Deze keer gaf een kortingkaartje wat reductie, met dank aan de jury van vorige maand. Er stonden een aantal vaste waarden op de awl, dus de kans op goede sessies was verzekerd. Hoewel je in Babylon bij de meeste dames wel goed zit. Wel jammer dat het niet een dag eerder kon, want toen waren er nog een paar clubmaten aanwezig, maar er zijn ook van die dagen dat je de pecunia bij elkaar moet harken.
Bij binnenkomst al een paar zoenen van Bianca en Klara, nog voordat de Theke aan de inschrijving kon beginnen. Onderaan de trap botste ik aangenaam tegen Alice op, en als te doen gebruikelijk, haar semi publiek genomen in de kino. Of zij mij. Af en toe een nieuwsgierig hoofd om de hoek, aangelokt door het gesteun, ik vind het wel wat hebben. Over die schroom ben ik al lang heen.
Het buffet was aardig exotisch, dus het a la carte maar gelaten voor wat het was. De nieuwe sauna en jacuzzi zijn top. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Een Duitse gast waar ik in de sauna mee had gesproken was bezig Francesca een massage te geven op de bank en vroeg of ik het over kon nemen. Vooruit dan maar. Een pijnlijk plekje bij het schouderblad moest behandeld worden. Had om mij ook wel aan de voorkant mogen zitten. Nooit mee geweest, want de berichten waren een beetje wisselend. Maar ik was altijd al wel onder de indruk van haar weelderige vormen. Tijdens de intro babbel even de doe’s en don’ts besproken. Ik hoef niet zo nodig met mijn vingers in de suikerpot zoals sommigen, maar er moet wel gezoend worden en goed ook. Er volgde een overtuigend voorproefje, dus moest het er maar van komen. Ze heeft goed haar best gedaan moet ik zeggen. Goede zachte pijpbeurt zonder geschraap van tanden. Alleen het bekende fenomeen, een wat forsere vrouw heeft doorgaans een krappe doos. Uiteraard houd je daar rekening mee dus langzaam de boel opgerekt, tot ze zich er bij kon ontspannen. Francesca snapt tenminste dat als je goed meegaat met het tongzoenen onder de beurt, dat die vent dan veel eerder klaarkomt en je weer van de neukijzer verlost bent. Goed gedaan meid, weer eentje die met het nlnu stempel op de bil loopt. Het kan ook geen kwaad om eens wat nieuws te proberen.
Nu maar eens wat langer in die bubbelbak gezeten. Het is samen met de sauna echt een verrijking voor de club, vind ik wel. Toen ik drijfnat uit het zweethok stapte kwam Emma langs. Met haar afgesproken en een half uur later was zij verantwoordelijk voor het derde cumshot. Het werd tijd om het tempo wat te verlagen. Punt is ook wel dat als je in je eentje door zo’n club loopt, er weinig valt te socializen. Uiteindelijk in slaap gevallen op de naken bij het tv scherm beneden. Zal het wel nodig gehad hebben.
In de meeste andere clubs zou ik het erbij hebben gelaten, maar we zijn hier op een plek waar de service hoge prioriteit heeft. Ik kwam bij Bianca aan de bar hangen, we onderbraken ons zoenen af en toe om naar de paaldansact van Alice te kijken. Tot ze uiteindelijk languit op de grond gleed onder applaus van het publiek. Kom er maar bij, je kunt ook wel in mijn paal klimmen. Het werd dan ook een inspannend laatste rondje met twee van de geraffineerdste pijpsters van Babylon aan de zwans. Dit soort uitspattingen doe je beter niet dagelijks, maar zo af en toe mag ik graag eens even het beest in mezelf loslaten. Vanaf vandaag gaat ie weer voor onbepaalde tijd in zijn hok. We zien wel wanneer zich de volgende gelegenheid voordoet.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.