Wat doe je op Black Friday? Dan gaan veel mensen in de Outlet Roermond op koopjesjacht, maar uitzonderingen bevestigen altijd de regel. Er waren paar kleine files, maar dat mocht voor ons de pret niet drukken. Geen Outlet maar ouderwets naar Yin Yang. Opvallend was dat de parkeerplaats rond de klok van twee uur al goed was gevuld en dat bleek binnen later ook het geval. Wederom een meer dan uitermate vriendelijk ontvangst door de lange blonde dame achter de receptie. Lunch smaakte prima en wederom keuze genoeg.
De Franse Melissa was de afgelopen dagen op deze site trending topic en als snel was deze dame opgevallen. Niet alleen Roemeense vrouwen jagen, want Melissa kan er ook wat van. Je ziet gelijk dat haar borsten zijn bijgewerkt; wij zaten haar rustig aan de bar te bekijken. Tot ineens één van haar borsten over de bar vloog bij een man die zich rot schrok. Strooien met je borst in iemand anders zijn gezicht noem ik nog eens met je visitekaartje gooien. Ik had veel van de wilde Melissa verwacht, maar dat ging mij te ver. Wij zaten met zijn 3en aan de bar en toen Melissa een (jagers)rondje maakte. Je hoorde haar denken 'Wie van de drie gaat mijn prooi worden?'. Een van mijn maten was het slachtoffer, want Melissa was hem aan het opgeilen. Voor mij een mooie gelegenheid om het terras op te vluchten. Melissa is niet mijn smaak, maar deze in Spanje woonachtige dame blijft vriendelijk bij een afwijzing en dat moet ook gewaardeerd worden. Sommige dames zien je niet meer staan of lopen je omver na een afwijzing. Dat asociale gedrag valt bij je bedrijf niet te waarderen maar bij Yin Yang speel je een uitwedstrijd. Niemand van ons is uiteindelijk voor Melissa gevallen, maar zij is momenteel wel een bijzondere attractie in Roermond en met haar kort geknipte kapsel valt deze dertiger niet te missen.
Er was op deze Black Friday een uitstekend vrouwenaanbod met veel bekende gezichten maar weinig gekleurde dames. Ik ben van het Roemeense legioen slecht in namen. Alleen denk ik weer met de Roemeense Celine Dion hebben gesproken. Stiekem hoopte ik dat de Poolse Monica (aangezien zij in Made niet op de presentatielijst stond) aanwezig was, maar evenals de Hongaarse Dora, de Duitse pijpkoningin Lisa en de Duitse 'zusjes' Pia en Emily schitterde zij door afwezigheid. Wel een half uurtje gestoeid met Stacey, die weet hoe ze een man moet verwennen. Leuk sympathiek meisje toch. Over vriendelijkheid gesproken. Ik heb trouwens de Duitse 'studente' Tina met haar gigantisch grote borsten ook al een tijdje niet meer gezien. Gelukkig dag met de Slowaakse Samantha kunnen afsluiten. Was weer een leuke dag in Yin Yang.