@ Meme Moo
Als 'de vlag' naar huis is, blijf ik ook thuis.
Dan even de schade opnemen van mijn escapades , maar jammer genoeg voor mij ze blijft maar een (dikke) week in Roemenistan.
@ iedereen
Ben net terug van deel 3 van mijn trilogie, zal niet teveel schrijven nu want ik ben tamelijk moe van deze week. Heb meer woon-neukkilometers gemaakt als woon-werkkilometers, het moet niet gekker worden. Met iubita weer de nodige jolijt gehad, wilde eigenlijk maar één kamertje maken, maar besloot om haar nog een halfuurtje te gunnen zodat ze wat betere zin kreeg, want het viel niet mee voor haar nadat ik gisteren vertrokken was en vandaag was het wederom niet echt druk.
Toen ik naar de ingang liep even voor 14 uur zag ik de bolide van een bekende YY-ganger staan, ik zal maar niet verklappen wie het is want ik weet niet of ie dat wil.
Hij is echter ook tamelijk monogaam de laatste tijd, dus zo moeilijk is het niet om te raden wie het is...
Hebben drie keer redelijk lang met elkaar gesproken en ook samen wat gegeten en hij was blij toen ik even voor 20 uur eindelijk wegging, want praten met een Geert-afficionado blijft moeilijk voor hem. Nee hoor, was maar een grapje, we hebben het voornamelijk over onze beide favoriete dames gehad, de club zelf (en ook de geschiedenis van het gebouw, was héél interessant wat ik te horen kreeg) en de moeilijke situatie voor de dames vanwege de slechte opkomst van beren de laatste tijd. Mijn gesprekspartner vond het persoonlijk niet écht erg, want zo kan hij weer eens op de vrijdag of zaterdag naar de club zonder een claustrofobie te ontwikkelen.
Tja, voor de rest was het eten wel goed, de muziek ook wel, maar ik had het idee dat er niet zoveel dames aanwezig waren, er waren ook amper wachttijden.
Ondanks de geweldige sex en het gezelschap van die veelpleger kon ik op een of andere manier mijn draai niet echt vinden. Mijn favorietje kon het ook aan me merken, volgens haar was ik wat meer gestresst of onrustig dan gisteren. Ik merkte het ook, maar ik kan er geen echte verklaring voor geven. Misschien té vermoeid of drie dagen achter elkaar is gewoon niet mijn ding en eigenlijk is het ook gewoon van de zotte, ik zal dat dus ook niet meer doen. Als je de vorige week erbij neemt kom ik op zes bezoekjes in tien dagen...
Vanaf nu dus weer gewoon één keer per week op de vaste woensdag, daar was ik nog niet zo héél lang geleden content mee en een week is toch zo voorbij.
Maar ja, nu dus nog maar vijf dagen wachten.