Karla (20/08/16)
Er liep weer veel nieuws rond in Babylon. Ook deze kleine dame was me opgevallen door haar sexy geile hoerige uitstraling. Even er nog aan gedacht om af te wachten tot er een recensie zou van verschijnen...
Maar men Waalse collega Marc Perte Total bracht daar verandering in. Hij verzekerde mij dat deze mini pute de moeite was. Even later nodigde hij Karla uit om bij ons te komen staan en stelde haar voor aan mij. Marc Perte Total deed het voorstel dat hij de sessie zou betalen in geval van ontevredenheid. DEAL !
Op de bank volgde de kennismaking en wat later gingen we richting de kamer.
De sessie ging van start naast het bed met een teasing-partijtje van haar kant. Hierna hup het bed op. Lekker voorspel volgde , met veel likwerk van beide partijen. Een zalige 69 , verder pijpte ze er lekker op los.
Het neuken gebeurde in drie standjes : missio - doggy - schildpad. Dit alles met een geil bekkende tong uit de mond trekkende Karla. Na de schildpad ging ik terug over naar missionaris en pomte stevig door. Het geile gekreun en sexy aanblik van haar gelaatsuitdrukking en lichaam zorgde voor een top-ontlading !
Marc Perte Total volgde ons tot aan de lockers en informeerde naar onze ervaring en tevredenheid. Met een big-smile zei ik : laat je geld maar in je locker.
Besluit
Zeer goede aanwinst voor Babylon. Zowel optic als service-level. Behaalde de Babylon standaard tijdens deze sessie.
Score
Een mooie 8/10.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.
A dirty mind, is a joy forever
Love hurts : anal too