Pagina 6 van 46 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1136

Discussie: YY vragenbakje 2018

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

@ Meme Moo

Als 'de vlag' naar huis is, blijf ik ook thuis.
    Dan even de schade opnemen van mijn escapades , maar jammer genoeg voor mij ze blijft maar een (dikke) week in Roemenistan.

@ iedereen

Ben net terug van deel 3 van mijn trilogie, zal niet teveel schrijven nu want ik ben tamelijk moe van deze week. Heb meer woon-neukkilometers gemaakt als woon-werkkilometers, het moet niet gekker worden. Met iubita weer de nodige jolijt gehad, wilde eigenlijk maar één kamertje maken, maar besloot om haar nog een halfuurtje te gunnen zodat ze wat betere zin kreeg, want het viel niet mee voor haar nadat ik gisteren vertrokken was en vandaag was het wederom niet echt druk.

Toen ik naar de ingang liep even voor 14 uur zag ik de bolide van een bekende YY-ganger staan, ik zal maar niet verklappen wie het is want ik weet niet of ie dat wil.
    Hij is echter ook tamelijk monogaam de laatste tijd, dus zo moeilijk is het niet om te raden wie het is...
    Hebben drie keer redelijk lang met elkaar gesproken en ook samen wat gegeten en hij was blij toen ik even voor 20 uur eindelijk wegging, want praten met een Geert-afficionado blijft moeilijk voor hem. Nee hoor, was maar een grapje, we hebben het voornamelijk over onze beide favoriete dames gehad, de club zelf (en ook de geschiedenis van het gebouw, was héél interessant wat ik te horen kreeg) en de moeilijke situatie voor de dames vanwege de slechte opkomst van beren de laatste tijd. Mijn gesprekspartner vond het persoonlijk niet écht erg, want zo kan hij weer eens op de vrijdag of zaterdag naar de club zonder een claustrofobie te ontwikkelen.

Tja, voor de rest was het eten wel goed, de muziek ook wel, maar ik had het idee dat er niet zoveel dames aanwezig waren, er waren ook amper wachttijden.
    Ondanks de geweldige sex en het gezelschap van die veelpleger kon ik op een of andere manier mijn draai niet echt vinden. Mijn favorietje kon het ook aan me merken, volgens haar was ik wat meer gestresst of onrustig dan gisteren. Ik merkte het ook, maar ik kan er geen echte verklaring voor geven. Misschien té vermoeid of drie dagen achter elkaar is gewoon niet mijn ding en eigenlijk is het ook gewoon van de zotte, ik zal dat dus ook niet meer doen. Als je de vorige week erbij neemt kom ik op zes bezoekjes in tien dagen...

Vanaf nu dus weer gewoon één keer per week op de vaste woensdag, daar was ik nog niet zo héél lang geleden content mee en een week is toch zo voorbij.
    Maar ja, nu dus nog maar vijf dagen wachten.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

2. Onderstaande 17 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 oktober 2017),cheasehead ( 7 oktober 2017),Eddy_V ( 6 oktober 2017),Elmo3108 ( 7 oktober 2017),Ethan Cunt (30 november 2021),explo ( 8 oktober 2017),Jooploop ( 7 oktober 2017),licky luke ( 7 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),mathiou ( 7 oktober 2017),pietpotent44 ( 7 oktober 2017),rob45 ( 7 oktober 2017),sofaking ( 6 oktober 2017),sti6 ( 7 oktober 2017),The Pussyhunter (22 april 2018),Wijze grijze ( 7 oktober 2017),yylover ( 6 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Discussies
    61
    Thanks
    1.987

Standaard

Herfst op Yin Yang (06 oktober 2017)

Bleek al snel bij aankomst in het Limburgse plaatsje. Ik arriveerde na een mooie autorit rond een uur of 11:15, en werd vriendelijk door beveiliging en Theke mevrouw ontvangen. Ik kreeg zo’n groot kastje toebedeeld kennelijk omdat ik een jasje aanhad… Mij snel omgekleed en de vrijdag morgen begonnen met een heerlijk cappuccinootje, door en voor mij nieuwe bardame Hailey (o.i.d.) geserveerd. Werd al snel door een voor mij nieuwe dame (Siebel) aangesproken, een dame waar ik zo maar voor zou kunnen vallen…. Duits, ervaren, vrolijk, en ik dacht, toch eerst nog maar even rond kijken. ’t Was trouwens wel een alleraardigst gesprek over haar ervaringen in en buiten de dvp pistes. Ze was kennelijk al een poosje niet meer in dvp land werkzaam, maar besloot na 6 jaar jet nog eens te proberen. In ieder geval gemotiveerd om er iets van te maken.

Ik spotte (na vorige week een ietsje makkelijker) de volgende ladies… Haily (theke), Nikki, Donna, Jade (NL) Sibel, Adeline, Claudia, Andrea, Antonia, Betty, Sandra (D), Cathy (D), Mila (rus), Emily (D), Mara (ro), Celina (ro), de mooie Nicolle (slo), Christina (ts), Nicolle 2 (Ro), Jasmine(Ro), Alexia, Celine (D), Rosa, Claudia, Melany (ro), Michaela (ro), Sonja (Ro), Spirula, Lorena, Simona, Katie, Nikki 2 (nog wel heel jong hoor), Sofia (Ro), Samanta, Lara (D, ook een intrigerende dame), en Liza (good old)….. Ik denk een kleine 45=50 dames toen ik rond 18:30 het pand verliet.

Een prima dag, met een tweetal sessies: eentje met de 21 jarige Antonia (1.75 m. lang haar in twee staartjes dat haar nog jonger deed ogen. Ik gokte het erop. Leuk ding. Leuke sessie, lieftallige inzet.
    En een tweede met de 32 jarige Lorena (Julia Roberts look-alike als je snel kijkt). Prachtige dame, wat een ervaring. Super blowjob, heel aangenaam kameren. Herhalingsgevaar veel te groot….

Werd aangeschoten door YYlover. Altijd leuk bekenden tegen te komen!
    De tuin begon al prachtig te kleuren, en de stormen deden hun best de kleuren te verdrijven. Binnen was het prima toeven. Wat een leuke dag was het weer………

4. Onderstaande 22 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 oktober 2017),Ascari ( 8 oktober 2017),Bluebear ( 7 oktober 2017),cheasehead ( 7 oktober 2017),De Shyman ( 7 oktober 2017),Elmo3108 ( 7 oktober 2017),firstme ( 8 oktober 2017),Jooploop ( 8 oktober 2017),laplagne ( 7 oktober 2017),licky luke ( 7 oktober 2017),lollypopman ( 8 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),mathiou ( 7 oktober 2017),Pandabeer82 ( 7 oktober 2017),phoenix ( 7 oktober 2017),pietpotent44 ( 7 oktober 2017),satanic surfer ( 7 oktober 2017),sofaking ( 7 oktober 2017),sti6 ( 7 oktober 2017),Uit-Drenthe ( 7 oktober 2017),Wijze grijze ( 7 oktober 2017),yylover ( 7 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:24
    Discussies
    48
    Thanks
    5.027

Standaard

Zojuist weer yy bezocht. En moet zeggen dat ik vandaag best positief ben verrast.
    Dat kwam voornamelijk door twee dames van resp. Tsjechische en Slowaakse roots,
    Martina en Nicolle.
    Martina is een rustige sympathieke dame die me een echte gfe heeft bezorgd.
    Nicolle is een beetje een talenwonder. En daarnaast een gezellige en lekkere meid. Met grote inzet lag ze met mij te rollebollen.
    De derde en laatste sessie was met Nederlandse Nadia. Deze keer alleen gekletst op de kamer,
    ik was erg moe, ik was afgelopen 2 weken zwaar verkouden geweest en maar net hersteld nog. En vanochtend al gesport. Ik had best een tukkie kunnen doen maar dat zou in de papieren gaan lopen

Maar al met al best een goeie dag.
    Enig minpuntje was dat ik nog altijd geen Vita heb gespot. Heb geen idee waar ze blijft. Is toch een groot gemis vind ik.
    Maar ik ben blij dat ik dus wat alternatieven heb ontdekt

6. Onderstaande 10 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

Brad Clitt ( 8 oktober 2017),buttlover ( 8 oktober 2017),cheasehead ( 9 oktober 2017),firstme ( 8 oktober 2017),Jooploop ( 8 oktober 2017),mathiou ( 8 oktober 2017),Nedlovefkk ( 7 oktober 2017),sofaking ( 7 oktober 2017),Uit-Drenthe ( 7 oktober 2017),yylover ( 7 oktober 2017)

Last Online
    2 augustus 2023 @ 00:39
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778

Standaard

Tijdens mijn bezoek aan YY zag ik een Russische dame van pakweg half tot eind 30. Geen al te lang haar en ze zat vlakbij de opening vd bar. En ongelukkig hoekje imo. Rood setje aan. Niet superknap wel super sympathiek op het 1e oog.

Iemand enig idee?

8. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 11:08
    Discussies
    61
    Thanks
    1.987

Standaard

Mila (uit Sotsji)

10. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

Nedlovefkk ( 8 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Zonet terug van mijn normale wekelijkse bezoekje, het was een leuke dag voor mij en voor de dames tot aan 18 uur was er ook redelijk wat klandizie.
    Er waren voor mij geen bekende beren (heb ik gelukkig ook eens rust ) en kwa dames was de vaste crew aanwezig, geen opvallende nouveautées of bekende dames die terug van weggeweest zijn. Opvallende afwezigen waren de Poolse dames en Dora (zou ze dan eindelijk gestopt zijn). Enkele Duitse dames zoals Jessica en Me(r)lina ook niet gezien en een aantal Roemse dames waaronder Jennifer 2 en Anka zijn nog steeds spoorloos.

Enkele persoonlijke highlights waren afgelopen vrijdag mijn alweer 75e bezoekje aan de club en vandaag had ik met mijn iubita het 50e kamertje te pakken (en een poos later meteen begonnen aan de volgende 50... ). We hebben veel tijd met elkaar doorgebracht zowel op als buiten de kamer en het was wederom reuze gezellig. Onder het laatste avondmaal vlogen de gespreksonderwerpen van Oranje naar het Europees clubvoetbal, vervolgens naar Genesis en Phil Collins (Mama schalde door de speakers), Nederlandse kaas en K1-fighting (Badr Hari werd genoemd) om tenslotte te eindigen in hoe lekker het bananenijs met chocolade was. Je ziet, mijn iubita is van vele markten thuis, we kunnen over alles praten en we raken maar niet uitgepraat. Maar ja, alibi's eindigen en mijn dagbudget is ook gelimiteerd dus moest ik wederom veels te vroeg weer afscheid nemen tegen 20 uur. Omhelzing, kusjes, zeggen dat ik voorzichtig moet rijden, je kent dat wel.

Eenmaal in mijn bolide reed ik op de parkeerplaats vlak langs een mij bekende dvp die te wachten stond op haar taxi, het was potdorie Mikhela, ons huisnymfomaantje. Ze zei dat ze maar naar huis ging wegens de slechte klandizie, waarop ik zei dat ik naar huis moest omdat ik blut was. Had haar graag meegenomen, maar ja de taxi was al gebeld dus een volgende keer beter. Ze vond dat ik een mooie auto had en ik zei daarop dankjewel voor het compliment. Vervolgens trakteerde ik haar op de 5-cylinder sound tot aan Melick toe, hoop dat ze ervan genoten heeft. Na een korte rit stapte ik drie kwartier geleden héél tevreden uit en begon ik even later met dit verslag te typen en nu is het klaar.

Tot een volgende keer en die zal, mij kennende, niet lang op zich wachten...

12. Onderstaande 20 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 oktober 2017),Bluebear (11 oktober 2017),cheasehead (13 oktober 2017),Elmo3108 (11 oktober 2017),Ethan Cunt (30 november 2021),John mc Snek (11 oktober 2017),laplagne (11 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),mathiou (12 oktober 2017),Meme Moo (11 oktober 2017),Pandabeer82 (11 oktober 2017),phoenix (11 oktober 2017),rob45 (12 oktober 2017),Sjeufke (12 oktober 2017),sofaking (11 oktober 2017),sti6 (11 oktober 2017),swazontneuf (12 oktober 2017),The Pussyhunter (22 april 2018),Wijze grijze (11 oktober 2017),yylover (11 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:43
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Gisteren een periode van 8 weken afgesloten met meerdere bezoeken aan deze club, en deze bijna geheel gevuld met slechts 1 dame. Op een dag uitgezonderd waarbij ik even vreemd ben gegaan met, wat ik dacht, een andere favoriete dame. Maar dan blijkt dat deze dame toch meer een afwerkster is dan dat je altijd hebt gedacht. Klaarblijkelijk heb ik daar een intensieve periode met mijn yy dame voor nodig om dit te ontdekken.
    Een periode die werd gekenmerkt door een paar druk bezochte dagen die je niet had verwacht. Een warme zomerse maandag, of een aantal zondagen waarbij de club bijna afgeladen vol was.
    Dit werd dan weer afgewisseld met veel vrijdagen/zaterdagen (zoals gisteren) waarbij het tot de avonduren erg rustig was, om vanaf 9 uur dan weer vol te geraken.
    Met name in de eerste weken niet al teveel dames, en vervolgens dan een aantal weken later weer (ook op doordeweekse dagen) continue een bezetting van meer dan 70 dames. Grappig om het op dit forum te volgen met eerst commentaren zoals "er zijn te weinig dames" en vervolgens dit zien te veranderen in "er wordt teveel geklaagd/gejaagd door de dames, omdat er juist teveel zijn" .

Heb mij gedurende deze periode op de vlakte gehouden en nauwelijks geschreven op het forum, voornamelijk omdat ik geen zin heb in allerlei opmerkingen over waarom het goed of juist niet goed is om steeds bij dezelfde dame te blijven. Daarover wordt hier al genoeg over geschreven.
    Belangrijk is dat je vooraf hier duidelijke afspraken over maakt met je dame, wat we ook gedaan hebben, overigens het meest door haar geinitieerd. Het is me zelfs gelukt om binnen budget te blijven.
    Voordeel is dat je altijd met rust wordt gelaten door de andere dames, die al vrij snel door hadden dat er met mij geen droog brood was te verdienen.
    Sommige dames negeren je compleet en voor mij dan ook geen optie meer voor andere dagen, maar ook mooi dat een dame zoals Nikkie het nooit nagelaten heeft om mij te verwelkomen en een kort gesprekje niet uit de weg ging.

Gisteren dus mijn voorlopig laatste bezoek, die gekenmerkt werd door een klein drama voor een bevriende beer.
    Maar ook een ontmoeting met 2 jonge Canadese bezoekers die vanuit Amsterdam een dagje YY aan het beleven waren.
    Ze hadden de grootste lol samen. Een van hun had deze club al vorig jaar bezocht en dit jaar besloten om zijn maatje mee te nemen, die dus zijn SC debuut maakte.
    Op mijn vraag of ze al gekamerd hadden begonnen ze beiden te bulderen van het lachen.
    De debutant had 50 minuten gekamerd met een dame en moest 200 euro afrekenen. De dame had hem 50 euro extra gerekend voor ieder standje.
    Overigens geen Roemeense dame.

Nu even een paar weken geen SC bezoekjes en waarschijnlijk komt mijn dame in november weer terug, dit keer slechts voor een paar weken.
    Misschien komt er nog een dagje PSR aan te pas, maar dat laat ik gewoon op me afkomen.

Groetjes uit Limboland

14. Onderstaande 22 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 oktober 2017),Bosco (14 oktober 2017),Brad Clitt (14 oktober 2017),cheasehead (16 oktober 2017),Devante (14 oktober 2017),Eddy_V (15 oktober 2017),Elmo3108 (14 oktober 2017),Jooploop (16 oktober 2017),laplagne (14 oktober 2017),Manureva (14 oktober 2017),mathiou (14 oktober 2017),mynasch (14 oktober 2017),Nulnulzeseneenhalf (14 oktober 2017),Patjax (15 oktober 2017),phoenix (14 oktober 2017),pietpotent44 (14 oktober 2017),sofaking (14 oktober 2017),sti6 (14 oktober 2017),swazontneuf (14 oktober 2017),Uit-Drenthe (14 oktober 2017),Wijze grijze (14 oktober 2017),zeppos58 (15 oktober 2017)

Last Online
    23 december 2024 @ 08:48
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand of het DUO-team Lorena en Mirella nog in YY zijn of ergens anders actief zijn???

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Vandaag weer even afgezakt naar het Roermondse, hoewel ik vanuit het zuiden kom. Het was een kort bezoekje van 13.45 tot 17.45 en heb een uurtje gekamerd met Roemeense Mia (een andere, niet die van Sixsens afkomstig is). Het was wel leuk met haar en heb haar flink doorgeneukt in verschillende standjes om tenslotte te finishen in doggy, wel lekker met die welgevormde kont in het zicht. Het was wel even wennen voor me natuurlijk om na lange tijd weer eens een geheel nieuwe dame naar een kamer te ontvoeren.

Voor de rest was het een vlees noch vis dag, voor mij tenminste, de sfeer was mat en het was niet druk. Omstreeks 15.30 was er toch wel genoeg keus aan dames, waaronder Anka die teruggekeerd is en Duitse Lisa had blijkbaar vandaag niet veel te doen in haar normale job. Er waren best veel dames die ik niet ken, veel oude waardes waren (tijdelijk ?) niet meer aanwezig.

Nu zullen jullie denken, was je iubita dan niet aanwezig ondanks de vorige week gemaakte afspraak... nee, sinds afgelopen vrijdag niet meer gesignaleerd in de club en de communicatie is op dit moment eenrichtingsverkeer. Ik kan wel tig redenen/oorzaken bedenken, maar ja ik moet maar weer afwachten. Snap er eigenlijk de ballen van, maar zal wel aan mij liggen. Dat ik zwaar teleurgesteld ben lijkt me duidelijk (eigenlijk al sinds mijn verrassingsbezoekje op vrijdag, wat dus een sof werd, heb voor de eerste keer een club ongepopt verlaten), ondanks alle beloftes van haar kant wederom hetzelfde. Ik zal voorlopig niet meer naar de club gaan en wacht gewoon af wat er gebeurt, eigenlijk is het ook maar beter zo denk ik, kan ik vooral financieel bijtanken. Wilde naar de Halloween Party gaan, maar daar zie ik voorlopig maar van af.

Ook al valt me dit wederom reuze tegen van haar, ik heb haar toch gemist vandaag, met haar is het in de club zoveel leuker en gezelliger voor me. Voorlopig is er dus een eind gekomen aan vijf maanden vol hoogtepunten, maar ook enkele dieptepunten. Ik wil haar toch bedanken voor deze mooie tijd, ik zal dit nooit vergeten. Of er nog dit jaar of later een vervolg komt, ik weet het niet en ik laat dit ook afhangen van wat haar redenen zijn voor deze handelwijze. Ik had/heb het beste met haar voor, maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer, genoeg andere leuke dames daar. Geen zorgen, ik ben niet op zoek naar een nieuwe iubita, het geeft meer stress dan ik voor mogelijk had gehouden en dat is ook weer niet de bedoeling van deze mooie hobby.

Tot een volgende keer maar weer, weet alleen niet wanneer dat is...

...ennuh gelukkig heb ik de foto's nog.

17. Onderstaande 13 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 oktober 2017),Bluebear (18 oktober 2017),Eddy_V (19 oktober 2017),Elmo3108 (19 oktober 2017),Ethan Cunt (30 november 2021),mathiou (18 oktober 2017),Meme Moo (18 oktober 2017),pietpotent44 (18 oktober 2017),Sjeufke (18 oktober 2017),swazontneuf (18 oktober 2017),The Pussyhunter (22 april 2018),Uit-Drenthe (18 oktober 2017),yylover (18 oktober 2017)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Of er nog dit jaar of later een vervolg komt, ik weet het niet en ik laat dit ook afhangen van wat haar redenen zijn voor deze handelwijze. Ik had/heb het beste met haar voor, maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer, genoeg andere leuke dames daar. Geen zorgen, ik ben niet op zoek naar een nieuwe iubita, het geeft meer stress dan ik voor mogelijk had gehouden en dat is ook weer niet de bedoeling van deze mooie hobby.
    Brad kerel, hoe klote het ook moge zijn, maar deze "mooie hobby" is bij jou compleet uit de klauwen gegierd. En nu maar weer terug met beide voetjes op de aarde en er weer een "gewone mooie hobby" van maken. En met aan het einde van elke kamergang het motto:"Illusion Plopp!" (copyright Sjeufke)!
    Salutations,

Swazontneuf

19. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (18 oktober 2017)

Last Online
    30 december 2022 @ 19:51
    Discussies
    2
    Thanks
    689

Standaard

De ijsbeer komt toch uit het noorden....

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

Ja vroeg of laat wordt je met je neus op de feiten gedrukt,wat je voorheen nooit gezien hebt.
    De dames zitten er echt niet om ons een plezier te doen,maar om de euros.

Last Online
    Vandaag @ 12:24
    Discussies
    48
    Thanks
    5.027

Standaard

Ik begrijp het wel hoor Brad. Schrale troost is misschien dat collega beren
    die al veel langer saunaclubs bezoeken, dit al meerdere malen hebben meegemaakt.
    Zoals ik ook. En dan was het niet 5 maanden, maar 5 jaar.

Gelukkig is het bij mij nooit tot echte verliefdheid gekomen, maar als je sommige
    dames echt al jaren kent krijg je toch een behoorlijke band. Ook al doen de dames het
    Natuurlijk voor het geld, het zijn ook maar mensen. En genieten er daarom zelf soms ook echt wel van, ook al is het werk.
    Heb bijv. ook weleens meegemaakt dat ik een tweede half uur niet hoefde te betalen als ik een massage zou geven. Had ze gewoon zin in.
    En drie keer is me in een saunaclub nzc aangeboden. Niet voor extra geld. Maar gewoon omdat die vrouwen daar zin in hadden (gelukkig kon ik me beheersen en vriendelijk afgeslagen, te gevaarlijk).

Ik mis ook bepaalde dames die tot voor kort jaren in de clubs hebben gewerkt.
    Ik vrees bijvoorbeeld dat Vita nu ook in dat rijtje erbij komt. Die ken ik echt al 5 jaar ofzo. Altijd leuke tijd mee gehad. En ineens is ze mogelijk voorgoed weg. Hoop echt van niet. Maar ja.
    Die dingen gebeuren helaas nu eenmaal. Vrouwen zijn ook niet logisch. Ze handelen vaak uit emotie. En ook zij proberen vaak bewust gevoel uit te schakelen, omdat het voor hun nu eenmaal toch hun boterham is. Gevoelens kunnen hun ook in problemen brengen.
    Probeer jezelf niks te verwijten. Ook al trappen ze soms mogelijk op je ziel.

Anyway. Omdat al mijn favorieten nu mogelijk weg zijn uit yy ga ik komend weekend wat anders proberen.

sterkte Brad.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 18 oktober 2017 om 22:09

23. Onderstaande 8 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 oktober 2017),Brad Clitt (19 oktober 2017),Eddy_V (19 oktober 2017),mathiou (19 oktober 2017),sofaking (19 oktober 2017),tjapko (18 oktober 2017),Uit-Drenthe (18 oktober 2017),yylover (18 oktober 2017)

Last Online
    14 juni 2018 @ 08:25
    Discussies
    2
    Thanks
    5

Standaard

Vandaag ook nog eens een paar uurtjes geyinyangt. En geloof het of niet; dit zwijntje heeft nog eens een pareltje gevonden.

Ken je dat als een dame zich blijkbaar goed voelt bij je, ontspannen, geil, 'nat' gelijk we dat zo mooi zeggen. Als ze dan ook nog eens aangeeft normaal maar standaard service te doen maar bij jou dat tikje meer, dan is de verleiding wel groot om nog eens mee te gaan in de illusie.

Namedropping doen we niet aan mee. Maar voor t eerst in jaren heb ik nog eens eentje getroffen waarvoor ik nog wel eens een 'Brad Clitje' wil doen. Vrouwen die 50 tinten grijs lleuk vinden, zijn er genoeg. In YY is dit slechts de tweede waarvan ik t weet. Uiteraard is dit soort spelletjes niet evident met een dvp, het vergt vertrouwen. Op de één of andere manier, was er een klik en heb ik ook voor t eerst in yy wat we zo mooi "aftersales" noemen, meegemaakt. Al geloof ik dat ze gewoon oprecht sympathiek was. Later nog eens op herhaling geweest in de hoop dat dat een flop zou zijn zodat ik ze uit mijn hoofd kon zetten. Helaas, ik zal toch nog minstens één keer teruggaan voor deze dame om een minpuntje te zoeken, want voorlopig is ze te perfect. Of misschien toch trachten om wat van de illusie te genieten voor ze plopt. Sowieso volgende week terug, als ik zolang kan wachten. Want ze heeft wat dingen beloofd waar k zelfs de halve wereld voor zou rondreizen.

Het informatie-gehalte van bovenstaande is uiteraard pover. Dat besef ik tenvolle, maar we schrijven tenslotte toch allemaal meer voor ons eigen ego, dan voor de collega's. Om toch nog wat info toe te voegen, t was redelijk rustig. Paar nieuwe gezichtjes gespot, sommige uitermate schattig te noemen. Mannen met n fetish voor verveelde gezichten, konden vandaag zeker moeilijk kiezen. Ik heb er ook wat gegeten en dat is zonder problemen ook verteerd enzo zonder enige klachten. De smaak was voor Nederlandse / saunaclub normen ook best ok. Jacuzzi mocht iets warmer, brillenrek naast de sauna wordt door luie mensen nog steeds als kapstok gezien. Veel mannen kunnen de sauna blijkbaar enkel verdragen als ze de deur op een kier laten staan. Ongeveer niemand wast zijn handen na een toiletbezoek. Ik raak die klapdeuren dan ook nooit aan met mijn handen. Voor de eerste keer in de Kino geweest omdat mijn schat-van-de-dag zich daar verstopt had. Best wel leuk ingericht die kelderverdieping. Roemeense seline (beetje mollig, bleke huid blond) geeft een geweldige service en heeft een leuke babbel. Er loopt een zwartharige Hongaarse krullenbol rond, die bijna perfect Nederlands spreekt. Bovendien is ze ook nog eens erg aangenaam gezelschap. Haar vriendin Julia of zoiets (lang zwart haar, siliconen) is ook een aanrader op kamer. Deze laatste jaagt wel, maar ze lost haar beloftes ook in.

Deze paar nuttige fait-divers hebben hopelijk voor sommigen nog wat meerwaarde. Wordt ongetwijfeld vervolgd, t zal ook weer wat centjes kosten en eventueel een klein stukje van mijn hart. Maar als ik eenmaal onder de grond lig, heb ik aan geen van beiden nog wat.

25. Onderstaande 10 leden hebben kapeta bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 oktober 2017),blauwebeer (19 oktober 2017),Eddy_V (19 oktober 2017),FOEF (19 oktober 2017),mathiou (19 oktober 2017),Meme Moo (19 oktober 2017),pret (19 oktober 2017),Sjeufke (19 oktober 2017),sofaking (19 oktober 2017),Uit-Drenthe (19 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Gisteren voor het eerst in de tweede helft van 2017 weer eens naar YY gegaan. Heb de afgelopen maanden frequent en met veel genoegen Babylon in Elsdorf bezocht en wilde simpelweg voor mijzelf een "vergelijkend waren onderzoek" uitvoeren.

Binnenkomst zo aan het begin van de middag en ja, dan is die binnenkomst koeltjes in YY. Geen ontvangstcomité van 10 volledig naakte vrouwen, maar een koele (doch vriendelijke) thekedame en een beveiliger. In de bar, anderhalve mannelijke paardenkop en tweeënhalve vrouwelijke paardenkoppen.

Een aantal oude bekende wandelaars ontmoet en vervolgens met een kameraad gaan lunchen. Prima verzorgd!
    Druppelsgewijs kwamen de dames binnen en wat mij bij velen opviel, die chagrijnige gelaatsuitdrukking. Dames, dat verkoopt niet echt, in elk geval bij mij niet.

De club bleef, gelet de grootte van de club, tot een uur of drie redelijk leeg. Maar één buitensauna rondje later, een goed (met zowel wandelaars als dames) gevulde bar. Alsof Arriva lijn 93 in één klap een buslading had afgeleverd aan de Heinsbergerweg.

Ik kan aan de huidige generatie YY-dames niet aan iedereen een labeltje plakken, maar gespot heb ik in elk geval: Antonia, Elisa, Karina en na ik denk zeker een jaar afwezigheid Larissa (allen Roemenië), Pia (en nog drie, vier andere Duitse "Busenwunder"), Tsjechische Kristina, Poolse Megi, Slowaakse Samantha, Turkse Gülcan, Griekse Maria en een paar Hongaarse dames (helaas onder hen géén Dora).

Ik kreeg mijn draai maar niet gevonden. Het is dat ik een man ben, maar ik gedroeg mij eigenlijk als een huppelkut. Kan, naast het continu geconfronteerd worden met chagrijnige vrouwelijke hoofdjes, ook gelegen hebben aan een paar mannelijke gasten die wat nadrukkelijker aanwezig waren als gevolg van overmatig bierconsumptie. Eentje daarvan werd ook "ff" apart genomen door de security en die gast heb ik de rest van de dag ook geen goudgele rakkers meer zien nuttigen. Prima gedaan YY!

Rond half negen YY "ongepopt" verlaten. Zat te dubben tussen een ronde met Tsjechische Kristina of Slowaakse Samantha, maar het werd uiteindelijk geen van beiden. En mij wagen aan een "baby, baby, what are we going to do?".... not my cup of tea!

Fazit: wellness prima, keuken prima, staf en security prima, sfeer... so-so, dames... kwantitatief op peil.
    Salutations,

Swazontneuf

27. Onderstaande 6 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (22 oktober 2017),Elmo3108 (22 oktober 2017),mathiou (22 oktober 2017),phoenix (22 oktober 2017),pietpotent44 (22 oktober 2017),sofaking (22 oktober 2017)

Last Online
    2 januari 2025 @ 21:02
    Discussies
    62
    Thanks
    252

Standaard

Gister wederom een dag na Y geweest.

rond 1230 aangekomen en omgekleed in een berevel.
    het was nog behoorlijke rustig dus besloten we wat te gaan eten.

zoals gewoonlijk is het eten in YY prima in de hand.
    daarna even uitbuiken in de bar waar de enen na de andere dame binnen kwam.
    tussen 1 en 2 op de bank in de hoek gekeken wie er kwamen
    daar kom ik later op terug de line up

we gingen daarna even liggen in de kino en werd ik al snel onder handen genomen door Christina.
    die was de vorige keer redelijk, ma was nu al behoorlijk met mijn totempaal aan het spelen en TZ.
    dus was ik al snel verkocht.
    ze vroeg of ik het wel eens in de kino had gedaan?
    ik zei "hier in YY niet".
    dus werd het een geile gfe/pse sessie met een 5tal toeschouwers.
    een behoorlijke verbetering dan de vorige sessie.

ondertussen was het al behoorlijk druk qua mannen en vrouwen maar nog een prima verhouding.
    we liepen langs de bar en ik werd aangesproken door Anca.
    ze was heel vriendelijk en hoorde van een iemand anders dat het een goeie is.

dus kamergang nr 2 was in de maak.
    Ze is echt een GFE dame.
    mooi gezicht,lekkere volle kont en een goeie service.

daarna maar bijkomen in de wellness,niks op aan te merken.
    behalve idd de gladde vloer wat al 10000x is gezegd.

rond een uur of 6 gegeten.
    was redelijk het vulde maar niks speciaals (heb wel beter gegeten in YY)

daarna was het mega druk qua mannen en was de verhouding helemaal zoek.
    lange wachttijden bijna geen dames in de bar op de wat mindere dames na.
    denk mannen 100+ en dames 60.
    je kwam gewoon niet meer aan de bak, vaak werden mannen afgewezen omdat de dame al geboekt was voordat ze al terug was van de kamer.

ik had het geluk dat ik op de bank zat en iemand op de plek van Ariana ging zitten en dat ze naast mij ging zitten.
    en zodoende kwam ik met haar in contact.
    we kennen elkaar van zien in LR daar heeft ze voor YY gewerkt.
    ze stond al op mijn to-do list,maar het kwam er nooit van omdat ze gek en raar is.
    het gesprek was dan ook verre weg van ideaal in het begin en had ik sterk mijn twijfels om met haar te gaan.
    toch een poging gewaagd, en zeker geen spijt van gehad.

we moesten behoorlijk lang wachten op de bank beneden.(40min)
    dus had ik maar wat roemeense muziek opzet en meegezongen.
    een van de andere dames die was helemaal flabbergasted en zei wtf jij bent niet normaal, ik ga zeker niet met jouw ooit naar de kamer
    wat ik ten eerste betwijfel en ten 2e wel jammer vind want zij stond ook op mijn lijst.
    ik weet alleen haar naam niet en of het wat is.(ze heeft halflang blond haar zwarte ogen flinke boezem C denk ik en vaak een zwarte teddy aan en zit regelmatig in het hoekje op de bank bij strippaal en is roemeens,als iemand haar naam weet hoor ik het wel)

Ariana een super lieve meid die je echt wilt bevredigen zolang je maar haar met respect behandeld.
    de beste sessie van de dag en misschien ook wel van de afgelopen keren dat ik in YY was.
    zeer hoge GFE gehalte.

daarna was het tijd om na huis te gaan rond 12 uur.
    en de wachttijden waren nog steeds lang.

line up:Antonia,Elisa,daria,penolepe,dana,sandra,mirell a,mara,chistina,anca,Ariana.
    ook nog een groepje van 3 nieuwe dvp's zien binnen komen ,iig eentje van GT elle/ella

YY tot snel

29. Onderstaande 10 leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),Agronymus1 (22 oktober 2017),Eddy_V (22 oktober 2017),Elmo3108 (22 oktober 2017),Jooploop (22 oktober 2017),mathiou (22 oktober 2017),pietpotent44 (22 oktober 2017),sofaking (22 oktober 2017),Wijze grijze (22 oktober 2017),yylover (22 oktober 2017)

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Rond half negen YY "ongepopt" verlaten. Zat te dubben tussen een ronde met Tsjechische Kristina of Slowaakse Samantha, maar het werd uiteindelijk geen van beiden. En mij wagen aan een "baby, baby, what are we going to do?".... not my cup of tea!

Fazit: wellness prima, keuken prima, staf en security prima, sfeer... so-so, dames... kwantitatief op peil.
    De beste oplossing in geval van twijfel is anders, ze allebei meenemen.

Nou, Gülcan, Christina en Maria. Wat een feestje. Ik kijk al weer jaren uit om één van de drie nog eens te ontmoeten, maar heb nooit dat geluk.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

31. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

phoenix (22 oktober 2017),swazontneuf (22 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Discussies
    151
    Thanks
    9.391

Standaard

Disclaimer
    Ditmaal niet een gebruikelijk verslag van een clubdagje. In een eerder geplaatst stukje in het live topic is mijn downside betreffende YY geveegd. Aangezien een aantal van deze zaken een essentieel onderdeel van het verslag zouden zijn hou ik het maar bij onderstaande.

Zaterdag 14/10

Aankomst: 13.30
    Ontvangst: koel en zakelijk door de blonde Amsterdamse
    Terras: Micha en Mara als Roemeens ontvangstcomité.
    Lunch: Voldoende keus
    Wellness: temperatuur bubbelbad aan lage kant, gebrekkige waterdruk douches
    Kamergang 1: Michaela https://www.ijsberenforum.com/forum/...607#post579607
    Terras: bijpraten met niet schrijvende beer.
    Avondeten: redelijk
    Kamergang 2: Mara https://www.ijsberenforum.com/forum/...114#post580114
    Vertrek: 23.45

Overige zaken
    - Mijn M-streak is intact gebleven
    - Opvallend rustig voor een zaterdag
    - Geen DJ aanwezig
    - Sfeer zeer mat
    - Dame die me al meer dan een jaar "stalkt" vroeg me mee naar haar huis te gaan

Conclusie
    Matig dagje dat gered is geworden door de twee dames en het gezelschap van een niet schrijvende beer.

Ik zal tzt wel weer eens in YY belanden, maar er zijn clubs die me momenteel beduidend beter bevallen.

PS: Dit is een puur subjectieve beoordeling van mij (voordat alle fanboys weer menen te moeten reageren).

33. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Elmo3108 (23 oktober 2017),firstme (23 oktober 2017),Giodude ( 6 maart 2020),laplagne (23 oktober 2017),Meme Moo (23 oktober 2017),pietpotent44 (23 oktober 2017),Sjeufke (23 oktober 2017),sofaking (24 oktober 2017),yylover (23 oktober 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 20:18
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Was gisteren bij YY. Wie weet wie de blonde dame is die altijd rondloopt in zwarte
    jarretels en kinky laarzen, is altijd sliploos en bijna altijd bezet.

Last Online
    Vandaag @ 11:07
    Discussies
    0
    Thanks
    481

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijkers Bekijk bericht
    Was gisteren bij YY. Wie weet wie de blonde dame is die altijd rondloopt in zwarte
    i think you are talking about linda.de :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Linda-(Duitse)

Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Discussies
    2
    Thanks
    3.449

Standaard

Deze Linda is de veertig gepasseerd, maar gaat als een liefhebster te keer en bij voorkeur voor haar in de kino. Echt een topper.

37. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

goolfy69 (25 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:53
    Discussies
    2
    Thanks
    82

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijkers Bekijk bericht
    Dan heb ik iets gemist. Sliploos in de vorm van alleen jarretels ?

Last Online
    30 juli 2018 @ 15:29
    Discussies
    4
    Thanks
    262

Standaard

op 25 okt een bezoek gebracht aan mijn favoriete snoep winkel
    Ik was zelf in een maand hier nieter geweest terwijl ik hier normaal elke week wel een binnen wip
    De redenen dat ik niet meer geweest was persoonlijke en lag niet aan de commentaren van de laste weken op het forum
    Na alle minder berichten van de afgelopen weken was ik met een bang hard naar YY afgereisd
    Ik was net iets voor 11:00h de parking opgedraaid en zag nog de laste dames die overnachten in het hotel arriveren waaronder de Duitse Pia
    Voor alle veiligheid had ik al bij de Duitse Lisa geïnformeerd of ze aanwezig zou zijn dus dit was mijn eerste kamer van een ruim uur omdat ik deze Damen in het verleden al een keer beschreven heb ga ik hier niet verder op in maar met een dikke 9,5 op de STI6 index er herhalingsgevaar van altijd als ze er is,
    2de kamer voor een uur met Mirrella deze was juist 2 dagen met een 9,0 op de STI6 index altijd een topper met een bitch kantje
    3de kamer een trio van 1,5 uur met de Duitse Pia en haar Duits/Russische vriendin ben haar naam even vergeten
    Moet zeggen een van de beste trio kamer die ik al mee gemaakt het met een 9,5 op de sti6 index voor trio's
    Het grootte verschil met deze dames en ander trio's is dat deze 2 dames altijd bezig zijn en niet elkaar aflossen
    Het was een gezellige drukte met een 50 tal dames en max 70 beren er werden goede zaken gedaan door de dames in de avond waren en wachttijden voor de kamers
    dit was ook wel omdat enkel de reeks 1,2,en 3 reeks kamers gebruikt weden en niet de reeks 4 en 5
    Na alle berichten dat een stille en saaie bedoeling zo worden toch nog een top dag geworden

STI6

40. Onderstaande 6 leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 oktober 2017),Brad Clitt (27 oktober 2017),Jooploop (26 oktober 2017),Meme Moo (26 oktober 2017),sofaking (26 oktober 2017),Uit-Drenthe (26 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Yinyang – Nog meer aangename verrassingen
    22 Oktober 2017

Vervolgverslag van het oktoberweekend dat begon in Villa Vertigo en eindigt in YinYang.

FAZIT

Goed ontvangst
    Geen controle, geen securitymannetjes aan de deur op dat moment, zelfs
    Ruimere locker dan gewoonlijk langs de muurkant als je de lockerruimte binnenkomt
    Optisch en in aantal sterke line-up, veel nieuwe dames dixit een grizzly in de jacuzzi
    Drukker dan verwacht met de grizzlyberen, de indruk van een goed draaiende tent deze Zondag
    Jagende dames maar niet té opdringerig vandaag
    Veel relax in de goede wellness die eerst niet zo verstikkend warm was. Later werd het bedampter
    De sexy mooie Roxana waar ik vorige maal mee danste op Manele was er niet ;(
    Maar Cila wel!
    Ontbijt en avondeten uitgebreid en zeer goed verzorgd, zelfs na mijn ervaring met keuken van Villa Vertigo
    Het weer viel mee
    Keuzestress even groot als gister, verwachting servicelevel wel naar beneden geschroefd: OFE
    2 goede kamergangen: Céline Dion (nee, niet de echte) en Annabelle (nee, niet die van De Booij).
    Geen derde kunnen doen want werd anders te laat.
    Aanrader voor volgende maal: Maria (Griekenland)

KAMERGANGEN

=> Céline Dion – Seks met een ‘beroemdheid’ – 8,5/10
    => Annabelle – Bunnyseks again – 7,0/10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES YIN YANG: 7,75 / 10

HOTEL EN DIRECTIVES

In Nettetal sliep ik een gat in de middag na de lange nacht in Villa Vertigo en werd wakker met 1 vraag: welke club? Een vrijkaart ter beschikking (die van Babylon) en het kon nu alle kanten op. By Night werd direct uitgesloten: een budget club laat ik niet, onder geen beding, aansluiten op een ervaring in zo’n fantastische tent als Villa Vertigo was geweest. Ik had geen €10 meer over dus sloot ik alle 60€-clubs en de goedkopere clubs die me verder Duitsland in leiden zoals Heaven7 uit. Living Room waar ik eerst wilde gaan werd zo uitgesloten. Er houden dan niet veel clubs over: Golden Time, Yinyang en SixSens. Babylon kon ik ook nog aandoen ipv de volgende week, spaart weer geld. Keuzes, keuzes. Toen ik me omkleedde en me gereed maakte wist ik het nog niet. Toen de man die niet lachen kan naar boven ging, zat ik het forum te doorzoeken. Na mijn afscheid met zijne ernstigheid ging ik naar de wagen. Nog niks. Ik startte de wagen en zette de GPS maar op Babylon…centjes sparen. Ineens dacht ik: ‘Hoe staan de zaken in Golden Time?’. De afslag gemist en naar Golden Time gereden enkele kilometers verder om daar de wagens te tellen (dat viel wel mee op dat uur, het was over half een). Ik stapte uit en werd begroet door de security. Ik maakte een praatje: “Ja, kommen noch viel, viel Leute, ja!”, ging terug naar de wagen, forum checken. Ik besloot Babylon toch volgende week te bezoeken en Golden Time niet in te gaan ofschoon ik vlakbij de ingang stond geparkeerd. SixSens? Te ver buiten de route en de tijd tot happy hour was bijna voorbij. Het werd Yinyang. Een forumbericht dat al die dames met puppy-eyes te zitten wachten op klanten terwijl de berenmeute schouder aan schouder als sardienen in een blik in de club naast me zitten, deed de knoop al snel doorhakken. Als je deze hoop zever over mijn keuzestress nog steeds geeuwend zit te lezen: het werd Yinyang. Ha ja, anders stond dit verslag hier niet! :D De wagen werd gestart en met enfin een keuze in m'n hoofd ging ik naar Yinyang.

...Of toch maar SixSens? Nee, Yinyang: het blijft Yinyang

CLUBVERSLAG

Aankomst en kennismaking

Even na 14u reed ik de parking op die er lang niet zo leeg uitziet. Ik klingelde aan de deur en er werd opengedaan. Ik stond al klaar om m’n plastiekzak open te maken maar er stond geen een om die te controleren op inhoud. Men verondersteld dat de afbeelding en tekst op de deur ivm drugs genoeg is. Later zag ik wel securitymannen aan de deur. Een man aan de balie begroette me en ik betaalde mijn damage van €50 en kreeg een grijze handdoek, dito gekleurde badjas, polsbandje en een sleutel voor een ruime locker helemaal in het begin, komend van de ontvangstruimte in de lockerruimte links. Het zijn kleine kastjes normaal maar deze zijn ruim in de lengte. Ik installeerde mijn gerief, kleedde me uit en ging douche. Daarop ging ik ontbijten.

Uitgebreid Ontbijt

Het ontbijt- en brunchbuffet was ruim en je had veel keuze tussen best heel wat heerlijk uitziend voedsel. Ik had 2 spiegeleieren, dubbele capuccino in een soepkom, cornflakes en een pistolet met confituur gekozen. Ik ging daarbij op en af naar de self-service want er waren 2 goedlachse sexy dames, een grote dame met mooie borsten en een negerin, die duidelijk fun hadden. Met mijn op en af lopen hadden ze nog meer plezier.

Tegenover en naast me kwam een dame zitten. Ze merkte mijn aandacht op en stelde zich voor als Maria uit Griekenland. Met haar had ik een goed gesprek over de Duitse wet die ze verfoeide. Als ze gelijk heeft staat er een uittocht van dames te wachten. ;( We praatten ook over andere dingen en ik heb ze op de todo list gezet. Helaas liep ik ze op verkeerde momenten tegen het lijf: eerst had ik al net een kamer gemaakt en later vertrok zij net met een klant. Het had iets kunnen worden. Helaas. ;(

Wellness

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken: die is erg goed. Alleen de jacuzzi voelt niet erg warm aan maar is niet hinderlijk fris, het is geen Planet Eden-temperatuur. De 2 knoppen zouden elk een andere functie hebben dixit een beer die naast me bubbelde. Ik had elke keer een beer naast me die wilde praten. Een had z’n mond vol over Thailand, toch wel een place to visit. Hij zei verbaasd te zijn dat het drukker was dan de laatste tijd het geval was. Dat is goed voor de club en de dames, toch. Het was niet overdreven druk, gelukkig. Er waren kleine wachttijden in de avond. Ja de wellness werd na elke kamergang en na het eten gebruikt. De buitensauna was in gebruik, het buitenzwembad was dicht. Nu ben ik gauw tevreden en was blij deze maand eens te hebben gebubbeld.

Ambiance en drukte

De ‘ambiance’ in de barruimte was deze die ik van deze club gewend ben: niet overdreven druk goed evenwicht beren en dames in een redelijk formele setting. Geen gehele uitbundigheid afgezien van een dame die haar heupen op haar favoriete nummer slaat of een beer die een dame opheft en er lachend mee rond draait. Een eerder matte atmosfeer zonder hoogschieters waar ik de vorige dag mee verwend was in Villa Vertigo.

Wat er rondliep daar werd ik wel constant geil van, zulke sexy vrouwen die er waren! Soms kan het volstaan te genieten van al dat moois dat er op hoge hakken rondloopt onder een goed glas bier of cola en je te laten benaderen door een dame die haar boezem tegen je borst drukt en zich voorstelt. De dames moeten wel leren omgaan met teleurstellingen. Ze moeten dat omzetten in ander gedrag waarbij ze een hard-to-get en look-what you-miss attitude combineren om de beer alsnog gek te maken. Ze moeten met een verleidingspose afstand nemen. Dat afwijzing frustrerend is en je daar chagrijnig van wordt, is wel te begrijpen.

Naar de avond toe werd het steeds drukker en er waren wat wachttijden voor de kamers. Af en toe hoor je die toon dat aangaf dat de volgende naar een vrijgekomen kamer kan. Het lijkt wel een hospitaal: die toon klinkt er klinisch en de dame krijgt een nummertje mee om met haar te verzorgen beer in ‘de wachtkamer’ te zitten kijkend op het nummer op het display de hare is. Dis wordt er eentje voor de verslavingssymptomen.

Line-up en kamergangen

De line-up was volgens de beer met wie ik in de jacuzzi sprak aangevuld met veel nieuwe dames. En vooral vele mooie dames! Degene die me aanspraken waren snoepjes. Service blijft wel een ander verhaal vooral bij diegene die al de kamervraag stellen zodra je een seconde te lang in hun richting hebt gekeken. Sommige doen het op de man af: “Zimmer?”. Geef toe, het is de beste snelste schiftingsvraag. Dames die correcter waren zoals de Griekse Maria deden dat niet.

1) Een dame die dat veel beter aan boord legde was Céline Dion. Niet de zangeres maar wel een originele werknaam van een sympathiek blondje. Ik lag wat te doezelen in de kino toen ze op me afstapte. Ze wist zich heel goed te verkopen door boven op me te komen liggen waardoor ik zicht had op haar mooie volle borsten. De vormen van haar borsten prikten warm op m’n vel, overduidelijk aanwezig, niet te negeren en ze keek diep in m’n ogen meet haar pretoogjes. Ze vleide zich dan naast me neer en begon me te strelen, liet haar hand naar m’n pik glijden en masseerde die langzaam terwijl ze me aankeek. Ze kuste, ze tongde zelfs. Een TZ-dame, begot. GFE is haar ook niet vreemd. Ik vertelde m’n wensen op kamer en besloot ervoor te gaan. En ik moet zeggen, ik heb er geen spijt van want ze werd het 2de hoogtepunt van het weekend.

=> Céline Dion – Seks met de buurmeid – 8,5/10

2) Na haar zou het moeilijk worden dit geëvenaard te krijgen. Die Maria zou het kunnen maar was nergens tot ik ze ontdekte met een andere beer. Er was heel veel keus als je enkel gaat voor de quick fuck met een optisch mooi ogend meisje. Toen ik Maria weg zag gaan kwam naast Annabelle zitten om kennis te maken. Een bunnytype met grote borsten, sili maar wel goed en zacht, en opgespoten lipjes. Ze lijkt wat op Cila die ik pas ontmoette toen het bijna tijd was om naar huis te gaan. Ik hield eerst de boot af omdat ik wou wellnessen maar later was ze terug en ik ging er voor. Het was geen teleurstelling maar ook geen hoogvlieger geweest. De dame doet wat overacting, wou misschien teveel haar best doen. Ik neem ze het dus niet kwalijk en ik kwam wel degelijk goed klaar. Haar prachtige uiterlijk, mooi lichaam en leuk aanvoelende borsten deden er veel aan. Ze heeft gewoon die neiging nogal luidruchtig te doen. Hoe zeg je zo’n dame dat de stille verleiding en het stille genot beter is? Anyway, ik reken ze het niet te hard aan, we hadden een ongedwongen gesprek en het werd een mooie afsluiter van het weekend betreft de kamersessies.

=> Annabelle – Bunnyseks again – 7,5/10

Restaurant

Nu pas ging ik eten, het was al ver over half acht. Ik had reeds gezien dat ze kleine malse steaks hadden met sauce hollandaise en nog een ander type saus. Enkele stukken genomen met die sausen, veel groenten en frieten. Alles smaakte naar behoren met een goed glas bier. Er was ook kip en zag er ook smakelijk uit. Ik nam er nog fruit als dessert bij. Kortom: goed gegeten en genoten van de dames aan de tafel die vóór mij zaten. You never guess, het is het olijke duo weer: de negerin en de grote diktietige dame. Hebben vast in Duitsland gewerkt want hoorde ze Duits praten. Vluchtelingen van de registratiewet! Ze hadden weer veel plezier en ik had weer veel verlangen alleen jammer dat ik nu naar huis moest.

Einde en conclusies

Daarop maar naar de wellness gegaan om nog een laatste maal te bubbelen en te sauneren. Daarop volgde een laatste cola terwijl ik naar de mooie vrouwen keek. Ik nam alles nog eens goed op want elk bezoek kan de laatste zijn tegenwoordig. De ene club blijft een sluiting boven het hoofd hebben of kan met de CU te maken hebben, de andere is overcrowded, de Duitse clubs kunnen tegen een exodus aan kijken, nee, ik heb dan wel een schitterend weekend gehad mar voel me toch niet zo blij met dat soort vooruitzichten op dit moment. Op deze Zondag heb ik in ieder geval niks negatiefs gemerkt persoonlijk, het bezoek was al even goed als de laatste keer in Mei met dat verschil dat ik nu meer onder de indruk was van de line-up dan toen. Laten we wel wezen: het was een weekend met 4 clubdagen en was behoorlijk verwend.

Ik hoop van ganser harte dat ik gewoon kan terug keren en dat het een dag wordt als deze Zondag. Die was voor mij al meer dan voldoende om de batterijen op te laden voor alweer een lege week. Ook nu schrijf ik dit en het ander verslag van Vertigo volledig op m’n werk. Wat wil je als ze een mens niks te doen geven. En nu zijn de clubverslagen zonder de damesrecensies quasi klaar en de “werkdag” afgerond. Maar heb ik op het weekend kunnen terugblikken en kunnen nagenieten van een goede tijd!

Hiermee eindigt een tourweekend waarvan ik al zeker ben dat die alleen de uitgebreide Hemelvaartstour moet laten voorgaan. Opvallend is dat alle dames Roemeens zijn, zonder uitzondering. Babylon dat nu in herkansingsmodus geparkeerd staat sinds mijn minder bezoekje in Augustus heeft er nu een extra uitdaging bij om dit onverwacht jaar-hoogtepunt te kunnen benaderen of te evenaren. Makkelijk wordt dat niet, maar: het is wèl Babylon!
    De zwarte wolf

42. Onderstaande 20 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),Agronymus1 (26 oktober 2017),cheasehead (27 oktober 2017),Eddy_V (27 oktober 2017),Elmo3108 (27 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (27 oktober 2017),gignnl (27 oktober 2017),jansenroy (27 oktober 2017),John mc Snek (26 oktober 2017),Jooploop (26 oktober 2017),mathiou (27 oktober 2017),pietpotent44 (27 oktober 2017),pret (27 oktober 2017),Sjeufke (27 oktober 2017),sofaking (26 oktober 2017),sti6 (27 oktober 2017),swazontneuf (27 oktober 2017),The Joker (27 oktober 2017),Uit-Drenthe (26 oktober 2017),yylover (27 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Met haar had ik een goed gesprek over de Duitse wet die ze verfoeide. Als ze gelijk heeft staat er een uittocht van dames te wachten.
    Deze kan ik even niet plaatsen in relatie tot YY. De Duitse wetgeving is toch niet van toepassing op niet in Duitsland werkende dames?
    Salutations,

Swazontneuf

Pagina 6 van 46 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten