Zondag plan ik mijn eerste bezoekje aan de club, graag tips en info over het "beleven" van dit soort club. Aanrader van meiden die die dag aanwezig zouden kunnen zijn ... ?? Thx
Zondag plan ik mijn eerste bezoekje aan de club, graag tips en info over het "beleven" van dit soort club. Aanrader van meiden die die dag aanwezig zouden kunnen zijn ... ?? Thx
De vakantietijd is dan al wel aangebroken dus je moet misschien niet te veel verwachten. En vanwege die vakantietijd is het lastig om te zeggen welke dames aanwezig zullen zijn.
En belevenissen staan er zeer velen op deze site . Zondag is over het algemeen wat rustiger.
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Niemand meer info ?
Thx
Het staat vast, zondag mijn eerste bezoekje, maar naar waar ????
Het wordt spannend ... totaal iets onbekends voor me ...
Wir sind Eisbären, aber keine Hellseher! Im Voraus kann niemand sagen, in welchem Club es besser sein wird - wie Willem2 schon geschrieben hat, sind die meisten (osteuropäischen) Mädels zwischen Weihnachten und dem 6. Januar in Urlaub.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Denk dat W2 al voldoende informatie hebt gegeven, ik was zelf voornemens om dit weekend naar YinYang te gaan, maar aangezien een bekend ijsbeertje daar deze week al tot de conclusie kwam dat het nu al erg rustig was ben ik alvast van plan om zaterdag naar PHG te gaan , dit ook omdat daar veel bekende ijsbeertjes samen komen, zo zie je Furby dit is niet de meest ideale tijd om ergens heen te gaan, maar ik wens je wel heel veel plezier, waar je ook naar toe mag gaan :wink: :wink:
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.