-
9 december 2007, 10:34
VT (Villa Tinto) 31, Tamara
Haarkleur/-lengte : (ge)blond(eerd) / halflang tot op schouders
Lengte dame : ± 1.70
Postuur/Cupmaat : Normaal / B-cup (naturel)
Nationaliteit/Taal : Nederlands / Nederlands
Leeftijd : ± 27
Tatoeages/Piercings : Ja / Ja
Service: Pmc / Nmc
Voordelen: Vriendelijk, gezellige babbel
Nadelen: Niet kunnen ontdekken
Tijdsduur : ± 20 min.
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek:
Weer maar eens een paspoort bijgemaakt, recensie volgt later.
Deze Dame heeft geen vaste kamer, en kan dus telkens op een andere kamer in VT staan.
Grz Sub
-
-
9 december 2007, 11:12
Gistermiddag deze Dame eindelijk eens bezocht. Ik had haar al lang zien staan, en ze trok me ook altijd wel aan, maar toch altijd voorbij gelopen, tot gisteren dus.
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten met een stralende glimlach. Hierna de gebruikelijke plichtplegingen afgehandeld, en me uitgekleed waarna ik languit op bed plaats kon nemen. Toen vroeg ze voor ze er aan begon eerst nog even of ik wel goed lag. Daarna bracht ze het condoom aan en begon ze te pijpen. Dit deed ze best wel behoorlijk, al had het iets harder gemogen. Ze pijpte ook vrij kort, omdat ze het eigenlijk deed om de kleine Sub op oorlogssterkte te brengen.
Daarna vroeg ze welk standje ik wilde, en zoals vaak gekozen voor Amazone, dit was een zeer goede ervaring, ze reed stevig door. Na langdurig in deze positie bezig geweest te zijn, het zweet stond op de schat haar rug, overgaan in Doggy-style, maar wel zij op haar knieen op de rand van het bed en ik staande naast het bed. Toen kon ik haar lekker diep penetreren, en was het dus zo gepiept verder. Ik heb haar de hele tijd kunnen wat kunnen strelen en met haar borstjes spelen, deze zijn wel vrij klein en niet echt stevig, maar zoals ik al vaker geschreven heb, dat heb ik liever dan die grote harde siliconenbollen.
er is dus toch wel enig herhalingsgevaar.
Grz Sub
-
-
22 januari 2008, 13:09
aanpassing
Kan het adres van deze Meid aangepast worden naar
VT (Villa Tinto) 31, Tamara
Kwestie van de alfabetiche lijst in orde te houden?
Dit nutteloos bericht mag uiteraard verwijderd worden na aanpassing
:wink:
-
-
Tamar niet meer in SKW gezien laatste tijd, dus best naar archief !
Anvers
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten