Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 251
    Last Online
    Gisteren @ 19:37
    Discussies
    58
    Thanks
    2.764

Standaard

Gister waren ze allebei in VV.

Last Online
    Gisteren @ 20:20
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

Ik was afgelopen maandag in de Villa sinds heel lange tijd en ik moet zeggen: het viel me niet tegen, het was natuurlijk ook een prachtige dag met mooi weer en de tuin is gewoon mooi en uitnodigend. Ik spotte daar op een gegeven moment een elegante dame in een verleidelijk jurkje en ze kwam op mij arrogant over, hoeft natuurlijk niet zo te zijn he. Maar ik vond ze afstandelijk en heb dus niet met haar gekamerd.
    VRAAG: KAN IEMAND ME MEER OVER DEZE DAME VERTELLEN, ZE HEEFT DONKER HAAR OP EEN KNOTJE!! IK BEN BENIEUWD.....

3. Onderstaande leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (21 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:41
    Discussies
    318
    Thanks
    18.666

Standaard

De bedoeling was dat ik gisteren naar Babylon zou gaan in verband met het verjaardagsfeestje van Su10027. Echter wegens ziekte kon hij niet aanwezig zijn. De twijfel begon toe te slaan bij mij. Ik dacht eerst aan Salome, omdat er enkele dvp's daar waren, waarmee ik graag zou kameren. En de andere optie was Vertigo, zoals in mijn vorige verslag aangegeven mijn number one club. Daarnaast had The Joker (TJ) mij geïnformeerd, dat de line up vorige week erg goed was, wat voor mij de doorslag gaf om een kptje naar Vertigo te doen.

Aangekomen om 12.15 en zoals altijd zeer vriendelijk ontvangen. Omgekleed en vervolgens naar het eetgedeelte gelopen om een ontbijtje te doen. Nu zullen jullie denken ontbijt na 12 uur, zou dat niet een lunch moeten zijn. Nee, want in Vertigo geldt er nu eenmaal andere tijdzones. Van het ontbijt was niet veel over. Het laatste stukje omelet genomen met wat spiegeleieren, broccoli, champignon met kaasvulling en een stukje brood wat heerlijk heeft gesmaakt.

Mentholbear (MB) begroet, die ook aan het eten was en mij niet zag, omdat hij bezig was met zijn telefoon, welke geplaatst was op een apenknuffel, die diende als een houder. Er kwam nog een beer plaatsnemen bij ons, waarvan gezien zijn gedrag duidelijk te merken was dat hij hier voor de eerste keer aanwezig was. Nadat hij een en ander vertelde over Marisol en dergelijke vroeg ik hem of hij Cvaria (CV) was, wat hij bevestigend heeft beantwoord. MB merkte gelijk op dat ik een goede instinct hierover had. Mijzelf voorgesteld. CV vroeg mij of er ook niet een beer was die er elke dag was. Vroeg hem of hij MB bedoelde, wat bevestigend werd beantwoord. " Die zit meestal in Happy" zei ik. Hierop zei MB: " Die gek komt ook wel eens hier met zijn rugzak en een apenknuffel wat functioneert als een houder voor een telefoon". CV had het nog altijd niet in de gaten dus vertelde MB hem dat hij het was.

TJ was ook inmiddels gearriveerd, die vertelde dat hij vanwege verkeersomstandigheden behoorlijk gezweet had om de happy hour te halen. Verder klaagde hij dat het omelet op was. Ik had maar toegegeven dat ik degene was die het laatste stuk omelet had gepakt. Ik stelde TJ voor aan CV. Na de voorstelling zei TJ: "Ow jij bent degene die wilde weten welke dames de toppers zijn? Nou zet je lul maar voorlopig in een knoop en wacht waar tot zes uur."

In de middag waren er zo een 10 dames aanwezig, waaronder Russische (E)lena, een dame met halflang stijl langhaar, b-cupjes, een tatoo op haar arm en wat vooral bij haar opvalt is de uitgestoken kin. Zij was voorheen werkzaam in PHG, maar vanwege wat omstandigheden wilde zij niet langer daar werken. Naar wat ik gehoord heb, levert zij een top service. Ik had graag met haar gekamerd, maar ze werd geblokt door een Nederlandse beer die zeker 3 keer met haar de kamer op is geweest. Hoog tijd dat er een blokkadeverbod wordt ingesteld in de clubs.

Een andere optie was een prachtige dame in een sexy zalmroze jurk met lang bruin stijl haar. Na haar begroet te hebben, gevraagd of zij nieuw hier was, wat bevestigend werd beantwoord. Vervolgens gevraagd naar haar naam en ze zei: Betty aus Romania die overgekomen is uit een club in Oostenrijk. Toen ze zei Betty deed zij denken aan Betty Boob aangezien zij dezelfde maten had als zij. Desondanks dat ze Roemeens is, zag zij er prachtige uit en heb haar dus geplaatst op mijn to-do-list.

Het was inmiddels rond drie uur en had wel zin gekregen in een verzetje. Ik stond net op het punt om hiervoor Betty aan te spreken, maar op dat moment verscheen de Russische Natasha ten tonele. Voor degenen die het niet weten, in Turkse gemeenschap staat Natasha synoniem voor een dvp. Ze was net wakker, maar zag er geil uit in een lange overhemd. Zij ging wat ontbijten en kwam opgemaakt terug in een blauwe sexy jurk. Ze liep wat rond en was op zoek naar iemand. Vroeg haar of ze mij aan het zoeken was. Hierop zei ze:"later". Na vijf minuten kwam ze terug, blijkbaar had ze degene niet gevonden die zij zocht, dus heb ik haar maar gevraagd: "you go to room with me". Hierop zei ze: "off course". De sessie met haar verliep zeer passioneel, volop (tong)zoenen, strelen, heerlijk beffen, vingeren. Vervolgens verwikkelden wij met elkaar in allerlei posities. We lieten ons lekker gaan en uiteindelijk geëindigd in doggy. Na deze denderende sessie moesten wij even uitpuffen op het bed en zij kwam lekker tegen mijn borst aanliggen. Pff wat een vrouw zeg, zij is een nymfo geniet er volledig van.

Na de seks opgefrist en wat fris genomen. Vervolgens werd het tijd om maar de sauna te gaan. Wilde mijn telefoon wegzetten en zag bij de lockers onze zwarte wolf Vazkor staan. Hem hartelijke begroet en vervolgens op naar de sauna om luie zweet te kweken. Om eventuele gezeur van eventuele medebezoekers te voorkomen, besloten om mijn slippers maar deze keer uit de sauna te laten. Na betreden van de sauna, was het niet op volle temperatuur, dus wat water overheen gegoten, maar hoorde geen sissend geluid, wat geen goed teken was. Een voorbij lopende service medewerker gevraagd of de sauna wellicht was uitgevallen, wat ook het geval bleek. Hij heeft het aangezet en zei dat de sauna binnen vijf minuten op gang zou komen. Met en al duurde mijn sauna een half uur in plaats van de gebruikelijke kwartier.

Daarna het eetgedeelte ingelopen om te zien wat er allemaal te eten was. In bak één kippenbouten, in bak twee kipfilet en in bak drie 3 kippenvleugeltjes. De gebruikelijke bende van ellende stond ook aldaar. TJ vroeg met vol enthousiasme: "Hey weet je wie ook aanwezig is?" Euhm Jasmine soms?" zei ik. Zij was aan het eten en bij het horen van haar naam stond zij op om mij te begroeten met een knuffel en enkele zoentjes. Nadat ze uitgegeten was even bijgepraat, voornamelijk over haar reis in Bolivia en Peru. Hierna ging zij weg om te schminken. Vroeger droomde ik ook altijd van (verre) reizen en alles van de wereld te zien. Echter, sinds ik in aanmerking ben gekomen met onze gezamenlijke hobby, boeit het mij allemaal niet meer. Nooit gedacht dat onze hobby zo ontwrichtend kon zijn.

Het was inmiddels na zes uur en mijn maat die mij heeft geïntroduceerd in deze verderfelijke wereldje was gearriveerd. Hij had trek en we hebben wat eten besteld. Ik de visschotel en hij de steak. Mijn maat vond de steak wat te droog. Gelukkig had ik de vis, maar voor een vis was het ook behoorlijk droog maar net te doen. Het ziet er naar uit dat zij de kok binnenkort gaan vervangen, want nadat mijn maat een opmerking had gemaakt over het eten zei de theke dat zij inderdaad ontevreden waren over de kok.

De club kwam meer en meer op gang later op de avond. Er waren zo een 30 a 40 dames aanwezig, waaronder vele mooie opties zoals naast het hier en daar al reeds benoemde dames in mijn huidige verslag buiten beschouwing gelaten, Lucy (Ho), Paola (Braziliaans/Duits), Azra (Turks), Anni (Roe) en nog enkele andere Duitse en Turkse dames naast de gebruikelijke Roemeense dames. Ik had behoorlijk keuzestress moet ik zeggen, wat ook gold voor de andere medeberen. Mijn maat was in een gesprek verwikkeld met Jasmine aan de bar. Nam plaats naast mijn maat en na vijf minuten later werd ik aangetikt door de Roemeense Iva, wat op zicht als een verrassing aankwam, want ze had mij eerder gezien, maar niet begroet. Heb maar niks erover gezegd. Zij vroeg aan Jasmine waar ze vandaan kwam en Jasmine zei: "Rusland". Hierop zei Iva: "ow leuk mijn moeder is ook Russisch". Na wat verleiding, vroeg ze of we naar de kamer gingen. Ik had eigenlijk geen trek in een herhaling dus ze: " alleen als we gaan zoenen". Hierop zei ze: "ok, 100%". Ik kon er niet meer onderuit, dus maar de kamer wederom opgezocht met deze prachtige meid. Op de kamer zoende zij wat lichtjes, maar dat was het dan ook, maar de sessie was wederom redelijk net als de vorige keer.

Na een douche genomen te hebben wederom terug naar het eetgedeelte, waar TJ net zijn visschotel en tiramisu kreeg. Dat laatste zag er lekker uit en heb er ook een besteld bij de theke. Ik heb er behoorlijk lang op moeten wachten en het kwam maar niet dat teringmisu ehum tiramisu. Dus wederom bij een van de serverende chef gevraagd en ditmaal had ik eindelijk mijn terignmisu binnen vijf minuten.

Mijn maat was met Natasha de kamer op. Ondertussen had ik Poolse Violette begroet en kreeg een knuffel en wat zoenen. Zij nodigde mij uit om naar het rookhok te komen. Hier plaatsgenomen op een bank naast haar. Zij stelde mij voor aan haar Poolse collega Amila. Zij is 26 jaartjes jong, heeft lang bruin haar met een staartje, b+ cups met vullingen, slanke postuur met een heerlijke kont en is ongeveer 1.70m. Kort samengevat een lekkere wijf dus. Zij poogden mij te verleiden tot een trio, maar daar had ik geen trek in. Amalia ging weg en Violette nodigde mij uit tussen haar en Duitse Angel te zitten die zich bevond aan de andere kant van de bank. Zij is een wat volslanke dame, lang blond haar en blauwe ogen in een sexy rode jurk. Wederom een poging om mij te verleiden tot een trio, maar vertelde aan de dames dat ik mij er nog niet klaar voor voldoe. Gelukkig werkte mijn pretpaal mee en bleef hij slap desondanks de verleidingen naast mij. Hierop gingen zij weg met mededeling om even te schminken. Zou dit het excuus zijn van de dames om een beer achter te laten als ze weten dat er niks te halen is?

Ik had mijn zinnen gezet op Amalia die terug was in het rookhok. Na een praatje gemaakt te hebben een kamer opgezocht. De sessie verliep zeer goed totdat ze na 20 minuten zei dat het half uur erop zat en of ik het wilde verlengen naar een uur. Ik gaf aan dat we nog 10 minuten hadden en dat we het daarna wel zouden zien. Na 5 minuten zei ze wederom dat het tijd voorbij is en of ik het wilde verlengen. Zoals jullie wel zullen begrijpen, had ik dit uiteraard geweigerd. Als ze een nou echt na een half uur had gevraagd had ik wel ingestemd, maar tijdsmokkelaarsters gun ik dat gewoon niet. Wel jammer dat ze zich zo gedraagt, want de sessie met haar was opzicht best goed te nomen.

Terug in het loungegedeelte zag ik MB zitten op een bankje en hij was ver weg in zijn hoofd. Vroeg hem wat er aan de hand was. Hij zei dat hij wat bezorgd was over zijn favoriete Roemeense Daniella die bij Happy eruit was gezet, omdat ze wat mot heeft gehad met een andere meid. Hij was bang dat ze het hier niet zou redden, maar aan haar gedrag te zien, maakte zij zich minder zorgen dan MB zelf.

Het was inmiddels behoorlijk laat geworden en was wederom een geweldige dag vol met verrassingen. Ik heb enorm genoten en met een beetje geluk ben ik er over twee weken weer, wat ik ook meegedeeld heb aan Jasmine bij het afscheid nemen. Hierop protesteerde zij en zei: "nee je moet binnen drie dagen komen hier". Euhm hoe leg ik dat aan mijn baas, moet ik soms zeggen dat ik de Jasmine ziekte heb of zo?? Of nog beter dat ik Vertigo heb, wat op zicht niet helemaal een leugen zou zijn, niet waar? Auf wiedersehen.
    Laatst gewijzigd door pret; 22 oktober 2017 om 15:26

5. Onderstaande 17 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),Chauffie (22 oktober 2017),CVARIA (22 oktober 2017),deket (23 oktober 2017),Devante (22 oktober 2017),Elmo3108 (29 oktober 2017),envert (22 oktober 2017),Firehawk (22 oktober 2017),Manureva (22 oktober 2017),mentholbear (22 oktober 2017),Partycrasher (24 oktober 2017),Picasso 1 (22 oktober 2017),su10027 (24 oktober 2017),The Joker (22 oktober 2017),VAZKOR (26 oktober 2017),Wentelt Eefje (22 oktober 2017),Wijze grijze (22 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Donderdagochtend wat inkopen gedaan voor de verjaardag van een Happy girl, omdat ik het vrijdag druk met andere dingen heb.
    Na de spullen bij de Garden afgeleverd te hebben, richting de Villa vertrokken.
    Tja, de geruchten gaan als een vuurtje en de dames hebben al door dat ik van (minstens) 2 walletjes geniet

Eenmaal aangekomen in de Villa, een beetje geluncht. Ik zat nog wat vol van m'n ontbijt, maar het smaakte me toch prima.

Daarna weer wat gewerkt en gerelaxt, om rond een uurtje of 8 in de avond het voor gezien te houden. Tijd voor wat sport voor het eten. Want sport na het eten is

Keuze viel wederom op Anni. Er waren wel andere alternatieven, maar Anni springt er voor mij bovenuit. Lieve zachtaardige meid die steeds meer los begint te komen. Merkbaar tijdens het zoenen. De fish kisses beginnen eindelijk te verdwijnen, in de positieve zin.
    We hebben lekker 69 gedaan met hoogtepunt en daarna geëindigd in missio.
    Er was wat tijd voor een massage, en die heb ik haar dan ook met alle plezier gegeven.
    Ze had er merkbaar van genoten. Zal d'r de komende weken moeten gaan missen, want ze is vanaf zondag met vakantie.
    Zucht, wat Is het leven soms toch zwaar

7. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (22 oktober 2017),deket (23 oktober 2017),Partycrasher (24 oktober 2017)

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:29
    Discussies
    3
    Thanks
    2.274

Standaard

Mijn story sluit redelijk naadloos aan op die van Pret! Dit was een strange, leuk, anders, uitdagend, vernieuwend weekend en dito bezoek aan Vila Vertigo. Door de diverse afspraken te managen toch kans gezien om zaterdag 21 oktober naar Villa Vertigo te gaan. Ik was echter beperkt door afspraken, en afspraken zijn afspraken (hoezo dat is er thuis vroeger in geramd) en dus had ik de tijd tussen 12:30 en 20:00 - 20:30 om VV te verkennen. Vooruitlopend op mijn bezoek op het forum wat advies gevraagd aan andere meer ervaren VV ijsberen. Dat zou iets anders uitpakken dan ik van te voren gedacht had

Gewapend met een vrijkaartje, waarvoor dank forum en Willem2, gemeld bij VV. Ik liet zonder het te weten Pret nog even voor mij de VV in gaan, zodat ik op gepaste afstand kon volgen . Binnengekomen, de blonde theke (die ik graag een keer zou doen en dan neem ik de f%^^*ng hond op de koop toe mijn vrijkaartje gegeven. Ze keek me aan en vertelde dat de vrijkaart niet meer geldig was? Ik was zo blij dat het er toch duidelijk in het Duits op stond (zover kan ik nog wel Duits lezen), haar er op gewezen dat de afgifte 23 augustus was en dat de vrijkaart twee (2) maanden geldig was. Dus de vrijkaart zou pas per 23 oktober expireren. En dat stond dus gelukkig ook in het Duits op de vrijkaart. Eenmaal overtuigd gaf ze mij de rode badjas en handdoek. Ze liet me zien waar ik moest wezen en verder wenste zij mij zeg maar saluti du tuti (zoek het fijn zelf uit) en een fijne middag gewenst! Dat zou het ook worden hoewel iets anders dan normaal. Hoewel wat ik normaal? Geen idee.

Eenmaal gedoucht en omgekleed (best nice die rode badjassen in yab yum stijl voorzichtig de eerste stappen in VV gemaakt naar de kleine zaal. Ff wat rond gekeken en daarna de lunch opgezocht. Daar aangekomen zaten er twee ijsberen te eten. Hoe nice dat ik even kon bijzitten en waarop we in gesprek raakten. Mentholbear en Pret ontmoet en ik had inderdaad de joke inzake Mentholbear niet door. Hoewel hij naast me zat met zijn little bear! Playing jokes on me Hoewel het erg obvious was, maar goed op dat moment was ik nog verre van comfortabel. Dat veranderde wel gedurende het gesprek. Ik heb tot nu toe, ik bezoek sinds drie (3) jaar de nodige sauna clubs als ik in NL ben, nooit bekende ijsberen in real live ontmoet. Voor alles is een eerste keer. Na een kwartiertje kwam er nog een ijsbeer aangeschoven. Die kwam eigenlijk voor het eten, de rust en wederom het eten. Dat bleek onze Joker te zijn! Later op de avond ook Vaszkor ontmoet.

Vooruitlopend op mijn bezoek hadden Joker, Pret en Mentholbear mij al aangegeven dat VV een avond - nacht club is en dat er overdag bijna geen actie te verwachten valt, een minimale lineup. Hoe treffend was dat advies met de werkelijkheid. Ze hadden mij ook aangegeven dat ik op basis van mijn voorkeur toch echt met Jasmin zou moeten kameren. Maar dan moet je dus wel geduld hebben, want die komt niet voor 18:00 en voordat ze gereed is om te knallen, dat duurt ff. Dus tot mijn verbazing de middag doorgebracht met Pret, en Joker (terwijl Mentholbear wat aan het werk was in de kino ruimte). Fijn om ff wat ijsberen te ontmoeten en te spreken, wat kennis uit te wisselen maar vooral relaxen.

Gedurende de middag vroege avond kwamen de diverse dames binnengedruppeld. Tot dan toe zeker niet mijn smaak, hoewel de Roemeens Anni zeker wel een optie voor mij geweest was. Maar gezien de heren mij redelijk gek gemaakt hadden over Jasmin wilde ik graag wachten tot Jasmin beschikbaar kwam. Dat duurde nog wel ff, om 18:00 was ze aanwezig en nadat ze met Pret de vakantie foto's had doorgenomen, ging ze nog ff make up op doen en body lotion opsmeren. Rond 19:00 zag ik haar eindelijk in de kleine zaal nabij de tuin en heb ik haar daar aangesproken. Hoe nice van Pret, Joker en Mentholbear om mij de optie te bieden haar eerste klant van de avond te zijn omdat ik tussen 20:00 en 20:30 toch echt weg moest om uiterlijk 23:30 in Amsterdam te zijn voor een afterparty op het Amsterdam Dance Event (ADE). PS JOKER: was leuk, maar was achteraf liever in VV gebleven! Anyway, gedane zaken nemen geen keer.

Met Jasmin afgesproken om een uurtje te kameren. Wat een fun, lieve en service minded dame is dit! Wat een heerlijk dame! damnnn!!! Aan de adviezen van de heren Pret, Joker en Mentholbear was niets gelogen. Op de kamer was het van meet af aan gezellig, soort van klik, ze nam gelijk het initiatief en voor ik het echt besefte lagen we op bed te zoenen etc. Ze was lekker actief, teaser. Daarna diverse posities ingenomen, en missionaris afgemaakt. Omdat we pas 45 minuten onderweg waren, liet ze mij ook de vakantie foto's zien en dito verhalen gedeeld. Jasmin houdt net als ik van reizen en dus uitgebreid de diverse reizen die ze gemaakt heeft besproken. Uiteindelijk zeer relaxed naar beneden gegaan, wetende dat ik weg moest maar dat ik zeker heel tevreden weg zou gaan. Jasmin is echt een topper, precies zoals ik gehoopt had. Eindelijk wat nieuw referentiekader en een reden om terug te komen naar VV.

Al met al een iets anders, in positieve zin, bezoek aan een sauna club dan normaal. Leuk om de mede ijsberen Joker, Pret en Mentholbear te hebben leren kennen. Ik hoop jullie t.z.t. nog eens in een andere club of VV te ontmoeten en of weer te zien. Dank voor het advies m.b.t. Jasmin. Ik heb na het ADE geen reden meer gevonden om nog iets te ondernemen (hoewel voldoende aanbod in Amsterdam) omdat Jasmin die drift al zeer goed bevredigd had. Zij is voor mij zeker een reden om terug te gaan naar VV, ik zal dan proberen om in de avond te gaan en tot in de nacht te kunnen blijven. Ik wil de andere adviezen m.b.t. de andere aangeraden dames wellicht ook in de praktijk brengen. En ik zal zeker nog wel een keer in optic fuck valkuil stappen, moet soms ook kunnen!

Al met al een bezoek aan VV waar ik de komende drie weken op kan teren, zal veel terug denken aan mijn kamergang met Jasmin. Maar zo en dan ook zeker terugdenken aan het gezelschap van de drie andere beren. Ik wil zeker ook PHG gaan proberen, maar met het wegvallen van mijn favorite club Villa Marisol is VV de club die die plaats (voorlopig) kan innemen. Goed, saluut en ik hoop over drie weken weer actief te zijn in VV of PHG. Thanks, C U l8ter!

9. Onderstaande 14 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),deket (23 oktober 2017),Devante (23 oktober 2017),Firehawk (22 oktober 2017),Kwakje (22 oktober 2017),Manureva (22 oktober 2017),mentholbear (23 oktober 2017),Partycrasher (24 oktober 2017),pcenter (22 oktober 2017),pret (22 oktober 2017),The Joker (22 oktober 2017),VAZKOR (26 oktober 2017),Wentelt Eefje (22 oktober 2017),Wijze grijze (22 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Terug in het loungegedeelte zag ik MB zitten op een bankje en hij was ver weg in zijn hoofd. Vroeg hem wat er aan de hand was. Hij zei dat hij wat bezorgd was over zijn favoriete Roemeense Daniella die bij Happy eruit was gezet, omdat ze wat mot heeft gehad met een andere meid. Hij was bang dat ze het hier niet zou redden, maar aan haar gedrag te zien, maakte zij zich minder zorgen dan MB zelf.
    Oh nee, vreesde niet dat ze het in Vertigo slecht zou doen, maar vond het naar dat ze door bonje uit de Garden was. Zal zien of ze terug kan/wilt.

11. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (23 oktober 2017),Manureva (23 oktober 2017),Partycrasher (24 oktober 2017),pret (23 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    . Goed, saluut en ik hoop over drie weken weer actief te zijn in VV of PHG. Thanks, C U l8ter!
    Bekijk dan welke dag je kunt of wilt. Je hebt in sommige clubs promo dagen die net dat zetje kunnen geven.

Als je bijvoorbeeld van lamsvlees houdt, dan hebben ze in Villa Vertigo op maandag een hele lam aan die spies. Op dinsdag hebben ze onbeperkt gamba's.
    Hetzelfde geldt voor Happy Garden. Op maandag hebben ze onbeperkt gamba's. Woensdag gratis 2 sterke drank of cocktail. En zondag na 22:00 hamburger time.
    Happy Garden zou je op bepaalde dagen misschien ook kunnen combineren met de club By Night die er op 1 minuut loopafstand pal naast ligt. Het Is wel een budget club, maar misschien leuk voor je gezelschap om ook gezien te hebben, en alvast overtollige zaad daar te lozen
    Soms hebben ze bij By night ook promo dage met gereduceerde entree. Bijvoorbeeld zondag happy hour tussen 11:00 en 13:00 entree voor slechts 10 euro. En maandag de hele dag 10 Euro entree.
    En daarna lekker genieten, feesten en relaxen in Happy Garden.
    Of juist dinsdag na 18:00 de laatste druppels eruit te laten zuigen voor een tientje...

Mocht je tzt nog wat advies nodig hebben, dan horen We het wel.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 24 oktober 2017 om 22:02

13. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

pret (24 oktober 2017),Sjeufke (24 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 00:51
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

O M G.. Menthol je bent net zo'n puller voor een discotheek op de ramblas..
    Tug life, ipv Thug life

15. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (24 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    O M G.. Menthol je bent net zo'n puller voor een discotheek op de ramblas..
    Tug life, ipv Thug life

Je wilt niet weten wat ik allemaal wel niet doe voor een vrijkaartje, gratis drankenkaart, etc. https://www.ijsberenforum.com/forum/...348#post564348
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 25 oktober 2017 om 00:44

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Zaterdag weer bij de Villa aangeklopt. Aan de eettafels (E)Lena gespot. Even praatje met haar gemaakt te hebben, bevestigd gekregen dat Natasha ook aanwezig was. Samen met nog Jasmin erbij kon het haast niet anders dan dat cvaria minstens 1 goeie kamer moest gaan hebben.
    Gauw nog even een paar keer van het buffet opscheppen, zodat The Joker weer wat te klagen heeft. Je kent dat wel, bij veel Dvp's kun je hen snel de kast op krijgen door simpel weg te zeggen dat ze is aangekomen. Maakt niet uit of het waar is of niet.
    Bij Joker hoef je alleen maar te zorgen dat ie niks te eten heeft in z'n saunaclub VeelVraat...

Nadat Lena zich ging klaarmaken voor de dag, was ik even wat gaan zitten spelen op m'n mobieltje. Zie ik daar een bekend Prettig gezicht. Die komt ook even lunchen. Of zoals ie dat ontbijten noemt. Eerlijk is eerlijk, de wereld van de saunaclubs zit in een hele andere tijdzone. Ontbijten wanneer de rest luncht, lunch wordt geregeld overgeslagen, en avondmaal niet om 18:00 maar wanneer een gaatje is, en what the heck, vaak genoeg meegemaakt dat er pas onder de dekens gekropen werd wanneer ze zo'n op kwam...
    Iemand zei later op de dag dat veel rond reizen moordend is voor je bio ritme. Saunaclubben zit daar niet ver vanaf

Terwijl Pret en ik gezellig aan het babbelen waren, kwam er nog een vriendelijke beer aanschuiven. Moeilijk om een ijsbeer te herkennen, zo met z'n rooie vacht, maar toen ie eenmaal over z'n favoriete Marisol begon werd het al gauw duidelijk met wie we te maken hadden. Pret ontmaskerd hem als Cvaria, en stelde zichzelf netjes voor.
    Zei Cvaria dat er ook nog ijsbeer zou zijn, die dagelijks in saunaclubs zit. Ja, zei ik. Dat is een rare snuiter met z'n tasje (welke op de stoel naast hem lag...), en de hele dag met z'n laptop of smartphone op een knuffelaapje werkt. Knuffelaapje met mobieltje lag pal voor me. Ja, een rare gast is dat, m'n aapje nog een aai over z'n kop gegeven.
    En toen me uiteindelijk ook voorgesteld. Ik zag de verbazing in z'n ogen.
    Later vertelde ie dat ie een heel ander beeld van me had. Hoor ik wel vaker...
    Maar idem dito, want ik dacht dat Pret een jonge Turk zou zijn die van slankere dames houdt. En The Joker met z'n griezelige avatar... Nou okay, dat beeld van hem zat er niet veel naast

En 3X raden wie er even later bij kwam. Jawel, the devil himself. De zweetdruppeltjes nog op z'n voorhoofd. Want z'n ritje vanuit de inferno ging niet zonder de nodige hindernissen en vertragingen. Het had niet veel gescheeld of hij zou Happy Hour gemist hebben...
    En ja hoor, ik kon m'n klok er op gelijk zetten. Gevloek en geniet waar een Helleveeg nog van zou blozen, omdat de ontbijt bakken bijna leeg waren. Pret kreeg mooi de schuld, niet wetende dat ik (en de rest van de dames en nog wat heren) de bakken haast leeggevist hadden.
    Gelukkig lag er nog wat ei, brood en beleg, zodat ie niet hoefde te verhongeren...
    Cvaria kreeg nog te zien wie Lena (die stond haarzelf buiten 'op te warmen' aan een sigaretje) en Natasha waren, die zich nog moest omtoveren tot geile sex bunny.

Na een praatje met de ijsberen en nog wat heren, me teruggetrokken in de rustige kino om wat te werken en te relaxen. Tussendoor kwamen er nog wat dames en heren koekeloeren. Maar het zou tot in de avond duren voordat ik uit m'n duistere grot zou komen.
    Even checken of Cvaria z'n eerste sessie al gehad zou hebben. Maar helaas bleken Natasha en Lena niet zijn type te zijn. Ik raakte half in paniek, dan bleef alleen Jasmine over...
    Doch, ik had hoop. Want gezien z'n wishlist was zij wel de eerste keus die ik hem adviseerde.
    Helaas is zij wel een dame die pas laat begint. Eenmaal gespot, moest ze nog wat tanken en de nodige vakantie foto's met Pret delen en daarna nog opmaken.
    In de tussentijd zat Cvaria nog te wikken en te wegen of slanke Anni een optie zou kunnen zijn. Zeker wel, maar zij is er eentje die moet ontdooien zeg maar. Als je meer bij d'r gaat en of een goeie klik mee hebt, dat komt ze meer los. Vooral als je zelf niet zo assertief bent.
    Dus ik had m'n twijfels of het iets voor em zou zijn. Ik liet de keuze aan hem over en uiteindelijk besloot ie op de Russische Jasmine te wachten.
    En dat was zoals in z'n verslagje te lezen viel, geen verkeerde keuze. Integendeel, hoewel het z'n enige kamergang werd, was het gelijk een goeie. En zoals zo vaak gezegd, hoef je maar 1 goeie dvp te hebben om je saunaclub uitstapje tot een succes te maken.

Zelf besloot ik wel voor Anni te gaan, in de wetenschap dat ze de komende weken met vakantie is. Na even een gezellig praatje met d'r gemaakt te hebben, ben ik me gaan opfrissen en ging zij erna een sleuteltje halen.
    Samen ditmaal de trapjes tot de top beklommen. Ze had al aangegeven graag van een ontspannen massage te willen genieten, omdat ze na dr werk gelijk een lange reis voor de boeg zou hebben. Geen punt, daar wist ik wel raad mee. Sterker nog, ik had nog een extra plannetje. Eenmaal op bed haar eerst heerlijk laten genieten en te relaxen. Van top tot teen onder handen genomen. Wat ze echter niet wist, was dat ik beetje bij beetje de spanning opbouwde. En ze geiler en geiler werd. Voor We het doorhadden gingen we over tot een hele andere vorm van ontspanning.
    Terwijl zij mijn speer onder handen nam, verwende ik haar bloemetje, waarbij ze in record tijd tot een hoogtepunt kwam. Ze had het uiteindelijk wel door dat deze stouterik haar al zo heet Had gemaakt dat ze gemakkelijk kwam.
    Daarna heerlijk met cowgirl geëindigd en gezellig napraten. Lieve leuke girl next door type die ik zal moeten missen voor de komende weken
    Maar voor nu een dikke score 8.

Daarna me naar de lounge bar begeven om wat te relaxen. Nog wat met The Joker, Cvaria en Pret gekeuveld te hebben, vertrokken de heren 1 voor 1. Pret ging nog ff door met scoren in z'n favo tent.
    Ik ging maar ff een dutje doen met Anni boven me hangend.
    Voor ik het wist was ik weggedoezeld...

Huh, watskeburt?!
    Plotsklaps schok ik ergens door wakker. Heh, waar was ik nu terecht gekomen? Zat ik nou in de Villa of in de Garden? Want voor me zag ik een bekend gezicht waarvan ik zeker wist dat die van Happy was. Daniella stond namelijk voor me. Meisje die een paar maanden geleden nieuw in Happy Garden aankwam en wie ik de club had rondgeleid.
    Maar ik zat wel toch degelijk in Villa Vertigo. Ik had me dus de gezelschap van de overige beren niet gefantaseerd.
    En nu staat ze ineens voor me. Mij wakker geschud te hebben, was ik geheel perplexed. Nog half slapend vraag ik verbouwereerd wat zij hier deed.
    Wel, na bonje in de Garden is ze er vertrokken. En ze wist dat ik in Villa Vertigo zit en wist de verhalen er over nog dat ik het hier ook een relaxte club vind, dus was ze hier naartoe gekomen.
    Maar alles was wel nieuw voor d'r en ze wist de weg hier niet. Dus haar voor de 2e maal een club rondgeleid en alles laten zien.
    Na even bijgepraat te hebben, ging zij even rond kijken. Aangezien ik nog moe en eerlijk gezegd te overdonderd was door alles om met haar te kameren ofzo.

Pret zag me zitten brommen en kwam even polshoogte nemen. Wel tja, dat dus. En hoe oneerlijk de wereld soms in elkaar zit

Nog wat uitgerust te hebben uiteindelijk afscheid genomen en vertrokken. Wat een vreemde dag was het geworden...

18. Onderstaande 10 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),Bluebear (25 oktober 2017),cavediver (25 oktober 2017),Devante (25 oktober 2017),pcenter (25 oktober 2017),pret (25 oktober 2017),Sjeufke (25 oktober 2017),Smouse (25 oktober 2017),The Joker (25 oktober 2017),VAZKOR (26 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Villa Vertigo – De beloofde clubherkansing werd een aangename verrassing
    21 Oktober 2017

Dit is het eerste van twee verslagen van mijn oktoberweekend in Villa Vertigo en YinYang.

FAZIT

Prachtig gebouw (een villa, ja duh) in een mooie omgeving waar je wandelingen kan maken
    Hotelkamer in Nettetal op 10min rijden van de club.
    Beter dan verwachte line-up
    Veel beter dan verwachte service
    3 zeer goede kamers met resp. Aleksandra, Diana en Daniella alle 3 Roemeens
    Eten was lekker: voor 1ste maal voor- en hoofdgerecht genomen
    Goed beren-gezelschap
    Super-ambiance, het leek Samya wel.
    Publieke actie in de Kino
    Sauna erg goed met een lekkere geur
    Ze hebben maar 1 pornofilmpje in die kino, wel een erg mooie dame, je krijgt zin
    Jasmin was onbereikbaar voor deze beer.
    Beperkte wellness: enkel een sauna, geen jacuzzi en het zwembad was ijskoud
    Je kan je nergens uit de drukte terugtrekken en in stilte herladen of je moet buiten gaan in de tuin en daar is het in deze periode van het jaar te kil voor.

KAMERGANGEN

=> Aleksandra – Lookalike van een failed date – 8,5/10
    => Diana – De zotte doos – 9,0/10 - V-Score: **
    => Daniella – Van ‘gangbang’ tot GFE-dame – 8,5/10

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES VILLA VERTIGO: 9,0 / 10 (!)
    Hiermee komt Villa Vertigo voor 2017 onmiddellijk met een monsterscore nieuw binnen op Nr.1

DIRECTIVES EN HOTEL

Rijden vanuit mijn woonplek in West-Vlaanderen was het normaal gesproken 2u20’ rijden. Dat valt best mee zolang er geen file is in Antwerpen. Er was file in Antwerpen, de GPS gaf een alternatieve route door het centrum waar het minstens even erg was. De terugrit is hier niet van belang gezien ik de volgende dag na veel wikken en wegen naar YinYang ging.

Ik had een hotelkamer geboekt via booking.com, erg dicht in de buurt van de club. Deze was 45€ voor 1 nacht en is in het centrum van Nettetal. Het is op 10 minuten rijden van de club en dat hoofdzakelijk op een recht stuk. Zelfs als je 2 Vodka-flessen leeg gezopen hebt ga je niet kunnen missen (wel niet proberen, natuurlijk). De gastheer leed als te doen gebruikelijk aan de Duitse ernstigheid. Ik kwam binnen en hij vroeg onmiddellijk om m’n ID. Dat werd grondig bestudeerd en ik mocht binnen en de reeds betaalde kamer benutten. Oef! Hij bracht me naar een mooie groene kamer. De wc en douche bevonden zich in de gang. Wat me opviel was een mooi schilderijtje van een DVP in een barruimte met een glas wijn bij haar. De man keek me indringend aan, echt glimlachen kon hij niet zonder dat het behoorlijk pijn moet doen aan de mondhoeken. De volgende dag vroeg hij wat ik uitgehaald had. Bei die Hüre gefeiert *schrap* nach eine Party gegangen. Hij moest er alles over weten en heb me ervan afgemaakt met wat algemeenheden. Soit, ik douchte me eerst uitgebreid en ging vervolgens op weg naar de club.

CLUBVERSLAG

Aankomst en kennismaking

Ik kwam rond 17u aan. Achteraf gezien had ik het tijdstip te laat gekozen ofschoon het duidelijk een avond- en nachtclub werd (Jasmin). Ik bleef tot sluitingstijd. Het was niet m’n bedoeling maar ja, zo was het gegaan want het was erg gezellig en dan is het steeds moeilijk een club vroeger te verlaten!

Dit bezoek heb ik te danken aan het ander forum. Het werd wel eens tijd dat ik mijn belofte voor een herkansing die ik vorig jaar heb gemaakt maar eens moest waarmaken al is de zomer voorbij. Ik blijf Villa Vertigo een zomerclub vinden. En wat een herkansing was dit! Het verslag wordt op beide fora gepost gezien de beren die ik er ontmoette en de samenhang met het volgende bezoek. De vrijkaart werd vlot geaccepteerd door de Theke en aan haar reactie te oordelen had ze al duidelijk niet de eerste vrijkaart ontvangen die dag. Ik zei dat ik hier al eens ben geweest. Ik kreeg een rode badjas, een handdoek en een vreet- en drankkaartje t.a.w. 20€. Deze laatste werd op een duidelijk zichtbare plek in de locker gelegd want verlies resulteert in 50€ boete. Een andere beer had het voor. Zelf had ik genoeg aan m’n verkeersboete van afgelopen maand.

Het moet gezegd dat de tweeledige lockers van deze club mooi en ruim zijn. Ze worden elektronisch afgesloten en je opent ze door de batch aan je sleutel ertegenaan te houden. Maak dus zeker dat je de sleutel niet in de locker laat vooraleer je ze sluit. Pret kwam binnen en begroette me hartelijk. Ergens was ik niet verrast hem hier te zien, zijn verslag van een vorig bezoek was erg lovend en hij kwam er met de glimlach terug. Verder kwam ik The Joker en CVARIA tegen, Mentholbear heb ik helaas niet ontmoet, hij was er blijkbaar ook. Je kan tegenwoordig niet meer naar een club zonder een bekende tegen te komen. Gelukkig, zo heb je mensen om bij te praten en kunnen de adviezen rondgaan. Ik heb vaak met het heerschap gekletst en andere beren ontmoet van België afkomstig.

Line-up

De Russinnen die er rondliepen waren duidelijk populair, hun namen vielen erg vaak en Jasmin kwam vaak rondflirten zo ook toen ook CVARIA en The Joker de hand schudde. Een erg sympathieke vrolijke dame, die Jasmin. Natasha is een grote fantastische dame in een blauw kleed maar ik voelde geen klik bij haar noch bij de andere blonde lady-in-black. Jasmin zou helaas de ganse dag onbereikbaar zijn voor mij, helaas want bij haar had ik wel een erg goed gevoel. De line-up ervoer ik als redelijk sterk, veel mooie dames die m’n type zijn! Ik was aangenaam verrast en merkte dat de keuzestress behoorlijk groot zou worden die avond. Dit is in groot contrast met vorige keer toen ik maar een aantal dames aantrof en met bijna geen enkele de klik voelde (behalve Gabriella). Veel meer dames dus ook. Waar ik heel wat geruchten hoorde en las dat ‘de club erop achteruit gaat, erg weinig dames zijn’ was van dat alles niets te merken. Deze vaststelling zou ik later opnieuw maken van een andere club. Ja de dames zagen er prachtig uit en waren niet het type jagers zoals ik de volgende dag in yin yang terug zou zien. Het was zoals in Living Room op dat punt. Ik heb het niet verwacht gezien de band met zusterclub Magnum waar ik eerder dit jaar ondermaatse tot net gemiddelde sessies ervaren had. Een voor mij opvallende dame was eentje die zei dat ze van Duitsland afkomstig was, grote blonde stille dame met rode lippen. Ze was wat afstandelijk.

Stijlvolle inrichting en een mooi buitengedeelte

Ik maakte een rondje door de tuin, de enige plek waar je je kan terug trekken in stilte en rust. Overprikkeld worden is niet moeilijk in de villa en daarmee bedoel ik niet enkel de supersexy dames die je geilheidsfactor op tilt! doet slaan. Het overkomt je als er teveel ineens gebeurt.

De club is stijlvol en modern ingericht, je beleeft je avonturen als het ware in een groot sjiek huis. Je hebt niet het gevoel in een bordeel te vertoeven maar in een privéfeest met je vrienden onder het gezelschap van mooie lekkere schaars geklede vrouwen.

Terug naar dat rondje door de tuin: ik merkte nog kamers in een apart gebouw buiten. Het was te fris nu om seks te hebben in een van de vele prieeltjes in de tuin. Ze hebben een zwembad maar de teen die ik in het water stak, vertelde me snel terug te trekken: het water was ijskoud! Het is wèl een verbetering dat er geen echt ijs op was zoals de vorige keer in December. Weet dat ik toen in deze club aankwam na mijn bezoek aan SixSens waar die wel verwarmd is èn in gebruik werd gesteld by request. Met een systeem dat op dat van Babylon lijkt met water dat er continu in stroomt zouden ze dat toch moeten kunnen verwarmen? Nee, een zwempartijtje zat er niet in.

Aparte rookruimtes

Er zijn aparte rookruimtes aan 2 tegenovergestelde kanten van de club waar je van Sisha kan genieten, een typisch Oriëntaals gebruik. Ik heb eens een paar maal aan zo’n waterpijp gerookt met dank aan een vriendelijke Turk die me een en ander uitlegde. Het smaakt wel goed maar voor mij als niet-roker blijft dat bij zeldzaam occasioneel gebruik in sociale context. Ik vindt het erg positief dat het roken in aparte ruimtes is toegelaten, ik heb zo voor een lange tijd geen hinder meer ondervonden van het passief roken in de clubs.

Wellness

Ik heb vaak gebruik gemaakt van de sauna, de enige wellness binnen de club. Dat zwembad was, zoals gezegd, te koud. Je kan het wel gebruiken als ‘dompelbad’… De sauna was goed heet en daartegenover heb je douches achter het gangetje. De sauna die ertegenover was, is nu de plek voor massages die je van een Thaise dame kan krijgen. Ik heb al een Thaise massage ervaren in PHG en had niet meteen behoefte aan herhaling al moet ik zeggen dat de nood niet onbestaande is vanwege het kantoorwerk dat ik doe. Het product Warda dat er op wordt gegoten heb ik onthouden om die te bestellen voor de sauna van mijn fitnessclub.

Drank, Eten & Restaurant

Hier kan je bier drinken, dat is in de inkomprijs inbegrepen. Zoals vroeger in Magnum krijg je een kaartje mee. Tot de limiet van 20€ kan je kiezen uit de à la carte menu zonder te hoeven bij te betalen. Is ook niet nodig. Daarbovenop kan je kiezen uit eten in warmhoudbakken (echte) en dat zag er ook behoorlijk uit. Ik hoorde wel klagen over de biefstuk die te droog was. Er zou volgens een dame een andere kok komen werken. Ik heb gekozen voor een ander gerecht, de nrs. 1 en 6 op het menu. Jawel, een voor- en een hoofdgerecht. De rundscarpaccio met Parmezan is niet het beste wat ik op dat vlak gegeten heb maar het smaakte goed genoeg. De kip met champignons en groenten was erg lekker en ik liet het me smaken met een glas bier Heineken: ik mag er een paar van drinken zonder dronken te worden. Je kan eten aan een tafel in een ruimte grenzend aan de barruimte waar de actie is en de DJ zich installeert. Zoals alles in de villa: luxueus ingericht en stijlvol, bijna als in een echt restaurant! Het is niet moeilijk hier een thuis-gevoel te krijgen, zeker als je vaker komt.

Ambiance, sfeer en publieke actie

De sfeer in de club zat verrassend goed en de ambiance werd joliger en vrolijker naarmate de avond vorderde. Een van de overheersende genres in Vertigo (en de volgende dag in Yinyang) was Nederlandse rap. Heb niet verwacht dat hier te horen maar goed, we zijn dicht genoeg bij de Nederlandse grens.

De DJ kwam later op de avond en toverde de gebruikelijke reggaeton-meuk uit zijn installatie en best veel Oostblok-muziek, vooral Manele. Daarop slaan de dames de benen los! EN als de dames zich amuseren zo ook de heren. En alles was vrolijk en iedereen leefde in blijdschap! Dames sprongen op de bar om er te dansen, gingen bij de paal dansen, aan de paal, ja de ambiance zat er zeker goed in hier. Het is nog geen Samya maar het kwam aardig in de buurt en de service op kamer was nog eens zoveel beter dan ginder. Een van de dames waar ik eerder mee kamerde, was een echte losbol: Diana. Heb er mee gedanst nadien en zo had ik pret met haar zowel in als buiten de kamer.

Gedurende het feest ging ik af en toe de loungeruimte annex kino in. Daar draaiden ze hetzelfde pornofilmpje over and over again. Er is zoveel porno in de wereld en toch slechts dat ene flimpje maar. Het is wel een knappe griet. Gelukkig was er een dame die wat publieke actie deed met 2 beren. Ze pijpte er een en werd genomen door de ander. Dan kwam er een derde masturberen terwijl hij het gebeuren gade sloeg. Ik lag er en keek ernaar. De betreffende dame bleek Daniella (ex-PHG) en ik zou er later een kamer mee delen.

Kamergangen

1) Ik had wel een oogje op die Jasmin maar het kwam er nooit van :(. Ik ging met een cola zitten in een van de mooie zetels helemaal achterin achter de bar en naast de kino. Er kwam een dame naar me toe die me bekend voorkwam. Niet noodzakelijk omdat ik ze al heb gezien maar haar gezicht had trekken die me aan iemand deden denken. Ik denk dat ik al vaker heb geschreven dat je dames hebt die je aan iemand doen denken. Dat is bijvoorbeeld de reden waarom ik niet met Natasha ben gegaan hoe goed ze ook moge zijn maar wel met deze dame die zich voorstelde als Aleksandra. Ze had zo de meid kunnen zijn die ik via een of andere dating site heb leren kennen en met wie ik een rendez-vous heb gemaakt. Voor mij was het een date, voor haar niet blijkbaar al was het Valentijn. Die had echt een vijs of 3 los en dronk de ene Amaretto na de andere, goot borrelnoten op de grond odmat een of andere vent 3 seconden telang naar haar haar borsten keek en zette de bloembakken van het café bij de buur waar ze nog maanden bleven staan ook. Geen goede herinneringen, ik geilde erop, zij speelde de manipulatieve bitch dat zich liever door klootzakken liet neuken… Toch ging ik met Aleksandra op kamer al was het maar omdat ik weer geilde op (de herinnering aan) haar. Een verleden dat weer tot leven kwam, zeg maar. Met haar heb ik weer een afrekening mogen afstrepen op de todo bitch-lijst. Ze heeft ook mijn belofte opnieuw te gaan tegoed. Aleksandra had gelukkig correctere manieren en was veel vriendelijker dan die dame uit mijn dating-verleden. We hadden een goed gesprek, ze keek me erg diep aan (dan ben je pas verlòren!) en we hadden goede seksssss. Als ik weer aan haar denk, wil ik zo in de wagen springen en terug keren. Wat is het toch allemaal zo ver. Wat een prachtig lichaam, welke zachte borsten. Ik dorstte ernaar.

=> Aleksandra – Lookalike van een failed date – 8,5/10

2) Als ik niet op zoek was naar Jasmin, de vriendin van Aleksandra (Clea of Cleo) niet vond, dan had ik wel een chance meeting met een bijzondere dame bij wie het meteen klikte en je haast geen inleiding nodig hebt om te weten dat het echt goed zit. Die dame was Diana, Godin van de jacht. Als ze zo heten, kan het niet mislopen blijkbaar want in Babylon had ik ook een goede ervaring met een Diana. We gingen apart zitten en maakten kennis. Ze is een beetje gek en dat mag ik wel. Ze wist me zeer goed te plezieren. Minpunt: de seks was minder, begreep niet waarom, alles zat goed. Maar verder was de kamergang zo goed dat het me nog achtervolgd. Ze was zelfs het eerste hoogtepunt van het weekend. Het contrast mijn seksprestatie vs mijn geilheid en haar service én prestatie was wel frustrerend hoog.

=> Diana – De zotte doos – 9,5/10 - Vazkor-Score: **

3) Naast Jasmin had ik nog een andere dame in het oog wiens naam ik nu niet meer weet (denk Mia of Raisa maar kan mis zijn): ze had grote borsten en zwart haar in een grote knoet, mooie sensuele lippen en reeënogen. Ik zag ze zitten bij een vriendin in de tweede barruimte bij de sauna en sprak haar aan. Dat was wat stroef. Ze beweerde van Moldavië te komen (of was het Albanië, ik weet het dus niet meer zo goed). Ik wou verder met haar kennismaken maar ze vond mijn dominantiewensen op kamer te saai. What did you say!? Ik heb al meegemaakt dat de klik dames met dames niet doorging omdat we niet op dezelfde lijn zaten maar ‘te saai’ is er een dat ik nog niet heb gehoord. Op een vreemde manier heeft me dat wel wat geruststelling dat ik toch niet de gekste ben… Ik bedankte haar voor de eerlijkheid en ging toen weer naar het olijke feest waar dames al €5-briefjes in hun broekjes toegestopt kregen terwijl ze aan de paal dansten, op de bar dansten en dies meer. Ik zag de actie in de kino dat ik eerder had beschreven en ging weer ronddolen tot ik op weer in de 2de barruimte was. Daniella ging op me af en we raakten wat aan de praat. Natuurlijk ze had me al gezien in de kino en naar me geknipoogd. We raakten aan de praat en ik legde m’n wensen uit. Ze leek me een sympathieke dame dus ervoor gegaan puur op mijn gevoel af dat ze een correcte dame is. Toen ze om de sleutel ging, kwam die rondborstige Moldavische, of was ze nu van Albanië, terug die het ineens zag zitten. Te laat helaas. Trio? Nope, geen trio’s met onbekende dames! Misschien heb ik alweer wat gemist maar goed wat zou het. Een trio duurt best minstens een uur en dat had ik er niet voor over in m’n budget dankzij een verkeersboete. Het bleef Daniella en we gingen naar de kamer tegenover deze waar ik eerder met Aleksandra was geweest.

=> Daniella – Van ‘gangbang’ tot GFE-dame – 9,0/10

Einde en conclusie

Genieten van het feest dat is los gebarsten, sauna’s nemen, een laatste kamer met Daniella en een laatste Sauna en een laatste biertje…en ineens is dat sluitingsuur al: zo laat al? Zo gaat het steeds. Ik ging me omkleden voor de grootste hoop plakkers op de lockers afstormt en iedereen tegelijkertijd buiten wil. Ik kon met een veel beter humeur de club verlaten dan ik er binnenging na een frustrerende week. Bij dit schrijven ziet het er naar uit dat het weer van dattum wordt: gelukkig is er nog Babylon op het programma. Maar nu heb ik een schitterende clubdag gehad erg ver boven mijn verwachting dat nog vervolgd zou worden in Yinyang maar dat wist in nog niet toen in de auto stapte en de lange rit van 10 minuten ondernam naar de hotelkamer waar ik nog een uurtje verder las in mijn boek: HET van Stephen King. Wordt dus vervolgd!

Villa Vertigo heeft me dus verrast met een veel betere sfeer dan vorige keer, een uitstekende line-up, veel socializing, een goede sfeer en feestelijke nacht en de drie kamergangen die de club dit jaar bij ingang op de nr. 1 doen belanden, boven PHG. Daniella zal het graag horen. Ik zal dit zeker onthouden en mits de Happy Hour nog steeds 35€ is tot 13u is er geen reden om niet terug te keren!

Het weekend wordt vervolgd in Yinyang en een en ander zorgde ervoor dat er een continuïteit was in de sfeer. Ik vermoed dat de combinatie van een optische goede line-up en het spelen van gelijkaardige muziek in de stijl van Lil Kleine, Dyna en consoorten hiertoe bijdroeg. Meer in dat verslag.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 26 oktober 2017 om 22:47
    De zwarte wolf

20. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2017),Bluebear (27 oktober 2017),CVARIA (27 oktober 2017),Husky ( 2 november 2017),Jan Verplancke (28 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),mentholbear (28 oktober 2017),Partycrasher (31 oktober 2017),pret (27 oktober 2017),Sjeufke (27 oktober 2017),The Joker (27 oktober 2017),Wentelt Eefje (27 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Maandag weer bij de Villa aangebeld voor een brunch.
    Na lekker gegeten te hebben weer wat gewerkt en gerelaxt.

In de avond Daniella gespot. Heb weer een geweldig intieme kamergang met haar gemaakt.
    Daarna samen gegeten. Nog even uitgelegd hoe de krediet kaart voor het eten werkt, omdat ze dat nog niet door had. En zelf ook nog wat geleerd, omdat ik niet wist hoe het zat als je over het gratis/inclusive krediet heen besteld. Ze wilde namelijk naast het hoofdgerecht nog een soep.
    Bij de receptie er achter gekomen dat er dan van het betaalde gedeelte 'gestempeld' (geponst) zou worden. Het gedeelte waar ook de sterke drank van berekent wordt.
    Dus bijvoorbeeld in ons geval koste het hoofdgerecht 15 Euro en de soep 7 Euro. Dat maakt 22 Euro in totaal. 20 euro a la carte eten zit bij de entree inbegrepen. Die werd geheel geponst. En 2 Euro werd van m'n betaalde gedeelte geponst (ik had de soep voor haar genomen). Het Is dus niet mogelijk om de kaarten te combineren. Dus 5 Euro van mijn gratis gedeelte en 2 Euro van haar gratis gedeelte.

Na het eten lekker in de Kino liggen uitbuiken. Komen daar wat later 2 andere gasten met een dame binnen. Liggen wat te vozen, krijg ik ineens van 1 de vraag of ik zin Had in een trio!? Met verbijstering vraag ik waarom ie het niet met z'n maat doet. Nou, die wou niet. Nou, ik ook mooi niet.
    Even later verdween die gast. De dame even later ook. En z'n maat bleef alleen achter. Die ging zich maar aftrekken
    Werd hoog tijd voor me om ook te trekken... Vertrekken wel te verstaan! Afscheid genomen van Daniella en me weer omgetoverd naar burgerkloffie.
    Het was weer een dagje genieten in de Villa geweest met een aparte einde.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 28 oktober 2017 om 05:27

22. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (28 oktober 2017),CVARIA (28 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (28 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),Partycrasher (31 oktober 2017),Sjeufke (29 oktober 2017),The Joker (28 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Vrijdagmiddag bij de Villa aangekomen voor een lunch. First things first en me eerst even opfrissen. In de kleedkamer kom ik daar The Joker tegen die zich net ging omkleden. Ik weet niet hoe ie het doet, maar weer net op her randje van Happy Hour weet ie binnen te sneaker.
    Gegrapt dat ik de ontbijt bakken alweer leeg geschept had. En dat ik nu ga lunchen en weer alles leeg ga scheppen.
    Je wilt dan niet weten in wat voor record tempo hij zich weet om te kleden
    Bij de eettafel Picasso tegengekomen die zich ook te goed deed aan het buffet.
    Goed ook te zien dat de club de buffetbakken netje bijvult wanneer het leeg raakt.

Na een rondje Door de zonnige tuin me in de Kino genesteld om wat te werken en te relaxen.
    Tussendoor kwam TJ af en toe polsen of ik nog leefde.
    Daarna na het avondmaal wezen scout wat voor lelijks er wel niet te spotten viel. Afschuwelijke verschijningen waren er. Nog erger dan normaal. Om van te kotsen en gillend bij weg te rennen. De ene nog erger dan de ander. Het was regelrecht een drama. Er liepen moordenaars rond, halve zombies slenterden door de tent, en de vampieren wilden je (portmonee) leegzuigen. Het was namelijk Halloween party in Villa Vertigo!
    En de meeste dames waren dus in stijl verkleed. Opvallend was dat de Russische dames alweer niet meededen aan de verkleedpartij. Viel me ook al op tijdens oktoberfest. Echter niet alleen zij, er waren d'r nog een paar die normaal gekleed waren. Maar het merendeel van de dames en het personeel waren wel toepasselijk verkleed. En de tent was ook leuk versiert. Overal waren er skeletten, spinnewebben en enge monsters te vinden. En dan bedoel ik niet alleen TJ, maar decoraties van bewegende poppen, beesten enzo.
    Ik moet bekennen dat ik het niet zo op de Halloween kostuums heb. Ik bedoel, leuk voor het Halloween feestje. Maar zoals ik wel eens eerder zei, als ik een lelijke enge heks wil shaken, ga ik wel langs een tippelzone

Tijdens het eten zagen we een fraaie slanke dame in een rode lingerie outfit. Helaas tijdens het benaderen voor een praatje bleek al snel dat het een dansende feestbeest is. Die wou eerst party vieren.
    Weer een risico nemen en daarop gaan wachten. Ik gaf d'r nog een kans, maar toen ze die ook verspeelde wist ik genoeg.

Vervolgens de Russische Natasha die ik nog van elders ken, uitgenodigd. En die ging gewillig mee. Heerlijke sessie weer met haar gehad.

Na de kamergang in de Kino liggen luieren (voor zo ver dat ging met de DJ ernaast) en na nog een klein hapje genomen te hebben de club weer verlaten.

24. Onderstaande 11 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (29 oktober 2017),CVARIA (29 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (28 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),Partycrasher (31 oktober 2017),Picasso 1 (28 oktober 2017),rmjhexe (28 oktober 2017),Sjeufke (29 oktober 2017),Smouse (30 oktober 2017),The Joker (29 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Zaterdagmiddag weer bij de Villa aangebeld om er lekker met een lunch te beginnen. Althans dat Was de bedoeling. De enige bak die er nog over Was, lagen alleen wat worstjes in.
    Dat viel tegen. Ik om me heen kijkend of ik The Joker zag. Die zou wel eens weer alles opgepeuzeld kunnen hebben. Maar nee, die zou ergens elders gaan relaxen. Wel zaten er al andere heren aan tafel te eten. En ik Was gast nr 6, dus m'n voorgangers hadden waarschijnlijk allen al opgeschept.
    Maar gelukkig zorgt de kok dat het buffet zo nu en dan weer aangevuld wordt. Mn ergste trek intussen gestild met een banaan, en niet veel later kwam en de eieren er alweer aan.
    Na het ontbijt even luchtje geschept. Het is zo zonder zonnetje behoorlijk fris. Dus gauw weer naar binnen om wat te werken en te relaxen.

Rond dinner timer kwam Jasmin aanschuiven om samen te eten. Meid had behoorlijk doorgefeest tijdens Halloween en Was pas net wakker. Tja, de wereld van de saunaclubs zitten in een hele andere tijdzone...

Na het eten wat in de Kino liggen uitbuiken en gewerkt. Zo nu en dan nog ff dagboekje bijgewerkt.

De Roemeense Amalia kwam eens even polshoogte nemen hoe het ermee ging. Na even een praatje met haar gemaakt te hebben, een kamertje gezocht om nog wat anders leuks te doen dan alleen een praatje.

Na een beetje bijgekomen te zijn besloten om na een hapje te vertrekken. De DJ dreunt er met behoorlijk wat muziek de ruimte rond en dat Is me te veel van het goeie. Ik zoet liever een rustig plekje op. Dat gaat met de lounge bar meestal ook wel, maar zin om es eerder m'n nest in te duiken.

26. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (29 oktober 2017),dennisw (30 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty (29 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),Partycrasher (31 oktober 2017),popey01 (29 oktober 2017),pret (29 oktober 2017),Sjeufke (30 oktober 2017),Smouse (30 oktober 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Zondagmiddag bij Villa aangebeld voor de brunch. In de lockers al gauw een ijsbeer tegen het lijf gelopen, Uurtje met daar achteraan Rmjhexe. Samen gegeten en door de dag heen wat gekletst.
    Later op de middag me teruggetrokken om wat werk te verzetten en wat te relaxen.

Zoals gebruikelijk ontwaakt de club pas laat op de dag. Maar hoe, als hoogtepunt waren er namelijk maar liefst 5 Russische dames aanwezig.
    Een blonde stoot daartussen viel me gelijk op. Ze blijkt Karolina te heten. Ze spreekt echter helaas alleen haar moedertaal, en dus geen Duits en zeer beperkt Engels. Natasha was zo vrij om als vertaalster op te treden, zodat de intro tot een kamergang was geplant.
    Nette dame zorgde voor een aangename sessie.

Wel blijft het voor de dames oppassen op hun spullen. Zo zag ik onlangs in de Kino een paartje liggen. Ik lag daar zelf met een andere dame wat te kletsen. Zag ik de dame weglopen voor misschien bezoek aan toilet, want ze bleef eventjes weg. Valt m'n oog op dr handtas. En in het bijzonder de hand die erin zat te graaien
    Toen ie mijn blik zag, trok hij zich snel terug. Oppassen geblazen dus!

28. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (31 oktober 2017),Manureva ( 1 november 2017),Partycrasher (31 oktober 2017),pret (31 oktober 2017),Sjeufke (31 oktober 2017),uurtje (31 oktober 2017),Wijze grijze (31 oktober 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:37
    Discussies
    85
    Thanks
    2.344

Standaard

Afgelopen zondag nuttig besteed en de internationale banden weer eens aangehaald. VV kwam zeer zeer rustig op gang maar uiteindelijk waren we in de avond met voldoende mensen om Max V spiritueel te ondersteunen waardoor de Grand Prix zege een feit werd. Ondertussen nog bezig de Russische uitdaging weg te werken maar de teller is op 3 blijven staan. Geen paspoortjes omdat ik niet de verwachting heb dat deze dames blijven.

MB, Rmjhexe....het was weer leuk....
    Een uurtje is ook maar een uur...

30. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (31 oktober 2017),mentholbear (31 oktober 2017)

Last Online
    27 augustus 2021 @ 14:11
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379

Standaard

Twee weken terug met een vrijkaart op zak van ome Willem, richting villa vertigo, ik dacht laat ik eens vroeg op de donderdagavond gaan, dan moeten er toch wat meer meiden zijn. Het eten was prima verzorgd, de sauna's ook, de dikke Thaise dames trokken met bijna hun toko in, maar het aantal dames hield niet over, geen of nauwelijks de dames uit de fanclub alhier op het forum was aanwezig, ik nam een gok met ivana, kleine tietjes, kiespijn en ene herlijk reet dat wel...ivana , de bulgaarse/oekraiense milf is wel sympathiek op de kamer, maar voor mij een gemiddelde ervaring. Later op de avond kwam de braziliaanse dikke milf daniella of gabriela, met dikke tieten, toen ik het kruid al had verschoten..., om 22.00 vertrok ik weer...afijn ik denk dat je hier inderdaad pas laat op de avond moet komen, dan druppelen de echte geile dames wel binnen.
    Laatst gewijzigd door phoenix; 1 november 2017 om 21:19

32. Onderstaande 7 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 1 november 2017),CVARIA ( 1 november 2017),george101 ( 2 november 2017),Klatergoud ( 2 november 2017),Manureva ( 1 november 2017),mentholbear ( 2 november 2017),pret ( 1 november 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Maandagmiddag realiseerde ik me pas dat op dinsdag en woensdag de winkels gesloten zijn.
    Dus gauw wat inkopen gedaan.

Terug in de Villa kom ik er achter dat er nog steeds maar liefst 4 russische dames aanwezig zijn!
    Na een praatje me teruggetrokken in de rustige kino om even uit te rusten en wat te werken. Tussendoor nog wat gegeten, om in de avond 'op jacht' te gaan.
    Dat ging vrij vlot, omdat ik m'n prooi al lang in het vizier Had: de Russische Veronika.

Na een leuk praatje even gezellig kamertje met deze dame om te relaxen.
    Me daarna weer in de kino teruggetrokken. Nog wat vaste dames die kwamen knuffelen voor het slapen gaan, om in de holst van de nacht de weg weer op te gaan.
    Op de afrit nog bijna een overstekende haas aangereden. Was gelijk klaarwakker die nacht. Oppassen geblazen daar met wild dus.

34. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 2 november 2017),CVARIA ( 2 november 2017),Sjeufke ( 2 november 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:16
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maandagmiddag realiseerde ik me pas dat op dinsdag en woensdag de winkels gesloten zijn.
    Dus gauw wat inkopen gedaan....
    Je had uiteraard net als veel Duitsers in Nederland kunnen inkopen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

36. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 2 november 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Je had uiteraard net als veel Duitsers in Nederland kunnen inkopen
    Dat overwoog ik ook, maar Is dubbel zo ver rijden vanaf m'n hotel. Had ik geen zin in. Zoals ik al vaker zeg, ben een luie ijsbeer en rij bovendien als een slak

38. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA ( 2 november 2017)

Last Online
    Vandaag @ 12:16
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat overwoog ik ook, maar Is dubbel zo ver rijden vanaf m'n hotel. Had ik geen zin in. Zoals ik al vaker zeg, ben een luie ijsbeer en rij bovendien als een slak
    Als een slak rijden was dan heel makkelijk want er stonden redelijk wat files rondom Roermond
    Maar alles wat jij nodig hebt vind je in een saunaclub
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

40. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 2 november 2017)

Last Online
    Vandaag @ 14:37
    Discussies
    85
    Thanks
    2.344

Standaard

Uiteindelijk was het gisteren wederom prima uit te houden in de Villa. Het feit dat dit soort clubs eigenlijk geen 'dag clubs' meer zijn is jammer. Maar daar is verder weinig aan te doen. Toch heerlijk ontbeten, ff gebabbeld met mede beren (waaronder MB en RMJHexe). Zoals we het kennen druppelden de dames langzaam binnen. De Russische enclave bleek fiks uitgedund te zijn. Geen idee of dit iets met mijn kamerbezoeken 2 dagen eerder te maken heeft gehad. Buit was wellicht binnen en veel beter kon het ook niet meer worden denk ik maar (yeahhh....... dream on....hahahahaha)

Op zich had ik wat meer Duitse gasten verwacht ivm de fesstdag. Maar goed, die taak schenen Belgen op zich genomen te hebben.

Al met al weer een prima dag gehad. Al moet ik wel zeggen dat als ik het zwembad en het terras zo zie, het hoog tijd voor de zomer gaat worden. Zal nog wel ff duren denk ik. De beloofde global warming stelt tot op heden fiks teleur....
    Een uurtje is ook maar een uur...

42. Onderstaande 9 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 3 november 2017),CVARIA ( 2 november 2017),Eddy_V ( 2 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 november 2017),Kwakje ( 2 november 2017),mentholbear ( 3 november 2017),phoenix ( 2 november 2017),rmjhexe ( 2 november 2017),Sjeufke ( 3 november 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Woensdag wederom bij de Villa aangebeld. Eenmaal omgekleed al gauw Door Rmjhexe begroet. Die Was er vroeg bij. Net als Uurtje. Het Was me weer een genoegen met de heren even gekletst te hebben.

Tijdens de lunch kreeg ik van Jasmin al snel te horen dat de Russische delegatie flink gekrompen Was, tot slechts 2. Maar kwantiteit zegt niet alles, want met Jasmin heb ik tweemaal eerder een geweldige tijd mee gehad. En later zou blijken dat ik ook heerlijk zou genieten met Natalie, maar daarover een volgende keer meer.

Want woensdag kwam Amalia meerdere bij me krioelen. En tja, dat laat ik na een paar keer niet onbeantwoord. Dus met haar een lekkere kamergang gehad.

Aftershaves... bedankt predictive toetsenbord, bedoel natuurlijk dat de aftersales naar mij toe ook goed Was, want voor het slapen gaan kwam ze nog even bij me hangen.

44. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA ( 4 november 2017),Manureva ( 5 november 2017),rmjhexe ( 4 november 2017),Sjeufke ( 3 november 2017),uurtje ( 3 november 2017)

Last Online
    Vandaag @ 00:51
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

@admin dank voor het vrijkaartje.

Vandaag met oblix naar de villa gegaan, qua uitstraling en personeel was het gewoon top. Het eten was ook prima in orde.. qua dames aantal net voldoende ik schat een 35-40 ik vond de dames passief en ongeinteresseerd overkomen. Iets dat ertoe bijdraagt dat deze club niet zo goed loopt als hij zou kunnen want hij hoort zeker nu bij de top clubs.

Het draait erom dat de klanten tevreden naar huis gaan, en ofschoon ik niet gekamert heb ben ik tevreden naar huis gegaan. Ipv dat de dames geld opleveren heb ik het idee dat ze deze club juist geld kosten.
    Ik kan me voorstellen dat veel klanten niet terug gaan komen, maar ik zeker wel..

Villa bedankt voor de genoten gastvrijheid.

46. Onderstaande 5 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 5 november 2017),Bluebear ( 5 november 2017),Manureva ( 5 november 2017),mentholbear ( 5 november 2017),Wentelt Eefje ( 5 november 2017)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.284

Standaard

Vrijdagmiddag bij de Villa aangekomen voor een lunch.
    Na wat gewerkt en gerelaxt te hebben, me in de avond naar hun lounge bar begeven om es te kijken wat er zoal rondliep.
    Op hun grote zachte ligbanken met grote kussen valt heerlijk relaxt te liggen en op je gemak alles te bekijken.
    Komt daar een lieve blonde dame bij me en praatje te maken. Emma heet ze en Was best leuk gezelschap. Zal es kijken of er later een kamergang in zou zitten.

Want ik Had al een andere dame in gedachte. De meest slanke Russische van het groepje van 5 destijds, die ik nog niet Had geprobeerd. En aangezien ze maandag alweer zou vertrekken wou ik die kans niet voorbij laten schieten. Ze zat echter met Lena en Jasmin aan de kleine eettafel. Jawel, je leest het goed, in het restaurant hebben ze nu een eettafel bijgezet. Wel zo prettig, omdat de andere al gauw vol zat.

Enfin na ze even met rust gelaten te hebben, nog eens wezen polsen en toen was ze wel beschikbaar om even een praatje te doen. En van het 1 komt het ander, dus gauw een kamertje opgezocht. Voor een heerlijke sessie.
    Dat smaakte naar meer...

48. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 november 2017),Bluebear ( 5 november 2017),Manureva (10 november 2017),popey01 ( 5 november 2017),pret ( 6 november 2017),Sjeufke ( 6 november 2017)

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten