Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33

Discussie: Juliette ex-Freude

Last Online
    Gisteren @ 19:09
    Discussies
    2
    Thanks
    3.506

Standaard

Laplagne heeft tijdens de White Summer Party weer eens ouderwets lekker met Juliette liggen stoeien. Bij binnenkomst gelijk maar toegeslagen aangezien mevrouw - ze is inmiddels de dertig gepasseerd - het niet al te laat kon maken. Zoals reeds eerder geschreven bij Juliette is succes verzekerd. Ik gaf haar een kleine fooi en toen gingen bij deze voormalige pijpkampioene uit Rusland de remmen helemaal los. Tip van de dag: Juliette werkt meestal op maandag en vrijdag.

Last Online
    15 maart 2025 @ 23:22
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Laplagne heeft tijdens de White Summer Party weer eens ouderwets lekker met Juliette liggen stoeien. Bij binnenkomst gelijk maar toegeslagen aangezien mevrouw - ze is inmiddels de dertig gepasseerd - het niet al te laat kon maken. Zoals reeds eerder geschreven bij Juliette is succes verzekerd. Ik gaf haar een kleine fooi en toen gingen bij deze voormalige pijpkampioene uit Rusland de remmen helemaal los. Tip van de dag: Juliette werkt meestal op maandag en vrijdag.
    Ik heb haar de laatste tijd ook regelmatig op woensdag gezien. Maar betaal jij altijd vooruit dan?

Last Online
    Gisteren @ 19:09
    Discussies
    2
    Thanks
    3.506

Standaard

Natuurlijk niet. Dan zou ik vermoedelijk een primeur in Golden Time hebben. Neem soms - en in dit geval bij Juliette - mijn geld mee naar de kamer. Daarom kreeg ik op de kamer een toegift van deze topper. Werkdagen van de dames zijn inderdaad net zo onregelmatig als het weer deze zomer in Nederland.....

Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Discussies
    67
    Thanks
    10.408

Standaard

Juliette is weer terug in Freude!
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.408

Standaard

Juliette
    Die Russische die ik eerder in de eethoek had gezien was wel vrij en niet veel later zat ik naast haar op een bankje. Ze stelde zich voor als Juliette. Ze kwam mij bekend voor maar ik kon haar niet helemaal plaatsen (ik kwam er pas op de kamer achter dat we eerder met elkaar hadden gespeeld ). Wel Russisch zoals ik al had gedacht en ze zag er van dichtbij nog mooier uit. Ze had super mooie ogen, vraag me niet naar de kleur want op dat moment was ik zo geil dat ik allen nog mij naam kon stamelen. Verder had ze licht bruin lang haar, heerlijke tieten en een lekker kontje. Ze had een lichtblauwe korset aan maar "haar jongens" had ze gelukkig niet verstopt en naar goed Freude gebruik had ze ook geen slipje aan . We kletsen wat en voordat ik het wist waren we al aan het zoenen, een beetje voorzichtig, doch aangenaam. Ze friemelde mijn badjas los en begon mijn jongeheer oraal te verwennen. Ik masseerde haar zachte billen en probeerde niet afgeleid te raken door haar Russische collega die in het bankje tegenover ons zat. Het voorproeven was afgerond en Juliette ging een sleutel halen. Ik had om een kamer gevraagd, die waren helaas allemaal bezet en werd het een fickbox achter de kino.

Juliette prepareerde het bed en trok alvast mijn basjas uit. Het korsetje had zij ook als uitgetrokken, ik trok haar naar mij toe en we begonnen te zoenen. We verplaatsen ons snel naar het bed en zij kwam bovenop mij liggen. Eerst lekker gezoend vervolgend bracht ze haar jongens in stelling boven mij gezicht. Ik begreep de hint en lebberde een voor een haar tieten af terwijl mijn handen haar billen masseerden. Ze kreunde dankbaar en begon daarna mij tepels te likken terwijl zij haar lichaam strak tegen mij aandrukte. Ze maakte haar weg naar beneden en begon mijn ballen te verwennen om mij vervolgens te pijpen. Ze had een goed ritme te pakken, redelijk diep maar geen deapthroat. Ik vroeg haar in 69 te komen en ik bemerkte dat haar poesje al nat was geworden. Juliette heeft een zeer gevoelige clitoris, daarom kan je haar niet als een idioot likken. Ik begon eerst voorzichtig en voerde langzaam het tempo op. Zij zoog aan mijn lul, terwijl ik rustig verder likte. Ik kreeg wel het gevoel dat ze wilde komen maar het wilde nog niet helemaal lukken. Ik veranderde mijn tactiek en zoog op genotknobbeltje terwijl ik haar ook met mijn tong stimuleerde. En ja haar na een paar minuten begon Juliette wast meer geluid te maken, de rillingen liepen haar over het lijf, haar poesje maakt meer vocht aan en toen kwam ze klaar. Ik zal heus wel eens in de maling zijn genomen door een dame maar dit leek mij wel "the Real deal". Ze sprong van mij af trilde nog wat na. Als dank legde ze haar hand op mijn wang en zoende zij mij teder. Toen ze weer bij haar positieven was haalde ze een condoom tevoorschijn, stroopte deze met haar kleine handjes om mijn lul en kwam in cowgirl bovenop mij. Eerst voorzichtig, daarna was het meer uitbundig. Ze kon dit niet heel lang volhouden dus wisselden we naar doggy. Ik schoof mijn lul voorzichtig bij haar naar binnen en hield mij vast aan haar heerlijke billen. Na een paar minuutjes wisselde we naar missio. Ik neukte haar in een rustig tempo terwijl ze ie haar hand op haar clitoris hield. Deze was blijkbaar nog steeds (over)gevoelig. Ik neukte rustig pakte door en pakte haar beide handen beet en drukte deze tegen het bed aan, ik voerde het tempo op en niet veel later spoot ik mijn eerste lading van de dag in het condoom.

Wat een heerlijke meid is dit toch. Ok ze is de dertig gepasseerd maar ze ziet er nog steeds goed uit. Voor het echte beukwerk is ze niet geschikt, echter heeft ze wel genoeg troeven in handen om er een geile sessie van te maken. Juliette maakte mijn apparaat weer schoon en kwam naast mij liggen. We kletsten nog over Nederland en verlieten vervolgens weer de kamer.

6. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

jaro (20 januari 2013),Megaboob (20 januari 2013),SeX++ (21 januari 2013)

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Terug in Gt !

Deze dame herkende ik nog ( na meer dan 2 jaar ) en daarom werd dit de afsluiter. Zeer goede sessie met een hoog academski oralski ! Verder super geile atmosfeer !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

8. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

Dolfie (31 mei 2013),laplagne ( 1 juni 2013)

Last Online
    Discussies
    67
    Thanks
    10.408

Standaard

Volgens is er nog een draadje van deze dame en kan deze samengevoegd worden: https://www.ijsberenforum.com/forum/...269#post177269

Last Online
    3 december 2024 @ 18:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Gisteren na 8 jaar weer op kamer beland met deze Russische. Ze heeft nog niks van haar blowjobkwaliteiten ingeboet. Je zou niet zeggen dat ze al een eind in de 30 is. Tongzoenen behoort nu ook tot haar standaardpakket.
    Laatst gewijzigd door The Saint; 26 oktober 2017 om 10:29
    Het doel heiligt de middelen

11. Onderstaande leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

biged (26 oktober 2017)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten