eens goed over nadenken. Kon er op zich goed mee praten, de slechte recensie houd mij nog een beetje tegen. Maar mocht het zo gebeuren de volgende keer zal ik denk toch een poging wagen.

Het begon langzaam tegen 1:00 uur aan te lopen en Shyman en ik besloten maar eens naar huis te gaan. Hij was nog snel even met Paris naar de kamer geweest en was nu, naar volgens mij 4 kamers toch wel echt klaar.
    Het was nog even wachten met omkleden want was topdrukte, dan maar even wachten op de gang waar alle meiden in hun burgerkloffie lopen, ook leuk om te zien. Alesia en Valentina hebben nog gedag gezegd en toen omgekleed en moe maar voldaan uit Babylon vertrokken.

13. Onderstaande 14 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),biged (22 oktober 2017),cheasehead (22 oktober 2017),De Shyman (22 oktober 2017),duivenmelker (23 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (22 oktober 2017),hobie (22 oktober 2017),Jooploop (22 oktober 2017),mentholbear (23 oktober 2017),pret (22 oktober 2017),Sjeufke (22 oktober 2017),VAZKOR (23 oktober 2017),Wentelt Eefje (22 oktober 2017),Wijze grijze (22 oktober 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 22:10
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht

Op het eind van de avond kwam ik nog met Lulu in gesprek. Ze is dus wel Albanese maar gewoon geboren in Duitsland wat ik zo begreep. Ze kwam vragen waarom ik niet met haar naar de kamer ben geweest. Ik zei heb al 2 kamers gehad vind het genoeg zo. Kreeg nog een paar kusjes van haar en we praten nog wat. Ik kon het niet laten en vroeg of ze niet naar school hoefde. Nee, nee zei ze.
    Jawel, maandag ga je je rugzak inpakken, je pakt je fiets en gaat weer naar school. Beetje plagerig bedoelt en we konden er beiden om lachen. Zo een beetje doorgepraat en over haar dag in H7. De volgende keer ga je met mij naar de kamer zegt ze. Ik zal er eens goed over nadenken. Kon er op zich goed mee praten, de slechte recensie houd mij nog een beetje tegen. Maar mocht het zo gebeuren de volgende keer zal ik denk toch een poging wagen.
    Gewoon doen als ze leuk in de bar is. Die recensie is van haar eerste dag, na al behoorlijk doorgeneukt te zijn... al denk ik dat ik er zelf mijn fikken er niet nog een keer aan ga branden.

15. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (22 oktober 2017),Sjeufke (22 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    Toch een klein dompertje. Om tien voor half zeven komt Alesia naar me toe dat ze een kamer gaat doen met een vriendin (trio) en dat zou wel anderhalf uur kon gaan duren. Niet alle dames komen hun afspraak verzetten. De meesten laten je in het ongewisse. Ik vond het getuigen van haar klasse dat ze dat deed hoe jammer ook voor mij maar ik zei haar dat ik zou wachten tot ze terug was.
    Ik heb wel eens gehad dat dames wamen vragen om een afspraak te verzetten. Maar ben al lang blij als ze het doorgeven. Heb namelijk ook wel es meegemaakt dat een meid niet op kwam dagen voor een afspraak om de redt mee Door te brengen. Tot 6:30 zitten wachten voor niks, terwijl alle andere dames al lang naar bed waren en alternatieven dus ook niet meer beschikbaar waren. Zie ik later dat ze met een party beer Is gegaan, zonder even een seintje of wat dan ook. Dat vond ik niet chique. En al helemaal net nadat ze achteraf geen eens excuses of uitleg gaf. Dat soort dames heb je inderdaad ook die je dus in het ongewisse laten.

17. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (23 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik heb wel eens gehad dat dames wamen vragen om een afspraak te verzetten. Maar ben al lang blij als ze het doorgeven. Heb namelijk ook wel es meegemaakt dat een meid niet op kwam dagen voor een afspraak om de redt mee Door te brengen. Tot 6:30 zitten wachten voor niks, terwijl alle andere dames al lang naar bed waren en alternatieven dus ook niet meer beschikbaar waren. Zie ik later dat ze met een party beer Is gegaan, zonder even een seintje of wat dan ook. Dat vond ik niet chique. En al helemaal net nadat ze achteraf geen eens excuses of uitleg gaf. Dat soort dames heb je inderdaad ook die je dus in het ongewisse laten.
    Ik wil nog benadrukken dat ik duidelijk vermeld dat Alesia de klasse had om bij mij de afspraak te komen verzetten.

19. Onderstaande 2 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (23 oktober 2017),swazontneuf (24 oktober 2017)

Last Online
    23 mei 2023 @ 12:50
    Discussies
    0
    Thanks
    15

Standaard

Hier een newbie - ik ga 1 november voor het eerst naar Bablyon toe, het is nogal een eind rijden en ik vroeg mij af of er niet al te dure overnachtingslocaties in de buurt van Babylon zijn. Ergens meen ik gelezen te hebben dat er in Babylon zelf ook overnacht kan worden, wat best goed in mijn oren klinkt. Op de website kan ik er niets over vinden - zijn er mensen die ervaringen kunnen delen?

Last Online
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simonr Bekijk bericht
    Hier een newbie - ik ga 1 november voor het eerst naar Bablyon toe, het is nogal een eind rijden en ik vroeg mij af of er niet al te dure overnachtingslocaties in de buurt van Babylon zijn. Ergens meen ik gelezen te hebben dat er in Babylon zelf ook overnacht kan worden, wat best goed in mijn oren klinkt. Op de website kan ik er niets over vinden - zijn er mensen die ervaringen kunnen delen?
    https://secured.sirvoy.com/engine/ht...adults=1&code=

22. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (23 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Eine weitere Alternative:
    Du rufst im Club an und fragst nach einen Übernachtung. Denn Babylon hat ein kleines Hotel mit einigen Zimmern
    in der Nähe ( meines Wissens zu Fuß zu erreichen).
    Hab keine Scheu und frage dort nach, Du bekommst die aktuellsten und besten Informationen!
    So kannst Du den Tag und die ganze Nacht geniessen, vllt. kommst Du ja zum Frühstücken am nächsten Tag
    zurück?!?!

vanKees

Last Online
    23 mei 2023 @ 12:50
    Discussies
    0
    Thanks
    15

Standaard

Dank voor de tips, Shyman en vanKees - ik denk dat een overnachtig ter plekke het meest praktisch is als ik ook van plan ben een biertje of wat te drinken :D
    niet letten op de tijd, of de inname, maar alleen maar genieten van het aanwezige :D

Ik ben benieuwd en heb er zin in - mochten er nog ervaren rotten zijn die woensdag, de eerste van november aanwezig zijn, en een greenhorn de weg wijzen - ik houd me aanbevolen!

Last Online
    10 oktober 2019 @ 08:44
    Discussies
    0
    Thanks
    53

Standaard

herkenbaar... voor mij is het ook 3 uur rijden enkele reis. maar wat ervoor over hebben voor al dat moois.

Last Online
    Discussies
    118
    Thanks
    91

Standaard

Letzten Freitag war wieder mal „Babylon-Time“!
    Freundlich von der ED begrüßt, mit den üblichen Utensilien ausgestattet – die ersten zwei Küsschen auch schon bekommen – ab in die Umkleide und Dusche. Dort den babylonischen Enzyklopädist begrüßt, so kann der Tag nur gut werden.
    Bei meinem Rundgang einige neue Gesichter entdeckt, was so zwei Wochenenden Pause und Urlaube der Frauen an Veränderung bringen kann. Bei warmen Sonnenstrahlen auf der Terrasse das morgentliche ‚Gedeck (Kaffee und Zigarette) genossen und weitere Nackedeis begrüßt. Schon wieder begann die Qual der Wahl.

Welche der Frauen sollte meine Stundengeliebte werden? Doch Sie, Alice, nahm mir die Entscheidung ab und Wir verabredeten uns auf später da ein mir bekannter Binnenschiffer schneller war und Sie mir vor der Nase wegschnappte. Aber Er darf das!
    Unser Schäferstündchen fand dann im Liebes-/Herzzimmer statt und Wir gönnten Uns Beide Spaß! Zu Alice muß Nichts mehr gesagt werden. Das gute Gefühl vor, im und nach dem Zimmer ist zigmal mehr wert als nur der ‚Hunni‘! Dafür ein Riiiiesengroßes DANKE!!

Durch die familiäre Stimmung im Club, einige Bekannte mit denen ich auch mal was anderes quatschen kann als nur dieses profane Puff-Blablabla verkürzte die Zeit bis zum nächsten und unabweichlichen Zimmer.

Mit Welcher wohl? Ihr könnt es Euch bestimmt denken: Ja, Anka.
    Sie versteht es, an dem hohen Level nicht nachzulassen und in der zweiten Session ist es mit mir schon nicht ganz einfach. Warum? Alter Mann, nur noch begrenzte Anzahl an *Schüssen*, doch Sie will es unbedingt dass ich zum Absch(l)uss komme. Auch für Anka ein Riiiiesengroßes DANKE!!

Babylon-Service wie immer gut, Essen ebenso und es gab auch Reis! Als Beilage. Der Club war über den Tag gut besucht, dadurch die meisten Mädels gut gelaunt. Richtige Entscheidung der samstäglichen Party aus dem Wege zu gehen. Bis zum unvermeidbaren Schluss fühlte ich mich wohl. Babylon verdient ein Riiiiesengroßes DANKE!!

Bis bald

vanKees

27. Onderstaande 7 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 oktober 2017),bart_007 (27 oktober 2017),duivenmelker (30 oktober 2017),Firehawk (27 oktober 2017),le_belge (27 oktober 2017),Mr Bluenose (27 oktober 2017),Sjeufke (27 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 18:23
    Discussies
    0
    Thanks
    46

Standaard

Afgelopen vrijdag wat later dan gebruikelijk richting Babylon gereden. Bij Babylon zelf waren de overnachtingsmogelijkheden vol en bij Haus Hubert kon ik pas om 11:30 iemand bereiken om een kamer er reserveren, vandaar pas rond 14:00 aangebeld.

Bij binnenkomst begroet door o.a. Jenny (heeft nu krullen), Raissa, Paris en nog wat dames waarvan ik de namen niet ken, betaald, omgekleed en, vandaar de overnachting, enkele pilsjes genuttigd. Was redelijk druk en de dames waren naar ratio in de minderheid, denk max 40-60. Maar enkele toppers, ook van mijn vorige bezoeken waren aanwezig: Violetta, Jenny, Zara, Jeanette, among others.

Uiteindelijk slechts 1 kamer gedaan met dame 1 (ik zal beter mijn best doen volgende keer om te onthouden) een zwartharige Roemeense van +/- 30 met tong en neuspiercing (zat veel op de bank vanuit de bar gezien rechts achter bij de deur naar de tuin). Zeer uitgebreid pakket en uitermate correct. Score 8.

Nog enkele zaken die me opvielen:
    - Drankrekening wederom veel lager dan ik had opgemaakt
    - Lulu veroorzaakte weer klein drama (zie post onder haar naam)
    - Gezellige sfeer

Tot zover mijn eerste verslagje

29. Onderstaande 8 leden hebben Staaltje bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 5 november 2017),duivenmelker (30 oktober 2017),Elmo3108 (30 oktober 2017),Firehawk (30 oktober 2017),mechelen (30 oktober 2017),mentholbear (30 oktober 2017),Mr Bluenose (30 oktober 2017),pret (30 oktober 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Als Jenny krullen had, zijn ze sinds za weer weg

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

31. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Mr Bluenose (30 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Als Jenny krullen had, zijn ze sinds za weer weg
    Wat heb je met d'r gedaan dan??
    Aan d'r haren door de kelder gesleept ??
    Zwarte wolf lijkt zwarte beer te worden...
    En Garde

33. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

billydekid ( 9 november 2017)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Zaterdag 4 11 Erstens komt es anders und zweitens als man denkt.
    Die morgen me tijdig in mijn voiture gezet om maar niet te laat in Elstorf aan te komen. Bij vertrek gaf de navi aan 49 kilometer en 29 minuten. Poh, afzien. Gedurende deze wereldreis overdacht ik hoe ik de dag zou invullen. Beetje bijpraten met Shyman en Firehawk. Een sessie met Susie, misschien eentje met haar nichtje Franseca enzeker een uurtje met Bianca, die mij bij mijn laatste beziek aan Babylon zo heerlijk had verwent (2×). Iets voor 11.00 aangekomen. Mocht direct naar binnen, plichtplegingen aan de receptie afgehandeld en in de kleedkamer direkt op Firehawk getroffen Mijn locker was precies tussen die van hem en Shyman in.
    Toen we naar binnen gingen werden we ter hoogte van de receptie door Susie afgevangen. FH kreeg een innige omhelzing en ik zwaaide en liep door. Oei foutje Of dat mijn manier van begroeten was. Dus terug en de plichtplegingen in deze afgehandeld. Daarna terug naar de kleedkamer. Ruim een jaar geleden had ik voor haar 2 sleutelhangers gekocht en nu al kon ik ze afleveren. Deze uitermate vriendelijke geste mijnerzijds en natuurlijk ook dit bewijs van betrouwbaarheid en snelheid viel uitermate goed bij mijn verslaving. Eindelijk bij de uitgestalde etenswaar aangekomen mijn in gezelschap van ondere andere FH enShyman van een goed ontbijt genoten. Terloops Bianca nog gecomplimenteerd met haar nieuwe haarkleur. Vervolgens kan ik me niet zoveel herinneren. Franseca kwam opvallend vaak langs om " ... Ich liebe dich" te fluisteren , zeggen, roepen en /brullen.
    Op een gegeven moment, stond met Franceska en twee bekende handdoekdragers en Susie te keuvelen toen laastgenoemde aangaf met me te wilen praten. Praten kan altijd en het werd een lang en best ernstig gesprek. Na ongeveer een uur vroeg ik maar om de kamergang want het was best inspannend en ik kwam toch om te ontspannen. Dat lukte dan ook heel goed. Ja en toen was mijn goede voornemen weg. Het werd alleeen noch maar Susie. Shyman verklaarde me hiervoor in een kort onderonsje tot Dombo. Natuurlijk in veel vriendelijker woorden maar de boodschap kwam over en ik deed er niets mee. Tussen door nog samen met FH "ruzie " gemaakt met Susie omdat een fooi van mij linea recta in de speelautomaat verdween. Aan het einde van de avond moesten FH en in op de tasjes van Franseca en Susie passen. Welk een vertrouwen. Overigens kwamen we er veel achter dat " Keine Geld" in het Bulgaars niet synoniem is aan ik heb geen geld in het nederlands. Rond 0.45 vertrokken en om 0.15 (in een bericht hieronder blijkt dat dat 1.15 moet zijn) pas weer thuis. Kamergangen 4, u mocht raden met wie.
    Laatst gewijzigd door hobie; 5 november 2017 om 12:26

35. Onderstaande 10 leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 november 2017),biged ( 5 november 2017),De Shyman ( 5 november 2017),duivenmelker ( 5 november 2017),Elmo3108 ( 5 november 2017),Firehawk ( 5 november 2017),Mr Bluenose ( 5 november 2017),Sjeufke ( 5 november 2017),swazontneuf ( 5 november 2017),Wijze grijze ( 5 november 2017)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobie Bekijk bericht
    Rond 0.45 vertrokken en om 0.15 pas weer thuis.
    "Back to the future" als het ware
    Salutations,

Swazontneuf

37. Onderstaande 2 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

hobie ( 5 november 2017),Sjeufke ( 5 november 2017)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Oei. 1.15 thuis, schijnbaar nog steeds wat beneveld.

39. Onderstaande leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

swazontneuf ( 5 november 2017)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    197

Standaard

Overigens is het niet zo dat wij in afwezigheid van de dames in de tasjes hadden gekeken. Dat deden we pas na hun terugkomst van de "Zigarette ".

Last Online
    Gisteren @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

En zelfs dan: om Liz uit "De Doodshoofdvlinder" van Jan Wolkers te parafraseren:
    "Een tas is een kut. Dacht je soms dat een vrouw niet weet wat er daar bij haar naar binnen gaat."
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 5 november 2017 om 13:55
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

42. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo ( 5 november 2017),Sjeufke ( 5 november 2017)

Pagina 24 van 178 EersteEerste ... 142021222324252627283474124 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten