Zondagochtend even wezen polsen waar Pret zat. Die probeerde me de vorige nacht nog over te halen om oudejaarsavond in Magnum Door te brengen, omdat ze daar een geweldige line up hebben.
Maar nee, ik ben eigenwijs en wil 2017 in Happy afsluiten. Ben een dwaze romanticus die vergane tijden van de zomer wil terugzoeken. Er naar zoekende, wetende het nooit terug te vinden...
Maar wat blijkt, die Pret zat zelf al in Happy te ontbijten. Besloten me dan maar wat eerder te melden.
Eenmaal Door het tuinhekje, zweefden de balonnen me al tegemoet. Het was weer een gezellige feestboel. De kerstversiering hing er ook nog.
Pret gezocht, maar die bleek KO in de Kino te liggen. Lekker laten snurken.
In het nachtcafe maar een hapje gaan eten en met een andere gast zitten kletsen. Daar kwam nog een Frans sprekende Belg bij.
En zo werd het later en later. De club werd drukker en voller. Ik denk dat We op een gegeven moment met zo een 65 man waren en zo een 25 dames waren.
Na een poosje ontwaakte Pret uit z'n winterslaap en kwam erbij zitten.
Na wat gekeuveld te hebben over z'n geweldige vervolg van Vertigo in Magnum, verscheen op een gegeven ogenblik een prachtige dame in een elegante jurk. Wie is die blonde werd er aan me gevraagd. M'n date zei ik en liet m'n gezelschap verbaasd achter.
We hebben elkaar begroet en na een kort praatje ging ze een sleuteltje halen. Immers met haar van te voren afgesproken dat ik de eerste van de dag en de laatste van 2017 zou zijn. Ze was eerder aan de bar en zelfs tijdens mijn opfrisbeurt al gevraagd om te kameren. Dus heb er ditmaals niet verkeerd aan gedaan om met haar af te spreken.
In de kelder hebben We heerlijk van elkaar genoten.
Daarna werd het tijd om flink op te scheppen. Niet bij de heren over mijn verovering, maar aan het buffet! Een man krijgt honger van dat gesport. Bovendien Had ik gewacht me eten, zodat ik niet hoefde uit te buiken.
Samen met Pret en de Belg lieten We ons de bbq goed smaken.
Luierend me naar de kino begeven om te liggen uitbuiken. Na een poos komt Pret me gezelschap houden met een praatje. Jeetje, hoor ik em zeggen, wat gaat de tijd snel, het Is al 20:00 uur. Ik schiet in de lach en antwoord, ja hallo je bent pas net 3 uurtjes wakker, dan Is het inderdaad al snel 20:00
Zo rond middernacht richting de bar begeven, om het nieuwe jaar in te luiden. Buiten met z'n allen genoten van het vuurwerkspektakel waar Happy behoorlijk wat moeite in had gestoken. Handen lopen schudden en kusjes uit lopen delen. Ik weet niet hoe dat er in Roemenië aan toe gaat, maar 1 van de mij bekende schoonmakers gaf me een hand en begon me ineens net als de dames op de wangen te kussen (zijdelings heh, hij is niet homo... denk ik). Dus maar even uitgelegd dat wij het op handen schudden houden of hooguit een gebroedelijk schouder bons en een klap op de rug.
Enfin, na een rondje m'n blonde stoot weer gezien. Had d'r even met rust gelaten aangezien ik zag dat ze op dr mobieltje nieuwjaarswensen zat uit te wisselen. Maar toen ze me eenmaal spotte ging ze met me mee. Ik was zo snugger om af te spreken om ook het nieuwe jaar met haar in te luiden.
Slechts enkele kamers waren er nog vrij, en de enige wat rustige was nr 12. Klein kamertje maar waar het om draait is dat het bed groot is. Daar heeft ze met m'n klokkenspel het nieuwe jaar ingeluid, m'n vuurpijl ontstoken, en m'n goeie voornemens om zeep geholpen met een heerlijke kamergang.
Alessia oh alessia. Een schone dame die eerst donker zwart haar Had, waardoor ze er wat mysterieus uit zag, en nu in het blond een sexy verschijning is geworden.
Och Alessia, wat gaat de tijd toch snel voorbij en wat hebben We de afgelopen maanden toch leuke/stoute/vunzige (doorhalen wat niet van toepassing is) dingen gedaan. Birinnen, sex spelletjes, trio's, quatro's, wheel of love, als een verliefd stelletje in elkaars armen in slaap gevallen, enkele keer nachtje doorgehaald, etc.
2017, het was me een bijzonder jaar.
Heerlijk om het jaar met een favorietje af te sluiten...
Heerlijk om het jaar met een favorietje te beginnen...