Haarkleur/-lengte : Blond/ halflang
Lengte dame : 175-180
Postuur/Cupmaat : fors / D - DD (natuur)
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : geen / navel
Service: TZ/ PZC / beffen / neuken / leuke intelligente babbel
Voordelen: inzet
Nadelen: hopeloze "dirty talk". Is in van nature een girl next door met een duidelijke ambitie voor een job na dit leven die zich voor een half uurtje het imago van "schlampe" aanmeet.
Tijdsduur : ruim half uur
Prijs : 50 + tip
Extra’s bij het bezoek: geen

Ben mij zoals gesteld niet zeker of het deze dame betreft https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=387
Derhalve, naar eigen zeggen sinds afgelopen week in Freude, voorheen inderdaad kort GT en langer Finca Erotica. Ruim 2 jaren in het vak.
Werkt 3 dagen in de week. Stevige meid met een behoorlijk aantal levervlekjes. Looks (geen Schumacher en duidelijk steviger) en het feit dat ze eerst deze week is begonnen doet mij toch vermoeden dat het hier een andere dame betreft. Trekt zeer intensief op met haar ook Duitse, donkerharige, slanke vriendin. Anders graag samenvoegen en verfijnen (mod).

De schoenverkoper deed Freude weer eens aan en Eve kocht een paar hoge hoerige pumps. Cit: "zoiets durf ik in een normale winkel niet te kopen". Zeer leuke babbel en van het een komt het ander.
Had haar normaal niet gekozen, zelfs een erkende liefhebber van een maatje meer zoals Soarer werd dit toch een beetje te gek. Bij het betalen was toevallig op de radio het nummer "big girls you are beautiful":D.

Service is zonder meer goed maar niet hoogstaand. Vragen en opmerkingen tussendoor komen wat "ingestudeerd" over en zijn niet goed voor mijn libido.
Uiteindelijk toch de sessie op karakter zonder problemen tot een goed einde gebracht

Herhaling: 50% in Freude