Pagina 28 van 178 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 676 t/m 700 van 4426

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 15:23
    Discussies
    318
    Thanks
    18.663

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    @Sjeufke, wat me opvalt dat bv. Aranca en Chanel van de AWL en van de reisedamen verdwenen zijn, betekent dat dat ze Babylon achter zich hebben gelaten?
    Volgens mij zijn die 2 registratievluchtelingen geworden.

Last Online
    8 januari 2025 @ 18:50
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Als iets onbetrouwbaar is, dan is het de awl.
    Zelfs de dames klagen er soms over.
    Bellen bij onduidelijkheid.

Last Online
    30 oktober 2020 @ 12:07
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Als er iets betrouwbaar is,is het mijn zin in sex
    Ik lach er een beetje om,want ook dat bracht ik ter sprake in Babylon.
    Men gaf gewoon toe,dat de lijst de laatste tijd een beetje verwaarloosd werd,en niet accuraat bijgehouden werd.
    Dat zou weldra weer wat korter opgevolgd worden,en dus weer wat betrouwbaarder.

4. Onderstaande 5 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 7 januari 2018),jansenroy ( 7 januari 2018),Manureva ( 7 januari 2018),Pandabeer82 ( 7 januari 2018),Sjeufke (10 januari 2018)

Last Online
    Gisteren @ 14:14
    Discussies
    3
    Thanks
    1.793

Standaard

Oeps, kom er net achter nog geen verslagje te hebben gemaakt van mijn bezoekje begin december aan de fraaie ‘Sündenpool’ Babylon. En dat kan natuurlijk niet als je een kortingskaartje heb mogen ontvangen van dit forum. Daarom zowel forum/W2 als club super dank voor de korting. Het was weer genieten.

Aangekomen, netjes ontvangen incl welkomstcomité (yummie), gedoucht, omgekleed en voorzien van een mooi rood rokje de balzaal betreden. Het was wat later op de middag en best druk, maar goed het was ook zaterdag. En natuurlijk eerst de club verkend na de laatste verbouwing. De wellness was helemaal af en zag er geweldig uit. Deze club stoomt op in de vaart der volkeren. Helemaal top hiero en ik ga in het voorjaar/zomer zeker weer terug want de combinatie met de tuin en het zwembad wordt dat een dubbele vakantiedag.

De line up verkend en het viel mij op dat er deze dag slechts twee donkere dames waren. En helaas voor mij, geen van mijn keuze.
    Verder gewandeld en in contact gekomen met een leuke jonge dame en een prachtig figuur. Valentina, bleek 22 lentes jong, Roemenie, en een gezelligerd. Even apart gaan zitten en een leuk gesprekje gehad, alvorens naar de kamer te gaan.
    Ter plaatse elkaar lekker verkend en de meest bekende handelingen over en weer verricht. Was prima, maar mijn verwachtingen waren hoger gespannen, dan ik ervoer. Valentina is absoluut een leuke dame maar ik verwacht niet haar de volgende keer weer te boeken. After sales vielen ook wat tegen, terwijl wij toch en leuk contact hadden. Beetje jammer, maar was toch tevreden.

Inmiddels was het tijd voor de inwendige mens. Toevallig vroeg een dame van de bediening of ik een bepaald gerecht wilde en (net als enkele mede-bezoekers) bevestigde ik dat. Na drie kwartier wachten vond ik het genoeg geweest en ook anderen meenden dat het wel erg lang ging duren. Bij navraag zei de betreffende dame dat ze nu aan het gerecht ging beginnen en dat het met een half uurtje wel klaar was.
    Dat was ik niet gewend hiero en besloot ik mij te voorzien van het heerlijke buffet. Helemaal niets mis mee en na lekker gesmikkeld te hebben besloot ik uit voorzorg eerst lekker te douchen om daarna boven lekker te gaan uitbuiken in de kino.

Die voorzorg nam ik omdat een dame mij tijdens de maaltijd een beetje zat op te geilen. Kendra bleek ze te heten en zag er lekker uit. Op de website wordt ze een type ‘ondeugende secretaresse’ genoemd en dat bleek geen onjuiste info te zijn. Kendra heeft kort haar, een bril, goed figuur en een mooie ronde kont, fraaie jopen (-jes?) dus het geheel beviel me wel.
    Boven lag ik rustig naar een film van James Bond te kijken, alhoewel ik die beelden niet in de gewone bios heb gezien , toen er plots iemand naast me kwam liggen. Kendra dus. Een leuk gesprek volgde en het viel mij op dat Kendra een slim typje is. Spreekt uitstekend Engels en redelijk Duits, stelt slimme vragen en dito antwoorden.
    Blijkt ook behoorlijk opgeleid te zijn. Kendra heeft genoeg in huis en is veel meer dan enkel een lekkere stoeipoes. Op zo’n moment wordt ik altijd extra blij en vervolgens bleek waarom zij een ondeugende secretaresse wordt genoemd, en dat komt niet allen door Kendra’s wijze brilletje.
    Op kamer een geweldige tijd met haar gehad en die vloog om helaas. Wat een heerlijke chic is zij zeg. Zo zie je maar weer dat een GND type je onverwacht een overheerlijke ervaring kan geven. Klasse, en voldaan haar de verdiende beloning+ overhandigd en tevreden gaan douchen.
    En nu verheug ik mij echt op het voorjaar want ik zie mij toch al met Kendra de swimming pool onveilig maken !! Heerlijk.

Inmiddels was het laat geworden en ik moest nog dat hele stuk terug kachelen en ben tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd.

W2 en club nogmaals dank voor de bijdrage en de club zie ik met de eerste zonnestralen graag weer terug

Grtz
    K

6. Onderstaande 13 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (14 januari 2018),biged (11 januari 2018),cheasehead (10 januari 2018),duivenmelker (10 januari 2018),Elmo3108 (10 januari 2018),Jooploop (10 januari 2018),Manureva (10 januari 2018),Mr Bluenose (11 januari 2018),Partycrasher (14 januari 2018),Sjeufke (10 januari 2018),Sparky (10 januari 2018),Wijze grijze (10 januari 2018),yylover (14 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

De eerste nieuwjaars duik van 2018 in de wondere wereld van de saunaclubs van twee jonge ijsberen cubs met hun papabeer.

Datum: zaterdag 13 januari 2018

Inleiding:

De twee kleine ijsbeertjes Cheesie & Joopie reden in hun icemobiel richting papabeer “YYlover” en pikte hun papabeer vervolgens op in Limburg waar zijn iglo staat.
    En zo was het magic trio weer kompleet AKA, Kwik, Kwek en Kwakje.
    De icemobiel bleef bij papabeer zijn iglo staan en ze stapten in papabeer zijn arrenslee en
    samen daalde ze af naar Elsdorf in NRW waar zich een heuse outletcentrum voor ijsberen bevindt met ijsberinnetjes zonder kleertjes.

Na een korte druk op de bel deed de dienst doende theke open en werden we netjes ontvangen en er liepen ook al wat heel schaars geklede ijsberinnetjes rond die ons ook warm ontvingen met hun eva kostuum waar je goed de 2 ijsbergjes kon zien en natuurlijk ook de vochtige gletsjers down under. Helaas was één van de vriendelijkste theke dames van de saunaclubbond van NRW niet aanwezig vandaag.
    Na netjes te hebben betaald en onze namen door te hebben gegeven kregen wij de sleutels voor onze opberg iglo’s en zo konden wij ons omkleden tot handdoek beren.
    Eens kijken of YYlover de Art van het handdoek knopen nog onder de knie heeft.

De club en de wellness:

Dit is voor mij de 4e keer in deze mooie club en ik moet zeggen dat het prima toeven is daar.
    Ik ken alleen de oude situatie dat de wellness nog beneden zat in de vorm van 2 sauna’s maar sinds het nieuwe wellness gedeelte open is ben ik helemaal verkocht en ik zie me hier in de zomer al helemaal zitten in combi met de tuin en het zwembad.
    De club in zijn algeheel is toch best groot en ruim al zou je dat niet van de buitenkant zeggen als je zo voor de deur staat. Ook is er voldoende ruimte om je op je gemak even lekker terug te trekken van al dat vrouwelijk bloot en de drukte van de bar ruimte.
    Ook kamers zijn er voldoende aanwezig alleen prefereer ik wel de kamer boven of onder in de kelder want de kamers in het achterste gedeelte zijn we toch wat te luidruchtig waardoor ik snel ben afgeleid.
    Gisteren heerlijk van de wellness genoten, de sauna die lekker op temperatuur is en heerlijk in het bubbelbad gezeten waar het zonnetje via het glas zo af en toe heerlijk op mijn bolletje scheen en zo de eerste lente kriebels tevoorschijn kwamen.

Gebeurtenissen gedurende de dag:

YYlover zag een bekende beer van het forum en introduceerde hem aan ons en de beer ik kwestie was Swazontneuf die samen met zijn maat in Babylon was. Gedurende de dag nog een paar keer een zeer prettig gesprek met hem gehad.
    Verder zat ik zo ergens in de middag samen met Jooploop op een bank in het achterste gedeelte van de club en in eens komt Antonia voorbij gelopen die ons al heel de dag aan het bespelen was.
    Zij wenkte mij om mee te komen naar kamer 8?, maar ik bleef rustig zitten en dacht wat moet zij nou weer dus geen aandacht aan geschonken. Bij de kamerdeur aangekomen staat ze me daar toch te wenken, kom kom en ik dacht tja what the fuck in ga maar eens kijken wat ze nou wil.
    Ik naar de kamerdeur gelopen en vraag haar wat ze nou wil en toen deed ze de deur van de kamer open en tja wat ik toen zag…….. De kamerdeur ging open en daar lag hij dan in volle glorie op bed die YYlover haha, hij was aan het wachten op Antonia die drinken aan het halen was. Hij was er dus tussen uit gepiept met Antonia.
    Wel een grappige actie van Antonia.
    Verder was er nog een aparte Duitser die de hele dag naakt rond liep net als de dames en later na zijn show met Lulu stond hij in de gang bij de kluisjes kleren uit te delen aan haar die hij had meegenomen, het leek wel een marktplaats.
    Jooploop had zijn kleefteef aka de pielentrekester op genaaid om mij wat te vervelen en zo wilde ze mij van mijn handdoek ontdoen toen ik aan de bar stond en ook probeerde ze in mijn pielemans te knijpen waarop ik vervolgens een rietje verticaal tussen haar billen stopte en vervolgens werd ik achtervolgt in de club.

De dames:

Kamer 1: Was met Anna een mooie slanke Roemeense met een paar geweldige borsten en zij stond al hoog op mijn lijstje en ik had haar de laatste keer al gezegd dat ik de volgende keer met haar wilde kameren wat ze nog haarfijn wist.
    Na een leuk gesprek zijn we boven op de kamer aanbeland en vervolgens uitgebreid knuffelen, zoenen en strelen met haar waar ze daarna afzakte met haar hoofd richting pielenmans en deze langzaam in haar warme vochtige mondje nam en heerlijk begon te pijpen en daarna ging ze lekker op mij zetten en had ik een heel mooi uitzicht met haar ontzettend mooie borsten.
    De seks was ook goed en heerlijk in doggy heerlijk mijn kwakje gedeponeerd.
    Ze krijgt van mij een cheesefactor 8.5

Kamer 2: Was met Lea die al heel lang op mijn verlanglijstje stond en na positieve recensies over haar besloot ik dat ik haar die dag toch echt eens moest proberen. Lea spreekt niet veel over de grens, verstaat duits een beetje maar spreekt het niet echt maar gelukkig spreek ik een klein beetje Roemeens waardoor ik toch een leuk gesprek met haar heb gehad daarna tegen haar gezegd dat ik later op de middag met haar wilde want eerst moet ik nog even herladen.
    Later in de middag samen naar de kamer gegaan waar ik van te voren op het bankje nog een paar flinke tonzoenen van haar kreeg.
    Op de kamer belande we al kussend op het bed en daar ging het verder en we bleven elkaar maar strelen en tongworstelen. Vervolgens daalde ze af naar beneden en begon ze heerlijk te pijpen en wederom had ik weer een heel mooi uitzicht want ook Lea heeft een prachtig paar borsten.
    Heerlijk met haar seks gehad en mijn 2e kwakje van de dag gedeponeerd.
    Daarna nog gezellig nagebabbeld et haar.
    Ze krijgt van mij een cheesefactor 8.5+

Kamer 3: Was met Antonia, de 2e dame die het flikt om kwik, kwek en kwakje op 1 dag te plezieren.
    Na positieve feedback van YYlover en Jooploop was het nu mijn beurt om het estafette stokje over te nemen en ik mocht de laatste sprint inzetten.
    Zoals gezegd Antonia was ons al de hele dag aan het bespelen en ze laat maar al te graag haar mooie poesje zien en ook is deze dame ontzetten lenig.
    Zoals gezegd was het nu mijn beurt , eerst flink met haar lopen tongworstelen en daarna werd ik lekker gepijpt en moest ik mij inhouden om niet te komen want ze deed zit erg lekker.
    Daarna heerlijk geneukt en mijn kwakje wederom gedeponeerd.
    Een heerlijke goede sessie en ze krijgt hiervoor een cheesefactor 8

Het eten:

Het avond eten, in Babylon kun je op 2 manieren eten of te wel het buffet en a la carte en je kunt natuurlijk ook de twee combineren. Hoe bestel jou nou a la carte in Babylon want als je nieuw bent is dit niet helemaal duidelijk maar gelukkig hadden wij de allereerste de hulp van een zee ervaren Babylon beer. Laat me even expliceren hoe je het eten kunt bestellen a la carte. Men loopt naar de trap bij de receptie en daar staat een ronde tafel en op die tafel ligt de menukaart waarvan af je kunt bestellen.
    De menukaart bestaat uit verschillende talen en ook de Nederlandse bladzijde is aanwezig.
    Men kiest de dingen van de kaart die men wil hebben en noteert deze op een wit velletje papier die ook op de tafel liggen. Men schrijft zijn naam en eventueel kluisje nummer op het papiertje en men hangt deze vervolgens op de keukendeur doormiddel van een magneet.
    Nu kan men wachten op het eten want die word zodra het klaar is naar de eettafel gebracht in de eethoek. Het kan ooit soms wel even duren voordat het klaar is en dat is natuurlijk ook afhankelijk van de drukte in de keuken. Het resultaat van dit alles is dat je heerlijk voedsel krijgt die je vervolgens kunt op peuzelen in de club.
    Wel een klein nadeel is dat er in het eetgedeelte beperkt plaats is aan de tafel maar gelukkig hebben ze op het einde van de bar nog 2 hoge tafels staan waar je het eten kunt op eten.

Resumerend:

Een heel goed begin van het nieuweclubjaar met 3 fantastische kamers met 3 fantastische dames die mijn hele sperma voorraad er doorheen hebben gejaagd.
    Ook een hele gezellig dag met mijn maatjes en ook gezellig kennis gemaakt met wat beren en lekker gegeten.
    Door een nog lage opkomst van de dames was het in de middag een gay club maar dat kwam ook doordat er een verjaardag was maar eigenlijk weinig hinder van die alles ondervonden.
    Nog een belangrijk feit is dat YYlover deze dag is geslaagd voor het handdoek knopen want hij bleef goed zitten en daarom reik ik hem zijn welverdiende handdoekknopen diploma uit.
    Nog even nagekletst in papabeer zijn iglo en moe eb voldaan kwamen Cheesie & Joopie thuis aan met nog steeds het beeld in mijn hoofd van YYlover in volle glorie die op de kamer ligt te wachten op Antonia hihi.

Mijn dank aan alle betrokkenen van deze mooie dag.

8. Onderstaande 34 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 januari 2018),Agronymus1 (16 januari 2018),brombeerzuid (14 januari 2018),duivenmelker (14 januari 2018),Eddy_V (14 januari 2018),Elmo3108 (14 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (14 januari 2018),Gethijsem (14 januari 2018),gignnl (14 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),jansenroy (14 januari 2018),JonnyFontane (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),Klatergoud (14 januari 2018),Kwakje (18 januari 2018),lampekap (20 januari 2018),le_belge (14 januari 2018),Manureva (14 januari 2018),mechelen (14 januari 2018),Meme Moo (14 januari 2018),mentholbear (20 januari 2018),Mr Bluenose (14 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (14 januari 2018),Nulnulzeseneenhalf (14 januari 2018),Partycrasher (14 januari 2018),Patjax (14 januari 2018),pogastovino (20 januari 2018),pret (14 januari 2018),Sjeufke (14 januari 2018),stimpy3 (14 januari 2018),swazontneuf (14 januari 2018),VAZKOR (14 januari 2018),Wijze grijze (14 januari 2018),yylover (14 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:54
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Thanks. Volgens mij is dit de eerste reguliere review van na 1 januari. Toch prettig om te lezen dat de paniekverhalen over saunaclubs die 'gay bars' veranderen door leegloop en wegblijven van dvp's door de nieuwe wetgeving mee lijken te vallen.

10. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (14 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),JonnyFontane (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Gisteren met mijn (wandel)kameraad de aftrap van het wandeljaar 2018 verricht. Rond kwart voor twaalf in de Oststrasse "geland" en met een dubbele tegenvaller de club betreden. Tegenvaller 1: het feestcomité bestond uit maar één dame (Kendra) en niet uit een hele batterij "engeltjes".. Tegenvaller 2: De Thekedame die je "Zum ersten Mal hier?" vraagt, terwijl je Babylon al voor de 12e keer in minder dan een half jaar tijd bezoekt.... Tja, drank maakt meer kapot dan dat je lief is, zullen we maar zeggen

Ik had de afgelopen week de AWL met grote regelmaat bestudeerd en ook al is de betrouwbaarheid van die AWL nog steeds niet vergelijkbaar met die van een Mercedes F1, een stijgende trend qua aantallen "engeltjes" was waarneembaar.. In totaal 28 "engeltjes" stonden op de AWL en ik moet vaststellen dat het getoonde aantal ook aardig overeen kwam met het feitelijke aantal.

Eenmaal gehuld in het Babylon gevechtstenue mijn kameraad aan de bar begroet die al gezelschap had gekregen van noglangnietuitgewandeld. De inwendige mens moest hoognodig op sterkte worden gebracht en tijdens het verorberen van een portie neukpatronen ontwaarde ik een bekende van het Yin Yang terras, YYlover. YYlover was (ook) niet in zijn uppie, maar had de heren Cheesehead en Jooploop meegenomen. Met de drie heren gedurende de dag meermaals prettig over van alles en nog wat kunnen "ouwe hoeren".

Ik had, wetende dat die AWL nou niet het betrouwbaarste is, niet echt bepaald een "to do"-lijst opgesteld. Een inventariserende wandelronde door de Sündenpuhl leerde dat, naast de mij bij binnenkomst begroetende Kendra in elk geval aanwezig waren: Anna, Antonia, Aylin, Bianca, Christina, Doris, Erika, Jenny, Kelly, Klara, Lulu en Paris. Later op de dag ook nog een hele mooie zwarte parel gezien, als ik mij niet vergis was het Sweety.

Een nieuwjaar betekent voor mij ook aftrappen achter gesloten deur met een nieuwe dame. Na een uitgebreid potje "ienemienemutte" mijn keuze laten vallen op Kendra. Na een leuke babbel met haar te hebben gemaakt de intimiteit "achter gesloten deur" opgezocht. Met Kendra is het voor een GFE-liefhebber als ondergetekende goed toeven. Na iets meer dan een uur naar ons beider tevredenheid te hebben gekamerd (inclusief het witten van het plafond) met een 'smile' de bar weer opgezocht.

Die 'smile' werd iets minder bij het aanschouwen van een, laten we het maar een exhibitionistisch heerschap noemen. Je kunt je lul achternalopen, maar je kunt ook voor lul lopen! En het werd nog gekker: na een douche te hebben genomen, het was immers binnen bloedjebenauwd, zie ik onze exhibitionist bij de ingang van de club met een open koffer vol kleding (zowel met als zonder bril: lingerie van het mindere soort) die één van de dames aan het passen was.

Het hoogtepunt, nou eerder gezegd het dieptepunt werd in de vooravond bereikt toen onze exhibitionist ook nog "en plein public" ging rollenbollen met Lulu. Laten we 't maar zo formuleren: onze exhibitionist zal bij een werving & selectieprocedure voor een pornofilm hopeloos door de mand vallen. En de eerlijkheid gebiedt ook te zeggen: het was ook geen reclame voor Lulu.... Wel lullig voor haar, of moeten we schrijven "wel lulu voor haar"...

Enfin, na die voorstelling was mijn libido naar een ongewenst bedenkelijk niveau gezakt. À la carte, een grote Bauernomelette genomen, waardoor de voorraad aan neukpatronen in elk geval weer op peil werd gebracht.

In de avond, kletsend met Cheesehead, Jooploop en YYlover, nog een dame ontwaart waarbij ik het voornemen had om mijn opgebouwde voorraad aan neukpatronen te lossen. Meermaals oogcontact over en weer, maar zij hapte niet. En ik ook niet.... Aan de bar trof ik later een Duitser die gepokt en gemazeld is in het Babylonse en die feliciteerde mij dat ik niet had gehapt. De betreffende dame, ik meen dat hij aan haar de naam Alesia koppelde, was bij hem een deceptie geweest.

Ronde twee is er uiteindelijk niet van gekomen. Ik had voor mijzelf nog twee opties, Karla of Anna. Karla kon ik vrij snel afvinken, want die was vanaf de middag aan het pannenkoeken. En ook Anna bleek voor mij de rest van de avond ongrijpbaar te zijn.

Toch met een goed gevoel rond 22.30 uur Babylon verlaten. Een leuke dag gehad mede met dank aan de wandelkameraden!
    Salutations,

Swazontneuf

12. Onderstaande 27 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 januari 2018),Agronymus1 (16 januari 2018),biged (14 januari 2018),cheasehead (14 januari 2018),duivenmelker (14 januari 2018),Eddy_V (14 januari 2018),fervent (14 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (14 januari 2018),Gethijsem (14 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),jansenroy (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),Klatergoud (14 januari 2018),le_belge (14 januari 2018),Manureva (14 januari 2018),mechelen (14 januari 2018),Meme Moo (14 januari 2018),mentholbear (20 januari 2018),Mr Bluenose (14 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (14 januari 2018),Partycrasher (14 januari 2018),Patjax (14 januari 2018),pret (14 januari 2018),Smouse (14 januari 2018),VAZKOR (14 januari 2018),Wijze grijze (14 januari 2018),yylover (14 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 14:48
    Discussies
    46
    Thanks
    4.824

Standaard

Allereerst dank aan dit forum voor mijn kortingskaartje.

Cheasehead en Swazontneuf hebben al veel verteld over deze dag. Heb hier niet zoveel aan toe te voegen.
    Alhoewel.... kijkende naar mijn verslag van mijn debuut in Babylon, vorige maand nog wat puntjes.
    Het bestellen van je eten vind ik toch wat minder, je hangt maar wat rond in de bar en bent aan het wachten tot je eten wordt gebracht.
    En omdat het vandaag extra druk was met een overmaat aan beren, inclusief een verjaardagsparty, is het toch even zoeken waar je kunt eten.
    Het vochtprobleem in de wellness lijkt opgelost, niemand maakt meer de schuifpui open, en gisteren dan ook veelvuldig genoten van deze ruimte.
    En natuurlijk, het was wel te verwachten, de line up was aan de lage kant, maar ik moet er nadrukkelijk bijvertellen dat er meer dan genoeg ruimte was om je favoriete dame uit te zoeken.

En dan dat exhibitionistisch oude heerschap. De hele dag liep ie in zijn blootje rond en hoofden draaiden zich de andere kant op, Zijn hele kont zat vol met puisten of acne, ik weet niet wat, maar echt smakelijk is het niet.
    Totdat er een geroezemoes aan de bar klonk, en dit heerschap probeerde, en ik zeg met nadruk, probeerde, een openlijke vrijpartijtje met Lulu uit te voeren.
    De missionaris standje was een totale mislukking, zijn leuter was te slap. Dan maar proberen met een BJ en goede trekbeurt toch nog iets voor mekaar te krijgen, uiteraard met CD, maar ook dat mislukte jammerlijk.
    Daarna liep ie dus handje en handje met Lulu naar de ingang om vervolgens uit een koffer allerlei kleren tevoorschijn te halen. Een vreemd heerschap.

Deze dag gestart met Michelle, een Roemeense dame die beweerde ze dat ze uit Polen kwam. Schijnt ze wel vaker te doen.
    Ze kwam bij me zitten in de lounge, stak haar tong in mijn mond, en ik was al verkocht. Voor mij een prima begin van deze dag en na een half uurtje tevreden de kamer verlaten.
    Het was niet geweldig maar ook zeker niet slecht. Moest haar wel meerdere malen afremmen, niet te snel afwerken he. Daarom stelde zij voor van standje te wisselen en ik mijn eigen tempo kon bepalen.
    Dat was een stuk beter.

Het grootste gedeelte van de middag doorgebracht met ouwhoeren met mijn medeberen, leuk om Swazontneuf weer eens te ontmoeten.
    In de lounge zat een dame die ik tijdens mijn eerste bezoek beschouwde als not done, Antonia. Een punky kapsel en forse make up, met name rond haar ogen, gaven haar een wat agressief uiterlijk.
    Maar ze kwam al een paar keer bij cheasehead op de schoot zitten, en heeft als 'specialiteit' dat ze zeer lenig is.
    Regelmatig gingen haar benen wijd open, schoof deze vervolgens over haar nek, en liet ons uitgebreid genieten van een heerlijk uitzicht. Niet echt opdringerig maar steeds weer mijn aandacht trekkende.
    En meer en meer kon ik haar uiterlijk wel waarderen, en ook nog eens haar paspoortje gechecked op dit forum, dat was helemaal niet slecht. Tevens een prachtige kont en heerlijke borsten.
    Een uur met haar gekamerd, maar op kamer 8, waar alle rumoer en muziek doordringt, iets waar ik helemaal niet van hou.
    Antonia was een succes, heerlijk tongzoenen en drijfnat tijdens het beffen. Maar ik had problemen met de afronding, vanwege dat rumoer.
    Ze stelde voor om wat te drinken te halen en om het nogmaals te proberen in de laatste 20 minuten. Ik dus wachten, komt in een keer Cheasehead breed lachend de kamer op. Zoals reeds gemeld, deze dame heeft toch wel de nodige humor en had Cheasehead meegesleept naar de kamer.
    Daarna nogmaals een poging gewaagd en toch nog heerlijk klaargekomen. Het is niet zo dat ik een klik met deze dame had, maar herhalingsgevaar is zeker aanwezig. Leuke dame !

Rond half zes was mijn kamer met Antonia afgerond en eigenlijk wel wat ruimte voor misschien een 3e kamer. Maar begon te lam te worden en had totaal geen libido meer, dus het hierbij gelaten.
    Vanochtend opgestaan met een flinke griep en een groot gedeelte van de dag in bed besteed, hopelijk heb ik mijn 2 dames niet aangestoken.

Groetjes uit Limboland

14. Onderstaande 23 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 januari 2018),Agronymus1 (16 januari 2018),biged (14 januari 2018),Bosco (14 januari 2018),brombeerzuid (14 januari 2018),cheasehead (14 januari 2018),duivenmelker (14 januari 2018),Eddy_V (14 januari 2018),Elmo3108 (14 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (14 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),Klatergoud (14 januari 2018),le_belge (14 januari 2018),Manureva (19 januari 2018),mechelen (14 januari 2018),mentholbear (20 januari 2018),Mr Bluenose (15 januari 2018),Partycrasher (14 januari 2018),pogastovino (20 januari 2018),Sjeufke (14 januari 2018),swazontneuf (15 januari 2018),Wijze grijze (14 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Een punky kapsel en forse make up, met name rond haar ogen, gaven haar een wat agressief uiterlijk.
    Zoals ik al eens eerder aangaf, het is een handelsmerk van haar, maar een zeer bedreven dvp!
    Over dat rumoer, dat is een reden dat ik dan graag naar de kelder ga voor een kamertje, zelfs als ik niet kamer, trek ik me graag terug in de kelder.
    Zeker als Edy aan de volumeknoppen gaat draaien.

16. Onderstaande 5 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (14 januari 2018),duivenmelker (14 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),yylover (14 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Zoals ik al eens eerder aangaf, het is een handelsmerk van haar, maar een zeer bedreven dvp!
    Zeker als Edy aan de volumeknoppen gaat draaien.
    Het wordt pas erg als dat jonge mokkel aan de volume knoppen begint te draaien,en den Eddy het zelfs als overdreven ervaart
    En wat Antonia betreft,hoewel niet mijn type qua uiterlijk.....moest ik mijn mening na de kamergang toch herzien.
    Zeer bedreven dame van plezier!

18. Onderstaande 5 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (16 januari 2018),brombeerzuid (14 januari 2018),cheasehead (14 januari 2018),duivenmelker (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Het wordt pas erg als dat jonge mokkel aan de volume knoppen begint te draaien,en den Eddy het zelfs als overdreven ervaart
    Afin, het is dat Bella mijn favo is, anders zou het goed kunnen zijn, dat ik dit jaar babylon meer links laat liggen.
    Of op een zondag bezoeken ,lekker rustig.
    Ach ik word een ouwe zeur.

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Allereerst dank aan dit forum voor mijn kortingskaartje.

Het bestellen van je eten vind ik toch wat minder, je hangt maar wat rond in de bar en bent aan het wachten tot je eten wordt gebracht.
    Ik vind 't eerlijk gezegd irritanter dat d'r geen echte plek is waar je je eten op kunt eten. D'r staat een sta-tafel naast het buffet, maar die is daar eigenlijk veel te krap voor en wordt ook nog wel eens gebruikt door 'stammies' om eindeloos te blijven teuten. Nou snap ik wel dat de ruimte beperkt is in babylon (of liever gezegd, onhandig ingedeeld). Als het gedeelte rechtsachterin, tussen de bar en het TV-scherm achterin zou worden omgetoverd tot restaurantgedeelte met een stuk of wat tafeltjes en stoelen zou dat IMO helemaal geen slechte zaak zijn.

21. Onderstaande 9 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (14 januari 2018),cheasehead (14 januari 2018),Eddy_V (14 januari 2018),Elmo3108 (15 januari 2018),Hooker lover1 (14 januari 2018),Jooploop (14 januari 2018),le_belge (14 januari 2018),Pandabeer82 (14 januari 2018),Sparky (14 januari 2018)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Zaterdag 6 Januari

Er waren afspraken gemaakt om met Hooker Lover 1 naar de Republiek Babylonië te gaan en vlak voor de opening werd contact gemaakt met de parkeergarage. Aanvankelijk leek het erop dat het aantal dames op zaterdag de historische norm zou onderschrijden, maar dat was geen echte verrassing gezien de tijd van het jaar. In werkelijkheid was de AWL zo breed van opzet, omdat veel van de geplande meisjes er niet waren en veel mensen die niet waren ingepland daar waren. Bij binnenkomst werden we begroet door Michelle, omdat ze wist dat ik iets in mijn zak had voor haar, omdat ik haar ten onrechte een mannelijke geur had gegeven voor haar verjaardag en ik had beloofd dit onrecht te corrigeren door haar iets meer vrouwelijk te maken. In de kleedkamers droogde die mooie tiener Jenny haar haar (zichzelf in de etalage zetten) en we wisselden kort een kus met een belofte van meer later (het gebeurde niet helemaal zo omdat ze de hele dag bezig was - het was kan een idee zijn om uw naam op de wachtlijst te plaatsen bij binnenkomst, alleen om een ​​kamer met deze kleine vos te garanderen)!

Na een ontbijtje drongen HL en ik naar de achterkant van de club om het rijk te overzien en we zaten tegenover Michelle en een meisje waarvan we ontdekten dat het Amira was (voorheen Tatianna in een groot aantal andere clubs). De discussie werd behoorlijk pittig en al snel werd duidelijk dat Amira behalve heel mooi ook erg intelligent was. Beauty and Brains is altijd een mooie combinatie in dit spel. Na een moment van ontspanning in het Wellness-gebied duurde het niet lang voordat HL met Michelle in de pre-game-modus ging en ik aan mijn lot werd overgelaten. De opstelling was vrij dun op de grond en er waren veel beren aanwezig, dus het leek erop dat geduld misschien wel de orde van de dag was (ik had geen haast). Naarmate de uren verstreken werden we vergezeld door Vendezz en een paar andere bekende beren, dus in ieder geval was de plagerij goed, zelfs als ik niet veel geluk had om een ​​meisje te verzekeren voor een sessie. Ik had Antonia geadviseerd bij HL, omdat ik wist dat ze het soort service had waar hij voor geschikt was en ik beloofde haar later ook een sessie en daar was ze blij mee.

Terwijl ik beneden ontspande werd ik vergezeld door een ander Ijsbeer en we hadden een praatje en kijken naar het skispringen op de tv toen een andere geachte Beer van het forum op de aangrenzende bank werd vergezeld door Roxanna en Anna. Roxanna is een heel mooi meisje met een mooi lijf, maar zowel HL als ik hadden haar naar boven gezien en haar lichaamstaal leek niet overdreven positief te zijn tijdens de interactie met Bears. Echter, in trio formatie beneden met Anna zag ik haar in een ander licht en terwijl haar en Anna naar de stad gingen was het een goede gelegenheid om beide technieken te observeren en ze misschien aan de lijst toe te voegen voor later op de dag of voor een toekomstig bezoek. De beer in kwestie leek erg blij met hun bediening en hun optreden gaf me en mijn partner zeker iets om over te praten en te lachen (net als veel andere meisjes op weg naar kamers beneden met klanten).

Terug naar boven was HL klaar met Antonia voor zijn 3e kamer van de dag en ik besloot dat het tijd was om mijn eend te breken. Het was 1900 tegen deze tijd en we waren 8 uur in de club geweest dus het was iets van een record voor mij om niet naar een kamer te zijn gegaan op dit punt (zoals HL zei in zijn rapport 'Fake News')! Antonia gaf haar gebruikelijke gepolijste uitvoering en ik genoot heel erg van de sessie en natuurlijk zal ik haar in de toekomst herhalen.

Tegen de tijd dat ik klaar was met Antonia was de Girl to Bear-ratio enigszins verbeterd, waarbij het grootste deel van de middagmassa ophield (Jenny was nog altijd volgeboekt, maar niet erg)! Ik heb Bianca bespioneerd die op haar eerste dag terug was na de vakantie en ze was niet druk dus gingen we zitten voor een praatje. Ze herinnerde me eraan dat we sinds vorig jaar niet meer in een kamer waren en dat ik haar logica niet kon verwijten dat we nog geen jaar in een kamer waren geweest. Op naar de kamer gingen we voor nog een uitstekende sessie en Bianca is wat ik een echte professional zou noemen. Alles wat ze doet, doet ze met grote behendigheid en je weet dat je een geweldige tijd zult hebben wanneer je je aanmeldt voor een sessie met haar.

Na mijn kamer bij Bianca was ik bezig mijn opties in te delen met HL in gesprek met Amira (ik wist dat er maar één manier was die zou eindigen) en daarom nam ik afscheid om 2215 met de bedoeling om naar huis te rijden. Dat ging echter niet helemaal goed, want ik eindigde de dag in Sixsens, want het was slechts een korte omweg van ongeveer 10 km op weg naar huis! Weer een geweldig bezoek (zelfs als er niet zoveel meisjes waren) en het zal niet lang duren voordat ik daar weer naar toe ga!

Saturday 6th January

Arrangements had been made to attend the Republic of Babylonia with Hooker Lover 1 and contact was made in the car park just prior to opening time. It looked initially as if the number of ladies would be down on the historical norm for a Saturday but that was no real surprise given the time of the year. In actual fact the AWL was so wide of the mark as many of the girls scheduled were not there and many who were not scheduled were there. On entry we were greeted by Michelle as she knew I had something in my pocket for her given that I had erroneously given her some male fragrance for her birthday and I had promised to correct this wrong by bringing her something a little bit more feminine. In the changing rooms that beautiful teen Jenny was drying her hair (putting herself in the shop window) and we briefly exchanged a kiss with a promise of more later on (It didn’t quite transpire like this as she was busy all day – it could be an idea to put your name on the waiting list on entry just to guarantee a room with this little fox)!

After a spot of breakfast HL and I adjourned to the rear of the club to survey the empire and we sat across from Michelle and a girl that we found out to be Amira (Formerly Tatianna in a host of other clubs). The discussion became quite spirited and it soon became apparent that in addition to being very beautiful Amira was also very intelligent. Beauty and Brains is always a nice combination in this game. After a spot of relaxation in the Wellness area it wasn’t long before HL went into pre-game mode with Michelle and I was left to my own devices. The line up was quite thin on the ground and there were plenty of Bears present so it looked like patience might be the order of the day (I was in no hurry). As the hours passed we were joined by Vendezz and a couple of other well known Bears so at least the banter was good even if I wasn’t having much luck securing a girl for a session. I had recommended Antonia to HL as I knew she provided the type of service that he is partial to and I also promised her a session later on and she was happy with this.

Relaxing downstairs I was joined by another Ijsbeer and we were having a chat and watching the ski jumping on the TV when another esteemed Bear from the forum was joined on the adjacent couch by Roxanna and Anna. Roxanna is a very pretty girl with a nice body but both HL and I had been observing her upstairs and her body language did not appear to be overly positive when interacting with Bears. However, in trio formation downstairs with Anna I saw her in a different light and whilst her and Anna were going to town it was a good opportunity to observe both of their techniques and perhaps add them to the list for later in the day or for a future visit. The Bear in question seemed very happy with their ministrations and their performance certainly gave me and my companion something to talk and laugh about (as did many of the other girls on their way to rooms downstairs with clients).

Back upstairs HL had finished with Antonia for his 3rd room of the day and I decided that it was time to break my duck. It was 1900 by this time and we had been in the club for 8 hours so it was something of a record for me not to have gone to a room by this point (As HL said in his report ‘Fake News’)! Antonia gave her usual polished performance and I quite enjoyed the session and of course I will repeat with her in the future.

By the time I had finished with Antonia the Girl to Bear ratio had improved somewhat with most of the afternoon crowd moving off (Jenny was still constantly booked but never mind)! I spied Bianca who was on her first day back after the holidays and she was not busy so we sat down for a chat. She reminded me that we had not been to a room since 2017 which was last year and I could not fault her logic that we had not been to a room for a year. Off to the room we went for another excellent session and Bianca is what I would call a true professional. Everything she does, she does with great skill and you know that you are going to have a great time when you sign up for a session with her.

After my room with Bianca I was sizing up my options with HL talking to Amira (I knew there was only one way that was going to end up) so I bid them both farewell about 2215 with the intention of driving home. However, that didn’t quite go to plan either as I ended up finishing the day in Sixsens as it was only a short detour of about 10km on my way home! Another great visit (even if there was not so many girls) and it won’t be long before I venture back there again!

23. Onderstaande 24 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 januari 2018),Agronymus1 (16 januari 2018),Bergtester (22 januari 2018),biged (19 januari 2018),brombeerzuid (15 januari 2018),cheasehead (15 januari 2018),deket (16 januari 2018),duivenmelker (15 januari 2018),Eddy_V (15 januari 2018),Elmo3108 (15 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (15 januari 2018),Gethijsem (15 januari 2018),Hooker lover1 (15 januari 2018),Jooploop (15 januari 2018),Klatergoud (15 januari 2018),le_belge (15 januari 2018),Manureva (19 januari 2018),mechelen (16 januari 2018),Partycrasher (19 januari 2018),pret (15 januari 2018),Sjeufke (16 januari 2018),swazontneuf (15 januari 2018),VAZKOR (19 januari 2018),yylover (15 januari 2018)

Last Online
    6 september 2024 @ 19:22
    Discussies
    14
    Thanks
    118

Standaard

Woensdag 17 januari
    Vandaag mijn debuut bij Babylon. Mooie parking. Had ik gelukkig gezien via maps dat je ook achter kon parkeren, anders had ik het niet geweten. Na een reis van 2 en half uur met een tussenstop van ruim een uur in de sportschool in Venlo kwam ik aan. Precies om 11 uur belde ik aan en ging de deur open. De entree is zeer netjes. De theke vroeg aan mij of ik Duits of Engels als taal wilde en gekozen voor Engels. Ze legde alles uit inclusief het basis tarief van de dames. Bibi stond bij haar en bracht me nadat de theke me een fijne dag had gewenst naar de kleedruimte. Ik kreeg 2 handdoeken mee.... geen badjas! Ze wees Mn kastje aan, legde uit waar de douches waren en slippers en gaf aan te wachten in de bar, dan zou ik nog een rondleiding krijgen. Bibi is Duits met lang blond haar. De kleedkastjes zijn wel klein. Ik kon niet echt goed Mn kleding gevouwen opbergen. Dus we zien wel na afloop. Na mijzelf te hebben omgekleed en het badlaken omgeslagen te hebben ging ik naar binnen. Bij de bar wachtte Bibi. Slank blond en op hoge hakken en ook nog eens een leuk bekkie. Ik kreeg een rondleiding eerst de bar en dan naar achteren waar veel banken staan en een paal om langs te dansen. Grote TV aan de muur met normale programma’s. We liepen naar het natte gedeelte. Mooie wirltpool, sauna, douches en relax stoelen. Daarna volgde de reis naar boven. Een Kino, massageruimte en veel kamers. Ook nog een zonnebank. Beneden gingen onze wegen weer uit elkaar. Tijd voor een bakkie thee en een beetje rondkijken. Er zouden 28 dames komen en ze druppelden binnen. Hier en daar werd ik gelokt met een flirt maar kon alles afslaan. Nog een colaatje van de barvrouw gekregen en nog maar een rondje gelopen. Daar zat Bibi weer. Niks opdringen alleen lief lachen. Ik dacht hier ga ik eens lekker naast zitten. Ze was Duits uit Koln. Na een kort gesprekje kreeg k een tongzoen. Dat zat dus in het programma. Likken was ook mogelijk. En ze kon een paar woordjes Nederlands. We kunnen lekker gaan knuffelen. Tijd om een kamer op te zoeken.

Het werd kamer 15. Zij was al naakt, ik alleen Mn badlaken. Het bed werd opgemaakt. Nou ja lakentje erop. Eerst knuffelen we staand maar al snel gingen we liggen. Ze pakte wat massage olie en hij werd er warm van. Heerlijk zoenen en ze ging over in een heerlijke blowjob. Lekker rustig en vol overgave. Alleen niet zo diep. Maar ze ging wel met haar tong langs de schacht. Af en toe zoenen tussendoor en na een kwartiertje werd het tijd dat ik afzakte. Ze liet zich gewillig likken. Draaide met haar lichaam. Ik heb niet de illusie dat ze er echt van genot maar ze speelde het spel goed mee. Na verloop van tijd ging ze weer met haar mond aan de slag. Totdat ik het tijd vond voor de CD. Hij werd vakkundig aangebracht, beetje vet erbij en ze stapte op. Ik vond het heerlijk en had een mooi uitzicht. We gingen over naar missio. Al knuffelend kreeg ik een lekker ritme af en toe beet ze een beetje en algauw kwam ik in haar klaar. Nog even nahijgen en schoonmaken. Het knuffelen ging gewoon door. Bij de locker heeft ze haar beloning in ontvangst genomen en met een paar kussen namen we afscheid.

Tijd voor een beetje herstellen. De pool in. Broodje eten en een beetje rond kijken. Al gauw zat er een kortharige naar me te smilen. Beetje oogcontact zoeken. Maar het was me te vroeg. Nog maar een drankje, even zitten, van het uitzicht genieten naar de dames die flaneren door de ruimte.

Bella uit Roemenië zo heette ze. 28 jaar en vriendelijk. Het duurde best wel lang voor kamervraag kwam. Kamer 12 beneden. Daar was het rustig. En benauwd. Maar ze had me behoorlijk op gegeild. Dus lakentje spreiden en het bed is klaar. Langdurig vonden onze tongen zich. Toch met iets minder tong dan Bibi. Maar geheel volgens afspraak. Opeens had ze hem in haar mond en dat voor een flinke tijd. Ik hoefde niks te doen, alleen maar genieten. Ik wilde toch wat doen, dus met Mn tong nam ik de aktie over. CD werd aangebracht en in missio reed ik naar het einde. Bij de locker weer hetzelfde ritueel. Met een kus gingen we uit elkaar, haar beloning in haar tas stoppend. En ik douchen, wat van de inwendige mens gebruiken en voorbereiden op een volgende wip. Of dat gaat lukken weet ik niet, maar we zien wel.

Het was druk geworden. Veel beren en de dames maakte veel kamers. Ook in de kino was volop aktie. Beneden bij de banken was ook wat aktie te bespeuren. Zelfs op het toilet werd gewerkt, ja in zo’n klein hokje. En ze waren niet aan het bellen. Heel bijzonder. Er kwam een schoonheid binnen met een vrolijke uitstraling. Het bleek Amira te zijn uit Moldavië. Even een praatje gemaakt maar het was me te vroeg voor een samenzijn. Eerst nog wat voor de inwendige mens zorgen en zij ging met een ander op pad. Toch kwamen we elkaar weer tegen...

Amira dus. Ze had een vrolijke uitstraling. Kon goed Engels en een paar woordjes Nederlands. Ik hou van kussen, nou zij ook. We lagen tegen elkaar aan en onze lippen bleven verbonden. Na verloop van tijd zakte ze af voor een stevige pijpbeurt. Maar goed dat dit Mn derde keer was, Anders was ik zo klaar geweest. Maar dat was niet het geval dus ze mocht lekker te keer gaan. Ik ben ook nog even met Mn tong bezig geweest. Ze bewoog lekker mee en speelde het spel. Op een gegeven moment ik op Mn knieën Amira op haar zij. Haar mond vol met een stukje van mij... prachtig... Wat een vakvrouw. In missio afgemaakt. Ze keek me lekker aan. Echt Mn laatste kruid verschoten. Zoals bij alle 3, bij de locker haar beloning in ontvangst en met een kus nam ze afscheid.

Tijd om naar huis te gaan. Ik zeg maar zo. Deze nemen ze niet meer af. Jammer dat het best een stukje rijden is.... nou ja ook weer niet. Nu wordt ik niet verslaafd. Haha! Over een maandje of 2 gaan we nog eens. Misschien kan je dan al in de tuin bij het zwembad heerlijk genieten.

25. Onderstaande 29 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 januari 2018),Agronymus1 (19 januari 2018),biged (19 januari 2018),Bluebear (18 januari 2018),brombeerzuid (18 januari 2018),cheasehead (19 januari 2018),Dino-007 (19 januari 2018),duivenmelker (19 januari 2018),Eddy_V (19 januari 2018),Elmo3108 (19 januari 2018),firstme (19 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (19 januari 2018),Goedemorgenallemaal (19 januari 2018),Hooker lover1 (19 januari 2018),jansenroy (19 januari 2018),Klatergoud (19 januari 2018),le_belge (19 januari 2018),Manureva (19 januari 2018),mechelen (19 januari 2018),mentholbear (20 januari 2018),Mr Bluenose (19 januari 2018),Partycrasher (19 januari 2018),pogastovino (20 januari 2018),Sjeufke (18 januari 2018),stoetel (19 januari 2018),swazontneuf (19 januari 2018),VAZKOR (19 januari 2018),Wijze grijze (18 januari 2018),yylover (19 januari 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Babylon - Een kuur voor wellness om 2017 af te sluiten met een 'neukmarathon'
    29 en 30 December 2017

Fazit

Terug topambiance!
    Eten ok op niveau 'dit kennen we gelijk al'
    Mooie paaldansacts
    Nieuwe wellness erg geslaagd
    Uitgebreide presales in de nieuwe wellness
    Goed gezelschap vooral Vrijdag
    Ijskoud zwembad 'voor echte ijsberen'...
    De sauna's beneden niet langer in gebruik
    Beperkte Line-up (tijd van het jaar)
    0 Muziek ok, maar mogen meer afwisseling nog wel gebruiken
    2 dagen is net lang genoeg
    de 2 laatste kamergangen waren echt overbodig, over m'n krachten
    Acht kamergangen: 4 Vrijdag en 4 Zaterdag, een record!
    Het jaar mooi afgesloten in stijl.

Acht kamergangen

* 29 December 2017

=> Michelle - het wordt beter - 8,5 / 10
    => Julia - de déja-vu-sessie - 9,0 / 10
    => Maria (Bul) - de sessie waar meer in zat - 7,5 / 10
    => Gina - de 70ste kamergang - 8,0 / 10

* 30 December 2017

=> Valentina - GFE met de 50ste nieuwe dame met de perfecte curves - 7,5 / 10
    => Lea - sessie met de 60ste dame - 8,0 / 10
    => Lulu - de vermoeidheid slaat toe... - 3,5 / 10
    => Julia - de laatste kamergang van 2017 - 9,0 / 10

Nu merk je wel dat de inspiratie om de sessies te benoemen wat opdroogt.
    Dit wordt in 2018 voortaan achterwege gelaten tenzij bij speciale gevallen!

Fait divers

* Ik heb nogal op de cijfertjes gelet, iets dat wat te typerend wordt naarmate het jaar z'n einde nadert. Van wie heb ik dat weer? Nu heb ik dit jaar 74 kamergangen gemaakt met 61 dames waarvan 52 nieuw. Betreft het stellen van records is het nu welletjes geweest.
    * Veel tijd werd doorgebracht met Jenny. Echter kwam het nooit tot een sessie. Gelukkig mopperde ze niet en bleef ze vriendschappelijk. Ze bleef redelijk nuchter deze keer, geen gekke toestanden. Ze houdt enorm van de wellness-ruimte en dit waterratje is er het vaakst terug te vinden.

GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES BABYLON: 7,6 / 10

CLUBVERSLAG

1) Vooraf

Burnout, vermoeidheid, het verdict is uiteindelijk gevallen in de maand December terwijl ik hoopte het vol te houden tot na het verlof maar ik werd fysiek geveld zodat ik me ziek mag afmelden. Een belangrijk teken had ik al gekregen in deze club, Babylon, waar ik in Augustus 5 sessies mocht aaneenrijgen om op het laatst 1 echt geslaagde uit het slop te halen. Not fun, het betekent immers minder clubben, rustiger aan doen terwijl ik veel liever zou willen vooruit sprinten naar een volgende uitdaging. Het zij zo en ik heb besloten, na mijn bezoek aan LR en H7, Babylon aan te doen om dit jaar met schoonheid te kunnen eindigen. Dit werd een gezondheidskuur voor wellness bij ene Dr. Eddy in een verdachte plek ergens in Duitsland om mijn situatie en aanstaande uitdagingen wat uit mijn hoofd te kunnen houden. Deze plek genaamd Babylon heeft daar een zeer speciaal gezondheidskuur-programma voor, en wat voor een!

2) De weg erheen en de verwelkoming van de patiënten en de geile verplaagstertjes

De weg naar de overal zeer gewaardeerde Duitse wellnesskliniek verliep niet zo vlot. Deze patiënt die nog de kracht had er zelf naartoe te rijden moest vele kwaadwillige weerelementen trotseren die me wel lijken te eisen rechtsomkeer te maken, naar huis met een thee en een boek. Ik ben een koppige mens en reed door in de apocalyptisch aandoende striemende regen, de Brusselse smeltende sneeuw en hagelstof, de hevige rukwinden op mijn weg naar het oord van verde...euh, gezondheid. Ik mocht meer dan een half uur toevoegen aan mijn reistijd en kwam rond half vier aan op een overvolle parking. Meer ijsbeerpatiënten dachten zich de detox te kunnen veroorloven tussen de drukke feestdagen door om hier tot rust te komen en de innerlijke ijsbeer te versterken. Geef hen nu eens ongelijk!

Bij aankomst werd deze patiënt ingeschreven in het grote boek en nam de receptioniste reductiekaart van ijsberenforum in ontvangst met een brede glimlach. Het is waar, de opperijsbeer ben ik zeer dankbaar met dit zetje richting gezondheidskuur. Bij de inschrijving hoorde het gebruikelijke sleuteltje voor de op voorhand gereserveerde kamer waar de patiënt zich te rusten kan leggen na een verkwikkende dag bij de vrolijk rondhuppelende naakte verplaagstertjes, altijd klaar om elke noodlijdende ijsbeer met wiegende heupen te hulp te snellen. Ondanks dat telefonisch nr. 1 werd genoemd, werd me die van nr. 2 voor de neus geschoven. Ik haalde mijn bagage op, liet die achter in de goed verzorgde mooie kamer en maakte me gereed voor een dagje kuren bij de buren. Een tweede druk op de bel leverde net zo min naakte verzorgsters op ter begroeting als eerst. Michelle had me wel gespot. Zij werd later de eerste die me een sexy kuur mocht geven tegen verstrooiingen dat ze me wist aan te raden. Ik kreeg mijn sleutel voor de locker en 2 handdoeken, de dresscode van de rode handdoek is er voor elke kuurpatiënt hier. Een badmantel is geheel een eigen optie die je zelf maar mee brengt.

Ik werd bij binnenkomst overigens begroet door Mr. Sexmachine samen met Gina. Hij was al erg enthousiast over de wellnesskuren in deze bijzondere kliniek vol vrolijke geile zustertjes. Dat wordt weer eens spannend!

2) Clubambiance

Nee, dit is uiteraard geen gewone wellnesskliniek *naakte zusters, komààn zeg!* De muziek was vrolijk met veel leuke manele-nummertjes tussendoor zodat de kurende ijsberen vrolijk en in een goede stemming gebracht konden worden. Het personeel was steeds erg goed geluimd en wilden zelf danspasjes wagen, zoals ik hier eerder wel eens zag. De intieme knipogende zustertjes waren als gezegd compleet in Evakostuum gehuld: wat een schoonheden toch! Valentina 'vloog' me om de nek en ik voelde haar prachtige grote borsten tegen me aan drukken. Ze beloofde me dat ze me met de grootste zorg zou masseren en mij tot een hoogtepunt kan brengen dat mijn gezondheid tot een hoger peil kan brengen.

Dit zal een van de weinige kuuroorden zijn waar je een goede paaldans mag aanschouwen van de lieve geile pleegzusters. Lulu en Gina stalen elke show. Gina is een natuurtalent en haar te zien paaldansen na een jacuzzibeurt of bij het eten van de hoofdschotel is geweldig.

Ik ontmoette weer een aantal mede kuurders die hier erg vaak de dagelijkse beslommeringen en routines kwamen ontvluchten in de wondere wereld van Babylon. Ik denk maar aan Mr. Sexmachine verslingerd aan intieme verplaagster Lulu (ik niet), Mr. Sjeufke op zoek naar het lekker gleufke van de prachtige Violetta, NLNU die er nog lang niet uitgewandeld is (want ja, wandelen is gezond!), 69, Duisburg spesjalist, en wie nog weer. Ik schudde Dr. Eddy de hand en gelukkig was hij niet te zeer opgehouden met het ledigen van menig glaasje van het speciale sterke water van de bar.

De ambiance zat er goed in, mede door de paaldansen die heel wat bekijks hadden. De volgende dag was het minder met die ambiance: het was de laatste dag en een groot aantal lieve naakte zustertjes gingen naar huis om oud en nieuw te vieren met vrienden of familie, maar dan gekleed.

De muziek die werd gedraaid: meer van hetzelfde, nu vermengd met meer Manele (Florin Salam of course) dan ik tevoren hoorde. Er was een Duits nummertje met een tekst 'wie heiß wie ein Vulkan' dat me op het lijf geschreven was dat weekend (8 sessies!). Een ander voorbeeld van wat je erg vaak hoort:

3) Wellness

Het is de eerste maal dat ik in deze club kom sinds dat de wellness werd vernieuwd en heropend. Daar was ik dus erg nieuwsgierig naar en ging er naartoe om er een kijkje te nemen. Ik moet zeggen dat deze erg geslaagd uitzag! Het interieur is geverfd in een warme oranje kleur en geelbruine steentjes in de muur.

Ze hebben sjieke douches met drukknopsysteem achter de glazen wand met daarop afbeeldingen geïmpregneerd van sexy dames. Een aantal porte-fenêtres geven toegang tot het buitengedeelte en het inmiddels ijskoude zwembad. Ik kan me reeds voorstellen wat dat wordt in de zomer! Er is een drankautomaat voorzien voor gewoon en koud water met bekertjes geplaatst op een houten dressoirkast dat het geheel een huiselijke tint geeft. Er is een heel aantal relaxstoelen waar de vermoeide voldane ijsbeer op kan uitrusten en waar onze sexy geile zusters lagen te relaxen uitkijkend naar een volgende patiënt om te verwennen met hun super exquise kuur waar deze toko overal bekend voor staat.

Her en der staat een soort kapstok-systeem waar je jouw handdoeken aan kwijt kan. Ik vind toch dat ze eveneens haakjes mogen voorzien bij de sauna. Er is een apart toilet voorzien dat slechts per persoon gebruikt kan worden. De sauna is goed op temperatuur: ongeveer 90°. Het aufguss-water ruikt heerlijk en ik heb geen allergische reactie van gekregen zoals elders wel eens gebeurde. Je ziet het dat alles gloednieuw is. Er brandt een groenkleurig licht binnen. Groen licht is gezond bevordert de positieve stralen en zo het gemoed van de zwetende ijsbeer.

Het pareltje hier is de jacuzzi ingewerkt in de vloer. Dit is een gans ander type dan de vorige waarvan er nu 1 in Club Venus staat. Uniek is dat de jacuzzi 2 standen heeft: een rustige stand met enkel een zachte straal en een hardere stand waarbij het water onstuimig bubbelt tot in je gezicht. Je kan hoog zitten en wat verder zit je lager (meer bubbels in je gezicht). Het water is goed op temperatuur, niet te heet zoals in LR vorige keer. De waterstralen onderaan voelen wel frisjes aan het achterwerk. Wanneer je als enige helemaal uitgestrekt ligt te ontspannen in de jacuzzi valt je wat bijzonders op. Ze hebben hier een amechtige grote zwarte spiegel in het plafond gemonteerd! Je ziet er vaagweg jezelf in en het bubbelende water lijkt patronen uit te spuwen van draken en meer dat mijn verbeelding er in ziet. Jenny vond het jammer dat het geen echte spiegel was dat alles toont. Het is niet erg bekend maar zwarte spiegels worden even goed gebruikt als kristallen bollen in de waarzeggerij.

De jacuzzi werd goed gebruikt door de dames voor de presales. Let wel op met Aylin. Niet verbazend heb ik alweer vastgesteld dat er een zoveelste discussie was inzake de duur en service van haar. Opletten, nu kan ze weer klanten nog meer in de luren leggen. Dat ze hier nog is, me no comprendo.

Bovendien...

De sauna's beneden zijn buiten gebruik. Voor de ene kan ik het begrijpen, van de biosauna vind ik dat wel jammer. Er zijn daar nu lockers van het high school type bijgekomen voor de dames. Verder heb je hier nog wat fitnesstoestellen. Een kuuroord kan immers niet zonder zitten. Verder is er de rustige zithoek waar je de geile zusters met deugnietogen hun patiënten meenemen in een daarvoor bestemde 'massagekamer'. Het was er nog rustiger dan anders. De kelderverdieping heeft immers niet langer de wellness te bieden: enkel fitness, wat apart kunnen zitten en de verzorgingskamers voor de lieve mooie seksueel verplegende dames.

Ik heb uiteraard erg vaak gebruik gemaakt van de wellness behalve het zwembad dat me te koud was. Maar in de zomer bij mooie dagen, my god, dit wordt een waar paradijsje!

4) Barruimte

De wellness is achteraan en kan vanuit de bar betreden worden via een deur met patrijspoort waar vroeger een kamer was en via de porte-fenêtres buiten. Ik blijf toch een porte-fenêtre vanuit de achterkant van de bar naar het terras voorstellen zoals langs de voorkant bestaat. Daar bevind zich nu een open veranda. Ik veronderstel dat de aanleg nog bezig is en er nog glazen panelen worden geplaatst ter mogelijke doch niet noodzakelijke afscheiding. Hier zal je ook kunnen eten. het zou geen slecht idee zijn om meer tafels te voorzien om te kunnen eten. Verder is het in de barruimte goed toeven.

5) Restauratie

Uiteraard heb je hier het gezondste voedsel dat je maar kan krijgen, dat moet wel voor een gezondheidskuuroord voor elke ijsbeer. Mij werd echter verteld dat de keuken geen à la cartemaaltijden levert omwille van de feestdagen. Vreemde reden. Ik kon wel scheppen van de warmhoudbakken en dat deed ik ook: pasta en kip (ofzo) met pikante roomsaus (ofzo wiedermal). Toen alles op was, kwam de kokkin en riep mijn naam. Ik had niet door dat de keuken inmiddels toch mijn gerecht van keuze aan het klaarmaken was! Dit werd dan maar mijn hoofdschotel onder het genot van een blonde Leffe, het gezonde water van Babylon en de dansen van Gina en Lulu. Er werd wat gelachen met het feit dat ik toch m'n à la carte kreeg nadat ik net klaar was met eten.

Op Zaterdag at ik nog een zalmschotel met groene tagliatelle. Ik liet het me smaken met een pintje en bij het wachten begon ik alvast mijn volgende boek te lezen over genetisch gemanipuleerde griepvirussen die de mensheid kunnen vernietigen enzomeer...

6) De line-up aan naakte verplaagstertjes en hun geroemde kuurservice

De dames, daar komen we voor. Het aantal was beperkt maar dat is geen verrassing zo dicht bij het jaareinde. Toch waren er genoeg om een sessie mee te beleven. Om mijn getalletjes boven de 70 kamergangen te tillen, zal geen probleem zijn. Het aantal dames en het aantal nieuwe dames was andere koek. Het zou later geen obstakel worden: het werden 8 kamergangen in 2 dagen. Dat is achteraf gezien beestachtig veel. De kuur was nodig maar toch niet in dit aantal. Ik kan, hand op het hart, zeggen dat vooral de laatste 2 onnodig waren als toevoeging in dit geheel. De presales werden afgebroken met 3 dames: Valentina (met wie ik de volgende dag toch ging), Jenny (bij wie dat op het nippertje een kamergang was) en Thea. Die laatste wilde dubbele betaling voor extra dingen als dominantie. Ik wil echter geen precedent scheppen waardoor andere dames ook denken dit te mogen vragen en liet ze maar zitten waar ze zat. Antonia had een optie kunnen zijn maar ze is me iets te open plagerig en ik ga er haar nog op moeten aanspreken. Dat is geen garantie voor een sessie met mij. Ze is nu niet echt mijn type, ze komt me teveel over als bitchy. Ze ging zelfs alsdusdanig gedragen en geeft maar een wrange smaak. Nee, meid, dit wordt het hem niet.

7) De Vrijdagsessies

1) Zoals eerder gesteld ging ik als eerste met Michelle met wie ik een betere tijd had dan in Augustus. Mij prestaties lieten me in de reeks van 8 kamergangen slechts eenmaal in de steek. Michelle ontmoette ik in de bar. Ik had een goed gevoel dat het mooi ging worden en begon met haar.

=> Michelle - het wordt beter - 8,5 / 10

2) In de jacuzzi werd ik vergezeld door de Bulgaarse Julia. Deze meid wist me goed te verleiden en de presales in de jacuzzi waren ruim (en niet aangerekend). Later wist deze meid me nog eens te verleiden in de jacuzzi voor een allerlaatste kamer van 2017. Ze weet me gewoon supergeil te maken en haar opwindende enthousiaste insteek in het verzorgen van haar patiënt was weergaloos. Ze deed me sterk denken aan Aïsha indertijd minus de vuile streken met extra's en meertijd, gelukkig.

=> Julia - de déja-vu-sessie - 9,0 / 10

3) Als derde in de rij volgde Maria, deze uit Bulgarije. Ze liep nogal nijdig en ontevreden rond. Te weinig klandizie? Met een lang gezicht wordt dat beslist niet beter, natuurlijk. Ik heb het er toch op gewaagd met haar te gaan louter omdat de vorige keer zo goed was. Het was deze keer wat minder maar niet om te zeggen slecht. Ze maakt me erg geil, ze deed me nu denken aan een studente die naast me op kot was. Altijd naar haar verlangd maar nooit gekregen en zelf gewoon te verlegen erop af te stappen. Hier volgt mijn 'inhaalsessie' waarbij zuster Maria me van dit jeugdig trauma wist te verlossen:

=> Maria (Bul) - de sessie waar meer in zat - 7,5 / 10

4) De laatste van de vrijdagse kuurdag werd Gina. Steeds onbereikbaar omdat een andere ijsbeer zich haar onafwendbare continue zorgen gaarne liet welgevallen. Die ijsbeer was er nu niet en de kust was vrij om op de sterpaaldanseres eens op mijn paal te laten dansen. Het is niet de topsessie maar geslaagd was ze wel. Enige domper lag aan de te kleine spaarzaam verlichte verzorgingskamer dat werd gekozen.

=> Gina - de 70ste kamergang - 8,0 / 10

8) De zaterdagsessies

5) Als eerste dame na het goed verzorgde ontbijt was Valentina. Ik werd ei zo na uit mijn hotelkamer voor patiënten gejaagd door de oude dame die er kwam kuisen. Ik lag te lang te overdenken of ik er nog een tweede dag aan zou plakken. De verleiding was groot. En zo geschiedde, ik verscheen aan het ontbijt, zag Valentina en was weer verkocht. Wat een prachtig lichaam, alles op de juiste plaats, mooi kontje en prachtige borsten., lief karakter. Dit wordt GFE.

=> Valentina - GFE met de 50ste nieuwe dame met de perfecte curves - 7,5 / 10

6) Nadat de presales met Thea uitliep op een sisser, ging ik naast een Roemeense dame zitten waarover ik goede dingen hoorde: Lea. Dat was niet gelogen! Vrij snel ging deze geile wolf weer de kamer op met zijn 60ste dame van het jaar.

=> Lea - sessie met de 60ste dame - 8,0 / 10

7) Ik zag Lulu in de kleedkamer voor dames in de benedenverdieping. Ze moest zich nog klaarmaken et al. Ik vond ze wel lekker. Helaas zal het blijven bij 'ik vind dat ze er lekker uitziet' in het vervolg. We waren simpelweg niet op elkaar ingesteld, er waren heel wat communicatieproblemen en dat leidde tot een stuntelige kamergang. Jammer! Ik had toch beter moeten weten tijdens de presales:

=> Lulu - de vermoeidheid slaat toe... - 3,5 / 10

8) Als laatste, om mijn verdriet te verdrinken, ging ik nog naar de jacuzzi en trof daar Julia aan. Ik besloot erg snel terug de kamer op te gaan. Dat is nogal een risico omdat er al bijna geen fut meer in me zat. Julia is wel een topdame dus ik heb het erop gewaagd. Wordt het jaar afgesloten met 2 flops of wordt die met Lulu gevolgd door een portie seks met een geile stoot waarmee het jaar in schoonheid wordt afgesloten?

=> Julia - de laatste kamergang van 2017 - 9,0 / 10

9) Einde van de kuuroordbehandelingen en afsluiting van 2017

Toen ik uitgeput en helemaal tot de laatste spermadruppel leeg gewrongen de wellness betrad zat Jenny te bubbelen in de jacuzzi. Ze probeerde tevergeefs dat penseel der liefde tot leven te wekken. Het was totaal dood. Ze was er niet eens beledigd door. Voor mij was het nu echt stop na 2 overheadsessies.

Ik had het gevoel dat ik de club oververzadigd kon verlaten zodat ik een moeilijker periode kan overbruggen. Die moeilijker periode zou echter nog een paar clubbezoeken
    bevatten waar ik ga moeten leren ook met minder sessies tevreden te zijn. Niet dat ik keuze heb.

Ik nam afscheid aan de hoofdarts Dr. Eddy en aan diverse aardige zustertjes in eva-kostuum en wenste hen allen het beste toe voor een vruchtbaar nieuw werkjaar. Ik vatte de terugtocht aan en die verliep veel vlotter en aan een normaal uur kwam ik thuis om er rustig het nieuwe jaar in te zetten en niet in een club als de afgelopen 2 jaren.

Ik hoop dat deze wellnesskliniek niet te zeer hoeft te lijden onder de nieuwe arbeidsregelingen omtrent zijn vrolijke verplaagstertjes.

Conclusies

1) De nadelen hier

De muziek mag nog meer afwisselen en het uitnodigen van een goede DJ (dus niet Lulo of de DJ's van SixSens) eventueel op party's kan de ambiancesfeer wat doen verhogen. Voor de menukaart mag eens gedacht worden aan wisselende gerechten, eventueel maandelijks een ander gerecht en een aantal traditionele op de kaart houden. De keuze uit groenten mag best iets ruimer cfr SixSens of Samya. Je moet geduld oefenen eer de à la carte bestelling voor je neus staat. Plaatsen om te eten zijn nogal beperkt. Niet iedereen kickt op volkomen naaktheid van de dames, dus het introduceren van een dessous-dag zoals Finca Erotica dat doet is misschien een optie. De weg naar buiten en binnen naar het zwembad is via een buitendeur. Je ogen moeten steeds wennen aan het donker: dat is vooral nadelig voor sommige zwarte dames die zo volledig genegeerd worden tenzij ze 'Baby, don't you see me!?' roepen. Voor de een is het een voordeel, voor de ander een nadeel: animeren in de wellnessruimte. Bepaalde dames als Jenny en Julia zijn er beslist goed in. Aylin maakt er zelfs een business van, dus opgelet. Alweer had ik een dispuut gezien tussen haar en een klant. Dat is nu een gewoonte geworden. Een GSM mag niet gebruikt worden in de barruimte.

2) De voordelen van dit kuuroord

Service als je in geen enkele andere wellnesskliniek zal aantreffen! Sekusele dienstverlening van het verplagend personeel bestaande uit allemaal naakte mooie jonge dames (op 1 uitzondering na) die het beste met je voor hebben en je met hun veelbelovende kuren in de zevende hemel (niet de club) brengen. Een nieuwe wellness met Jacuzzi, Sauna, andere types massages, een fitnessruimte en een Zwembad. Men kan à la carte eten. Er zijn warmhoudbakken (en nee, géén voederbakken...). De ambiance is top en je gaat er daardoor alleen al met een tevreden glimlach op het gezicht weg. Het bijzondere water bestaande uit patersbier, witte en rode wijn en sterke vochten (deze laatste apart te betalen), kunnen binnen de prijs van 60€ genuttigd worden. Met de nodige vernieuwingen kan deze club terug tot de sterkere spelers gerekend worden en is het terug zijn vraagprijs waard. Dit is een ideale club om een verjaardag te vieren. Ga hier heen met vrienden en je dag kan niet stuk, de plek is alom gekend voor de goede diensten van de verplaagstertjes.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 19 januari 2018 om 21:04
    De zwarte wolf

27. Onderstaande 30 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (21 januari 2018),Agronymus1 (20 januari 2018),biged (20 januari 2018),Bluebear (27 januari 2018),brombeerzuid (19 januari 2018),cheasehead (19 januari 2018),dennisw (27 januari 2018),Dino-007 (22 januari 2018),duivenmelker (19 januari 2018),Eddy_V (27 januari 2018),Elmo3108 (20 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (21 januari 2018),Gethijsem (20 januari 2018),Goedemorgenallemaal (28 januari 2018),Hooker lover1 (20 januari 2018),Jooploop (19 januari 2018),Klatergoud (20 januari 2018),le_belge (19 januari 2018),lustman (25 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),mechelen (20 januari 2018),Mr Bluenose (19 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (19 januari 2018),Partycrasher (20 januari 2018),savesexer (31 januari 2018),Sjeufke (19 januari 2018),snaal88 (20 januari 2018),Sphinx (20 januari 2018),swazontneuf (20 januari 2018),yylover (19 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Vrijdag 26 januari,sjeufke zijn verjaardag in Babylon!

In het holst van de nacht loopt de hooker lover zijn wekker af,3.00am was de start van mijn werkdag.
    Met een feilloze perfectie loods ik mezelf doorheen mijn shift,die exact om 10.30 eindigde zoals voorzien.
    Mijn dienstvoertuig drumde ik in een hoekje,mijn handelingen zouden best passen in het topic....hoe herken ik een club verslaving

10.45 had ik afspraak om den docteur op te pikken aan een carpool parking op de E314.
    En net daarom,was ik zo punctueel in het beëindigen van mijn shift....
    De sfeer zat meteen goed,onze recente ervaring in sixsens met de Poolse zusjes Claudia en dorotea brachten het gesprek op gang
    Er werd behoorlijk wat afgelachen,hoofdthema....dames van plezier
    Er werd behoorlijk geflirt met de toegestane maximum snelheid,we konden niet snel genoeg in de Babylonische tuin der wellust arriveren.
    Den docteur stond vol bewondering voor de inmiddels legendarische Hookerlover mobiel
    Deze deed het uitstekend,om 12.30 arriveerden we reeds aan Babylon....waar we een overvolle parking aantroffen.

Bij binnenkomst niets dan vrolijke gezichten!
    Het gekende naakte welkomst comité stond paraat,en de 40 eurotjes werden afgetikt.
    Sjeufke kon zich verheugen aan een hoge beren opkomst....
    Den Eddy was dat duidelijk ook,later op de dag zou blijken dat deze erg vrolijk ging worden.....(wat drankjes doen wonderen)
    En de dvp zagen die hoge beren opkomst ook best wel zitten...
    Na een verdiende douche,een hapje gegeten en den docteur even het nieuwe Babylon getoond!

Leuke line up vandaag,dat was wel duidelijk tijdens onze wandeling doorheen Babylon!
    Gezien ik al een shift gewerk had,en daags nadien alweer erg vroeg op pad zou moeten.....was het plan om er een beschaafd dagje van te maken,met veel wellness en relaxatie....en een kamertje of 2 om nadien weer huiswaarts te keren.
    Soms lopen zaken echter niet zoals voorzien.....om een lang verhaal kort te maken....het verliep niet zoals voorzien

Ik stootte op Jenny,die een handvol mannen om zich heen had....wachtende om met haar te kameren.
    Jenny maakte echter duidelijk,dat ze met mij wenste te kameren....waarom zal me nooit duidelijk wezen
    De juffrouw was duidelijk in voor een spelletje,want bij de gok automaat begon ze mijn beste vriend te verwennen terwijl ze van haar maaltijd aan het genieten was.De andere beren die eigenlijk op haar stonden te wachten,stonden er verdwaasd naar te kijken.
    Ook den docteur en zelfs sjeufke kwamen even langs om te zien wat daar allemaal zoal bij die gok automaat aan het gebeuren wasJenny genoot zichtbaar van al die aandacht,en begon mijn goede vriend dermate te verwennen,dat ik neuken wou.
    Kamergang 1 werd een feit,met dit erg jonge maar geile opdondertje uit Hongarije....
    Jenny bleek tijdens het neuken geheel van de wereld,hoe heviger ik tekeer ging,hoe liever ze het had!
    Geslaagde openings kamer.

Terwijl ik de kamer verliet,botste ik op Amira....mijn favorietje in Babylon.
    Deze zag dat ik net een kamer had gehad met jenny,en stelde dat ik neuken kon wat ik wou....maar dat ook zij haar neukbeurt wou later op de dag.

Even later botste ik op Amara,deze kende ik nog van voorgaande bezoekjes.
    Het werd kamergang 2,met een lekker wip.
    Amira zag me alweer van de kamer komen,en vond het best vermakelijk dat ik weer goed bezig was.
    Ook den docteur liet zich niet kennen,op dat moment was het 2-2

Even later spotte ik een nieuwe meid,en verandering van spijs doet eten zegt men!
    Het was echter extreem luid,een gesprek aangaan nagenoeg onmogelijk....en dus loodste ik haar een verdieping hoger waar het wat stiller was.Een uitgebreid gesprekje volgde,den docteur kwam zich even vervoegen....
    Maar toen hij zag dat het alweer op sex zou uitdraaien,nam hij de benen om me niet te hinderen in mijn acties
    Kamergang 3 werd een feit,de dame maakte zich kenbaar als Melissa.....maar droeg een halsketting met haar echte naam,die ik mooier vond dan Melissa! Ik gebruikte dus haar echte naam,en nam het voortouw tijdens deze kamergang.
    Ze was pas enkele dagen in het huis,en nog erg onervaren....ikzelf bracht daar een kleine verandering in,kamergang 3 vrolijk volbracht.

Den docteur deed erg zijn best om te volgen,hij bleek het erg naar zijn zin te hebben.
    Ik had het echter iets teveel naar mijn zin,en begon opnieuw dames te spotten tijdens mijn avondmaal.
    Het was een beetje dissideren,maar het was Carla die me in haar handen kreeg.
    Den docteur kwam me feliciteren met mijn keuze,want zelf zag hij er ook wel wat in
    Leuke pre sale's,met wat leuke gesprekjes....aanrakingen waar je het graag hebt,en lekker tongzoenen.
    Kamergang 4 werd erg leuk met deze knappe Roemeense.
    Net na deze kamergang zag ik den docteur tevens verdwijnen met diezelfde Karla,de snoeper had gelijk natuurlijk

Amira had zoals gewoonlijk mijn handelingen geobserveerd vanop afstand,en vastgesteld dat ik volgens haar wel genoeg kamers bezocht had.Ik moest nu maar wat even bij haar komen zitten,want ze wou kameren met mij....
    Ik had echter niet veel gevoel meer in mijn lichaam,en liet dat ook verstaan aan Amira....
    Ik moest echter volgen richting onze gekende sofa,waar zij ervoor zou zorgen....dat ik weldra weer tot de levenden zou behoren.
    Ik weet niet hoe het haar lukt,maar het lukt haar dus gewoon....ik werd opgewarmd op zeer subtiele wijze,en was verloren in haar handen.Uiteindelijk zette we koers richting de voyeur kamer in de kelder,waar voor de gelegenheid een gordijntje voor het glas geplaatst was.Kamergang 5 werd veruit de subliemste kamergang van de dag,met zoals gekend een Amira die er een erg hoog service niveau op nahoud.Eigenlijk hebben we ook gewoon een klik,en delen we nog enkele andere sexuele fantasietjes die we niet nader gaan toelichtenDe duur van de kamer escaleerde ook een beetje,de sex was te goed en stoppen was geen optie.
    Herhalingsgevaar bij Amira is een zekerheid

Wat ook zeker was,was dat het meer dan tijd geworden was....huiswaarts te keren.
    Van enkele andere gekende beren afscheid genomen,alsook van de dames die bezocht werden.
    Een vlotte rit bracht ons in een erg scherpe tijd,terug tot aan de carpoolparking.....waar de fun eerder op de dag begon.
    Den docteur afgezet,en tevens afgesproken dat dit voor herhaling vatbaar is
    Het was weer leuk in Babylon,de afwezigen hadden ongelijk!

29. Onderstaande 24 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

biged (27 januari 2018),Bluebear (27 januari 2018),brombeerzuid (27 januari 2018),cheasehead (27 januari 2018),De Shyman (27 januari 2018),Dino-007 (29 januari 2018),duivenmelker (27 januari 2018),Eddy_V (27 januari 2018),Firehawk (27 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (27 januari 2018),Goedemorgenallemaal (28 januari 2018),hasta la pasta (27 januari 2018),jansenroy (27 januari 2018),Jooploop (27 januari 2018),Klatergoud (27 januari 2018),Manureva (27 januari 2018),mentholbear (28 januari 2018),Mr Bluenose (27 januari 2018),Partycrasher (27 januari 2018),Patjax (27 januari 2018),savesexer (31 januari 2018),Sjeufke (27 januari 2018),VAZKOR (27 januari 2018),Wijze grijze (27 januari 2018)

Last Online
    22 november 2024 @ 13:16
    Discussies
    35
    Thanks
    746

Standaard

Vrijdag 26 januari parkeer ik de Shymanmobiel op de parkeerruimte achter Baylon. Eerste clubbezoek in 2018 en ook sinds lange tijd. Vandaag viert Sjeufke zijn verjaardag in Babylon en ik kwam hem tegen bij de thekedame Tina. De jarige meteen maar gefeliciteerd en ik kreeg ook een warm welkom van Tina. Sleutel 110 was mijn deel. Een grondige douche later en wat aanvullende hygiënische acties zitten Sjeufke en ik even later aan de brunch. De eerste dames komen ook dan pas tevoorschijn. Het nadeel van vroeg binnenkomen is nu eenmaal dat het badje in blote dames nog achterwege blijft omdat deze zich nog in werk’kostuum’ dienen te kleden .
    Ik krijg wat kusjes en waar was je zolang opmerkingen van enkele mij bekende dames. Met Sjeufke enkele clubovergangen van Babylon naar Sixsense besproken. Jammer dat enkele van zijn favo’s niet meer in Babylon zijn dat vindt hij ook maar nu kan hij wat afwisselen draagt hij als adequate oplossing aan.
    Het is ook een wat omslachtige oplossing voor een stuk keuzestress in een club als je favo’s verdeeld zijn over meerdere clubs en dan treed meteen keuzestress op naar welke club je die dag het beste kunt afreizen.

Één van mijn favo’s kwam mij innig begroeten. Kendra drukte zich even fijn tegen me aan en zo’n begroeting is dan wel weer heel erg fijn. Meteen maar even vastgelegd voor een lange date zo rond één uur.

De club liep inmiddels vol met de personen op de lijst van belangstellenden voor Sjeukes verjaardag en het begon snel drukker te worden. Ook liepen er steeds meer onbekend en bekende dames rond. Wanneer je een kleine drie maanden ergens niet geweest bent kan er een grote verschuiving van dames hebben plaatsgevonden.
    Alice kwam m even knuffelen en dat is zeker geen straf. Championsleaugue kwaliteit in alle opzichten deze dame en ook haar meteen een lange date in het vooruitzicht gesteld.
    Bij het maken van een bakje espresso werd ik verrast door een knuffel van Alesia. Ik wist niet dat ze er nog zou zijn. Onze laatste gesprekken in november van 2017 hadden bij mij de nu blijkt onterechte gedachte gewekt dat ze na 1 januari thuis in Roemenië zou blijven. Ze stond niet op mijn lijstje van dames die ik in gedachten had voor deze dag maar als dat prachtige weliswaar iets getunede lijf tegen je aanstaat en wetende wat een plezier zij en ik op de kamer en soms ook daarbuiten hebben…… De plannen van deze dag moesten even herschikt worden.

De derde dame die op mijn wensenlijst voor deze dag voorkwam, Paris, was ook heel blij om me te zien. Was ze bij de eerste ontmoeting nog redelijk verlegen en terughoudend, nu kreeg ik meteen een superzoen midden in de barruimte terwijl ze haar lichaam even inzette om mij bijna onderuit te doen gaan. Ze heeft een paar pondjes meer en die staan haar geweldig goed maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

Zo tegen kwart voor één een sigaretje met Kendra gerookt en daarna hebben wij ons voor een uurtje of twee teruggetrokken in kamer één. Geen inhoudelijke weergave van de kamer. Dat wordt door de Shyman niet meer gedaan. Dat het SUPER was? Jazekerrrrr!!!! Kendra scoort 96/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. Herhaling gevaar? JA!!!!

Daarna hapje eten, Blauwebeer de hand schudden die vlak nadat ik Kendra meenam de gedachte kreeg om met Kendra naar de kamer te gaan en haar tweeëneenhalf uur niet meer kon vinden .
    Bianca en Sjeufke in een kleine stress aangetroffen. Ze zouden een trio gaan doen met Alice maar die kwam maar niet van de kamer. Het is toch nog goedgekozen. Wel met Sjeuke afgesproken dat mocht hij het geweld van deze topdames niet zou overleven we hem bij hem thuis voor de deur moesten leggen en na aanbellen hard weg moesten rijden. Gelukkig heeft de goede man deze actie niet nodig gehad en heeft nog vrolijk door gekamerd.

Eddie probeerde met te koppelen aan Renate, de dame die de bar samen met Gianina bestuurde. Geen bezwaar bij de Shyman in ieder geval zullen we maar zeggen en ik kreeg bij Renate zelfs het idee dat ze het serieus aan het overwegen was………..

Het was toch wel behoorlijk druk maar helaas voor de dames bleken er veel zuipers en ouwehoertypes binnen te zijn. Die kameren nauwelijks. Misschien moeten die mannen een goede kroeg met aan de ene kant een privéhuis en aan de ander kant een eettent zoeken. Mijn vermoeden dat een aantal dames de dag negatief zouden afsluiten werd me bevestigd door een paar dames. Dat is niet leuk om te horen natuurlijk.

Omstreeks kwart over vijf met Alice kamer veertien betrokken en daar een uurtje of twee doorgebracht. Alice scoort 96/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. Na de kamer samen lekker douchen. Herhaling gevaar van kameren en douchen is 100%.
    Een hapje eten met de inmiddels gesignaleerde HookerLover1 en kompaan en even wat zaken besproken. Gezellig en leuk om te horen dat ze nu afwisselen tussen Babylon en hun stamhuis Sixsense.
    Alesia toegevoegd aan mijn lijstje van vandaag en haar gevraagd om elf uur voor me vrij te houden. Leuk om te weten dat ze dat heel graag voor me deed!

Na een rondje door de club ergen Paris opgediept en na een sigaretje en een drankje werd ik meegesleept door deze prettige dame en onderzocht of de plinten in kamer zeven wel goed bevestigd zijn. Nog steeds is haar Engels en Duits niet echt op het niveau dat je een fijne discussie kunt hebben. Toch scoort Paris gewoon 94/100 op de Shymantabel op de onderzochte gebieden. Herhalingsgevaar? Domme vraag……

Na Paris weer voor de dameskleedruimte te hebben afgezet liep de club een beetje leeg zag ik. Het was een stuk minder druk en in de herenkleedruimte was het wel druk. Afscheid aldaar genomen van HL1 en kompaan den docteur. Zodra ik weer in de gelegenheid ben om regelmatiger clubs te bezoeken gaan we nog eens Sixsense onveilig maken.

Sjeufke was zich aan het afvragen of er nog iets in zijn vat zat wat verschoten kon worden en welke dame in aanmerking zou komen om als doelwit te dienen. Ik kan zijn keuze alleen maar onderschrijven.

Mijn laatste dat kwam me aan de bar ophalen en na een rustig sigaretje en een drankje ook maar kamer één bezocht. Met Alesia is het niveau inmiddels niet meer in een tabel te vatten. Dat was vorige keer al het geval. Horse catagorie zullen we maar zeggen en het heeft geen zin om daar nog een tabel voor te gaan maken alhoewel ook Kendra en Alice dreigen uit de standaard te lopen………………..

Omstreeks half één verlieten we de kamer. Ik zag Alesia nog in burger vlak voordat ze de club verliet. Twintig centimeter op sportschoentjes. Nog even geknuffeld…….

Daarna ook de burger klamotten aangetrokken en de thuisreis aanvaard.

De samenvatting voor de kortlezers onder ons:
    De theke: Tina! Schat van een vrouw!
    De bardames: Renate en Gianina. nel en vriendelijk. Beiden moesten zich maar voor de bar begeven. Mijn klandiezie hebben ze meteen
    Het eten: Ik heb wederom uitstekend gegeten.
    De wellness: aanwezig, gezien en twee maal in rond gelopen maar ja…………
    De dames: Voor mijn ogen veel leuk nieuw. Me gehouden aan super vaste waardes en dat os uitstekend bevallen
    De club: Herhalingsgevaar 100%

Groet en Respect!!!

De Shyman (GVR)
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

31. Onderstaande 28 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 januari 2018),biged (27 januari 2018),blauwebeer (27 januari 2018),Bluebear (27 januari 2018),ButtinSky (28 januari 2018),cheasehead (27 januari 2018),dennisw (28 januari 2018),Dino-007 (29 januari 2018),duivenmelker (27 januari 2018),Eddy_V (27 januari 2018),fervent (27 januari 2018),Firehawk (27 januari 2018),hasta la pasta (27 januari 2018),Hooker lover1 (27 januari 2018),JonnyFontane (27 januari 2018),Jooploop (27 januari 2018),Klatergoud (28 januari 2018),Manureva (27 januari 2018),mentholbear (28 januari 2018),Mr Bluenose (27 januari 2018),Patjax (27 januari 2018),snaal88 (27 januari 2018),Sparky (27 januari 2018),stoetel (27 januari 2018),swazontneuf (27 januari 2018),VAZKOR (27 januari 2018),Wijze grijze (27 januari 2018),yylover (27 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:16
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    Daarna hapje eten, Blauwebeer de hand schudden die vlak nadat ik Kendra meenam de gedachte kreeg om met Kendra naar de kamer te gaan en haar tweeëneenhalf uur niet meer kon vinden .

De Shyman (GVR)
    Wat in 't vat zit verzuurt niet, en in 't geval van Kendra lijkt het gewoon steeds zoeter te worden - een volgende keer heeft Bb wellicht meer geluk.

33. Onderstaande 3 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

De Shyman (28 januari 2018),duivenmelker (29 januari 2018),Manureva (27 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:05
    Discussies
    290
    Thanks
    30.283

Standaard

Nog van harte Sjeufke.
    Zo te horen heb ik een mooi feestje gemist

35. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (28 januari 2018)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Birthdayparty 26 jan Babylon

Vorig jaar november mijn B-day in Babylon al aangekondigd én voor deze dag ook een dagdate afgesproken met the Queen.
    Met de onverwachte transfer van enkele meiden naar Sixsens heb ik mij wel even op de lippen gebeten. Voorgaande 2 jaren uitstekende, goed georganiseerde en fantastische verjaardagen gevierd in Sixsens. Doch, uiteindelijk alles gelaten voor wat het is en dat heeft achteraf nog goed uitgepakt. De dinsdag voorafgaande aan de party heb ik mijn verjaardag met ‘her royal highness’ in Sixsens gevierd zonder veel 'kijkers'. Dat geeft wel wat rust.

Vrijdag de party in Babylon dan.
    Dus....afgelopen vrijdag gewapend met heel veel ECHTE Limburgse vlaaien (van ver beneden de rivieren en dus niet uit een FABRIEK in GELDERLAND ) bij Babylon ingecheckt en een deelnemerslijst met 38 namen afgegeven. Bij het verlaten rond middernacht bleken 29 zondaars daadwerkelijk aanwezig te zijn geweest. Ik ben (ingetogen) vereerd met deze opkomst!
    Ik ga geen namen noemen in dit verslag, want dan doe ik sommigen weer tekort. Met velen heb ik kort of lang kunnen ouwehoeren. Het was gezellig, iedereen heeft zich zichtbaar geamuseerd en de nodige vitaminen verschoten. De meiden, die op gezette tijden in de minderheid waren, deden goede zaken.

KARLA
    Ik was er al om kwart voor 11. Een paar bakken koffie en een ontbijtje. Sinds dagen een volgeladen geladen pistool. De trekker moest snel over.
    Ik had van the Queen de 'verplichting' meegekregen met Karla te kameren. Nou......dat is alles behalve een straf. Dus de eerste kamer met Karla om 12 uur. Ik was net op de kamer toen ik een berichtje ontving van the Queen die me ‘the best party ever’ toewenste. Ik dacht, ik doe eens gek......een live verbinding gelegd tussen Babylon en Sixsens. Dat had ook wel wat. Een hoop Roemeens gebrabbel tussen Karla en Violetta, waar ik een geen klote van verstond natuurlijk. Soms mocht ik ook wat zeggen.
    De kamer met Karla was verder een van uitstekende klasse. Ze heeft weer met haar voeten over mijn rug gewandeld als onderdeel van haar massage.

ALICE en BIANCA
    De druk was van de ketel. Tijd voor een vino blanca! In de smoking corner had ik Bianca nog net niet aan mijn Zwans hangen. Heute Mund- oder Muschiseks, vroeg ik? "Heute gibts alleine trio's". En wie kwam er bij staan? Alice! Gevaarlijk, een trio met die twee. Een kamer waarvan je vooraf weet dat je er mogelijk niet levend uit komt. Maar een kamer die je ook niet wilt missen. Oke.....deal! Afgesproken om 3 uur. Op dat tijdstip was Alice op kamer en zo werd het kwart voor 4 alvorens ik mij moest begeven naar 'death row'
    Wat een hete meiden! Nog jaloers ook als je de schaamlippen en clitoris van de een wat langer in je mond hebt dan van de ander. Een hoop fun. Ik was benieuwd met wie ik het plafond mocht witten. Zouden ze daar vooraf een afspraak over maken? In dit geval was het Bianca.

De vlaaien werden pas in de avond klaar gezet. Misschien maar beter ook, want binnen een uur was alles op! Na de inwendige mens stevig te hebben gevuld en een saunaronde met whirlpool was ik weer helemaal fit voor ronde 3.

KENDRA
    Een onbekende dame: Kendra! Na de eerste minuten was er meteen al een 'Go'. Gewoon op basis van de eerste indruk. Het voelde dik oke! Bijna 30 lentes. Wat een passie! Een dame die gewoon de kleine subtiele dingen beheerst, zonder meteen naar de kamer te willen. Dan trek je Sjeuf echt wel over de streep. Fun, fun en nog eens fun op de kamer en daarnaast een retegoeie service! Voor mij hoort Kendra meteen tot de toppers.

ANTONIA

Tja, dan loopt de klok naar 22 uur. Als ik nog een kamer zou willen doen, dan moest het wel een zekerheidje zijn. Ik durfde Roxana of Anna niet aan, al hadden die wel mijn voorkeur.
    Dus kwam ik weer uit bij Antonia die de vorige keer ook als 4e kamer met gemak het laatste stof er uit perste. Deze keer moest ze meer moeite doen. She did it en zelfs binnen het half uur. Deze kamer is overigens bekostigd door Babylon. Was bijna vergeten dat je een half uur van Eddy krijgt als je er je verjaardag viert!

Een drietal openbare acties gezien. waarvan een met Lulu. De act trok veel aandacht en vooral aanmoediging van sommige mannen. Aan het eind van avond was een bekende op weg naar de zevende hemel op het terras met Paris. De finish heb ik niet meer gezien, want om middernacht is deze jongen vertrokken richting gebreide broek.
    Ik wil dan toch één maat noemen en dat is mijn pupil PaorNeemn. Die jonge gast heeft meer stress dan ik. Als die een meid heeft gelikt, willen ze verkering.

Bedankt aan allen die de rit naar Elsdorf hebben ondernomen.

De feestweek is voorbij.

Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

37. Onderstaande 24 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 januari 2018),blauwebeer (29 januari 2018),De Shyman (29 januari 2018),dennisw (30 januari 2018),Dino-007 (29 januari 2018),duivenmelker (29 januari 2018),Eddy_V ( 1 februari 2018),Firehawk (29 januari 2018),firstme (29 januari 2018),Goedemorgenallemaal (30 januari 2018),hasta la pasta (29 januari 2018),Hooker lover1 (29 januari 2018),jansenroy (29 januari 2018),Jooploop (29 januari 2018),Klatergoud (29 januari 2018),Kwakje (31 januari 2018),Manureva (30 januari 2018),Mr Bluenose (29 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (29 januari 2018),Patjax (29 januari 2018),VAZKOR (29 januari 2018),Vendezz ( 3 februari 2018),Wijze grijze (29 januari 2018),yylover (29 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Audit rapport t.b.v. afdeling “Lust en Vermaak”.

Klant: Babylon, Elsdorf

Datum: 24.01.2018

Doelen van bezoek: A. Inspectie van parkeervoorzieningen. B. Kennismaking met nieuwe wellnessgedeelte C. Checken van serviceniveau van aanwezige, vrouwelijke, ZZP-ers.

1. Introductie
    Het audit rapport van het bezoek aan YY op 11 januari 2018 is door veel collega-ijsberen goed ontvangen. Het is zelfs door diverse mensen genomineerd voor het beste rapport van de tweede periode in januari 2018.
    Ook mijn baas heeft dit opgemerkt en mij opgedragen om nu een buitenlandse club te auditen. Omdat ik via de tombola van het ijsberenforum een kortingskaartje had gewonnen van Babylon in Elsdorf, lag de keuze voor deze club voor de hand.
    Het kortingskaartje werd zonder problemen in ontvangst genomen door de vriendelijke theke. Mijn naam werd keurig ingeschreven. Er werd niet gevraagd of het mijn eerste bezoek was. Ik werd verwelkomd door enkele Eva’s in adamskostuum die echter niet bijzonder knap waren.

2. Inspectie van parkeervoorzieningen
    Met de op het internet beschikbare informatie kon de parkeerplaats achter de club moeiteloos gevonden worden. Er zijn genoeg plaatsen. Bij mijn aankomst bleken er alleen auto’s met Duits kenteken te staan. Tijdens mijn bezoek heb ik gesproken met een Duitse ijsbeer die met een vreemd verhaal kwam toen ik zei dat ik geen Nederlandse auto’s op de parkeerplaats had gezien. Volgens hem parkeerden veel, met name vaste, Nederlandse klanten hun auto bij de nabij gelegen supermarkt. De reden zou zijn dat ze dan niet zouden opvallen en de kans op chantagepogingen(?) ook minder zou zijn.

3. Kennismaking met nieuwe wellnessgedeelte
    De club beschikt over een nieuwe wellnessgedeelte dat bereikbaar is via een deur linksachter in de zitruimte. Vanuit de mooie sauna is er een goed zicht op het zwembad in de tuin. Er zijn een aantal regendouches. Diehards kunnen ook een emmer koud water over zich laten uitstorten. De whirlpool is erg groot. Toen ik omstreeks half drie arriveerde hing er een blaadje op dat de whirlpool tot 15.00 uur gesloten was. Ook na dit tijdstip werd deze mededeling niet verwijderd. De ijsberen lieten zich hierdoor echter niet afschrikken.
    In het wellnessgedeelte staan ook een paar ligstoelen. Een DVP deed, verstrengeld met een ijsbeer, een hazenslaapje. Het blijft toch altijd een bijzondere gewaarwording om dan tegen een naakte vagina aan te kijken.

In de keren dat ik in het “natte” gedeelte ben geweest zijn er twee dames komen kijken of ze een prooi konden vinden, zijnde de Poolse Michelle en de mooi getinte Micki.
    Eerstgenoemde is vrij spraakzaam en voorzien van diverse tattoos. Bij Micki heb ik geen plakplaatjes gezien. Volgens de eerder genoemde Duitse ijsbeer is Micki half Mexicaans en half Bulgaars. Ze heeft een mooie, bruine, huid. Op haar venusheuvel heeft ze een klein plukje zwart haar hetgeen een hoge uitzondering is in Babylon. Micki maakte een vrolijke indruk. Op een gegeven moment had ze een klein zwart stokje waarmee ze langslopende ijsberen onverwachts een pets op hun kont gaf.

Bij het voorbereiden van mijn audit heb ik andere rapporten gelezen waarin melding gemaakt werd van diverse “chocomäuse” in Babylon. Micki was echter de enige, getinte, DVP die Ik tijdens mijn verblijf in Babylon gezien heb.

Michelle trachtte mij nog te verleiden tot een trio met de Hongaarse Erica maar hier heb ik vanaf gezien omdat ik mooiere DVP’s had gezien.

4. Checken van serviceniveau van aanwezige, vrouwelijke, ZZP-ers
    Met een kopje thee in de hand nam ik plaats op een van de vele zitbanken. Mijn oog viel meteen op een slank meisje met een kortgeknipt kapsel dat me zowel deed denken aan een punkmeisje als aan de kapsels uit de zestiger jaren. Het haar was lichtbruin-stroachtig van kleur met oranje accenten. De eigenares lachte naar mij en ik besloot kennis met haar te maken. Ze bleek Bella te heten. Ze woont in Transsylvanië in Roemenië. Bella behoort tot de Hongaarse minderheid. Ze heeft eerder in FKK World in Pohlheim gewerkt.
    Bella spreekt matig Engels. Ze heeft zeer mooie, bruine ogen waarin men verdrinkt. Boven haar lip heeft ze een klein zwart schoonheidsstipje hetgeen Bella nog mooier maakt. Haar borsten zijn klein maar wel natuurlijk en haar lichaam is vrij van tattoos. Bella biedt een uitgebreid servicepakket aan, inclusief Grieks.
    Voor mij was het duidelijk dat ik haar zeker aan een test moest onderwerpen.
    Dit zou dan gebeuren na de lunch. Aan tafel ontmoette ik de Duitser over wie ik eerder al iets geschreven heb. Op mijn vraag wie volgens hem een goede service gaf noemde hij Antonia.
    Toen deze even later passeerde sprak hij haar aan. Het bleek echter niet mijn type te zijn.

Aan de tafel zat ook een blonde dame met een prachtig figuur. De Duitser sprak enkele woordjes Bulgaars tegen haar. De dame luisterde naar de naam Paris en kwam inderdaad uit Bulgarije. De Duitse ijsbeer bleek getrouwd te zijn geweest met een Bulgaarse dame. Hij was nu gescheiden. Hij moest zijn ex-vrouw nu haar hele leven € 1000, per maand betalen. Het bleek dat de voorwaarden waaronder zij getrouwd waren toch niet zo goed waren geweest als zijn Duitse advocaten hadden gedacht. Zijn Maria leefde nu 500 meter van zijn huis en had volgens hem drie mannen. Het is me overigens niet duidelijk geworden waar hij deze Maria had ontmoet.

Na even gerust te hebben ging ik op zoek naar Bella. Deze was echter onvindbaar.

Al snel kreeg ik gezelschap van de Roemeense Flori. Ik schatte haar op 23 jaar. Zij zei 23 + 7. Op de kamer bleek ze 30 te zijn en niet 23 jaar en zeven maanden. Flori heeft mooie, blauwgroen ogen, cup 75A,een navelpiercing en een clitpiercing. Ze spreekt goed Engels en Duits en ook iets Frans.

Na wat geflikflooi op de bank werd een kamertje opgezocht. Flori bleek goed en graag te (tong)zoenen. Haar pijpvaardigheden waren ook prima zodat ik haar als snel moet afremmen. Helaas wilde ze niet zonder flutschi neuken. Verankerd met de tong in haar mond en met mijn pielemans in haar liefdesmossel kwam ik uiteindelijk klaar.
    Door de soep had ik dorst gekregen. Met een glaasje water in de hand maakte ik een tocht door de club. In de kino werd een ijsbeer vakkundig gepijpt. In de andere ruimten heb ik gedurende mijn bezoek geen openbare seks gezien.

Tijdens mijn rondgang viel mijn oog op een slanke dame met een bijzonder mooi lichaam en gezicht die aan de bar stond. Ik heb niet naar haar naam gevraagd maar ze had zeer witte haren, bijna als een fee. Een ander uiterste was een dame die de tekst “Luder” op haar onderbuik had getatoeëerd. Op haar rug stond “Lulu”. Uit een korte check op het ijsberenforum is gebleken dat er inderdaad een dame met de naam Lulu werkt in Babylon.

Terug in de zitruimte bleek Bella weer op dezelfde stek te zitten, zijnde de eerste zetel links als men vanuit de receptie langs het toilet de zitruimte inloopt.

Ik zei tegen Bella dat ik de eerdere conversatie op de kamer wilde voortzetten.
    Op de kamer gekomen liet ik haar weten dat ze haar zwarte kniekousen mocht aanhouden.

Ik heb vervolgens 60 minuten met haar doorgebracht. Bella laat zich graag beffen maar ze houdt niet van vingeren. Ze is erg lief en weet precies wat de gevoelige plekjes van een man zijn. Het is uiteindelijk niet tot een zaadlozing gekomen maar dit is niet te wijten aan Bella.

Gedurende mijn korte ijsberenloopbaan heb ik nog nooit zoveel lol en plezier gehad op de kamer. Voor mij is het duidelijk dat er een vervolg met haar moet komen.

Het Engels van Bella is overigens matig. Daarbij was ze ook nog een beetje hees. Het bleek dat ze pas jarig was geweest en op haar feest veel gezongen en gedanst had.
    Na de betaling heb ik Bella helaas niet meer gezien. Ik had graag bij mijn vertrek afscheid van haar willen nemen. Dit is me wel gelukt bij Flori.

Net voor mijn vertrek heb ik ook kort gesproken met de mooie, Roemeense Dolli. Zij spreekt perfect Engels en blijkt 1 jaar in London gewerkt te hebben . Dolli was nog niet lang terug van vakantie. Zij heeft een mooie, naturel cup 75A, is 1,63 m, heeft bruine haren, groene ogen en is 25 jaren oud. Ze lijkt me erg intelligent en beschikt over een stralende glimlach.

Op weg naar de lockers kruiste ook nog een andere schone mijn pad. Deze was me al eerder opgevallen. Zij bleek te luisteren naar de naam Jenny. Helaas was de tijd te kort om langer met haar te spreken.

Dolli en Jenny heb ik op mijn to-do lijst gezet voor een volgend bezoek.

5. Algemene opmerkingen
    De meeste van mijn clubbezoeken zijn uitstapjes naar YY geweest. Vergeleken met YY hangt er in Babylon een relaxte sfeer. In YY lopen veel dames continu door de club op zoek naar een prooi. In Babylon is dit niet het geval. De dames zitten/liggen hier rustig 10 minuten of meer op dezelfde plek, iets wat in YY ondenkbaar is.

6. Samenvatting
    Een klein minpunt was het bordje dat de whirlpool gesloten was tot 15.00 uur zonder hiervoor een reden te geven. Verder zijn er geen tekortkomingen geconstateerd.
    De geleverde services zijn van hoge kwaliteit. Door de nieuwe wellnessvoorzieningen is de club nog aantrekkelijker geworden voor een dagje uit.
    Een volgende investering in de club zou mijn inziens gericht moeten zijn op een verbetering van de restaurantfaciliteiten.

39. Onderstaande 23 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (30 januari 2018),biged (29 januari 2018),Bluebear (29 januari 2018),brombeerzuid (29 januari 2018),cheasehead (29 januari 2018),dennisw (30 januari 2018),duivenmelker (31 januari 2018),Eddy_V ( 1 februari 2018),flicki (29 januari 2018),forgetskinnyletsgetfatty (29 januari 2018),Hooker lover1 (29 januari 2018),Jooploop (29 januari 2018),Kwakje (31 januari 2018),le_belge (29 januari 2018),Manureva (30 januari 2018),mechelen (29 januari 2018),Mr Bluenose (29 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (29 januari 2018),pret (29 januari 2018),Sjeufke (29 januari 2018),swazontneuf (30 januari 2018),Wijze grijze (29 januari 2018),yylover (29 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    3.987

Standaard

Je kan dolli wel een beetje vergelijken met bella.
    Dolli is wsat meer actiever kwa handen en tong.
    Dit kleine ding is een slimme meid zeer goed engels,daarbij is ze voor wat gein zeker te vinden.
    Afgelopen vrijdag een uurtje geweest met haar.
    Vloog zo om de tijd, alvast veel plezier met haar.

41. Onderstaande 5 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (29 januari 2018),Bergtester (30 januari 2018),Husky (29 januari 2018),le_belge (30 januari 2018),Manureva (30 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:16
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Wat in 't vat zit verzuurt niet, en in 't geval van Kendra lijkt het gewoon steeds zoeter te worden - een volgende keer heeft Bb wellicht meer geluk.
    Evenwel zal ondergetekende nog wat geduld moeten oefenen; blijkbaar is ze ondertussen 'officieel op vakantie' ... wat dat ook moge betekenen

43. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (30 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.398

Standaard

Vorige week twee bezoekjes gemaakt aan babylon: een op dinsdag, en nog een op vrijdag.

Dinsdag: de 20 dames die d'r op de AWL stonden werden idd. wel gehaald. Zeker tov de paniekberichten over lege clubs die sommige ijsberen hier rondstrooiden een prima bezetting (en dat voor een dinsdag). Half uurtje gekamerd met Dolly. Niet zo'n beste kamer naar babylon-maatstaven, nogal standaard. Wel weer een typisch geval van 'je kunt beter kameren met een dame die haar best doet om jou aan de haak te slaan dan andersom'.

Vrijdag: dat viel samen met 't verjaardagsfeestje van sjeufke, waardoor het stampvol zat met nederlandse gasten. Desondanks nog wel voldoende keuze qua dames, hoewel er af en toe wat dipjes waren. (ik dacht trouwens wel ergens gelezen te hebben dat d'r een verjaardagsfeestje was, maar kon dat zo snel niet terugvinden in 't verjaardagstopic. Zoals ik tegen sjeufke al zei: dan had ik ws. elders gaan clubben, niet omdat ik omdat niet op sjeufke z'n verjaardagsfeestje zou willen komen, maar omdat ik liever club als het wat rustiger is.)

Kamer gemaakt met onbekende dame die wel aardig was, maar waar kleine stimpy halverwege problemen mee kreeg en het lief afweten. Anderhalf uur later met Alina en Claudia gekamerd; hoewel trio's niet zo m'n ding zijn (9 van de 10 keer is 1 vrouw genoeg), was dit 'niet onaardig'. Uitstekende pijpsessie van beide dames.

Verdere aardigheidjes: voor het eerst gezien dat d'r een vrouwelijke ijsbeer rondliep (francaise met haar vriendje); ik gok dat ze op zoek waren naar een leuke dame voor een trio, en net voor ik wilde vertrekken was er nog wat gedoe rond een halfdronken gast die een uur met drie dames had gekamerd en toen ontdekte dat-ie daarvoor niet voldoende geld bij zich had. Eddy er nog bij proberen te halen, maar die was al iets te ver heen om mijn duits en engels te verstaan in het rumoer. Eerlijk gezegd geen idee hoe dat is afgelopen; toen ik vertrok stond de theke met de drie dames op 'm in te praten.
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 31 januari 2018 om 18:13

45. Onderstaande 14 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 januari 2018),biged (31 januari 2018),brombeerzuid (31 januari 2018),cheasehead (31 januari 2018),duivenmelker (31 januari 2018),Eddy_V ( 1 februari 2018),Hooker lover1 (31 januari 2018),jansenroy (31 januari 2018),Jooploop (31 januari 2018),Kwakje (31 januari 2018),Mr Bluenose (31 januari 2018),noglangnietuitgewandeld (31 januari 2018),Sjeufke (31 januari 2018),yylover (31 januari 2018)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Eddy er nog bij proberen te halen, maar die was al iets te ver heen
    Den Eddy was behoorlijk weg zeg maar
    Toen dat koppeltje binnenkwam,is er trouwens een ludieke scene geweest tussen Eddy en het koppeltje
    We hebben elkaar allicht gekruist,maar zijn niet in gesprek geraakt....misschien een volgende keer

47. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (31 januari 2018)

Pagina 28 van 178 EersteEerste ... 182425262728293031323878128 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten