Pagina 23 van 227 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 575 van 5671
    Last Online
    10 januari 2025 @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard

SixSens donderdag26 oktober 2017

Een dag na het bezoek aan Planet Happy Garden, daar belandt waarvan ik inmiddels kan zeggen, dat het mijn stamclub begint te worden, of beter gezegd al is: SixSens.

Rond de klok van 12:30 binnen, er zijn al aardig wat dames in the house.
    De dames die ik over de hele dag gespot heb zijn o.a.
    De Roemeense hoek: Emma, Mickey, Miruna, Natali, Carmen, Andrea? (die vriendin van Carmen), Roberta, Jessy, de tweeling Anaïs en Selena, Lydia, Melissa2, Lena en Claudia
    Bulgaarse hoek: Veronica, Dani, Laura, Melanie, Simona, Domenika, Andrea (die gypsy), Yasmin, Maria2 en Victoria.
    Domicaanse hoek: Daniella, Cindy en Sarah
    Hoekje met de overige dames: Lynn (ZK/NL), Lola (Dld/Aziatisch), Suzanne (Belgisch), Daisy (Kroatisch)
    En dan nog zeker 15 dames waarvan ik geen naam weet, met een paar nieuwe gezichten erbij.

Was koud binnen, zittend aan de bar, te genieten van een cappuccino, of “mijn date” kwam zich al snel melden. “Full member DKC” Anaïs, stevig popje, met ronde vormen, lang zwart haar reikend tot haar kont, en een cupje in de buurt van 85d of 90d. Op de kamer heeft Anaïs iets minder initiatief, meer neemt wel meer tijd om uitgebreid te (tong)zoenen. Ons aan meerdere posities schuldig gemaakt, en in doggy, met uitzicht op die stevige kont, het rubber vol geschoten.

Even op het gemak chillen in het internet- en belcafe, tevens het verslag van de vorige dag, zitten typen. Altijd wel weer een dame, die je op zo een moment probeert af te leiden met een charmeoffensief. Gelukkig kon ik de verleiding weerstaan. Mij zelf schuldig gemaakt aan een rondje wellness. Weer effe chillen, en toen was het tijd voor het avondmaal, degelijke goede maaltijd, niet culinair hoogstaand, maar dat hoeft van mij ook niet.

Na het eten een bakkie cappuccino scoren, en daar kwam de blonde helft van de, “Full member DKC” tweeling, Selena, haar gewicht, ronde vormen, en charmes in de strijd gooien, om mij richting een kamer te dirigeren. Helaas voor mij een verloren strijd. Op de kamer neemt Selena, meer initiatief, en is een tikkeltje ondeugender dan haar tweelingzus. Ook met Selena samen, ons schuldig gemaakt aan seks in meerdere posities, en in doggy tot een finish gebracht.

Je bent even druk met wat anders, en de tijd vliegt voorbij. Bijna 21:00 de eerste meiden staan al bij de balie, in de gewone kledij, om “feierabend” te gaan houden. Maar even relaxen in de, ja wat is het nu eigenlijk? Kino, oriëntaalse ruimte, of een mix van beiden? Al gauw lig je dan niet alleen, gelukkig hoefde ik niet het geweer te pakken, om haar weg te schieten, Dominicaanse Sara was tegen mijn aan gekropen. Het relaxen ging over in heel wat anders, dus dat maar een vervolg gegeven op een kamer. De beste sessie van de dag, beter gezegd van de 2 dagen.

De vermoeidheid begint te komen, het was een geslaagde dag.

SixSens tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

2. Onderstaande 17 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 oktober 2017),Bachatero (28 oktober 2017),biged (28 oktober 2017),Eddy_V (27 oktober 2017),Hooker lover1 (27 oktober 2017),jansenroy (28 oktober 2017),Liefje (27 oktober 2017),mechelen (27 oktober 2017),Mistralwind (28 oktober 2017),Mr Bluenose (28 oktober 2017),rob45 (28 oktober 2017),rolo (28 oktober 2017),Ryuhayabusa (28 oktober 2017),Sjeufke (30 oktober 2017),sofaking (27 oktober 2017),Wentelt Eefje (28 oktober 2017),Wijze grijze (28 oktober 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard Sixsens, zaterdag 28 oktober 2017, verjaardagsfeest kempie

“Street change, I didn't”
    ― Genereux Philip

Eigenlijk had ik gepland deze zaterdag naar Diamond in Moers te gaan. Toen zich echter de gelegenheid voordeed om niet van het openbaar vervoer afhankelijk te zijn, veranderde ik last-minute mijn plannen. Ik besloot op tijd naar Diamond te vertrekken om vervolgens ook in Sixsens op te duiken. Toen de vrijdagnacht nog iets langer doorwaakt bleek te blijven na mijn PB aan W2, dat positief beantwoord werd, besloot ik na uitgeslapen zijn zaterdagochtend, me in de vroege middaguren rechtstreeks naar Lemiers-Vaals te begeven.

Mijn dank gaat uit naar kempie, die er zijn verjaardagsfeestje vierde en naar het Ijsberenforum (in dit geval dus vooral W2) en Sixsens, die alsnog mijn last-minute aanmelding met een korting op de entreeprijs beloonden. De begeleide verwerking van mijn kortings-PB deed vermoeden dat er nog niet veel collega-ijsberen waren die me rond 15:30 voor waren gegaan. Vreemd genoeg bleek ik daarin een soort gelijk te hebben, er waren er al wel wat, maar kwamen er bijzonder weinig bij, niet geheel in met het aantal aanmeldingen, maar ben blij dat mijn verrassingstoevoeging tot een vermoedelijk nog acceptabel aantal gasten geleid heeft.

"Pussy is everywhere. Dick is everywhere. Chemistry isn't.”
    ― Genereux Philip

Eerst maar eens acclimatiseren na maanden geen (sauna- of wat voor andere dan ook behalve poppodia) clubs van binnen te hebben gezien. Dat viel nog niet mee, veel ondermaatse, letterlijk qua lengte en gezien hun 3 woorden benadering "Hast Du Lust?" ook figuurlijk, Bulgaarse zigeunerinnetjes die dachten een nieuwe makkelijke weg te peuzelen ijsbeer ontdekt te hebben. Strassenstrich-Anmache pur, een effectief middel tegen erecties. Dat ze vervolgens ook nog op zoek menen te moeten gaan naar een derhalve niet aanwezige erectie met hun handjes zorgt dan in elk geval eventjes voor een grappig moment als ze op mijn eigen sauna-kilt onder de badjas stuiten, dat blijft een effectief wapen tegen grijpgrage handjes van "dames" die ik niet aan mijn lul wil laten voelen.

Waar deze Bulgaarse impotentie-opwekkende zigeunertjes bovenmatig aanwezig gedrag vertoonden, kon ik wel makkelijk over hen heen kijken wat er verder zoal aanwezig was in Sixsens en het moet gezegd worden, de line-up was niet alleen divers maar ook uitermate tevredenstellend te noemen. Er liepen nogal wat stunners rond.

Maar omdat ik tweeëneenhalf uur in de auto gezeten had, had ik vooral behoefte aan lekkere solo-ontspanning en vermaakte me dus met koffie, mineraalwater en een uitgebreid rondje in de beide sauna's en dat was zoals ik in Sixsens gewend ben weer uitermate goed te doen en werkte inderdaad heerlijk verfrissend ontspannend. Vlak daarna liep ik de jarige tegen het lijf en kempie was uitermate verrast mij hier te zien en leek er ook mee in zijn nopjes dat behalve de vele no-shows van de gastenlijst en ook een show was die niet op de gastenlijst stond. Toen was het nog net niet te fris om buiten even amicaal bij te keuvelen.

"The only time to eat diet food is while you're waiting for the steak to cook.”
    ― Julia Child

Na nog een uitgebreid rondje sauna's besloten om eerst maar een steak-bon te gaan verzilveren. Ik had kempie al verklapt dat ik in Sixsens echt lekker eet, maar vertrouwde hem op zijn woord dat de zaterdag een aangename dag is om er te eten vanwege de steak. En het moet gezegd, die smaakte prima! Evenals de frites op het moment dat het dus zojuist etenstijd geworden was.
    Toch dient opgemerkt te worden dat er ook zalm lag. Als je zalm veel te snel op een hoog vuur gaart, kun je uittreding van eiwitbolletjes krijgen. De zalm in Sixsens was zaterdagavond helemaal wit uitgeslagen, ik mag hopen dat de kok al naar huis was of er nog niet was toen dat gebeurde, want het was een ware proeve van onbekwaamheid die in de bak lag. Ook jammer dat er tijdens de prime-time om te eten veel minder variatie in het saladebuffet was dan ruim 3 uurtjes later tegen het einde.
    Sixsens heeft in mijn ogen op culinair gebied nog altijd niet het niveau dat je mag verwachten na het betalen van € 55 entreegeld. Maar daar heb ik verder ook weer geen last van gehad, aangenaam gegeten in het gezelschap van de pleitbezorger van de Duisburgse Laufhäuser waarbij de stand van zaken met betrekking tot de nieuwe Duitse prostitutiewetgeving - ook met een ex-GT bimbo die uitstekend Nederlands sprak - en de invloed op de bezetting van Nederlandse en Duitse saunaclubs uitgebreid werd doorgenomen.

“I call her Google, because she got everything I'm searching for”

Na uitgebuikt te hebben, waarbij nog een paar fantasieloze pogingen mijn interesse in een kamergang te wekken met een vriendelijke glimlach afgewimpeld werden, liep ik naar het restaurant om wat drinken te pakken. In het gangetje bij de keuken werd de doorgang geblokkeerd door een donkerharige, gebruinde, groot-bruinogige lange dame. Niet slank, maar normaal-gebouwd zou haar eigenlijk te zwaar doen lijken. "You will have to pay some extra tax to pass." maar met een stralende glimlach en fonkelende ogen verkondigd en ik vond haar onmiddellijk (bij eerste oogopslag inkt- en metaalvrij, naturelle B-cup en een vrouwelijk figuur) mooi om te zien. Het klikte onmiddellijk, ze sprak perfect Engels en leek bepaald niet op haar mondje gevallen. Slechts een uurtje rijden van Constanta afkomstig, maar ondanks haar gebronsde huid, zwarte haar, donkerbruine ogen had ze niets maar dan ook helemaal niets van een zigeunerinnetje (gelukkig). We wisselden humeuristische stekeligheden uit en er leek werkelijk iets te gebeuren dat hier niet thuis hoorde. Zij voelde tegen de binnenkant van haar dijbeen zelfs dat mijn saunakilt omhoog gelift werd, zoende me en zei iets dwazigs, toen we merkten dat men ons inmiddels vanuit de keuken volop aan het bekijken was. De conclusie gezamenlijk trekkend dat we mensen jaloers aan het maken waren en dat dat prima was, voosden en converseerden we nog even verder.

Allebei beseffend dat de magie ook in het moment zou kunnen liggen (maar dat ook al betwijfelend), besloten we 10 minuten rust te nemen. Elkaar boven op het winterterras te ontmoeten en dan mij de knoop door te laten hakken. Wat een dame, zo zelfverzekerd kennelijk dat ze dit aandurfde, de prooi nog even weer laten ontsnappen.

“You women have more holes than swiss cheese.”
    ― Charles Bukowski, Poems and Insults

Na een laatste sigaretje voor de TV, waar we in elkaar kroelden en erover fantaseerden om het bij gebrek aan vrije grotere kamers maar en public te doen, besloten toch maar 1 van de kleine kamertjes beneden te nemen. Als er een bed in past, passen wij er ook in, toch? Buiten de kamer geen echte tongzoen gehad, maar toen we ons samen op het bed hadden neergevlijd, nam zij het initiatief daartoe. En Emma tongde echt heel erg lekker! Ik had haar al gezegd dat ik niet onmiddellijk een uur beloofde, maar dat ik absoluut geen haast had en dat ik een goede sessie dus zeker niet na een halfuur af zou breken. Erg mooie, zachte maar toch welgevormde B-borsten, gevoelige kleine tepels en na enkele minuten zei ze: "Als je zo likt als je zoent, dan heb ik wel een verzoeknummer nu."

Kennelijk beviel het haar erg goed, want ze deed alle moeite haar benen zo ver mogelijk op te trekken en toch zo wijd mogelijk te houden zodat ik vrij spel met mijn tong en lippen had langs en tussen haar lippen. Ze bracht ineens haar benen bij elkaar en trok zichzelf nog iets verder achterover, waardoor mijn tong langs haar sterretje gleed. Het kreetje van verrukking was kennelijk ook bedoeld om mij als ik er zin in had op te wijzen dat ze daar nog geiler van zou worden (en het hare was al een overstromend poesje geworden). Ik plaatste mijn handen onder de bovenkant van haar billen om haar zo gekanteld te houden en afwisselend haar klitje, kutje en kontje likkend en met mijn tong neukend kwam ze (zo leek het in elk geval) klaar.

"Ancient whore secret:
    to give enjoyable head,
    enjoy giving head.”

― Asa Akira, Dirty Thirty: A Coming of Age Story

Nadat ze was bijgekomen zei ze dat wel erg graag revanche wilde nemen nu. Ze vroeg of ze me zonder condoom mocht pijpen. Gaf aan dat ze het lang niet altijd deed, maar nu ook wel erg graag wilde. Zonder één aanwijzing aan haar te hoeven geven, deed ze precies dat wat ik het allerlekkerste vind. Weinig handinzet, nat, niet te snel, maar wel zo nu en dan perfect deepthroatend (waarbij boven- en onderlip echt zak en onderbuik raakten) en ook langs de ballen en de staaf likkend. Hemels. Tot het randje maar er nog niet over en ik wist dat ik geen onderbreking voor een condoom wilde. Ik vroeg haar me te zoenen en ze begreep onmiddellijk en zei dat ook dat ik dus langzaam klaar wilde komen. Ze masseerde mijn ballen en rukte langzaam terwijl we heerlijk verder tongden en het onvermijdelijke moment dat ik het niet meer uithield was daar. Een heerlijk orgasme dat lekkerder werd doordat ze langzaam met een inmiddels steeds meer kledderige hand bleef melken tot ook de laatste druppel er uit was.

Emma gaf aan dat ze door onze vreemde ontmoeting toch een beetje in de war was geraakt en geen idee te hebben hoe lang we inmiddels op de kamer waren. Verwijzend naar het moment dat we voor de TV waren gaan zitten was ze het onmiddellijk met me eens dat we dus nog 15 minuten over hadden voor het uur voorbij zou zijn. Die vulden we tongzoenend, kletsend, strelend waarbij haar terwijl ze zich ineens iets meer in me nestelde ontsnapte :"Ik vraag me af hoe het zou zijn om naast je wakker te worden... " De twinkeling die dat in mijn ogen veroorzaakte liet er onmiddellijk veiligheidshalve op volgen: "We gaan niet verliefd worden hè?"
    Ik wilde haar toch laten weten hoe het zou zijn om naast me wakker te worden, de gedachte wond me namelijk wel enorm op. En toen ik haar hand naar beneden leidde om dat ook door haar vast te laten stellen, friemelden we al zoenend nog wat verder tot mijn verstand het won. Nog even bleven liggen zou ongetwijfeld een uurtje meer betekenen en dat wilde ik niet. Vreemd genoeg kan ik van Emma, hoewel ze zegt al 3 jaar in Sixsens te werken, geen paspoortje vinden, dat zal ik morgen of overmorgen nog even aanmaken.

"Boxers, like prostitutes, are in the business of ruining their bodies for the pleasure of strangers.”
    ― Wayne Kelly

Terwijl Lydia (voorheen Liana) de buit al binnen had, ondanks dat ze met het klimmen der jaren ook haar gewicht rechtevenredig ziet stijgen (het misstaat haar nog niet, maar echt veel kan er niet meer bij... ), en dus tegen half 10 al in haar straatkledij - die haar fantastisch stond, beter eigenlijk dan de lingerie, kennelijk kleedde dit meer af - op de taxi zat te wachten, installeerde ik me nog eens op het winterterras. Met uitzondering van een sauna- en een ellenlange whirlpoolsessie heb ik me daar eigenlijk vooral vermaakt tot een uur of 2. Ook omdat ik graag het gevecht van Klitschko-Besieger Anthony Joshua tegen Takam wilde zijn, boksen blijft één van mijn favoriete kijksporten en daarnaast omdat je vanaf middernacht de winners en losers onder de dames - je kunt het van hun gezichten aflezen - in hun straatkledij op hun taxi kunt zien wachten.

Om 2 uur samen met het feestvarkens Sixsens onder dankzegging verlaten (al blijft het me licht irriteren dat ik geen chocolaatjes voor de dames mee mag nemen naar binnen... ) om op de parkeerplaats nog even de op deze party ontbrekende -crasher en knuffelturk de hand te schudden.
    Daarna mijn entreegeld terugverdiend door 2 op een taxi wachtende Brabanders die de toegang geweigerd werd naar hun hotel in Valkenburg te brengen met een kleine maar dus goed betaalde omweg. Nogmaals dank aan kempie, Sixsens en IJBF, ik ben erg blij dat ik mijn plannen last-minute kon wijzigen om deze dag in Sixsens door te brengen!
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

4. Onderstaande 12 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 november 2017),Befke (31 oktober 2017),biged (31 oktober 2017),Firehawk (31 oktober 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 november 2017),kempie (31 oktober 2017),le_belge (31 oktober 2017),Mr Bluenose (31 oktober 2017),Patjax (31 oktober 2017),pret (30 oktober 2017),sofaking (30 oktober 2017),Wijze grijze (31 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Zaterdag m'n verjaardagsfeestje in sixsens. Pret pikte me op en zette me af terwijl hij zelf naar PSR ging voor de Halloween party. Gelukkig maar want als ik op de motor had gemoeten had ik m'n eigen feestje moeten overslaan vanwege de storm. Iets na 11.00 werd ik al afgezet.

Het was nog rustig. Lekker een uitsmijter gegeten en van de welness gebruik gemaakt. Waarna DE Duisburg spesjalist binnen kwam en daarna Rudi_nl. Met hun gezellig geklets. Daarna kwamen ook Berwick en Bert binnen. Op een gegeven moment werd het tijd voor een kamer. Roemeense Lucy was net achter de gokkast vandaan gekomen en eigenlijk wou ik met haar kameren maar onderweg liep ik inde armen van Simona en zij stond ook op de lijst voor vandaag. Ik kon niet zeggen later en dan met Lucy gaan dus eerst maar met haar naar kamer gegaan voor een prima uurtje.

Daarna veel gekletst met de gasten. Ook Taylor was daar nog bijgekomen. Volgende klamer was met een duitse dame met siliconen D-cup. Kwam uit GT waar ze al lang had gewerkt maar ze durfde niet vanwege het 10K verhaal wat hier al op het forum ging. Het betrof een vriendin van haar en die zou de boete al werkelijk op de mat hebben ontvangen. Dames moeten al wel geregistreerd zijn sinds 1-7 en krijgen bij een 3e controle waarbij ze geen pas kunnen overleggen die boete. Clubs worden pas na 1-1-2018 beboet als er dames zonder pas werken. Kamer met deze dame die Nederlands sprak was matig en bleef bij een half uur. Niet voor herhaling vatbaar.

Daarna voetbal gevolgd in de bar en bijgkletst. Stond voor de verandering de NL competitie op. Boven werd op verzoek F1 en boksen opgezet. Top hoe altijd op verzoek van een gast iets op wordt gezet wat ze willen zien. Tot mijn verassing was ook wentelt Eefje binnengekomen en ook met hem meerdere malen zeer leuk geklets gedurende dag.

3E kamer was met Whorerita. 20jarige Bulgaarse. Slank, lang met zwart haar. Sprak slecht Engels en een beetje duits. Normaal hadden alle alarmbellen gaan rinkelen maar Rudi_Nl had er al z'n goedkeuring aangegeven en uiteindelijk was het een prima uurtje op de kamer ondanks de moeizame communicatie.

Het was nog gezellig. Toen op een gegeven moment de meeste gasten wel naar huis waren. Wou ik nog een kamertje maken. Opties genoeg ondanks de afwezigheid van 3 favo's. Voor het eerst viel me op hoe sexy sabina kan zijn. Zij was echter alweer op de sleutel aan het wachten met Mr.bleunose en dat was niet voor het eerst die dag. Lucy kwam eindelijk achter de gokkast vandaan maar werd voor m'n neus door een andere beer weggekaapt. De bloedmooi Kim dkwma terug maar had al een afspraak voor een volgende half uurtje (zag haar alleen maar half uurtjes weggaan) dus boven in de rook louche met wentelt eefje die me nog gezelschap bleef houden en gekeken welke dame er als eerste terug kwam van de kamer maar de tijd drong wel een beetje en er kwam er geen op tijd terug van kamer. Dus we hebben nog genoeg opties voor de volgende keer. Maar gaan omkleden en buiten in de storm op pret gewacht. Wentelt Eefjes was zo vriendelijk me gezelschap te houden.

Het was een gezellige dag ondanks dat er niet echt een feeststemming was maar ik en de andere gasten, die bijna allemaal sixsens stammies waren en die ik hier met grote regelmaat tref, hebben de hele dag steeds met z'n 2 of 3 en gezellig zitten kletsen. Ik heb iedereen meerdere malen langdurig gesproken op misschien een enkeling van de lijst die ik niet ken en de hand niet heb geschut na. Helaas zijn er ook een aantal heren niet gekomen en het was al niet zo'n lange lijst maar ik wil sixsens hierbij bedanken voor de gratis entree en me veronschuldigen voor de gasten die niet zijn gekomen. Het was weer goed verzorgd. Het eten was weer top. De welness en de line-up ook. Helaas was het wederom niet erg druk deze zaterdag en dat is jammer voor de club en de dames. Want deze club en de dames verdienen beter met de goede faciliteiten en fraaie line-up. Voor mij blijft dit de beste club op het moment. Helaas duurt het enkele weken voor ik terug kan keren maar ik voor jaareinde nog wel enkele keren terug.

Ook nog dank aan Pret dat hij me heeft afgezet en weer opgehaald ondanks dat hij zelf niet ging. Bijzonder aardig en zonder had ik ook zelf niet aanwezig kunnen zijn en ook nog dank aan de gasten die wel zijn gekomen ik heb de hele dag bijzonder goede gesprekken gehad. Het was mede dankzij jullie een gezellige zeer geslaagde dag en van wat ik heb opgevangen hebben jullie gelukkig ook allemaal een geslaagde dag gehad met geslaagde kamers.

6. Onderstaande 22 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

berwick (31 oktober 2017),biged (31 oktober 2017),Bosco (31 oktober 2017),dennisw (31 oktober 2017),Eddy_V (31 oktober 2017),Firehawk (31 oktober 2017),Flyerke ( 1 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty (31 oktober 2017),Hooker lover1 (31 oktober 2017),jansenroy (31 oktober 2017),lollypopman (31 oktober 2017),mechelen (31 oktober 2017),Mr Bluenose (31 oktober 2017),Patjax (31 oktober 2017),pret (31 oktober 2017),rob45 (31 oktober 2017),Rudi_NL (10 november 2017),Ryuhayabusa (31 oktober 2017),Sjeufke (31 oktober 2017),sofaking (31 oktober 2017),Wentelt Eefje (31 oktober 2017),Wijze grijze (31 oktober 2017)

Last Online
    Gisteren @ 23:39
    Discussies
    4
    Thanks
    40

Standaard

nav bericht van kempie: die Duitse ex-GT dame met D-silliconen die Nederlandse sprak was toch niet toevallig Melli of wel?

Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

De naam is me ontschoten maar het zou wel eens kunnen en ze kan hier altijd onder en andere naam werken dus als ze in sixsens anders heet kan het er nog steeds zijn natuurlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Gisteren @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    nav bericht van kempie: die Duitse ex-GT dame met D-silliconen die Nederlandse sprak was toch niet toevallig Melli of wel?
    nee melli spreekt meer talen dan alleen duist engels en Nederlands meli was 13-10 nog present in gt en als het meli was geweest had ik dat al lang vermeld mijn ex vulkaan schatje

Last Online
    Gisteren @ 23:39
    Discussies
    4
    Thanks
    40

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    nee melli spreekt meer talen dan alleen duist engels en Nederlands meli was 13-10 nog present in gt en als het meli was geweest had ik dat al lang vermeld mijn ex vulkaan schatje
    het was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn ! maar wie weet, misschien komen na 1 januari wel een paar stunners uit GT naar Sixsens of Yin Yang.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard Stoppen op of na het hoogtepunt?

Het kwam er maar niet van om een stukje over het 5-jarige verjaardagsfeest van Sixsens te schrijven.
    Alle moeite die Beata en het personeel gedaan hebben om er een mooie dag voor bezoekers en dames van te maken, verdient een dikke pluim en ook een stukje op het forum.

Net zoals de vorige jaren had ik deze dag al lang van tevoren vrij gehouden om het verjaardagsfeest van Sixsens te kunnen bezoeken: 18 oktober, het kan vriezen en het kan dooien.
    Laat het dit jaar heerlijk nazomer zijn, 21 graden en met veel bezoekers op het terras en aan het zwembad. Daags erna had ik nog verbrande schouders van de indian summer sun.
    Zulk fraai weer had zelfs Sixsens verrast, de apparatuur in de buitenbar was al winterklaar gemaakt en daardoor kon de buitenbar helaas niet meer gebruikt worden.
    Maar niet getreurd, de hele dag lekkere hapjes beschikbaar en bij de theke stonden de hele dag glaasjes limonade met prik. Dwz dat had ik de banaan wijs gemaakt in de hoop dat hij de voorraad Cava in ieder geval niet in z'n eentje er doorheen zou jagen!

Via IM afgesproken om kennis te maken met Hooker lover1. Zijn beschrijving was dermate helder dat ik hem en zijn Vlaamse maat direct herkende bij binnenkomst. Na de kennismaking heb ik mij voorzien van enkele hapjes, stokbroodjes met zalm en kaviaar en andere lekkernijen die ik buiten in de zon kon verorberen aan een tafel vol plezante Vlamingen.

In Hooker lover1 herkende ik een zelfde spraakwaterval als Patjax, die ook 1000 woorden in een minuut weet te proppen, maar dan in de Vlaamse variant en een stuk knapper (maar dat is evident t.o.v. Patjax). Afgezien daarvan zijn beide aangenaam gezelschap om in de club mee te buurten en flauwekul uit te halen.
    Als die twee elkaar nog eens ooit tegenkomen, dan vrees ik een ongeëvenaarde woordenclash waarbij een kernreactie in Noord-Korea kinderspel is!

Nog maar net aan de lunch en een prettig weerzien met Lesyeux na lange tijd. De dag had overigens een hoog Vlaams aandeel met oa den docteur (die gene docteur is) en Bachatero aan de rondetafelconferentie.
    Den docteur zat nog maar net of Crystal zette de aanval in. Met haar bevallige uiterlijk en verleidelijke blik was het een ongelijke strijd voor den docteur en hij gaf zich graag gewonnen. En weg waren ze.

De gehele dagplanning stond voor mij in het teken van uitgebreide wellness en lamlendigheid. Maar zoals al vaker door anderen beschreven: plannen maken voor een dagje clubben is zinloos, het loopt toch altijd anders.
    Behalve het zwembad geen gebruik gemaakt van de fraaie wellness faciliteiten.
    In het zwembad wel kennis gemaakt met Lola, leuke dame met een goed gevoel voor humor. Niet direct het type waar ik voor ga, maar je weet het in de toekomst maar nooit. Haar enthousiasme en brutale uitstraling spraken mij absoluut aan. Op deze dag was zij innig verstrengeld met FSLGF en hij had groot gelijk.

Een nieuw meisje in sport-bh en strak broekje zat ook buiten, Bulgaarse Ella met blond gekrulde lokken. Een Vlaamse niet-schrijvende veelpleger bleek haar veelvuldig te bezoeken. Zijn voorkeur kennende zou ik later op de dag misschien nog wel eens in haar buurt gaan komen. En zo geschiedde later op de avond: terwijl de 3e stripshow op z'n eind liep, klampte zij mij op een leuke manier vast en van enige weerstand van mijn kant was al snel geen enkele sprake.
    Op naar kamer 14, waar zij met haar strakke en lenige lichaam geweldige bewegingen wist te maken. Helemaal niks mis mee zoals ik in haar aangemaakte paspoortje heb geschreven. Alleen de communicatie viel niet mee, zeer beperkt in Duits, Engels en Frans. Hoewel dat laatste in de praktijk dan weer heel erg meeviel zolang ze niet ging praten

De shows van de 2 big boob ladies waren het aanzien beslist waard. Zoveel beter dan de optredens in alle voorgaande party's (hoewel die non van 2016 er ook wel mocht zijn).
    Vooral de blonde Lilli Vanilli kon mij wel bekoren, hoewel ik zoals bekend niet van de silliconen ben. Maar dit gegeven alsmede dezelfde artiestennaam van mijn afwezige favoriete dame zorgde er natuurlijk voor dat mijn verstand weer eens op nul stond.
    Den docteur had eerder op de middag al snuffelstage gelopen bij Moldavische Cristina. In dit geval letterlijk: zij kan nogal eens sterk geparfumeerd en geolied zijn. Iets waar ik een enigszins allergische reactie op vertoon. Maar na de goedkeuring van den docteur waagde ik de gok. Als er iemand is die er verstand van heeft, dan is hij het wel, alsnog mijn dank en de volgende keer trakteer ik u op een pint!
    Het uurtje met Cristina was naar verwachting: een lichtelijk kinky ingestelde dame met piercings, die niet vies is van wat steviger werk.

Terug in de bar. Lucy was sinds kort weer in het land en eerlijk is eerlijk, zij zag er betoverend uit. Bijna zoals de Queen of the club in haar hoogtijdagen.
    Maar helaas, Lucy zag mij niet staan. Zij zag feitelijk niemand staan. Heel knap om telkens iemand niet aan te kijken zelfs als die voor je op de trap stil blijft staan... En aangezien zij zo iedereen wist te omzeilen zal zij andere plannen voor de avond gehad hebben.
    Één van die andere plannen was een stamgast met wie ik nog kort heb zitten praten terwijl Lucy voor ons aan het dansen was met haar gipsy dansjurkje met klingelende klinkende muntjes. Het was hem gegund !

Voor het begin van de laatste show rond 22uur dacht ik maar eens te vertrekken. Het zou de volgende dag weer erg vroegdag zijn, maar mijn rondje handen schudden stokte bij Ricardo en Dhr N en voor ik er erg in had volgde de laatste show. Stond vooraan en hoopte nog op een gastrol in haar show maar helaas. De vriend van Lilli mocht meedoen en zoals ik al in het live topic geschreven had: that's not my cup of tea.

De stille genieters jansenroy en Obelix hadden volgens mij ook zo hun pleziertjes, was het niet in de bar dan toch in de
    Al met al heel veel gelachen, lekker gegeten en gedronken, diepzinnige en onzinnige gesprekken gevoerd en 2 keer prima tijd doorgebracht met 2 lekkere meiden. Niet de beste kamers aller tijden maar wel de moeite waard en al met al een zeer relaxte dag waarop ik de hele dag met een big smile heb rondgelopen. Die big smile had ik ook de hele rit naar huis en de dag erop toen ik verslag deed aan enkele spijtoptanten die niet in de gelegenheid waren geweest om deze party dag te bezoeken.

Na zo een geslaagde dag heb je gevoelsmatig twee opties: na dit hoogtepunt voor eeuwig stoppen met clubs te bezoeken of gelijk de volgende dag teruggaan.
    Argumenten voor optie 1 zouden valide kunnen worden, maar de keuzes die daarvoor gemaakt moeten worden gaan mij nou nog even te ver.
    Argument voor optie 2 bestaat simpelweg uit de verslavende werking van zoveel leuke sexy meiden in de snoepwinkel voor kindgebleven volwassenen. Daar waar dan ook nog eens zoveel andere sympathieke en gelijkgestemde klanten aan het shoppen zijn en de resultaten van hun vergelijkend warenonderzoek delen met de overige snoepverslaafden.

Desalniettemin..
    Koos ik voor optie 3: na 3 weken Sixsens cold-turkey op 7 november weer terug om verjaardagsfeestje(s) te vieren in Sixsens !

En Garde

12. Onderstaande 26 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 november 2017),Agronymus1 ( 1 november 2017),Bachatero ( 1 november 2017),biged ( 1 november 2017),cavediver ( 1 november 2017),Flyerke ( 1 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 november 2017),gignnl ( 7 november 2017),Hooker lover1 ( 1 november 2017),jansenroy ( 1 november 2017),le_belge ( 1 november 2017),Meme Moo ( 1 november 2017),mentholbear ( 1 november 2017),Mr Bluenose ( 1 november 2017),Pandabeer82 ( 1 november 2017),Partycrasher ( 2 november 2017),Patjax ( 1 november 2017),pret ( 1 november 2017),Ricardo Banana ( 1 november 2017),rob45 ( 1 november 2017),Rudi_NL (10 november 2017),Sjeufke ( 1 november 2017),sofaking ( 1 november 2017),swazontneuf ( 1 november 2017),VAZKOR ( 7 december 2017),Wentelt Eefje ( 1 november 2017)

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Prachtig verslag,van een al even prachtige dag!
    In Eddy v zit duidelijk een schrijvers talent,hij schrijft nog vlotter dan ik het kan uitleggen
    Hoewel ik in het echte leven eerder wat stiller ben,durf ik in het geschikte gezelschap weleens over enthousiast worden.
    En dat enthousiasme was er de 18 october zeer zeker wel!

Zoals Eddy terecht vermeld had de sixsens crew geen moeite gespaard om het ons allen naar de zin te maken.
    Op een gegeven moment stond beata ongedwongen tussen de beren,en zag dat het goed was.
    Dat sixsens een club is met een bekwaam management,mag op een forum als dit ook weleens aangehaald worden.

Wat me bijgebleven is van mijn eerste ontmoeting met Eddy v is,dat de man erg jong van geest gebleven is.
    Ook de nodige humor heeft,maar er moeiteloos in slaagt om grappen en grollen af te wisselen met ernstige gesprekken.
    Buiten dat,was Eddy overduidelijk een gelijkgestemde beer die graag van het leven en mooie dames genoot!
    Ideaal gezelschap voor mezelf dus,en omdat ook ik op 7-11 alweer aanwezig zal zijn,kijk ik reeds uit naar een volgend treffen.

Hoewel ik sinds 18 october niet geheel sober was,ik heb namelijk enkele misdrijven in by night op mijn geweten
    Koos ik bewust om alweer naar sixsens af te zakken voor 7-11.
    Op die dag viert mr bluenose namelijk zijn verjaardag,en met hem had ik al enkele im gesprekken.
    Nog een weekje te gaan,en de eerste kennismaking in realiteit zal een feit worden.
    Na de talrijke bericht uitwisselingen is namelijk gebleken,dat we nogal wat mutual interests uit te wisselen hebben.
    Over wat deze gesprekken zouden kunnen gaan inhouden,dat wil geen beer weten

Tot slot voor Eddy v,Lola gaan we helaas niet treffen want ze vertrouwde me toe de gehele maand op vakantie te gaan.
    Toch kan ik je als ervarings deskundige aanraden in de toekomst eens te kameren met haar,je levensvreugde zal er alleen maar door toenemen.Een ontmoeting met patjax,zal vroeg of laat niet te ontkomen zijn,en misschien wordt dat wel de oplossing om een nakende kernoorlog te vermijden)

Sixsens en Co,tot volgende week!

14. Onderstaande 9 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 1 november 2017),biged ( 1 november 2017),Eddy_V ( 1 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 november 2017),Mr Bluenose ( 1 november 2017),Partycrasher ( 2 november 2017),Patjax ( 5 november 2017),Sjeufke ( 1 november 2017),Wijze grijze ( 1 november 2017)

Last Online
    3 augustus 2023 @ 16:21
    Discussies
    96
    Thanks
    1.464

Standaard

Na Roemenie een maand of zo geleden was vorige week Hongarije aan de beurt!

Mijn vraag om een twee-uurs ticket werd afgewezen: ik was tegen het weekend aan aan het schurken dus heb ik zonder morren EUR 55 gelapt.

(Meestal ben ik wel met twee uurtjes klaar: beetje hangen en loeren. Beetje koffie leuten. Beetje ketsen. Beetje bijkomen. En hop - in de auto weer naar huis. Soms levert dat stress op als ik pas laat tot een kamerbezoek besluit).
    De volle prijs neemt iets van de druk weg: ik hoef niet steeds op mijn nieuwe pilotenklok te kijken om zeker te zijn dat ik op tijd weer bij de theke sta.

Bijzonder ontspannen stond ik dan ook een paar minuten later, fris geschoren en gewassen en als ijsbeer verkleed aan de bar om me van koffie en water te laten voorzien. Er was genoeg te zien. Veel onbekende gezichten - maar dat krijg je als je zo weinig als ik deze tempel bezoekt.

Ik besloot voor de verandering maar eens in een van de sofa's beneden bij de bar te gaan hangen (in plaats van op een kruk aan de bar).
    Er was een bankje vrij, tussen twee door behoorlijk aantrekkelijke bilpartijen bezette bankjes. Een bilpartij keek de andere kant op, de andere lachte me vriendelijk toe.

* * *

Het bankje waar ik op mikte, bleek bezetgehouden te worden door een tasje. De vriendelijke bilpartij nodigde me naast haar en na een (erg) korte aarzeling nam ik een kleine aanloop, hupte bevallig het opstapje op, stootte mijn dikke teen, bezorgde mijn koffie een voetbad en plofte naast Vanessa.
    Een gesprek kwam vlot tot stand - over werkelijk van alles - koken, reizen, seks, ouders, ouder worden (als in papa en mama spelen), sport en spel, taalgrapjes - zelden zo meegemaakt!

Ze spreekt foutloos Duits (Duitse vader, Hongaarse moeder) en ziet er uit als een errug lekkere buurvrouw. Ik schat haar midden twintig, ze is (naar eigen zeggen) verpleegster in opleiding. Een meter vijfenzestig, zeventig, normaal gebouwd met een mooie kont, schouderlange bruine haren, een paar plakplaatjes en een fraai paar borsten (dikke B, kleine C) die niet al te zeer onder zwaartekrachtvergiftiging gebukt gaan.

Natuurlijk kwamen gaandeweg het gesprek de min of meer toevallige en soms doelgerichte aanrakingen voor, die onvermijdelijk tot een kamergang moesten leiden. Gedaan. Niet berouwd. Lekkere ontspannen vanilla seks met een leuke jonge vrouw. Niks op aan te merken en de EUR 100 zeker waard.

* * *

Om weer op adem te komen, om te bedenken wat ik verder zou doen met mijn avond, ging ik weer naar mijn bankje terug. Ditmaal zonder koffie te morssen en aanzienlijk eleganter dan de vorige keer. De post-coitale melancholie had me in haar greep met visioenen van de zojuist gelikte poes.
    Ik droomde, kortom, doelloos een eindje voor me heen toen ik vanuit mijn ooghoek een schoolmeisje mijn richting op zag komen.
    Vriendelijk vroeg ze of ze zich naast me mocht vleien. Daar had ik geen bezwaar tegen. Ze vleide zich naast me. We raakten aan de praat.

* * *

Dit - mijne heren (en meelezende dametjes) is de manier waarop ik verleid wens te worden: een glimlach. Geen: "Hast du Lust?". Lachende ogen en geen gefriemel aan mijn mannelijkheid. Sexy zonder blote tieten. Sensueel in plaats van platte hoerenstreken.
    We raakten aan de praat. We konden het wel vinden. een lekker soort intimiteit - geen druk, geen moeten. Ontspannen - volledig passend bij mijn stemming.
    Ze noemt zich Sonja, is van Hongaarse afkomst. Een als schoolmeisje verklede MILF - en ze komt ermee weg. Moeder, jawel - en wat voor een. Toen later de kleren op de grond van onze slaapkamer lagen, zag ik: de Geboorte van Venus (van Botticelli): slank en met wonderschoon gevormde stevige kleine tieten. Vrouwelijk vruchtbare buik. Lange blonde haren. Fijne handen, lange vingers.
    Sonja is sensueel, ze houdt van het spel en geeft meer dan ze krijgt. Ik heb met haar genoten en de EUR 100 nog minder berouwd dan die van Vanessa.

* * *

Naar Sonja ga ik zeker weer op zoek; van Vanessa is dat veel minder zeker.
    Sonja heeft me vanbinnen ergens geraakt. Vanessa is aan de buitenkant gebleven.
    Zelden maak ik twee kamers op een avond - ditmaal was het vanzelfsprekend. Beide malen.

* * *

Ik ben te lui om paspoorten te maken - Vanessa is er onregelmatig, wanneer ze zin heeft, de studie het toelaat en zij geen relatie heeft. Sonja is er meestal eind van de week naar eigen zeggen.
    Attached Images Attached Images
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

16. Onderstaande 17 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 november 2017),Agronymus1 ( 2 november 2017),Bachatero ( 1 november 2017),Devante ( 2 november 2017),flicki ( 3 november 2017),Flyerke ( 1 november 2017),Hooker lover1 ( 1 november 2017),jansenroy ( 1 november 2017),licky luke ( 2 november 2017),Mr Bluenose ( 1 november 2017),Partycrasher ( 2 november 2017),Patjax ( 5 november 2017),Sjeufke ( 1 november 2017),sofaking ( 1 november 2017),swazontneuf ( 4 november 2017),Wentelt Eefje ( 1 november 2017),Wijze grijze ( 1 november 2017)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Nog eens 3 bezoeken aan het Theatre of Dreams vorige week. Mijn bedoeling was alleen om de eenmalige maar een afgebroken poging te bezoeken om op dag 1 naar Babylon te komen en een geïmproviseerd extra bezoek in de midweek zorgde ervoor dat ik last had van symptomen van extreme overdosis en natuurlijk mega-vermoeidheid tegen de tijd dat ik weer aan het werk moest. Omdat het bleek dat ik eigenlijk blij was om weer aan het werk te zijn (ik had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)!

Vrijdag 27 Oktober

Ik was oorspronkelijk van plan om Babylon op deze dag te bezoeken, maar een combinatie van gebeurtenissen leidde mijn aandacht terug naar Sixsens (ik zou Daria gaan zien, maar ze verdween uit de AWL en mijn normale hotel was niet beschikbaar in Bergheim en omdat de eigenaar me toestaat vroeg boeken dus ik kan de hele dag genieten van de club, dus dit was ook een probleem. De andere en beslissende factor was dat Sabina weer op mijn radar zat, dus dat sloot het. SS het was op vrijdag).

Toen ik kort na 1130 aankwam, betaalde ik net de ingang toen Sabina uit de kleedkamer verscheen toen ik mijn Dulcet-tonen hoorde terwijl ik met Charlotte aan het praten was. Ik regelde om haar na het ontbijt te ontmoeten voor een praatje en natuurlijk leidde dit tot de onvermijdelijke eerste kamer van de dag! Na een periode van rust zag ik Kim er goed uitzien en het duurde niet lang voordat ik haar vergezelde op het terras voor een praatje voordat ik naar de kamer ging voor nog een uitstekende sessie van 90 minuten. Zoals ik eerder heb gezegd, vind ik het gevoel voor humor van meisjes erg leuk en het feit dat ze lacht om mijn schijtgrappen, dus met haar naar de kamer gaan is een groot genoegen voor mij, want het gaat niet alleen om de fysieke actie (hoewel ik vind dit inderdaad erg prettig)!

Na een beetje eten werd ik benaderd door Alicia (Roemeens, 32, Donker half lang krullend haar, 36C / D tieten, een mooi gezicht en een mooi vrouwelijk figuur). Ze hangt samen met Mara, Annie en de bemanning die achter de bar zitten en van de tv af staan. Alicia herinnerde me aan een belofte die ik haar had gedaan op haar laatste dag in de club, zo'n vier maanden eerder. Het was de dag voordat ze op vakantie ging en ze wist niet wanneer of zelfs of ze terug zou komen. Ik had gezegd dat als ze terug zou komen, we naar een kamer zouden gaan omdat ik haar niet zo opdringerig vond. Natuurlijk vergeten deze meisjes nooit iets en ze herinnerde me daaraan toen ze me zag. Goed een deal is een deal en naar de kamer die we gingen en ik was aangenaam verrast en beloond met een echt prima bovengemiddelde kamer (details over haar draad).

Ik had besloten om een ​​hotel in Aken te boeken en op zaterdag terug te komen, maar om 23.00 uur moest ik inchecken en ik wilde de fout van een paar weken eerder niet herhalen toen ik me met Laura in de kamer had laten meeslepen en alleen naar mis de check-in tijd en ik werd vervolgens buitengesloten en zonder een wieg voor de nacht. Rond 2100 kwam ik Sabina tegen terwijl ik afscheid nam toen ze me weer de kamer binnenliet (het is niet moeilijk, want ik heb een duidelijk gebrek aan wilskracht als het gaat om nee zeggen tegen haar). Alweer een uitstekende tijd in de kamer en ik maakte enkele plannen om de verloving de volgende dag voort te zetten. Een kort drankje in de bar en een praatje met Bachatero en het was tijd om op pad te gaan om mijn hotel te vinden en een paar Duitse bieren te proeven!

Zaterdag 28 Oktober

Terug voor dag 2 en het was Kempie's verjaardag, hoewel ik hem niet te ontmoeten kreeg vanwege een combinatie van gebeurtenissen (voornamelijk dat ik voor een groot deel van de dag bij Sabina betrokken was en de enige andere deelnemer die ik kende op de dag van vandaag feestelijkheden was Rudi_NL en toen ik hem vroeg om de verjaardagsjongen aan te wijzen was hij net een kamer binnen gegaan met Whorita). Sorry vriend, ik weet zeker dat onze paden ergens in de toekomst zullen oversteken.

Zoals gezegd heb ik een groot deel van de dag met Sabina doorgebracht, wat resulteerde in een vijf keer bezoek aan de zaal, waarbij elk van de sessies anders was dan de vorige. De enige pauze die ik van haar nam, was toen een andere cliënt die ze kende vroeg of ze beschikbaar was om naar de kamer te gaan. De vraag hoe ik mijn tijd moest innemen terwijl Sabina bij de andere was, werd beantwoord door Sabina zelf, die opperde dat ik misschien Amalia naar een kamer wilde brengen terwijl ze anders druk was. Amalia had op Sabina wat schoonheidsbehandelingen uitgevoerd terwijl we boven zaten (wenkbrauwen en andere stukjes) en terwijl dit gebeurde, hadden ze ook besloten dat ik een beetje een 'Bogdan from Breaking Bad'-probleem aan de gang was. Ik werd gevraagd om mijn ogen te sluiten terwijl er een beetje herstelwerk aan mijn gezicht werd gedaan en ik moet zeggen dat ik niet het gevoel had dat mijn wrede wenkbrauwharen eruit geplukt waren. Ik weet niet waarom vrouwen zichzelf door deze beproeving heen zetten, er moet echt een eenvoudiger manier zijn! Op naar de kamer ging ik met Amalia en de kamer zelf was gewoon OK zonder overdreven gedenkwaardig te zijn. Ze is een aardige meid en best knap, maar haar veldwerk staat niet in de top voor mij en ik zou de mogelijkheid van een herhaling twijfelachtig vinden.

Marius_Stan.jpg

Later op de avond en net toen ik naar mijn laatste kamer liep, had ik een verrassende ontmoeting met een andere jonge dame die me een beetje geschrokken achterliet en nadat ik de laatste kamer met Sabina had voltooid besloot ik dat ik op dinsdag terug zou komen ( Halloween) om mijn schokniveau te verzachten !! (Namen en tijden geredigeerd om de onschuldigen te beschermen)!

Dinsdag 31 Oktober

Een verrassend extra bezoek voor mij om een ​​probleem op te lossen van mijn vorige dag bij de club en ik ben blij om te zeggen dat de kwestie snel en stil tot tevredenheid van alle betrokkenen is opgelost! Wat ging ik doen met mijn bonusbezoek? Overdosering bij meisjes is het korte antwoord !! Op het hoogtepunt van de dag had ik uiteindelijk nog eens 5 keer de kamer bezocht met Sabina, 1 met Laura en 1 met Kim. Al deze kamers waren absoluut eersteklas en ik kan 100% zeggen dat ik een fantastische tijd heb gehad (de rit van 180 km naar huis was niet zo goed als ik op zijn zachtst gezegd uit mijn reet hing). In totaal 17 kamers over de 3 bezoeken en nu moet ik mijn energieniveaus en natuurlijk het banksaldo herstellen voor mijn laatste SC-uitzendingen van 2017 (2018 zal waarschijnlijk een trage start hebben vanwege andere verplichtingen, dus ik kan net zo goed het meeste verdienen met mijn kansen)!

Another 3 visits to the Theatre of Dreams last week. My intention was only to visit the once but an aborted attempt to make it to Babylon on Day 1 and an impromptu extra visit midweek ensured that I was suffering from extreme overdose symptoms and of course mega fatigue by the time I was due back to work. As it turns out I was actually happy to be back at work for the rest (I never thought I would say that)!

Friday 27th October

I had originally intended to visit Babylon on this day but a combination of events diverted my attention back to Sixsens (I was going to see Daria but she disappeared from the AWL and my normal hotel was not available in Bergheim and as the owner allows me to book in early so I can enjoy the full day at the club so this was also an issue. The other and deciding factor was that Sabina was again on my Radar, so that clinched it. SS it was on the Friday).

Arriving shortly after 1130 I was just paying the entrance when Sabina appeared from the Dressing Room having overheard my Dulcet tones whilst I was talking to Charlotte. I arranged to meet up with her after Breakfast for a chat and of course this led to the inevitable first room of the day! After a period of rest I spotted Kim looking good and it wasn’t long before I joined her on the Terras for a chat before progressing to the room for another excellent 90 minute session. As I have previously mentioned, I really like this girls sense of humor and the fact that she laughs at my shit jokes, so going to the room with her is a great pleasure for me as it is not just about the physical action (although I do find this very agreeable indeed)!

After a spot of food I was approached by Alicia (Romanian, 32, Dark half long curly hair, 36C/D tits, a pretty face and nice womanly figure). She hangs out with Mara, Annie and the crew that sit towards the rear of the bar facing away from the TV. Alicia reminded me of a promise that I had made to her on her last day in the club some 4 months previously. It was the day before she went on holiday and she did not know when or even if she would be back. I had said that if she did come back then we would go to a room as I liked her not so pushy attitude. Of course these girls never forget a thing and she reminded me of this when she saw me. Well a deal is a deal and off to the room we went and I was pleasantly surprised and rewarded with a really fine above average room (details on her thread).

I had decided to book a hotel in Aachen and return on the Saturday but check in closed at 2300 and I wasn’t going to repeat the mistake of a few weeks previously when I had gotten carried away in the room with Laura and extended only to miss the check in time and I was subsequently locked out and without a crib for the night. About 2100 I bumped into Sabina as I was saying my farewells when she enticed me into the room again (it is not difficult as I have a distinct lack of willpower when it comes to saying no to her). Again another excellent time in the room and I made some plans to continue the engagement the following day. A quick drink in the bar and a chat with Bachatero and it was time to hit the road to find my hotel and sample a few German Beers!

Saturday 28th October

Back for day 2 and it was Kempie’s Birthday, although I didn’t get to meet him due to a combination of events (primarily that I was involved with Sabina for a large chunk of the day and the only other attendee that I knew at the festivities was Rudi_NL and when I asked him to point out the Birthday Boy he had just gone into a room with Whorita). Sorry mate, I am sure our paths will cross sometime in the future.

As mentioned I spent a large part of the day with Sabina which culminated in our visiting the room a total of 5 times with each of the sessions being different from the previous one. The only break that I took from her was when another client that she knew asked if she was available to go to the room. The question of how I was to occupy my time whilst Sabina was with the other fellow was answered by Sabina herself who suggested that I might want to take Amalia to a room whilst she was otherwise busy. Amalia had been performing some Beauty Treatments on Sabina whilst we were sat upstairs (eyebrows and other bits) and whilst this was happening they had also decided that I had a bit of a ‘Bogdan from Breaking Bad’ issue ongoing. I was asked to close my eyes whilst a bit of repair work was done to my visage and I must say that I did not enjoy the sensation of having my rogue eyebrow hairs plucked out. I don’t know why women put themselves through this ordeal, there really must be an easier way! Off to the room I went with Amalia and the room itself was merely OK without being overly memorable. She is a nice enough girl and quite pretty but her field craft is not in the top bracket for me and I would find the possibility of a repeat to be doubtful.

Later in the evening and just as I was heading to my final room I had a surprise encounter with another young lady which left me a bit shocked and after I had finished the final room with Sabina I decided that I would return again on the Tuesday (Halloween) in order to assuage my level of shock!! (Names and times redacted in order to protect the innocent)!

Tuesday 31st October

A surprise additional visit for me in order to resolve an issue from my previous day at the club and I am happy to say that the matter was resolved quickly and quietly to the satisfaction of all concerned! What was I going to do with my bonus visit? Overdose on girls is the short answer!! At the culmination of the day I had ended up having another 5 visits to the room with Sabina, 1 with Laura and 1 with Kim. All of these rooms were absolutely first class and I can 100% say that I had a fantastic time (The 180km drive home was not so good as I was hanging out of my arse to say the least). A total of 17 rooms over the 3 visits and now I must repair my energy levels and of course bank balance before my final SC forays of 2017 (2018 will probably have a slow start due to other commitments so I might as well make the most of my opportunities)!

18. Onderstaande 18 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 november 2017),Bachatero ( 4 november 2017),dennisw ( 5 november 2017),Devante ( 5 november 2017),Eddy_V ( 4 november 2017),Flyerke ( 5 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2017),Hooker lover1 ( 4 november 2017),jansenroy ( 4 november 2017),le_belge ( 4 november 2017),mentholbear ( 9 november 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 5 november 2017),Pandabeer82 ( 4 november 2017),Patjax ( 5 november 2017),Rudi_NL (10 november 2017),Ryuhayabusa ( 5 november 2017),sofaking ( 4 november 2017),Wentelt Eefje ( 4 november 2017)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Zondag 22 oktober was ik nog eens in de Limburgse heuvels. Was geen superweer, maar daarvoor ga ik niet naar een saunaclub toe. Tussendoor een andere gast zien zitten die ik in het verleden ook wel eens gezien heb, maar nooit gesproken. Hij zat daar met een jongedame die aangesproken werd met Sabine. Die zou hem pas vrijlaten als hij helemaal leeg was. Toen ik later hier las dat ene Bluenose een keer of 4 met deze Sabine naar de kamer was geweest, viel het kwartje.

Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met SS. Voor mij is het een dikke 3 kwartier rijden. Dat vind ik de moeite, veel anderen vinden dat een peuleschil. Maar dat is voornamelijk omdat ze 2 uur moeten rijden om überhaupt de Randstad uit te zijn, of, voor onze Belgische vrienden, Brussel voorbij zijn. Het is zeker een leuke club, wat minder gejaagd als die andere Limburgse club, maar die trappen maakt het toch allemaal wat gewerkt. Toen ik begin dit jaar enig fysiek ongemak heb geleden, was dat voor mij toch echt iets om op te letten. Het roken in de bar was een minpunt, maar omdat de bar hoog genoeg is, en nooit echt vol zit, is dat niet zo erg. Nu is het dus maar net ietsjes beter. Het eten is goed, maar mist net die finishing touch.

Degenen die mij kennen, of mijn verhalen hier vaker lezen, weten dat ik redelijk eenkennig ben. Ik hoef niet zozeer nieuwe dames te leren kennen als ik er een paar ken waar ik wat mee kan babbelen en tussendoor een half of heel uurtje mee kan fitnessen. Ik ben ook geen pannenkoeker, zelden dat ik na een uur van de kamer kom, kan ze in de SC’s op 1 hand gemakkelijk tellen, en vingers over om vieze dingen mee te doen.
    Door omstandigheden ben ik in beide Nederlandse clubs mijn “vaste” dame kwijt geraakt. In SS heb ik het laatste half jaar, voor mijn doen althans, veel dames leren kennen. Op de een of andere manier zijn het bijna allemaal dames waar ik redelijke tot goede ervaringen mee heb gehad.
    De 22e weer een nieuwe dame leren kennen. Ik zat in een van de bankjes lui te genieten en wat rond te kijken. Opeens zie ik in een van mijn ooghoeken een jonge dame opstaan en naar mij toe komen. Ze begint wat tegen mij te praten en komt lekker gezellig tegen mij aan liggen. Even later komt er een andere dame bij zitten waar ik lang geleden wel eens mee ben geweest. Waarom weet ik niet meer, maar ik ga er nooit meer mee naar de kamer, ondanks dat er niks mis mee is. Ik zeg zo voor de grap tegen mijn gezelschap: vraag maar eens aan haar hoe vervelend ik ben, zij kent mij. Er volgt wat Roemeens waar ik geen chocola van kan maken. En ik vraag zoiets van wat voor slechts ze allemaal over mij wist te vertellen. Nee, krijg ik als antwoord, zij zegt dat je een goede man bent. Zeker anderhalf jaar geleden dat ik er wat mee gehad heb, weet nog veel van mij en koestert geen wrok.

En nu krijg ik zoiets wat anderen hier omschrijven als keuzestress. Als ik binnenkom heb ik vaak al binnen een kwartier een paar dames om mijn nek hangen die mij willen ontvoeren. De een is wat vasthoudender als de ander, de een kan wat beter met een nee omgaan als de ander. Zonder moeite te hoeven doen is mijn dag gevuld. Maar dat schept dus een probleem. Ik ben geen jonge god meer, geen dekhengst of hoe je het ook wilt noemen. Ik geef zelden een fooi, en zoals ik al schreef, eerder een half als een heel uur kameren. Toch zien de dames mij graag. Ik ga hooguit 3 keer op een dag naar de kamer en de derde keer is het hard werken voor mij. Maar het rijtje dames dat mij nog graag wil zien is dan nog lang niet op. Daardoor krijg ik schik om hier binnen te lopen. Er beginnen zich visioenen in mijn hoofd te ontwikkelen van dames die mij verscheuren of uit elkaar trekken, omdat ze allemaal een stukje willen hebben.

Ik heb dus de volgende mogelijkheden.
    1 minder frequent bezoeken. Risico dat de dames mij nog meer gaan bespringen.
    2 frequenter bezoeken. Sommige dames zien daarin alleen maar een reden om mij vaker te ontvoeren.
    3 nooit meer naar toe gaan. Is ook jammer.
    4 pilletjes gaan pakken. Dan wordt het produktiewerk. Dat is niet de bedoeling, het moet wel leuk blijven. Bovendien vrees ik dan voor schade aan mijn plassertje, en dat moeten we ook niet hebben.
    Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik moet gaan doen. Wat meespeelt is ook dat ik het heel moeilijk vind om een dame af te wijzen, zeker als ik ze al ken. Als iemand een betere oplossing weet hou ik mij aanbevolen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

20. Onderstaande 21 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 november 2017),Agronymus1 ( 5 november 2017),Bachatero ( 5 november 2017),blauwebeer ( 5 november 2017),cheasehead ( 6 november 2017),De Shyman ( 5 november 2017),Devante ( 5 november 2017),Eddy_V ( 6 november 2017),Flyerke ( 5 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2017),jansenroy ( 5 november 2017),Klatergoud ( 5 november 2017),Meme Moo ( 5 november 2017),Mr Bluenose ( 5 november 2017),Pandabeer82 ( 5 november 2017),Patjax ( 5 november 2017),Ryuhayabusa ( 6 november 2017),sofaking ( 5 november 2017),Wentelt Eefje ( 5 november 2017),Wijze grijze ( 5 november 2017),yylover ( 5 november 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    11.706

Standaard

@0065 erg herkenbaar

Last Online
    Vandaag @ 01:36
    Discussies
    18
    Thanks
    5.880

Standaard

De oplossing zit verscholen in je eigen tekst:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    ...Er beginnen zich visioenen in mijn hoofd te ontwikkelen van dames die mij verscheuren of uit elkaar trekken, omdat ze allemaal een stukje willen hebben.
    ....
    Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik moet gaan doen.

De vraag is eigenlijk wáár de dames een stukje van willen hebben.

Daarom Optie 5:

Gooi je goed gevulde portefeuille in de menigte dames en aanschouw de ontstane kluwen.
    Je zult concluderen dat jij heel blijft maar je portemonnaie er niet ongeschonden uitkomt.

23. Onderstaande 3 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 5 november 2017),Graagneuker (14 november 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 5 november 2017)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht

Daarom Optie 5:

Gooi je goed gevulde portefeuille in de menigte dames en aanschouw de ontstane kluwen.
    Je zult concluderen dat jij heel blijft maar je portemonnaie er niet ongeschonden uitkomt.
    Comme l’habitude
    En Garde

25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Flyerke ( 5 november 2017)

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Vaak langs Sixsens gereden, maar nooit bezocht, daar is vandaag verandering ingekomen.
    Om 11.15 vriendelijk ontvangen door de theke, aangegeven nooit hier geweest te zijn en kreeg een rondleiding.
    Omkleden douchen en wat roken, daar zat een andere gast, die mij informeerde daarvoor bedankt.
    Onder in de kelder wat naar tv gekeken (porno), snel kwamen al twee dvp's aan.
    He wil een trio, nee vriendelijk bedankt.
    Maar ff later kwam een mooie volle(tot zover als ik dat donker hok kon zien.) dominicaanse langs mij liggen, hmm daar houd bbz wel van.
    Snel werd onze speeksel al uitgewisseld.
    smaakte goed ,dus gekamerd met haar.
    Mooie borsten en goede service, Danielle was haar naam, nou begin is goed.
    Een veel lachende dame, erg leuk dat ze zelf plezier erin heeft.

Tijd voor het ontbijtbuffet, erg goed alles voorhanden.
    Kwam nog een andere ijsbeer aan de tafel zitten, swantsoneuf, dacht ik.
    Wat verhalen uitgewisselt en weer naar de bios, en niet snel kwam er een dvp naast mij liggen.
    Nouja, niet snel wist ik haar vormen, buitenwendig dan.
    Mooi lekker nat tz, kleine bbz werd al gewekt en hop naar een kamer.
    Maar toen ik buiten in de gang met haar liep zag ik hoe mooi ze was.
    Ze zag ik ook, hmmm wel erg jong, het bleek Mylene bg te zijn, 19 jaarjong, eigenlijk wat te jong voor mij, maar afspraak is afspraak.
    Op de kamer heerlijk aan haar prachtige borsten gezeten en op meer plaatsen, zo ook in doggy stevig afgemaakt.
    Mooie meid ook goede aftersales net als Danielle.

ach ff naar de whirlpool, maar die was lauw, te koud dus.
    Daarna de turksstoombad in, waar swantsoneuf een heel verhaal in het Frans was aan het vertellen.
    Weet nu nog niet waar ze het over hadden.
    Douchen en afkoelen etc...

Weer in de rokersruimte wat koffie gedronken en zag daar een voor mij bekende dvp zitten, Nella of Nelli een milf.
    Gevraagd waar heb je gewerkt, maar niet in de clubs waar ik ooit kwam.
    Mmmh, twijfel, weet echt wel of ze een met mijn vlieg en kunstwerken te maken hebben gehad.
    Maarja, toen ik naar de bar liep riep ze naar mij, vanuit de bios, he wil met jou op de kamer.
    Nou, vond haar aantrekkelijk dus maar gedaan.
    Mooie sessie gehad, echt een ervaren iemand, maar bij bbz was de fut er uit, dus het was tijd om de dag af te sluiten.
    Wel ff gebruik gemaakt van het lekkere eten, voordat ik naar huis ging.
    Afscheid genomen van Danielle en naar huis.

Ervaring rijker en ze zullen mij er vaker zien, maar dat wordt pas in december, of later heb nog een kaartje van bb.

27. Onderstaande 16 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 5 november 2017),Agronymus1 ( 5 november 2017),Bachatero ( 5 november 2017),Befke ( 6 november 2017),Devante ( 5 november 2017),Eddy_V ( 5 november 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2017),Hooker lover1 ( 5 november 2017),jansenroy ( 6 november 2017),Mr Bluenose ( 6 november 2017),rmjhexe ( 6 november 2017),Sjeufke ( 6 november 2017),sofaking ( 5 november 2017),swazontneuf ( 5 november 2017),Wentelt Eefje ( 5 november 2017),Wijze grijze ( 5 november 2017)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht

Daarom Optie 5:

Ik ben van het “ons ben zuunig” type. Ik zou dus eerst overwegen om een lege portemonnee, of een gevuld met dubbeltjes en stuivers, in de menigte te gooien. Het resultaat zal zijn dat ze eerst daar bovenop vliegen, en vervolgens op mij, omdat er niks in zat. Maar zelfs als ik eerst naar de flappentap ga, daar het maximale weekbedrag eruit haal in briefjes van 50, en dat weggooi, zie ik nog een probleem. Geld weg en geen lol gehad. En de volgende keer denken ze dat ik weer een portemonnee in de groep gooi.

Via een ander draadje kreeg ik de tip om meer verschillende clubs te bezoeken. Meer al een jaar geleden ben ik die optie gaan proberen, onder andere omdat in 1 van de 2 clubs die ik regelmatig bezoek ik een paar dames wilde ontlopen. Ik heb nu een paar clubs geprobeerd, net over de grens in Duitsland, en dat viel nog niet mee. Dan loop ik eerst tegen punt 1 aan, ik kom minder zodat als ik wel weer eens kom, ze nog harder aan mij gaan trekken. Vervolgens loop ik het risico dat er nog meer clubs zijn waar de dames boven op mij springen als ik daar weer eens binnen loop. Er lijkt nu inderdaad een club net in Duitsland te zijn waar ik bijna hetzelfde gevoel heb als hier.

Het grootste probleem wat ik heb is dat ik meevoel met andere mensen. Ik ben er heilig, de pastoor hier op het dorp zou dit stukje leuk vinden, de rest misschien niet, van overtuigd dat de wereld NIET om mij draait. Maar ik kan wel helpen om de boel wat beter gesmeerd te laten draaien. Enig vrijwilligerswerk dat ik gedaan heb heeft ook in die richting gewerkt.
    Ik heb op het moment niet veel zin om te zoeken maar ik bedenk me nu ineens dat ik vast niet de eerste ben met dit probleem. Is er hier niet al ergens een hulpdraadje voor dit probleem. Willem2? Big30?
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

Last Online
    13 december 2022 @ 14:17
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik ben van het “ons ben zuunig” type. Ik zou dus eerst overwegen om een lege portemonnee, of een gevuld met dubbeltjes en stuivers, in de menigte te gooien. Het resultaat zal zijn dat ze eerst daar bovenop vliegen, en vervolgens op mij, omdat er niks in zat. Maar zelfs als ik eerst naar de flappentap ga, daar het maximale weekbedrag eruit haal in briefjes van 50, en dat weggooi, zie ik nog een probleem. Geld weg en geen lol gehad. En de volgende keer denken ze dat ik weer een portemonnee in de groep gooi.

Via een ander draadje kreeg ik de tip om meer verschillende clubs te bezoeken. Meer al een jaar geleden ben ik die optie gaan proberen, onder andere omdat in 1 van de 2 clubs die ik regelmatig bezoek ik een paar dames wilde ontlopen. Ik heb nu een paar clubs geprobeerd, net over de grens in Duitsland, en dat viel nog niet mee. Dan loop ik eerst tegen punt 1 aan, ik kom minder zodat als ik wel weer eens kom, ze nog harder aan mij gaan trekken. Vervolgens loop ik het risico dat er nog meer clubs zijn waar de dames boven op mij springen als ik daar weer eens binnen loop. Er lijkt nu inderdaad een club net in Duitsland te zijn waar ik bijna hetzelfde gevoel heb als hier.

Het grootste probleem wat ik heb is dat ik meevoel met andere mensen. Ik ben er heilig, de pastoor hier op het dorp zou dit stukje leuk vinden, de rest misschien niet, van overtuigd dat de wereld NIET om mij draait. Maar ik kan wel helpen om de boel wat beter gesmeerd te laten draaien. Enig vrijwilligerswerk dat ik gedaan heb heeft ook in die richting gewerkt.
    Ik heb op het moment niet veel zin om te zoeken maar ik bedenk me nu ineens dat ik vast niet de eerste ben met dit probleem. Is er hier niet al ergens een hulpdraadje voor dit probleem. Willem2? Big30?
    Volgens mij vind je het veel te belangrijk wat andere mensen van je vinden. Als een dvp niet om kan gaan met jouw "nee" dan is dat haar probleem, niet het jouwe.

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Volgens mij vind je het veel te belangrijk wat andere mensen van je vinden. Als een dvp niet om kan gaan met jouw "nee" dan is dat haar probleem, niet het jouwe.

Ja en nee.
    Ja, ik vind het belangrijk wat andere mensen van me vinden. Ja, ik vind het vervelend als andere mensen vinden dat ik een slechte eigenschap heb. Ja, ik maak het anderen graag naar de zin. Zo zit het beestje nou eenmaal in elkaar.
    Nee, ik vind het niet “veel te belangrijk” wat anderen van mij denken. Ik kan er best mee omgaan dat ik niet in het middelpunt sta. Als anderen een hekel aan mij hebben, dan vind ik dat jammer, maar ik accepteer dat.

Het punt is, ik lees hier regelmatig over clubbezoekers die als ze ergens binnen komen zo ongeveer de helft van de dames moeten begroeten. Die hebben lijstjes met dames met de frequentie waarin ze ze bezoeken. En als ze tegen een dame vertellen dat ze die dag niet aan de beurt is, of krijgt zo je wilt, dan accepteren de dames dat lachend. En met de “verplichting” dat zij de volgende keer aan de beurt is, verdwijnt de dame dan weer. Als mij zoiets gebeurt, dan kijken de dames mij aan met die puppyoogjes, heb ik van iemand anders hier op het forum, en dan word ik zwak. En begin me weer schuldig te voelen.

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Ik behandel de dames zeer voorkomend, maar heb er echt geen moeite mee om ze te weigeren. Had ik ook niet met dames die ik veel kamerde in clubs die ik veel frequenteerde een aantal jaren geleden. Ook niet als ze me daarna inderdaad aankijken zoals mijn katten thuis me aankijken als ik een zakje brokjes in gelei voor ze moet pakken...

Als dames echt zo graag met me naar de kamer zouden willen als die blik impliceert, zouden ze mij wel betalen om van gedachten te veranderen...
    - Markus Krebs

32. Onderstaande 5 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 6 november 2017),Hooker lover1 ( 6 november 2017),jansenroy ( 6 november 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 6 november 2017),pret ( 7 november 2017)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Mijn eerste berichtje op dit forum Afgelopen zaterdag heb ik mezelf eens verwend in Sixsens. Nou ja, eigenlijk hebben de dames van Sixsens me verwend Ik moet zeggen een erg leuke club met leuke dames. En het happy hour tarief van €40,-- is ook top. Zouden meer clubs moeten doen. Ik heb me uitstekend vermaakt in Sixsens. In totaal met 2 dames op kamer geweest. De eerste was Monika, een Roemeense met een stel flinke siliconen tieten. Leuke meid en een leuk half uurtje mee op kamer geweest. Dani, een Bulgaarse dame, was de tweede dame. Zij was echt geweldig! Een erg leuke en spontane meid die het je echt naar je zin probeert te maken. Met haar zelfs een uur mee op kamer geweest. Binnenkort eens kijken of ik Sixsens weer ga bezoeken. Kans is zeer aanwezig.

34. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 7 november 2017)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Wanneer je het niet aantrekt wat een ander van je zou vinden, leef je veel minder verkrampt, meer spontaan, veel gelukkiger.

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Wanneer je het niet aantrekt wat een ander van je zou vinden, leef je veel minder verkrampt, meer spontaan, veel gelukkiger.
    Niet helemaal mee eens. Ik ben gelukkiger als ik het een ander naar de zin kan maken. Maar ik heb in al die jaren wel geleerd dat je het niet iedereen naar de zin kan maken. Soms is het moeilijk, maar ik kan het ook los laten als ik wil.

Overigens, ik heb vaak de ervaring dat mensen die zich nergens wat van aantrekken of wat om geven, vaak wel problemen hebben als anderen niks om hun geven.

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Omschakeling naar een filosofische en semantische discussie van mijn kant, ik ken je immers niet!

Als je het de ander teveel naar de zin wilt maken, ben je toch vaak tegen jezelf aan het liegen om het beoogde effect te halen. Mijn ervaring is als ik om me heen kijk, dat er over het algemeen de ander dan teveel naar de zin wordt gemaakt, je weliswaar zelf ook blij kunt zijn dat je het de ander - deels ten koste van jezelf - naar de zin hebt gemaakt, maar je niet in het Pareto-optimum zit samen.

Daar kom je als je allebei eerlijk aangeeft wat je wilt en vervolgens ook nog eens het beste compromis kunt bereiken. Als dat lukt creëer je wel veel vaker waarin beiden niet meer gelukkiger met de situatie kunnen worden zonder dat de ander daar ongelukkiger van wordt.

Mensen die zich nergens wat van zeggen aan te trekken, liegen net zo vaak hard tegen zichzelf als degenen die het dus vooral de ander naar de zin willen maken.
    - Markus Krebs

38. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Nulnulzeseneenhalf ( 7 november 2017)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

En dit hele filosofische betoog over het niet “nee” kunnen/willen zeggen tegen een dvp...?
    Ook ik ben een voorstander van win-win situaties maar in de clubs is het gewoon: no thank you, nu merci of nein leider nicht.
    Probeer die 8 woordjes uit je hoofd te leren en het leven zal een stuk makkelijker worden

Terug naar Sixsens zou ik zeggen!
    En in mijn geval is dat vanmiddag ETA 12.30 met Limburgse Vlaai waar ik tegen de eerste de beste jaagster natuurlijk niet in staat ben om “nee” te zeggen
    En Garde

40. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Bachatero ( 7 november 2017),Mr Bluenose ( 7 november 2017),Nulnulzeseneenhalf ( 7 november 2017),pret ( 7 november 2017)

Pagina 23 van 227 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten