Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 157
    Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Discussies
    30
    Thanks
    239

Standaard

https://www.saunaclubs.org/modelle/s...bylon/268b.php

What can we do to have a super ending of 2017 ? New one hour session with Gina. This young lady is so sweet and so horny ! She is on my top 5 (with Denisa, Jenny, Roxana, Karla). And what can we do to have a super beginning of 2018 ?

2. Onderstaande 6 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 januari 2018),cheasehead ( 9 januari 2018),Eddy_V (11 januari 2018),le_belge ( 9 januari 2018),Manureva (10 januari 2018),Mr Bluenose (20 januari 2018)

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Gina (Babylon) - de 70ste kamergang
    Bij deze recensie

DVP-Cataloog: #paaldansboskonijntje

Bijzonderheden

Het heeft lang mogen duren eer ik deze dame eens mocht kameren. Steeds hingen 2 bepaalde beren om haar heen. Beide heerschappen waren er niet en zij wel. De kust was vrij...

Gina is volleerd paaldanseres, zo blijkt uit haar kunstjes aan de danspaal dat voor veel bekijks zorgt. IK heb er van verschillende genoten. Ze heeft een mooi bruin zacht velletje en uitstekende oortjes. Ze was een vrolijke meid maar niet dusdanig als Julia. Ik nam Vrijdag de gelegenheid waar haar te strikken toen ze met een klant ging en we spraken af voor een kamergang. Toen ze terug was gingen we ons apart zetten.

Presales

Kort, wat gepalaverd over wat ik graag had op kamer en daarop naar boven getogen.

Kamer

Kamer 3, deze is geen goede keuze en werd later nog eens gemaakt met Julia. Ik hou niet van deze kamer: een te donker en te klein hok. Gaan ze dat later eens herwerken, die kamers in de bovenverdieping? Behalve nr. 1 zijn het niet de beste kamers die ze daar hebben.

Kamerscore voor kamer 3: is nauwelijks 2 sterren waard!

Voorspel & Sex

Ik legde nog verder uit wat ik graag had waarop ze daarop inspeelde. Zeker dat een tweede keer beter zou worden met haar, het is zo'n dame bij wie het alleen beter kan worden. Nu was het allemaal wat onwennig maar ze deed het verleiden niet onverdienstelijk. De seks was behoorlijk onstuiming en ze draait en kronkelt met haar lichaam. Wat een mooi lijfje en zo zacht!

Op communicatief niveau kon een en ander beter. Ik had wel begrepen dat ze naar andere oorden zou gaan bij de buren in Nederland, m.a.w. een regsitratievluchtelinge. We zullen zien hoelang ze dat zal blijven.

Er was nog wat tijd over na de seks t.t.z. de helft van de kamertijd om wat na te praten en een muziekje op te zetten van Bulgaarse origine. De klik met haar was best goed te noemen.

Afsluiten

We sloten rustig af en gingen naar beneden. In de lockers overhandigde ik haar de 50€ waarvan ik dacht dat die de laatste was. Ik ging de volgende dag nog blijven en er nog zo 4 wegschenken. Wist ik veel dat ik zo verslaafd was aan dit soort wellnesskuren. Zuster Gina gaf anders wel genoeg voldoening voor een afsluiter.

Aftersales

Geen. Merkwaardig was dat een dame in de wellness die ik nooit aansprak me ineens meldde dat Gina gearriveerd was alsof ze mijn vaste dame was. Later verscheen ze in de wellness en begroette ze me.

Fazit en Score

IK ben best tevreden van haar service en ik ben zeker dat het later nog beter zou worden. Misschien in een club als SixSens of YinYang? We'll see.

Score: 8,0 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 19 januari 2018 om 20:35
    De zwarte wolf

4. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (19 januari 2018),Hooker lover1 (20 januari 2018),Manureva (19 januari 2018),Mr Bluenose (19 januari 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    IK ben best tevreden van haar service en ik ben zeker dat het later nog beter zou worden. Misschien in een club als SixSens of YinYang? We'll see.
    De kans op herhaling is gering beste Vazkor en andere liefhebbers.
    Gina is dit jaar gestopt in Babylon en of zij elders nog gaat beginnen is onzeker maar volgens haarzelf voorlopig niet en Sixsens natuurlijk zeker niet gezien de botsingen aldaar, helaas.... geen waterratje meer!

Ps de AWL van Babylon is dus mbt haar aanwezigheid al de gehele maand onjuist.
    En Garde

6. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 (20 januari 2018),jansenroy (20 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mr Bluenose (20 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Tssk Had bij mijn laatste bezoek aan Babylon het idee dat er wat meer Gina was gekomen, het buffet deed haar goed. Het misstond haar niet
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Tssk Had bij mijn laatste bezoek aan Babylon het idee dat er wat meer Gina was gekomen, het buffet deed haar goed. Het misstond haar niet
    Vooral spieren, veel spieren in bovenbenen en armen waardoor zij zich aan één arm of been rond de paal weer te manouvreren. Met haar hobby van paaldansen meent zij dan ook professioneel aan de slag te kunnen.
    Ooit werd zij door iemand sarcastisch de vrouwlijke Jerommeke genoemd en dat is niet eens zo heel ver meer bezijden de waarheid
    En Garde

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Ik heb samen met Gina een act gedaan. De danspaal heeft het gehouden (gelukkig). In het begin ging het wel goed. Ik onder in de paal en Gina boven. Maar wil je er wat extra van maken voor het publiek dan moet je ook wisselen. Dus Gina onder in de paal en ik bovenin. En toen ging het mis..............
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

10. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (20 januari 2018),Manureva (20 januari 2018)

Last Online
    5 december 2020 @ 12:56
    Discussies
    1
    Thanks
    39

Standaard

Sterk staaltje "Nepnieuws" dus.
    Of wil je haar graag voor jezelf houden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    De kans op herhaling is gering beste Vazkor en andere liefhebbers.
    Gina is dit jaar gestopt in Babylon en of zij elders nog gaat beginnen is onzeker maar volgens haarzelf voorlopig niet en Sixsens natuurlijk zeker niet gezien de botsingen aldaar, helaas.... geen waterratje meer!

Ps de AWL van Babylon is dus mbt haar aanwezigheid al de gehele maand onjuist.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cucumber Bekijk bericht
    Sterk staaltje "Nepnieuws" dus.
    Of wil je haar graag voor jezelf houden.
    Hoezo?
    Het bericht van Sjeufke gaat over 2017, in 2018 is zij niet meer in Babylon geweest.
    Niets nepnieuws dus.
    En ondanks dat ik haar een grappige meid vind met wie het goed kerseneten is, zou ik haar zeker niet voor mijzelf willen behouden. Af en toe zo'n paaldans act van dichtbij meemaken en een stevige stoeipartij is leuk maar wat ik de rest van de tijd met haar zou moeten doen...?
    En Garde

13. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 (20 januari 2018),Sjeufke (20 januari 2018)

Last Online
    Vandaag @ 13:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Vooral spieren, veel spieren in bovenbenen en armen waardoor zij zich aan één arm of been rond de paal weer te manouvreren. Met haar hobby van paaldansen meent zij dan ook professioneel aan de slag te kunnen.
    Ooit werd zij door iemand sarcastisch de vrouwlijke Jerommeke genoemd en dat is niet eens zo heel ver meer bezijden de waarheid
    Klopt maar niet alleen dat, ik ben natuurlijk op de kamer gaan checken en er was toch ook echt sprake vn iets meer opgebouwde voedselreserves.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    5 december 2020 @ 12:56
    Discussies
    1
    Thanks
    39

Standaard

Sorry man.
    Ik wist niet dat je zo gevoelig bent!
    Ik had niet de smiezen dat het een historisch momentopname was!
    Verkeerde beoordeling van mijn kant.

Hoezo?
    Het bericht van Sjeufke gaat over 2017, in 2018 is zij niet meer in Babylon geweest.
    Niets nepnieuws dus.
    En ondanks dat ik haar een grappige meid vind met wie het goed kerseneten is, zou ik haar zeker niet voor mijzelf willen behouden. Af en toe zo'n paaldans act van dichtbij meemaken en een stevige stoeipartij is leuk maar wat ik de rest van de tijd met haar zou moeten doen...?

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cucumber Bekijk bericht
    Sorry man.
    Ik wist niet dat je zo gevoelig bent!
    Ik had niet de smiezen dat het een historisch momentopname was!
    Verkeerde beoordeling van mijn kant.
    ??
    rare reactie voor iemand die over nepnieuws begint.
    Had slechts meegedeeld dat je reactie nergens op sloeg
    En nu basta want ik morgen weer fit zijn voor een dagje niksen in Sixsens
    En Garde

Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Discussies
    30
    Thanks
    239

Standaard

She's back ! ! ! !

18. Onderstaande 2 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy (12 augustus 2018),Mr Bluenose (12 augustus 2018)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

In Bab?

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    In Bab?
    Volgens hun AWL zou ze gisteren inderdaad terug geweest zijn in Babylon.
    Staat wel nergens gepland op de planning van volgende week.
    De zwarte wolf

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:51
    Discussies
    17
    Thanks
    2.035

Standaard

Ja is in Bab heet nu Sunny, was met een (jarige ?) Duitser nogal opvallend aan paalsdans/neuken (nou ja hij dan eigenlijk...) die Duitser was ook nogal publiekelijk opvallend met Joanne en Aischa aan de gang geweest bij het zwembad, nou ja in dit geval zij twee met hem...
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

22. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (13 augustus 2018)

Last Online
    30 december 2023 @ 12:15
    Discussies
    10
    Thanks
    871

Standaard

Zondag gaan "Frühshoppen" in Babylon en ik kan de terugkeer van Gina, blijkbaar dus thans Sunny geheten, ook bevestigen. Gina /Sunny is thans voorzien van een sexy brilletje, hetgeen haar zeker niet mistaat EN wat kilootjes extra. Wordt hoog tijd dat ze weer in de bekende paal gaat hangen, dan verdwijnen die kilootjes ook weer als sneeuw voor de zon.
    Salutations,

Swazontneuf

24. Onderstaande 3 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead (13 augustus 2018),Mr Bluenose (13 augustus 2018),pret (13 augustus 2018)

Last Online
    27 december 2019 @ 16:08
    Discussies
    28
    Thanks
    89

Standaard

Gina zat aan dezelfde tafel te eten als Partycrasher en ik begon een gesprek met haar. Na het eten hebben we het gesprek buiten voortgezet. Wel een leuke meid in de omgang, Gina. Na ruim een half uur met elkaar gesproken te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. Op de kamer een leuke sessie met haar gehad. Ze deed haar brilletje af en dan vind ik haar er toch wat beter uitzien. Dames met brilletjes trekken me eigenlijk niet zo, een enkele uitzondering daargelaten. Het (tong)zoenen was niet heel overtuigend, maar pijpen en vooral neuken was zeer goed. Gina wist me in cowgirl klaar te laten komen en dat lukt maar zeer weinig dames, zeker als ik zelf niets doe. Ik kan me niet herinneren dat een andere dame in een saunaclub dat voor elkaar heeft gekregen. In mijn Pauschalclubverleden lukte dat tot 2 keer toe wel Daniela (Pauschalclub Münster), een meid met een werkelijk heerlijk wulps kontje. Gina is dus de eerste saunaclubdame die dat lukt, top!

Ik hoop overigens wel, dat Gina haar oude figuurtje weer terugkrijgt, want ze is wel een paar pondjes aangekomen. Wel heeft ze haar kracht behouden, wat ze nog over heeft gehouden uit haar tijd waarin ze professioneel gewichtheffen deed.

Een potig meisje dus, maar toch met vrouwelijk vormen.

Naam: Gina
    Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
    Leeftijd: 25
    Haarkleur: zwart
    Lengte dame: 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup

26. Onderstaande 10 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 augustus 2018),Hooker lover1 (23 augustus 2018),Jooploop (23 augustus 2018),le_belge (23 augustus 2018),Manureva (24 augustus 2018),Mr Bluenose (23 augustus 2018),Schietgraagft (23 augustus 2018),Sjeufke (22 augustus 2018),spirou (23 augustus 2018),swazontneuf ( 1 september 2018)

Last Online
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

GINA (Babylon) - Seks met de paaldanseres
    Bij deze recensie

DVP-Cataloog: #paaldanseres #secretaressegirl

Bijzonderheden en karakterschets

GINA droeg die dag een mooi modieus brilletje dat haar goed staat. Ze is een paar kilootjes bijgekomen en hoop werkelijk dat ze haar lijn weer in de gaten houdt in deze. Ze heeft een mooi bruin velletje en kan nog goed Engels, ik had althans geen problemen in conversatie. We weten allemaal dat ze een goede paaldanseres is en die kunstjes toont ze gaarne.

Presales

Ik ging naar het zwembad toe en werd opgehouden door de verleidelijke GINA. Ze streelde me en praatte zachtjes op me in. Ik kon haar intieme subtielere benadering erg appreciëren, zo'n verademing vergeleken bij de technieken van de jaagsters met hun beperkte vocabulaire en onleiners. Ze wist me snel warm te maken en omhelsden elkaar innig. Ze wachtte op me, zei ze, ze wou met deze jongen weer op kamer. Ik had er een goed gevoel bij, werd erg geil en zelfs een vervelende wesp rond ons kon de pret nauwelijks drukken. We gingen naar binnen en ik liet ze haar naam optekenen op de lijst. Dit ging goed worden!

Kamer

Kamer 4, de rechtse van de 2 gedeelde kamers in de bovenverdieping en het is een van de mooiere kamers die deze club rijk is. Om onverklaarbare redenen hebben ze een fitnesstoestel dat normaal in de kelder staat hier gedeponeerd. We vroegen ons beiden af waarom, het staat hier niets te doen en GINA zou er graag gebruik van willen maken in de toekomst in die extra kilo's te helpen wegwerken. Ik hoop dat ze dat verzetten.

Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
    Lichte vorm GFE, een goed voorspel, hele goede seks of course in een sessie waar de stoom zeker afgeblazen zal kunnen worden.

2) Duur: 30 Minuten

3) Voorspel:
    Ik liet me lekker verwennen met haar body2body massage, kussen incl. TZ: ze doet dat allemaal goed. Dan gingen we geleidelijk over op wat ik graag had wat ze niet onverdienstelijk deed. Ik streelde, kuste en masseerde haar mooie lichaam en was weer zo blij een lekker wijf te hebben om samen stoute dingen mee toe doen. Een mens moet leren genieten en met GINA is dat perfect mogelijk. Ik werd meer en meer opgewonden en we schakelden over op seks.

4) Seks:
    Ze deed voorzichtig het condoom om en we seksten, alleen standje met haar boven me zoals ik dat zo graag heb. Het heeft wel wat: seks met de paaldanseres. Ze liet haar lichaam draaien, in beweging, lekker op en neer, sneller, trager. Het was lekker uitgebreid genieten en het orgasme bleef lang nazinderen.

5) Naspel:
    Er was nog naspel met strelen, kussen, praten en naspelen tot de tijd om was.

6) Communicatie en klik:
    Niet de meest communicatieve van vandaag, de body language primeerde boven alles. Er was een goede klik geweest doch zonder de vonken als bij bvb Beatrice in Mondial of Maria die hier destijds in deze club werkte.

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
    GINA was zeer betrokken in het spel en we hadden goed plezier beleefd, ik ervoer geen afstandelijkheid bij haar en het fysiek contact was zeer uitgebreid. Met GINA beleefde ik een stoeipartij!

Afhandeling en betaling

GINA was correct met de tijd en er werd niks overhaast. Geen klokkijster en we ruimden op het laatst rustig af. 50€ overhandigt mits wat geduld wegens de drukte.

Aftersales

Geen echte aftersales helaas, ze had het druk. Ik kon later nog genieten van een mooie paaldans van haar voor een jarige en dat deed ze weer erg goed. Het heeft wel iets, een paaldans te zien van een dame waarmee je net bent geweest.

Fazit en Score

Een ijsbeer kan echt niet gelukkiger zijn met een goede sessie, passend bij zo'n mooie dag als deze en ik kwam blij gezind en bevredigd van de kamer. Nu nog zindert het allemaal lekker na. Dan kan je niet anders dan vrolijk zijn. Met GINA wil ik zeker nog op herhaling gaan als de gelegenheid komt!

Score: 8,5 / 10
    De zwarte wolf

28. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

cheasehead ( 4 september 2018),deket ( 3 september 2018),duivenmelker (31 augustus 2018),Eddy_V (31 augustus 2018),jansenroy (31 augustus 2018),le_belge (31 augustus 2018),Manureva ( 1 september 2018),Mr Bluenose ( 2 september 2018),Schietgraagft ( 3 september 2018),Sjeufke (31 augustus 2018),waterrat ( 1 september 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Ik mis Gina op de AWL. Dit is de laatste tijd vaker voorgekomen en dan was ze er toch. Ik wil op zeker spelen. Kan iemand mij helpen? Ik wil a.s. donderdag naar Bab gaan.

Last Online
    6 november 2024 @ 21:49
    Discussies
    4
    Thanks
    860

Standaard

Ze staat er alweer op...

31. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Ze staat er alweer op...
    en deket beweerd dat ze gestopt is

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    en deket beweerd dat ze gestopt is
    Nee, nu moet ik even voor deket opkomen: in een vorige fase in de carrière van Gina heeft hij wel eens wat voorbarige mededelingen gedaan.
    Die AWL is wispelturig maar naar mijn gevoel is zij donderdag aanwezig.
    En Garde

34. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 oktober 2018),deket ( 7 oktober 2018)

Last Online
    17 januari 2023 @ 16:01
    Discussies
    10
    Thanks
    2.152

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Ik mis Gina op de AWL. Dit is de laatste tijd vaker voorgekomen en dan was ze er toch. Ik wil op zeker spelen. Kan iemand mij helpen? Ik wil a.s. donderdag naar Bab gaan.

Ik zal morgen wel even kijken voor jouw als zij er is

36. Onderstaande leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 oktober 2018)

Last Online
    6 januari 2025 @ 08:16
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

Ja Gina is een echt leuke meid met humor en ze lacht ook guitig en speels: zo wil ik haar ook typeren, de seks is heel goed met haar en ze geeft/brengt iets speciaals wat andere dames niet hebben. Haar figuur is inderdaad stuk steviger geworden, ze was echt tenger daarvoor. Gina, bedankt voor alles meid en ik hoop jou nog zeker te ontmoeten bij Babylon!!

38. Onderstaande 3 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 2 oktober 2018),Husky ( 3 oktober 2018),lekkersfan ( 3 oktober 2018)

Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Discussies
    15
    Thanks
    11.703

Standaard

Gina staat niet meer op de AWL. Weet iemand of ze nog werkt in Babylon of al vertrokken is naar een andere club zoals ze van plan was?
    Laatst gewijzigd door Agronymus1; 16 oktober 2018 om 21:28

40. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

housefreak5 ( 1 februari 2019)

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten