Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 72 van 72
    Last Online
    18 februari 2019 @ 16:22
    Discussies
    10
    Thanks
    579

Standaard

Aan omschrijving en afkomst (RO-PL, al dan niet zogenaamd) te zien is dit toch gewoon de Yasmin ex PSR ex ACA ex Jolanda Gt waar al een draadje van is?
    Dat ze nu 20 is lijkt me onwaarschijnlijk want heb haar een kleine 4 geleden al in PSR..

Laat even weten of dit over dezelfde dame gaat SEF? Dan kunnen draadjes worden gevoegd.

Meen me trouwens te herinneren dat jij destijds geen fan van haar was

EDIT: Deze? https://www.ijsberenforum.com/forum/...-ex-Jasmin-PSR

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Door die naam Jolande niet gevonden in de zoekfuncties maar is dezelfde. Ik heb er altijd een goed contact mee gehad. Het contact werd minder toen ik haar beloofde om te kameren zodra ik weer van mijn gips verlost was en bleef dat maar uitstellen. Misschien begrijpelijk dat ze dacht dat ik de zot hield met haar. Eergisteren was alles koek en ei .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

3. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

CCR5d32 (24 december 2014)

Last Online
    18 februari 2019 @ 16:22
    Discussies
    10
    Thanks
    579

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Door die naam Jolande niet gevonden in de zoekfuncties maar is dezelfde.
    Niet gevonden in de zoekfunctie maar (zie ik nu) wel bijna letterlijk de tekst van de topicstarter uit 2010 gekopieerd?
    Wat maakt het ook uit, in ieder geval dank voor je bericht, en een reden om weer eens naar YY te gaan

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Sssst... kwam van een ander forum .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

Naam: Yolanda, de voormalige Jasmin uit PSR
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Heeft nu donkerrode stijle haren
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Rank en slank /AA-cup/kleine kont (alles tegen anorexia af)
    Roken: ja
    Voordelen: Superleuke meid, voelt lekker aan en heeft heel veel ervaring
    Nadelen: haar service is niet meer hetzelfde als ten tijde van PSR
    Prijs : 100€ + wat fooi voor een uur
    Rapport: op uiterlijk 6.5/10, op technische vaardigheden 8.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
    Service: TZ (al gaat de tong niet meer zo diep als vroeger), PZC, NMC, beffen, knuffelen,…enz

Presales:
    Is eingelijk geen presales meer. Dit mokkel heeft een goed geheugen en dus is het vrijblijvend kletsen en wat bijpraten. Ik ken haar al van 4 jaar geleden ofzo. Reeds 2x mee op de kamer geweest, dus hoefde ze mij niet te overtuigen van haar kwaliteiten. Verspreid over 3 keren heb ik nog wel een ruim halfuur met haar zitten ouwehoeren. Uiteindelijk ben ik toch met haar gegaan omwille van de zekerheid. Er waren nog wel mokkels die meer mijn type waren, maar tegenwoordig slaat het qua service hard tegen in YY, dan maar liever herhalen met een goeie!

De betaalde tijd:
    De rustige aanpak. Lekker knuffelen, zoenen, strelen en likken. Daarna ging ik haar beffen. Lekkere vochtige kut met dikke schaamlippen… Maar het blijft vochtig, nat wordt ze niet. Daarna ging zij me pijpen… Hele zachte en sensuele blowjob… De beste van het jaar tot nu toe. Tussendoor kwam ze weer naar boven en begonnen we terug te zoenen. Met wat glijmiddel heeft ze me ook nog zachtjes liggen aftrekken. Een wijf met know-how,want ze deed precies wat ik lekker vond zonder dat ik het aangaf. Daarna ging ze op me zitten… Als ik het nu zo bedenk is dit het enige standje wat ik al die keren met gedaan heb. Maar goed, never change a good position! Bij de penetratie voelt ze heel lekker nauw aan. Maar als ze begint te neuken heeft ze echt wel een goede techniek. Voor zo’n mager geraamte te zijn, kan ze echt wel druk en kracht uitoefenen. Voor mij was dit optimaal genieten. Zeker ook het zoenen en strelen tussendoor, maar vooral wanneer ze rechtop zat. Diep kijken in die mooie ogen en dan de bewegingen van dat ranke en slanke slangenlijf gade slaan. OK, iets te mager naar mijn smaak, maar ze ziet er gelukkig toch nog gezond uit… Anderzijds heb je wel het gevoel binnenin te danken aan die hard-body van haar. Na 3 kwartier seksen en onnoemelijk veel malen op mijn tanden bijten, liet ik mijn vadertjeszalf toch de vrije loop. Het resterende kwartier nog liggen praten over koetjes en kalfjes.

Aftersales:
    Idem pre-sales

Verdere opmerkingen:
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar… Zeer zeker een aanrader van jewelste. Helaas is ze een beetje meer begrenst dan vroeger in PSR. Dan doel ik op minder diep TZ en geen droogneuken meer… Maar dat hangt vooral af van de club en het clienteel, meerbepaald de sfeer die er hangt. Neem nu LR en GT… Zelfde clubs, toch meer service in LR. Dit heb je dus blijkbaar ook wanneer een mokkel van PSR naar YY gaat. Maar ach… Mega super wijf, als je het mij vraagt!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

7. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 augustus 2016),hansdordt ( 4 april 2015),sofaking ( 4 april 2015),Willi69 ( 4 april 2015)

Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Discussies
    361
    Thanks
    5.168

Standaard

wieder im YingYang
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Sinds een paar maanden zie ik haar weer eens rondlopen of zitten alhier. Ik ken haar nog van een jaar geleden, of zoiets. Toen eenmaal met haar geweest samen met Natasha, inmiddels allang niet meer hier aanwezig.
    Een paar weken geleden eens kort mee gesproken. Ze vroeg of ik mij haar nog herinnerde, wat dus het geval was, maar toen kwam het niet uit.
    Zondag zo tussendoor een lach, een knipoog, een keer goeiemiddag. Op een gegeven moment toen ik op zoek was naar gezelschap voor een volgende ronde kwam ze net weer langs en zei wat, maar ze liep door. Ik mij neergezet op de lange bank tegen de buitenmuur, even later ging zij zitten op de bankjes tussen bank en bar. Een knipoog, een lach en ineens flashte ze haar kleine, parmantige borstjes voor mij. Ik deed alsof ik heel erg schrok, waarna ze een beetje schuldbewust keek. Ze kwam langs mij zitten, we keuvelden wat, en toen ik mijn glas leeg had kwam dus de opmerking wat we eigenlijk nog in de bar deden. Dus maar naar een kamer gegaan.

Op de kamer ons uitgekleed en op bed gevleid. Na een paar seconden spelen met kleine nulnul zei ze: now I know, your anaconda. Een 69 en een missio later ons gewassen en ons weer tussen het gewone volk begeven.
    Zal zeker nog eens herhaald worden, zoekt aandacht van je zonder opdringerig te zijn.

10. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 augustus 2016),Deantje (23 augustus 2016),sofaking (23 augustus 2016),yylover (24 augustus 2016)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Jolanda is/was weer een weekje in het huis. Als je snel bent dan kun je haar nog uitzwaaien op het vliegveld van Keulen, morgenvroeg. Eigenlijk is ze knettergek maar dan wel prettig gestoord. Het samenzijn werd in de bar en daar buiten veelvuldig met veel lachen doorspekt. Als haar plannen thuis een beetje gaan lopen, komt ze niet meer terug.
    Ergens best wel jammer.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

12. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

pret (24 oktober 2016),yylover (24 oktober 2016)

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Vandaag aanwezig.

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Afgelopen vrijdag ook al, heb kennisgemaakt met haar, leuke dame.
    Was verbaasd dat ik wist dat ze omging met o.a. Elvira en Keisha...
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Vandaag aanwezig.
    Gaat vrijdag naar huis toe. Komt dit jaar niet meer terug.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

Last Online
    10 februari 2024 @ 20:55
    Discussies
    20
    Thanks
    879

Standaard

Is er weer vandaag en gisteren ook al ... meer come backs dan Heintje Davids

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

17. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

cassenoisette (17 januari 2017)

Last Online
    10 februari 2024 @ 20:55
    Discussies
    20
    Thanks
    879

Standaard Jolanda (Roemeense) ex-Jasmin PSR

Weer terug vandaag na een tijd afwezigheid

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

19. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

mathiou (23 februari 2017)

Last Online
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Weer aanwezig

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Afgelopen dinsdag was ze er ook al.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Een uurtje met haar zitten, liggen of staan lachen. Iets gevonden om dat toch 10-15 minuutjes op te laten houden. Pakt morgen, uh, vandaag, om 9 uur het vliegtuig naar huis.

Last Online
    Discussies
    46
    Thanks
    4.825

Standaard

Weer aanwezig

24. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 september 2017),Manureva (12 september 2017)

Last Online
    27 oktober 2024 @ 14:13
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

zat Pipo vandaag deze dame nog even na te lezen(die hij destijds als Jasmin kende) en zijn eigen commentaar erop, komt die later op de dag bij Yinyang ene Jolanda tegen en er fantastisch mee gekamerd. Enkel nu telt hij 1 en 1 op........ Kortom: Pipo is nog steeds erg blij met haar

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Weer aanwezig
    Tot en met donderdag.

Als ze niet de outlet aan het leeg kopen is.

Last Online
    Vandaag @ 15:04
    Discussies
    151
    Thanks
    9.395

Standaard

Na mijn ontbijtje loop ik richting rokershok om een sigaretje te roken. Op het hoekje van de bank aan de lange zijde zit een prachtige verschijning die mij een liefdevolle glimlach toewerpt. Terug in de bar bestel ik een drankje en nestel me op het korte bankje tov de bar. Ik zit nog niet goed en wel of dezelfde dame staat voor mijn neus. Elegante verschijning, mooie bodystocking en een waanzinnig lijf in de GMC-categorie. Ze stelt zich voor als Jolanda en het gesprekje voorloopt voorspoedig. Als de kamervraag van haar komt twijfel ik geen moment met de gedachte dat je het ijzer moet smeden als het heet is en zeg dat een try out geen kwaad kan.

Zonder playlist en massage olie gaan we richting kamer 24. Na de opfrisbeurt vleien we ons op bed neer en we laten onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden. Er worden wat zoenen uitgewisseld en ze vraagt "what do you like" en ik antwoord haar "surprise me". Haar hand gaat naar beneden en met een fluwelen touch begint ze aan een heerlijke edging handjob. Al kussend zakt ze met haar mondje naar beneden en er volgt een sensuele blowjob zoals ik ze het liefst heb. Ze wisselt hand en mond perfect af en bij tijden combineert ze het wat een waanzinnig gevoel geeft. Hoewel ik het moment suprême probeer uit te stellen volgt er na zo'n 25 minuten een krachtige manuele ontploffing. Teleurgesteld zegt ze dat we niet aan de sex zijn toegekomen (Had Bill Clinton destijds toch gelijk).

Herhalingsgevaar met deze sympathieke, elegante en mooie dame is zeer groot mocht ze bij een volgend bezoekje aanwezig zijn.

28. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 januari 2018),Bluebear ( 1 januari 2018),cassenoisette ( 7 januari 2018),cheasehead ( 1 januari 2018),Giodude (23 november 2018),JonnyFontane ( 1 januari 2018),mentholbear ( 6 februari 2018),Pierke69 (26 augustus 2022),SFL ( 6 februari 2018),Sjeufke ( 1 januari 2018),yylover ( 1 januari 2018)

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Standaard

My brother from anonther mother !!!!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

30. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Patjax ( 6 februari 2018)

Last Online
    14 mei 2023 @ 10:01
    Discussies
    1
    Thanks
    57

Standaard

Ik was de laatste tijd, vooral tijdens de feestdagen ik yy te vinden. Ik heb het daar gewoon naar mijn zin. Inmiddels een paar goede ervaringen meegemaakt. Dames die op mij kunnen rekenen als vaste klant. Toch wil je ook iets anders proberen. Ik val een beetje op slank tot vol slanke dames. Er liep daar een dame die ik al eerder heb zien lopen. Op een gegeven moment ben ik erop afgestapt. Ze stelde zich voor als Jolanda. Een lange, zeer slanke dame met kleine borsten. Uiteindelijk gekozen om met haar te kameren.
    Echt ze heeft een mooi pracht lichaam. Ze deed helaas niet aan TZ, bij mij althans, enkel kusjes. (Jammer) Toen ben ik afgezakt naar haar borstjes om er lekker aan te sabbelen. Ze heeft een lekker zachte lichaam. Daarna verder afgezakt om haar te beffen. Dit ging heel goed en ze werd goed nat. Ik heb haar niet gevingerd, ik wilde even niet weten of dat mocht. Ik zou dit als (weer) een tegenvaller kunnen opvatten waardoor mijn libido kan wegvallen (mijn probleem) Daarna heeft ze mij gepijpt met condoom. Met condoom vind ik niet zo erg, maar zonder ben ik meer gewend in yy. Dit deed ze overig heel goed. Afgesloten met intiem. Ik lag op mijn rug en zij zat gehurkt op mij. Ze heeft een goede strakke poes, ik schoot al vrij snel het condoom vol. Ik dacht bij mezelf ik blijf nog even doorgaan, want ik kwam wel heel snel. Later zei ze tegen mij dat voelde dat ik klaarkwam, en dat ze dan liever had dat je dan beter kunt terugtrekken omdat anders mijn kwakkie naar beneden zou kunnen zakken in het cd, en zo toch nog haar vagina zou kunnen bereiken.( " Do you want baby?" Ik ben hierin niet technisch onderlegt of dit inderdaad kan, maar ik heb hier nog nooit over gehoord.

Afsluitend gezegd was het voor mij een redelijke kamergang, viel niet tegen, hele aardige dame, leuke glimlach. Maar vooral door het missen van TZ weinig herhalingsgevaar.

32. Onderstaande 7 leden hebben Beflap2 bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (22 mei 2018),jansenroy (22 mei 2018),mathiou (23 mei 2018),Patjax (22 mei 2018),pret (22 mei 2018),sofaking (22 mei 2018),yylover (22 mei 2018)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten