Reeds een aantal weken Babs achter elkaar bezocht. Was toch wel weer een tijd geleden. Maar wat een onthaal, Tina vloog me om de hals. Heerlijk, een dame met diepgang waar ik het goed mee kan vinden. Voor mij dient ze af en toe als sparringpartner als het gaat om de world behind the club and the girls. En wat een levenservaring. En dan Lulu. De wispelturigheid zelve. Maar wat een lichaam, heerlijk. Aparte dame die heel stuurs over kan komen. Er is soms geen land mee te bezeilen. Soms zegt ze gewoon dat ze geen zin heeft om actief te werken en heeft ze geen zin in die vieze oude kerels......... En ja (po po) ik geef haar geen ongelijk in sommige gevallen.....brrrrrrr. Bij de eerste ontmoeting vlocht ze zichzelf om de danspaal en trok mij mee in haar act. Wauw wat lekker.
Anyway, die lelijke tekeningen moet je even wegdenken. Ze staan ook niet op de foto's zie ik nu. Regelmatig mee gekamerd en vooraf altijd een bedrag mee afgesproken. Haar lichaam blijft me trekken ook al is ze soms heel passief. Verwacht geen wilde dingen van haar.
Respekt voor deze meid.
The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.