Oorspronkelijk geplaatst door
Wentelt Eefje
Uit mijn verslag van kempie's verjaardagsfeest op 28 oktober in Sixsens
“I call her Google, because she got everything I'm searching for”
Na uitgebuikt te hebben, waarbij nog een paar fantasieloze pogingen mijn interesse in een kamergang te wekken met een vriendelijke glimlach afgewimpeld werden, liep ik naar het restaurant om wat drinken te pakken. In het gangetje bij de keuken werd de doorgang geblokkeerd door een donkerharige, gebruinde, groot-bruinogige lange dame. Niet slank, maar normaal-gebouwd zou haar eigenlijk te zwaar doen lijken. "You will have to pay some extra tax to pass." maar met een stralende glimlach en fonkelende ogen verkondigd en ik vond haar onmiddellijk (bij eerste oogopslag inkt- en metaalvrij, naturelle B-cup en een vrouwelijk figuur) mooi om te zien. Het klikte onmiddellijk, ze sprak perfect Engels en leek bepaald niet op haar mondje gevallen. Slechts een uurtje rijden van Constanta afkomstig, maar ondanks haar gebronsde huid, zwarte haar, donkerbruine ogen had ze niets maar dan ook helemaal niets van een zigeunerinnetje (gelukkig). We wisselden humeuristische stekeligheden uit en er leek werkelijk iets te gebeuren dat hier niet thuis hoorde. Zij voelde tegen de binnenkant van haar dijbeen zelfs dat mijn saunakilt omhoog gelift werd, zoende me en zei iets dwazigs, toen we merkten dat men ons inmiddels vanuit de keuken volop aan het bekijken was. De conclusie gezamenlijk trekkend dat we mensen jaloers aan het maken waren en dat dat prima was, voosden en converseerden we nog even verder.
Allebei beseffend dat de magie ook in het moment zou kunnen liggen (maar dat ook al betwijfelend), besloten we 10 minuten rust te nemen. Elkaar boven op het winterterras te ontmoeten en dan mij de knoop door te laten hakken. Wat een dame, zo zelfverzekerd kennelijk dat ze dit aandurfde, de prooi nog even weer laten ontsnappen.
“You women have more holes than swiss cheese.”
― Charles Bukowski, Poems and Insults
Na een laatste sigaretje voor de TV, waar we in elkaar kroelden en erover fantaseerden om het bij gebrek aan vrije grotere kamers maar en public te doen, besloten toch maar 1 van de kleine kamertjes beneden te nemen. Als er een bed in past, passen wij er ook in, toch? Buiten de kamer geen echte tongzoen gehad, maar toen we ons samen op het bed hadden neergevlijd, nam zij het initiatief daartoe. En Emma tongde echt heel erg lekker! Ik had haar al gezegd dat ik niet onmiddellijk een uur beloofde, maar dat ik absoluut geen haast had en dat ik een goede sessie dus zeker niet na een halfuur af zou breken. Erg mooie, zachte maar toch welgevormde B-borsten, gevoelige kleine tepels en na enkele minuten zei ze: "Als je zo likt als je zoent, dan heb ik wel een verzoeknummer nu."
Kennelijk beviel het haar erg goed, want ze deed alle moeite haar benen zo ver mogelijk op te trekken en toch zo wijd mogelijk te houden zodat ik vrij spel met mijn tong en lippen had langs en tussen haar lippen. Ze bracht ineens haar benen bij elkaar en trok zichzelf nog iets verder achterover, waardoor mijn tong langs haar sterretje gleed. Het kreetje van verrukking was kennelijk ook bedoeld om mij als ik er zin in had op te wijzen dat ze daar nog geiler van zou worden (en het hare was al een overstromend poesje geworden). Ik plaatste mijn handen onder de bovenkant van haar billen om haar zo gekanteld te houden en afwisselend haar klitje, kutje en kontje likkend en met mijn tong neukend kwam ze (zo leek het in elk geval) klaar.
"Ancient whore secret:
to give enjoyable head,
enjoy giving head.”
― Asa Akira, Dirty Thirty: A Coming of Age Story
Nadat ze was bijgekomen zei ze dat wel erg graag revanche wilde nemen nu. Ze vroeg of ze me zonder condoom mocht pijpen. Gaf aan dat ze het lang niet altijd deed, maar nu ook wel erg graag wilde. Zonder één aanwijzing aan haar te hoeven geven, deed ze precies dat wat ik het allerlekkerste vind. Weinig handinzet, nat, niet te snel, maar wel zo nu en dan perfect deepthroatend (waarbij boven- en onderlip echt zak en onderbuik raakten) en ook langs de ballen en de staaf likkend. Hemels. Tot het randje maar er nog niet over en ik wist dat ik geen onderbreking voor een condoom wilde. Ik vroeg haar me te zoenen en ze begreep onmiddellijk en zei dat ook dat ik dus langzaam klaar wilde komen. Ze masseerde mijn ballen en rukte langzaam terwijl we heerlijk verder tongden en het onvermijdelijke moment dat ik het niet meer uithield was daar. Een heerlijk orgasme dat lekkerder werd doordat ze langzaam met een inmiddels steeds meer kledderige hand bleef melken tot ook de laatste druppel er uit was.
Emma gaf aan dat ze door onze vreemde ontmoeting toch een beetje in de war was geraakt en geen idee te hebben hoe lang we inmiddels op de kamer waren. Verwijzend naar het moment dat we voor de TV waren gaan zitten was ze het onmiddellijk met me eens dat we dus nog 15 minuten over hadden voor het uur voorbij zou zijn. Die vulden we tongzoenend, kletsend, strelend waarbij haar terwijl ze zich ineens iets meer in me nestelde ontsnapte :"Ik vraag me af hoe het zou zijn om naast je wakker te worden... " De twinkeling die dat in mijn ogen veroorzaakte liet er onmiddellijk veiligheidshalve op volgen: "We gaan niet verliefd worden hè?"
Ik wilde haar toch laten weten hoe het zou zijn om naast me wakker te worden, de gedachte wond me namelijk wel enorm op. En toen ik haar hand naar beneden leidde om dat ook door haar vast te laten stellen, friemelden we al zoenend nog wat verder tot mijn verstand het won. Nog even bleven liggen zou ongetwijfeld een uurtje meer betekenen en dat wilde ik niet. Vreemd genoeg kan ik van Emma, hoewel ze zegt al 3 jaar in Sixsens te werken, geen paspoortje vinden, dat zal ik morgen of overmorgen nog even aanmaken.