Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 69 van 69
    Last Online
    10 februari 2013 @ 16:16
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Is het nog de moeite om zondag naar GT te gaan?

Last Online
    3 september 2017 @ 08:10
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lexion Bekijk bericht
    Is het nog de moeite om zondag naar GT te gaan?

Het is altijd wel de moeite om te gaan.Je vindt altijd wel wat :D Maar je kan uiteraard wel verwachten dat enkele dames weg zijn....

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Verder kennisgemaakt met Slovaakse Nicola (Nicole), een Kroatische (naam vergeten), Olga, en vooral: een Kazachstaanse (donkerharig, slank, B-cup, gisteren rood kleedje): ik twijfel of dit Svetlana is ??? Ik heb met haar gepraat maar vergat om haar naam te vragen. Ze zag er rond 17u al moe en lusteloos uit en daarom heb ik de boot maar afgehouden. Later op de avond zag ik haar echter toch 2 of 3 keer met andere ijsberen naar de kamer gaan. Ik neem me toch voor om haar een volgende keer te "kapen" omdat ze er zo sexy uitziet, lusteloos of niet... Is dit dus Svetlana??
    Het gaat waarschijnlijk om deze dame met de naam Jacky. We gingen om 16:00uur de kamer op, maar toen we er rond 17:00uur vanaf kwamen zag ze er inderdaad niet meer energiek uit 't was wel lekker

Sonny:wink:

Last Online
    27 oktober 2024 @ 12:31
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

is er gisteren iemand naar GT geweest...Ik zou vandaag willen gaan...maar eerdere bezoeken op 2e kerstdag en nieuwjaarsdag waren niet echt succesvol...nog geen 10 vrouwen!
    weet iemand iets??

groetjes Pelikonjoe

Last Online
    18 januari 2008 @ 15:29
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik wil begin volgend jaar eens bij gt gaan kijken, kom normaal altijd bij phg, maar in deze koude tijd zodat je niet buiten kunt zijn en dus alleen maar aan de bar of cafe kunt zijn, wil ik ook eens bij gt gaan kijken.
    Kan iemand me vertellen hoe het er gaat ?
    Kun je met de dames lekker in de whirlpool en zijn er nog meer alternatieven die je kunt doen als je niet met een van de dames op de kamer bent ?
    O ja en wie raden jullie van de dames aan ik hou van blond en grote cup

groet willem
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 december 2007 om 16:01

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Bekijk bericht
    Het is altijd wel de moeite om te gaan.Je vindt altijd wel wat :D Maar je kan uiteraard wel verwachten dat enkele dames weg zijn....
    Afgelopen zondag 23/12/07 35 dames aanwezig, niet echt de toppertjes, meldde een aanwezig medebeertje.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

Vandaag vrijdag in GT begon slecht alle parkeerplaten vol ook bij Bob de Bouwer toen maar in het dor gezet en gaan lopen. Er zijn redelijk wat dames. Leuke sesie gehad met natasja een duitse van 19 zwart haar met kleine borstjes. Voor mij een toppertje ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    22 december 2024 @ 13:49
    Discussies
    17
    Thanks
    1.745

Frage

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mssucces Bekijk bericht
    Vandaag vrijdag in GT begon slecht alle parkeerplaten vol ook bij Bob de Bouwer toen maar in het dor gezet en gaan lopen. Er zijn redelijk wat dames. Leuke sesie gehad met natasja een duitse van 19 zwart haar met kleine borstjes. Voor mij een toppertje ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.
    :00000835[:00000835[
    citaat:ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.?

Wat bedoel je hier Mee! :
    The Godfather

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terminator Bekijk bericht
    :00000835[:00000835[
    citaat:ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.?

Wat bedoel je hier Mee! :
    Ik vermoed dat deze dame een zogenaamde 'threeholer' is. Wat dit wil betekenen moet je maar eens aan de fervente Thailandgangers vragen...
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ik vermoed dat de schrijver in het team zit van Goedemorgelll

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:05
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard GT 28/12

Rustig in de saunaclubs tussen kerstmis en nieuwjaar ?
    Vergeet het maar !
    Ben net terug van GT en het was er bijna net als altijd. Ik denk dat er meer dan 40 dames aanwezig waren, waaronder toch vele toppers.
    Toen we er rond 15.00 uur aankwamen, was er gelukkig nog plaats aan de bouwmarkt. Bij binnenkomst was ik aangenaam verrast omdat er toch wel een degelijk aantal dames aanwezig waren. Er waren wel veel ijsberen. Van een Nederlander die er al van 's middags was hoorde ik dat hij moest wachten op een kastje. De douches in de kleedkamer is men aan het verbouwen, daar kon men geen gebruik van maken.
    Van onze favorietjes geen enkel teken van leven..... Geen nood echter, ik zag een zeer mooi Afrikaans meisje de bar binnendartelen. Een lust voor het oog, die moest ik hebben. Enkele minuten later ging ze dan richting kino, op korte afstand gevolgd door ILT . In de kino was ze in gesprek met een andere ijsbeer maar toen die niet onmiddellijk toehapte, greep ze me bij mijn badjas en lag ze in mijn armen. Het bleek de Ghanese Casey te zijn. Ze vertelde me dat ze dit deed als "bijbaantje". Het werd zeker geen GFE het was gewoon goed zonder meer. Een erg leuke meid die graag lacht en die ook de tijd netjes vol maakt.
    Terug in de bar gekomen, maakten we kennis met Olivia en Mercedes. Twee al te gekke meiden maar ja ik wou me nog wat sparen voor later op de dag.
    Mijn maatje R EEN had zich in de kino ontfermd over de Braziliaanse Linda. Dat zou zijn eerste ronde worden.... Zo dacht hij toch. Ik ging terug naar de bar en spotte onderweg zijn favorietje M., die net was toegekomen. Ik heb hem nog net uit de armen van Linda kunnen redden. Hij zou het bij één lange sessie met M. houden.
    Ondertussen had ik vernomen dat mijn favorietje Elena er toch nog zou doorkomen . Om 20.00 uur kwam ze dan eindelijk binnen. Nog in burgerkledij kwam ze al even een kijkje nemen in de bar. Alle ogen waren plots naar de inkom gericht. Niemand kon mij echter voor zijn. Ik ging haar begroeten en zei haar dat ze maar dadelijk een sleutel moest boeken want er waren ondertussen reeds wachttijden van een dik kwartier. Voor alle Elenafans zal ik nog wat info posten in haar toppic want we zullen haar een tijdje moeten missen . Maar geen nood. Als ze terug opduikt zal ze er stralender uitzien dan ooit tevoren !
    Ik was een beetje bang om deze periode GT te bezoeken maar het werd weerom een dagje in het paradijs. Bij verlaten van de club kregen we nog een kortingskaart van 5 euro voor ons volgend bezoekje, dat er zo binnen 14 dagen aankomt :wink:

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Van onze favorietjes geen enkel teken van leven..... Geen nood echter, ik zag een zeer mooi Afrikaans meisje de bar binnendartelen. Een lust voor het oog, die moest ik hebben. Enkele minuten later ging ze dan richting kino, op korte afstand gevolgd door ILT . In de kino was ze in gesprek met een andere ijsbeer maar toen die niet onmiddellijk toehapte, greep ze me bij mijn badjas en lag ze in mijn armen. Het bleek de Ghanese Casey te zijn. Ze vertelde me dat ze dit deed als "bijbaantje". Het werd zeker geen GFE het was gewoon goed zonder meer. Een erg leuke meid die graag lacht en die ook de tijd netjes vol maakt.
    Blij om te lezen dat deze Casey zich nog laat zien in GT. Dit is de enigste zwarte dame waarmee TSB ooit een topervaring had.

Ik weet wel zeker dat ook Gustomass blij zal zijn om dit te lezen
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch er hoeft maar dát te gebeuren en ik....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Blij om te lezen dat deze Casey zich nog laat zien in GT. Dit is de enigste zwarte dame waarmee TSB ooit een topervaring had.

Ik weet wel zeker dat ook Gustomass blij zal zijn om dit te lezen
    Kijk, je zit wat op de wip. nee, niet te wippen. Weet niet precies waar naar toe als je favoriete dames op Kerstreces zijn en je favoriete stulpje gesloten is tot volgend jaar....
    Toch fijn dat Casey er weer is....in GT en Jessy in YY...en daar waren nog enkele mooie Afrikaanse schoonheden...
    Kijk er is/Gusto vind dat er een groot verschil is tussen "sex hebben met een dame" en tussen "de liefde bedrijven"...... Dus wat dat betreft staat het licht op groen ...

Nog effe dubbe dan maar...

Waar en wanneer en met wie??

Gustomass midden in een keuze proces.... en zijn favodames in een Kerstreces...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    21 november 2018 @ 23:14
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard mooier kan niet

Vandaag met geile hond Rex naar GT geweest.
    Was een super avond. Hele mooie lekkere vrouwen.
    Stuk of 35 waren er zeker. Rex heeft er 4 geneukt en ik zelf 5.
    Top avond gehad en eten was ook dik in orde.
    Pizza was grote klasse!!
    Vind GT mooier en schoner dan PHG, maar PHG is ook een klasse tent.

Last Online
    21 november 2018 @ 23:14
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard reactie

Hey Willem,

Leuk om te lezen, die faq's...

Waar was je gisteren?

Gr,

Drumme en geile Rex

Last Online
    10 januari 2012 @ 00:13
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben afgelopen zaterdag overdag het jaar wezen afsluiten in GT , was er al vroeg en ging weer braaf net voor het eten naar huis, op het eten moet je toch niet wachten in Gt, (thuis is het trouwens ook niet best) , de douches werden nog betegeld met mozaik tegeltjes in een rood achtige kleur het word best aardig alleen waren die douches nooit een probleem voor mij , beter was het geld aan een barbeque besteed deze zomer maar ja buiten ons geld word er ons niks gevraagd. Ik sprak nog met een aardige Duitser ( ja ze bestaan) en die zei dat Gt wat problemen heeft gehad met het Finanzambt maar dat nu alles vorbei ist en dat er grote verbouwingen aankomen, Tatjana had me al verteld dat de pallets stenen die buiten stonden voor een nieuwe sauna waren, verder zei de Duitser dat ze buiten een nieuw blok gingen bouwen met 20-30 kamers, de tuinhuisjes verdwijnen dan... Of het allemaal waar is weet ik niet maar met de nieuwe concurrentie op komst zullen ze ook wel wat moeten lijkt me.
    In ieder geval hebben we ook in het nieuwe jaar weer veel om naar uit te kijken in ijsberenland.
    Alle mede beren alvast het beste gewenst....

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Een buitenzwembad (al dan niet verwarmd) lijkt me een 'must' in zo'n tuin. Het is toch mooi, langs het zwembad vertoeven op een warme zomerdag met al die vrouwtjes bij je .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drummie Bekijk bericht
    Hey Willem,

Leuk om te lezen, die faq's...

Waar was je gisteren?

Gr,

Drumme en geile Rex
    Vrijdag Fun Garden en YinYang. Zaterdag uit eten en zondag Freude en de PHG.

:wink:

PS GT moet ook weer een keer maar eerst nog wat andere dingen regelen.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door argentis Bekijk bericht
    was er al vroeg en ging weer braaf net voor het eten naar huis, op het eten moet je toch niet wachten in Gt, (thuis is het trouwens ook niet best)
    LOL:D:p

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten