Oorspronkelijk geplaatst door
Gustomass
Deel 2; 100 ste bezoek Gustomass aan Golden Time.
Komt er nog wat van….jazeker en wel met Hongaarse Mariana,
Eerder op de middag geprobeerd me op te frissen, tandjes te poetsen in de WC bij de Kino. Aangezien het bij deze WC altijd wachten is, nee deze keer niet op De Cock die zo nodig met Sonja wilde, of andersom dat vertellen de analen, excusez moi le mot, niet.
Effe wachte, dus plaats genomen naast dat donkerharige vrouwtje, met die gitzwarte ogen en een vriendelijk gezichtje. Effe gebabbeld en effe gevoeld, oohh wat een heerlijk zacht lijfke, wat ouder maar oooh zo zacht en zo meegaand. Niks profi , gewoon echt lekker.
Het spel voortgezet en na de tandjes gepoetst te hebben haar uitgenodigd voor een drankje. Ze was pas in GT en dat heeft ze enkele keren duidelijk bezwezen. Op mijn vraag wat ze wilde drinken, bestelde ze Icetea. Nou dat kennen ze hier helemaal niet en ze ging ook niet zelf de drank halen, iets wat toch te doen gebruikelijk is bij de wat meer ingeburgerde dames.
Toen naar buiten, lekker op het terras, waar het toch wel erg koud was en hier zou het voorspel voor Gusto’s maatstaven wat te kort van duur zijn.
Daarom lekker achter in de zon gaan liggen, enkele ligbanken bij elkaar geschoven, iets wat al snel overbodig bleek. Mariana kwam namelijk al heel snel heel dicht tegen me aanliggen en het heerlijke voorspel kon beginnen. Een openingszoentje willen geven, wat al gelijk overging in innig tongzoenen, “Kben toch nie in Hennef nie” dacht ik nog maar dat was gelijk het laatste wat ik denken kon. De rest gebuerde op de autopilot en de lift off gemaakt geheel tegen de voorschriften in met de gordels nog niet eens angeschnallt. Lekker, zoet, zacht, heerlijk en toen Gusto zijn ogen weer opende mocht hij in van de blije, vragende, diepzwarte ogen kijken, en dit alles geheel ontrokken aan het gezichtsveld van mijn collegaberen….die Gusto even tevoren een beetje links hadden laten liggen, de magneet naar de ligbank trok wel erg hard deze keer. Nee, haar mooie , gitzwarte haren omstrengelden mijn hoofd helemaal. Haar hoofd precies in de richting van de zon, waardoor die felle zonnestralen lekker door haar haren schenen, alsof er zwarte vitrage tussen de zon en mijn ogen hing. Oooo wat mooi, wat heerlijk, echt fijn. Hier zou je een video van willen maken. Temptation Island zou er niks bij zijn.
Het was toch wat koud en na 10 minuten, bekeken we samen waar we het spel het beste zouden kunnen voortzetten. Nu bleek dat ze wat schuchter was als het gaat om inkijkers, want ik kon haar niet verleiden een Golden Time boottripje te maken. Iedereen zou kunnen kijken en dat vond ze niet echt plezierig. Dan maar een sleutel laten halen, en bij mijn vrienden dat proberen te omschrijven als uitstel van executie…dat duurde maar even…
Al snel kwam ze met een sleutel naar buiten gelopen, en mocht Gusto aantreden met zijn Hongaarse snoepje… een echt nieuw snoepje zo bleek, want ze kwam er plotseling achter dat een geen sleutel aan de sleutelhouder zat…..nu blijkt dat die er al een tijdje geleden vanaf gehaald zijn. Was mij eerlijk gezegd nooit opgevallen, maar blijkbaar let je bij het binnentreden van de kamer met je dame heel ergens anders op. Niet erg toch???
Hutje 12 lag lekker volop in het namiddag zonnetje, ramen ver open gezet. Die moesten dicht, anders zou iemand binnen kunnen kijken. Hier hing wel een hele walm van ( niet sigaretten)rook. Dit blijkt dus de kamer waar al die dames zich groepsgewijs terug trekken om een en ander te “evalueren“ buiten het gezichtsveld van beertjes en management. Ik noem het maar de gedoogzone van Golden Time.
Gustomass.