Gisteren voor de eerste keer SS. Verder ben ik ook geen regelmatige ijsbeer. Ik ga 2 tot 3 keer per jaar naar een saunaclub en ben dus telkens opnieuw zo zenuwachtig als wat. Toen ik aan de bar gesukkeld was een pintje besteld en daar zat ik dan eenzaam naar de F1 te koekeloeren.
Eerst kwam de dame die lijkt op de zangeres van Won Ton Ton me even vragen hoe het ging, die herinner ik me nog van YY, maar ik heb haar toch afgewimpeld. Toen stond daar plots een meisje met een mooi snoetje en roodbruin licht krullend haar voor me. Ze duwde zacht haar poesje tegen me aan en we praatten wat over koetjes en kalfjes. Eerste keer hier, hoe oud, van waar kom je.... Uiteindelijk vroeg ze me of ik zin had om met haar op kamer te gaan. Zoals steeds ben ik tamelijk weerloos en ik stemde toe. Ik dacht bij mezelf: 'waarschijnlijk ben je weer ingepakt door een jagertje' en 'het wordt waarschijnlijk weer niets qua gfe..'
Eenmaal op de kamer aangekomen werden mijn sombere gedachten echter helemaal niet waar. Janina was superzacht en ik kon volop haar perzikzachte lichaam kussen, strelen, likken. Wat een festijn. Ze tongzoende ook redelijk echt... Toen ik haar vertelde dat ik haar graag wou proeven opende ze zachtjes haar benen en liet me de weg naar haar overheerlijke kutje zoeken. Ik begon te likken, zuigen en probeerde te zien en voelen wat ze leuk vond. Na een 15 tal minuutjes schokte ze even en werd haar plekje te gevoelig om nog verder te doen. Echt of gefaked, ik weet het niet maar tijdens het beffen lag ze heerlijk met haar hoofd naar 1 kant, de ogen dicht en stevig ademend. Ze streelde ook door mijn haar om me aan te sporen en niet op te houden...
Daarna duwde ze me op mijn rug en begon aan een heerlijke pijpbeurt. Nu heb ik wat moeite met mijn 'hardheid' maar ze kreeg hem stevig omhoog. Condoompje errond en we begonnen aan een rondje cow girl. Nu is dat niet echt mijn ding en onderaan werd er geprotesteerd, dus duwde ik haar van me af zodat ze me opnieuw kon pijpen.
Ze voelde dat ik steeds meer opgewonden werd en vroeg of ik in haar mond wou komen, er wel bij zeggend dat ik daarvoor meer moest betalen. Ik zei haar dat dat geen probleem was. Nu weet ik niet hoe het kwam, maar gisteren had ik echt moeite om te komen. Na een tiental minuten duwde ik haar in 69 positie zodat ik haar mond heerlijk rond mijn piet voelde en ik opnieuw haar sappige poes op mijn gezicht kon voelen terwijl ik gretig haar billen vastnam. Ik genoot van het zicht en het gevoel. Janina heeft nog een kwartiertje werk gehad om me lekker in haar mond te laten spuiten. Grommend kwam ik klaar.
Voor mij was dit een van de beste sessies die ik al bij een DVP mocht beleven. Oké, haar borstjes zijn niet van de stevigste, maar wie ben ik om daar moeilijk over te doen. Haar zachtheid en intimiteit maken dat allemaal goed voor mij. Ik vind het een prachtmeid!
Na ongeveer een uurtje stonden we terug in de lockers en ik rekende voldaan af.
Voila mijn eerste bijdrage aan dit forum.